Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία Μόδας Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Δείτε τα 18 Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό

Επικοινωνία Μόδας

Master-επίπεδο σπουδών περιλαμβάνει εξειδικευμένη μελέτη σε έναν τομέα της έρευνας ή ενός τομέα της επαγγελματικής πρακτικής. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό δείχνει ένα υψηλότερο επίπεδο της δεξιοτεχνίας του θέματος. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό μπορεί να διαρκέσει από ένα χρόνο σε τρία ή τέσσερα χρόνια. Για να μπορέσετε να αποφοιτήσουν, θα πρέπει συνήθως να γράφουν και να υπερασπιστεί μια διατριβή, ένα μεγάλο χαρτί που είναι το αποκορύφωμα εξειδικευμένης έρευνας σας.

Η περιοχή της επικοινωνίας μόδας παρέχει στους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να βρουν εργασία στη βιομηχανία της μόδας. Παραδείγματα των κατηγοριών είναι η φωτογραφία, καλλιτεχνική διεύθυνση, εικονογράφηση, την παραγωγή show, γραφικό σχεδιασμό, την παραγωγή περιοδικό, γραφή και χαρακτική.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Επικοινωνία Μόδας Μερικής Παρακολούθησης

Διαβάστε Περισσότερα

Master στην επικοινωνία και μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Συνδυάστε τα δύο σας πάθη και να γίνετε επαγγελματίας στον κλάδο της μόδας, αναπτύσσοντας στρατηγικές επικοινωνίας για τα εμπορικά σήματα μόδας με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο. [+]

Το Master of Communication και Fashion εκπαιδεύει ανθρώπους ικανούς να διαχειρίζονται την επικοινωνία στον τομέα της μόδας, να κατανοούν τον υπερβατικό χαρακτήρα της λειτουργίας τους για να δημιουργήσουν μια συνεπή εικόνα του εμπορικού σήματος, να χρησιμοποιήσουν με τεράστια εργαλεία τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις απαραίτητες στρατηγικές για να επικοινωνήσουν δυναμικά, δημιουργικές και καινοτόμες που καθορίζουν την ίδια τη φύση της μόδας.... [-]


πτυχίο μάστερ στη μόδα: εφαρμοσμένων τεχνολογιών και ψηφιακών επιχειρήσεων *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 10 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

* Επαλήθευση σε εκκρεμότητα

Η μόδα είναι ένας από τους τομείς δραστηριότητας στους οποίους η Ισπανία μπορεί να υπερηφανεύεται για την παγκόσμια πρωτοπορία με πολυτελείς μάρκες και αλυσίδες λιανικής πώλησης που ανταγωνίζονται με τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πολυεθνικές.

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας.... [-]


MSL στο δίκαιο της μόδας

Fordham University School of Law
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες New York

δίκαιο της μόδας που ξεκίνησε εδώ και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο. [+]

Για τις τρέχουσες και μελλοντικές επαγγελματίες της βιομηχανίας της μόδας: Πτυχίο ένα ευέλικτο πλοιάρχου για να σας δώσει την εσωτερική πλευρά.

δίκαιο της μόδας ξεκίνησε εδώ - και στο Fordham του νόμου πιστεύουμε ότι η νομική γνώση στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας δεν μπορεί πλέον να μείνει σε δικηγόρους και μόνο.

επαγγελματίες του κλάδου της μόδας και των επιχειρηματιών που εγγράφονται στο MSL στη Μόδα Νόμος θα αναπτύξουν τη νομική τους παιδεία ενώ σπούδαζε με τον πιο διακεκριμένους καθηγητές στην πειθαρχία, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ακαδημαϊκών και γνώστες του κλάδου, στην πόλη της Νέας Υόρκης, ένα κεφάλαιο της βιομηχανίας της μόδας του κόσμου. Είτε είστε σήμερα εργάζονται στο χώρο της μόδας ή φιλοδοξούν σε μια καριέρα ως σχεδιαστής, διευθυντής παραγωγής, ο διευθυντής αδειοδότησης, συντονιστής του ανθρώπινου δυναμικού, ή εκτελεστικό C-suite, το πρόγραμμα αυτό θα σας προετοιμάσει για να πετύχει.... [-]


διαχείριση πολυτέλεια Ms και τη μόδα

College de Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος September 2018 Γαλλία Paris

Ms Πολυτελή Διαχείρισης και της μόδας [+]

ΜΑΘΗΣΗ ΜΟΝΑΔΑ 1 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

[16 μονάδες]

Πολιτισμού της πολυτέλειας και της μόδας Γεωπολιτική πολυτελείας και μόδας Μοντέρνα και μοντέρνα Κοινωνιολογία Μονάδα εκμάθησης 2 - FASHION design, της μόδας σχεδιασμό, τη δημιουργία

[16 μονάδες]

Διαχείριση των δημιουργικές εργασίες Σχέδιο μόδας Γραφικές Έκφραση Εντύπωση υφασμάτων ΜΑΘΗΣΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 - LUXURY ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[16 μονάδες]... [-]


Master στην επικοινωνία μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master of Fashion Communication εκπαιδεύει τους ανθρώπους που είναι σε θέση να διαχειριστούν την επικοινωνία στη βιομηχανία της μόδας, να κατανοήσουν τη σημασία της λειτουργίας τους για να δημιουργήσουν μια εικόνα συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσουν επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές που είναι απαραίτητες για να επικοινωνήσουν δυναμικά, καινοτόμους όρους που καθορίζουν τη φύση της μόδας. [+]

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ

Το Master of Fashion Communication εκπαιδεύει τους ανθρώπους που είναι σε θέση να διαχειριστούν την επικοινωνία στη βιομηχανία της μόδας, να κατανοήσουν τη σημασία της λειτουργίας τους για να δημιουργήσουν μια εικόνα συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσουν επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές που είναι απαραίτητες για να επικοινωνήσουν δυναμικά, καινοτόμους όρους που καθορίζουν τη φύση της μόδας.... [-]


Master στη μόδα και την επικοινωνία

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμική, δημιουργική και καινοτόμες όρους που καθορίζει τη φύση της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master of Επικοινωνίας και Μόδα εκπαιδεύει ανθρώπους σε θέση να διαχειριστεί την επικοινωνία στο χώρο της μόδας, να κατανοούν τη σημασία της λειτουργίας της για να δημιουργήσει μια εικόνα της συνεπούς μάρκας, να χρησιμοποιήσει επιδέξια τα εργαλεία και να αναπτύξουν τις στρατηγικές απαραίτητες για να επικοινωνούν σε δυναμικές, δημιουργικές και καινοτόμες όρους που καθορίζουν το φύση της μόδας.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες July 2018 Ιταλία Florence

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


Δάσκαλος στυλ και επικοινωνίας της μόδας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Barcelona

Η μόδα είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που εκδηλώνεται μέσα από την εικόνα. Αλλά η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα ή περιοδικό μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, είναι επίσης η ευθύνη των στυλίστες, καλλιτεχνικοί διευθυντές και οι διευθυντές των εξειδικευμένων έργων επικοινωνίας ένα μήνυμα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα οπτικό αντίκτυπο. [+]

Η μόδα είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που εκδηλώνεται μέσα από την εικόνα. Αλλά η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα ή περιοδικό μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, είναι επίσης η ευθύνη των στυλίστες, καλλιτεχνικοί διευθυντές και οι διευθυντές των εξειδικευμένων έργων επικοινωνίας ένα μήνυμα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα οπτικό αντίκτυπο.

Ο σχεδιαστής αντιλαμβάνεται το απαραίτητο αισθητικό για να μεταφέρω την εικόνα μιας μάρκας, προσπαθώντας να συνδέσει τις ανάγκες του με τις απαιτήσεις των διαφόρων μέσων που έχει στη διάθεσή του: editorials μόδας για τα περιοδικά, εκθεσιακούς χώρους, πασαρέλες, lookbooks, POS, διαφήμιση ... Η δραστηριότητα αυτή συγκλίνει με τις αρμοδιότητες του διευθυντή των επικοινωνιών, μια στρατηγική εικόνα στον τομέα αυτόν πρέπει να είναι σε θέση να προσδιορίσει τις τάσεις της αγοράς και να αναπτύξουν κριτικό πνεύμα να την εφαρμόσουν σε ένα κατάλληλο σχέδιο επικοινωνίας με το εμπορικό σήμα, το οποίο μπορεί να κυμαίνεται από σαφώς καθορισμένο σήμα ουσία για μια διαφημιστική καμπάνια, σε μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες και το πρωτόκολλο. Η αποστολή του είναι να γνωρίζει την αγορά στο σύνολό της για τη σύνδεση της μόδας και των καταναλωτών αποτελεσματικά, και να μεταφράζει τι είναι trending σε μια ελκυστική οπτική πρόταση.... [-]


Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Barcelona

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά.... [-]


πλοίαρχος στις στρατηγικές προώθησης και επικοινωνίας μόδας

Haute Future Fashion Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) October 2018 Ιταλία Milan

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας. [+]

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΔΑΣ

Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Η αποστολή του είναι να μεταφέρει το σήμα του όραμα, στυλ και τις αξίες, την προώθηση των προϊόντων μόδας και της πολυτέλειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, παρουσιάσεις και διαφημιστικές εκστρατείες με στόχο τη μετατροπή ενός προϊόντος σε ένα αντικείμενο του πόθου, ένα ενισχυτικό της προσωπικότητας του ατόμου , η οποία είναι σε θέση να σαγηνεύσει και να συναρπάσει.... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2019 Ιταλία Rome

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές.... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες March 2019 Βραζιλία São Paulo

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Istituto Europeo di Design - IED Σάο Πάολο προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης μάρκετινγκ και ειδική ανακοίνωση για το χώρο της μόδας. [+]

ΓΙΑΤΙ;

Η επιτυχία κάθε χρόνο στις άμεσες ξένες επενδύσεις, η θέση αυτή προτείνει διαφορετικές απόψεις για διάφορα σενάρια της μόδας και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Για ποιον;

επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την προώθηση της σταδιοδρομίας τους ή άμεση ή δυνητική επιχειρηματία για τη διαχείριση χώρο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μόδας, εκτιμώντας το δυναμικό τους και να πλησιάζει το προφίλ σας τα πιο πολύτιμα επαγγελματίες.... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την εκδήλωση μόδας

FDModa - LCI Barcelona
Διαδίκτυο 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Barcelona

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. Οι επαγγελματίες είναι σε θέση να τοποθετήσετε ένα προϊόν στην αγορά, και να το καταστήσει γνωστό, είτε μέσω της διαφήμισης, δια του τύπου ή με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης. ... [-]


Μεταπτυχιακό στη διαχείριση της επικοινωνίας μόδας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Milan

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Επικοινωνίας Μόδας στοχεύει στην ανάπτυξη ενός επαγγελματία που να μπορεί να καλύψει ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις της βιομηχανίας μόδας που διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα ή τις υπηρεσίες outsourcing. Οι μαθητές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εταιρειών αυτών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, η ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες Τύπου, η διατήρηση των δημόσιων σχέσεων κ.λπ. [+]

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Επικοινωνίας Μόδας στοχεύει στην ανάπτυξη ενός επαγγελματία ικανό να καλύψει ρόλους που σχετίζονται με την επικοινωνία στις επιχειρήσεις της βιομηχανίας μόδας που διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα ή τις υπηρεσίες outsourcing. Οι σπουδαστές μαθαίνουν τις ζωτικές δραστηριότητες των εταιρειών αυτών, όπως η σύνταξη δελτίων τύπου και διαφημιστικού υλικού, η ανάπτυξη και διατήρηση επαφών με τις υπηρεσίες Τύπου, η διατήρηση των δημόσιων σχέσεων και η διοργάνωση εκδηλώσεων. Άλλα επαγγελματικά ανοίγματα σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν εξειδικευμένη επικοινωνία μέσω μέσων όπως περιοδικά, ηλεκτρονικές πύλες και τηλεόραση και συνεχή επικοινωνία βασισμένη σε ειδικές εκδηλώσεις και διασημότητες. Το μάθημα διδάσκει στους φοιτητές να είναι σε θέση να διαχειριστούν κάθε στάδιο ενός σχεδίου επικοινωνίας, καθώς και να διαχειρίζονται την ομάδα διαφόρων επαγγελματιών που αποτελούν μέρος του τομέα επικοινωνίας σε μια επιχείρηση μόδας.... [-]


Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2019 Ιταλία Milan

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και αρχιτεκτονικής επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση αυτού του χώρου είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες καλούνται να αποκτήσουν δεξιότητες για να δημιουργήσουν αξία για τον τελικό πελάτη και τους διάφορους άλλους στόχους στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να αλληλεπιδρούν με όλα τα τμήματα του αγωγού από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο. [+]

Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

Τα εμπορικά σήματα έχουν πολιτιστικές ταυτότητες και ρίζες, οι οποίες συχνά προέρχονται από τα προϊόντα και την τεχνογνωσία και την τεχνική της εταιρείας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικής στρατηγικής μάρκας και αρχιτεκτονικής επικοινωνίας. Η διαχείριση και εκμετάλλευση αυτού του χώρου είναι όλο και πιο σημαντική για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες καλούνται να αποκτήσουν δεξιότητες για να δημιουργήσουν αξία για τον τελικό πελάτη και τους διάφορους άλλους στόχους των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και να αλληλεπιδρούν με όλα τα τμήματα του αγωγού από το σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο.... [-]