Master of Arts στη Διαφήμιση
Academy of Art University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
San Francisco, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 1.276 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jun 2024
* ανά μονάδα για διεθνείς φοιτητές | 1.218 $ ανά μονάδα για εγχώριους φοιτητές. Ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις
Εισαγωγή
Το MA in Advertising & Branded Media Technology παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να μάθουν τις τεχνικές δεξιότητες που θα υποστηρίξουν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία στην τέχνη της διαφήμισης. Προετοιμάζει τους μαθητές να λύσουν τα αυριανά προβλήματα σήμερα. Μαθαίνοντας από καταξιωμένους επαγγελματίες της διαφήμισης, οι μαθητές προετοιμάζονται για τον πραγματικό κόσμο της διαφήμισης.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Graduate students will meet the following student performance criteria:
Strategic Communication
- Αναπτύξτε στρατηγικά στοιχεία που εστιάζονται στον πελάτη-στόχο, στο προϊόν/υπηρεσία και στην αγορά
- Συγκεντρώστε, αξιολογήστε και εφαρμόστε σχετικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της ιστορικής έρευνας, σε στρατηγικές εργασίες
Visual Communication
- Χρησιμοποιήστε κατάλληλα οπτικά μέσα, συμπεριλαμβανομένου του ελεύθερου σχεδίου, για να μεταφέρετε βασικά στοιχεία
Προφορική επικοινωνία
- Μεταφέρετε δημιουργικές ιδέες, έννοιες και τόνο επωνυμίας μέσω ελκυστικής και εκλεπτυσμένης γλώσσας σε κάθε στάδιο της δημιουργικής διαδικασίας
- Επικοινωνήστε προφορικά και γραπτά με μια μοναδική και ευέλικτη φωνή
Conceptual Thinking
- Κοινοποιήστε σχετικούς στόχους μέσω της χρήσης ελκυστικών αισθητικών επιλογών
- Σκεφτείτε εννοιολογικά και εκτελέστε έργα πέρα από τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα
Professional Readiness
- Δημιουργήστε ένα συνεκτικό χαρτοφυλάκιο προσαρμοσμένο ώστε να αντικατοπτρίζει τους στόχους σταδιοδρομίας
- Υποβάλετε εργασίες σύμφωνα με τα επαγγελματικά πρότυπα παρουσίασης
Academy of Art University Learning Outcomes
Graduates of the Academy of Art University will demonstrate the ability to:
- Produce a body of work suitable for seeking professional opportunities in their chosen field of art and design.
- Solve creative problems within their field of art and design, including research and synthesis of technical, aesthetic, and conceptual knowledge.
- Communicate their ideas professionally and connect with their intended audience using visual, oral, and written presentation skills relevant to their field.
- Execute technical, aesthetic, and conceptual decisions based on an understanding of art and design principles.
- Evaluate work in their field, including their own work, using professional terminology.
- Recognize the influence of major cultural and aesthetic trends, both historical and contemporary, on art and design products.
- Learn the professional skills and behaviors necessary to compete in the global marketplace for art and design.
Ευκαιρίες καριέρας
Successful advertising careers require problem-solvers, which is why our hands-on degree programs provide aspiring advertising professionals with a comprehensive problem-solving toolbox of marketable skills and training.
You’ll find our graduates enjoying roles as art directors, copywriters, creative strategists, content creators, and others at leading companies. Who’s hiring our alumni? Companies like razorfish, Leo Burnett, Y&R, Ogilvy, AKQA, CP+B, and more.
Art Director
Art directors are responsible for communicating a clear, unique, and interesting idea about a product or a brand. Copywriters drive the advertising industry.
Content Creator
Create, edit, and curate compelling work to supplement ads. You'll work with blogs, streaming videos, magazine articles, books, songs, and movies.
Copywriter
Copywriters craft messages and develop stories for all media so a product or brand can have an intriguing voice. Together with art directors, they form the creative teams that drive the advertising industry.
Creative Strategist
You'll manage information flow, conduct research, and inform and inspire the creative teams. You'll also help devise business strategies and guide clients to success.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Unit Requirements
Μείζων | 33 |
Πτυχιούχος Φιλελεύθερων Τεχνών | 3 |
Σύνολο | 36 |
Degree Requirements
- Successful completion of Final Portfolio Review
- A minimum grade of C in all required 36 units
- Minimum 2.0 cumulative GPA and the following Academic Study requirements:
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic course
Curriculum
Semester 1
- ADV 605: Digital Graphics (Major)
- ADV 622: Perspectives in Advertising (Major)
- GLA 615: History of Graphic Design (Graduate Liberal Arts)
Semester 2
- ADV 602: Art Direction (Major)
- ADV 604: Copywriting Techniques (Major)
- ADV 623: Brand Strategy (Major)
Semester 3
- ADV 606: Campaign (Major)
- ADV 625: Interactive Advertising (Major)
- COM 602: Visual Storytelling: Editing for Short-Form Video Content (Major)
Semester 4
- ADV 646: Advanced Campaign (Major)
- ADV 670: Visual Storytelling (Major)
- IXD 613: Motion Graphics and Video (Major)
Εισαγωγές
Εγκαταστάσεις
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.