Το MSc στο Markηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει στην προώθηση του επαγγελματισμού των φοιτητών σε έναν κόσμο όπου οργανισμοί και επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολύπλοκα προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στην προώθηση της κριτικής και αιχμής σκέψης των φοιτητών στις σύγχρονες προκλήσεις και τις ερευνητικές τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσεται ραγδαία μαζί με την ανάγκη της αγοράς για επαγγελματίες εξοπλισμένους με ένα σύγχρονο κιτ εργαλείων διαχείρισης γνώσης. Σε αυτόν τον βαθμό, το Master in Digital Marketing στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές με εργαλεία και τεχνικές κριτικής ανάλυσης και σκέψης σε υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων. Επιπλέον, το MSc στο Markηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει στην προώθηση των ερευνητικών δεξιοτήτων των μαθητών προς την εφαρμογή τους σε πραγματικές καταστάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το MSc στο ψηφιακό μάρκετινγκ στοχεύει, συνδυάζοντας τόσο τις θεωρητικές γνώσεις όσο και τις πρακτικές προσεγγίσεις:καθοδηγήσει τους μαθητές στις επερχόμενες αλλαγές και προετοιμάστε τους να είναι σε θέση να δημιουργήσουν ανάπτυξη σε ένα τοπίο μάρκετινγκ που διαταράσσεται συνεχώς από τη νέα τεχνολογία,
παρέχουν στους μαθητές μια ψηφιακή προοπτική εστίασης στο μάρκετινγκ και γνώση για το πώς να χρησιμοποιούν τα αναδυόμενα ψηφιακά κανάλια στις στρατηγικές μάρκετινγκ,
παρέχει στους μαθητές μια ευρεία αξιολόγηση σε τρεις βασικούς τομείς, α) βασικές αρχές μάρκετινγκ, β) μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ και γ) καινοτομία και επιχειρηματικότητα,
εξοπλίσει τους μαθητές με αναλυτικά και ερευνητικά εργαλεία για να αναλάβουν αυστηρή έρευνα και να εφαρμόσουν ερευνητικά προγράμματα σε πραγματικές καταστάσεις,
να αναπτύξουν επαγγελματίες σε υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων στον σύγχρονο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.Διεθνής Επαγγελματική Διαπίστευση από το Ινστιτούτο Markηφιακού Μάρκετινγκ
Neapolis University Pafos ανακοινώνει την επαγγελματική πιστοποίηση του νέου MSc in Digital Marketing από τον διεθνούς φήμης οργανισμό πιστοποίησης ψηφιακού μάρκετινγκ, το Digital Marketing Institution (DMI).
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αποκτούν την ιδιότητα του Συνεργάτη Digitalηφιακού Μάρκετινγκ, αμέσως μετά την αποφοίτησή τους και χωρίς επιπλέον κόστος και εξετάσεις πιστοποίησης και εγγράφονται ισόβια ως μέλη της λίστας των πιστοποιημένων επαγγελματιών DMI, ο οποίος αριθμεί σήμερα 55.000 επαγγελματίες του κλάδου παγκοσμίως. Επιπλέον, τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές θα έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του DMI με τη δυνατότητα χρήσης περιπτωσιολογικών μελετών, ασκήσεων προσομοίωσης, ηλεκτρονικών βιβλίων και εγχειριδίων.
Το MSc in Digital Marketing προσφέρει σε βάθος και ολοκληρωμένη πρόσβαση στα δομικά θεμέλια του ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής και του σχεδιασμού, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, κοινωνικά μέσα, ψηφιακή διαφήμιση και περιεχόμενο, βελτιστοποίηση ιστότοπων και αναλύσεις.
Η πιστοποίηση από το Ινστιτούτο Markηφιακού Μάρκετινγκ προσφέρει τη δυνατότητα συνεχούς νέας γνώσης στους μαθητές μέσω της ενημέρωσης του διαθέσιμου εκπαιδευτικού υλικού από παγκοσμίου φήμης ειδικούς στον τομέα του ηφιακού Μάρκετινγκ. Οι πιστοποιημένοι επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ θα αποκτήσουν την εμπιστοσύνη που απαιτείται για τη δημιουργία και καθοδήγηση μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ που δημιουργεί έσοδα για εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους.Μαθησιακά αποτελέσματαΜετά την ολοκλήρωση του Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση να:PLO1: Αξιολογήστε και συζητήστε με κριτικό πνεύμα τις έννοιες και τις θεωρίες που σχετίζονται με τον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
PLO2: Επίδειξη δεξιοτήτων κριτικής ανάλυσης σε πολύπλοκα προβλήματα πραγματικής ζωής στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
PLO3: Αξιολογήστε κριτικά τις αποφάσεις που λαμβάνονται από οργανισμούς και επιχειρήσεις για τη δημιουργία στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
PLO4: Αξιολογήστε με κριτικό πνεύμα την έρευνα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και συζητήστε τις πρόσφατες τάσεις και έννοιες της έρευνας.
PLO5: Σκεφτείτε αναλυτικά και εφαρμόστε ερευνητικά εργαλεία στο σχεδιασμό και την ανάληψη αυστηρής και ανεξάρτητης έρευνας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
PLO6: Επίδειξη προηγμένων δεξιοτήτων στην ανάλυση και αποτελεσματική χρήση ερευνητικών δεδομένων, μεγάλων δεδομένων και ποιοτικών και ποσοτικών πληροφοριών για την παροχή λύσεων σε σύνθετα επιχειρηματικά προβλήματα.
PLO7: Αναπτύξτε επαγγελματισμό και κριτική επίγνωση των επαγγελματικών προτύπων που χαρακτηρίζονται από ήθος, δημιουργικότητα και αυτοδιαχείριση.
PLO8: Αποτελεσματικά εργάζονται σε ομάδες, συνεργάζονται και δημιουργούν επαγγελματικές σχέσεις με διαφορετικά ακροατήρια.
PLO9: Αξιολογεί και αξιοποιεί με κριτικό πνεύμα πληροφορίες από ένα ευρύ φάσμα πηγών και τις μεταδίδει αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μέσων με ευαισθητοποίηση και επαγγελματική ευθύνη για τα ζητήματα ασφάλειας του ψηφιακού περιβάλλοντος.
PLO10: Επίδειξη δεξιοτήτων στην κριτική αξιολόγηση και εφαρμογή ψηφιακών και διαδικτυακών τεχνολογιών στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε πραγματικές καταστάσεις.Μέθοδοι Διδασκαλίας, Μάθησης και ΑξιολόγησηςΗ μεθοδολογία διδασκαλίας του Master περιλαμβάνει έναν συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμιναρίων, εξετάσεων, έργων, παρουσιάσεων, εργασιών, εφαρμογών μελέτης περιπτώσεων και ανεξάρτητης έρευνας. Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια ακαδημαϊκή εμπειρία που υπερβαίνει αυτήν της παραδοσιακής τάξης, στην οποία η ροή πληροφοριών γίνεται κυρίως από τον εκπαιδευτή στον μαθητή. Η πρόθεση του Master in Digital Marketing είναι ότι κάθε συμμετέχων θα συμβάλει στην εκπαίδευση ολόκληρης της τάξης, αν και ενεργός συμμετοχή στη διαδικασία εκμάθησης. Το MSc in Digital Marketing ακολουθεί μια φοιτητοκεντρική στρατηγική βασισμένη σε ένα μείγμα διαφόρων τεχνικών ενεργητικής μάθησης με στόχο την ενσωμάτωση σεναρίων πραγματικής ζωής στον πυρήνα των δραστηριοτήτων του Master και ταυτόχρονα, μέσω μιας στρατηγικής που βασίζεται στην έρευνα, το MSc in Digital Το μάρκετινγκ στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές με δεξιότητες εφαρμοσμένης έρευνας. Είναι απαραίτητο οι φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι MSc στο Markηφιακό Μάρκετινγκ να μάθουν μέσω ενεργητικής διδασκαλίας και εκμάθησης τεχνικών που συνδυάζουν πραγματικές πτυχές και ερευνητικές πτυχές για τη δημιουργία επαγγελματιών με υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων. Σε αυτόν τον βαθμό, η μαθητοκεντρική μας προσέγγιση υλοποιείται μέσω διαδραστικών εργασιών και διαμορφωτικών αξιολογήσεων (όχι βαθμολογημένων) που προγραμματίζονται και χαρτογραφούνται σε κάθε αναλυτικό πρόγραμμα. Επιπλέον, το ταξίδι μάθησης εμπλουτίζεται με παιχνίδια προσομοίωσης από γνωστά πακέτα προσομοίωσης και το Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, το οποίο προσφέρει την ευκαιρία των εργασιών που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με εταιρείες με βάση τις πραγματικές ανάγκες τους.
Κάθε μάθημα αξιολογείται με μεσοπρόθεσμη ανάθεση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και εξετάζεται στο τέλος του εξαμήνου. Σε περίπτωση που ένας φοιτητής δεν παρακολούθησε την εξέταση ή δεν παρέστη σε ένα εαρινό ή ένα εαρινό εξάμηνο, δικαιούται να κάνει επανέλεγχο στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους.
Το 30% ή το 40% του τελικού βαθμού των φοιτητών σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί στην απόδοσή τους στην ενδιάμεση αξιολόγηση και σε άλλες διαδραστικές διαβαθμισμένες δραστηριότητες, ενώ το 60% ή το 70% - αντίστοιχα έως την ενδιάμεση αξιολόγηση - αντιστοιχεί στην απόδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Προκειμένου να εξασφαλιστεί μια βαθμίδα επιτυχίας σε ένα μάθημα, οι μαθητές πρέπει να εξασφαλίσουν μια βαθμίδα επιτυχίας (δηλαδή 50% ή υψηλότερη) σε όλα τα συστατικά της αξιολόγησης.
Η διατριβή δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 13.000 λέξεις και περισσότερο από 15.000 λέξεις, συμπεριλαμβανομένης της βιβλιογραφίας και της περίληψης. Μετά την υποβολή, ο κύριος επιβλέπων καταρτίζει γραπτή και αιτιολογημένη έκθεση με τη συγκατάθεσή του για δημόσια υποστήριξη. Η υπεράσπιση της διατριβής γίνεται δημοσίως ή μέσω ηλεκτρονικής τηλεδιάσκεψης ενώπιον τριμελούς επιτροπής.Δομή μαθημάτωνΕξάμηνο 1Κώδικας Τίτλος μαθήματος Τύπος μαθήματος ECTS DM515 Ψηφιακό μάρκετινγκ Υποχρεωτικός 7.5 MBA500 Μέθοδοι έρευνας και ανάλυση δεδομένων Υποχρεωτικός 7.5 MBA561 Διοίκηση Μάρκετινγκ & Επιχειρηματική Επικοινωνία Υποχρεωτικός 7.5 DM504 ε- Συμπεριφορά καταναλωτή Υποχρεωτικός 7.5Εξάμηνο 2Κώδικας Τίτλος μαθήματος Τύπος μαθήματος ECTS DM505 Στρατηγικές Digitalηφιακής Επικοινωνίας και Κοινωνικών Μέσων Υποχρεωτικός 7.5 DM508 Big Data και Marketing Analytics Υποχρεωτικός 7.5 MBA584 Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Υποχρεωτικός 7.5 IS507 Διαταρακτικές τεχνολογίες Υποχρεωτικός 7.5Εξάμηνο 3Κώδικας Τίτλος μαθήματος Τύπος μαθήματος ECTS DIS600 Διατριβή Υποχρεωτικός 30Απαιτήσεις εισδοχήςΓια να γίνουν δεκτοί στο Μεταπτυχιακό στο Markηφιακό Μάρκετινγκ, οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν Πτυχίο ή ισοδύναμο Τμήματα Οικονομικών Επιστημών, Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Πληροφορικής. Τα γενικά κριτήρια εισαγωγής βασίζονται στον τύπο και την ποιότητα προηγούμενων σπουδών με βαθμό 6,5/10 ή 2: 1 και την καταλληλότητα του υποψηφίου για το πρόγραμμα σπουδών για το οποίο έχει υποβληθεί αίτηση.
Οι μαθητές αναμένεται να έχουν ένα ελάχιστο απαραίτητο υπόβαθρο στο μάρκετινγκ. Σε περιπτώσεις αιτήσεων με ανεπαρκές υπόβαθρο μάρκετινγκ, οι φοιτητές θα πρέπει να καθίσουν με βάση το πάσο/την αποτυχία σε προπτυχιακό μάθημα όπως οι Αρχές του Μάρκετινγκ (BUSN104).
Ο Master in Digital Marketing Coordinator θα συμμετάσχει ενεργά στον έλεγχο των αιτήσεων και η έγκρισή του θα απαιτείται πριν από την είσοδο οποιουδήποτε μαθητή στο πρόγραμμα.
Ένας φοιτητής που υποβάλλει αίτηση για MSc in Digital Marketing θα πρέπει να υποβάλει τα ακόλουθα έγγραφα:Αίτηση
Αντιγραφή ταυτότητας / διαβατηρίου
Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Βαθμός πτυχίου και μεταγραφή
Δύο γράμματα αναφοράς
Πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας