Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ

Βρείτε 413 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ

Επικοινωνία και Μάρκετινγκ

Τα άτομα που ψάχνουν να προωθήσουν την καριέρα τους και οι οποίοι έχουν ήδη πάρει πτυχίο τους μπορούν να βρουν την απόκτηση ένα μεταπτυχιακό να είναι μια λογική και ευεργετική επόμενο βήμα. Ένα μεταπτυχιακό βοηθά να ακονίσει την εστίαση ενός ατόμου σε ένα συγκεκριμένο τομέα, αλλά και τους προετοιμάζει για περαιτέρω μελέτη, εφόσον είναι επιθυμητό.

Τι είναι ένα Master στο Marketing και Επικοινωνίας; Είναι ένα πρόγραμμα βαθμό που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν πώς ο κόσμος γύρω τους επικοινωνεί, καθώς και τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αναμεταδώσει ένα μήνυμα σε διάφορα ακροατήρια. Όχι μόνο οι μαθητές μελετούν την τρέχουσα μάρκετινγκ και οι επικοινωνιακές στρατηγικές, αλλά επίσης να αποκτήσουν έντονο αναλυτικές ικανότητες, επιχειρηματική γνώση και κατανόηση του πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει διάφορες οικονομίες. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του βαθμού απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και να εκτελέσει αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ και ομιλίες.

Υπάρχουν μερικά διαφορετικά οφέλη από την ολοκλήρωση ενός Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.διεπιστημονικές έννοιες βοηθήσει τους αποφοίτους να γίνει πολύπλευρη εργαζομένων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αυτά τα άτομα να διατηρήσουν επιδεξιότητα στην αγορά εργασίας.

Υπάρχει μια ποικιλία από παράγοντες που συνεισφέρουν στο κόστος απόκτησης αυτού του πτυχίου. Ορισμένοι παράγοντες, όπως είναι το μέσο κόστος του ιδρύματος, τη γεωγραφική θέση, και εάν έχετε μελετήσει σε απευθείας σύνδεση ή στην πανεπιστημιούπολη όλα παίζουν ρόλο στην απόφαση για το τελικό κόστος.

Αυτός ο βαθμός παρέχει μια ποικιλία από επιλογές σταδιοδρομίας για να διαλέξετε. Οι απόφοιτοι μπορούν να αποφασίσουν να εισέλθουν στον τομέα του μάρκετινγκ και της εργασίας για σχεδόν οποιοδήποτε τύπο επιχείρησης. Μεγάλες επιχειρήσεις, μικρές επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και περισσότερο βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη από επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Τα άτομα μπορούν επίσης να επιλέξουν να ενταχθούν επιχειρήσεις εμπορίας ή να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Εκείνοι που απολαμβάνουν την ομιλία πτυχή μπορεί επίσης να εξετάσει επιδιώκουν μια θέση στους τομείς του κινηματογράφου και των μέσων ενημέρωσης.

Εάν έχετε ένα δώρο για την εμπορία ή την αγάπη επικοινωνία με τους άλλους, αυτός ο βαθμός είναι που αξίζει να εξεταστεί. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή άμεσα το γραφείο είσοδος του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας στην πρώτη μορφή.

Διαβάστε Περισσότερα

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση... [-]

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2017 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing, παραμένει το γεγονός ότι Hult... [-]

Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων... [-]

Master En Organización De Eventos, Protocolo Y Turismo De Negocio (ποντίκια) (Βαρκελώνη / μερικής απασχόλησης)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

El Master en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocio de Ostelea tiene como OBJETIVO formar profesionales y directivos que lideren proyectos EMPRESARIALES centrados en la planificación y Gestión de distintos ΤΥΠΟΣ de Eventos (en ιδιαίτερη Acciones de Συναντήσεις, Κίνητρα, Συνέδρια y Εκθέσεις ASI como Congresos y Convenciones, ferias profesionales), dominen los Conceptos de protocolo y las estrategias de comunicación y Relaciones públicas y generen un desarrollo Turístico centrado en el segmento del Turismo de negocios de calidad. [+]

Master en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocio (MICE) El Master en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocio de Ostelea tiene como OBJETIVO formar profesionales y directivos que lideren proyectos EMPRESARIALES centrados en la planificación y Gestión de distintos ΤΥΠΟΣ de Eventos (en ιδιαίτερη Acciones de Συναντήσεις, Κίνητρα, Συνέδρια y Εκθέσεις ASI como Congresos y Convenciones, ferias profesionales), dominen los Conceptos de protocolo y las estrategias de comunicación y Relaciones públicas y generen un desarrollo Turístico centrado en el segmento del Turismo de negocios de calidad. Razones para el estudiar MASTER: Βαρκελώνη como Destino de negocios y Congresos de αστάρι Orden Mundial, como el BTravel o el Νυφικό Εβδομάδας, lo que se aprovecha para la impartición PRACTICA de determinadas asignaturas. Este Master se imparte en Madrid και Barcelona Gestión de la marca προσωπικά: El Programa incluye el desarrollo de Competências en el Ambito de la gestión de la Marca προσωπικά, que inciden en el Aprendizaje de Técnicas de εμπορία προσωπικών y empleabilidad, con el fin de detectar Oportunidades profesionales en España o en otros Países . Εκτενώς Programa de visitas ένα ferias, Eventos y organizaciones: en el curso 2015/2016 los Estudiantes del Master visitaron las ferias IBTM y Alimentaria, el Μουσείο Νταλί de Figueres, y la Maraton de TV3, en la que colaboraron con la Organización de la Campaña contra la obesidad. OBJETIVOS El Master en Organización de Eventos, Protocolo y Turismo de Negocio te permitirá: conocer LA INDUSTRIA MICE (Συναντήσεις, Κίνητρα, Conferencing y Εκθέσεις) y... [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας,... [-]

Master στη Διοίκηση περίπτωση, το πρωτόκολλο και τις επιχειρήσεις του τουρισμού (ποντίκια)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Μαδρίτη Βαρκελώνη

Ο στόχος του Master Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτοκόλλου και Επιχειρήσεων Τουρισμού είναι να εξοπλίσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων ειδών εκδηλώσεις (κυρίως, συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις (MICE), καθώς και συνέδρια, συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις), εξασφαλίζοντας ότι έχουν μια σταθερή κατανόηση των εννοιών του πρωτοκόλλου και στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ανάπτυξη του τουρισμού που ειδικεύεται στην ποιότητα των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα. Το πρόγραμμα διασφαλίζει επίσης ότι οι συμμετέχοντες έχουν την προοπτική των επιχειρήσεων πρέπει να είναι αποτελεσματικό στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. [+]

Master στη Διοίκηση Event, το πρωτόκολλο και Επιχειρήσεων Τουρισμού (MICE) Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα στη Μαδρίτη Ο στόχος του Master Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτοκόλλου και Επιχειρήσεων Τουρισμού είναι να εξοπλίσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων ειδών εκδηλώσεις (κυρίως, συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις (MICE), καθώς και συνέδρια, συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις), εξασφαλίζοντας ότι έχουν μια σταθερή κατανόηση των εννοιών του πρωτοκόλλου και στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ανάπτυξη του τουρισμού που ειδικεύεται στην ποιότητα των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα. Το πρόγραμμα διασφαλίζει επίσης ότι οι συμμετέχοντες έχουν την προοπτική των επιχειρήσεων πρέπει να είναι αποτελεσματικό στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Οι λόγοι για τη λήψη Μάστερ Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτόκολλο και Επιχειρήσεων Τουρισμού (MICE): Στο πλαίσιο της επιχείρησης Διατριβή Μάστερ: Διατριβή Μάστερ βασίζεται σε μια πραγματική εταιρεία στον τομέα της. Η Ισπανία είναι η 3η που οδηγεί τη χώρα σύμφωνα με τους όρους κόσμου του μεγαλύτερου αριθμού των συνεδρίων. Δύο ισπανικές πόλεις διαθέτουν στο Top 5 πόλεις στον κόσμο που φιλοξενεί τις περισσότερες εκδηλώσεις: Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη. Οργάνωση των πραγματικών γεγονότων: Οι μαθητές λαμβάνουν το τέλος Μεταπτυχιακό αναλάβει τη διοργάνωση εκδήλωσης και το πρωτόκολλο της Σχολής. Στόχοι Διορατικότητα στο MICE (Συναντήσεις, Κίνητρα, Conferencing και Εκθέσεων), τη βιομηχανία και το Τμήμα Πρωτοκόλλου Ιδρυμάτων. Η οικοδόμηση μια στέρεη βάση γνώσεων στον τομέα του τουρισμού από μια διεθνή προοπτική και πάντα με μια εκτελεστική προσέγγιση. ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ... [-]

μάστερ (MA) επικοινωνιακού σχεδιασμού

Ravensbourne
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2017 Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο +1 περισσότερα

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες επικοινωνίας [+]

MA Communication Design

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας.

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά την προηγμένη πρακτική στο σύγχρονο επικοινωνιακό σχεδιασμό, από την οπτική ταυτότητα, των εκδόσεων και του σχεδιασμού του συντάκτη του, με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και την κοινωνική δέσμευση.... [-]


πλοίαρχος του σχεδιασμού (MDEs) πρακτικές σχεδιασμού

HK PolyU School of Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Χονγκ Κονγκ Kowloon

Το Master of Design (Πρακτικές Design) είναι ένα hands-on, στούντιο με βάση ειδικότητα απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να εμβαθύνουν τις καινοτόμες ικανότητες τους, που είναι περίεργοι σχετικά με το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων, και οι οποίοι απολαμβάνουν τις δημιουργικές προκλήσεις μορφή του κάνει τα αντικείμενα και ιδέες που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων. [+]

Το Master of Design (Πρακτικές Design) είναι μια hands-on, στούντιο με βάση ειδίκευση απευθύνονται σε μαθητές που θέλουν να εμβαθύνουν τις ικανότητές τους καινοτόμους, Που είναι περίεργοι σχετικά με το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων, και οι οποίοι απολαμβάνουν τις δημιουργικές προκλήσεις μορφή των αποφάσεων αντικείμενα και ιδέες που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων. Οι σχεδιαστές με πτυχίο στο σχεδιασμό του προϊόντος, σχέδιο μόδας, το σχεδιασμό αλληλεπίδραση, την αρχιτεκτονική, τη μηχανική του προϊόντος, interior design ή επικοινωνιακού σχεδιασμού μπορεί να βρει Πρακτικές Design να είναι ένα λογικό επόμενο βήμα στην επαγγελματική τους εξέλιξη. Στόχοι Αυτή η ειδικότητα επικεντρώνεται στο σχεδιασμό ως ένα στρατηγικό εργαλείο για την οικονομία των καταναλωτών. Διεπιστημονική έργα αγκαλιάσει την επιχειρηματική στρατηγική και την ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, τον εντοπισμό ευκαιριών για την καινοτομία και την εμπειρία του χρήστη. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης ανταποκρίνεται σε βιομηχανική και τεχνολογική μεταμόρφωση του κόσμου με επίκεντρο την Κίνα. Ο ανάπτυξη υψηλού επιπέδου έρευνα, ανάλυση, στρατηγικό όραμα, την αισθητική και την τεχνική μαεστρία στην ανάπτυξη, κατασκευή και την εμπορευματοποίηση του σχεδιασμού προετοιμάζει τους μαθητές για ηγετικούς ρόλους. Στόχοι Αυτή η ειδικότητα επιδιώκει να ενταχθεί πρακτικές στρατηγικές για την καινοτομία με τυπικές πτυχές της ανάπτυξης σχεδιασμού, κάνοντας το σχεδιασμό μέσω: Στον πραγματικό κόσμο ανάπτυξης του έργου Η ομαδική εργασία προσεγγίσεις για την επίλυση προβλημάτων πολιτισμικών κριτηρίων, καθώς και των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας τις ανάγκες και τους στόχους των πελατών σχεδιασμό της επιχειρηματικότητας και τη δημιουργία της μάρκας Είσοδος Απαίτηση Πτυχίο στο σχεδιασμό ή το ισοδύναμο σε μια σχετική... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση

Universidade de Évora
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2017 Πορτογαλία Évora

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? αναπτύξει την ικανότητα συλλογισμού. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? την ανάπτυξη της ικανότητας επιχείρημα? Την προώθηση της δημιουργίας της αυτοαπασχόλησης? τόνωση της διεπιστημονικής σκέψης? ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας ικανότητα? ανάπτυξη της ικανότητας για την εφαρμογή και χρήση της στήριξης για τη διαχείριση των ΤΠΕ? αναπτύξουν δεξιότητες στην αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομη λειτουργία εκμάθησης. Diponíveisl έχει τους εξής τομείς εξειδίκευσης (κάθε χρόνο σημειώνονται αυτοί εργάζονται): Χρηματοοικονομικά, Μάρκετινγκ, Λογιστική, Οργάνωση και Πληροφοριακών Συστημάτων, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, της Γενικής Κυβέρνησης, Ανθρωπίνων Πόρων. Εξορμήσεις Επαγγελματίες Σκηνοθεσία Mid θέσεις, λειτουργίες διαχείρισης, επιχειρηματίες, Εξειδικευμένες Τεχνικού Συμβούλου Λειτουργίες, Δημόσιας λειτουργίες διαχείρισης, λαμβάνοντας ECTS για πρόσβαση OTOC. [-]

πλοίαρχος του μάρκετινγκ (mmktg)

University of Auckland Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες March 2018 Νέα Ζηλανδία Auckland

Το Master of Marketing είναι ένα πρόγραμμα σπουδών μαθημάτων μάστερ 18 μηνών με στόχο να σας βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να ακολουθήσει μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Οι απόφοιτοι θα κερδίσει την εκτίμηση του [+]

Το Master of Marketing είναι ένα πρόγραμμα σπουδών μαθημάτων μάστερ 18 μηνών με στόχο να σας βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να ακολουθήσει μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Οι απόφοιτοι θα κερδίσει την εκτίμηση του σύγχρονου marketing σε παγκόσμιο επίπεδο και την ικανότητα να εντοπίζουν τις ευκαιρίες της αγοράς και να αναπτύξουν κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ. Επαγγελματικές προοπτικές Με ένα Master of Marketing, οι απόφοιτοι θα είναι εξοπλισμένο με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για μια καριέρα στον τομέα της εμπορίας και τη βιομηχανία των επικοινωνιών. Οι μαθητές μπορούν να ακολουθήσουν μια καριέρα στην εταιρική, συμβουλευτική ή την ανάλυση της αγοράς, μεταξύ άλλων επιλογών. Η διάρθρωση των σπουδών Το Master of Marketing είναι ένα 18-μηνών, το πρόγραμμα 240 σημείων που μελετήθηκαν πάνω από έξι τρίμηνα. Θα μελετήσει βασικά μαθήματα των επιχειρήσεων και συνεχίζουμε για μια σειρά από εξειδικευμένα μαθήματα μάρκετινγκ που εστιάζουν στη σύγχρονη πρακτική μάρκετινγκ, την ανάλυση της αγοράς, branding και τη στρατηγική, καθώς και η διαχείριση των σχέσεων. Θα ολοκληρώσει επίσης τέσσερις επαγγελματικές μονάδες ανάπτυξης ως ένα σημαντικό συστατικό του πτυχίου σας. Αυτά θα σας εξοπλίσει με τις επαγγελματικές δεξιότητες που θα πρέπει να βελτιώσουν την απασχολησιμότητα και την επιτυχία στον κόσμο των επιχειρήσεων σας. Ακαδημαϊκές προϋποθέσεις Για να κερδίσουν την είσοδο θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει ένα πτυχίο από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή ίδρυμα της μάθησης με το ισοδύναμο τουλάχιστον ενός μέσου όρου της Νέας Ζηλανδίας Β στα πιο προχωρημένα μαθήματα. Αυτό μπορεί να είναι είτε ένα πτυχίο στην επιχείρηση * ή... [-]

πλοίαρχος διαχείριση των προϊόντων

University of Oulu
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Φινλανδία Oulu

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη διαχείριση προϊόντων (ProM) είναι ένα διετές πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της διαχείρισης των προϊόντων που μπορούν να διαχειριστούν ενεργά προϊόντα και την γκάμα των προϊόντων. Η εστίαση είναι στην διαχείριση των προϊόντων της τεχνολογίας. Βασίζεται στις επιστήμες της μηχανικής και επικεντρώνεται στη διαχείριση του προϊόντος. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Master στη Διοίκηση Προϊόν Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη διαχείριση προϊόντων (ProM) είναι ένα διετές πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της διαχείρισης των προϊόντων που μπορούν να διαχειριστούν ενεργά προϊόντα και την γκάμα των προϊόντων. Η εστίαση είναι στην διαχείριση των προϊόντων της τεχνολογίας. Βασίζεται στις επιστήμες της μηχανικής και επικεντρώνεται στη διαχείριση του προϊόντος. ProM παρέχει μαθήματα σε σύγχρονα θέματα, με έμφαση στις βασικές management.The προϊόν του προγράμματος είναι η διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος, η διαδικασία της παράδοσης και το σύνολο της αλυσίδας προσφοράς και ζήτησης. Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας σε διεθνές πλαίσιο τόνισε. ProM περιλαμβάνει στενή συνεργασία με τη βιομηχανία και διαλέξεις πρακτικές περιπτώσεις για την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας. Οι Επισκέπτες ομιλητές από τη βιομηχανία συχνά καλούμαι να μιλήσω. Οι αναθέσεις συνήθως συνδέονται με την πρακτική βιομηχανικές προκλήσεις, επιτρέποντας στους μαθητές να αποκτήσουν εμπειρία στον κλάδο, καθώς αρχίσει η δημιουργία δικτύων στον κόσμο των επιχειρήσεων. ProM έχει επίσης ισχυρούς δεσμούς με όλους τους κλάδους μηχανικής στο Τμήμα Τεχνολογίας. Περίγραμμα του προγράμματος ProM είναι ένα διετές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης. Το φορτίο μάθημα έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη των σπουδών, ώστε οι μαθητές λαμβάνουν το μεταπτυχιακό τους στη Μηχανική, όπως έχει προγραμματιστεί. Πτυχιούχου Μελετώντας Διαχείρισης Προϊόντων συνδυάζει τη γνώση από τη μηχανική και τη διαχείριση των επιστημών. Τεχνικό υπόβαθρο των μαθητών λειτουργεί ως θεμέλιο για την εφαρμογή μεθόδων διαχείρισης των προϊόντων στη δημιουργία προϊόντων και διαδικασιών παράδοσης. Οι απόφοιτοι θα είναι αρμόδια για διάφορες πτυχές... [-]

Master In Digital Marketing και τα κοινωνικά δίκτυα

EEME Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος

Το Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προσφέρει τις στρατηγικές και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός σχεδίου Digital Marketing. [+]

η καλύτερη επιλογή σας καριέρας: το πρόσωπο, με οδόμετρο, τελικό σχέδιο και εργασιακή εμπειρία. Περισσότεροι από 150 φοιτητές εκπαιδεύονται. Προαιρετικό διπλό πτυχίο Master in Digital Marketing και Κοινωνική Δικτύωση για Business School Ε.Ε.Μ.Ε. Master in Digital Marketing και τα Social Media του Πανεπιστημίου Ελισάβετ Α ' χαρακτηριστικά Ο Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα της Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προσφέρει τις στρατηγικές και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός σχεδίου Digital Marketing. Η σχολή αποτελείται από κορυφαίους επαγγελματίες που αναγνωρίζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και αποτελούν μέρος από τις σημαντικότερες εταιρείες τεχνολογίας στη χώρα μας. Η εκμάθηση προσανατολισμού κάνοντας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Δασκάλου: οι μαθητές λαμβάνουν όχι μόνο την κατάλληλη εκπαίδευση από τους καλύτερους ειδικούς, αλλά και να θέσει σε εφαρμογή αποκτήσει όλη η γνώση. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων και τη δυναμική της ομάδας ο φοιτητής θα εδραιώσει σταθερά τη μάθηση και επίσης να είναι σε θέση να την εφαρμόσει στην επαγγελματική σας ζωή αποτελεσματικά. Διδάσκονται από επαγγελματίες κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας και των ψηφιακών φορέων Πρόγραμμα Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα (MMDRS) περιλαμβάνει 60 μονάδες ECTS. Τέσσερις λόγοι για την επιλογή του Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα 1 Κογκρέσο αποκλειστική #eemeeting δικτύωσης Κατά τη διάρκεια του προγράμματος το Master in Digital Marketing και Κοινωνική Δικτύωση μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια συνάντηση δικτύωσης με τους υπεύθυνους για την εξαιρετική σχέδια και τους επιχειρηματίες. Οι eemeetings της Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προωθήσει την ανταλλαγή εμπειριών και τη μεταφορά... [-]

πλοίαρχος της τεχνολογίας των πληροφοριών και των επικοινωνιών

La Trobe University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 - 24 μήνες September 2017 Αυστραλία Melbourne

Η παγκόσμια έλλειψη ειδικευμένων επαγγελματιών ΤΠΕ σημαίνει ότι θα πρέπει να περιζήτητη σε παγκόσμια κλίμακα για ένα ευρύ φάσμα ρόλων σε διάφορους τομείς. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Επιλέξτε Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο La Trobe Αποκτήστε προηγμένες δεξιότητες και τις γνώσεις για να ξεκινήσει μια παγκόσμια καριέρα στον τομέα των ΤΠΕ. Ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου, μέσω της πρακτικής της βιομηχανίας, της πληροφορικής και των έργων λογισμικού. Μάθετε σχετικά με τη διαχείριση του έργου, το σχεδιασμό του συστήματος, τον έλεγχο και την τεκμηρίωση καθώς πηγαίνετε. Ακολουθήστε τα ενδιαφέροντά σας με την τεράστια ποικιλία μας της επιστήμης των υπολογιστών, της ηλεκτρονικής τεχνολογίας και τη δικτύωση μαθήματα. Μάθετε με το δικό σας ρυθμό με τις επιλογές για την επιτάχυνση και την προηγμένη στάση. Μελέτη στο εξωτερικό με ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας. Καριέρα Αποτελέσματα Η παγκόσμια έλλειψη ειδικευμένων επαγγελματιών ΤΠΕ σημαίνει ότι θα πρέπει να περιζήτητη σε παγκόσμια κλίμακα για ένα ευρύ φάσμα ρόλων σε διάφορους τομείς. Το μάθημα αυτό σας εξοπλίζει για τους ρόλους της διαχείρισης, της έρευνας και της ανάπτυξης στην: συστήματα και μηχανικής ασφάλειας λογισμικού και υλικού σχεδιασμό του δικτύου, τη διαχείριση και τη μηχανική επικοινωνίες δεδομένων Τηλεπικοινωνίες πρωτόκολλο εφαρμογής ασύρματα δίκτυα και περισσότερο. Θα σας προετοιμάζει για τους ρόλους ως: αναλυτής συστημάτων τεχνολογία των πληροφοριών σύμβουλος διαχειριστή του συστήματος πληροφοριών λογισμικού και των εφαρμογών εκπαιδευτής μηχανικός συστημάτων μηχανικός ασφαλείας και πολλά άλλα. Τι θα μάθετε Πως να: να αναπτύξουν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα σε ομαδικά και ατομικά περιβάλλοντα διαχειρίζεται την επικοινωνία μεταξύ ανώτατα και ανώτερα στελέχη τους ειδικούς της τεχνολογίας ασχολούνται με τα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα όπως η ηλεκτρονική πειρατεία, η πειρατεία λογισμικού και παραβίασης της ασφάλειας την... [-]

Μάστερ στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση της μάρκας

NHH Norwegian School of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2018 Νορβηγία Μπέργκεν

Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων [+]

Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων Πιστωτικές μονάδες ECTS: 120 Διάρκεια: δύο έτη οικοδόμηση και τη διαχείριση ισχυρά εμπορικά σήματα είναι το κλειδί για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία για προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Μάρκα παρέχει στους φοιτητές με την έρευνα βασιζόμενη σε βάθος και γνώση στο μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, της καινοτομίας και της διαχείρισης της μάρκας. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και ανταγωνιστής είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Πελάτη και ανταγωνιστή ιδέες παρέχουν τη βάση για την ανάπτυξη ορθών στρατηγικών καθώς και τη βέλτιστη τοποθέτηση στην αγορά και αποτελεσματικές τακτικές μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα ενσωματώνει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές από τη στρατηγική και το μάρκετινγκ για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ισχυρές μάρκες και κάνοντας τις μελλοντικές αποφάσεις της αγοράς. Κεντρική ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής: Πώς να προσαρμόσουν τα προϊόντα, συστήματα επικοινωνίας και διανομής στις ανάγκες των πελατών - και τη συμπεριφορά; Πώς να τοποθετήσετε μια μάρκα αποτελεσματικά σε μια ανταγωνιστική αγορά; ... [-]

MCOM στη διαχείριση της κυκλοφορίας (RD)

University of Johannesburg
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 3 χρόνια February 2018 Νότια Αφρική Γιοχάνεσμπουργκ +1 περισσότερα

Ο μαθητής πρέπει να αναπτύξει την εφαρμοσμένη ικανότητες και πρακτικές δεξιότητες για την απόκτηση, ερμηνεία προβληματισμό σχετικά και την εφαρμογή των αρχών της διαχείρισης της κυκλοφορίας. Ο μαθητής πρέπει να αποκτήσει μια εστιασμένη αρμοδιότητα ανάλογα με το θέμα της διατριβής. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνία και Μάρκετινγκ. Ο μαθητής πρέπει να αναπτύξει την εφαρμοσμένη ικανότητες και πρακτικές δεξιότητες για την απόκτηση, ερμηνεία προβληματισμό σχετικά και την εφαρμογή των αρχών της διαχείρισης της κυκλοφορίας. Ο μαθητής πρέπει να αποκτήσει μια εστιασμένη αρμοδιότητα ανάλογα με το θέμα της διατριβής. Ο μαθητής θα πρέπει να παρουσιάζουν ενδείξεις ανεξάρτητων και πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες. Οι μαθητές θα εμφανίσει επίσης αρμοδιότητα στην εφαρμογή της σχετικής μεθοδολογίας της έρευνας και τη σωστή γραπτή επικοινωνία της ερευνητικής διαδικασίας και των ευρημάτων. Ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση να προβληματιστούν σχετικά με του της έρευνας αποφάσεις και τις εφαρμογές / και να εκτιμηθεί η επίπτωση αυτών στην ολιστική πλαίσιο της διαχείρισης της κυκλοφορίας. Προϋποθέσεις Εισαγωγής Ένας φοιτητής, ο οποίος έχει στην κατοχή του ένα προσόν BCom Honours στο Marketing Management στο NQF Επίπεδο 7 ή 8 μπορεί να υποβάλει αίτηση για την εισαγωγή σε αυτό το προσόν. Ο Κοσμήτορας της Σχολής Διαχείρισης μπορεί να αρνηθεί την εισαγωγή των φοιτητών στα προσόντα του πλοιάρχου, εφόσον κρίνει ότι το ακαδημαϊκό υπόβαθρο του μαθητή είναι ανεπαρκής για τις προτεινόμενες μελέτες. Διάρκεια του προγράμματος Πλήρης απασχόληση: τουλάχιστον 1 έτος, 2 χρόνια κατ 'ανώτατο όριο Μερική απασχόληση: 2 χρόνια τουλάχιστον, 3 έτη κατ 'ανώτατο όριο Στοιχεία επικοινωνίας Όνομα: Ο καθηγητής Δ Pooe / Τηλ: +27 (0) 11 559 5057 / E-mail: dpooe@uj.ac.za [-]