Master PARS - Συστήματα Αεροσκάφους Απομακρυσμένου Πιλοτικού
Master PARS Università di Roma Tor Vergata
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rome, Ιταλία
Γλώσσες
Ιταλικός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 4.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* € 4.500 για το μεταπτυχιακό δίπλωμα παρακολούθησαν δύο ακαδημαϊκά έτη. € 5.000 για το πρόγραμμα Master σε 3 ακαδημαϊκά έτη
Εισαγωγή
Η ανάπτυξη και η αυξανόμενη χρήση των Συστημάτων Απομακρυσμένων Πιλοτικών Αεροσκαφών (SAPR) - κοινά αεροσκάφη σε πολλούς τομείς εφαρμογής και έρευνας απαιτούν εκτεταμένη εκπαίδευση.
Το Πανεπιστήμιο Master του 1ου επιπέδου, το οποίο διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο της Ρώμης "Tor Vergata" και από την ENAC, την Εθνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με τη συμμετοχή οργανισμών και εταιρειών στον κλάδο , διαμορφώνει σχεδιαστές, ειδικούς επεξεργασίας και υπηρεσίες για το SAPR σε 1500 συνολικά ώρες (ίσες με 60 μονάδες) εκ των οποίων
- 400 ώρες μαθήματα και εργαστήριο σχεδιασμού
- 250 ώρες κατάρτισης σε εταιρείες του τομέα ή των θεσμικών οργάνων.
Δύο υποτροφίες είναι διαθέσιμες για να καλύψουν πλήρως την πορεία που παρέχει το Telespazio. Οι υποτροφίες απονέμονται κατά κύριο λόγο σε αξιόλογη βάση, με βάση τα ληφθέντα βιογραφικά σημειώματα, τα οποία θα αξιολογηθούν από μια συγκεκριμένη επιτροπή.
Επιπλέον, τα μέλη που έχουν αποκτήσει το μεταπτυχιακό δίπλωμα και να περάσουν την πρακτική δοκιμασία δεξιοτήτων με έναν εξεταστή ENAC εκδίδονται ταυτόχρονα από ένα εκπαιδευτικό κέντρο εξουσιοδοτημένο από την ENAC και έχει συμφωνήσει με τον κύριο πιστοποιητικό πτήσης Master (Remote Piloting Aircraft).
Ο Δάσκαλος έχει ως εκ τούτου τη φιλοδοξία να εκπαιδεύσει για πρώτη φορά μια νέα τάξη ειδικών οι οποίοι, αν και μεταβαίνουν από την πειθαρχική και τομεακή τους κατάρτιση, είναι σε θέση να σχεδιάσουν διαδικασίες και συστήματα γνώσης βασισμένα σε SAPR κατάλληλα ώστε να αντιστοιχούν σε λειτουργικές διαδικασίες αναφοράς.
Γι 'αυτό ο Δάσκαλος
- παρέχει θεωρητικές γνώσεις σχετικά με τα συστήματα πτήσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν την πρόωση και την αεροδυναμική.
- ασχολείται με πτυχές που σχετίζονται με τον αυτοματισμό, τον έλεγχο και τον κυβερνοχώρο με τη βοήθεια υπολογιστή.
- εξετάζει τα διάφορα σενάρια εφαρμογών, διευκρινίζοντας τις τεχνικές της τηλεπισκόπησης, των αισθητήρων και της ανάλυσης δεδομένων. Το Master απαιτεί επίσης την απόκτηση ειδικών ικανοτήτων όσον αφορά τους κανονισμούς αεροναυτικής, την ασφάλεια και τους απομακρυσμένους κανονισμούς πλοήγησης.
Επιπλέον, για να μπορέσουν όσοι παρακολουθούν μαθήματα Master να βιώσουν τις θεωρητικές γνώσεις που αποκτήθηκαν σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εφαρμογής, θα πραγματοποιηθούν πρακτικές δραστηριότητες σε συνεργασία με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα και προβλέπεται επίσης συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία για πτυχές που αφορούν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες .
Συνεργάτες
επιγραφές
Για να γίνουν δεκτοί στο μάθημα, απαιτείται πτυχίο ή άλλο ισοδύναμο προσόν. Το Master απευθύνεται κυρίως σε πτυχιούχους τεχνικών επιστημονικών θεμάτων. Εντούτοις, η εγγραφή επιτρέπεται και για αποφοίτους σε άλλους κλάδους, με την επιφύλαξη της έγκρισης από το διοικητικό συμβούλιο του διδάσκοντα.
Το Master είναι περιορισμένο σε αριθμό και ένας μέγιστος αριθμός 40 υποψηφίων θα γίνει δεκτός. Η επιλογή των ατόμων που γίνονται δεκτά στο Master θα πραγματοποιηθεί με συγκριτική αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών vitae et studiorum, με βάση τα οποία θα γίνει κατάταξη. Το κόστος του Δασκάλου καθορίζεται σε:
- € 4.000 για το μεταπτυχιακό δίπλα σε ένα ακαδημαϊκό έτος
- € 4.500 για το μεταπτυχιακό δίπλωμα παρακολούθησαν δύο ακαδημαϊκά έτη
- € 5.000 για το πρόγραμμα Master σε 3 ακαδημαϊκά έτη
Τα μαθήματα του Δασκάλου θα πραγματοποιηθούν το απόγευμα στη Μηχανική Μακροεντολή και σε άλλες κατασκευές του Πανεπιστημίου της Ρώμης "Tor Vergata".
Το διδακτικό προσωπικό αποτελείται από καθηγητές του Πανεπιστημίου, εξωτερικούς καθηγητές και ενεργούς διδάσκοντες σε ερευνητικά κέντρα που διαθέτουν μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στον ακαδημαϊκό τομέα. Οι φοιτητές θα υποστηριχθούν και θα υποστηριχθούν από ειδικευμένους διδάσκοντες που θα μπορούν να παρέχουν έγκυρη βοήθεια για οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια ολόκληρου του μαθήματος κατάρτισης.
Ενότητες και περιεχόμενο
Ο Δάσκαλος έχει ετήσια διάρκεια, αλλά μπορεί να παραταθεί σε δύο ή τρία ακαδημαϊκά έτη εάν ο φοιτητής δεν ολοκληρώσει τις εξετάσεις εντός του πρώτου ακαδημαϊκού έτους. Η εκπαιδευτική δραστηριότητα περιλαμβάνει 60 μονάδες κατάρτισης, 1.500 ώρες , εκ των οποίων:
- 400 ώρες μαθήματα και εργαστήρια
- 250 ώρες για πρακτική εξάσκηση
οι υπόλοιπες ώρες θα είναι αφιερωμένες στην εργασία μεμονωμένων σπουδών και διατριβών.
Master αποτελείται από τις ακόλουθες Διδακτικές Ενότητες προβλέπει:
- Μηχανική πτήσης (σχήμα αεροσκάφους, πτητικές συναρμολογήσεις, ελιγμοί): 30 ώρες
- Τεχνολογίες κατασκευής (υλικά τελευταίας τεχνολογίας και τεχνολογίες κατασκευής για SAPR) 30 ώρες
- Πρόωση (εναέρια πρόωση, κινητήρες και συστήματα αποθήκευσης) 30 ώρες
- Αεροδυναμική (έννοιες της δυναμικής των ρευστών και της θεωρίας του αεροπλάνου) 30 ώρες
- Γεωπληροφορική (τηλεπισκόπηση και δορυφορικά δεδομένα, συστήματα GIS) 30 ώρες
- Αυτόματοι έλεγχοι (σταθερότητα και δυναμική απόκριση, έλεγχος συστημάτων SAPR) 30 ώρες
- Αισθητήρες (αισθητήρες, ηλεκτρονικές διεπαφές και συστήματα επικοινωνίας) 30 ώρες
- Κανονισμοί και Ασφάλεια (Διαδικασίες Εξουσιοδότησης, Αξιολόγηση Κινδύνου, Διαχείριση του εναέριου χώρου) 40 ώρες
- Χρήση των SAPR (λειτουργικές πτυχές της χρήσης SAPRs με πρακτικές ασκήσεις) 30 ώρες
- Εργαστήριο Σχεδιασμού (Με πρακτικές δοκιμές συναρμολόγησης και δοκιμές πτήσης) 120 ώρες
Καθηγητές
- Καθηγητής Daniele Carnevale (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Καθηγητής ENAC
- Καθηγητής Stefano Cordiner (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ο καθηγητής Fabio Del Frate (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Gabriel Di Marino (Πρώτος Δημοτικός Αστυνομικός)
- Ο καθηγητής Corrado Di Natale (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ο καθηγητής Franco Di Paolo (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Καθηγητής Sergio Galeani (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Καθηγήτρια Μαρία Ιωαννίλλη (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Καθηγητής Mauro Leonardi (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ing Gaetano Massari (Aerial Click)
- Ο καθηγητής Vincenzo Mulone (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ο καθηγητής Fabrizio Quadrini (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Καθηγήτρια Loredana Santo (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Δρ Loredana Scaffa (Aerovision)
- Ο καθηγητής Giovanni Schiavon (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Δρ. Danilo Verde (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ο καθηγητής Roberto Verzicco (Πανεπιστήμιο "Tor Vergata")
- Ο καθηγητής Alessandro Zavoli (Πανεπιστήμιο Sapienza)
Επίτευξη του τίτλου σπουδών
Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές που έχουν παρακολουθήσει την απαιτούμενη εξέταση και έχουν περάσει τις εξετάσεις για την επαλήθευση του κέρδους και την τελική εξέταση απονέμονται με δίπλωμα: Πτυχίο Πανεπιστημίου 1ου επιπέδου στο "Σχεδιασμός, Εφαρμογή και Ρύθμιση Πιλοτικών Αεροσκαφών Remote (SAPR) "-" Σχεδιασμός, Εφαρμογή, Ρύθμιση UAV (Μη επανδρωμένα αεροσκάφη) ".
Εκείνοι που έχουν εγγραφεί σε ατομικές εκπαιδευτικές ενότητες εκδίδονται, μετά τη διεξαγωγή των εξετάσεων για την επαλήθευση του κέρδους, πιστοποιητικό συμμετοχής με ένδειξη των πιστώσεων που κερδίζονται.
Τα μέλη που επιτυγχάνουν το μεταπτυχιακό δίπλωμα και υποβάλλουν πρακτική δοκιμασία δεξιοτήτων με έναν εξεταστή ENAC εκδίδονται ταυτόχρονα από ένα κέντρο εκπαίδευσης εξουσιοδοτημένο από την ENAC και το πιστοποιητικό πιλότου APR (Remote Piloting Aircraft) συμφωνείται με τον πλοίαρχο.