close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας στην Ιταλία 2021

Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν… περαιτέρω

Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν την συμπλήρωση διαγωνισμάτων και / ή διατριβών.

Ένα πρόγραμμα στην επικοινωνία της μόδας, θα επικεντρωθεί σε διάφορες μεθόδους επικοινωνίας, όπως μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα γεγονότα, τις εικόνες και τη γλώσσα. Οι μαθητές μαθαίνουν τις αρχές που είναι επωφελείς για την οργάνωση παρουσιάσεων, που καθορίζει ένα σχέδιο διαφήμισης και την ανάπτυξη εκστρατειών μόδας.

Ιταλία, επίσημα η Ιταλική Δημοκρατία, είναι μια ενιαία κοινοβουλευτική δημοκρατία εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που βρίσκεται στη Νότια Ευρώπη. Προς βορρά, συνορεύει με τη Γαλλία, την Ελβετία, την Αυστρία και τη Σλοβενία ​​κατά μήκος των Άλπεων.

Κορυφαία Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας στην Ιταλία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στην Ιταλία
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
Accademia del Lusso
Μιλάνο, Ιταλία

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Επικοινωνίας Μόδας στοχεύει στην ανάπτυξη ενός επαγγελματία που να μπορεί να καλύψει ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις ... +

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Επικοινωνίας Μόδας στοχεύει στην ανάπτυξη ενός επαγγελματία που να μπορεί να καλύψει ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις της βιομηχανίας μόδας που διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα ή τις υπηρεσίες outsourcing. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εταιρειών αυτών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, η ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες Τύπου, η διατήρηση των δημόσιων σχέσεων κ.λπ. -
Master
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Οκτ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Μιλάνο, Ιταλία

Το στυλ μόδας είναι σήμερα μια μεγάλη ευκαιρία και μια περίπλοκη πρόκληση. Οι Fashion Stylists και Communicators έχουν το προνόμιο και την ευθύνη να διαβάσουν και να ερμηνεύσο ... +

Το στυλ μόδας είναι σήμερα μια μεγάλη ευκαιρία και μια περίπλοκη πρόκληση. Οι Fashion Stylists και Communicators έχουν το προνόμιο και την ευθύνη να διαβάσουν και να ερμηνεύσουν μια επωνυμία ή ένα προϊόν που σέβεται την ταυτότητά της αλλά ωθεί τα όρια, έτσι ώστε να σχεδιάσει έναν κόσμο γύρω από αυτό και να διηγηθεί την πιο συναρπαστική ιστορία ποτέ. Το Master in Fashion Communication and Styling εκπαιδεύει βασικά πρόσωπα που ασχολούνται με την εξέλιξη των νέων μέσων και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας σήμερα. Μπορούν να αγκαλιάσουν ταυτόχρονα περισσότερη αισθητική, να διαβάσουν πώς η μόδα έχει σημασία σήμερα για την κοινωνία, να καταστρέψουν τους κανόνες και να τους ξαναγράψουν. Έχοντας ένα ισχυρό πολιτιστικό υπόβαθρο, οι μαθητές ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους αποκτώντας δεξιότητες διαχείρισης έργων, έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να φέρουν αξία στα προϊόντα μόδας μέσω όλων των πτυχών της επικοινωνίας. Ασκούν σε τρία θεματικά έργα που έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε ψηφιακά μέσα, δημιουργώντας περιεχόμενο όπως εικόνες, βίντεο, εκδοτικά έργα και συνθέτοντας τα ρούχα. -
Master
Πλήρες ωράριο
11 μήνες
Αγγλικά
Ιαν. 2022
15 Δεκ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Φλωρεντία, Ιταλία

Πέντε είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σημερινού Διευθυντή στον κλάδο της μόδας: βαθιά γνώση του συστήματος, προηγμένη στρατηγική μάρκας, ικανότητες μάρκετινγκ και επικοι ... +

Πέντε είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σημερινού Διευθυντή στον κλάδο της μόδας: βαθιά γνώση του συστήματος, προηγμένη στρατηγική μάρκας, ικανότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ένστικτο για ανάπτυξη επιχειρήσεων σε συνδυασμό με επιχειρηματικό όραμα. Το μάστερ Master στη μόδα Business καλύπτει όλους αυτούς τους τομείς, προσφέροντας μια τέλεια ισορροπία γνώσεων για τους συμμετέχοντες, είτε στοχεύουν στην εργασία εντός εταιρειών είτε στην έναρξη και την ανάπτυξη του προσωπικού τους έργου. Βυθίζει τους συμμετέχοντες στη βαθιά πολυπλοκότητα του συστήματος μόδας και των διαδικασιών του. Δίνει θεωρητική και πρακτική γνώση της μάρκας και της στρατηγικής επικοινωνίας. Ενισχύει το ένστικτο για τις επιχειρήσεις και το επιχειρηματικό όραμα. Διαμορφώνει τους επαγγελματίες του αύριο ενδυναμώνοντας τα ταλέντα τους και ενισχύοντας τις δεξιότητές τους. Τους δίνει ολόκληρη την επιχειρηματική ευφυΐα μόδας που χρειάζονται για να ξεχωρίζουν στην αγορά. Οι μαθητές γίνονται επαγγελματίες με βαθιά γνώση του συστήματος μόδας και αποκτούν τις δεξιότητες για να αναπτύξουν το δικό τους έργο μόδας, μαθαίνοντας πώς να ξεκινήσουν μια επιχείρηση, να ξεκινήσουν μια μάρκα, να προσεγγίσουν την αγορά με τα προϊόντα τους. Σε προηγούμενες εκδόσεις, έργα έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με: Adidas, Colmar, Luisaviaroma.com, 120% lino, Emilio Cavallini, The Bridge, Archivio, Roda. -
Master
Πλήρες ωράριο
11 μήνες
Αγγλικά
Ιαν. 2022
15 Δεκ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 

Κερδίστε υποτροφία αξίας έως $ 10000

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας.
Accademia Costume & Moda
Μιλάνο, Ιταλία

Το Master in Fashion Communication & Art Direction απευθύνεται σε αποφοίτους ή / και επαγγελματίες που επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα μάθημα που προσφέρει την ευκαιρία ν ... +

Το Master in Fashion Communication & Art Direction απευθύνεται σε αποφοίτους ή / και επαγγελματίες που επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα μάθημα που προσφέρει την ευκαιρία να διερευνήσει την πολιτιστική διορατικότητα και την πρακτική εμπειρία σε αυτόν τον τομέα. Αυτό το μάθημα βασίζεται σε μια πολιτιστική και επιμελητική προσέγγιση, την ανθρωπολογία και την κοινωνιολογία, και την ιστορία της μόδας, προκειμένου να εμβαθύνει πολιτιστικά τη γνώση των παγκόσμιων πολιτισμών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του κοινωνικού και οικονομικού συστήματος. Τεχνολογικά όπως το AI, το Internet of Things, τα Big Data, το Blockchain απαιτούν κατανόηση τόσο από δημιουργικής όσο και από τεχνικής πλευράς για ανάπτυξη επιχειρήσεων, μοντέλα αγορών και, κυρίως, στρατηγικές επικοινωνίας. Παρομοίως, το στυλ, η δημιουργία ταινιών μόδας, η ψηφιακή γραφική επικοινωνία καθώς και η γραπτή αφήγηση, η τέχνη της γραφής και της αφήγησης που είναι αποτελεσματική σε έναν κόσμο που θα γίνεται όλο και περισσότερο εικονικός και όλο και περισσότερο αναλογικός. -
Master
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Νοέμ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Milano Fashion Institute
Μιλάνο, Ιταλία

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώ ... +

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και αρχιτεκτονικής επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση αυτού του χώρου είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες καλούνται να αποκτήσουν δεξιότητες για να δημιουργήσουν αξία για τον τελικό πελάτη και τους διάφορους άλλους στόχους στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να αλληλεπιδρούν με όλα τα τμήματα του αγωγού από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο. -
Master
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
24 Ιαν. 2022
30 Νοέμ. 2021
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Haute Future Fashion Academy
Μιλάνο, Ιταλία

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσε ... +

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας. -
Master
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Οκτ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Milano Fashion Institute
Μιλάνο, Ιταλία

Πώς ένα πολυτελές προϊόν μόδας μπορεί να είναι βιώσιμο; Στο PSM Master θα βρείτε όλες τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα εργαλεία ανάλυσης που απαιτούνται για να καθορίσετε κα ... +

Πώς ένα πολυτελές προϊόν μόδας μπορεί να είναι βιώσιμο; Στο PSM Master θα βρείτε όλες τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα εργαλεία ανάλυσης που απαιτούνται για να καθορίσετε και να αναγνωρίσετε ένα βιώσιμο σύστημα υπηρεσιών-προϊόντος για μια ιταλική αγορά πολυτελείας. Εάν είναι αλήθεια ότι η έννοια της αειφορίας δεν είναι μια προσωρινή τάση, στο σύγχρονο, είναι μια πραγματική προσέγγιση για το σχεδιασμό και τη δημιουργία μιας νέας ατομικής και συλλογικής εταιρικής συμπεριφοράς, που σχετίζεται με τον περιβάλλοντα κόσμο. Στη μόδα, μπορούμε να το ορίσουμε ως ένα πραγματικό στρατηγικό πλεονέκτημα στο οποίο πρέπει να επενδύσουμε και να διερευνήσουμε τα εργαλεία και τις μεθόδους εργασίας ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα σύστημα-προϊόν / υπηρεσία / σύμπλεγμα και βιώσιμη διαδικασία. Ο στόχος του Master είναι να ενημερώσει και να εμβαθύνει τους διευθυντές του αύριο ποιες είναι οι πυλώνες που είναι εγγενείς στις έννοιες της βιωσιμότητας, των νόμων και των κανονισμών, των προσεγγίσεων σχεδιασμού και των εργαλείων ανάλυσης της επικοινωνίας, έτσι ώστε να οδηγήσει την πολυτελής εταιρεία μόδας σε μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση την ευθύνη της στην αγορά. -
Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά, ιταλικός
24 Ιαν. 2022
30 Νοέμ. 2021
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό