Master στη διαχείριση μάρκετινγκ
IPAM
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lisbon, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Master στη διαχείριση μάρκετινγκ προετοιμάζει τον μαθητή να ανταποκριθεί στο οικοσύστημα των επιχειρήσεων σε μια εποχή 4.0, μέσω της ανάπτυξης ερευνητικών δεξιοτήτων και της εφαρμογής των βασικών στοιχείων του μάρκετινγκ στην πραγματικότητα των οργανισμών. Αυτή η μάθηση πραγματοποιείται σε ένα περιβάλλον που συνδέεται στενά με τις εταιρείες.
Βασικά πλεονεκτήματα
- Εφαρμογή γνώσεων μάρκετινγκ στην επίλυση πραγματικών περιπτώσεων, σε συνεργασία με εθνικές και διεθνείς εταιρείες.
- Χρήση προσομοιωτών διαχείρισης και μάρκετινγκ, για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων.
- Επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων έρευνας και μάρκετινγκ.
- Ενθάρρυνση της συμμετοχής σε εθνικούς και διεθνείς πανεπιστημιακούς διαγωνισμούς, όπως το L'Oreal Brandstorm, το EDP University Challenge, το Junior Achievement και το Google Online Marketing Challenge
- Επισκέπτες εταιρείες και μαθήματα που διδάσκονται από επαγγελματίες στο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι μια κοινή πρακτική σε όλο το πρόγραμμα.
- Σεμινάρια με επίκαιρα θέματα στο Μάρκετινγκ από ειδικούς και επαγγελματίες της αγοράς.
- Σχολή υψηλής ειδίκευσης, αποτελούμενη από διδακτορικούς καθηγητές και ειδικούς στον τομέα της διαχείρισης μάρκετινγκ, με στενούς δεσμούς και με επιτυχημένες εμπειρίες στον εταιρικό κόσμο.
- Εργαστήρια απασχολησιμότητας και ανάπτυξη προγράμματος προσωπικής επικοινωνίας και κατάρτισης μέσων.
Εταιρείες
Οι περισσότερες μονάδες σπουδών βασίζονται στην επίλυση μιας υπόθεσης μάρκετινγκ εθνικών ή διεθνών εταιρειών.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να εφαρμόσουμε, σε πραγματικό πλαίσιο, τα θεωρητικά θεμέλια που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Στις τελευταίες εκδόσεις των Masters, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με ιδρύματα όπως: Accenture, Chicco, Concentra, DHL, Aga Khan Foundation, Havaianas, Kidzania, Leroy Merlin, Melissa, McDonald's, Compal Veggie, MAAT, Oracle, SMEG , Toys R Us, Wonderland Lisboa, μεταξύ άλλων γνωστών εμπορικών σημάτων.
Διδακτέα ύλη
Πρόγραμμα σπουδών - Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ Πόρτο και Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ - Λισαβόνα
1ο Εξάμηνο
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Προσομοιωτής διαχείρισης μάρκετινγκ
- Διαχείριση Επενδυτικών Έργων
- Επιχειρηματικό Δίκαιο
- Ηγεσία και Διαπραγμάτευση
2ο Εξάμηνο
- Σχεσιακό μάρκετινγκ
- Οικονομία των καταναλωτών
- Συστήματα Ανάλυσης Αποφάσεων και Υποστήριξης
- Σχεδιασμός έργου
3ο Εξάμηνο
- Προαιρετικό 1
- Προαιρετικό 2
- Διατριβή / Επαγγελματική εργασία / Επαγγελματική Πρακτική Άσκηση
- Διαχείριση υπηρεσιών (προαιρετικό)
- Επωνυμία (προαιρετικό)
- Εμπορική διαχείριση και διαχείριση πωλήσεων (προαιρετικό)
- Κατανάλωση (προαιρετικό)
- Νέες τάσεις μάρκετινγκ (προαιρετικό)
4ο Εξάμηνο
- Διατριβή / Επαγγελματική εργασία / Επαγγελματική Πρακτική Άσκηση
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Εταιρείες - Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ Πόρτο
Περίπου το 85% των ενοτήτων του προγράμματος σπουδών βασίζεται στην επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών έργων από εθνικές ή διεθνείς εταιρείες
Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να κάνουμε πράξη, σε πραγματικό πλαίσιο, τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Το Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ σάς παρέχει προηγμένες γνώσεις και στρατηγικές δεξιότητες για να βελτιώσετε την καριέρα σας σε διάφορους τομείς:
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Αναλυτής μάρκετινγκ
- Διαχειριστής κατηγορίας
- Συμβουλευτική Μάρκετινγκ
- Διευθυντής Εμπορικής Ομάδας
- Υπεύθυνος Σχέσεων Πελατών
- Αναλυτής Επιτυχίας Πελατών
- Αναλυτής δέσμευσης πελατών
- Αναλυτής Πωλήσεων
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Αναλυτής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- Brand Analyst, Data Analyst.
Εταιρείες - Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ - Λισαβόνα
Περίπου το 85% των ενοτήτων του προγράμματος σπουδών βασίζεται στην επίλυση μιας υπόθεσης μάρκετινγκ για εθνικές ή διεθνείς εταιρείες.
Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να κάνουμε πράξη, σε πραγματικό πλαίσιο, τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Στις τελευταίες εκδόσεις του μεταπτυχιακού, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εργαστούν με ιδρύματα όπως: Fundação Oceano Azul, Starbucks, Havaianas, Leroy Merlin, McDonald's, IKEA, Casa da Música, Porsche, Ambar, Centro Hospitalar do Porto, Douro Azul , SONAE MO, Aveleda, Farfetch, MDS Seguros, μεταξύ άλλων γνωστών εμπορικών σημάτων.
Το Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ σάς παρέχει προηγμένες γνώσεις και στρατηγικές δεξιότητες για να βελτιώσετε την καριέρα σας σε διάφορους τομείς:
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Αναλυτής μάρκετινγκ
- Διαχειριστής κατηγορίας
- Συμβουλευτική Μάρκετινγκ
- Διευθυντής Εμπορικής Ομάδας
- Υπεύθυνος Σχέσεων Πελατών
- Αναλυτής Επιτυχίας Πελατών
- Αναλυτής δέσμευσης πελατών
- Αναλυτής Πωλήσεων
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Αναλυτής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- Brand Analyst, Data Analyst.
Μαρτυρίες Φοιτητών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο ESIC
- Madrid, Ισπανία
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στο Digital Marketing από το Πανεπιστήμιο ESIC
- Madrid, Ισπανία
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στη διαχείριση μάρκετινγκ αθλητισμού [MDMD]
- Madrid, Ισπανία