Master στη Διοίκηση μάρκετινγκ
INSA Business, Marketing & Communication School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.200 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Παρουσίαση
Για να συμβαδίσει με τη σημερινή ταχέως μεταβαλλόμενο και παγκοσμιοποιημένο κόσμο, τη διαχείριση της κυκλοφορίας είναι πάντα αναλυθεί μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο της διεθνούς επιχείρησης και το περιβάλλον δραστηριότητες.
Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό μας, να δημιουργηθεί ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, όπου οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν σε βάθος γνώση και κατανόηση των μηχανισμών και των τεχνικών του μάρκετινγκ και ενθαρρύνονται να αναπτύξουν τις δικές τους ιδέες και στρατηγικές μάρκετινγκ.
Στόχοι
- Παρέχει στο σπουδαστή τα καλύτερα εργαλεία, γνώσεις και ικανότητες ώστε να επιτύχει σε εκτελεστικό επίπεδο στο Marketing Management.
- Δείξει πώς να κάνει επωφελείς αποφάσεις για την εταιρεία σας σε διεθνές επίπεδο, μέσω μιας ακριβής ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς, το στρατηγικό σχεδιασμό, τον κατακερματισμό της αγοράς, καθώς και τη διαχείριση του προϋπολογισμού.
- σας διδάξει τις ηθικές αρχές που απαιτούνται από έναν εκτελεστικό στον τομέα αυτό.
Στόχος
α) Πτυχιούχοι και επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους για την απασχόληση.
β) Οι έμπειροι επαγγελματίες που θέλουν να αναλάβουν νέα καθήκοντα και τις ευθύνες.
γ) Οι εταιρείες που επιδιώκουν την εκπαίδευση του προσωπικού.
δ) Απόφοιτοι στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην επιχειρηματική περιοχή αναζητούν πρακτική προετοιμασία για να ενταχθούν στο εργατικό δυναμικό.
Επαγγελματικές ευκαιρίες
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής Μάρκετινγκ
- στρατηγικός Σύμβουλος
- Επικεφαλής του τμήματος
INSA προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση σε εταιρείες κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Syllabus
Ενότητα 1 - Η Διοίκηση Μάρκετινγκ στην εταιρεία: οργάνωση.
Ενότητα 2 - Product Manager της. Πολιτικές σχεδιασμό και την υλοποίηση. Marketing Plan οικονομικό έλεγχο και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Ενότητα 3 - Προϊόντα Στρατηγική και Brand Positioning. Η παγκοσμιοποίηση και τη λήψη αποφάσεων. Ανταγωνιστική Ανάλυση.
Ενότητα 4 - προβλέψεις πωλήσεων. Forenet (Σύστημα Εξειδίκευση σε Business προβλέψεις). Αξιολόγηση του Καινοτόμα ζήτησης προϊόντων. Ερευνα αγοράς.
Ενότητα 5 - Η ποιότητα των προϊόντων, logistics και διανομής.
Ενότητα 6 - Εκθέσεις, Συνέδρια και Συνέδρια.
Ενότητα 7 - Marketing Πελάτη. Τεχνικές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και Πιστότητας Πελατών. Πιθανά σενάρια για να εισέλθουν στην αγορά.
Ενότητα 8 - Marketing σε Βιομηχανικές Εταιρείες και εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Ενότητα 9 - Βελτιστοποίηση των περιθωρίων προϊόντος. Πολιτική τιμών.
Ενότητα 10 - Καθορισμός Global Commercial Προϋπολογισμών. Κέρδη Μεγιστοποίηση.
Ενότητα 11 - Στρατηγική εξωτερική ανάλυση. Νέες αγορές, τον έλεγχο των νέων καναλιών διανομής.
Ενότητα 12 - Ανάλυση της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή.
Ενότητα 13 - Τεχνολογική Καινοτομία εφαρμόζεται στο Μάρκετινγκ.
Ενότητα 14 - Branding. Διαχείριση της αξίας του εμπορικού σήματος. Στρατηγική του χαρτοφυλακίου της μάρκας.
Ενότητα 15 - Αγορές διεθνοποίησης και της παγκοσμιοποίησης.
Ενότητα 16 - Εφαρμογή του Μάρκετινγκ 2.0 στην εταιρεία.
Ενότητα 17 - Κοινωνική Ευθύνη Marketing: στρατηγικές.
Ενότητα 18 - Balance Scorecard: στρατηγικές σχεδιασμού για τη διαχείριση των επιχειρήσεων.
Ενότητα 19 - Τελική έργου. Στρατηγικό Επιχειρησιακό Σχέδιο.
Σύστημα Αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στη συνεχή αξιολόγηση του κάθε μπλοκ της μελέτης, μέσα από την παρακολούθηση των μαθημάτων ή / και εξέταση. Ο φοιτητής πρέπει να έχει περάσει κάθε θέμα ξεχωριστά. Επιπλέον, ο φοιτητής πρέπει να έχουν κερδίσει ένα ελάχιστο βαθμό που προβλέπεται στο Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Έχοντας περάσει με επιτυχία τις αξιολογήσεις και με την ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, ο φοιτητής λαμβάνει ένα δίπλωμα Master στη Διοίκηση Μάρκετινγκ της INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Σχολικά ανακοίνωση.