close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες Μαδρίτη στην Ισπανία

Ένα μεταπτυχιακό είναι ένα ακαδημαϊκό πτυχίο που απονέμεται σε άτομα που δηλώνουν με επιτυχία ένα υψηλότερο επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι των Masters - δίδαξε και την έρευνα. Η περιοχή της επικοινων… περαιτέρω

Ένα μεταπτυχιακό είναι ένα ακαδημαϊκό πτυχίο που απονέμεται σε άτομα που δηλώνουν με επιτυχία ένα υψηλότερο επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι των Masters - δίδαξε και την έρευνα.

Η περιοχή της επικοινωνίας μόδας παρέχει στους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να βρουν εργασία στη βιομηχανία της μόδας. Παραδείγματα των κατηγοριών είναι η φωτογραφία, καλλιτεχνική διεύθυνση, εικονογράφηση, την παραγωγή show, γραφικό σχεδιασμό, την παραγωγή περιοδικό, γραφή και χαρακτική.

Ισπανία (ισπανικά: España) είναι μια ποικιλόμορφη χώρα κατανομή της Ιβηρικής Χερσονήσου με την Πορτογαλία στο δυτικό άκρο της Μεσογείου. Η Ισπανία θεωρείται μια εξωτική χώρα στην Ευρώπη λόγω φιλόξενους κατοίκους του και χαλαρό τρόπο ζωής. Η κανονική διάρκεια για Πανεπιστημιακά μαθήματα στην Ισπανία είναι 4 χρόνια, εκτός από την ιατρική και το διπλό βαθμούς, που είναι 6. Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη είναι γνωστές πόλεις σε όλο τον κόσμο για την κουζίνα του, την έντονη νυχτερινή ζωή, και το παγκοσμίου φήμης λαογραφία και εορταστικές εκδηλώσεις.

Μαδρίτη πόλη είναι η πρωτεύουσα της Ισπανίας. Είναι μια μητροπολιτική περιοχή με πάνω από 3 εκατομμύρια κατοίκους. Έχει μια αρένα που ονομάζεται Las Ventas που φιλοξενεί την ετήσια εκδήλωση ταυρομαχίες. Η πόλη έχει πολλά δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Ζητήστε Πληροφορίες Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Επικοινωνία Μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες Μαδρίτη στην Ισπανία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στην Ισπανία
format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Μαδρίτη, Ισπανία

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα για το Fashion 2.0; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Διαδικτύου στην πραγματικότητα των εμπορικών σημάτων και των στρατηγικών επικοινωνίας τους; Πώς α ... +

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα για το Fashion 2.0; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Διαδικτύου στην πραγματικότητα των εμπορικών σημάτων και των στρατηγικών επικοινωνίας τους; Πώς αλλάζουν οι κανόνες με τη νέα κοινωνικότητα, τη συμμετοχή και την επικοινωνία; Το φαινόμενο της μόδας ανταποκρίνεται στην ψηφιακή πρόκληση, αντιμετωπίζοντας την αναπροσαρμογή των κανόνων του. Οι κοινωνικές αλλαγές, οι νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και ο εκδημοκρατισμός της μόδας οδήγησαν τις μάρκες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Για πολλούς, αυτή η «ψηφιακή εποχή» ήταν μια ευκαιρία να αναδειχθούν, να τοποθετηθούν ή ακόμα και να ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους. Η ταυτότητα μιας επωνυμίας αποτελεί βασικό παράγοντα για τον καθορισμό μιας ολοκληρωμένης και συνεκτικής στρατηγικής, όχι μόνο στο σχεδιασμό κάθε συλλογής, αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο, στους τύπους προϊόντων ή στο κοινό-στόχο της. Είναι επομένως ζωτικής σημασίας όλα τα τμήματα να εργαστούν προς έναν και μοναδικό στόχο και να δώσουν στην μάρκα αναγνωρίσιμες και κοινές αξίες, ενισχύοντας έτσι τη θέση της σε ένα δυναμικό και διαδραστικό περιβάλλον όπως το σημερινό. Με βάση αυτήν την υπόθεση, καταλαβαίνουμε τη σημασία των καλών στρατηγικών επικοινωνίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση μόδας και τρόπου ζωής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη θέση. Είτε ανήκει στον τομέα των πολυτελών λιανικών πωλήσεων είτε σε μια μικρή βιοτεχνική επιχείρηση, χρειάζεται ταυτότητα. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τη δύναμη της επιρροής που έχει φτάσει σε αυτόν τον τομέα, εξ ου και η σημασία του Blended Master στη μόδα ψηφιακή επικοινωνία και μάρκετινγκ, που προσφέρει ένα ολοκληρωμένο όραμα, από τα θεμέλια της παραδοσιακής επικοινωνίας έως το σημερινό ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο θα μας φέρει σε έννοιες όπως ψηφιακή επικοινωνία, πλατφόρμες blogging, κοινωνικά δίκτυα (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest κ.λπ.), εργαλεία διαχείρισης και ανάλυση κ.λπ., παρέχοντας στους μαθητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν αποτελεσματικοί και διεπιστημονικοί επαγγελματίες. -
Masters
Πλήρες ωράριο
11 μήνες
Αγγλικά
Ιαν. 2022
15 Δεκ. 2021
Διαδικτυακό
 
Escuela Unidad Editorial
Μαδρίτη, Ισπανία

Ο επίσημος μεταπτυχιακός φοιτητής μόδας και επικοινωνίας ομορφιάς (Telva & Yo Dona) είναι έγκυρος τίτλος σε περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες. Το πτυχίο του είναι επίση ... +

Ο επίσημος μεταπτυχιακός φοιτητής μόδας και επικοινωνίας ομορφιάς (Telva & Yo Dona) είναι έγκυρος τίτλος σε περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες. Το πτυχίο του είναι επίσης αναγνωρισμένο ως μεταπτυχιακό στις χώρες της Λατινικής Αμερικής. Το πρόγραμμα του κυρίου είναι από Δευτέρα έως Πέμπτη, το απόγευμα. Το πρόγραμμα αυτού του επίσημου Δασκάλου είναι εξαιρετικά πρακτικό. Ο φοιτητής λαμβάνει 450 ώρες διδασκαλίας και εγγυάται πρακτικές τουλάχιστον 3 μηνών σε εξειδικευμένα μέσα, πρακτορεία ή μάρκες του κλάδου. -
Master
Πλήρες ωράριο
ισπανικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Μαδρίτη, Ισπανία

Το πτυχίο Fashion Styling and Communication Masters διαμορφώνει επαγγελματίες που θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν νέες οπτικές προτάσεις μόδας (στυλ, δημιουργική κατεύθυνση, ... +

Το πτυχίο Fashion Styling and Communication Masters διαμορφώνει επαγγελματίες που θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν νέες οπτικές προτάσεις μόδας (στυλ, δημιουργική κατεύθυνση, ταινία μόδας κ.λπ.) καθώς και ανάπτυξη σύγχρονων στρατηγικών επικοινωνίας, μαρκαρίσματος και μάρκετινγκ για υπάρχουσες εταιρείες μόδας. -
Master
Πλήρες ωράριο
9 μήνες
Αγγλικά
Οκτ. 2021
06 Αύγ. 2021
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό