Master of Business Management (MBM) Markηφιακό Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
New European College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Munich, Γερμανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.100 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
04 Apr 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
13 May 2024
* ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Ενημέρωση Coronavirus (COVID-19)
Ξεκινήστε τις σπουδές σας στο διαδίκτυο και ταξιδέψτε στη Γερμανία μόλις εκδοθεί η βίζα σας: Δεσμευόμαστε για την αδιάλειπτη εκπαίδευση όλων των τρεχόντων, εισερχομένων και μελλοντικών φοιτητών στο New European College . Για το λόγο αυτό, προσφέρουμε μια ευέλικτη επιλογή «υπέροχη ανάμειξη» για φοιτητές-ξεκινήστε τις σπουδές σας online, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση και από την άνεση του σπιτιού σας, και ταξιδέψτε στη Γερμανία για να συνεχίσετε τις σπουδές σας στην πανεπιστημιούπολη μόλις είναι εφικτό και τη βίζα σας έχει εκδοθεί. Επικοινωνήστε απευθείας με την Ομάδα Εισαγωγής μας στο [email protected] , ώστε να υποστηρίξει την ατομική σας υπόθεση και να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις που έχετε σχετικά με τη μεικτή μάθηση για το σχολικό έτος 2020-2021.
Το Master of Business Management είναι ένα πρόγραμμα τριών εξαμήνων που έχει σχεδιαστεί για να βασιστεί στις υπάρχουσες προπτυχιακές σπουδές σας, επιτρέποντάς σας να ακολουθήσετε ένα ευρύτερο φάσμα σταδιοδρομιών στις επιχειρήσεις. Αποτελούμενο από μαθήματα χρηματοδότησης, διεθνούς μάρκετινγκ, λογιστικής διαχείρισης, λειτουργιών, ηθικής, οργανωτικής συμπεριφοράς και ανθρώπινου δυναμικού, το πρόγραμμα σας προετοιμάζει να διαπρέψετε σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο και διεθνή εργασιακό χώρο.
Όλα τα μαθήματα διδάσκονται στα αγγλικά , με μια σειρά μεθοδολογιών διδασκαλίας που θυμίζουν προπτυχιακές διδασκαλίες, όπως παρουσιάσεις και ομαδικά έργα σε συνδυασμό με παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων σε πραγματικό κόσμο. Το πρόγραμμα παρέχει ένα πεδίο για μεγαλύτερη εξειδίκευση, με ένα ακριβές ακαδημαϊκό και θεωρητικό πλαίσιο σχεδιασμένο για να σας βοηθήσει να γίνετε ειδικός στη διεθνή διαχείριση. Αυτό σας επιτρέπει να υποβάλετε αίτηση σε πιο εξειδικευμένους ρόλους και προσφέρει καλύτερη προετοιμασία για διδακτορικό. πρόγραμμα στο μέλλον.
Η εξειδίκευση στο Markηφιακό Μάρκετινγκ & Επικοινωνία εξετάζει συγκεκριμένα τον αντίκτυπο του ταχέως μεταβαλλόμενου «συνδεδεμένου» κόσμου της χρήσης του διαδικτύου, των smartphone, των εφαρμογών και των κοινωνικών μέσων. Πολλές εταιρείες και οργανισμοί έχουν αλλάξει εντελώς την προσέγγισή τους στη διαφήμιση και έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους - όχι μόνο σε αυτούς τους νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη, αλλά και με την πραγματική μέθοδο και αντίληψη του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας σε μια ψηφιακή εποχή.
Το Διαδίκτυο και οι πολλοί και διάφοροι τύποι κοινωνικών μέσων έχουν δημιουργήσει έναν άνευ προηγουμένου τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέουν επιχειρήσεις με πελάτες, επιχειρήσεις με επιχειρήσεις, καθώς και άτομα που κανονικά δεν θα συναντιόντουσαν. Αυτό το περιβάλλον παρέχει στους φοιτητές των επιχειρήσεων τεράστιες δυνατότητες για μάθηση και ανάπτυξη στον τομέα του Markηφιακού Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Αυτή η εξειδίκευση συγκεντρώνει την επικαιροποιημένη επικοινωνία μάρκετινγκ, την κατανόηση των ψηφιακών μέσων και την εφαρμογή αναλύσεων μεγάλων δεδομένων.
Το πρόγραμμα έχει μια πρακτική προσέγγιση στο σχεδιασμό του-μέσα από εβδομάδες έργου, επαγγελματική έρευνα και μια ενότητα επαγγελματικής μάθησης στην οποία οι μαθητές ολοκληρώνουν μια σύντομη εργασία που συχνά συνδέεται άμεσα με το τελικό τους έργο.
- Τα παραδείγματα μαθημάτων περιλαμβάνουν:
- Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Παγκοσμιοποίηση, Κοινωνία & Πολιτισμός
- Το μέλλον του ολοκληρωμένου ψηφιακού μάρκετινγκ: βίντεο, κινητά και τεχνητή νοημοσύνη
- New Media, Marketing & Analytics
- Στρατηγική διαχείρηση
- Business Intelligence & Data Mining
- Στρατηγική Επικοινωνία & Branding
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το σχολικό έτος στο New European College χωρίζεται σε δύο περιόδους – Χειμερινό και Θερινό Εξάμηνο, και έξι κύρια τμήματα, τα οποία διαρκούν έξι εβδομάδες το καθένα. Κάθε τετράγωνο έξι εβδομάδων αποτελείται από δύο εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα έργου, στη συνέχεια δύο ακόμη εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα εξετάσεων, για την ολοκλήρωση της ενότητας.
Εξάμηνο 1
(Βασικές Ενότητες)
- Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Παγκοσμιοποίηση, Κοινωνία & Πολιτισμός
- Εισαγωγή Ερευνητικών Μεθόδων (Τελικό Έργο)
- Η Παγκόσμια Οικονομία
- Επαγγελματική Διερεύνηση
(Ενότητες εξειδίκευσης)
- Το μέλλον του ολοκληρωμένου ψηφιακού μάρκετινγκ: βίντεο, κινητά και τεχνητή νοημοσύνη
- Νέα μέσα, μάρκετινγκ και αναλύσεις
Εξάμηνο 2
(Βασικές Ενότητες)
- Μέθοδοι Έρευνας (Τελικό Έργο)
- Micro Economics – Global Perspectives
- Στρατηγική διαχείρηση
- Ενότητα έργου (3 Εβδομάδες Έργου, συνδεδεμένη με το Τελικό Έργο)
(Ενότητες εξειδίκευσης)
- Business Intelligence & Data Mining
- Στρατηγική Επικοινωνία & Branding
Εξάμηνο 3 (Εργασία & Αποφοίτηση)
- Επαγγελματική Μάθηση
- Τελικό Έργο
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Σε αυτήν την εποχή της ψηφιοποίησης και του τρόπου ζωής που καθοδηγείται από το Διαδίκτυο, η επιχειρηματική κοινότητα έχει αναγνωρίσει ότι η επιτυχία εξαρτάται από μια σταθερή και διατηρήσιμη στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Οι εταιρείες χρειάζονται ανθρώπους που κατανοούν τα νέα μέσα, τις στρατηγικές μεγάλων δεδομένων και τον συνδυασμό του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της επικοινωνίας με την ακριβή μέτρηση των αποτελεσμάτων που επιτρέπουν τη λήψη στρατηγικών ενεργειών.
Η αποφοίτηση από ένα εξαιρετικά διεθνές ινστιτούτο που δίνει μεγάλη έμφαση στον συνδυασμό ακαδημαϊκής έρευνας και επαγγελματικής έκθεσης σημαίνει ότι οι προοπτικές σταδιοδρομίας των αποφοίτων από το πρόγραμμα Master of Business Management, που ειδικεύεται στο Digital Marketing & Communication, είναι ποικίλες και παγκόσμιες.
Πολλοί απόφοιτοι αυτού του προγράμματος φιλοδοξούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο Ph.D. επίπεδο και/ή μετακομίζουν απευθείας στην επιχείρηση, μερικές φορές ως αποτέλεσμα της θέσης εργασίας τους ή του τελικού έργου τους.
Παραδείγματα εταιρειών όπου εργάζονται οι απόφοιτοι ποικίλλουν από κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες, συμβούλους και εταιρείες διαχείρισης μεγάλων δεδομένων έως περισσότερες τοπικές και εξειδικευμένες εταιρείες, ΜΚΟ και κυβερνητικές υπηρεσίες.