Master στην ψηφιακή αφήγηση: Παιχνίδι και πολιτιστική κληρονομιά
University of Skövde
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Norrmalm, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 135.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
02 Sep 2024
* συνολικά δίδακτρα
Εισαγωγή
Στο Πρόγραμμα Μάθησης Ψηφιακών Αφηγήσεων: Παιχνίδι και Πολιτιστική Κληρονομιά, θα δημιουργήσετε αφηγήσεις και θα μάθετε πώς μπορούν να ενσωματωθούν σε παιχνίδια ηλεκτρονικών υπολογιστών και σε άλλα νέα ψηφιακά μέσα, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της πολιτιστικής κληρονομιάς. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχετε αποκτήσει γνώσεις που θα σας επιτρέψουν να εργαστείτε σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, καθώς και να παράσχετε τη βάση για περαιτέρω σπουδές σε υψηλότερο επίπεδο.
Το πρόγραμμα του πλοιάρχου ξεκινάει το εξάμηνο του φθινοπώρου. Προσφέρεται σε ένα ακαδημαϊκό έτος (δύο εξάμηνα).
Στην αρχή του προγράμματος, θα έχετε καλές ευκαιρίες να έλθετε σε επαφή με έναν εξωτερικό πελάτη. Αυτός ο πελάτης μπορεί να λάβει τη μορφή εταιρείας παιχνιδιών, ερευνητικού έργου ή δημόσιου φορέα (π.χ. τοπικού, περιφερειακού ή εθνικού οργανισμού που εργάζεται με πολιτιστική κληρονομιά). Όλα τα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών μπορούν αργότερα να ενσωματωθούν σε ένα έργο, το οποίο θα διεξαχθεί σε συνεργασία με το ίδιο εξωτερικό συμβαλλόμενο μέρος. Αν έπρεπε ήδη να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα παιχνιδιών μαζί με άλλους μαθητές, μπορείτε να το ενσωματώσετε στο πρόγραμμα σπουδών.
Το επίκεντρο των σπουδών σας
Το πρόγραμμα ξεκινά με ένα δημιουργικό έργο, το οποίο διεξάγεται ιδανικά σε συνεργασία με έναν εξωτερικό πελάτη, και το μάθημα "Ακαδημαϊκές Προοπτικές για την Ψηφιακή Αφήγηση και το Transmedia". Παράλληλα με αυτό το πρόγραμμα, θα μελετήσετε το μάθημα "Αφηγήσεις στα νέα μέσα ενημέρωσης ως πεδίο έρευνας", όπου θα μάθετε περισσότερα σχετικά με τις σχετικές θεωρίες αυτού του ερευνητικού χώρου.
Το τελικό μάθημα του φθινοπωρινού εξαμήνου είναι η "Ακαδημαϊκή αναγνώριση προβλημάτων στην παραγωγή σε νέα μέσα", όπου θα πάρετε την εργασία σας στο επόμενο επίπεδο. Εργάζεστε στην περιοχή εξειδίκευσης, θα εκτελέσετε μια ανάλυση αναγκών και θα παράγετε ένα πρωτότυπο σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη. Ο πελάτης είναι είτε ένας πραγματικός είτε ένας πλασματικός πελάτης, ανάλογα με το είδος του έργου με τον οποίο έχετε επιλέξει να εργαστείτε.
Στο πρόγραμμα πτυχίου του εαρινού εξαμήνου, θα συνεχίσετε να αποκτήσετε μια βαθύτερη γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας - ιδανικά στο πλαίσιο του έργου και της εξειδίκευσης, ξεκινήσατε κατά τη διάρκεια του εξαμήνου του φθινοπώρου.
Είναι κατάλληλο αυτό το πρόγραμμα για μένα;
Ψηφιακή Αφήγηση: Το Παιχνίδι και η Πολιτιστική Κληρονομιά είναι κατάλληλα για φοιτητές με εκπαιδευτικό ή επαγγελματικό υπόβαθρο στους τομείς της ανάπτυξης παιχνιδιών, του σχεδιασμού παιχνιδιών, της επιστήμης των παιχνιδιών και των μέσων ενημέρωσης ή παρόμοιων. Το πιο σημαντικό είναι ότι είστε περίεργοι για το πώς τα παιχνίδια μπορούν να προωθήσουν την πολιτιστική κληρονομιά και να τα μεταδώσουν σε νέα ακροατήρια και γενιές. Είναι επίσης χρήσιμο εάν έχετε μια αυτόνομη προσέγγιση και είστε ανοιχτοί στη συζήτηση για νέες ιδέες.
Με την ολοκλήρωση των σπουδών σας
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών σας, θα είστε σε θέση να εργαστείτε με αφηγήσεις υπό διάφορες μορφές εντός της βιομηχανίας παιχνιδιών ή μέσα σε άλλες νέες μορφές ψηφιακών μέσων. Ένα προηγμένο επίπεδο ακαδημαϊκών προσόντων σας δίνει τις δεξιότητες για να εισέλθετε σε μια αναπτυσσόμενη αγορά και να συμβάλλετε στην καινοτομία μέσα στη νέα ψηφιακή τεχνολογία και νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Αυτό το πρόγραμμα σας δίνει πτυχίο Master στο θέμα Media, Aesthetics και Narration και μπορεί να συνδυαστεί με άλλες προηγμένες μελέτες στον τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών ηλεκτρονικών υπολογιστών στο University of Skövde . Υπάρχει επίσης η ευκαιρία να συνεχίσετε τις σπουδές σας για ένα επιπλέον έτος για να αποκτήσετε μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική.
Έρευνα στον τομέα αυτό
Η έρευνα στον τομέα αυτό διεξάγεται στο University of Skövde .
Pixabay / Pexels
Απαιτήσεις εισδοχής
Για να είναι επιλέξιμες για το πρόγραμμα ένα πτυχίο (ισοδύναμο με ένα σουηδικό δίπλωμα ειδίκευσης) με ένα μεγάλο σε μέσα ενημέρωσης, αισθητική και αφήγηση ή σε μελέτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών ή παρόμοια.
Μια επιπλέον απαίτηση είναι η απόδειξη των δεξιοτήτων σε αγγλικό ισοδύναμο των σπουδών στο ανώτερο δευτεροβάθμιο επίπεδο στη Σουηδία γνωστό ως αγγλικό μάθημα 6 / αγγλικό μάθημα Β. Αυτό αποδεικνύεται κανονικά με διεθνώς αναγνωρισμένο τεστ, π.χ. IELTS ή TOEFL ή ισοδύναμο.
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Είναι αυτό το πρόγραμμα κατάλληλο για μένα;
Ψηφιακή αφήγηση: Το παιχνίδι και η πολιτιστική κληρονομιά είναι κατάλληλο για μαθητές με εκπαιδευτικό ή επαγγελματικό υπόβαθρο στους τομείς της ανάπτυξης παιχνιδιών υπολογιστή, του σχεδιασμού παιχνιδιών, της επιστήμης παιχνιδιών και των μέσων ενημέρωσης ή παρόμοια. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι είστε περίεργοι για το πώς τα παιχνίδια μπορούν να προωθήσουν την πολιτιστική κληρονομιά και να τα μεταδώσουν σε νέα κοινά και γενιές. Είναι επίσης χρήσιμο εάν έχετε μια αυτόνομη προσέγγιση και είστε ανοιχτοί στη συζήτηση νέων ιδεών.
Ευκαιρίες καριέρας
Με την ολοκλήρωση των σπουδών σας
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών σας, θα μπορείτε να εργαστείτε με την αφήγηση σε διάφορες μορφές στη βιομηχανία παιχνιδιών ή σε άλλες νέες μορφές ψηφιακών μέσων. Ένα ακαδημαϊκό προσόν προχωρημένου επιπέδου σάς δίνει τις δεξιότητες για να εισέλθετε σε μια αναπτυσσόμενη αγορά και να συμβάλετε σε καινοτομίες στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής τεχνολογίας και των νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.
Αυτό το πρόγραμμα σας δίνει μεταπτυχιακό στο αντικείμενο των Μέσων, Αισθητικής και Αφήγησης και μπορεί να συνδυαστεί με άλλες προηγμένες σπουδές στον τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών υπολογιστή στο Πανεπιστήμιο του Skövde. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να συνεχίσετε τις σπουδές σας για ένα επιπλέον έτος προκειμένου να αποκτήσετε Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική.