close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

12 Εξ αποστάσεως εκμάθηση Μεταπτυχιακά Προγράμματα στη Βραζιλία

'Ενα μεταπτυχιακό απονέμεται σε φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου σε ένα συγκεκριμένο πεδίο μελέτης ή τον τομέα επαγγελματικής πρακτικής, ενώ επιδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτεχνίας κατά… περαιτέρω

'Ενα μεταπτυχιακό απονέμεται σε φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου σε ένα συγκεκριμένο πεδίο μελέτης ή τον τομέα επαγγελματικής πρακτικής, ενώ επιδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτεχνίας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Αφού απέκτησε το πτυχίο πανεπιστημίου, πολλοί φοιτητές να αποφασίσουν να αυξήσουν την εμπειρία και την εκπαίδευσή τους με την επιδίωξη ενός Master. Ένας Δάσκαλος μπορεί να διαρκέσει περίπου δύο χρόνια για να κερδίσουν, και υπάρχουν προγράμματα που προσφέρονται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, έτσι ώστε οι μαθητές μπορούν να βρουν μια έμφαση που λειτουργεί γι 'αυτούς και τους στόχους τους.

Ακόμα κι αν παραστεί μου μακρινό μαθήματα εκμάθησης σε απευθείας σύνδεση, πολλά πανεπιστήμια κατέχουν έναρξη σε διάφορες θέσεις. Θα μπορούσε ακόμη και να σταματήσει να παίρνει μαθήματα για πολλές εβδομάδες κατά τη διάρκεια του έτους χωρίς απόσυρση και χωρίς να ρίχνουν τα δάνεια σπουδαστών σας σε επιστροφή. Αυτό είναι ένα ισχυρό επιχείρημα που πολλοί άνθρωποι εξετάσουμε κατά την εγγραφή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθήματα.

Βραζιλία, επίσημα η Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Βραζιλίας, είναι η μεγαλύτερη χώρα σε τόσο Νότια Αμερική και την περιοχή της Λατινικής Αμερικής. Είναι ο κόσμος 's πέμπτη μεγαλύτερη χώρα, τόσο από γεωγραφική περιοχή και τον πληθυσμό, με πάνω από 193 εκατομμύρια ανθρώπους.

Τα Καλύτερα 12 Εξ αποστάσεως εκμάθηση Μεταπτυχιακά στη Βραζιλία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στη Βραζιλία
format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Με την προοπτική της βελτίωσης της ανάγνωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια προσέγγιση που απαιτεί από τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν και ν ... +

Με την προοπτική της βελτίωσης της ανάγνωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια προσέγγιση που απαιτεί από τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν μεθοδολογίες και στρατηγικές δράσεις στο ψηφιακό περιβάλλον και στο στρατηγικό και το μάρκετινγκ σχέσεων. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
Universidade Estácio
Ρίο Ντε Τζανέιρο, Βραζιλία

O MADE tem como missão produzir conhecimento e qualificar profissionais em gestão empresarial para atuação em docência, pesquisa e prática de negócios, estimulando consciência ... +

O MADE tem como missão produzir conhecimento e qualificar profissionais em gestão empresarial para atuação em docência, pesquisa e prática de negócios, estimulando consciência crítica que contribua para o desenvolvimento científico, tecnológico, cultural e social do País, com compromisso ético e responsabilidade social. -
Master
Πλήρες ωράριο
2 έτη
Portuguese (Brazil)
Μάρτ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Ο κύριος στόχος αυτού του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να εφαρμόσουν τις τελευταίες τεχνικές Branding. Ενεργοποιήστε τόσο τον επιχειρηματία που δημιουρ ... +

Ο κύριος στόχος αυτού του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να εφαρμόσουν τις τελευταίες τεχνικές Branding. Ενεργοποιήστε τόσο τον επιχειρηματία που δημιουργεί την επωνυμία του όσο και τον διαχειριστή μιας υπάρχουσας μάρκας για να σχεδιάσει και να εκτελέσει ένα σχέδιο επωνυμίας που δημιουργεί γνωστές, επιθυμητές και υψηλής αξίας επωνυμίες. -
Masters
Μερικό ωράριο
3 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 

Κερδίστε υποτροφία αξίας έως $ 10000

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας.
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Η βασική πρόταση αυτού του Δασκάλου είναι να ενεργοποιήσει καλύτερα το νέο CCO - Chief Communication Officer, ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις αυτών των καιρών με σαφήνει ... +

Η βασική πρόταση αυτού του Δασκάλου είναι να ενεργοποιήσει καλύτερα το νέο CCO - Chief Communication Officer, ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις αυτών των καιρών με σαφήνεια, έτσι ώστε να μπορούν να δουν τη Μεγάλη Εικόνα, αλλά καταφέρνουν να ενεργήσουν με εστιασμένο τρόπο, κατευθύνοντας την επικοινωνία σε καθένα από τα ενδιαφερόμενα μέρη, κάνοντας αισθάνονται μοναδικοί. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Το μάθημα θα παρέχει μια σταθερή θεωρητική βάση στα Συμπεριφορικά Οικονομικά, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν τις έννοιες και τα κύρια εργαλεία σε αυτόν τον ... +

Το μάθημα θα παρέχει μια σταθερή θεωρητική βάση στα Συμπεριφορικά Οικονομικά, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν τις έννοιες και τα κύρια εργαλεία σε αυτόν τον τομέα της έρευνας σε εταιρείες, διαφημιστικά γραφεία, τράπεζες, συμβουλευτικές υπηρεσίες, μεταξύ άλλων. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Αυτή η πρόταση Master είναι να εκπαιδεύσει επαγγελματίες και επιχειρηματίες σε θέση να αναζητήσουν νέες προτάσεις αξίας για την επιχείρηση της εταιρείας και να παρακολουθεί κα ... +

Αυτή η πρόταση Master είναι να εκπαιδεύσει επαγγελματίες και επιχειρηματίες σε θέση να αναζητήσουν νέες προτάσεις αξίας για την επιχείρηση της εταιρείας και να παρακολουθεί καλύτερα και να κατανοεί την αλλαγή στη νοοτροπία, τις συμπεριφορές, τις απαιτήσεις, τις εμπειρίες και τις πρακτικές κατανάλωσης των χρηστών και των καταναλωτών της. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Με στόχο τη βελτίωση του στρατηγικού οράματος των πρακτικών στο UX Design, καθώς και την προσέγγιση LEAN στη διαχείριση ψηφιακών προϊόντων, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια μεθοδ ... +

Με στόχο τη βελτίωση του στρατηγικού οράματος των πρακτικών στο UX Design, καθώς και την προσέγγιση LEAN στη διαχείριση ψηφιακών προϊόντων, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια μεθοδολογία που χρεώνει τους συμμετέχοντες να προετοιμάσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές δράσεις στο ψηφιακό περιβάλλον. Σε ένα συνεργατικό περιβάλλον, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν δράσεις και ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων, το οποίο θα πρέπει να αναπτυχθεί καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Σε όλο αυτό το Master, οι μαθητές θα είναι προετοιμασμένοι να γνωρίζουν και να διαχειρίζονται τις βασικές αρχές του μοντέλου λιανικής 4.0, νέες πλατφόρμες και περισσότερα τεχν ... +

Σε όλο αυτό το Master, οι μαθητές θα είναι προετοιμασμένοι να γνωρίζουν και να διαχειρίζονται τις βασικές αρχές του μοντέλου λιανικής 4.0, νέες πλατφόρμες και περισσότερα τεχνολογικά και αυτοματοποιημένα σημεία επαφής. Γνωρίζοντας πώς να διαχειριστείτε τα ταξίδια αγορών και κατανάλωσης πιο συνδεδεμένων και απαιτητικών αγοραστών και πελατών, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες και εργαλεία μάρκετινγκ δεδομένων, ενσωματώνοντάς τα με έννοιες και πρακτικές γνώσεων καταναλωτών και εφαρμοσμένη ανάλυση συμπεριφοράς και μελέτες · μεταξύ άλλων δεξιοτήτων. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Με στόχο τη βελτίωση της ανάγνωσης ενός όλο και πιο ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια μεθοδολογία που απαιτεί από τους συμμετέχοντες ... +

Με στόχο τη βελτίωση της ανάγνωσης ενός όλο και πιο ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια μεθοδολογία που απαιτεί από τους συμμετέχοντες να προετοιμάσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές δράσεις για το ψηφιακό περιβάλλον που συνδέονται με την επιχειρηματική στρατηγική. -
Masters
Μερικό ωράριο
4 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες της έρευνας αγοράς και της νοημοσύνης, τους αναλυτές και τους επαγγελματίες στρατ ... +

Ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες της έρευνας αγοράς και της νοημοσύνης, τους αναλυτές και τους επαγγελματίες στρατηγικού σχεδιασμού ώστε να χρησιμοποιούν καλύτερα τις διάφορες μεθόδους και τεχνικές έρευνας αγοράς και να κατανοήσουν τη δυναμική και τις συνήθειες της κατανάλωσης. -
Master
Μερικό ωράριο
3 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό
 
ESPM – Brasil
Σάο Πάολο, Βραζιλία

Ο στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει αναλυτές και διευθυντικά στελέχη για να εργαστούν στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Big Data χρησιμοποιώντας αναλυτικό μάρκε ... +

Ο στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει αναλυτές και διευθυντικά στελέχη για να εργαστούν στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Big Data χρησιμοποιώντας αναλυτικό μάρκετινγκ, στρατηγικό όραμα και τεχνικές γνώσεις για το σχεδιασμό δημιουργικών και καινοτόμων ενεργειών μάρκετινγκ βάσει δομημένων αποφάσεων και με πόρους από μηχανές εκμάθησης. -
Master
Μερικό ωράριο
3 εξάμηνα
Πορτογάλος
Διαδικτυακό