Master of Science στο μάρκετινγκ Analytics
Pacific Lutheran University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tacoma, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
9 - 21 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 1.104 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
01 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* $39.744 για ολόκληρο το πρόγραμμα
Εισαγωγή
Το Master of Science in Marketing Analytics (MSMA) στο Pacific Lutheran University έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει επαγγελματίες από διαφορετικά υπόβαθρα με τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναπτύξουν μια καριέρα στην ανάλυση μάρκετινγκ. Αυτό μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόλις εννέα μήνες ή σε περισσότερους από 21 μήνες.
Το MSMA είναι ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο από το STEM που συνδυάζει ποσοτική αυστηρότητα και ποιοτικό πλούτο. Αυτό το πρόγραμμα σπουδών δίνει έμφαση στην εφαρμογή διερευνητικής και μετρήσιμης έρευνας μέσω έργων πελατών, προετοιμάζοντας αποτελεσματικά τους μαθητές για μια απρόσκοπτη μετάβαση σε ολοκληρωμένες σταδιοδρομίες.
Το πρόγραμμα προσφέρει δύο επιλογές: ένα πλήρως διαδικτυακό κομμάτι και ένα υβριδικό κομμάτι, το τελευταίο από τα οποία περιλαμβάνει ορισμένα μαθήματα στην πανεπιστημιούπολη.
- Το διαδικτυακό κομμάτι προσφέρει σύγχρονες και ζωντανές διαδικτυακές διαλέξεις με ενεργή αλληλεπίδραση στην τάξη κατά τις μη εργάσιμες ώρες. Θα διευθετηθούν επιπλέον υλικά και δραστηριότητες ασύγχρονης τάξης. Οι μαθητές έχουν την ευελιξία να παρακολουθούν μαθήματα από την άνεση του σπιτιού τους ή από οποιαδήποτε τοποθεσία, όλα αυτά ενώ επωφελούνται από την προσωπική, εξατομικευμένη αλληλεπίδραση και υποστήριξη από τους καθηγητές και το προσωπικό.
- Οι μαθητές στο υβριδικό κομμάτι ακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα σπουδών και εγγράφονται σε πολλές από τις ίδιες διαδικτυακές τάξεις με τους μαθητές στο διαδικτυακό κομμάτι. Επιπλέον, οι φοιτητές θα συμμετέχουν σε τουλάχιστον ένα μάθημα ανά τρίμηνο που θα πραγματοποιηθεί στην πανεπιστημιούπολη του PLU σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον τάξης.
Οι διεθνείς φοιτητές στην υβριδική πίστα είναι επιλέξιμοι για υποστήριξη βίζας F-1 ή J-1 εάν ολοκληρώσουν το πρόγραμμα σε 9 μήνες. Εάν επιλέξουν το πρόγραμμα διάρκειας 21 μηνών, είναι επιλέξιμοι για υποστήριξη βίζας F-1 ή J-1 μόνο κατά το δεύτερο έτος.
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια καριέρα ως αναλυτής
Σύμφωνα με το Bureau of Labor Statistics (BLS), η ζήτηση για αναλυτές έρευνας αγοράς αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% έως το 2028, ρυθμός ανάπτυξης πολύ υψηλότερος από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Η ζήτηση για μαθηματικούς και στατιστικολόγους που μπορούν να ερμηνεύουν δεδομένα αναμένεται να αυξηθεί κατά 30% την ίδια περίοδο.
Τι σημαίνει αυτό για όσους θέλουν να χτίσουν μια επιτυχημένη καριέρα ή που θέλουν να αλλάξουν τομείς προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες τους; Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να σκεφτείτε μια καριέρα στα analytics, ειδικά στο marketing analytics.
Ενώ ορισμένοι αναλυτές δεδομένων σε ρόλους υψηλής τεχνικής έχουν ένα υπόβαθρο STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά), μια καριέρα στην ανάλυση μάρκετινγκ δεν προορίζεται για τα στατιστικά στοιχεία και τα μαθηματικά γνωστά στοιχεία του κόσμου. Στην πραγματικότητα, η εμπειρία ή το εκπαιδευτικό σας υπόβαθρο σε έναν τομέα που δεν είναι STEM μπορεί να σας έχει δώσει πολύτιμες δεξιότητες σε:
Προσθέστε λίγη εντατική εκπαίδευση στις βασικές αρχές της έρευνας αγοράς και της ανάλυσης δεδομένων μέσω ενός εννιάμηνου Master of Science στο Marketing Analytics και θα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια νέα καριέρα σε αυτήν την εποχή δεδομένων.
Κατανόηση του Πεδίου της Έρευνας Αγοράς και των Αναλύσεων Μάρκετινγκ
Το Analytics είναι ένα ευρύ πεδίο και οι σταδιοδρομίες στον τομέα των αναλυτικών στοιχείων μπορεί να κυμαίνονται από ρόλους υψηλής τεχνικής έως στρατηγικούς ρόλους και ρόλους εστιασμένους στην επικοινωνία. Σε αυτόν τον πόρο, διερευνούμε τη σημασία των αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ συγκεκριμένα, ενός βασικού εργαλείου για κάθε οργανισμό.
Ορισμός Έρευνας Αγοράς και Αναλύσεις Μάρκετινγκ Η έρευνα αγοράς και τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ επικεντρώνονται στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους καταναλωτές, τους ανταγωνιστές σας και τις τάσεις του κλάδου, προκειμένου να βελτιώσουν την ποιότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, να παρέχουν πιο στοχευμένη επικοινωνία και να οδηγήσουν σε μελλοντική ανάπτυξη.
Η έρευνα αγοράς επικεντρώνεται στη συλλογή πληροφοριών τόσο από πρωτογενείς όσο και από δευτερογενείς πηγές. Η έρευνα πρωτογενών πηγών είναι συνήθως ιδιόκτητη—είτε τη συγκεντρώνετε μόνοι σας είτε πληρώνετε κάποιον άλλο για να τη συγκεντρώσει για εσάς—και επικεντρώνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες σας σε πληροφορίες.
Οι δευτερεύουσες πηγές είναι δημόσια διαθέσιμα σύνολα πληροφοριών, όπως αναφορές, μελέτες και δεδομένα απογραφής. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να περιγραφούν ως έρευνα αγοράς.
Η ανάλυση μάρκετινγκ ενσωματώνει πληροφορίες όπως η έρευνα αγοράς, αλλά περιλαμβάνει επίσης ενδελεχή και συνεχή ανάλυση των δεδομένων που παράγει ο συγκεκριμένος οργανισμός σας και οι καταναλωτές σας. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η παρακολούθηση και η μέτρηση της επιτυχίας συγκεκριμένων καμπανιών μάρκετινγκ ή δημοσίων σχέσεων, η δοκιμή νέων μηνυμάτων με βάση προκαθορισμένες μετρήσεις, η ανάπτυξη πληροφοριών χρηστών και καταναλωτών και η ενσωμάτωση πληροφοριών μάρκετινγκ σε στρατηγικές αποφάσεις σε ολόκληρη την εταιρεία.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Κατανόηση του Πεδίου της Έρευνας Αγοράς και των Αναλύσεων Μάρκετινγκ
Το Analytics είναι ένα ευρύ πεδίο και οι σταδιοδρομίες στον τομέα των αναλυτικών στοιχείων μπορεί να κυμαίνονται από ρόλους υψηλής τεχνικής έως στρατηγικούς ρόλους και ρόλους εστιασμένους στην επικοινωνία. Σε αυτόν τον πόρο, διερευνούμε τη σημασία των αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ συγκεκριμένα, ενός βασικού εργαλείου για κάθε οργανισμό.
Ορισμός Έρευνας Αγοράς και Αναλύσεις Μάρκετινγκ Η έρευνα αγοράς και τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ επικεντρώνονται στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους καταναλωτές, τους ανταγωνιστές σας και τις τάσεις του κλάδου, προκειμένου να βελτιώσουν την ποιότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, να παρέχουν πιο στοχευμένη επικοινωνία και να οδηγήσουν σε μελλοντική ανάπτυξη.
Η έρευνα αγοράς επικεντρώνεται στη συλλογή πληροφοριών τόσο από πρωτογενείς όσο και από δευτερογενείς πηγές. Η έρευνα πρωτογενών πηγών είναι συνήθως ιδιόκτητη—είτε τη συγκεντρώνετε μόνοι σας είτε πληρώνετε κάποιον άλλο για να τη συγκεντρώσει για εσάς—και επικεντρώνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες σας σε πληροφορίες.
Οι δευτερεύουσες πηγές είναι δημόσια διαθέσιμα σύνολα πληροφοριών, όπως αναφορές, μελέτες και δεδομένα απογραφής. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να περιγραφούν ως έρευνα αγοράς.
Η ανάλυση μάρκετινγκ ενσωματώνει πληροφορίες όπως η έρευνα αγοράς, αλλά περιλαμβάνει επίσης ενδελεχή και συνεχή ανάλυση των δεδομένων που παράγει ο συγκεκριμένος οργανισμός σας και οι καταναλωτές σας. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η παρακολούθηση και η μέτρηση της επιτυχίας συγκεκριμένων καμπανιών μάρκετινγκ ή δημοσίων σχέσεων, η δοκιμή νέων μηνυμάτων με βάση προκαθορισμένες μετρήσεις, η ανάπτυξη πληροφοριών χρηστών και καταναλωτών και η ενσωμάτωση πληροφοριών μάρκετινγκ σε στρατηγικές αποφάσεις σε ολόκληρη την εταιρεία.
Ευκαιρίες καριέρας
Η ανάλυση μάρκετινγκ είναι ένας ισχυρός τομέας επειδή συνδέει δεδομένα με τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και επικοινωνίας που οδηγούν την ανάπτυξη της επιχείρησης. Οι αναλυτές μάρκετινγκ είναι καθοριστικοί σε σημαντικές στρατηγικές συζητήσεις.
Σύμφωνα με το Bureau of Labor Statistics (BLS), η ζήτηση για αναλυτές έρευνας αγοράς προβλέπεται να αυξηθεί κατά 20% έως το 2028, ένας σημαντικά υψηλότερος ρυθμός ανάπτυξης σε σύγκριση με τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα.
Πιθανές Pathways καριέρας και τίτλοι εργασίας για Market Analytics:
- Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής δημιουργικού τμήματος
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Ειδικός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Τεχνολόγος Μάρκετινγκ
- Επιστήμονας Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου
- Consumer Insights
- Ειδικός
- Ειδικός Μάρκετινγκ
- Big Data Analyst
- Τεχνικός Προσλήπτης
- Διαχειριστής βάσης δεδομένων
- Account Executive
Αυτοί οι ρόλοι είναι προσβάσιμοι σε άτομα με δεξιότητες και εμπειρία στην ανάλυση μάρκετινγκ, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών σταδιοδρομίας.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.