Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Spain Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 6.850 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Mar 2024
* υποβάλετε αίτηση για την υποτροφία σας. Δυνατότητα έως 40%
Εισαγωγή
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που θέλουν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση στο Διαδίκτυο και που θέλουν να προσεγγίσουν τους πιθανούς αγοραστές τους, όπου κι αν βρίσκονται, και που ξέρουν πώς να το κάνουν από τις διάφορες συσκευές που υπάρχουν. Επίσης για εκείνους τους ανθρώπους που πρέπει να καθορίσουν και να σχεδιάσουν τη στρατηγική που θα οδηγήσει στην επιτυχία οποιασδήποτε εταιρείας αφιερωμένης στο εμπόριο.
στόχοι
- Γνωρίζουν, κατανοούν και εφαρμόζουν τις θεμελιώδεις βάσεις κάθε εταιρείας στο Διαδίκτυο που είναι αφιερωμένη στο εμπόριο, αλλά από το όραμα της νέας αγοράς, της ψηφιακής.
- Αποκτήστε πλήρη γνώση από την απόκτηση πελάτη, την πίστη, τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανάλυση των αποτελεσμάτων.
- Μάθετε πώς να μετρήσετε και να επιτύχετε αποτελέσματα στις δράσεις που υλοποιούνται.
- Γίνετε εμπειρογνώμονας στην επίτευξη της καλύτερης επένδυσης (ROI).
- Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας έργο και να λάβετε χρηματοδότηση γι 'αυτό.
- Επιπλέον, υπάρχουν διάφοροι γενικοί στόχοι για όλα τα προγράμματα που συνίστανται: στην αποτελεσματική διαχείριση των ομάδων εργασίας, στη μάθηση για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, στην ανάπτυξη ενός παγκόσμιου και ολοκληρωμένου οράματος, στη διαχείριση της αλλαγής και στη λήψη διοικητικών δεξιοτήτων.
ημερήσια διάταξη
Ενότητα 1: Βασικές αρχές
- Συνεδρία 1: Τεχνολογικό και νομικό περιβάλλον
- Συνεδρία 2: Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Συνεδρία 3: Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα 2: Ο πελάτης
- Συνεδρία 1: Ψηφιακός καταναλωτής
- Συνεδρία 2: CRM. Διαχείριση πελάτη
Ενότητα 3: Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Συνεδρία 1: Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Συνεδρία 2: Μάρκετινγκ για κινητά
- Συνεδρία 3: Κοινωνικά δίκτυα
- Συνεδρία 4: Μάρκετινγκ μέσω email
- Συνεδρία 5: Μηχανές αναζήτησης: SEO-SEM
- Συνεδρία 6: Google Analytics I
- Συνεδρία 7: Google Adwords I
- Συνεδρία 8: Σχεδιασμός και διαχείριση καμπάνιας
Ενότητα 4: Ηλεκτρονικό εμπόριο
- Συνεδρία 1: Στρατηγική στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Συνεδρία 2: Κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο
- Συνεδρία 3: εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίου
- Συνεδρία 4: Prestashop
- Συνεδρία 5: Ματζέντο
Ενότητα 5: Δεξιότητες ψηφιακής διαχείρισης
- Συνεδρία 1: Διαχείριση χρόνου
- Συνεδρία 2: Διαχείριση άγχους
- Συνεδρία 3: Δημόσια ομιλία
- Συνεδρία 4: Αποτελεσματικές παρουσιάσεις
Το έργο του τελικού πλοιάρχου: Συνοδεύεται πάντα από τον ειδικό σας, τον εκπαιδευτή του έργου σας και τον επικεφαλής σπουδών.
Επιπλέον πληροφορίες
Οι φοιτητές που επιθυμούν να το κάνουν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση στις κύριες εταιρείες.
Η κατάρτιση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το τριμερές ίδρυμα.