Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Δείτε όλες τις 115 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Επικοινωνίες

Ψάχνετε για μια καριέρα που είναι συνδεδεμένο με τα δίκτυα κτιρίου και έχοντας πολλές επαφές; Ίσως το όνειρο της συνεργασίας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης; Στη συνέχεια, ένα μεταπτυχιακό σε τομείς όπως η Media Communications, ή / και Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να είναι το τέλειο βαθμό για σας.

Μια καριέρα στην Communications σας επιτρέπει να εξερευνήσετε τη δυναμική μεταξύ των πελατών και εταιριών, και θα αποκτήσουν μια βαθιά γνώση της θεωρίας και της πρακτικής της στρατηγικής, μάρκετινγκ και την έρευνα. Ένα μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία / Media περιλαμβάνει προγράμματα τα οποία είναι συνδεδεμένα με πολλά διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών και των μέσων ενημέρωσης, όλα αυτά συνδυασμένα μαζί σε μια εφαρμοσμένη επιστήμη. Με αυτό το βαθμό, θα αποκτήσουν μια ευρεία κατανόηση της ιστορίας των επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης και τον τρόπο που ισχύει για εσάς, ως εμπειρογνώμονας επικοινωνιών. Πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις (PR) θα σας δώσει μια κατανόηση για το πώς να διαχειρίζεται την επικοινωνία μεταξύ ενός οργανισμού και publics της, να διατηρήσει μια δημόσια εικόνα για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ή υψηλού προφίλ ανθρώπους, όπως οι πολιτικοί και διασημότητες.


Στη σελίδα αυτή παρατίθενται πολλά προγράμματα στον τομέα της Επικοινωνίας / ΜΜΕ / Δημόσιες Σχέσεις (PR). Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά και μη διστάσετε να κάνετε κλικ στο περιγραφές πρόγραμμα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο!

Διαβάστε Περισσότερα

Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων της εταιρείας... [-]

Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Φινλανδία Ελσίνκι

[+]

Πώς παγκόσμιες μεταβολές επηρεάζουν τη δημοκρατική πολιτική; Ποιος είναι ο ρόλος των μέσων μαζικής ενημέρωσης στο μετασχηματισμό των σύγχρονων δημοκρατιών;

Στόχος του προγράμματος

Οι ειδικοί στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν:

Εκτός από τους φοιτητές πτυχίο, έχουμε λάβει πολλά επισκέπτονται και ανταλλαγές φοιτητών και επιστημόνων από την Ευρώπη και αλλού. Θα έχετε την ευκαιρία να κάνει μια εθελοντική πρακτική άσκηση στο εξωτερικό με την υποστήριξη από το Erasmus.... [-]


πλοίαρχος στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία

Rome Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη +1 περισσότερα

Γίνετε μέλος του πιο διεθνές σχολείο των επιχειρήσεων στην Ευρώπη! Εκπαίδευση αριστείας, πρακτικής εξάσκησης, φοιτητές από 140 χώρες, υπηρεσία σταδιοδρομίας, διεθνή δικτύωση και πολλά άλλα οφέλη για την επαγγελματική και προσωπική σας ανάπτυξη. Διδασκαλία συνθέσεις για κάθε ζήτηση. [+]

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ διαθέσιμες υποτροφίες, αίτηση τώρα!

Το Master στη Μάρκετινγκ και τις Επικοινωνίες στο Business School της Ρώμης είναι μια ιδανική επιλογή για την επαγγελματική αναζήτηση ενός παγκοσμίου επιπέδου πρόγραμμα σπουδών σε αυτά τα θέματα, για να ξεκινήσει ή να εδραιώσει μια επιτυχημένη σταδιοδρομία σε ένα διεθνές περιβάλλον. Η ποιότητα της διδασκαλίας , η πραγματοποίηση διεθνών πρακτικών, 2 περιηγήσεις στο Παρίσι και η Βαρκελώνη και οι προσφερόμενες υπηρεσίες σταδιοδρομίας και δικτύωσης συμβάλλουν στο να καταστεί αυτό το πρόγραμμα ιδανικό για όσους επιδιώκουν να υπερέχουν στην αγορά εργασίας και στις παγκόσμιες επιχειρήσεις. Ημερομηνία έναρξης: κάθε χρόνο, τον Μάρτιο και τον Οκτώβριο.... [-]


Πλοίαρχος στις επικοινωνίες και το μελλοντικό μάρκετινγκ στο Madrid

GBSB Global Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 - 12 μήνες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Μελέτες Επικοινωνίας και Μελλοντικό Μάρκετινγκ σε μια Σχολή Επιχειρήσεων όπου το "Ψηφιακό" βρίσκεται στον πυρήνα της. Το GBSB Global είναι το μοναδικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ισπανία που είναι διαπιστευμένο από τη Microsoft ως ηγέτης στην ψηφιακή εκπαίδευση. [+]

Γιατί Master στην επικοινωνία και το μέλλον Marketing στη Μαδρίτη Μελέτες Επικοινωνίας και Μελλοντικό Μάρκετινγκ σε μια Σχολή Επιχειρήσεων όπου το "Ψηφιακό" βρίσκεται στον πυρήνα της. Το GBSB Global είναι το μοναδικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ισπανία που είναι διαπιστευμένο από τη Microsoft ως ηγέτης στην ψηφιακή εκπαίδευση. Περιγραφή του προγράμματος Το πρόγραμμα Master of Communications & Future Marketing στο Μαδρίτη διδάσκει στους σπουδαστές τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους σχεδιασμού και έναρξης μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής επικοινωνίας και εκστρατείας μάρκετινγκ που θα επιτύχει σήμερα στις παγκόσμιες αγορές. Αυτός ο πλοίαρχος στις επικοινωνίες μάρκετινγκ στη Μαδρίτη ενσωματώνει διδασκαλίες στους τομείς της ηγεσίας, της παγκόσμιας επιχειρηματικής στρατηγικής, του ψηφιακού και καινοτόμου μάρκετινγκ, της επικοινωνίας μάρκας, καθώς και της έρευνας τάσεων και της ανάλυσης της αγοράς. Ο πλοίαρχος στις επικοινωνίες μάρκετινγκ στο Μαδρίτη διαθέτει επίσης μια αλληλεπιδραστική ενότητα, το "Στρατηγικό παιχνίδι προσομοίωσης μάρκετινγκ και επικοινωνιών", στο οποίο οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στρατηγικές δεξιότητες λήψης αποφάσεων σε μια πραγματική προσομοίωση των επιχειρήσεων για την προετοιμασία για τις προκλήσεις της Μάρκετινγκ. Οι μαθητές θα μάθουν επίσης τις καλύτερες μεθόδους για τη μόχλευση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων και των κοινωνικών αναλυτικών μέσων και περισσότερα για να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα και μια επιχείρηση. Βασικά Στοιχεία Διάρκεια του προγράμματος - 9 μήνες Γλώσσα του προγράμματος - Αγγλικά Προσλήψεις - Οκτώβριος, Ιανουάριος, Απρίλιος / Ετήσια Πρόγραμμα - Τελικό, Βραδιές Τοποθεσία - Μαδρίτη, Ισπανία Highlights του προγράμματος Ηγέτης στην Ψηφιακή Εκπαίδευση στην Ισπανία Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ Φοιτητές από 70 διαφορετικές χώρες Πολλαπλές Επισκέψεις Εταιρείας και Πρακτικές Γνώσεις Εκμάθηση... [-]

πλοίαρχος της τεχνολογίας των επικοινωνιών (MTC)

CESTE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 εξάμηνα October 2018 Ισπανία Σαραγόσα Βολιβία Κοτσαμπάμπα Λα Παζ Σάντα Κρουζ Oruro +5 περισσότερα

Το Master έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επαγγελματίες με υψηλό εκμάθηση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τους ειδικούς της τεχνολογίας των πληροφοριών σε τεχνολογίες αιχμής στην αγορά, αλλά την ίδια στιγμή σε θέση να προσαρμοστούν εύκολα σε άλλα είδη τεχνολογίας και των προμηθευτών. Αυτοί οι επαγγελματίες θα πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει την ευθύνη για τα καθήκοντα σχεδιασμού και έργων, το σχεδιασμό και την επίλυση προβλημάτων. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Το Master έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επαγγελματίες με υψηλό εκμάθηση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τους ειδικούς της τεχνολογίας των πληροφοριών σε τεχνολογίες αιχμής στην αγορά, αλλά την ίδια στιγμή σε θέση να προσαρμοστούν εύκολα σε άλλα είδη τεχνολογίας και των προμηθευτών. Αυτοί οι επαγγελματίες θα πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει την ευθύνη για τα καθήκοντα σχεδιασμού και έργων, το σχεδιασμό και την επίλυση προβλημάτων. Περιγραφή Προγράμματος Master in τεχνολογιών επικοινωνίας (MTC) Ποιος είναι προσανατολισμένη Το Master απευθύνεται σε πτυχιούχους στα πανεπιστήμια και σχολές διοίκησης επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε κλάδους που σχετίζονται με την επιστήμη των υπολογιστών (μαθηματικά, φυσική, στατιστικά, της μηχανικής, της χημείας ...). Για τους ανθρώπους που δεν έχουν το κολέγιο και για όσους θέλουν να πάρουν μια επαγγελματικά προσόντα πιστοποίησης, είναι δυνατόν να έχει πρόσβαση, εφόσον πιστοποιούν επαγγελματική εμπειρία στο ενδιάμεσο επίπεδο μέσα στην εταιρεία σας, τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια στην περιοχή της Πληροφορικής. Στόχοι Το Master έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επαγγελματίες με υψηλό εκμάθηση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τους ειδικούς της τεχνολογίας των πληροφοριών σε τεχνολογίες αιχμής στην αγορά, αλλά την ίδια στιγμή σε θέση να προσαρμοστούν εύκολα σε άλλα είδη τεχνολογίας και των προμηθευτών. Αυτοί οι επαγγελματίες θα πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει την ευθύνη για τα καθήκοντα σχεδιασμού και έργων, το σχεδιασμό και την επίλυση προβλημάτων. Με αυτά τα χαρακτηριστικά οι μαθητές θα πρέπει να προετοιμαστεί για τεχνικούς και υπεύθυνες θέσεις όπου μπορούν να αναπτύξουν κάποιες από τις παρακάτω ρόλους: Ανάλυση... [-]

Master στην Επικοινωνία

CESMA Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Ο κύριος στόχος αυτού του Master είναι να παρέχει ειδική εκπαίδευση για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ως αποτέλεσμα τον επαναπροσδιορισμό της λειτουργίας του, οι αλλαγές στον κλάδο. [+]

«Δεν έχει αλλάξει επικοινωνίας έχει αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούμε.»

Ο προβληματισμός DIRCOM μια σημαντική ισπανική εταιρεία, μας βάζει σε καλό σημείο εκκίνησης ενός ταξιδιού στην οποία θα εργαστούμε μαζί με έναν τελικό στόχο: να μάθουν να μετακινήσετε τα μηνύματα και τις ιδέες από την εταιρεία σε έναν κόσμο που αλλάζει με τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν λάβει μια ριζική στροφή στο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και πώς να λαμβάνουν και να καταναλώνουν πληροφορίες.... [-]


πλοίαρχος προχωρημένες σπουδές στη διαπολιτισμική επικοινωνία (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 14 - 18 μήνες September 2018 Ελβετία Λουγκάνο

Μερικής απασχόλησης μεταπτυχιακό πρόγραμμα για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαχείριση των επιχειρησιακών ή στρατηγικών καταστάσεις σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο και στη διαχείριση πολυπολιτισμικό ανθρώπινο δυναμικό. Η MIC, που ιδρύθηκε το 2004, είναι το μοναδικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα της διαπολιτισμικής επικοινωνίας του είδους της στην Ευρώπη που σας επιτρέπει να συνεχίσετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα ενώ σπουδάζετε. [+]

Εμπλουτίστε το επαγγελματικό προφίλ σας στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα με διαπολιτισμικές ικανότητες υψηλού επιπέδου!

 

Νέα έκδοση από τις 2 Οκτωβρίου 2017

Το Master of Advanced Studies σε Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας (MIC) είναι ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα μερικής απασχόλησης για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαχείριση των επιχειρησιακών ή στρατηγικών καταστάσεις σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο και στη διαχείριση πολυπολιτισμικό ανθρώπινο δυναμικό.... [-]


Ma στον τομέα των τεχνολογιών και κώδικες επικοινωνίας

Link Campus University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια November 2017 Ιταλία Ρώμη

Τα διαμορφωτικά προγράμματα χαρακτηρίζονται από μια ισχυρή πειραματική συστατικό, το αποτέλεσμα των διαφόρων δραστηριοτήτων εργαστήριο με στόχο την [+]

Μια καλή γνώση της τεχνικής είναι η βάση για την αντιμετωπίσει με επιτυχία τον σχεδιασμό και τη δημιουργικότητα. Τα ψηφιακά μέσα και η ταχύτητα της εξέλιξης των ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών) στην πραγματικότητα πρόκληση συνεχώς νέους επαγγελματίες. Τρία χρόνια Πτυχίο και τα προγράμματα του Μάστερ σχεδιαστεί για να παρέχουν essencial εργαλεία που είναι απαραίτητα για να συμμετάσχουν σε αυτές τις προκλήσεις. Ένα δωρεάν ιταλικό γλωσσικό μάθημα θα προσφέρεται σε όλους τους φοιτητές που προ-ισχύουν από την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου. Μέσα από τη συνεχή έρευνα και μελέτη, τότε, θα κυριαρχήσει το ψηφιακό κόσμο για να το χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο για τη δημιουργία προϊόντων αιχμής και για το σχεδιασμό νέων και πιο συναρπαστικές υπηρεσίες στους χρήστες. Πρόγραμμα Σπουδών Τα διαμορφωτικά προγράμματα χαρακτηρίζονται από μια ισχυρή πειραματική συστατικό, το αποτέλεσμα των διαφόρων δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στην ημερίδα "κάνει πραγματικά», σε συνεργασία με ερευνητικά κέντρα μέσα στο πανεπιστήμιο και με άλλους φορείς που σχετίζονται με αυτό, τα θεωρητικά ζητήματα που συζητούνται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό του μαθήματος είναι η παρουσία ενός υψηλού επιπέδου σχολή και εκπροσωπείται από εξέχουσες προσωπικότητες από τον κόσμο των ΤΠΕ και σχεδιασμός αλληλεπίδραση, η οποία διαθέτει σημαντική εμπειρία τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αυτά μπορεί έτσι να εξασφαλιστεί η μεταφορά εμπειριών, τεχνογνωσίας και γνώσης που θα συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους φοιτητές. ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Μεθοδολογία και Τεχνικές της Κοινωνικής Έρευνας Κοινωνιολογία των γλωσσών επικοινωνίας Κοινωνιολογία των νέων μέσων ενημέρωσης και των κοινωνικών δικτύων Σημειωτική αντικείμενα και θεωρία της... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην επικοινωνία και την πολιτική μάρκετινγκ

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς αυτό το πρόγραμμα: Βελτιώνουν το δικό τους επαγγελματικό προφίλ στο χώρο της πολιτικής. Θα αποκτήσει στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας για την εφαρμογή τους σε πολιτικούς υποψηφίους. Εργασία ως σύμβουλοι των προεκλογικών εκστρατειών ή κυβέρνηση επικοινωνίας Γίνετε ειδικοί στην προώθηση της εκλογικής συμβούλων μάρκετινγκ ως ένα έργο στην υπηρεσία της πολιτικής τάξης. Απευθύνεται σε: Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. METODOLODÍA CESCOMPOL είναι μια συνεργατική κέντρο του Πανεπιστημίου Alcala de Henares (UAH), ένα από τα παλαιότερα στην Ευρώπη. Το ακαδημαϊκό περιεχόμενο αυτού του πλοιάρχου είναι δομημένο για πιο γενικά θέματα (όπως η πολιτική επικοινωνία) σε συγκεκριμένες ενότητες (όπως η προσφυγή στην Κυβέρνηση, ενός πολιτικού κόμματος και υποψηφίου). Η μεθοδολογία βασίζεται σε δύο θεωρητικές και πρακτικές μέρη, για να εδραιώσει όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και όλα τα περιεχόμενα προσαρμόζονται τόσο στην Ισπανία όσο και στη Λατινική Αμερική. Η σχολή αποτελείται από ενεργά επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων σε αντίστοιχες μονάδες τους, με εμπειρία στη δημόσια πολιτική, τα σχέδια της κυβέρνησης, στρατηγικές επικοινωνίας και εκστρατείες. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η λήψη τελικής τίτλος υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες Δάσκαλος και την ανάπτυξη της Διπλωματικής Εργασίας. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ MBA από το Πανεπιστήμιο του Alcala de Henares και Master από CESCOMPOL ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Πολιτική, ιθαγένεια και πολιτική συμπεριφορά Πολιτικά σενάρια και Εκλογικά... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και την πολιτιστική διαχείριση

Zeppelin University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2018 Γερμανία Friedrichshafen

Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. Μεταπτυχιακό μας στον τομέα της "Επικοινωνία & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών"Ανταποκρίνεται σε αυτές τις προκλήσεις. Εδώ, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαφορετικές πίστες, που σημαίνει ότι μπορούν να εστιάσουν είτε «Επικοινωνία και ΜΜΕ» ή «Πολιτισμός παραγωγής". Από τη μία πλευρά, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος μάθουν και να αναλύσει τα πολιτιστικά θεμέλια της σύγχρονες κοινωνίες, ενώ από την άλλη πλευρά, έχουν τη δυνατότητα, μέσω επικοινωνιακή πρακτική, να διαδραματίσει ένα ρόλο στην επίλυση των σημερινών κοινωνικών θεμάτων. Μαζί, η επικοινωνία και ο πολιτισμός είναι απίθανο βασικές έννοιες της σύγχρονης κοινωνίας. Θα τονίσω αυτό που εμείς θεωρούμε δεδομένα και, στη διαδικασία, καλέστε το υπό αμφισβήτηση. Αυτό αλλάζει την κατάσταση. Το μεταπτυχιακό στον τομέα της "Επικοινωνίας & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών» προσφέρει στους φοιτητές του μια κριτική ανάλυση με τις επικοινωνίες και τις θεωρίες της επιστήμης της πολιτιστικής και καθιερώνει μια προηγμένη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και τα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας. Οι μαθητές μελετούν τις μεθόδους έρευνας σχετικά με τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, καθώς και τη λειτουργία της κοινωνικής και πολιτισμικής ανάλυσης. Ένα παράθυρο διαλόγου προσανατολισμό και αυτόνομα οργανωμένη πτυχίου προωθεί τη γνωστική, δημιουργική και εκφραστική ικανότητες. Επιπλέον, η έρευνα εμπειρίας, ενώ οι οργανωτικές δεξιότητες και... [-]

Πλοίαρχος στη διαχείριση μάρκας και στην επικοινωνία (σε συνεργασία με το Landor)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας αποτελεί επαγγελματίες σε θέση να δημιουργήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος μέσω όλα τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. [+]

Σήμερα ο διαχειριστής της μάρκας αντιπροσωπεύει ένα βασικό σχήμα της εταιρείας, και θα πρέπει να είναι γνώστης της μάρκας, ένα καινοτόμο προετοιμάζονται και αρμόδιο και ειδικευμένο οργανωτής. Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας αποτελεί επαγγελματίες σε θέση να δημιουργήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος μέσω όλα τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι μαθητές μαθαίνουν τα μυστικά της στρατηγικής της μάρκας (απτές αξίες της ποιότητας και τιμές απόδοσης και άυλων περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την εικόνα, τη φήμη, την προβολή και τη φήμη), προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία ενός προϊόντος, τη δημιουργία επιχειρήσεων και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κεφαλαίου. Το Master είναι οργανωμένο σε δύο εκδόσεις, την πρώτη τον Νοέμβριο του στα ιταλικά, το δεύτερο τον Φεβρουάριο, στην αγγλική γλώσσα. Ευκαιρίες καριέρας - Στο τέλος του Master, ο φοιτητής μπορεί να εργάζεται σε εταιρείες ως Διευθυντής Μάρκας, Διευθυντής Μάρκετινγκ, Διευθυντής Προϊόντος και για Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ως Διαχειριστής Έργου, Διαχειριστής Πελάτης, Στρατηγικός, Σύμβουλος Μάρκας. Άλλες ευκαιρίες είναι οι διαφημιστικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες ως στρατηγικός σχεδιασμός, διαχειριστής λογαριασμών. Προυποθέσεις εισόδου - Το Master στη Διοίκηση Μάρκα και Επικοινωνίας χαιρετίζει πτυχιούχους στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ, τις ανθρωπιστικές επιστήμες ή την κοινωνική επιστήμη, οικονομικών και επιστημονικών κλάδων? Πτυχιούχοι ιταλικών ή ξένων σχολών σχεδιασμού σε δημιουργικούς κλάδους · Επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το Master στη Διοίκηση Μάρκα και Επικοινωνίας, τώρα στην 15η έκδοση, παρέχει την εναλλαγή διαλέξεων, σεμιναρίων, περιπτωσιολογικών μελετών, εργαστηρίων και έργων σε εταιρικές σχέσεις με εταιρείες, ατομικά... [-]

Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία

IMF Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 17 εβδομάδες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Τα καλύτερα ηχεία για να καλύψουν, μέσω κυρίως πρακτική προσέγγιση, το σύνολο των επιχειρήσεων της επικοινωνίας μοντέλα είναι πρωταγωνιστές του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. 60 ECTS εκ των οποίων 170 ώρες είναι το πρόσωπο που διοργανώνονται σε 12 ενότητες και ένα εργαστήριο, που συνοδεύεται από ένα σχέδιο ανακοίνωσης της εταιρείας. Κατ 'εξοχήν πρακτική και υποστηρίζεται από πραγματικές περιπτώσεις. Αυτό πλοίαρχος θα επιτρέψει φοιτητών που εγγράφονται δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές εταιρικής επικοινωνίας στον τομέα της οργάνωσης και να οδηγήσει τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίησή του. ΣΤΟΧΟΙ Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία Ο κύριος στόχος αυτού του πλοιάρχου εκτελεστικής εξουσίας, είναι ότι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων δράσης για την λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες διαφορετικών μεγεθών και τομέων. Επιπλέον, με αυτόν τον κύριο θα πάρετε: Μάθετε Μάρκετινγκ και B2B και B2C επικοινωνίας. Κατανοήστε τη συμπληρωματικότητα των online και offline κόσμο. Θα καταλάβετε την κατανόηση της αγοράς και τη σχέση με τον νέο καταναλωτή. Αναλύστε... [-]

International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 εξάμηνα September 2018 Κάτω Χώρες Groningen Ηνωμένο Βασίλειο Leeds Λιθουανία Βίλνιους +4 περισσότερα

[+]

Η κοινοπραξία προσφέρει ένα μοναδικό πρόγραμμα κοινών μάστερ στις διεθνείς επικοινωνίες (MIC). Το πρόγραμμα είναι μια πλήρους απασχόλησης μελέτη πάνω από τρία εξάμηνα (90 ΕΚ). [-]

Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες February 2018 Ιταλία Μιλάνο

[+]

Στόχοι του μαθήματος

Πορεία του μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Είδη πολυτελείας ανακοίνωση εκπαιδεύει τους μαθητές να γίνουν ηγέτες στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της μόδας επαγγελματικό επίπεδο.

Οι μαθητές θα είναι σε θέση να εργαστούν στον τομέα της διαχείρισης μέσα σε ένα τεράστιο αριθμό των πεδίων επικοινωνίας μόδας, συμπεριλαμβανομένων styling και διαβούλευση εικόνας, PR, εκδηλώσεις διοργανώνει και μέσων επικοινωνίας της μόδας. Επαγγελματικές προοπτικές περιλαμβάνουν Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Εκδηλώσεις Ατζέντα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Γραφείο Τύπου Διευθυντής, Εκδότης, στυλίστας, Σύμβουλος Έρευνας, σύμβουλος εικόνας.... [-]