Master of Science στο μάρκετινγκ
University of South Florida
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tampa, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 467 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 467,34 δολάρια ανά ώρα πίστωσης (Resident της Φλόριντα) ή 913,08 δολάρια ανά ώρα πίστωσης (εκτός κρατικής / διεθνούς)
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το Master of Science στο μάρκετινγκ είναι 34 πτυχίο εξειδικευμένο πτυχίο. Για τον επαγγελματία που απασχολείται επί του παρόντος στο μάρκετινγκ, προσφέρει την ευκαιρία να βελτιώσει τις συνολικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες. Οι σπουδαστές μπορούν να επιλέξουν ένα πεδίο έμφασης στην ανάλυση μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαχείριση μάρκας ή τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το MS in Marketing προσφέρει επαρκή προετοιμασία για να πιστοποιήσει τον απόφοιτο του διδακτικού επαγγέλματος στα κοινοτικά κολέγια και τα διαπιστευμένα από το AACSB και SACS ιδρύματα. Για ένα μικρό αριθμό φοιτητών, το MS in Marketing αναμένεται να αποτελέσει ένα σημείο υπέρβασης του Ph.D.
Το MS in Marketing απευθύνεται σε άτομα που:
- Θέλετε ένα εξειδικευμένο πτυχίο μάρκετινγκ με γνώμονα την έρευνα,
- Θέλετε να προετοιμαστείτε για ηγεσία στον κλάδο,
- Θέλετε να προετοιμαστούν για περισσότερες τεχνικές σταδιοδρομίες στο μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες μάρκετινγκ ή τις μετρήσεις μάρκετινγκ,
- Θέλετε να πληροίτε τα ελάχιστα προσόντα για διδασκαλία σε αναγνωρισμένους οργανισμούς SACS ή / και AACSB.
Οι σπουδαστές που δεν έχουν ακαδημαϊκή προετοιμασία στην επιχείρηση πρέπει να ολοκληρώσουν τα μαθήματα θεμελίωσης στις στατιστικές και το μάρκετινγκ Αυτή η απαίτηση μπορεί να επιτευχθεί με την ολοκλήρωση της Ανάλυσης Διαχειριστικής Απόφασης QMB 6305 και της Διαχείρισης Μάρκετινγκ MAR 6815.
Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει προπτυχιακό δίπλωμα σε επιχειρηματική πειθαρχία εκτός από το μάρκετινγκ σε διαπιστευμένο από την AACSB ίδρυμα εντός πέντε ετών πριν από την εισαγωγή στο πρόγραμμα ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι να παραιτηθούν από τη στατιστική απαίτηση αλλά πρέπει να ολοκληρώσουν το MAR 6815.
Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει προπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ σε διαπιστευμένο από την AACSB ίδρυμα εντός πέντε ετών πριν από την εισαγωγή στο πρόγραμμα ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι να παραιτηθούν από τα δύο μαθήματα.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc στο Μάρκετινγκ
- Twickenham, Ηνωμένο Βασίλειο
Master of Science στη στρατηγική διαχείριση και το μάρκετινγκ
- Msida, Μάλτα
MSc Marketing, Management & Communication
- Toulouse, Γαλλία