Master of Science στην επικοινωνία
University of Gothenburg, Department of applied IT
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Gothenburg, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 141.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος και φοιτητής από χώρες εκτός ΕΕ / ΕΟΧ. Δωρεάν για τους πολίτες της ΕΕ και του ΕΟΧ.
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμά μας διεγείρει ανεξάρτητα, κριτικά και δημιουργικά μυαλά. Οι γνώσεις και οι προοπτικές από κλάδους όπως οι μελέτες μέσων και επικοινωνιών, η γλωσσολογία, η οργάνωση και η διαχείριση της έρευνας και η κοινωνιολογία σας επιτρέπουν να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη κατανόηση της επικοινωνίας ως ζωντανό πεδίο έρευνας και πρακτικής.
Μέσα από μαθήματα και δραστηριότητες που βασίζονται σε μαθητές, φέρνουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο με διαφορετικό επαγγελματικό και εκπαιδευτικό υπόβαθρο μαζί για να δημιουργήσουμε κάτι μεγαλύτερο από το άθροισμα των τμημάτων του.
Σχετικά με το πρόγραμμα
Η ολοένα και περισσότερο παγκοσμιοποιημένη, ψηφιοποιημένη και εξειδικευμένη κοινωνία στην οποία ζούμε σήμερα δημιουργεί μια σειρά σύνθετων προκλήσεων: προάγοντας την ενσωμάτωση, την ισότητα και την ποικιλομορφία σε περιβάλλοντα εργασίας που αλλάζουν γρήγορα, εξασφαλίζοντας και ενισχύοντας την ψυχική ευεξία υπό το πρίσμα της διαδικτυακής παρενόχλησης και υπερφόρτωσης πληροφοριών παράδειγμα ακούγοντας και ακούγοντας σε μια αρένα πολλών ανταγωνιστικών φωνών. Η επικοινωνία είναι καθοριστική για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Το πρόγραμμά μας σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθείτε ως ανεξάρτητος, κριτικός ερευνητής και εξειδικευμένος επαγγελματίας, ικανός να περιηγηθείτε στις περίπλοκες διαστάσεις της διαπολιτισμικής, οργανωτικής και ψηφιακής επικοινωνίας.
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα διδάσκεται στα Αγγλικά και ενθαρρύνει τις εφαρμογές φοιτητών από όλο τον κόσμο.
Προυποθέσεις εισόδου
Πτυχίο Bachelor 180 credits ή αντίστοιχο. Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν τις γνώσεις τους στα Αγγλικά: Αγγλικά 6 / Αγγλικά B από το Σουηδικό Γυμνάσιο ή στο αντίστοιχο επίπεδο διεθνούς αναγνώρισης, για παράδειγμα το TOEFL, το IELTS.
Επιλογή
Όλοι οι φοιτητές που υποβάλλουν αίτηση για το πρόγραμμα και πληρούν τις προϋποθέσεις εισόδου, ανταγωνίζονται μεταξύ τους για τα διαθέσιμα μέρη. Η επιλογή των επιλέξιμων υποψηφίων βασίζεται σε δήλωση προθέσεων, την οποία όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες.
Δήλωση προθέσεων
Η δήλωση προθέσεων πρέπει να μεταφορτωθεί στο universityadmission.se. Η δήλωση προθέσεων θα πρέπει να εμφανίζει τα κίνητρά σας και τους στόχους για τη μελέτη του προγράμματος Master στην επικοινωνία στο τμήμα εφαρμοσμένης πληροφορικής.
Πρέπει να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα ερωτήματα:
- Γιατί επιλέξατε να υποβάλετε αίτηση στο πρόγραμμα Μάστερ στην επικοινωνία;
- Πώς θα σπουδάσει το πρόγραμμα Master in Communication περαιτέρω να αναπτύξει το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό προφίλ σας καθώς και να στηρίξει τη μελλοντική σταδιοδρομία σας;
- Πώς θα συνεισφέρατε ως φοιτητής στο πρόγραμμα Μάστερ στην Επικοινωνία;
Επιπλέον, σημειώστε τα εξής:
- Το έγγραφό σας θα πρέπει να φέρει την επικεφαλίδα «Δήλωση Προθέσεων».
- Συμπεριλάβετε το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
- Η Δήλωση Προθέσεων σας πρέπει να υποβληθεί στα Αγγλικά.
- Το κείμενο δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 4000 χαρακτήρες (συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων, με εξαίρεση τον τίτλο, το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Δεν θα ληφθούν υπόψη έγγραφα που υπερβαίνουν τους 4000 χαρακτήρες. Αναφέρετε τον αριθμό των χαρακτήρων στην επιστολή σας.
Μετά την αποφοίτηση
Οι απόφοιτοι λαμβάνουν το πτυχίο Master of Science στην επικοινωνία.
Θα είστε προετοιμασμένοι για μια σταδιοδρομία στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και σε πρακτορεία επικοινωνίας σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων σχέσεων, των διεθνών πωλήσεων και μάρκετινγκ, των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της δημοσιογραφίας, των διαβουλεύσεων διαχείρισης, των ανθρώπινων πόρων και της διαμεσολάβησης. επικοινωνιακή κατάρτιση. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε μια καριέρα στον ακαδημαϊκό χώρο μέσω διδακτορικών σπουδών.
Οι αποφοίτοι εργάζονται σε μέρη όπως η Volvo, η Ericsson, η AstraZeneca, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα και τα Ηνωμένα Έθνη, με τους ακόλουθους τίτλους εργασίας και περιγραφές, μεταξύ άλλων:
- στρατηγικός εργαζόμενος
- Σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού
- σύμβουλος ψηφιακής επικοινωνίας
- διαχειριστής περιεχομένου κοινωνικών μέσων
- υπεύθυνος επικοινωνιών
- στρατηγικός καμπάνιας
- σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης
- συντονιστή μάρκετινγκ
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Marketing, Management & Communication
- Toulouse, Γαλλία
Strategic Quality Management, Lean Sigma Systems MSc
- Limerick, Ιρλανδία
MSc Στρατηγική Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (Κοινός τίτλος σπουδών)
- Stirling, Ηνωμένο Βασίλειο