Master in Management for Innovation
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 1.555 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 1.555,03 BRL + 1 δόση 1.712,18 BRL
Εισαγωγή
Αναπτύξτε επαγγελματίες για να εργαστούν στην εποχή της εταιρικής διαχείρισης και της καινοτομίας διαδικασιών με βάση την τεχνολογία, παρέχοντας στρατηγικό όραμα και τεχνικές γνώσεις κατά τον σχεδιασμό δημιουργικών και καινοτόμων ενεργειών.
Το πρόγραμμα σπουδών ενοποιεί τις γνώσεις διαχείρισης, μάρκετινγκ και τεχνολογικής καινοτομίας στην προοπτική μελλοντικών εφαρμογών, διερευνώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά τη γνώση και τις προβλεπόμενες τάσεις για την αγορά και την κοινωνία.
Σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Ινστιτούτο Αεροναυπηγικής – ΙΤΑ
Το μάθημα βασίζεται στη διερεύνηση της διάσημης τεχνογνωσίας των δύο σχολών σε συγκεκριμένους τομείς, δηλαδή το ITA στην επιστήμη, την καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη και το ESPM στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τη δημιουργικότητα. Η εταιρική σχέση ιδιοποιείται επίσης το κοινωνικό κεφάλαιο που αναπτύχθηκε πριν από χρόνια μεταξύ των δύο σχολείων μέσω άλλων μαθημάτων που έχουν ήδη αναπτυχθεί από κοινού, και τα οποία ήταν πολύ επιτυχημένα στην εκμετάλλευση αυτών των συνεργειών. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι ότι είναι ένα Techno MBA που ενσωματώνει τη διαχείριση επιχειρήσεων, την τεχνολογία, την καινοτομία και το μάρκετινγκ.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
για τους οποίους προορίζεται
Απευθύνεται σε διευθυντές και επαγγελματίες με ενδιαφέρον στους τομείς της τεχνολογικής καινοτομίας, του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της τεχνολογίας, οι οποίοι επιδιώκουν να βελτιωθούν στον κόσμο της διαχείρισης της τεχνολογικής καινοτομίας και του μάρκετινγκ.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Διοίκηση/Οικονομικά
- Ηγεσία και Διοίκηση Ομάδας
- Logistics και Εφοδιαστική Αλυσίδα
- Σενάρια, Κίνδυνοι και Αβεβαιότητες
- Βασικές αρχές των οικονομικών (εξ αποστάσεως εκπαίδευση)
- Οικονομική Σκοπιμότητα Έργων
- Οικονομικά των Επιχειρήσεων
Στρατηγική/Μάρκετινγκ
- Διαδικτυακή Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Μέθοδοι Υποστήριξης Αποφάσεων
- Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
- Ανταγωνιστική ευφυια
- CRM, BI & Web Analytics
Καινοτομία/Τεχνολογία
- Περιβάλλον Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας
- Βασικές αρχές Μηχανικής Συστημάτων
- Διαχείριση Τεχνολογικής Καινοτομίας
- Design Thinking και Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα
- Agile Project Management
- Πληροφορική και Ψηφιακές Πλατφόρμες
Ενσωμάτωση
- Ολοκληρωτικό Πολυθεματικό Έργο (PIM)
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στην πανεπιστημιούπολη του ESPM και μπορούν να διδαχθούν σε άλλες τοποθεσίες, προγραμματισμένα εκ των προτέρων από τον καθηγητή. Οι κλάδοι EAD, που αναφέρονται στο πρόγραμμα μαθημάτων, θα πραγματοποιούνται ταυτόχρονα με τους κλάδους πρόσωπο με πρόσωπο και στην αρχική περίοδο του μαθήματος.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Δημιουργώντας το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση για Καινοτομία – ITA / ESPM, το ESPM και το ITA (Instituto Tecnológico de Aeronáutica) επιδιώκουν να εκπαιδεύσουν εξειδικευμένους επαγγελματίες για να εργαστούν σε έναν τομέα που είναι ολοένα και πιο απαιτητικός από καλά προετοιμασμένους ηγέτες και διευθυντές.
Το Πρόγραμμα παρέχει τη βάση γνώσεων που απαιτείται στη διαχείριση καινοτομίας και, μέσω σύγχρονων πρακτικών, αναπτύσσει βασικές δεξιότητες για επαγγελματίες που θα εμπλακούν σε αυτόν τον τομέα και στις διαδικασίες εταιρικού μετασχηματισμού στις εταιρείες τους.
Μια σημαντική διαφορά του Προγράμματος είναι ότι τόσο οι τεχνικές όσο και οι έννοιες της ηγεσίας, της διαχείρισης και του μάρκετινγκ που θα αναπτυχθούν, θα παραδειγματιστούν και θα εφαρμοστούν, συνθέτουν ένα προετοιμασμένο σύνολο έτσι ώστε ο επαγγελματίας που εκπαιδεύεται με αυτόν τον τρόπο να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις διαχείρισης πρακτικές καινοτομίας στις εταιρείες.
Η άποψή μας είναι ότι η ζήτηση της αγοράς για αυτόν τον επαγγελματία θα συνεχίσει να αυξάνεται για τα επόμενα χρόνια, καθώς η επιτυχία των εταιρειών εξαρτάται όλο και περισσότερο από την καλή διαχείριση της καινοτομίας.
Το επίκεντρο του προγράμματος είναι η ενοποίηση μεταξύ των διαδικασιών καινοτομίας και μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα βασίζεται στη διερεύνηση της τεχνογνωσίας των δύο σχολείων σε συγκεκριμένους τομείς, δηλαδή το ITA στην επιστήμη, την καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη και το ESPM στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τη δημιουργικότητα.
Η εταιρική σχέση ιδιοποιείται επίσης την κληρονομιά πολλών ετών κοινής δράσης αυτών των δύο σχολείων σε άλλα μαθήματα που ήταν πολύ επιτυχημένα στην εκμετάλλευση αυτών των συνεργειών