Master στη διαχείριση των μέσων ενημέρωσης
Hong Kong Baptist University School of Communication
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Hong Kong, Χονγκ Κονγκ
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
HKD 145.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* ανά έτος για φοιτητή πλήρους φοίτησης ενός έτους. 60.000 HK $ ετησίως για διετή φοιτητή μερικής φοίτησης. Τοπικοί μαθητές στο Χονγκ Κονγκ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Πρόγραμμα, με τίτλο "Μάστερ Κοινωνικών Επιστημών στη Διαχείριση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης", προσφέρεται από την Σχολή Επικοινωνίας και τη Σχολή Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Βαπτιστών του Χονγκ Κονγκ.
Αξιοποιώντας την εμπειρία της σχολής των δύο σχολείων, το Πρόγραμμα ενσωματώνει τις τελευταίες γνώσεις σχετικά με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τη διαχείριση στο σχεδιασμό του προγράμματος για την εκπαίδευση των επαγγελματιών των μέσων ενημέρωσης για την εκτελεστική ηγεσία στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης.
Οι μαθητές θα βυθιστούν σε ολιστικές μελέτες του συνολικού περιβάλλοντος των μέσων ενημέρωσης και των στρατηγικών διαχείρισης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων στις πράξεις των μέσων ενημέρωσης.
Ως επαγγελματικό πτυχίο που βασίζεται σε θεμελιώδη ερευνητικά ιδρύματα, το πρόγραμμα δίνει έμφαση τόσο στη σκέψη όσο και στην εφαρμογή στη διαχείριση των μέσων ενημέρωσης και εξυπηρετεί τόσο τη βιομηχανία των μέσων μαζικής ενημέρωσης όσο και την κοινωνία, εκπαιδεύοντας υπεύθυνους και αρμόδιους διαχειριστές των μέσων ενημέρωσης. Βρίσκεται στο στρατηγικό Χονγκ Κονγκ, το Πρόγραμμα είναι προσανατολισμένο στις προκλήσεις της ταχείας ανάπτυξης των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Παν-κινεζική περιφέρεια και σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη των εννοιολογικών και αναλυτικών δεξιοτήτων των επαγγελματιών όσον αφορά την εφαρμογή σύγχρονων γνώσεων στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της διαχείρισης. να πειθαρχήσει τους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης με ηγετική θέση και διοίκηση. να καλλιεργήσουν τους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης για να γίνουν εκτελεστικοί ηγέτες στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και να δημιουργήσουν ένα θεμέλιο για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω σπουδές στα μέσα ενημέρωσης ή τη διοίκηση.
Σχεδιασμός προγράμματος σπουδών
Από το 2013/2014, το πρόγραμμα απαιτεί τουλάχιστον 28 πιστωτικές μονάδες μαθημάτων, εκ των οποίων 12 πιστωτικές μονάδες προέρχονται από βασικά μαθήματα, 12 μονάδες μαθήματος επιλογής και 4 μονάδες εφαρμογών που είναι προαιρετικά και μπορούν να αντικατασταθούν από 2 επιπλέον μαθήματα επιλογής.
Ως επαγγελματικό πρόγραμμα υψηλής ποιότητας, το Πρόγραμμα έχει σχεδιάσει τα αναλυτικά του προγράμματα για να καταδείξει τον τρόπο με τον οποίο η θεωρία και η έρευνα μπορούν να εφαρμοστούν στη λύση των διαφόρων μέσων και των προβλημάτων διαχείρισης.
Διάρθρωση διδακτικού προγράμματος
Βασικά μαθήματα (12 μονάδες)
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
COMM7260 Εισαγωγή στη Διαχείριση Μέσων FIN7250 Εταιρική Οικονομική Διαχείριση MGNT7090 Στρατηγική διαχείριση και επιχειρηματική πολιτική MKT7070 Παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ | 3 3 3 3 |
Έργο εφαρμογής (4 μονάδες)
Προαιρετικά: οι μαθητές μπορούν να αντικαταστήσουν το πρόγραμμα με τη λήψη 2 επιπλέον μαθήματα επιλογής
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
COMM7290 Επαγγελματικό Σεμινάριο & Πρόγραμμα Εφαρμογών | 4 |
Μαθήματα επιλογής (12 μονάδες)
Παρατηρήσεις: Δεν θα προσφερθούν όλα τα μαθήματα επιλογής σε ένα ακαδημαϊκό έτος και θα προσφερθούν με βάση τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτών και των εγκαταστάσεων. Η εγγραφή μαθημάτων περιορίζεται από ποσοστώσεις.
Σχολικά μαθήματα επικοινωνίας
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
COMM7010 Θεμελίωση μελέτης επικοινωνίας COMM7020 Προσεγγίσεις & Μέθοδοι στην Έρευνα Επικοινωνίας COMM7040 Θέματα στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία # (CEF: 21Z09624-9) COMM7050 ΜΜΕ και επικοινωνία στις κινεζικές κοινωνίες COMM7060 Θέματα στην εταιρική επικοινωνία # (CEF: 21Z09623-0) COMM7130 Παγκοσμιοποίηση μέσων και επικοινωνίας COMM7160 Οργανωτική ανακοίνωση COMM7170 Εργαστήριο επικοινωνίας καμπάνιας # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Media Law & Ethics COMM7190 Θέματα και υποθέσεις στη μαζική επικοινωνία COMM7200 Εργαστήριο νέων μέσων # (CEF: 28Z03258-4) COMM7220 Διαχείριση Διαφήμισης COMM7230 Γράφοντας για Πολυμέσα στις Δημόσιες Σχέσεις # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Αγορές μέσων COMM7250 Στρατηγικές δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων # (CEF: 21Z09622-2) COMM7270 Πολιτικές και κανονισμοί μέσων COMM7280 Τεχνολογίες Επικοινωνιών & Οργανισμοί Μέσων COMM7300 Ενημέρωση καταναλωτών COMM7310 Διεθνής Διαφήμιση COMM7510 Δημόσια διοίκηση και μέσα ενημέρωσης COMM7550 Διαφήμιση στην Κίνα COMM7560 Πολιτική επικοινωνία και κοινή γνώμη COMM7570 Νεολαία, ΜΜΕ και Κατανάλωση COMM7580 Κοινωνικό μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης # (CEF: 21Z09621-4) COMM7610 Μάρκετινγκ και επικοινωνία κοινωνικών υπηρεσιών COMM7620 Κοινωνικά Μέσα και Online Κοινωνικά Δίκτυα COMM7750 Χρήση των κοινωνικών δικτύων: Για τις επικοινωνίες Professional COMM7760 Διαφήμιση και κοινωνία COMM7770 Οπτικοποίηση δεδομένων COMM7780 Μεγάλο Analytics Δεδομένων για ΜΜΕ και Επικοινωνία COMM7790 Επικοινωνία και Τεχνολογία COMM7800 Σχεδίαση και επικοινωνία νέων μέσων COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Επιλογές σχολείου επιχειρήσεων
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
HRM7600 Παγκόσμια διαχείριση ανθρώπινων πόρων MGNT7280 Διαχείριση αλλαγής MKT7100 Διαχείριση επικοινωνίας μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών μέσων Διαχείριση Μάρκετινγκ Υπηρεσιών MKT7130 | 3 3 3 3 |
Μαθήματα επιλογής (που προσφέρονται από άλλα προγράμματα - περιορισμένη ποσόστωση και αριθμός ποσοστώσεων που αποφασίζονται από τα προγράμματα που προσφέρουν τα μαθήματα)
Οι σπουδαστές επιτρέπεται να λάβουν μόνο 6 μονάδες σε αυτήν την κατηγορία
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
ACCT7770 Εταιρική Λογιστική ACCT7780 Εταιρικό Δίκαιο ACCT7820 Φορολογία AF7410 Χρηματοοικονομική διαχείριση για κινηματογραφικές ταινίες, τηλεόραση και νέα μέσα AF7450 Μελέτες περιπτώσεων στην παραγωγή και την αγορά CTV7220 World Cinema: Ιστορία, Αισθητική & Πολιτιστικά Θέματα CTV7230 Μεταπτυχιακό σεμινάριο για τα νέα κινέζικα κύματα CTV7250 Μεταπτυχιακό Σεμινάριο στην τηλεόραση του Χονγκ Κονγκ CTV7270 Τρέχοντα θέματα της Ασίας Media CTV7290 Κριτική σύγχρονων τεχνών CTV7370 Κινηματογράφος για Διευθυντές CTV7380 Δραματουργία και διεύθυνση JOUR7010 Θεωρία & Πρακτική Διεθνών Σχέσεων JOUR7020 Συγκριτικά & Διεθνή Νέα JOUR7030 Ερευνητικές Μέθοδοι στα Μέσα & Επικοινωνία JOUR7040 Πολυμέσα Δημοσιογραφία JOUR7070 Θεωρίες Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας JOUR7080 Τρέχουσες μελέτες ζητημάτων και υποθέσεων σε διεθνή νέα JOUR7090 Διεθνής μετάφραση των ειδήσεων JOUR7110 Αναφορά διεθνούς σύγκρουσης JOUR7120 Διεθνής επιχειρηματική και χρηματοοικονομική πληροφόρηση JOUR7140 Παγκοσμιοποίηση, Οικονομικά και Οικονομικά JOUR7250 Αναφορά Κίνας και Χονγκ Κονγκ JOUR7260 Αναφορά στη Νοτιοανατολική Ασία JOUR7270 Επιχειρηματική Δημοσιογραφία | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# Επιστρέψιμα μαθήματα CEF
Απαιτήσεις εισδοχής
Το πρόγραμμα θα ενδιαφέρει τους ακόλουθους σπουδαστές: κάτοχοι πτυχίου που εργάζονται σε οργανώσεις μέσων ενημέρωσης ή στις λειτουργίες επικοινωνίας του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα ή που φιλοδοξούν σε τέτοιες θέσεις και οι οποίοι βλέπουν την εις βάθος κατανόηση των βιομηχανιών των μέσων ενημέρωσης και τη διαχείριση ως συμβάλλοντας στην εκτελεστική ηγεσία στην καριέρα τους και στην κοινωνία.
Για να λάβουν τις προϋποθέσεις για την εισαγωγή, οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- έχοντας πτυχίο πανεπιστημίου από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή παρόμοιο ίδρυμα ·
- Οι υποψήφιοι των οποίων το πρώτο πτυχίο προέρχεται από ένα ίδρυμα όπου το μέσο διδασκαλίας δεν είναι αγγλικά πρέπει να πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες απαιτήσεις Αγγλικής επάρκειας:
- Βαθμολογία TOEFL 550 (δοκιμή βάσει χαρτιού) ή 213 (δοκιμή βάσει υπολογιστή) ή 79 (δοκιμή βάσει διαδικτύου). ή
- Συνολική ζώνη 6.5 στο Διεθνές Σύστημα Δοκιμών Αγγλικής Γλώσσας (IELTS).
- θα προτιμούσε η επαγγελματική πείρα.
- να είναι σε θέση να αποδείξει τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και τις ικανότητές του.
Υιοθετούμε μια κυλιόμενη πολιτική εισδοχής και ανοίγουμε ένα παράθυρο για την εφαρμογή από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι το τέλος Ιουνίου (συνήθως με τον πρώτο γύρο τον Νοέμβριο - τον Ιανουάριο, τον δεύτερο γύρο τον Φεβρουάριο - Ιούνιο). Μπορεί να είναι προς όφελός σας να εφαρμόσετε το συντομότερο δυνατόν, καθώς το παράθυρο μπορεί να κλείσει νωρίτερα, όταν γεμίσει όλα τα σημεία.
Σε περίπτωση περιορισμένης συμμετοχής, οι αιτούντες μπορούν να πάρουν συνέντευξη από τη σχολή επικοινωνίας.
Διάρκεια σπουδών
Το πρόγραμμα μπορεί να ληφθεί με πλήρες ωράριο σε ένα έτος ή με μερική απασχόληση σε δύο χρόνια. Τα μέγιστα επιτρεπόμενα μήκη για τη λειτουργία πλήρους και μερικής απασχόλησης είναι αντίστοιχα 24 και 36 μήνες.
Ηλεκτρονική εφαρμογή
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:
- ένα αντίγραφο όλων των επίσημων μεταγραφών και πιστοποιητικών σπουδών.
- ένα αντίγραφο των επίσημων αποτελεσμάτων των δοκιμών.
- δύο εμπιστευτικά έντυπα συστάσεων ή επιστολές αναφοράς από άτομα εξοικειωμένα με την ακαδημαϊκή επίδοση ή / και επαγγελματική εργασία του αιτούντος (οι διαιτητές πρέπει να μπορούν να μιλούν για την ικανότητα του αιτούντος να αναλάβει ακαδημαϊκή εργασία σε προχωρημένο επίπεδο). και
- μια προσωπική δήλωση 500 λέξεων στα αγγλικά που περιγράφει τα ακαδημαϊκά ενδιαφέροντα και τους στόχους τους.
- ένα δείγμα κομμάτι της γραφής στα αγγλικά, είτε δημοσιογραφική είτε ακαδημαϊκή?
- Προσωπικές ενδείξεις: αντίγραφο διαβατηρίου ή εγγράφου ταυτότητας που εκδίδεται από την χώρα καταγωγής του αιτούντος.
Οι υποψήφιοι που είναι εγγεγραμμένοι στο διαγωνισμό μπορούν να πάρουν συνέντευξη από μια ομάδα καθηγητών.
Δίδακτρα
HK $ 145.000 (ανά έτος για έναν φοιτητή πλήρους φοίτησης ενός έτους)
HK $ 60.000 (ανά έτος για φοιτητή μερικής φοίτησης δύο ετών) (μόνο φοιτητές του Χονγκ Κονγκ μόνο)
Υποτροφίες
Οι υποτροφίες με βάση την αξία θα δοθούν στο δεύτερο εξάμηνο σε φοιτητές με εξαιρετική ακαδημαϊκή απόδοση κατά το πρώτο εξάμηνο. Οι βραβευμένοι μαθητές λαμβάνουν μεταξύ HK $ 10.000 και $ 20.000.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA International Marketing and Media Management
- Berlin, Γερμανία
- Frankfurt, Γερμανία
MS στη Διαχείριση Νέων Μέσων
- Syracuse, Ηνωμένες Πολιτείες
Online Social Media Marketing Master με πραγματική πρακτική σε εταιρεία ή πρακτορείο κοινωνικών μέσων
- Milan, Ιταλία