Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Δείτε όλες τις 269 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις που προτιμά να χαλαρώσετε στη σκιά είναι η δύναμη που έχει τις πληροφορίες. Και τη δημοσιογραφία είναι ένα επάγγελμα που κατέχουν την εξουσία αυτή. Δεν είναι μόνο το Δημοσιογραφίας παρέχει με τη δύναμη της γνώσης, δοκιμές και δεοντολογίας και την ανεξαρτησία του. Δημοσιογραφία δεν είναι μόνο για το γράψιμο ευθεία ειδήσεις, οι οποίες δεν μπορούν πάντα να χτυπήσει σαν κάτι συναρπαστικό και δημιουργικό. Αυτό το επάγγελμα επιτρέπει τη χρήση πάρα πολλά ταλέντα και τα δώρα μια απ αυτές.

Για παράδειγμα, εάν είστε ένας τυχοδιώκτης από τη φύση και τον κίνδυνο συγκινήσεις σας όσο το λέει η ιστορία, τότε δεν υπάρχει Ερευνητική Δημοσιογραφία και Πόλεμος. Για τους φωτογράφους υπάρχει Photojournalism? Εκείνων, που τους αρέσει να μείνετε συντονισμένοι στον για τις τελευταίες επιστημονικές ειδήσεις, να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες της καινοτομίας και της επιστημονικής δημοσιογραφίας. Υπάρχουν επίσης και άλλα καταστήματα, μερικά από τα πιο συναρπαστική αυτά από τα οποία είναι on-line δημοσιογραφία, δημοσιογραφία δημοσιογραφία αλεξίπτωτων, Video Game Δημοσιογραφία, διασημότητα και κοινωνική.

Ακολουθήστε τους συνδέσμους στη σελίδα για να αναζητήσετε περισσότερες ευκαιρίες και να ανακαλύψετε αν κάποια από αυτά τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη δημοσιογραφία ταιριάζουν με τις ιδέες σας για ένα συναρπαστικό και προκλητικό έργο.

Διαβάστε Περισσότερα

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο... [-]

Master στην εταιρική επικοινωνία: δημόσιες σχέσεις, το πρωτόκολλο και τα γεγονότα στη Βαρκελώνη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

που δημιουργήθηκε για να ασχοληθεί με τα μέσα ενημέρωσης και μάθετε πώς να προβάλει μια καλή εταιρική εικόνα και πώς εξωτερικούς παράγοντες επηρεάζουν όλες τις αποφάσεις. [+]

μελετήσει το Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη θα σας επιτρέψει να αναπτύξουν την επικοινωνία σας να εργαστούν σε επιχειρηματικές δεξιότητες. Αν είστε ένα ενεργό πρόσωπο, με τους ανθρώπους των δεξιοτήτων και ενδιαφέρονται για την επικοινωνία, να δώσουν προσοχή! Μπορείτε να καθίσετε στην περιοχή επικοινωνίας της κάθε εταιρείας, επειδή έχετε εκπαιδευτεί για την αντιμετώπιση μέσα ενημέρωσης και θα κυριαρχήσει η δημόσιες σχέσεις σε γενικές γραμμές, επιτρέποντας ακόμη ξεπεράσει την εσωτερική και εξωτερική κρίση. Θα μάθετε, επίσης, διαφορετικά πρωτόκολλα, όπως η επίσημη, των επιχειρήσεων και των κοινωνικών, τόσο για να οργανώσετε κάποια γεγονότα για να βοηθήσει τους άλλους στο όνομα της εταιρείας σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά και να αποκτήσουν τα αναγκαία μέτρα για την προετοιμασία των προϋπολογισμών που σας επιτρέπουν να διεξάγουν με επιτυχία αυτά τα γεγονότα έννοιες. Ακόμη, θα κυριαρχήσει μη-λεκτική, απαραίτητη δικτύωση όταν η επικοινωνία και να ερμηνεύσει τα μηνύματα. Ξέρετε, αν θέλετε να εργαστείτε σε οποιοδήποτε τομέα της εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, μελέτη Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη Είναι η καλύτερη επιλογή για να μεταβείτε στην καλύτερη εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό δυνατό. Έχει την αναγνώριση του UVic-UCC, που χορηγούν να ολοκληρώσει το δικό τους πτυχίο κολεγίου, και χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Abertis. Τι περιμένετε για να ενημερώσει; Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων διοικητικών στελεχών στα σχέδια της εταιρείας. Κριτική ανάλυση και την ικανότητα για αφαίρεση. Ταχύτητα για τον εντοπισμό, την... [-]

Βαθμός Επίσημη Μάστερ στην πολιτική και θεσμική επικοινωνία (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ, τη διαβούλευση και την πολιτική επικοινωνία - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος May 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). Οι εκπαιδευτικοί πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί στο Master αναγνωρίζονται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μαθήματα εκπαίδευσης για την πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Santiago de Compostela και τη Μούρθια, μέσω προγραμματικών συμφωνιών με αυτά τα πανεπιστήμια. Στόχοι Ο Μεταπτυχιακό στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία Είναι η κύρια αναφορά αυτής της πειθαρχίας στην Ισπανία, αφού ελήφθησαν υπόψη κατά τα έτη 2012, 2013 και 2014 το καλύτερο Master of ανακοίνωση, σύμφωνα με την αριστοκρατική κατάταξη των Masters καταρτίζεται ετησίως από την εφημερίδα El Mundo. πρόγραμμα κατάρτισης του ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματίες της επικοινωνίας σε οργανισμούς με μια στρατηγική προσέγγιση. Προσφέρει όσους επιθυμούν να ειδικεύονται στον τομέα αυτό τα απαραίτητα εργαλεία, τόσο σε θεωρητικό όσο και ιδιαίτερα πρακτικό για το σχεδιασμό και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών και αποτελεσματικής πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας. Γενικοί στόχοι: Αυτό το Master είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως κύριο στόχο να αναπτύξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ορθή επαγγελματική απόδοση στον τομέα του μάρκετινγκ και της πολιτικής επικοινωνίας πάντα σε κυβερνητικό, διοικητικό ή / και θεσμικό πλαίσιο. Είναι να παράγει αποφοίτους με μια ολοκληρωμένη κατανόηση του όλους τους τομείς που σχετίζονται με την πολιτική μάρκετινγκ, την ίδια στιγμή διαθέτουν τις δεξιότητες για... [-]

MA στη Εταιρικής Επικοινωνίας

EAE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος April 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Full Time Master Πρόγραμμα Εταιρικής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Business School, έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τους διαχειριστές σχετικά με τα νέα εργαλεία επικοινωνίας .... [+]

Masters in Corporate Communications

Η επικοινωνία είναι μια δυναμική διαδικασία: η κοινωνία των μέσων ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μια στενή οργανισμούς τρόπο επικοινωνίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της, τόσο στις εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Το Web 2. 0, με τη σειρά της, έχει γίνει το νέο κοινωνικό τεχνολογίες (εικονικές κοινότητες, blogs, podcasts, κλπ.) για θέματα των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. ... [-]


Πλοίαρχος στο ψηφιακό μάρκετινγκ & επικοινωνία (Geneva, Ελβετία)

INSEEC Chambéry campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 17 μήνες October 2017 Ελβετία Γενεύη

Το Master's στο πρόγραμμα Digital Marketing & Communication βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσουν τα εργαλεία για να κατανοήσετε και να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες σε μια περιοχή που αλλάζει διαρκώς. Ο στόχος αυτού του Master είναι να επιτρέψει σε κάθε συμμετέχοντα να μάθει πώς να διαχειρίζεται ένα εμπορικό σήμα στο Διαδίκτυο. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Η αγάπη δημιουργεί ιδέες και τους εκτελεί Το Master's στο πρόγραμμα Digital Marketing & Communication βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσουν τα εργαλεία για να κατανοήσετε και να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες σε μια περιοχή που αλλάζει διαρκώς. Ο στόχος αυτού του Master είναι να επιτρέψει σε κάθε συμμετέχοντα να μάθει πώς να διαχειρίζεται ένα εμπορικό σήμα στο Διαδίκτυο. πρόγραμμα μαθημάτων Στρατηγική & Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Οι κύριοι στόχοι αυτής της ενότητας είναι η ανάπτυξη μιας κριτικής ανάλυσης των επιχειρηματικών στόχων ενός εμπορικού σήματος σε σχέση με τους πελάτες-στόχους του και η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης κατανόησης της ψηφιακής στρατηγικής που είναι ολοκληρωμένη και άμεσα λειτουργική. Ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ Κατανοήστε το νέο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και πώς να χρησιμοποιήσετε τις κύριες πλατφόρμες. Μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους δοκιμάζοντάς τους σε πραγματικές μελέτες περιπτώσεων. Προβλέψτε την εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων και μάθετε πώς να εκμεταλλευτείτε τη δύναμή τους στην υπηρεσία του εμπορικού σήματος. μέσα ενημέρωσης Αποκτήστε μια πλήρη εικόνα των νέων πλατφορμών και δυνατοτήτων του AdTech. Μάθετε πώς και πού μπορείτε να βρείτε τους πελάτες σας μέσω δεδομένων και βελτιστοποιημένης στόχευσης στον ψηφιακό κόσμο. Μεθοδολογία Μελετήστε σε βάθος τεχνικές που θα σας επιτρέψουν να εξελιχθείτε στην επαγγελματική σφαίρα με διασφάλιση και προσωπικές δεξιότητες. Περιεχόμενο σήματος Πέρα από τη στρατηγική και την τακτική, είναι απαραίτητο να έχετε έναν σαφή σκοπό που να ενημερώνει όλες τις αποφάσεις σας σχετικά με το περιεχόμενο. Αυτό το σκόπιμο στοιχείο αποτελεί βασική συνιστώσα κάθε αποτελεσματικής προσπάθειας περιεχομένου... [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού, να... [-]

MDEs κοινωνική καινοτομία

Ravensbourne
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια September 2017 Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο +1 περισσότερα

Το Master of Design στη Κοινωνικής Καινοτομίας εφαρμόζει το φακό του σχεδιασμού σκέφτεται να αντιμετωπίσει μερικά από τα πιο δυσεπίλυτα κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές προκλήσεις της κοινωνίας. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Ο Master of Design στην Κοινωνική Καινοτομία εφαρμόζει το φακό του σχεδιασμού σκέφτεται να αντιμετωπίσει μερικά από τα πιο δυσεπίλυτα κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές προκλήσεις της κοινωνίας. Επίκεντρο είναι τα οργανωτικά μοντέλα, μεθόδων και προσεγγίσεων που χρειάζεται για να διαμορφώσει τη θετική κοινωνική αλλαγή, τη βιώσιμη ανάπτυξη και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Στο πρόσωπό του την υπόσχεση ανείπωτο ανάπτυξης βρισκόμαστε αντιμέτωποι τώρα με μια σκληρή πραγματικότητα: ότι στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, το παραδοσιακό μοντέλο του «business as usual» δεν είναι πλέον βιώσιμη. Κατά την εφαρμογή ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων για το σχεδιασμό και την προτυποποίηση των κοινωνικών επιχειρήσεων και μοντέλα οργάνωσης, οι MDEs στην κοινωνική καινοτομία θα σας εξοπλίσει με μια προσέγγιση πρακτική που βασίζεται στην ενσωμάτωση της καινοτομίας στον τομέα της αειφορίας, της κοινότητας ανθεκτικότητα, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, επιχείρηση φιλανθρωπίας και οργανωτική ευελιξία. Δουλεύοντας με μια διατομεακή ομάδα των επαγγελματιών, η πορεία θα σας επιτρέψει να μάθετε για ριζοσπαστικές ιδέες, εξελίσσεται αυτές τις ιδέες και να δοκιμάσουν τους σε ένα «έζησε» οργανωτικό περιβάλλον. Ο MDEs Κοινωνικής Καινοτομίας θα αποδεικνύουν ότι πολλά από τα πιο επιτυχημένα σχέδια, καινοτομίες και καινοτόμοι έχουν μάθει να λειτουργούν πέραν των ορίων μεταξύ των επιστημονικών κλάδων, τομέων, των οργανώσεων και των παραδοσιακών υπηρεσιών. Στην καρδιά ψέμα τρεις αρχές σχεδιασμού του: μια ολιστική προσέγγιση - η ανάγκη να προσεγγιστεί η καινοτομία από μια «ολιστική» άποψη, με βάση τις δυνητικές επιπτώσεις από την άποψη των ανθρώπων, την τεχνολογία, το περιβάλλον, την ψυχολογική και συναισθηματική σημασία και... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και την πολιτιστική διαχείριση

Zeppelin University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2017 Γερμανία Friedrichshafen

Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. Μεταπτυχιακό μας στον τομέα της "Επικοινωνία & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών"Ανταποκρίνεται σε αυτές τις προκλήσεις. Εδώ, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαφορετικές πίστες, που σημαίνει ότι μπορούν να εστιάσουν είτε «Επικοινωνία και ΜΜΕ» ή «Πολιτισμός παραγωγής". Από τη μία πλευρά, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος μάθουν και να αναλύσει τα πολιτιστικά θεμέλια της σύγχρονες κοινωνίες, ενώ από την άλλη πλευρά, έχουν τη δυνατότητα, μέσω επικοινωνιακή πρακτική, να διαδραματίσει ένα ρόλο στην επίλυση των σημερινών κοινωνικών θεμάτων. Μαζί, η επικοινωνία και ο πολιτισμός είναι απίθανο βασικές έννοιες της σύγχρονης κοινωνίας. Θα τονίσω αυτό που εμείς θεωρούμε δεδομένα και, στη διαδικασία, καλέστε το υπό αμφισβήτηση. Αυτό αλλάζει την κατάσταση. Το μεταπτυχιακό στον τομέα της "Επικοινωνίας & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών» προσφέρει στους φοιτητές του μια κριτική ανάλυση με τις επικοινωνίες και τις θεωρίες της επιστήμης της πολιτιστικής και καθιερώνει μια προηγμένη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και τα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας. Οι μαθητές μελετούν τις μεθόδους έρευνας σχετικά με τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, καθώς και τη λειτουργία της κοινωνικής και πολιτισμικής ανάλυσης. Ένα παράθυρο διαλόγου προσανατολισμό και αυτόνομα οργανωμένη πτυχίου προωθεί τη γνωστική, δημιουργική και εκφραστική ικανότητες. Επιπλέον, η έρευνα εμπειρίας, ενώ... [-]

Dj κύριος παραγωγός

DJ Productor
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες September 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το πολυ ενότητες αποτελείται από ένα μάστερ 9 μηνών στα οποία περιλαμβάνονται μόνιμες πρακτικές. Έχει σχεδιαστεί μια προσαρμοσμένη μέθοδο η οποία εκτός από τη μάθηση, θα λάβετε υποστήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας και να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία σε ένα διαφορετικό και σύγχρονο σχολείο. [+]

Αυτό το πολυ ενότητες αποτελείται από ένα μάστερ 9 μηνών στα οποία περιλαμβάνονται μόνιμες πρακτικές. Έχει σχεδιαστεί μια προσαρμοσμένη μέθοδο η οποία εκτός από τη μάθηση, θα λάβετε υποστήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας και να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία σε ένα διαφορετικό και σύγχρονο σχολείο. Ο Δάσκαλος DJ Παραγωγός Πρόκειται για μια σειρά μαθημάτων με εμπειρογνώμονες σε καθένα από τους τομείς της εκπαίδευσης, οι οποίοι τίθενται στη διάθεσή σας τη γνώση και την πολύχρονη εμπειρία εργασίας με τους καλλιτέχνες και τα έργα τους επαγγελματίες παγκόσμιας κλάσης τους. Αυτό πλοίαρχος μπορεί να ξεκινήσει οποιοδήποτε μήνα του έτους. DJ Παραγωγός, παραγωγής σχολείο μουσικής και DJ είναι το πρώτο και μοναδικό Ableton Certified Training Center στη Μαδρίτη, η οποία θα έχει την αποκλειστική υποστήριξη του προγράμματος και εξειδικευμένες μελέτες. ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ενότητα 1: Επαγγελματικό DJ Ενότητα 2: Παραγωγή με Ableton Live and Push Ενότητα 3: Ειδική παραγωγή με Ableton Ενότητα 4: Δημιουργική Θεωρία της Μουσικής Ενότητα 5: Σύνθεση και Σχεδιασμός Ήχου Ενότητα 6: Ηλεκτρονική Ζωντανή Απόδοσης Ενότητα 7: μίξη και το mastering Ενότητα 8: Μουσική Βιομηχανία ΜΕ ιδιωτική διδασκαλία Ως φοιτητής του Δασκάλου DJ μας Παραγωγός, έχετε ιδιωτική σεμινάρια με καταξιωμένους καλλιτέχνες του κλάδου. Σε αυτά τα σεμινάρια μπορείτε να παρουσιάσει τα έργα σας, λαμβάνετε πληροφορίες από την εργασία σας, και να παρακολουθήσουν μια εξατομικευμένη masterclass στις σπουδές τους. ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ με σχολεία ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ABLETON ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Πρόγραμμα ανταλλαγής με άλλα από Ableton πιστοποιηθεί στην Μπογκοτά, Μπαρανκίγια (Κολομβία), το Μπουένος Άιρες (Αργεντινή), Μπαρτσελόνα (Ισπανία) σχολεία. Μπορείτε να πάρετε το Ζωντανό μονάδα Ableton σε... [-]

Masters Μέσων και Επικοινωνίας Διοίκηση

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Κολωνία Αμβούργο Στουτγκάρδη Βερολίνο Περιφέρεια +5 περισσότερα

Οι μαθητές να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να εργαστούν αποτελεσματικά και επαγγελματικά με τα προϊόντα των μέσων ενημέρωσης και τις εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης. [+]

πρόγραμμα Μάστερ "Media Διοίκησης και Επικοινωνίας"

Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ MACROMEDIA (MHMK)

 

"Media Διοίκησης και Επικοινωνίας - είναι όλα είπε στον τίτλο. Οι μαθητές να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να εργαστούν αποτελεσματικά και επαγγελματικά με τα προϊόντα των μέσων ενημέρωσης και τις εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ανάγκες βιομηχανία εξελίσσεται συνεχώς μέσα μαζικής ενημέρωσης υπαγορεύουν το πρόγραμμα σπουδών. - Γνώσεις διεπιστημονικές προσεγγίσεις μέσα μαζικής ενημέρωσης, τις επιχειρηματικές δεξιότητες, την ευθύνη "... [-]


Οπτική ιστορία του μινιμαστ

BAU International Academy of Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 εβδομάδες October 2017 Ιταλία Ρώμη

Αυτό το πρόγραμμα Minimaster έχει ως στόχο να διερευνήσει πώς να μεταδίδει κοινωνικές, πολιτιστικές, προσωπικές και εμπορικές πληροφορίες μέσω της γλώσσας των οπτικών, χρησιμοποιώντας πολυεπίπεδες αφηγηματικές δομές εμπνευσμένες από πραγματικά ιστορίες και χαρακτήρες Made in Italy. [+]

Αυτό το πρόγραμμα Minimaster έχει ως στόχο να διερευνήσει πώς να μεταδίδει κοινωνικές, πολιτιστικές, προσωπικές και εμπορικές πληροφορίες μέσω της γλώσσας των οπτικών, χρησιμοποιώντας πολυεπίπεδες αφηγηματικές δομές εμπνευσμένες από πραγματικά ιστορίες και χαρακτήρες Made in Italy. [-]

Master στην Ψυχαγωγία

Estonian Academy of Arts
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Εσθονία Ταλίν

Ακαδημίας Τεχνών της Εσθονίας προσφέρει μια 2-ετή πρόγραμμα Master of Animation σε μεταπτυχιακούς φοιτητές που ενδιαφέρονται για σκηνοθεσία animation και σκηνοθεσία. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Το Τμήμα Animation ιδρύθηκε στην Ακαδημία Τεχνών της Εσθονίας το 2006 και από το 2007 έχει προσφέρει ένα MA δύο ετών σε Animation (που διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα). Το πρόγραμμα Animation ΜΑ διδάσκεται από τον καθηγητή Priit parn και Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Όλγα parn. Ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει με επιτυχία δημιουργούς ταινιών κινουμένων σχεδίων, παρέχοντάς τους με τις θεωρητικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες. Ο άλλος στόχος είναι να συμβάλει στην παγκόσμια ανάπτυξη του animation ως μορφή τέχνης. Animation είναι μια ακμάζουσα μεσαία και την ανάπτυξη σε μεγαλύτερο ρυθμό από ό, τι ποτέ πριν. Έχει γίνει μέρος της μαζικής κουλτούρας, καθώς και μία από τις κύριες μορφές της. Animation μπορεί να δει κανείς σε γραφήματα ψηφιακή οθόνη, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσικά βίντεο, ταινίες, κ.λπ. Η βάση για κάθε ταινία - συμπεριλαμβανομένων ταινία κινουμένων σχεδίων - είναι η ιστορία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στον κόσμο ταινία είναι η έλλειψη καλές ιστορίες. Στις περισσότερες των σχολείων animation του κόσμου, οι μαθητές δεν διδάσκονται την τέχνη της καλής γραφής ιστορία. Αυτό είναι κάτι που θέτει το πρόγραμμά μας χώρια. Δίνουμε έμφαση στην ιστορία και να διδάξει μοναδική μεθοδολογία του καθηγητή parn για τη δημιουργία κινηματογραφικά σενάρια. Μετά την ολοκλήρωση του MA στο πρόγραμμα Animation, οι μαθητές έχουν αποκτήσει σε βάθος θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες animation. Οι μαθητές μπορούν να ειδικεύονται σε συγκεκριμένες τεχνικές animation και τη δημιουργία ατομικών έργων στην κατάλληλη τεχνική. Μετά την αποφοίτηση, οι μαθητές έχουν τα κατάλληλα προσόντα για να συνειδητοποιήσουν οι... [-]

Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία

IMF Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 17 εβδομάδες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. [+]

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Τα καλύτερα ηχεία για να καλύψουν, μέσω κυρίως πρακτική προσέγγιση, το σύνολο των επιχειρήσεων της επικοινωνίας μοντέλα είναι πρωταγωνιστές του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. 60 ECTS εκ των οποίων 170 ώρες είναι το πρόσωπο που διοργανώνονται σε 12 ενότητες και ένα εργαστήριο, που συνοδεύεται από ένα σχέδιο ανακοίνωσης της εταιρείας. Κατ 'εξοχήν πρακτική και υποστηρίζεται από πραγματικές περιπτώσεις. Αυτό πλοίαρχος θα επιτρέψει φοιτητών που εγγράφονται δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές εταιρικής επικοινωνίας στον τομέα της οργάνωσης και να οδηγήσει τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίησή του. ΣΤΟΧΟΙ Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία Ο κύριος στόχος αυτού του πλοιάρχου εκτελεστικής εξουσίας, είναι ότι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων δράσης για την λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες διαφορετικών μεγεθών και τομέων. Επιπλέον, με αυτόν τον κύριο θα πάρετε: Μάθετε Μάρκετινγκ και B2B και B2C επικοινωνίας. Κατανοήστε τη συμπληρωματικότητα των online και offline κόσμο. Θα καταλάβετε την κατανόηση της αγοράς και τη σχέση με τον νέο καταναλωτή. Αναλύστε μετρήσεις και analytics για... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την ψηφιακή στρατηγική (Μιλάνο) - Ιταλική διαδρομή

Il Sole 24 ORE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master Marketing Επικοινωνίας και Ψηφιακής Στρατηγικής είναι ένα εντατικό μεταπτυχιακό μάθημα για να εργαστούν στο μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και τον ψηφιακό κόσμο. Μέσα από μια καινοτόμο και διεπιστημονική εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το Master Marketing και Ψηφιακής Στρατηγικής Επικοινωνίας δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εξασφάλισε πρακτική άσκηση σε πολυεθνικές, εταιρείες, επικοινωνίας και μάρκετινγκ Ιστού οργανισμούς, εταιρείες συμβούλων. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Το Master Marketing Επικοινωνίας και Ψηφιακής Στρατηγικής είναι μια εντατική πορεία μετά την αποφοίτησή τους να εργαστούν σε μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και το ψηφιακό κόσμο. Μέσα από μια καινοτόμο και διεπιστημονική εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το Master Marketing και Ψηφιακής Στρατηγικής Επικοινωνίας παρέχει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εξασφάλισε πρακτική άσκηση σε πολυεθνικές υπηρεσίες εταιρείες, επικοινωνίας και web marketing, εταιρείες συμβούλων. ΔΟΜΗ Ο Δάσκαλος, πλήρους απασχόλησης, περιορισμένο αριθμό και την υποχρεωτική φοίτηση, η συνολική διάρκεια 10 μηνών: 6 μήνες εκπαίδευση στην τάξη 4 μήνες πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και εταιρείες συμβούλων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες. Προς στήριξη της τάξης μας, υπάρχει ένα e-learning πλατφόρμας όπου μπορείτε να συμβουλευτείτε τα έγγραφα, σημειώσεις, μαθήματα πολυμέσων και να αλληλεπιδρούν με τους συμμαθητές και τους δασκάλους, ακόμη και σε συνεργατική μάθηση. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Το πρόγραμμα του μεταπτυχιακού διπλώματος ακολουθεί μια αρθρωτή δομή και προσφέρει μια πλήρη και λεπτομερή επισκόπηση των θεμάτων της Marketing και Επικοινωνίας: προπαρασκευαστικά μαθήματα (σύστημα των επιχειρήσεων, επιχειρηματική στρατηγική, βασικές αρχές της διοίκησης των επιχειρήσεων, το νομοθετικό πλαίσιο) Της αγοράς, των καταναλωτών και των ψηφιακών μέσων: το νέο σενάριο αναφοράς Μάρκετινγκ και την ανταγωνιστική ανάλυση λογιστική μάρκετινγκ Μάρκετινγκ υπηρεσιών Διεθνές μάρκετινγκ πολιτικές διανομής και διαχείρισης καναλιών Νέες στρατηγικές επικοινωνίας: η ενσωμάτωση των on-και off-line κανάλια Ψηφιακή στρατηγική: η νέα γενιά της εμπορίας μεταξύ δέσμευσης και των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης Το πρόγραμμα έχει ολοκληρωθεί, επισκέψεις και εργασίες του έργου σε συνεργασία με τις εταιρείες. Σε πρόσφατες εκδόσεις έχουν εμπλακεί: CocaCola HBC,... [-]