Ημερομηνία έναρξης: κάθε χρόνο, τον Μάρτιο και τον Οκτώβριο.

Με φοιτητές από περισσότερες από 140 χώρες σε όλο τον κόσμο, το Master Rome Business School είναι η ιδανική επιλογή για επαγγελματίες που αναζητούν παγκόσμιας εμβέλειας πρόγραμμα σπουδών για να ξεκινήσουν ή να εδραιώσουν μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στον διεθνή τουριστικό τομέα. Η ποιότητα της διδασκαλίας σε συνδυασμό με τις κορυφαίες υπηρεσίες καριέρας και δικτύωσης καθιστούν το πρόγραμμα αυτό ιδανικό για όσους επιδιώκουν να υπερέχουν στη σημερινή αγορά εργασίας και στις παγκόσμιες επιχειρήσεις.

Οι προσφορές του τουρισμού έχουν φθάσει σε προφανή ωριμότητα και συμφραζόμενα για την αύξηση και διαφοροποίηση των τουριστικών προορισμών. Οι επαγγελματίες που είναι προετοιμασμένοι και ικανοί να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του κλάδου αυτού θα βρουν νέες ευκαιρίες απασχόλησης και ανοδική κινητικότητα.

Οι παραλήπτες-στόχοι

Το Master στη Διοίκηση Τουρισμού έχει ως στόχο:

  • νέοι πτυχιούχοι και προπτυχιακοί φοιτητές (που υπόκεινται σε συνέντευξη) ·
  • νέοι που επιθυμούν να ξεκινήσουν μια σταδιοδρομία στην τουριστική βιομηχανία.
  • επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού που επιθυμούν να εκπληρώσουν τις γνώσεις τους με επαφές με μερικούς από τους πιο επιρροούς συνομηλίκους του παγκόσμιου περιβάλλοντος και της βιομηχανίας.

Οι παρευρισκόμενοι που επιθυμούν να ξεκινήσουν μια πορεία ανάπτυξης στο πλαίσιο της οργάνωσής τους ή να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση επιθυμούν να διευρύνουν την προοπτική της αγοράς και / ή να ολοκληρώσουν την επαγγελματική τους κατάρτιση, αποκτώντας μια πιστοποίηση αυστηρά σχεδιασμένη για τον κλάδο του τουρισμού , θα επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από αυτό το πρόγραμμα.

Δομή (διάρκεια - 1 έτος)

  • Έξι μήνες διαλέξεων
  • Έξι μήνες αφιερωμένο σε διεθνή πρακτική άσκηση και εργασία στο έργο
  • Επισκέψεις σε διεθνείς εταιρείες και οργανισμούς
  • Ολοκληρωμένο πολιτιστικό πρόγραμμα
  • Σεμινάρια και εκδηλώσεις

Τρόποι συμμετοχής

Αυτό το μάθημα μπορεί να παρακολουθήσει στα αγγλικά, είτε στην πανεπιστημιούπολη είτε με εξ αποστάσεως μάθηση, με τον τύπο μερικής απασχόλησης (2 ώρες διδασκαλίας ανά εβδομάδα) ή με μεικτή φόρμουλα.

Περιεχόμενα

  • Εισαγωγική περιοχή: Το τουριστικό σύστημα και ο οργανισμός τουρισμού
  • Στρατηγική διαχείρηση
  • Οικονομικά στον τουρισμό
  • Εισαγωγή στη Λογιστική για Διευθυντές
  • Επιχειρησιακός Σχεδιασμός
  • αρχές του μάρκετινγκ
  • Μεθοδολογία για τη δημιουργία του βιωματικού ταξιδιού
  • Το παγκόσμιο σύστημα διατροφής και οίνου
  • Το παγκόσμιο σύστημα τουριστικού και πολιτιστικού τουρισμού
  • Το παγκόσμιο σύστημα τουριστικού τουρισμού
  • Το παγκόσμιο ρομαντικό σύστημα τουρισμού
  • Το παγκόσμιο σύστημα τουριστικού τουρισμού
  • Το παγκόσμιο πράσινο και βιώσιμο τουριστικό σύστημα
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ για σχεδιασμό ταξιδιών και διαχείριση τουρισμού
  • Διαχείριση σήματος
  • Τουριστικές Τεχνικές και Ταξίδια Πώλησης
  • Τομέας πληροφορικής - Συστήματα κράτησης και νέες τεχνολογίες στη διαχείριση του τουρισμού
  • Τομέας Διαχείρισης Έργου: Σχεδιασμός Τουρισμού
  • Νομική Περιοχή: Νομοθεσία και ρύθμιση του τουρισμού
  • Επικοινωνία και Ανθρώπινο Δυναμικό
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση κινδύνου
  • Δημόσιες σχέσεις
  • Το οικοσύστημα εκκίνησης
  • Τομεακές εκθέσεις
  • Νέες τάσεις

Υπηρεσίες Καριέρας

Συμμετοχή σε αυτό το μάθημα Master δικαιολογεί:

  • Διεθνείς πρακτικές άσκησης σε κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς.
  • Συμπερίληψη του βιογραφικού σας σημείου στη βάση δεδομένων της Rome Business School και της διανομής του σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και αρχηγούς που ανήκουν στο διεθνές δίκτυο της Rome Business School .
  • Δωρεάν αναθεώρηση βιογραφικού σημειώματος.
  • Υποστήριξη στη διαχείριση των συνεντεύξεων εργασίας
  • Συναντήσεις δικτύωσης με διεθνείς διαχειριστές, επαγγελματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
  • Μια εξατομικευμένη υπηρεσία αναζήτησης και επισήμανσης για τις καλύτερες ευκαιρίες απασχόλησης στην Ιταλία και στο εξωτερικό.

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος Master, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εργάζονται, μεταξύ άλλων, ως εξής:

  • Ταξιδιωτικοί σύμβουλοι.
  • Οργανωτές δραστηριοτήτων συγκέντρωσης κεφαλαίων που αποσκοπούν στην προώθηση τουριστικών δραστηριοτήτων σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς και εταιρείες.
  • Συνεργάτες Tour Operator και Travel Agency για την πραγματοποίηση τουριστικών προσφορών.
  • Τομεακοί σύμβουλοι γεωργικών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών για την προώθηση τροφίμων και αμπελοοινικών προϊόντων.
  • Τομεακοί σύμβουλοι του δημόσιου τομέα για το σχεδιασμό, την οργάνωση και τη διαχείριση τοπικών ενεργειών προώθησης του τουρισμού.
  • Υποστηρικτές τροφίμων και αμπελοοινικών προϊόντων και πολιτιστικών τουριστικών διαδρομών.

Στόχοι μάθησης

Κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Διαβάστε ένα τοπικό περιβάλλον μέσω της παραγωγής του Agrifood και των ειδικών προϊόντων του.
  • Γνωρίστε τις κύριες ιταλικές (και διεθνείς) ειδικευμένες τροφές και κρασιά.
  • Αναγνωρίζουν τους τοπικούς πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς πόρους από την οπτική της ενσωμάτωσης της τουριστικής προσφοράς.
  • Προσδιορίστε τους κοινωνικούς, οικονομικούς, πολιτικούς, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και πρωταρχικούς παράγοντες που συμμετέχουν στη διαχείριση, τη διατήρηση, την αξιοποίηση και την προώθηση του τοπικού πολιτιστικού πλούτου.
  • Προσδιορίστε τα ρυθμιστικά και χρηματοδοτικά εργαλεία που σχετίζονται με την προώθηση πρωτοβουλιών υπέρ του τουρισμού.
  • Προσδιορίστε τις ενέργειες και τις στρατηγικές που είναι κατάλληλες για τη διασφάλιση, την αξιοποίηση και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος.
  • Δημιουργήστε μια τουριστική προσφορά που ενσωματώνει τους τοπικούς πολιτισμούς, περιβάλλοντα και γεύσεις μέσω μιας προσέγγισης που στοχεύει στην αύξηση της γνώσης μέσω της ευχαρίστησης όλων των αισθήσεων.
  • Ανάπτυξη δράσεων με στόχο την προώθηση ενός τοπικού περιβάλλοντος από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και του υπεύθυνου τουρισμού.
  • Προσδιορίστε και συνεργαστείτε με τους φορείς (Tour Operators, Travel Agencies κ.λπ.) που συμμετέχουν στην παραγωγή τουριστικών πακέτων.
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων στο πλαίσιο των συμβουλών αγροτικής διατροφής και του κρασιού τουρισμού.
  • Σχεδιασμός στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας που στοχεύουν στην προώθηση προϊόντων σε τοπικό περιβάλλον (γιορτές, εκθέσεις, εκδηλώσεις) και σε συγκεκριμένα τομεακά πλαίσια (εκθέσεις, συνέδρια, συναντήσεις, εκθέσεις, θεματικές εκθέσεις κλπ.).

Οφέλη

Καθηγητές παγκόσμιας κλάσης

Η διδασκαλία του μαθήματος Master αποτελείται από επιλεγμένους διεθνείς πανεπιστημιακούς καθηγητές, εκπαιδευτές και διευθυντές επιχειρήσεων, που προέρχονται από ποικίλους επιχειρησιακούς και επαγγελματικούς τομείς και έτσι μπορούν να φέρουν στο τραπέζι μια πλούσια γκάμα σύγχρονων εμπειριών και ικανοτήτων. Η διδακτική προσέγγιση στοχεύει στην απόκτηση τεχνογνωσίας, μεταφέροντας έτσι τις ικανότητες που είναι πραγματικά χρήσιμες για την επαγγελματική ανάπτυξη των συμμετεχόντων.

Διδασκαλία

Για τα μαθήματα τόσο στην σχολική όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες μπορούν πάντοτε να βασίζονται στη βοήθεια ενός δασκάλου για τυχόν διευκρινίσεις που ενδεχομένως απαιτούν, για την ολοκλήρωση των εξετάσεων και ασκήσεων που απαιτούνται από κάθε ενότητα και για το τελικό σχέδιο

Μαθησιακά υλικά

Οι φοιτητές που έχουν εγγραφεί για το μάθημα του μεταπτυχιακού διπλώματος θα εκδοθούν με πληθώρα μαθησιακού υλικού, συμπεριλαμβανομένων διαφανειών, εγχειριδίων, περιπτωσιολογικών μελετών, άρθρων, βίντεο και χρήσιμων συνδέσμων στο διαδίκτυο.

Εγγραφή στον Σύνδεσμο Αποφοίτων της Rome Business School

Η παρακολούθηση του μαθήματος Master's Degree δίνει το δικαίωμα συμμετοχής στο Σύλλογο Αποφοίτων της Rome Business School της Rome Business School , το διεθνές δίκτυο μέσω του οποίου οι φοιτητές του Rome Business School της Rome Business School μπορούν να μοιραστούν ιδέες, εμπειρίες και σχέδια. Υπάρχουν επίσης πολλές διευκολύνσεις για τη συμμετοχή σε περαιτέρω μαθήματα κατάρτισης.

Προυποθέσεις εισόδου

Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πτυχίο τριετούς διάρκειας (ή να είναι κοντά στην ολοκλήρωση). Θα ληφθούν επίσης υπόψη όσοι διαθέτουν συναφή επαγγελματικά προσόντα ή εκτεταμένη επαγγελματική πείρα.

Οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν επάρκεια αγγλικής γλώσσας κατά τη διάρκεια συνέντευξης.

Τόσο για τις επιλογές επί τόπου όσο και για την εξ αποστάσεως εκμάθηση και για να εξασφαλιστεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα υψηλής ποιότητας, οι τάξεις μπορούν να συνίστανται από 15 συμμετέχοντες κατ 'ανώτατο όριο.

Υποτροφίες

Μερικές υποτροφίες είναι διαθέσιμες για να καλύψουν ένα μέρος των διδάκτρων. Οι υποτροφίες θα εκχωρηθούν με βάση το προσωπικό, βιωματικό και τεχνικά προτρεπτικό προφίλ των υποψηφίων.

Δόσεις

Η πληρωμή του τέλους συμμετοχής μπορεί να εγκατασταθεί. Στην περίπτωση καταβολής του τέλους συμμετοχής σε μια ενιαία λύση, ο φοιτητής θα τύχει έκπτωσης 10%.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά
Rome Business School

Κοιτάξτε15 περισσότερα μαθήματα αποRome Business School »

Τελευταία ενημέρωση January 29, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό, με βάση την Πανεπιστημιούπολη, Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Ημερομηνία έναρξης
Duration
1 Έτος
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
6,500 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Μάρτ. 31, 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Οκτ. 31, 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Μάρτ. 31, 2020
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Οκτ. 31, 2020
Άλλη