Master στο μάρκετινγκ και την ολοκληρωμένη επικοινωνία
Vilnius University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Vilnius, Λιθουανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 5.460 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
01 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
01 Sep 2024
Εισαγωγή
Γιατί Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ και Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας στο Vilnius University ;
- Έχει δυνατότητα διπλού πτυχίου από το Πανεπιστήμιο Parthenope της Νάπολης (Ιταλία).
- Τα μαθήματα συγκεντρώνουν συνήθως μαθητές από περισσότερες από δέκα χώρες.
- Καθηγητές με μεγάλη διεθνή εμπειρία στη διδασκαλία και πρακτική εξειδίκευση στις επιχειρήσεις κάνουν αυτό το πρόγραμμα πραγματικά απαιτητικό και πραγματικά ευχάριστο.
- Το ιστορικό των αποφοίτων δείχνει ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν σε μια πολύ επιτυχημένη καριέρα παγκοσμίως.
Το πρόγραμμα μάρκετινγκ και ολοκληρωμένης επικοινωνίας αναπτύσσει ειδικούς μέχρι τα υψηλότερα επαγγελματικά πρότυπα, προκειμένου να τους καταστήσει ικανούς να αναλύουν τις καταστάσεις της αγοράς, να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σχετικές στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Το πρόγραμμα καλωσορίζει όσους ενδιαφέρονται για δυναμικές σπουδές που ανοίγουν παγκοσμίως ευκαιρίες για σταδιοδρομία στον τομέα του μάρκετινγκ και της ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
Διεθνής κινητικότητα
Οι φοιτητές μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα κινητικότητας ERASMUS+ ή να χρησιμοποιήσουν τις διμερείς συμφωνίες συνεργασίας της VU, οι οποίες δίνουν την ευκαιρία να σπουδάσουν σε Πανεπιστήμια Εταίρους της VU ή να κάνουν πρακτική άσκηση στο εξωτερικό.
Πρόσβαση σε περαιτέρω μελέτες
Vilnius University δημιούργησε ευκαιρίες για φοιτητές που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τις σπουδές τους να προχωρήσουν σε διδακτορικές σπουδές, οι οποίες είναι διαθέσιμες στα αγγλικά. στους καλύτερους από τους αποφοίτους μας μπορεί να προσφερθεί δουλειά στο πανεπιστήμιο.
Ευκαιρίες καριέρας
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς.
- Ειδικός σε γραφεία μάρκετινγκ, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, συμβουλευτικές εταιρείες και εταιρείες έρευνας αγοράς.