Master στη Διοίκηση στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Peoples’ Friendship University of Russia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Moscow, Ρωσία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Master στη Διοίκηση στο Διεθνές Μάρκετινγκ
- Περίοδος σπουδών: 2 χρόνια
- Πιστωτικές μονάδες ECTS: 120
- Γλώσσα: Αγγλικά
Περιγραφή του προγράμματος
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διεθνές Μάρκετινγκ» εισήχθη στο Οικονομικό Τμήμα του 2008. Μετά τη θέσπιση του προέδρου του Marketing το 2009 το πρόγραμμα ήταν σημαντικά εκλεπτυσμένη και ενημερώθηκε: πρακτική της αξία αυξήθηκε, προστέθηκε η δυνατότητα της διεθνούς εκπαίδευσης στα πανεπιστήμια-εταίρους. Η επιτυχής αποφοίτηση οδηγεί σε μια κατάσταση δίπλωμα που χορηγεί πτυχίο πλοιάρχου.
Ο κύριος σκοπός του προγράμματος του πλοιάρχου είναι να εκπαιδεύσει εξειδικευμένο, τα ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων στον τομέα του μάρκετινγκ και του προσωπικού.
Στο πλαίσιο του προγράμματος οι μαθητές θα μελετήσει υπό την εποπτεία σύμφωνα με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και θα πάρει τη γνώση των πραγματικών θεμάτων στη διεθνή αγορά. Θα διερευνήσει τις κύριες αιτίες από τα πιο πιεστικά προβλήματα, θα αποκτήσει ποσοτικής ανάλυσης
τεχνικές, μεθόδους στρατηγικής της αγοράς και τον προγραμματισμό των επενδύσεων, καθώς και να μάθουν τις διεθνείς νομικές, κοινωνικές και άλλα θέματα, που προκύπτουν κατά τη διαδικασία της οικονομικής διαχείρισης.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προγράμματος
- Συνεργασία με διεθνείς και κορυφαίες ρωσικές εταιρείες FMCG?
- Πρακτική άσκηση στα πανεπιστήμια στην Ευρώπη?
- Κορυφαίοι καθηγητές Πανεπιστήμιο Φιλίας των Λαών, Κρατικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας, Μόσχα Κρατικό Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων (MGIMO), Κρατικό Πανεπιστήμιο της Διοίκησης?
- Συμμετοχή σε έργα έρευνας και διαβούλευση?
Αλληλεπίδραση με διεθνείς εταιρείες FMCG πραγματοποιείται σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης:
- Κατά τη διάρκεια του σχηματισμού πρόγραμμα κατάρτισης (με βάση τις απαιτήσεις προσόντων για τους ειδικούς στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις)?
- Master-classes (επαγγελματικές ενότητες, 5-7 ιατροί)?
- Πρακτική άσκηση και την απασχόληση.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές θα:
- Να έχουν τη συστημική άποψη για τις διεθνείς τεχνολογίες διαχείρισης?
- Να αναλύσει τις προκλήσεις σε διεθνές και παγκόσμιο επιχειρηματικό,
- Να καθορίσει τις κύριες επιπτώσεις του να κάνει επιχειρήσεις στις αναδυόμενες αγορές?
- Αισθάνονται τις ιδιαιτερότητες της πολιτιστικής διάστασης σε διαφορετικά κράτη και περιοχές?
- Να κατανοήσουν τις οικονομικές πτυχές της διεθνούς μάρκετινγκ και τις απαιτήσεις για τη διεθνή διαχείριση της διανομής και της στρατηγικής κανάλι?
- Να αποκτήσουν τις δεξιότητες της ανεξάρτητης ανάλυσης και η εφαρμογή της σε συγκεκριμένες πρακτικές εργασίες: Διάγνωση και παρακολούθηση των διεθνών δραστηριοτήτων των εταιρειών? προετοιμασία και την υλοποίηση των διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ και τα σχέδια? σχηματίζοντας μορφές διαχείρισης σε διάφορες διεθνείς οικονομίες και πολιτισμούς? αξιολόγηση των διαφορετικών σεναρίων των αποφάσεων μάρκετινγκ και την πρόβλεψη των επιπτώσεων της εφαρμογής τους? ανάπτυξη των διεθνών πωλήσεων και των στρατηγικών επικοινωνίας μάρκετινγκ.
Ευκαιρίες καριέρας
Πιθανές εταιρείες - εργοδότες των αποφοίτων: Adidas Group (Τμήμα μάρκετινγκ, τμήμα των προϊόντων-marketing), η British American Tobacco Ρωσία ("Tobacco International Marketing Υπηρεσιών" ΕΠΕ), η Coca-Cola Τρία Έψιλον (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Πωλήσεων), η Danone (Μάρκετινγκ Τμήμα, Τμήμα Πωλήσεων), η Johnson & Johnson (Τμήμα Καταναλωτών), η JTI (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Πωλήσεων), Sprandi (Τμήμα Μάρκετινγκ), L'Oreal (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Εμπορίου), η PepsiCo Διεθνής Ρωσία (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Πωλήσεων ), η Procter & Gamble (Τμήμα Μάρκετινγκ, Marketing Research), Unilever (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Πωλήσεων), (Τμήμα Μάρκετινγκ της Campbell), η Colgate-Palmolive (Τμήμα Μάρκετινγκ) και πολλοί άλλοι.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
- Πτυχίο ή πτυχίο ειδικός
- Επίπεδο Αγγλικής Γλώσσας - τουλάχιστον IELTS - 6, 0 TOEFL iBT - 79
- Επιτυχής πέρασμα των εισαγωγικών εξετάσεων?
- Βασικές γνώσεις της ρωσικής είναι ευπρόσδεκτη.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Στρατηγική Μάρκετινγκ (IMS)
- Hasselt, Βέλγιο
- Diepenbeek, Βέλγιο
MSc Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Brighton, Ηνωμένο Βασίλειο
International Marketing MSc
- Dundee, Ηνωμένο Βασίλειο