Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Ανθρωπιστικές Σπουδές στη Βραζιλία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Ανθρωπιστικές Σπουδές στη Βραζιλία 2018

Ανθρωπιστικές Σπουδές

Ένα μεταπτυχιακό σας δίνει την ευκαιρία για περαιτέρω είτε την κατανόησή σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ή απογείωση με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο που χρησιμοποιούν τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει από την προηγούμενη πτυχίο σας.

Οι ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες είναι ο ιδανικός τομέας σπουδών για τους φοιτητές που ψάχνουν να μάθουν μια τεράστια ποικιλία δεξιοτήτων που μπορεί να τους προετοιμάσουν για απαράμιλλη ελευθερία, όσον αφορά την επιλογή της βιομηχανίας στην οποία θα ήθελαν να εργαστούν.

Η Βραζιλία είναι σήμερα μια από τις 20 χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις από την άποψη της οικονομίας οφείλεται στην εξαιρετική προσανατολισμένη στα αποτελέσματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους εκπαίδευση. Δεν υπάρχει εμπόδιο της γλώσσας πολύ δεδομένου ότι τα περισσότερα από τα μαθήματα που προσφέρονται σε πορτογαλική γλώσσα.Η Βραζιλία έχει 50 δημόσια και 80 ιδιωτικά πανεπιστήμια

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Ανθρωπιστικές Σπουδές στη Βραζιλία 2018

Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχο σε κλινικές εκπαιδευτική ψυχολογία και τη θεσμική

Grupo Tiradentes
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 450 ώρες March 2018 Βραζιλία Aracaju

Τεχνικές επισκέψεις σε ακόμα πιο κοντά στην πραγματικότητα της μεταπτυχιακή φοιτήτρια της περιοχής όπου θέλετε να δράσει. Ανταλλαγή με κλασικιστές οντότητες, οι δημόσιες αρχές, σχολεία, θεσμικό σχέδιο παρέμβασης. συμβουλές σταδιοδρομίας (coaching): Στο τέλος του μαθήματος, τον εντοπισμό στόχων και την προετοιμασία των μαθητών για την επαγγελματική ανάπτυξη. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Ανθρωπιστικές Σπουδές στη Βραζιλία. Διαφορικά γκολφ Τεχνικές επισκέψεις σε ακόμα πιο κοντά στην πραγματικότητα της μεταπτυχιακή φοιτήτρια της περιοχής όπου θέλετε να δράσει. Ανταλλαγή με κλασικιστές οντότητες, οι δημόσιες αρχές, σχολεία, θεσμικό σχέδιο παρέμβασης. συμβουλές σταδιοδρομίας (coaching): Στο τέλος του μαθήματος, τον εντοπισμό στόχων και την προετοιμασία των μαθητών για την επαγγελματική ανάπτυξη. ΣΤΟΧΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ Ο στόχος του μαθήματος αυτού είναι να προκριθεί η εκπαιδευτική επαγγελματική ψυχολογία, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε και να συμμετάσχουν σε μαθησιακά προβλήματα στην κλινική και θεσμική άποψη Ειδικοί στόχοι Εκπαιδεύει νέους εμπειρογνώμονες στο πλαίσιο της ψυχοπαιδαγωγικής δράση στο ίδρυμα, μεγαλύτερο συζητήσεις σχετικά με τη φύση του αντικειμένου της διαδικασίας μάθησης, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους πρωταγωνιστές της εκπαιδευτικής δραστηριότητας (μαθητές, καθηγητές, γονείς, προπονητές και σχολικά ιδρύματα διευθυντές)? Παρέχουν θεωρητική και πρακτική βάση για την εκτέλεση διαγνωστικών και ανάπτυξης στρατηγικών για την αντιμετώπιση των προβλημάτων μάθησης στο θεσμικό πλαίσιο? Διαφοροποιούν κριτικά ανεπάρκειες που σχετίζονται με το σχολείο, την οικογένεια ή / και κοινωνικά περιβάλλοντα, όπως τα ενδιαφερόμενα μέρη στη διαδικασία psychopedagogic ΚΟΙΝΟ Παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ακουολόγους. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θα χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τη φύση και την επιθυμία του κάθε θέματος, διάφορες μεθόδους, όπως περιπτωσιολογικές μελέτες? παιχνίδια και προσομοιώσεις? συνέδρια? διαλέξεις? σεμινάρια? κατευθύνεται μελέτες? ομαδική εργασία? πρακτικά μαθήματα στα σχολεία? συζητήσεις? ανάπτυξη των θεσμικών σχεδίων παρέμβασης, εργαστήρια, συμμετοχή σε εκδηλώσεις. [-]

Master στο θεσμικό κλινική Ψυχοπαιδαγωγική

Grupo Tiradentes
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες March 2018 Βραζιλία Aracaju

Το μάθημα παρέχει εκπαίδευση καταρτισμένους επαγγελματίες να εργαστούν με αρμοδιότητα και την ικανότητα των θεσμικών κλινική εκπαιδευτικό χώρο ψυχολογία, τη διάγνωση και την παρέμβαση σε μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων στη σχολική και μη-σχολείο, επιτρέποντας έτσι την εκπαιδευτική ψυχολόγο για την παροχή συμβουλών και συμβουλές σε διάφορα πλαίσια που σχετίζονται με τη διαδικασία της μάθησης, όπως σχολεία, επιχειρήσεις και νοσοκομεία, μέσα από θεωρητική και πρακτική γνώση της συγκεκριμένης περιοχής περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας. [+]

Διαφορικά γκολφ Το μάθημα παρέχει κατάρτιση επαγγελματιών σε θέση να ενεργούν με αρμοδιότητα και την ικανότητα των θεσμικών κλινική εκπαιδευτικό χώρο ψυχολογία, τη διάγνωση και την παρέμβαση στις δυσκολίες της μάθησης των παιδιών, νέους και ενήλικες στο σχολείο και μη-σχολείο, επιτρέποντας έτσι την Psychopedagogists για Συμβουλευτική και Συμβουλευτική σε διάφορα πλαίσια που σχετίζονται με τη διαδικασία της μάθησης, όπως σχολεία, επιχειρήσεις και νοσοκομεία, μέσα από θεωρητική και πρακτική γνώση της συγκεκριμένης περιοχής περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Γενικοί στόχοι: Να εκπαιδεύσει επαγγελματίες σε θέση να ενεργεί με αρμοδιότητα και την ικανότητα των θεσμικών κλινική εκπαιδευτικό χώρο ψυχολογία, τη διάγνωση και την παρέμβαση σε μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων στη σχολική και μη-σχολείο. Ειδικοί στόχοι: Ενεργοποίηση εκπαιδευτικό ψυχολόγο για την παροχή συμβουλών και συμβουλών σε διάφορα πλαίσια που σχετίζονται με τη διαδικασία της μάθησης, όπως σχολεία, επιχειρήσεις και νοσοκομεία, μέσα από θεωρητική και πρακτική γνώση της συγκεκριμένης περιοχής περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας? Επιτρέψτε psicopedagogo γνωρίζουν και τη διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών, μαζί με τα αίτια, τα συμπτώματα και τις θεραπείες τους, προκειμένου να ενεργήσει ακριβώς στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που διαπιστώθηκαν? Ενισχύστε την εκπαιδευτική ψυχολόγος στην κατασκευή Ψυχοπαιδαγωγικής σχέδια παρέμβασης, μέσω της εκτίμησης της ιστορίας της οικογένειας και κοινωνικο-εκπαιδευτικές του ατόμου? ΚΟΙΝΟ Το σεμινάριο απευθύνεται σε αποφοίτους Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας, Λογοθεραπείας, Κοινωνικής Εργασίας, Ιατρικής και συναφείς τομείς. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Η μεθοδολογία της διδασκαλίας είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή, η οποία μπορεί να υιοθετούν διαφορετικές στρατηγικές διδασκαλίας, που ορίζονται στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα (Εκπαίδευση Προγράμματα), ευνοώντας περιπτωσιολογικές μελέτες? παιχνίδια... [-]

Master στη Διοίκηση του σχολείου: επιχειρήσεων παιδαγωγική

Grupo Tiradentes
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες March 2018 Βραζιλία Aracaju

Η πορεία χαρακτηρίζει τους επαγγελματίες στον τομέα της εκπαίδευσης και σε συναφείς τομείς, ώστε να επιτρέπουν στους επαγγελματίες να αναπτύξουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, καθώς και στη διαδικασία εξανθρωπισμού στο σχολείο και μη-σχολείο, όπως οι επιχειρήσεις, τα νοσοκομεία και τα σχολεία, προκειμένου να εξαπλωθεί ένα εκπαιδευτική και κοινωνική πράξη που βασίζεται στην ενίσχυση του ανθρώπινου παράγοντα. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Ανθρωπιστικές Σπουδές στη Βραζιλία. Διαφορικά γκολφ Η πορεία χαρακτηρίζει τους επαγγελματίες στον τομέα της εκπαίδευσης και σε συναφείς τομείς, ώστε να επιτρέπουν στους επαγγελματίες να αναπτύξουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, καθώς και στη διαδικασία εξανθρωπισμού στο σχολείο και μη-σχολείο, όπως οι επιχειρήσεις, τα νοσοκομεία και τα σχολεία, προκειμένου να εξαπλωθεί ένα εκπαιδευτική και κοινωνική πράξη που βασίζεται στην ενίσχυση του ανθρώπινου παράγοντα. Επιπλέον, προικίζει τις επιχειρηματικές παιδαγωγός γνώσεις, τεχνικές και πρακτικές που θα ευνοούν την ενίσχυση του ανθρώπινου παράγοντα στο σχολείο και μη-σχολείο. Εκτός από την δυνατότητα στους επαγγελματίες να παρέχουν εσωτερική συμβουλές που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την ανθρώπινη ανάπτυξη στις οργανώσεις, την προετοιμασία του επιχειρηματικού παιδαγωγός να συντονίσει διεπιστημονικές ομάδες στην ανάπτυξη έργων, τονίζοντας εκπαιδευτικό τρόπους για να δημιουργήσει πολιτιστικές αλλαγές στο χώρο εργασίας. Γενικός στόχος Επιτρέπουν στους επαγγελματίες να αναπτύξουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, καθώς και στη διαδικασία εξανθρωπισμού στο σχολείο και μη-σχολείο, όπως οι επιχειρήσεις, τα νοσοκομεία και τα σχολεία, για τη μετάδοση ενός εκπαιδευτική και κοινωνική πράξη που βασίζεται στην ενίσχυση του ανθρώπινου παράγοντα. Ειδικοί στόχοι Τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων παιδαγωγός γνώσεις, τεχνικές και πρακτικές που θα ευνοούν την ενίσχυση του ανθρώπινου παράγοντα στο σχολείο και μη-σχολείο? Empower επαγγελματίες της εκπαίδευσης να θεσπίσουν προγράμματα προσόντων και του επαγγελματικού αναπροσανατολισμού? Επιτρέπουν στους επαγγελματίες να παρέχουν εσωτερική συμβουλές που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την ανθρώπινη ανάπτυξη στις οργανώσεις? Προετοιμάστε το επιχειρηματικό παιδαγωγός να συντονίσει διεπιστημονικές ομάδες στην ανάπτυξη σχεδίων, τονίζοντας εκπαιδευτικό τρόπους για να δημιουργήσει πολιτιστικές αλλαγές στο χώρο εργασίας. ΚΟΙΝΟ Οι... [-]

πλοίαρχος στη διδασκαλία και τη μεθοδολογία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Grupo Tiradentes
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες March 2018 Βραζιλία Aracaju

Το μάθημα παρέχει στη θεωρητική και μεθοδολογική βάση για την άσκηση της διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δεδομένου αδιαχώριστο της με την έρευνα και την επέκταση, επιδιώκοντας την περαιτέρω εμβάθυνση των γνώσεων σχετικά με την προέλευση, το σκοπό και τη φύση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Βραζιλία, και τη σχέση της με τη γνώση τους που παράγεται. [+]

Διαφορικά γκολφ Το μάθημα παρέχει στη θεωρητική και μεθοδολογική βάση για την άσκηση της διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δεδομένου αδιαχώριστο της με την έρευνα και την επέκταση, επιδιώκοντας την περαιτέρω εμβάθυνση των γνώσεων σχετικά με την προέλευση, το σκοπό και τη φύση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Βραζιλία, και τη σχέση της με τη γνώση τους που παράγεται. Τέλος, το μάθημα συμβάλλει στην κρίσιμη κατάρτισης και σχολαστική μεταπτυχιακή φοιτήτρια της πρακτικής της διδασκαλίας σε ΑΕΙ, και τα συμφραζόμενα και ακαδημαϊκά ζητήματα που σήμερα στέκονται ως προκλήσεις για τη διδασκαλία. Γενικός στόχος • Να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες να εργαστούν στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κρίσιμες δεξιότητες και θεωρητικές και πρακτικές. Ειδικοί στόχοι • Παροχή θεωρητική και μεθοδολογική βάση για την άσκηση της διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δεδομένου αδιαχώριστο της με την έρευνα και την επέκταση? • Εμβάθυνση των γνώσεων σχετικά με την προέλευση, το σκοπό και τη φύση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Βραζιλία, και η σχέση της με τη γνώση τους παράγεται? • Συμβολή στην αναθεώρηση και ολοκληρωμένη εκπαίδευση των μεταπτυχιακών σπουδαστών για την πρακτική της διδασκαλίας σε ΑΕΙ, και τα συμφραζόμενα και ακαδημαϊκά ζητήματα που σήμερα στέκονται ως προκλήσεις για τη διδασκαλία. ΚΟΙΝΟ Οι εκπαιδευτικοί, οι διαχειριστές, εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες που σχετίζονται με τον τομέα της εκπαίδευσης, που ενδιαφέρονται για μαθήματα διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Η μεθοδολογία της διδασκαλίας είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή, η οποία μπορεί να υιοθετούν διαφορετικές στρατηγικές διδασκαλίας, που ορίζονται στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα (Εκπαίδευση Προγράμματα), ευνοώντας περιπτωσιολογικές μελέτες? παιχνίδια... [-]