Εισαγωγή
Το Master of International Management με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να δουν τι σημαίνει μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή και να συναντήσουν τους πρωτοπόρους που έχουν προετοιμάσει το δρόμο μπροστά τους. Οι μαθητές θα κυριαρχήσουν τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις στρατηγικές για να γίνουν ηγέτες στον τομέα τους.
Μετά την αποφοίτησή τους, οι φοιτητές θα:Να είστε σε θέση να δημοσιεύσετε και να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το περιεχόμενο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Αποκτήστε εμπειρογνωμοσύνη στη χρήση του Google Analytics και διαφόρων λογισμικών ανάλυσης δεδομένων.
Αποκτήστε εξοικείωση με την ηλεκτρονική νομιμότητα και τη διαχείριση δικαιωμάτων.
Γίνετε εμπειρογνώμονας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ηλεκτρονικών εκστρατειών μάρκετινγκ.ΓεγονόταΔιάρκεια: 1,5 έτη / 3 εξάμηνα
Πιστωτικές μονάδες: 90 ECTS
Γλώσσα: Αγγλικά
Προσλήψεις: Φεβρουάριος και Σεπτέμβριος
Βραβείο: Master of International Management με εξειδίκευση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ .
Ευκαιρίες μεταφοράς: Προσφέρουμε στους φοιτητές μας τη δυνατότητα να μεταφερθούν για ένα εξάμηνο ανάμεσα στις πανεπιστημιουπόλεις μας.
Τρόπος παράδοσης: Στο CampusΠρόγραμμαΤο πρόγραμμα του μεταπτυχιακού προγράμματος απαιτεί την επιτυχή ολοκλήρωση 90 μονάδων ECTS. Η μορφή του προγράμματος αποτελείται από ένα μοναδικό μάθημα επιχειρήσεων, διαχείρισης και χρηματοδότησης που θα επεκτείνει και εμβαθύνει την κατανόηση και την εμπειρία σας στις επιχειρήσεις, μαζί με μαθήματα που ειδικεύονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ένα τελικό έργο.
Η κατανομή του προγράμματος έχει ως εξής:11 βασικά μαθήματα (44 ECTS)
Ένα συμβουλευτικό έργο (4 ECTS)
Συμμετοχή σε πρακτική και ανταγωνιστική προσομοίωση επιχειρήσεων (4 ECTS)
5 μαθήματα στην επιλεγμένη περιοχή του ψηφιακού μάρκετινγκ (20 ECTS)
Ένα επιχειρηματικό έργο μπορεί να είναι μια έκθεση βιομηχανίας, μια περίπτωση επίλυσης προβλημάτων ή ένα επιχειρηματικό σχέδιο (18 ECTS)Επιλογές καριέραςΕιδικός ψηφιακού μάρκετινγκ
Στρατηγικός / διαχειριστής κοινωνικών μέσων
Διαχειριστής ηλεκτρονικού εμπορίου
Διευθυντής Ψηφιακού MarketingΠρουποθέσεις εισόδουΠτυχίο ή ισοδύναμο πτυχίο, κατά προτίμηση σε σχετικό τομέα.
IELTS 6.5 / TOEFL 74 / DET 105-110 (επίσημα αποτελέσματα εξετάσεων στα Αγγλικά) ή απόδειξη σπουδών στο παρελθόν σε αγγλόφωνο περιβάλλον για τουλάχιστον 3 χρόνια.
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν το Duolingo English Test ( DET ), το οποίο συνδυάζει ένα τεστ αγγλικής επάρκειας με μια σύντομη συνέντευξη βίντεο.
Ένα σαρωμένο αντίγραφο όλων των απαιτούμενων ακαδημαϊκών διπλωμάτων, αντιγράφων και ακαδημαϊκών πιστοποιητικών.
Μια γραπτή απάντηση 500 λέξεων σε μια επιχειρησιακή μελέτη περίπτωσης
Μια συνέντευξη με έναν εκπρόσωπο της ακαδημαϊκής ομάδας στην επιλεγμένη πανεπιστημιούπολη. Η απάντηση του υποψήφιου στην μελέτη περίπτωσης θα συζητηθεί στη συνέντευξη.
Φωτοτυπία έγκυρου διαβατηρίου / ταυτότητας.
Βιογραφικό σημείωμα.
1 επιστολή αναφοράς από πρώην ακαδημαϊκό ίδρυμα.Τέλη και χρηματοδότησηΒαρκελώνη & ΜαδρίτηΑμοιβή αίτησης: € 150 (δεν επιστρέφεται, καταβάλλεται κατόπιν αιτήσεως)
Τέλη διαχείρισης: € 1.900 (εφάπαξ τέλος, επιστροφή 80% εάν η θεώρηση εισόδου ή η άδεια διαμονής δεν απορριφθεί από τις αρχές θεώρησης)
Δίδακτρα ανά εξάμηνο: 5.450 € (πρόγραμμα 1,5-έτους / 3-εξάμηνο) (100% επιστροφή χρημάτων εάν η θεώρηση εισόδου ή άδεια παραμονής απορριφθεί από τις αρχές θεώρησης)Campus της ΓενεύηςΑμοιβή αίτησης: € 150 (δεν επιστρέφεται, καταβάλλεται κατόπιν αιτήσεως)
Χρέωση διαχείρισης: 3.000 CHF (εφάπαξ χρέωση, επιστροφή 80% εάν η αρχή θεώρησης απορριφθεί από τη θεώρηση εισόδου ή την άδεια διαμονής)
Δίδακτρα ανά εξάμηνο: 10.250 CHF (πρόγραμμα 1,5-έτους / 3-εξαμήνου) (100% επιστροφή χρημάτων εάν η θεώρηση εισόδου ή άδεια παραμονής απορριφθεί από τις αρχές θεώρησης)