Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

Δείτε τα 17 Μεταπτυχιακά σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Επικοινωνία Μόδας

Master-επίπεδο σπουδών περιλαμβάνει εξειδικευμένη μελέτη σε έναν τομέα της έρευνας ή ενός τομέα της επαγγελματικής πρακτικής. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό δείχνει ένα υψηλότερο επίπεδο της δεξιοτεχνίας του θέματος. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό μπορεί να διαρκέσει από ένα χρόνο σε τρία ή τέσσερα χρόνια. Για να μπορέσετε να αποφοιτήσουν, θα πρέπει συνήθως να γράφουν και να υπερασπιστεί μια διατριβή, ένα μεγάλο χαρτί που είναι το αποκορύφωμα εξειδικευμένης έρευνας σας.

προγράμματα επικοινωνίας μόδας παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να συνεργαστεί με μια ποικιλία οπτικών και μέσων επικοινωνίας μεθόδους που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία της μόδας. Αυτές περιλαμβάνουν φωτογραφία, ψηφιακά μέσα, ταινία, γραφική επικοινωνία, το στυλ και την παραγωγή show.

Μεταπτυχιακό σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης

Διαβάστε Περισσότερα

Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες January 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. Το μάθημα ενσωματώνει απόλυτα τις τρεις λέξεις που περιέχονται στον τίτλο, μόδα, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του στις διδακτικές περιοχές. Πάνω και κάτω από τη γραμμή, συμβατική ή αντισυμβατική, online ή offline, χρησιμοποιώντας εικόνες, αριθμούς ή λέξεις? Ο γενικός στόχος είναι να μεταφέρει με μοναδικό τρόπο τα μηνύματα που είναι σαφείς και αποτελεσματικές. Διδάσκονται από καθηγητές από τη βιομηχανία και χαρακτηρίζει τις διεθνείς επισκέπτες ομιλητές, Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι πρακτικά με δύο έργα έτοιμο να παρουσιάσει σε μια προσωπική του χαρτοφυλακίου? η έναρξη ενός περιοδικού και το μάρκετινγκ της εταιρείας. Το μάθημα ολοκληρώνεται με δύο βιωματικές στιγμές? μια επίσκεψη στο Pitti Uomo και το Μιλάνο Εβδομάδα Μόδας, και τις ευκαιρίες πρακτικής άσκησης. Το ακαδημαϊκό έτος 9 μηνών που πηγαίνει Ιανουαρίου-Οκτωβρίου ή τον Ιούνιο μέχρι τον Φεβρουάριο, ανέρχεται σε 700 διδακτικές ώρες, και είναι πολύτιμο για 80 πόντους. Αγγλικής γλώσσας και η φοίτηση είναι υποχρεωτικά. Οι υποψήφιοι θα επιλεγούν μετά από ένα ερωτηματολόγιο εγγραφής και μια συνέντευξη με ηγετική καθηγητή του μαθήματος. Σχέδιο μελέτης Οι τρεις τομείς, μόδα, Marketing και Επικοινωνίας λάβουν συγκεκριμένη μορφή στις ακόλουθες ενότητες: Σύγχρονη μόδα? Κοινωνιολογία του... [-]

Master στην κατεύθυνση της μόδας: μάρκα & διαχείριση της επικοινωνίας

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Μάρκες έχουν πολιτιστική ταυτότητα και τις ρίζες, τα οποία συχνά βγαίνουν από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία της εταιρείας και δεξιοτεχνία, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι το αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και την αρχιτεκτονική της επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση του εν λόγω τομέα είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Σε αυτόν τον τομέα, οι επαγγελματίες απαιτείται να κατέχουν δεξιότητες, προκειμένου να δημιουργήσει αξία για τον τελικό πελάτη και των διαφόρων άλλων στόχων των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με όλα τα τμήματα του αγωγού, από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων για την εμπορία και τη λιανική πώληση. [+]

Master στη Σκηνοθεσία Μόδα: Brand & Επικοινωνίας Διοίκηση Μάρκες έχουν πολιτιστική ταυτότητα και τις ρίζες, τα οποία συχνά βγαίνουν από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία της εταιρείας και δεξιοτεχνία, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι το αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και την αρχιτεκτονική της επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση του εν λόγω τομέα είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Σε αυτόν τον τομέα, οι επαγγελματίες απαιτείται να κατέχουν δεξιότητες, προκειμένου να δημιουργήσει αξία για τον τελικό πελάτη και των διαφόρων άλλων στόχων των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με όλα τα τμήματα του αγωγού, από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων για την εμπορία και τη λιανική πώληση. Ως Μάλιστα, οι εταιρείες να συλλάβουν αυτούς τους ρόλους ως βάση για διεπιστημονική ικανότητες και την ικανότητα του να αλληλεπιδρά με διάφορες «πολιτιστικές γλώσσες», η κατανόηση των εξελιγμένων διαφορετικά συναισθήματα, τις διαθέσεις και τις προσεγγίσεις που διαφορετικά «τμήματα και τους στόχους της αγοράς κατέχουν, με παραδοσιακά και ψηφιακά εργαλεία και τα κανάλια, Έτσι, η ικανότητα να μεταφραστεί αυτή η πολιτιστική κληρονομιά του DNA και στην πολιτική και διαχειριστική τις κατευθυντήριες γραμμές για τις διάφορες διεργασίες που αφορούν την τοποθέτηση της μάρκας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, επικοινωνίας και προβολής είναι η επόμενη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Οπτικές εικόνες, τη σύλληψη της επικοινωνίας, ψηφιακή διαχείριση, το σχεδιασμό διάταξης, εκδηλώσεις και διαχείριση Τύπο είναι τα ιδρυτικά πυλώνες αυτού του επαγγέλματος. Μιλάνο - η Ιταλική πρωτεύουσα της επικοινωνίας - η ιδανική ρύθμιση και... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην παροχή συμβουλών στυλ, την εικόνα και την επικοινωνία

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Μια αυστηρή και μοναδική προσέγγιση που επιτρέπει στους μαθητές, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να επιτύχουν επαγγελματική θέση στον τομέα του πλοιάρχου μόδας. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. Μια αυστηρή και μοναδική προσέγγιση που επιτρέπει στους μαθητές, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να επιτύχουν επαγγελματική θέση στον τομέα του πλοιάρχου μόδας. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα κολέγιο, που βρίσκεται στο Σαμπαντέλ και της Βαρκελώνης είναι συνδεδεμένο με το κέντρο Πανεπιστήμιο Ramon Llull (URL), η οποία παρέχει το επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο σε ειδικότητες σχεδιασμό Γραφιστική, μόδα , προϊόντων, Εσωτερικών και Οπτικοακουστικών Μέσων, καθώς και τη διαχείριση του σχεδιασμού. Το School of Design έχει τις ρίζες της στην Ίδρυμα Σχεδιασμός (FUNDIT), που γεννήθηκε το 1989 με πρωτοβουλία μιας ομάδας συνδεδεμένων με αυτήν εταιρειών της Sabadell κατασκευαστές Τάγμα, το οποίο ορίζεται σχεδιασμό ως βασικό στοιχείο για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ανάπτυξης της εταιρείας και τη βιομηχανία. Το Ίδρυμα δημιούργησε το School of Design, τοποθετώντας το στις παλιές αποβάθρες de Sabadell, η οποία ήταν μια αποθήκη που υπηρέτησε ως μια μεγάλη αποθήκη για την αποθήκευση των στοιχείων του μαλλιού και των κλωστοϋφαντουργικών πρώτων υλών. Το κτίριο ανακαινίστηκε το 1991 από τον αρχιτέκτονα Ignacio Veciana. Σήμερα, αυτό το πλοίο είναι μια πανεπιστημιούπολη με ένα κεντρικό κτίριο 9.000 m2, κατανεμημένα σε τέσσερις ορόφους και πολλά επιστημονικό εξοπλισμό, τεχνική και καλλιτεχνική απαιτούνται για να εξασφαλιστεί η πλήρης ανάπτυξη της ακαδημαϊκής δραστηριότητας. Ημερομηνίες: Ed Οκτώβριος 2017 - Ιούλιος 2018 / Ed Μάρτιος 2018 - Δεκέμβριος 2018 .. Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 19η έως 22η Τοποθεσία Εκπαίδευση: Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης (Passeig de Gracia, # 114) Εγγραφή: 7.290 € Λειτουργία Μελέτη: Γλώσσα:... [-]

πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές. Ευκαιρίες καριέρας - Το Master εκπαιδεύει τα επαγγέλματα που είναι έτοιμα να ασκήσουν σταδιοδρομία σε διάφορους κλάδους της βιομηχανίας, όπως ο επικεφαλής της εκδήλωσης μόδας στο παρασκήνιο ή στο front office, επικεφαλής του λιανικού εμπορίου, δημιουργικός σχεδιαστής διαφημιστικής καμπάνιας, Media Planner, Product or License Manager. Στόχος - Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα επιδιώκει να προσλάβει σπουδαστές που έχουν σχετική πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό προσόντα στη διαχείριση, επικοινωνία, μάρκετινγκ, ανθρωπιστικές επιστήμες και κοινωνιολογικές επιστήμες και επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας Τη βιομηχανία της μόδας. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα αναλύει όλα τα στοιχεία του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μελέτες περιπτώσεων και εργαστήρια. Από τη μελέτη του ρόλου της επικοινωνίας και των κύριων μορφών της στο μίγμα επικοινωνίας, από τη δημιουργία... [-]

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 300 ώρες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. ΓΙΑΤΙ; Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες. Για ποιον; Επαγγελματίες με πτυχίο στη μόδα, Επικοινωνία, Διαφήμιση, Δημοσιογραφία, μάρκετινγκ, σχεδιαστές και σε συναφείς τομείς, με ενδιαφέρον στην εμβάθυνση των γνώσεων στον τομέα αυτό και να εισέλθουν στην αγορά. ΠΩΣ; Οι μαθητές προετοιμάσει ένα στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ και επικοινωνίας για μια μάρκα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη ένα πολύπλοκο σενάριο και αντικειμενικά αποτελέσματα. Καθ 'όλη τη διάρκεια, οι συνδέσεις θα προσφέρεται στις εταιρείες της αγοράς. MASTER ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ IED RIO Το Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό IED Rio προσφέρει μια διαδρομή στην οικοδόμηση επαγγελματικό σας στόχο, είτε μέσα σε μια εταιρεία ή επιχείρηση δική τους επιχείρηση. Με μια μεθοδολογία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των έργων και καθοδήγηση των δραστηριοτήτων, Μεταπτυχιακό Επαγγελματικό μάθημα επιτρέπει τη σύνδεση με την πραγματικότητα της αγοράς, την επέκταση στο σπουδαστή τα οφέλη της IED δικτύου, μόνο διεθνή σχεδιασμό του δικτύου εκπαίδευσης με αναγνωρισμένα μαθήματα στη Βραζιλία και εξωτερικό. ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ + Εκτός από 300h τάξη με τους επαγγελματίες αναφοράς στην αγορά, το Επαγγελματικό Μάστερ μαθήματος ο φοιτητής μπορεί να καλύψει την αγορά έξω από τη Βραζιλία, μέσω ενός προαιρετικού διεθνή μονάδα 40 ώρες σε ένα από τα γραφεία του IED στην Ιταλία και την Ισπανία. Στο τέλος του μαθήματος, ο φοιτητής λαμβάνει ένα πιστοποιητικό από την έδρα της συμμετοχής, όπου πραγματοποιήθηκε η πορεία. + Καθοδήγησης για την... [-]

πλοίαρχος στην επικοινωνία και τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Συνδυάστε δύο πάθη σας και να γίνει επαγγελματίας στο χώρο της μόδας ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας για μάρκες μόδας δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο. [+]

Ο Master of Επικοινωνίας και μόδας μορφή άτομα ικανά για τη διαχείριση της επικοινωνίας της βιομηχανίας της μόδας, να κατανοήσουν την υπερβατική λειτουργία για να δημιουργήσετε μια συνεπή εικόνα της μάρκας, επιδέξια χρησιμοποιούν τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις απαραίτητες για την επικοινωνία με τις δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες στρατηγικές τους όρους που καθορίζουν οι δεξιότητες φύση της μόδας. Ανακοίνωση περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες για την ευαισθητοποίηση, τη δημιουργία και τοποθετήστε την εικόνα της μάρκας στη σημερινή πολύπλοκη εικόνα και απαραίτητο να έχουν επαγγελματίες με υψηλά προσόντα για το σχεδιασμό ειδικών στρατηγικών προσαρμοσμένων στις νέες τάσεις που σπάνε κάθε χρόνο. Σε Master of Επικοινωνίας και μόδας αποκτά μια ολοκληρωμένη και επαγγελματική όραμα της βιομηχανίας της μόδας και στενή σχέση της με την επικοινωνία. Στόχοι Το Master της επικοινωνίας και της μόδας, με βάση μια πλήρη θεωρητική / πρακτική πρόγραμμα θέτει τις απαραίτητες στόχους για το περιβάλλον εργασίας ίδια αντιλαμβάνονται τα αποτελέσματα εκείνα τα προσόντα για να ασκούν τις επαγγελματικές εργασίες στη βιομηχανία της μόδας. Να εκπαιδεύσει επαγγελματίες με ειδική κατάρτιση για το έργο τους στον τομέα της αλληλεπίδρασης μόδας-Επικοινωνίας-Marketing. Να διευκολύνει τις απαραίτητες γνώσεις για να προσδιορίσει με σαφήνεια τις ανάγκες της βιομηχανίας της μόδας. Διδασκαλία της διαχείρισης των μέσων επικοινωνίας και να παρέχει τα κριτήρια για τη χρήση. Εξοικείωση των φοιτητών με τις νέες τεχνολογίες και την εφαρμογή τους σε ένα τρέχον πλαίσιο. Εξηγήστε το ρόλο και την αλληλεξάρτηση των διαφόρων κλάδων που εμπλέκονται στη σχέση Επικοινωνίας / Fashion. Προοπτικές Σταδιοδρομίας Οι μαθητές που παίρνουν το Master στη... [-]

Master στη μόδα διαχείριση της επικοινωνίας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Μάθημα του μεταπτυχιακού διπλώματος στη μόδα Διαχείρισης ανακοίνωση έχει ως στόχο να αναπτύξει μια επαγγελματική θέση να καλύψει τους ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας που διαχειρίζονται εμπορικά σήματα ή outsourcing υπηρεσίες. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εν λόγω εταιρειών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, την ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες Τύπου, η διατήρηση των δημοσίων σχέσεων ... [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. Μάθημα του μεταπτυχιακού διπλώματος στη μόδα Διαχείρισης ανακοίνωση έχει ως στόχο να αναπτύξει μια επαγγελματική θέση να καλύψει τους ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας που διαχειρίζονται εμπορικά σήματα ή outsourcing υπηρεσίες. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εν λόγω εταιρειών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, την ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες τύπου, διατηρώντας τις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση συμβάντων. Άλλες επαγγελματικές ανοίγματα σε αυτόν τον τομέα να συμμετέχουν εξειδικευμένα επικοινωνία μέσω των μέσων ενημέρωσης, όπως περιοδικά, σε απευθείας σύνδεση πύλες και την τηλεόραση, και μια συνεχή επικοινωνία βασίζεται σε ειδικές εκδηλώσεις και διασημότητες. Το μάθημα διδάσκει τους μαθητές να είναι σε θέση να διαχειρίζονται κάθε στάδιο ενός επικοινωνιακού σχεδίου, καθώς και να διαχειριστεί την ομάδα των διαφορετικών επαγγελματιών οι οποίοι αποτελούν μέρος της σφαίρας επικοινωνίας μέσα σε μια επιχείρηση μόδας. Ευκαιρίες καριέρας Διευθυντής της μόδας Επικοινωνίας, Διευθυντής Εκδηλώσεις, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων, Γραφείο Τύπου Διευθυντής, Fashion Editor, Στρατηγικός Σχεδιασμός, Web Content Επιμελήτρια, Digital Strategist, Μόδα & Celebrity στιλίστας, Έρευνας Σύμβουλος, Σύμβουλος εικόνας. Μερικά από τα μαθήματα που διδάσκονται σε αυτό το πρόγραμμα - Διεθνείς & Μόδα Αγορές - Luxury Marketing & Licensing - Μόδα Επικοινωνίας & Web Μόδα - Ανθρωπολογία και Κοινωνιολογία της Μόδας - Μόδα Δημοσιογραφίας & Web Επιμέλεια - Styling & Σκοποβολή - Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων - Μόδα Γραφιστική Πρακτική Ευκαιρίες Οι Καριέρα και το Γραφείο Εξωτερικών Σχέσεων στο Accademia del Lusso είναι πολύ... [-]

Master στη μόδα και την επικοινωνία

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμική, δημιουργική και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά Το Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμική, δημιουργική και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. Ανακοίνωση περιλαμβάνει όλες τις δράσεις με στόχο τη δημοσιοποίηση, την κατάρτιση και την τοποθέτηση της εικόνας της μάρκας στο συγκρότημα τρέχουσα κατάσταση και καθιστά απαραίτητο να βασίζονται σε εξειδικευμένους επαγγελματίες οι οποίοι σχεδιάζουν συγκεκριμένες στρατηγικές προσαρμοσμένες στις νέες τάσεις που σπάνε στην αγορά κάθε χρόνο. Στο Master of Επικοινωνίας και της μόδας οι μαθητές να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και επαγγελματική άποψη της βιομηχανίας της μόδας και τη στενή σχέση του με την επικοινωνία. Αυτό το Master εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της επικοινωνίας και μάρκετινγκ που ειδικεύεται στη βιομηχανία της μόδας: οι άνθρωποι είναι σε θέση να δημιουργήσει την επικοινωνία, να κατανοήσουν τη σημασία της λειτουργίας του και να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα παραδοσιακά και τα νέα εργαλεία επικοινωνίας σε δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. [-]

Master στη μόδα και την επικοινωνία

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμική, δημιουργική και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά Ο Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες όρους που καθορίζουν το φύση της μόδας. Ανακοίνωση περιλαμβάνει όλες τις δράσεις με στόχο τη δημοσιοποίηση, την κατάρτιση και την τοποθέτηση της εικόνας της μάρκας στο συγκρότημα τρέχουσα κατάσταση και καθιστά απαραίτητο να βασίζονται σε εξειδικευμένους επαγγελματίες οι οποίοι σχεδιάζουν συγκεκριμένες στρατηγικές προσαρμοσμένες στις νέες τάσεις που σπάνε στην αγορά κάθε χρόνο. Στο Master of Επικοινωνίας και της μόδας οι μαθητές να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και επαγγελματική άποψη της βιομηχανίας της μόδας και τη στενή σχέση του με την επικοινωνία. Αυτό το Master εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της επικοινωνίας και μάρκετινγκ που ειδικεύεται στη βιομηχανία της μόδας: οι άνθρωποι είναι σε θέση να δημιουργήσει την επικοινωνία, να κατανοήσουν τη σημασία της λειτουργίας του και να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα παραδοσιακά και τα νέα εργαλεία επικοινωνίας σε δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. Το έργο της επικοινωνίας στον τομέα της μόδας απαιτεί συγκεκριμένη θεωρητική γνώση, αισθητική ανάπτυξη να αναλύσουν τις τάσεις και να κατανοήσουν avant-garde τάσεων, τον έλεγχο των νέων τεχνολογιών, πινελιές της ψυχολογίας και της κοινωνιολογίας να προσεγγίζουν τους πελάτες, μια τέλεια διαχείριση των δημοσίων και θεσμικών σχέσεων, τις σωστή επεξεργασία... [-]

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Istituto Europeo di Design - IED Σάο Πάολο προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης μάρκετινγκ και ειδική ανακοίνωση για το χώρο της μόδας. [+]

ΓΙΑΤΙ; Η επιτυχία κάθε χρόνο στις άμεσες ξένες επενδύσεις, η θέση αυτή προτείνει διαφορετικές απόψεις για διάφορα σενάρια της μόδας και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας. Για ποιον; επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την προώθηση της σταδιοδρομίας τους ή άμεση ή δυνητική επιχειρηματία για τη διαχείριση χώρο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μόδας, εκτιμώντας το δυναμικό τους και να πλησιάζει το προφίλ σας τα πιο πολύτιμα επαγγελματίες. ΠΩΣ; Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις επιστήμες του Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένης για την μόδα, Lifestyle & Trends, Branding, μόδα Εικόνα Σχέδιο Διαχείρισης, ψηφιακή επικοινωνία, διαχείριση καναλιών, Στρατηγικού Μάρκετινγκ, Global Business, Σχεδιασμός σκέψης και Επιχειρηματικό Σχέδιο κ.λπ. ΜΑΘΗΜΑ Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας προτείνει διαφορετικές αναλύσεις και προοπτικές για τα διάφορα σενάρια της μόδας, και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις επιστήμες του Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένης για την μόδα, Lifestyle & Trends, Branding, μόδα Εικόνα, Σχέδιο και δημιουργική διαχείριση, ψηφιακή επικοινωνία για μόδα, Διαχείριση καναλιών, Στρατηγικού Μάρκετινγκ, Global Business, Σχεδιασμός σκέψης και Επιχειρηματικό Σχέδιο, μεταξύ άλλων. Το περιεχόμενο παρέχει εργαλεία για την επαγγελματική προετοιμάζεται για το σχεδιασμό, το σχέδιο, τη διαχείριση και την εφαρμογή των σχεδίων μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στο χώρο της μόδας ή επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τομέα. Στο τέλος των μαθημάτων, ένα έργο θα αναπτυχθεί κατά μήκος ενός τμήματος της εταιρείας, το έργο Ιδέες Εργαστήριο ανέλαβε ποτέ σε συνεργασία με... [-]

Master στην επιχείρηση μόδας - από την Ιταλία στην παγκόσμια διαχείριση της αγοράς

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 11 μήνες February 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master in Fashion Business έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες και πτυχιούχους που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες υψηλού επιπέδου στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της μόδας. Το λίκνο της μόδας χάρη στις εκδηλώσεις Pitti, η Φλωρεντία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας μόδας και της παραγωγικής της διαδικασίας στο σύνολό της, από την πρώτη ύλη μέχρι το εμφανιζόμενο αντικείμενο της μόδας. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. Ο master στο χώρο της μόδας Είναι σχεδιασμένο για επαγγελματίες και πτυχιούχους που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες υψηλού επιπέδου στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της μόδας. Το λίκνο της μόδας χάρη στις εκδηλώσεις Pitti, η Φλωρεντία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας μόδας και της παραγωγικής της διαδικασίας στο σύνολό της, από την πρώτη ύλη μέχρι το εμφανιζόμενο αντικείμενο της μόδας. Το μάθημα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, παραδοσιακές τεχνικές και βιοτεχνίες υπέρ καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών επικοινωνίας. Επιπλέον, ο επιστημονικός συντονιστής του σχολείου είναι ο Sara Maino (Ανώτερος Εκδότης της Vogue Italia). Ευκαιρίες καριέρας - Στο τέλος του Master, ο Fashion Business Manager μπορεί να εργαστεί για εκδηλώσεις μόδας, δημόσιες σχέσεις, επιχειρήσεις μόδας, διαφημίσεις και γραφεία τύπου. Οι σπουδαστές μπορούν να βρουν δουλειά ως Εμπειρογνώμονας Μάρκας, Υπεύθυνος Μόδας, Εμπειρογνώμονας Μάρκετινγκ Μόδας, Δημιουργικό σε Διαφήμιση και Σύμβουλος για νέα μέσα. Στόχος - Το Master in Fashion Business υποδέχεται πτυχιούχους πανεπιστημίων και ακαδημιών στους τομείς της μόδας, της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με σχετική εμπειρία στον τομέα αυτό. Μεθοδολογία και δομή - Ο πρωταρχικός στόχος είναι η ανάπτυξη δημιουργικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω μιας κριτικής, αναλυτικής και εγκάρσιας προσέγγισης στο σύστημα μόδας. Το μάθημα περιλαμβάνει τη μελέτη και την ανάλυση των πολιτιστικών, ιστορικών και κοινωνικο-οικονομικά στοιχεία που καθορίζουν τον κόσμο της σύγχρονης μόδας. Η δομή του προγράμματος παρέχει στους φοιτητές ευκαιρίες να εργαστούν για τα ιταλικά εμπορικά σήματα μόδας σε πραγματικές περιπτώσεις και να εμβαθύνουν, μαζί με τους... [-]

πλοίαρχος στην ανακοίνωσή της μόδας και Styling

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. [+]

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. Ο στιλίστας είναι εκείνος που προσθέτει αξία στην επικοινωνία των προϊόντων μόδας, η οποία δημιουργεί την εικόνα και είναι υπεύθυνη για την επιλογή των αντικειμένων και την επιλογή των συνδυασμών που παρουσιάζονται στη συλλογή. Ο στιλιστής είναι ένας πραγματικός ρεπόρτερ μόδας, ο σύνδεσμος μεταξύ του κατασκευαστή μόδας, των καταναλωτών και των αναγνωστών περιοδικών μόδας. Ευκαιρίες καριέρας - Οι σπουδαστές μπορούν να εργαστούν ως διευθυντές επικοινωνίας μόδας, συμβούλους εικόνας, fashion stylists, ερευνητές και ρυθμιστές τάσης, δημόσιους σχέσεις Διευθυντές σε γραφεία Τύπου, δημόσιες σχέσεις και οργανώσεις εκδηλώσεων, εκδότες (για εκτύπωση, web και TV) Σπίτια μόδας. Στόχος - Το Master απευθύνεται σε εκείνους τους αιτούντες, Ιταλούς και αλλοδαπούς, οι οποίοι έχουν ένα καλό πτυχίο πρώτου επιπέδου στη Μόδα, Επικοινωνία και Μάρκετινγκ, καθώς και σε νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το επίκεντρο του Master in Fashion Communication και Styling είναι ο συνδυασμός των θεωρητικών περιεχομένων, της ανάλυσης και της μελέτης των κατασκευαστών των πιο επιτυχημένων μορφών και πρακτικών δραστηριοτήτων, που πραγματοποιούνται σε συνεργασία με εταιρείες και επαγγελματίες του κλάδου σε διεθνές πλαίσιο. Δεδομένου ότι η οπτική επικοινωνία της μάρκας έχει γίνει πλέον... [-]

πλοίαρχος στις στρατηγικές προώθησης και επικοινωνίας μόδας

Haute Future Fashion Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΔΑΣ Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Η αποστολή του είναι να μεταφέρει το σήμα του όραμα, στυλ και τις αξίες, την προώθηση των προϊόντων μόδας και της πολυτέλειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, παρουσιάσεις και διαφημιστικές εκστρατείες με στόχο τη μετατροπή ενός προϊόντος σε ένα αντικείμενο του πόθου, ένα ενισχυτικό της προσωπικότητας του ατόμου , η οποία είναι σε θέση να σαγηνεύσει και να συναρπάσει. Ο Προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου διαχειρίζεται συχνά τις εξωτερικές σχέσεις της εταιρείας, τη διαχείριση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους, διαφημιστές, το στυλ στούντιο και όλα τα κυριότερα ενδιαφερόμενα μέρη. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας. Το διδακτικό πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης του προϊόντος μόδας ή Πολυτελή και προβλέπει μια συγκριτική μελέτη των διαφόρων Νέα αποφάσεων και την ανταλλαγή μηνυμάτων Lifestyle τεχνικές. Στο τέλος του μαθήματος Master, οι μαθητές θα έχουν αποκτήσει μια εις βάθος γνώση του συστήματος μόδας καθώς επίσης και της μόδας και της πολυτέλειας της αγοράς, που θα έχουν αποκτήσει ειδική εμπειρογνωμοσύνη στο πλαίσιο των επικοινωνιών μόδας και της πολυτέλειας του προϊόντος, θα μάθει όλα τα μυστικά που συνδέονται με τη δραστηριότητα του γραφείου τύπου και θα είναι σε θέση να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές προώθησης.... [-]

MSL στο δίκαιο της μόδας

Fordham University School of Law
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες New York

δίκαιο της μόδας που ξεκίνησε εδώ και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο. [+]

Για τις τρέχουσες και μελλοντικές επαγγελματίες της βιομηχανίας της μόδας: Πτυχίο ένα ευέλικτο πλοιάρχου για να σας δώσει την εσωτερική πλευρά. δίκαιο της μόδας ξεκίνησε εδώ - και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο. επαγγελματίες του κλάδου της μόδας και των επιχειρηματιών που εγγράφονται στο MSL στη Μόδα Νόμος θα αναπτύξουν τη νομική τους παιδεία ενώ σπούδαζε με τον πιο διακεκριμένους καθηγητές στην πειθαρχία, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ακαδημαϊκών και γνώστες του κλάδου, στην πόλη της Νέας Υόρκης, ένα κεφάλαιο της βιομηχανίας της μόδας του κόσμου. Είτε είστε σήμερα εργάζονται στο χώρο της μόδας ή φιλοδοξούν σε μια καριέρα ως σχεδιαστής, διευθυντής παραγωγής, ο διευθυντής αδειοδότησης, συντονιστής του ανθρώπινου δυναμικού, ή εκτελεστικό C-suite, το πρόγραμμα αυτό θα σας προετοιμάσει για να πετύχει. Θα μάθετε τις πτυχές του νόμου που προκύπτουν καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής ενός ρούχου, αρχίζοντας με την αρχική ιδέα του σχεδιαστή και συνεχίζοντας σε όλη τη διαδρομή στην ντουλάπα του καταναλωτή. Θα διερευνήσουμε τι έχουμε ορίζεται ως οι τέσσερις πυλώνες του δικαίου της μόδας: πνευματική ιδιοκτησία επιχειρήσεων και τη χρηματοδότηση, συμπεριλαμβανομένων τομείς όπως οι επενδύσεις, το εργατικό δίκαιο και ακινήτων το διεθνές εμπόριο και τις κυβερνητικές ρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένης της αειφορίας, της ιδιωτικής ζωής, καθώς και θέματα που σχετίζονται με την wearable τεχνολογία καταναλωτική κουλτούρα και τα πολιτικά δικαιώματα Θα πρέπει επίσης να αποκτήσουν άμεση πρόσβαση σε εκδηλώσεις και ευκαιρίες δικτύωσης που διατίθενται μέσω του μη κερδοσκοπικού Ινστιτούτου Δικαίου μόδας. Ιδρύθηκε... [-]

διαχείριση πολυτέλεια Ms και τη μόδα

College de Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος September 2018 Γαλλία Paris

Ms Πολυτελή Διαχείρισης και της μόδας [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης. ΜΑΘΗΣΗ ΜΟΝΑΔΑ 1 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ [16 μονάδες] Πολιτισμού της πολυτέλειας και της μόδας Γεωπολιτική πολυτελείας και μόδας Μοντέρνα και μοντέρνα Κοινωνιολογία Μονάδα εκμάθησης 2 - FASHION design, της μόδας σχεδιασμό, τη δημιουργία [16 μονάδες] Διαχείριση των δημιουργικές εργασίες Σχέδιο μόδας Γραφικές Έκφραση Εντύπωση υφασμάτων ΜΑΘΗΣΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 - LUXURY ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ [16 μονάδες] Μικροοικονομική πολυτελείας Ομάδα Διαχείρισης Η επιχείρηση πολυτελείας και μόδας Πνευματική Ιδιοκτησία Διδακτική ενότητα 4 - LUXURY FASHION ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ [16 μονάδες] Βασικές αρχές του μάρκετινγκ Την αγορά και την εμπορευματοποίηση της κλωστοϋφαντουργίας Digital Marketing Μονάδα εκμάθησης 5 - επαγγελματική επικοινωνία [16 μονάδες] Εφαρμοσμένη Γραφικά Υπολογιστών Θέματα Πολιτισμού Αγγλική μόδα και την πολυτέλεια ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΟΝΑΔΑ 6 - Πείραμα [40 μονάδες] Εκπαιδευτικό ταξίδι στο Λονδίνο Μελέτη περιοδεία στο Μιλάνο Επαγγελματική διατριβή Στην επιχείρηση ή εναλλασσόμενο οικοτροφείο ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κρατήστε ένα πτυχίο Bachelors επίπεδο, ή σε επίπεδο Bachelor τίτλου ΙΙ πιστοποιηθεί. Εφαρμογή: βιογραφικό σημείωμα, συνοδευτική επιστολή, επιστολή αναφοράς, αντίγραφο της τελευταίας διπλώματος [αυτόματης επιλεξιμότητας για τους μαθητές του Bachelor μας Luxury Marketing]. Οι προσωπικές συνεντεύξεις για επιλέξιμους υποψηφίους. [-]