Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Δείτε τα 20 Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό

Επικοινωνία Μόδας

Master-επίπεδο σπουδών περιλαμβάνει εξειδικευμένη μελέτη σε έναν τομέα της έρευνας ή ενός τομέα της επαγγελματικής πρακτικής. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό δείχνει ένα υψηλότερο επίπεδο της δεξιοτεχνίας του θέματος. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό μπορεί να διαρκέσει από ένα χρόνο σε τρία ή τέσσερα χρόνια. Για να μπορέσετε να αποφοιτήσουν, θα πρέπει συνήθως να γράφουν και να υπερασπιστεί μια διατριβή, ένα μεγάλο χαρτί που είναι το αποκορύφωμα εξειδικευμένης έρευνας σας.

Η περιοχή της επικοινωνίας μόδας παρέχει στους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να βρουν εργασία στη βιομηχανία της μόδας. Παραδείγματα των κατηγοριών είναι η φωτογραφία, καλλιτεχνική διεύθυνση, εικονογράφηση, την παραγωγή show, γραφικό σχεδιασμό, την παραγωγή περιοδικό, γραφή και χαρακτική.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης

Διαβάστε Περισσότερα

Master in Digital Fashion Communication

USI Università della Svizzera italiana
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 χρόνια September 2018 Ελβετία Λουγκάνο

[+]

Μην πάρετε τη λέξη για αυτό, κοιτάξτε τους αριθμούς.

[-]

πλοίαρχος στην ανακοίνωσή της μόδας και Styling

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2019 Ιταλία Μιλάνο

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. [+]

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. Ο στιλίστας είναι εκείνος που προσθέτει αξία στην επικοινωνία των προϊόντων μόδας, η οποία δημιουργεί την εικόνα και είναι υπεύθυνη για την επιλογή των αντικειμένων και την επιλογή των συνδυασμών που παρουσιάζονται στη συλλογή. Ο στιλιστής είναι ένας πραγματικός ρεπόρτερ μόδας, ο σύνδεσμος μεταξύ του κατασκευαστή μόδας, των καταναλωτών και των αναγνωστών περιοδικών μόδας.... [-]


Master στη μόδα διαχείριση της επικοινωνίας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Μάθημα του μεταπτυχιακού διπλώματος στη μόδα Διαχείρισης ανακοίνωση έχει ως στόχο να αναπτύξει μια επαγγελματική θέση να καλύψει τους ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας που διαχειρίζονται εμπορικά σήματα ή outsourcing υπηρεσίες. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εν λόγω εταιρειών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, την ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες Τύπου, η διατήρηση των δημοσίων σχέσεων ... [+]

Μάθημα του μεταπτυχιακού διπλώματος στη μόδα Διαχείρισης ανακοίνωση έχει ως στόχο να αναπτύξει μια επαγγελματική θέση να καλύψει τους ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας που διαχειρίζονται εμπορικά σήματα ή outsourcing υπηρεσίες. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εν λόγω εταιρειών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, την ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες τύπου, διατηρώντας τις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση συμβάντων. Άλλες επαγγελματικές ανοίγματα σε αυτόν τον τομέα να συμμετέχουν εξειδικευμένα επικοινωνία μέσω των μέσων ενημέρωσης, όπως περιοδικά, σε απευθείας σύνδεση πύλες και την τηλεόραση, και μια συνεχή επικοινωνία βασίζεται σε ειδικές εκδηλώσεις και διασημότητες. Το μάθημα διδάσκει τους μαθητές να είναι σε θέση να διαχειρίζονται κάθε στάδιο ενός επικοινωνιακού σχεδίου, καθώς και να διαχειριστεί την ομάδα των διαφορετικών επαγγελματιών οι οποίοι αποτελούν μέρος της σφαίρας επικοινωνίας μέσα σε μια επιχείρηση μόδας.... [-]


Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2019 Ιταλία Μιλάνο

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και αρχιτεκτονικής επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση αυτού του χώρου είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες καλούνται να αποκτήσουν δεξιότητες για να δημιουργήσουν αξία για τον τελικό πελάτη και τους διάφορους άλλους στόχους στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να αλληλεπιδρούν με όλα τα τμήματα του αγωγού από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο. [+]

Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και αρχιτεκτονικής επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση αυτού του χώρου είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες καλούνται να αποκτήσουν δεξιότητες για να δημιουργήσουν αξία για τον τελικό πελάτη και τους διάφορους άλλους στόχους των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να αλληλεπιδρούν με όλα τα τμήματα του αγωγού από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο.... [-]


Master στην επιχείρηση μόδας - από την Ιταλία στην παγκόσμια διαχείριση της αγοράς

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 11 μήνες February 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master in Fashion Business έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες και πτυχιούχους που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες υψηλού επιπέδου στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της μόδας. Το λίκνο της μόδας χάρη στις εκδηλώσεις Pitti, η Φλωρεντία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας μόδας και της παραγωγικής της διαδικασίας στο σύνολό της, από την πρώτη ύλη μέχρι το εμφανιζόμενο αντικείμενο της μόδας. [+]

Ο master στο χώρο της μόδας Είναι σχεδιασμένο για επαγγελματίες και πτυχιούχους που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες υψηλού επιπέδου στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της μόδας. Το λίκνο της μόδας χάρη στις εκδηλώσεις Pitti, η Φλωρεντία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας μόδας και της παραγωγικής της διαδικασίας στο σύνολό της, από την πρώτη ύλη μέχρι το εμφανιζόμενο αντικείμενο της μόδας. Το μάθημα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, παραδοσιακές τεχνικές και βιοτεχνίες υπέρ καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών επικοινωνίας. Επιπλέον, ο επιστημονικός συντονιστής του σχολείου είναι ο Sara Maino (Ανώτερος Εκδότης της Vogue Italia).... [-]


Μεταπτυχιακό στη γυναικεία μόδα σχεδίου μόδας

Raffles Milano - International Fashion and Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 10 μήνες February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Γιατί; Η δημιουργικότητα σημαίνει πειραματισμό με την εξοικείωσή μας με την παράδοση και την επεξεργασία της. Η παράδοση, με τη σειρά της, φιλτράρεται μέσω της σύγχρονης επίγνωσης και επωφελείται από τις νέες τεχνολογίες, μετατρέπεται σε καινοτομία. Το σύστημα της μόδας λειτουργεί ως αντανάκλαση του σύγχρονου κόσμου και ως πρόβλεψη για το εγγύς μέλλον, αλλά και ως όνειρο, ως συναισθήματα. Τα συναισθήματά μας είναι πάντα η κύρια κινητήρια δύναμη της πράξης της δημιουργίας. [+]

Δέκα καταπληκτικοί μήνες. Δέκα δάσκαλοι υψηλού επιπέδου στο θέατρο, ένα κάθε μήνα. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για μάθηση κάνοντας, αγκώνα με αγκώνα με το καλύτερο. Οι Μάστερ του Raffles Milano: Έχει έρθει κάποιος μαζί του επιτέλους.Γιατί;

Η δημιουργικότητα σημαίνει πειραματισμό με την εξοικείωσή μας με την παράδοση και την επεξεργασία της. Η παράδοση, με τη σειρά της, φιλτράρεται μέσω της σύγχρονης επίγνωσης και επωφελείται από τις νέες τεχνολογίες, μετατρέπεται σε καινοτομία. Το σύστημα της μόδας λειτουργεί ως αντανάκλαση του σύγχρονου κόσμου και ως πρόβλεψη για το εγγύς μέλλον, αλλά και ως όνειρο, ως συναισθήματα. Τα συναισθήματά μας είναι πάντα η κύρια κινητήρια δύναμη της πράξης της δημιουργίας.... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στην παροχή συμβουλών στυλ, την εικόνα και την επικοινωνία

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Μια αυστηρή και μοναδική προσέγγιση που επιτρέπει στους μαθητές, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να επιτύχουν επαγγελματική θέση στον τομέα του πλοιάρχου μόδας. [+]

Μια αυστηρή και μοναδική προσέγγιση που επιτρέπει στους μαθητές, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να επιτύχουν επαγγελματική θέση στον τομέα του πλοιάρχου μόδας.

Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα κολέγιο, που βρίσκεται στο Σαμπαντέλ και της Βαρκελώνης είναι συνδεδεμένο με το κέντρο Πανεπιστήμιο Ramon Llull (URL), η οποία παρέχει το επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο σε ειδικότητες σχεδιασμό Γραφιστική, μόδα , προϊόντων, Εσωτερικών και Οπτικοακουστικών Μέσων, καθώς και τη διαχείριση του σχεδιασμού.... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές.... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 300 ώρες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες. [+]

ΓΙΑΤΙ;

Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες.

Για ποιον;

Επαγγελματίες με πτυχίο στη μόδα, Επικοινωνία, Διαφήμιση, Δημοσιογραφία, μάρκετινγκ, σχεδιαστές και σε συναφείς τομείς, με ενδιαφέρον στην εμβάθυνση των γνώσεων στον τομέα αυτό και να εισέλθουν στην αγορά.... [-]


Master στη μόδα και την επικοινωνία

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμική, δημιουργική και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες όρους που καθορίζουν το φύση της μόδας.... [-]


πλοίαρχος στις στρατηγικές προώθησης και επικοινωνίας μόδας

Haute Future Fashion Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2018 Ιταλία Μιλάνο

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας. [+]

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΔΑΣ

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Η αποστολή του είναι να μεταφέρει το σήμα του όραμα, στυλ και τις αξίες, την προώθηση των προϊόντων μόδας και της πολυτέλειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, παρουσιάσεις και διαφημιστικές εκστρατείες με στόχο τη μετατροπή ενός προϊόντος σε ένα αντικείμενο του πόθου, ένα ενισχυτικό της προσωπικότητας του ατόμου , η οποία είναι σε θέση να σαγηνεύσει και να συναρπάσει.... [-]


MSL στο δίκαιο της μόδας

Fordham University School of Law
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες New York

δίκαιο της μόδας που ξεκίνησε εδώ και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο. [+]

Για τις τρέχουσες και μελλοντικές επαγγελματίες της βιομηχανίας της μόδας: Πτυχίο ένα ευέλικτο πλοιάρχου για να σας δώσει την εσωτερική πλευρά.

δίκαιο της μόδας ξεκίνησε εδώ - και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο.

επαγγελματίες του κλάδου της μόδας και των επιχειρηματιών που εγγράφονται στο MSL στη Μόδα Νόμος θα αναπτύξουν τη νομική τους παιδεία ενώ σπούδαζε με τον πιο διακεκριμένους καθηγητές στην πειθαρχία, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ακαδημαϊκών και γνώστες του κλάδου, στην πόλη της Νέας Υόρκης, ένα κεφάλαιο της βιομηχανίας της μόδας του κόσμου. Είτε είστε σήμερα εργάζονται στο χώρο της μόδας ή φιλοδοξούν σε μια καριέρα ως σχεδιαστής, διευθυντής παραγωγής, ο διευθυντής αδειοδότησης, συντονιστής του ανθρώπινου δυναμικού, ή εκτελεστικό C-suite, το πρόγραμμα αυτό θα σας προετοιμάσει για να πετύχει.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες July 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


πτυχίο μάστερ στη μόδα: εφαρμοσμένων τεχνολογιών και ψηφιακών επιχειρήσεων *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 10 μήνες October 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

* Επαλήθευση σε εκκρεμότητα

Η μόδα είναι ένας από τους τομείς δραστηριότητας στους οποίους η Ισπανία μπορεί να υπερηφανεύεται για την παγκόσμια πρωτοπορία με πολυτελείς μάρκες και αλυσίδες λιανικής πώλησης που ανταγωνίζονται με τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πολυεθνικές.

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας.... [-]


Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά.... [-]