Master of Arts στην Επικοινωνία και τις Εικαστικές Τέχνες
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Jounieh, Λίβανος
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 16.254 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η Σχολή Αρχιτεκτονικής και Σχεδιασμού ιδρύθηκε το 1974, με το όνομα Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών. Στόχος του είναι να προσανατολίσει τους νέους προς ένα λαμπρό μέλλον, ενώ η αποστολή του συνίσταται στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και του ανθρώπινου δυναμικού. Τα προγράμματα που προσφέρει η Σχολή επιτρέπουν στους φοιτητές να αποκτήσουν μια πολιτιστική εκπαίδευση, εκτός από την ικανότητα που θα τους επιτρέψει να διακριθούν στην πειθαρχία τους. Η ποικιλία των προτεινόμενων προγραμμάτων προάγει τη διαδραστικότητα σε διεπιστημονικά εργαστήρια έρευνας και τους παρέχει υψηλό επίπεδο δυναμισμού. Τα προγράμματα σπουδών ενημερώνονται τακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επαγγελματικής κατάστασης.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών, οι μαθητές θα αναπτύξουν αναλυτικά μυαλά και δημιουργικές δεξιότητες, καθώς και την ικανότητα προσαρμογής σε οποιαδήποτε αλλαγή. ιδιότητες που έχουν γίνει αναπόφευκτες στον κόσμο των επιχειρήσεων. Το Σχολείο ακολουθεί ένα αναπτυξιακό σχέδιο που συνδυάζει, αφενός, τις κλασικές μεθόδους διδασκαλίας με τις τελευταίες τεχνολογίες, και αφετέρου, τη θεωρία με την πράξη. Διαθέτει δίκτυο συνεργασίας με διάφορα τοπικά και διεθνή ακαδημαϊκά ιδρύματα: προγράμματα ανταλλαγής, συμμετοχή σε σεμινάρια και κοινά έργα.
Αποστολή
Η αποστολή αυτού του Master είναι να παρέχει πολυεπιστημονική κατάρτιση που ξεκινά με τη μελέτη και τη συλλογή δεδομένων και την ανάλυσή τους, στη συνέχεια την αγορά, τη δημιουργική διαδικασία, την υλοποίηση γραφιστικών και διαφημιστικών εκστρατειών, την ανάλυση πρακτικών, κοινωνικών, οικονομικών και πολιτιστικών περιορισμούς για την επίτευξη των πιο συμβατών και οικονομικά αποδοτικών λύσεων στο γραφικό, διαφημιστικό και εννοιολογικό πρόβλημα που υπάρχει. Διαδικτυακά, έντυπα, BTL και ATL, τέχνη εγκατάστασης και βίντεο διερευνώνται ως μέσα για την καλύτερη προβολή των προτεινόμενων καλλιτεχνικών και αισθητικών λύσεων.
Διδακτέα ύλη
Κοινό πυρήνα
- AGP510 Διατριβή Γραφιστικής και Διαφήμισης
- AGP601 Νέα μέσα
- AGP503 Διαδικτυακή Διαφήμιση
- ADI540 Μεθοδολογία Έρευνας στο Σχεδιασμό
Ειδίκευση
- PUB506 Προηγμένη Αγγλική Αντιγραφή
- Σχεδίαση ARG602 BTL
- ARG606 Άρθ. εγκατάστασης
- ARG506 Σχεδιασμός Εφαρμογών για Κινητά
- ARG504 Τυπογραφία σε κίνηση
Επιλογές
- ARG611 Advanced Animation
- ARG605 Τέχνη και νεωτερικότητα
- TLV560 Ψηφιακή επεξεργασία και κινούμενα σχέδια
- Έκθεση ARG505
- FLM640 Film and the Other Arts
- Στρατηγική πολυμέσων PUB604
- ARG610 Μουσειογραφία
- PUB608 Προπαγάνδα και Κριτική Ανάλυση
- FLM537 Σενάριο για Κινηματογράφο και Τηλεόραση
- ARG612 Μεταξοτυπία
- ARG607 Θεματική Εικονογράφηση
Capstone
- ARG680A Τελικό Έργο Ι
Αποτέλεσμα προγράμματος
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Μάθετε την ιστορία των γραφικών και της διαφήμισης, την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τη σημασία που παίζει ο σχεδιασμός στον τομέα του branding, παρέχοντας στους μαθητές εννοιολογικά, ιστορικά και πολιτιστικά ορόσημα.
- Ερμηνεύουν αφηρημένες έννοιες φαντασίας με βάση την οπτική έρευνα και τα ψυχολογικά/κοινωνιολογικά πεδία. Κατανοήστε πώς λειτουργεί το γραφικό, το copywriting ή/και η εικόνα σε πραγματικές καταστάσεις και διαφέρουν μεταξύ πολιτισμών και πλαισίων.
- Επιδείξτε την ικανότητα ενσωμάτωσης και υλοποίησης μιας σχεδιαστικής ιδέας σε διάφορους τύπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης και σε έναν όλο και πιο πολυπολιτισμικό κόσμο. Λαμβάνοντας υπόψη τον ρόλο της παγκόσμιας οικονομίας και όλους τους παράγοντες σε χώρες με διαφορετικούς πολιτισμούς, ενώ αξιολογεί τη σημειωτική και τα σημαίνοντα στην εφαρμογή.
Αποτελέσματα του προγράμματος
- Χρησιμοποιήστε μια σειρά εγχειριδίων και εργαλείων, τόσο σε πνευματικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο, για να κάνετε δημιουργικές, σχετικές, κοινωνικά συμβατές σχεδιαστικές εκτελέσεις.
- Διατυπώστε και εφαρμόστε έννοιες στον επαγγελματικό τομέα της διαφήμισης και της γραφιστικής μέσα από μια επαρκή οπτική έκφραση που χρησιμοποιείται σε επαγγελματικά και κοινωνικά μέσα διαδικτυακά και έντυπα.
- Μάθετε να επικρίνετε αναλυτικά την ιδέα τους και των άλλων χωρίς προκαταλήψεις και προκαταλήψεις.
- Δείξτε κατανόηση του τομέα του σχεδιασμού: Above the Line and Below the Line (ATL και BTL) και των συναφών πεδίων των καλλιτεχνικών επαγγελμάτων και αποκτήστε αρκετές γνώσεις για να αποφύγετε την αντιγραφή προηγούμενων εννοιών/εκτελεσμάτων.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διαπιστεύσεις
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA Illustration and Visual Media
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Materials in Artistic Practices (MAPs) – MA in Fine Art and Design
- Groningen, Κάτω Χώρες
Master in Design
- London, Ηνωμένο Βασίλειο