Master of Science στο Μάρκετινγκ
HKU Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Telegraph Bay, Χονγκ Κονγκ
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
HKD 330.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* υπόκειται σε αλλαγές και τελική έγκριση από το Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στόχος Προγράμματος
Το HKU Master of Science in Marketing προσφέρει μια αυστηρή και πρωτοποριακή μαθησιακή εμπειρία, με έμφαση στις βέλτιστες πρακτικές και στρατηγικές μάρκετινγκ στη σημερινή ταχέως μεταβαλλόμενη οικονομία.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα μπορείτε:
- Μείνετε μπροστά από τις βασικές εξελίξεις μάρκετινγκ μπροστά στις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, τις αναδυόμενες αγορές και το διαδίκτυο κ.λπ.
- Κατανοήστε τις τάσεις της αγοράς και αξιολογήστε τις γνώσεις των καταναλωτών κατά τη διαμόρφωση στρατηγικών μάρκετινγκ.
- Μετατρέψτε την καινοτομία και τις ιδέες σε διαχειριστικές δράσεις για να τροφοδοτήσετε την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Τρόπος και διάρκεια σπουδών
Το πρόγραμμα MSc (Mktg) εκτείνεται σε τουλάχιστον ένα ακαδημαϊκό έτος και το πολύ δύο ακαδημαϊκά έτη για πλήρη φοίτηση. Οι περισσότεροι μαθητές τείνουν να τελειώνουν το πρόγραμμα σε ένα ακαδημαϊκό έτος. Τα μαθήματα προσφέρονται σε αρθρωτή βάση για να επιτρέψουν στους μαθητές να επικεντρωθούν σε έναν τομέα σπουδών κάθε φορά. Υπάρχουν 6 ενότητες σε ένα ακαδημαϊκό έτος και κάθε ενότητα έχει διάρκεια έξι έως οκτώ εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένης της εβδομάδας εξετάσεων. Οι μαθητές συνήθως λαμβάνουν 2 μαθήματα ανά ενότητα και υπάρχουν 4 τρίωρα μαθήματα κάθε εβδομάδα.
Μέση και αξιολόγηση μαθημάτων
Το πρόγραμμα θα διδαχθεί στα αγγλικά. Εκτός από τις μεμονωμένες εργασίες και εξετάσεις, ορισμένα μαθήματα απαιτούν επίσης από τους μαθητές να εργαστούν σε παρουσιάσεις έργων σε ομαδικό περιβάλλον. Μελέτες περιπτώσεων θα χρησιμοποιηθούν για να επεξηγήσουν την εφαρμογή δεξιοτήτων μάρκετινγκ και σε καταστάσεις πραγματικού κόσμου.
Δομή προγράμματος σπουδών
Το πρόγραμμα αποτελείται από τρεις ομάδες ενοτήτων σχετικά με (1) τις γνώσεις μάρκετινγκ, (2) τα αναλυτικά εργαλεία και (3) το πλαίσιο απόφασης για επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Είναι προσανατολισμένο στη στρατηγική με ολοκληρωμένη εκπαίδευση για να ενισχύσει την αναλυτική, επικοινωνιακή και πνευματική δεξιότητες. Στο πρόγραμμα ενσωματώνονται επίσης ζητήματα ηθικής και βιωσιμότητας με εταιρικό προσανατολισμό στα κέρδη.
Παρατηρήσεις: Δεν προσφέρονται απαραίτητα όλα τα μαθήματα που αναφέρονται παραπάνω κάθε χρόνο και ο παραπάνω κατάλογος υπόκειται σε περαιτέρω προσαρμογή.
** Μπορούν να ληφθούν έως δύο μαθήματα επιλογής από άλλα διδακτικά μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρονται από τη Σχολή, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τον έλεγχο από τον Διευθυντή του Προγράμματος με βάση το προφίλ, τις δυνατότητες και τις επιδόσεις σας στο Πρόγραμμα Master of Science in Marketing.
Πρόγραμμα εισαγωγής
Οι εισαγωγές για την είσοδο για το 2022 είναι πλέον ανοιχτές.
Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων:
- Γύρος 1: 12:00 το μεσημέρι (GMT +8), 19 Οκτωβρίου 2021
- Γύρος 2: 12:00 το μεσημέρι (GMT +8), 7 Δεκεμβρίου 2021
- Γύρος 3: 12:00 το μεσημέρι (GMT +8), 25 Ιανουαρίου 2022
- Γύρος 4: 12:00 το μεσημέρι (GMT +8), 3 Μαρτίου 2022
- Γύρος 5: 12:00 το μεσημέρι (GMT +8), 6 Απριλίου 2022
Οι προσφορές θα γίνονται σε κυλιόμενη βάση και προτιμώνται οι πρώτες αιτήσεις, με την έννοια ότι ένα μεγάλο ποσοστό προσφορών θα διατεθεί στους αιτούντες στα πρώτα στάδια. Ως εκ τούτου, συνιστάται στους υποψηφίους να υποβάλουν τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά τους το συντομότερο δυνατό.
Οι μη ντόπιοι φοιτητές ενθαρρύνονται ιδιαίτερα να υποβάλουν αίτηση στους δύο πρώτους γύρους, για να δοθεί επαρκής χρόνος για να κανονίσουν τις φοιτητικές βίζες και να προετοιμαστούν για να μετακομίσουν στο Χονγκ Κονγκ.
Οι αποφάσεις εισαγωγής είναι γενικά διαθέσιμες 1 μήνα μετά την προθεσμία υποβολής αιτήσεων και οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα ειδοποιηθούν με email. Οι υποψήφιοι που δεν έχουν λάβει προσφορά θα εξεταστούν ξανά στους επόμενους γύρους, έως το τέλος του κύκλου εισαγωγής.
Απαιτήσεις εισόδου
Για να είναι επιλέξιμος για εισαγωγή στο πρόγραμμα Master of Science in Marketing, ένας υποψήφιος πρέπει:
- Κατέχετε αναγνωρισμένο πτυχίο ή ισοδύναμο
- Λάβετε δηλώσεις από δύο διαιτητές, σχετικά με την καταλληλότητά του/της για το Πρόγραμμα. και
- Αποκτήστε βαθμολογία TOEFL/IELTS* εάν δεν είστε από αγγλικό πανεπιστήμιο.
Ελάχιστη απαίτηση βαθμολογίας: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (χωρίς υπο -δοκιμή κάτω από 5,5)
Οι διαδικτυακές δοκιμές TOEFL iBT® Home Edition και IELTS δεν γίνονται δεκτές.
Οι βαθμολογίες GMAT/GRE δεν απαιτούνται, αλλά μια καλή βαθμολογία GMAT/GRE θα εξεταστεί ευνοϊκά και μπορεί να είναι χρήσιμη για οριακές περιπτώσεις.
Γενικά, οι υποψήφιοι δεν υποχρεούνται να παρακολουθήσουν συνέντευξη κατά τη διαδικασία εισαγωγής.
*Σχολικοί κωδικοί για αναφορές βαθμολογίας εξετάσεων:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | HKU Master of Science in Marketing GMAT: FS2-WL-12
Οι εκθέσεις βαθμολογίας TOEFL και IELTS ισχύουν μόνο για δύο χρόνια. Οι αναφορές βαθμολογίας GMAT ισχύουν για πέντε χρόνια. Για παράδειγμα, εάν υποβάλετε το έντυπο αίτησης στις 2 Οκτωβρίου 2020, τότε μόνο η έκθεση του τεστ TOEFL/IELTS που πραγματοποιήθηκε μετά την 1η Οκτωβρίου 2018 θεωρείται έγκυρη. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε κανονίσει να λάβετε έγκαιρα την επίσημη έκθεση δοκιμής, καθώς οι αρχές δοκιμής ενδέχεται να μην εκδώσουν την αναφορά σας όταν λήξει το αποτέλεσμα της δοκιμής.
Δίδακτρα
Το προτεινόμενο τέλος διδασκαλίας για την είσοδο 2022 είναι 330.000 HK $*.
Μόλις λάβουν την εισδοχή, οι υποψήφιοι θα πρέπει να κανονίσουν μια κατάθεση ύψους 85.000 HK $* για να επιβεβαιώσουν την αποδοχή τους. Το υπόλοιπο θα πληρωθεί σε 2 δόσεις για ένα ακαδημαϊκό έτος, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθημάτων που λαμβάνονται σε κάθε ενότητα.
Υπάρχει επίσης ένα μη επιστρέψιμο τέλος εφαρμογής 300 HK $.
*υπόκειται σε αλλαγές και τελική έγκριση από το Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Economics and Business - Εξειδίκευση στην Επιστήμη των Δεδομένων και στις Αναλύσεις Μάρκετινγκ
- Rotterdam, Κάτω Χώρες
MSc Οικονομικά και Επιχειρήσεις - Ειδίκευση στο Μάρκετινγκ
- Rotterdam, Κάτω Χώρες
MSc Marketing
- Egham, Ηνωμένο Βασίλειο