Master of Arts in Teaching
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Los Angeles, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
11 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 1.510 / per credit
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Mar 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Γίνετε ηγέτης στην τάξη
Το 11μηνο Master of Arts in Teaching (MAT) προετοιμάζει τους δασκάλους PreK-12 για να κάνουν τη διαφορά με την εκπαίδευση από ένα πανεπιστήμιο κορυφαίας κατάταξης.
Διαθέτοντας ποσοστό απασχόλησης πτυχιούχων 100% και πάνω από 200 τοποθεσίες διδασκαλίας, οι μαθητές βιώνουν μια υβριδική μορφή στις πανεπιστημιουπόλεις West LA, Calabasas ή Irvine.
Οι μαθητές κερδίζουν προκαταρκτικά διαπιστευτήρια διδασκαλίας πολλαπλών ή ενός μαθήματος μαζί με το πτυχίο τους.
Οφέλη προγράμματος
Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Σπουδών
Περιλαμβάνει ανάπτυξη μάθησης, εκπαιδευτική τεχνολογία, παιδαγωγική θεωρία, συγκεντρώσεις ενός ή πολλαπλών θεμάτων και πολλές εξειδικεύσεις.
200+ Ιστότοποι Μαθητών-Διδασκαλίας
Με περισσότερους από 200 συνεργάτες ιστοτόπων διδασκαλίας υψηλής ποιότητας, οι μαθητές βιώνουν πρακτική εξάσκηση ως μέρος μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την προετοιμασία των εκπαιδευτικών.
100 τοις εκατό ποσοστό απασχόλησης*
*Από τους αποφοίτους του 2021 που επιδίωξαν μια θέση πλήρους απασχόλησης σε περιβάλλοντα PreK-12, το 100 τοις εκατό εξασφάλισε με επιτυχία πλήρη απασχόληση.
Μέσος όρος τάξης 14 μαθητών
Χαμηλή αναλογία καθηγητών:φοιτητών παρέχει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης και ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις.
Δεν απαιτείται GRE
Προσφέρουμε μια δίκαιη διαδικασία αποδοχής που λαμβάνει υπόψη την ικανότητά σας και τη δέσμευσή σας για επιτυχία και όχι τις βαθμολογίες σε τυποποιημένα τεστ.
Γνωρίστε τη Σχολική Έκθεση
Τα ΜΑΤ φιλοξενούν μια ετήσια έκθεση κάθε άνοιξη που προσελκύει εργοδότες από ιδιωτικά, ναυλωμένα και δημόσια σχολικά συστήματα.
- 11 μήνες για να κερδίσετε πτυχίο και διαπιστευτήρια
- 14 Μέσο μέγεθος τάξης
- 200+ Διδασκαλία Μαθητών
- Ποσοστό απασχόλησης πτυχιούχων ΜΑΤ 100%*
- 3 Επιλογές Πανεπιστημιούπολης: Δυτικό Λος Άντζελες, Calabasas και Irvine
- $10K+ Διαθέσιμες υποτροφίες
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Master of Arts στη Διδασκαλία Μαθημάτων
Αυτό το πρόγραμμα που βασίζεται σε κοόρτη παρέχει μια εξαιρετική επαγγελματική βάση, συνδυάζοντας τις εξερευνήσεις της θεωρίας με την πρακτική εφαρμογή. Η ελκυστική διαδικτυακή και πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία συνδυάζεται με την πρακτική εμπειρία στην τάξη και κορυφώνεται με μια ευκαιρία οροφής στη θέση μιας διατριβής.
Το δείγμα χρονοδιάγραμμα που εμφανίζεται αντικατοπτρίζει το 11μηνο πρόγραμμα για το πρόγραμμα ΜΑΤ.
Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εγγραφών στο 310.258.2850 ή στο [email protected].
Αυτό το πρόγραμμα είναι 30 μονάδες για να ολοκληρωθεί.
Βασικά μαθήματα
- MATP 610 Instructional Design for Teaching (3)
- Θεωρία και μέθοδοι γραμματισμού MATP 620 (3)
- MATP 624 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ισότητα και Κοινωνική Δικαιοσύνη (3)
- MATP 630 Teaching English Learners (3)
- MATP 661 Διδασκαλία μαθητών με εξαιρετικές ανάγκες (3)
- MATP 681 Κλινική Εμπειρία 1 (2)
- MATP 682 Κλινική Εμπειρία 2 (2)
- MATP 683 Κλινική Εμπειρία 3 (2)
- MATP 699 Σύγχρονα Θέματα στην Εκπαίδευση (3)
Μέθοδοι πολλαπλών θεμάτων
- MATP 671 Πολλαπλό Θέμα: Ανάπτυξη Διδακτικών Μεθόδων (3)
- MATP 675 Πολλαπλό Θέμα: Προηγμένες Μέθοδοι Διδασκαλίας (3)
Μέθοδοι μεμονωμένου θέματος
- MATP 673 Ενιαίο Θέμα: Ανάπτυξη Διδακτικών Μεθόδων (3)
- MATP 677 Ενιαίο Θέμα: Προχωρημένες Μέθοδοι Διδασκαλίας (3)
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το GSEP δεσμεύεται για μια προσέγγιση με επίκεντρο τους μαθητές στα προγράμματα που προσφέρουμε. Κάθε πρόγραμμα έχει ένα σύνολο στόχων που αναμένεται να επιτύχει ένας φοιτητής που αποφοιτά από το πρόγραμμα. Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που διδάσκονται στο πρόγραμμα ενδέχεται να εισαχθούν σε ορισμένα μαθήματα. Σε άλλα μαθήματα, οι μαθητές καλούνται να εφαρμόσουν τη γνώση εξασκώντας δεξιότητες και επιδεικνύοντας τις ικανότητές τους. Μέσα στο πρόγραμμα, τονίζονται οι αξίες και τα χαρακτηριστικά που είναι σημαντικά για τα άτομα που εισέρχονται στο επάγγελμα.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος MA in Teaching αναμένεται να επιτύχουν τους ακόλουθους στόχους:
- Εμπλοκή και υποστήριξη όλων των μαθητών στη μάθηση
- Δημιουργήστε και διατηρήστε αποτελεσματικά περιβάλλοντα για τη μάθηση των μαθητών
- Κατανόηση και οργάνωση θεμάτων για τη μάθηση των μαθητών
- Σχεδιάστε διδασκαλία και σχεδιάστε μαθησιακές εμπειρίες για όλους τους μαθητές
- Αναπτύξτε, εφαρμόστε και χρησιμοποιήστε μια σειρά αποτελεσματικών αξιολογήσεων στην τάξη
- Αναπτύξτε ως επαγγελματίες εκπαιδευτές με πίστη, προσανατολισμένους στις υπηρεσίες
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Master in Teaching τους περιμένουν μια σειρά από επιλογές σταδιοδρομίας. Εδώ είναι μερικά από τα αποτελέσματα σταδιοδρομίας που μπορούν να περιμένουν οι μαθητές μετά την ολοκλήρωση του MAT τους.
Κ-12 Δάσκαλος
Ένας δάσκαλος K-12 είναι ένας εκπαιδευτικός που είναι υπεύθυνος για τη διδασκαλία μιας τάξης μεταξύ του νηπιαγωγείου και της 12ης τάξης. Ανάλογα με το επίπεδο του βαθμού, τα καθήκοντα περιλαμβάνουν συχνά, όπως ανάθεση εργασιών για το σπίτι και ανάγνωση, βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και παρακολούθηση προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Καθηγητής Αγγλικών
Ένας καθηγητής Αγγλικών είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι οι μαθητές, συχνά μαθητές γυμνασίου και γυμνασίου, μαθαίνουν τη σωστή γραμματική, την κατανόηση ανάγνωσης και τις δεξιότητες γραφής. Η διδασκαλία σε αυτό το επίπεδο περιλαμβάνει καθήκοντα όπως η ανάθεση εργασιών για το σπίτι και η ανάγνωση, η βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και η παρακολούθηση της προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Δάσκαλος ESL
Ένας δάσκαλος ESL ή Αγγλικά ως δάσκαλος δεύτερης γλώσσας, είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση ότι οι μαθητές μαθαίνουν γραμματική, κατανόηση ανάγνωσης και γραφής στην αγγλική γλώσσα για μαθητές των οποίων η κύρια γλώσσα δεν είναι τα αγγλικά. Η διδασκαλία σε αυτό το επίπεδο περιλαμβάνει καθήκοντα όπως η ανάθεση εργασιών για το σπίτι και η ανάγνωση, η βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και η παρακολούθηση της προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Μαθηματικός
Ένας δάσκαλος μαθηματικών είναι υπεύθυνος να διασφαλίζει ότι οι μαθητές, συχνά μαθητές γυμνασίου και γυμνασίου, μαθαίνουν τις κατάλληλες μαθηματικές δεξιότητες, που συχνά περιλαμβάνουν μαθήματα όπως η άλγεβρα και η γεωμετρία εκτός από πολλά άλλα. Η διδασκαλία σε αυτό το επίπεδο περιλαμβάνει καθήκοντα όπως η ανάθεση εργασιών για το σπίτι και η ανάγνωση, η βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και η παρακολούθηση της προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Ειδικός Εκπαιδευτικός Δάσκαλος
Ένας δάσκαλος ειδικής αγωγής είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την παροχή εξειδικευμένης εκπαίδευσης σε μαθητές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία. Τα καθήκοντα αυτής της θέσης περιλαμβάνουν την αξιολόγηση της προόδου των μαθητών και τον εντοπισμό στόχων προσαρμοσμένων σε κάθε μαθητή και στις ατομικές του ανάγκες σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον.
Συμπεριφερτικός παρεμβατικός
Η σταδιοδρομία ως παρεμβατικού στη συμπεριφορά επικεντρώνεται στο να βοηθήσει τα άτομα να εντοπίσουν αρνητικά πρότυπα συμπεριφοράς, όπως η κατάχρηση ουσιών, και συνεργάζεται με το άτομο για να βοηθήσει στην αλλαγή αυτών των συμπεριφορών. Αυτός ο τύπος εργασίας μπορεί να γίνει είτε σε ατομικό είτε σε ομαδικό περιβάλλον. Οι σύμβουλοι συμπεριφοράς συχνά εργάζονται σε ιδιωτικά ιατρεία, κοινοτικές κλινικές, κέντρα αποκατάστασης και νοσοκομεία.
Δάσκαλος Δημοτικού
Οι δάσκαλοι του δημοτικού σχολείου εκπαιδεύουν μικρότερους μαθητές από τις τάξεις του νηπιαγωγείου έως την 5η τάξη. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για να θέσουν τα ακαδημαϊκά θεμέλια για τους νέους μαθητές καθώς προετοιμάζονται για περαιτέρω εκπαίδευση με υψηλές ακαδημαϊκές ικανότητες. Τα καθήκοντα σε αυτόν τον ρόλο περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό μαθήματος, τη βαθμολόγηση και την εφαρμογή μιας ποικιλίας θεμάτων στο ακριβές επίπεδο τάξης.
Δασκάλα Ισπανικών
Ένας δάσκαλος ισπανικών είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι οι μαθητές οποιασδήποτε βαθμίδας μαθαίνουν τις κατάλληλες δεξιότητες ισπανικής γλώσσας, συμπεριλαμβανομένων τόσο του γραπτού, όσο και του προφορικού και της κατανόησης. Η διδασκαλία σε αυτό το πεδίο περιλαμβάνει καθήκοντα όπως η ανάθεση εργασιών για το σπίτι και η ανάγνωση, η βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και η παρακολούθηση της προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Αναπληρωτής καθηγητής
Οι αναπληρωτές δάσκαλοι είναι υπεύθυνοι για την επίβλεψη της διαχείρισης και της διδασκαλίας της τάξης σε περιόδους όπου ο πρωτοβάθμιος εκπαιδευτικός απουσιάζει για μικρά ή μεγάλα χρονικά διαστήματα. Τα καθήκοντα που εμπίπτουν σε αυτήν την περιγραφή εργασίας περιλαμβάνουν τη συμμετοχή, την ανάθεση εργασιών, τη διασφάλιση της παραμονής της τάξης στην εργασία και το πρόγραμμα, τη διατήρηση της καθαριότητας της τάξης, καθώς και άλλα καθήκοντα που ενδέχεται να ανατεθούν.
Φυσική αγωγή
Ένας καθηγητής φυσικής αγωγής είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών. Αυτό περιλαμβάνει την οργάνωση αθλητικών αγώνων, εξωσχολικών ομάδων και πολλά άλλα. Στόχος αυτού του ρόλου είναι η προώθηση της φυσικής κατάστασης, της υγείας και της ευεξίας για παιδιά, μικρά και μεγαλύτερα.
Καθηγητής φυσικής
Ένας δάσκαλος Φυσικών Επιστημών είναι υπεύθυνος να διασφαλίζει ότι οι μαθητές οποιασδήποτε βαθμίδας μαθαίνουν τη σωστή κατανόηση και κατανόηση στον επιστημονικό κόσμο που είναι κατάλληλος για κάθε επίπεδο τάξης. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν συχνά βιολογία, σεξουαλική επιστήμη, χημεία, περιβαλλοντική επιστήμη και πολλά άλλα. Η διδασκαλία σε αυτό το πεδίο περιλαμβάνει καθήκοντα όπως η ανάθεση εργασιών για το σπίτι και η ανάγνωση, η βαθμολόγηση της εργασίας των μαθητών και η παρακολούθηση της προόδου για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές πληρούν τα πρότυπα επιπέδου τάξης.
Νηπιαγωγός
Οι δάσκαλοι των νηπιαγωγείων εκπαιδεύουν μερικούς από τους νεότερους μαθητές. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για να θέσουν τα ακαδημαϊκά θεμέλια για τους νέους μαθητές καθώς προετοιμάζονται για περαιτέρω εκπαίδευση με υψηλές ακαδημαϊκές ικανότητες. Τα καθήκοντα σε αυτόν τον ρόλο περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό μαθήματος, τη βαθμολόγηση και την εφαρμογή μιας ποικιλίας θεμάτων στο ακριβές επίπεδο τάξης.
Δάσκαλος Γυμνασίου
Οι δάσκαλοι της μέσης εκπαίδευσης εκπαιδεύουν τους μαθητές των τάξεων 6-8. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για να θέσουν τα ακαδημαϊκά θεμέλια για τους νέους μαθητές καθώς προετοιμάζονται για περαιτέρω εκπαίδευση με υψηλές ακαδημαϊκές ικανότητες. Τα καθήκοντα σε αυτόν τον ρόλο περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό μαθήματος, τη βαθμολόγηση και την εφαρμογή μιας ποικιλίας θεμάτων στο ακριβές επίπεδο τάξης.
Δάσκαλος Γυμνασίου
Οι καθηγητές γυμνασίου είναι υπεύθυνοι για τη διδασκαλία των μαθητών από την ένατη έως τη δωδέκατη τάξη τόσο στα δημόσια όσο και στα ιδιωτικά σχολεία.
Οι δάσκαλοι γυμνασίου συνήθως ειδικεύονται σε ένα ή δύο θέματα, όπως μαθηματικά, αγγλικά, φυσικές επιστήμες, τέχνη, ιστορία, ισπανικά, γαλλικά ή μουσική, και γενικά διδάσκουν πολλές τάξεις κατά τη διάρκεια μιας ημέρας. Ο πρωταρχικός στόχος αυτών των δασκάλων είναι να εκπαιδεύσουν και να προετοιμάσουν τους μαθητές για το κολέγιο ή/και την αγορά εργασίας.
Οι δάσκαλοι γυμνασίου πρέπει να έχουν την ικανότητα να εκφράζουν αποτελεσματικά πληροφορίες στους εφήβους. Η ψυχραιμία και η υπομονή είναι ιδιότητες που χρειάζονται οι δάσκαλοι. Ο ρόλος τους μπορεί να θεωρηθεί και ως εκπαιδευτής και ως μέντορας.
Διευθυντής σχολείου
Στην εκπαίδευση, ένας διευθυντής σχολείου είναι σαν το κέντρο ενός τροχού, υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία όλων. Ένας διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας του σχολείου, ώστε οι δάσκαλοι, οι μαθητές και το βοηθητικό προσωπικό να μπορούν να εκτελούν και να ολοκληρώσουν τις αντίστοιχες εργασίες τους.
Ένας διευθυντής σχολείου πρέπει να είναι ένας πολύπλευρος ηγέτης. Κάθε μέρα, ένας διευθυντής σχολείου μπορεί να εξυπηρετήσει μια ποικιλία λειτουργιών από σύμβουλο προγράμματος σπουδών, εκπρόσωπο δημοσίων σχέσεων, αναλυτή προϋπολογισμού, διαμεσολαβητή, διευθυντή ή πειθαρχικό.
Όλες οι πτυχές ενός σχολείου είναι ευθύνη του διευθυντή. Συνήθως, οι διευθυντές των σχολείων αναφέρονται στον προϊστάμενο του σχολείου ή σε έναν βοηθό προϊστάμενο.
Δυναμικό απασχόλησης
- Ανοίγματα θέσεων εργασίας 1,9 MIL: Σχεδόν 1,9 εκατομμύρια θέσεις εργασίας για εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας έως μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προβλέπονται μεταξύ 2014 και 2024*
- 77.000 μέσος ετήσιος μισθός: Ο μέσος ετήσιος μισθός για δασκάλους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Καλιφόρνια ήταν πάνω από 77.000 $ το 2017*
- Επίπεδο Απασχόλησης: Η Καλιφόρνια είχε το υψηλότερο επίπεδο απασχόλησης δασκάλων Δημοτικών Σχολείων σε εθνικό επίπεδο το 2017*
*Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, 2017
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA στη διδασκαλία αγγλικών σε ομιλητές άλλων γλωσσών
- Chicago, Ηνωμένες Πολιτείες
MS στη Διδασκαλία και την Έρευνα
- Chicago, Ηνωμένες Πολιτείες
Master of Arts στην διδασκαλία των αγγλικών σε ομιλητές άλλων γλωσσών (TESOL)
- Russellville, Ηνωμένες Πολιτείες