MSc. στο Διεθνές Εμπόριο & Ψηφιακό Μάρκετινγκ
ESC Clermont Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Clermont-Ferrand, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 12.950 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το MSc. στο Διεθνές Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο ESC Clermont στη Γαλλία είναι ένα πρόγραμμα Master Degree (100% διδάσκονται στα αγγλικά, διάρκειας 16 έως 18 μηνών) που επιτρέπει στους φοιτητές να εξερευνήσουν τους διάφορους τομείς του διεθνούς εμπορίου και του μάρκετινγκ . Ο στόχος του Προγράμματος είναι να ενδυναμώσει τους μαθητές με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να υπερέχουν στο σημερινό προκλητικό επιχειρηματικό περιβάλλον και την ψηφιακή εποχή. Εκτός από την εκμάθηση για τον παγκόσμιο εμπορικό κόσμο και τις τοπικές επιχειρηματικές πρακτικές , οι φοιτητές θα κυριαρχήσουν τα ψηφιακά εργαλεία και θα έχουν ένα μοναδικό συνδυασμό γνώσεων και δεξιοτήτων στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων . Οι τάξεις διαρκούν από τον Οκτώβριο έως τον Μάιο, ακολουθούμενες από πρακτική εξάσκηση τουλάχιστον 4 μηνών μαζί με εκτελεστική έκθεση.
Η απόκτηση διπλού πτυχίου είναι δυνατή είτε από το Πανεπιστήμιο του Nottingham Trent στο Ηνωμένο Βασίλειο είτε από το Πανεπιστήμιο Aalen της Γερμανίας .
Το Πρόγραμμα είναι πλήρως διαπιστευμένο από το «Conférence des Grandes Ecoles ».
Πλεονεκτήματα προγράμματος:
- Δίδαξε εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα .
- Πρωτοποριακή γνώση σε επιχειρήσεις και μάρκετινγκ.
- Master των ψηφιακών εργαλείων όπως σχεδιασμός ιστοσελίδας, Google Analytics, SEO και κοινωνικά μέσα .
- Συμβουλευτικά έργα για τοπικές ΜΜΕ.
- Δυνατότητα απόκτησης διπλού πτυχίου .
- Πολυπολιτισμική ομάδα σπουδαστών.
- Πρακτικές στη Γαλλία ή στο εξωτερικό σε ΜΜΕ και πολυεθνικές εταιρείες.