Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Συγκρίνετε τα 150 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Επικοινωνίες

Ψάχνετε για μια καριέρα που είναι συνδεδεμένο με τα δίκτυα κτιρίου και έχοντας πολλές επαφές; Ίσως το όνειρο της συνεργασίας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης; Στη συνέχεια, ένα μεταπτυχιακό σε τομείς όπως η Media Communications, ή / και Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να είναι το τέλειο βαθμό για σας.

Μια καριέρα στην Communications σας επιτρέπει να εξερευνήσετε τη δυναμική μεταξύ των πελατών και εταιριών, και θα αποκτήσουν μια βαθιά γνώση της θεωρίας και της πρακτικής της στρατηγικής, μάρκετινγκ και την έρευνα. Ένα μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία / Media περιλαμβάνει προγράμματα τα οποία είναι συνδεδεμένα με πολλά διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών και των μέσων ενημέρωσης, όλα αυτά συνδυασμένα μαζί σε μια εφαρμοσμένη επιστήμη. Με αυτό το βαθμό, θα αποκτήσουν μια ευρεία κατανόηση της ιστορίας των επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης και τον τρόπο που ισχύει για εσάς, ως εμπειρογνώμονας επικοινωνιών. Πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις (PR) θα σας δώσει μια κατανόηση για το πώς να διαχειρίζεται την επικοινωνία μεταξύ ενός οργανισμού και publics της, να διατηρήσει μια δημόσια εικόνα για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ή υψηλού προφίλ ανθρώπους, όπως οι πολιτικοί και διασημότητες.


Στη σελίδα αυτή παρατίθενται πολλά προγράμματα στον τομέα της Επικοινωνίας / ΜΜΕ / Δημόσιες Σχέσεις (PR). Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά και μη διστάσετε να κάνετε κλικ στο περιγραφές πρόγραμμα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο!

Διαβάστε Περισσότερα

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2018 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις... [-]

Βαθμός Επίσημη Μάστερ στην πολιτική και θεσμική επικοινωνία (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ, τη διαβούλευση και την πολιτική επικοινωνία - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος May 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). [+]

Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). Οι εκπαιδευτικοί πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί στο Master αναγνωρίζονται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μαθήματα εκπαίδευσης για την πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Santiago de Compostela και τη Μούρθια, μέσω προγραμματικών συμφωνιών με αυτά τα πανεπιστήμια. Στόχοι Ο Μεταπτυχιακό στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία Είναι η κύρια αναφορά αυτής της πειθαρχίας στην Ισπανία, αφού ελήφθησαν υπόψη κατά τα έτη 2012, 2013 και 2014 το καλύτερο Master of ανακοίνωση, σύμφωνα με την αριστοκρατική κατάταξη των Masters καταρτίζεται ετησίως από την εφημερίδα El Mundo. πρόγραμμα κατάρτισης του ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματίες της επικοινωνίας σε οργανισμούς με μια στρατηγική προσέγγιση. Προσφέρει όσους επιθυμούν να ειδικεύονται στον τομέα αυτό τα απαραίτητα εργαλεία, τόσο σε θεωρητικό όσο και ιδιαίτερα πρακτικό για το σχεδιασμό και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών και αποτελεσματικής πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας. Γενικοί στόχοι: Αυτό το Master είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως κύριο στόχο να αναπτύξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ορθή επαγγελματική απόδοση στον τομέα του μάρκετινγκ και της πολιτικής επικοινωνίας πάντα σε κυβερνητικό, διοικητικό ή / και θεσμικό πλαίσιο. Είναι να παράγει αποφοίτους με μια ολοκληρωμένη κατανόηση του όλους τους τομείς που σχετίζονται με την πολιτική μάρκετινγκ, την ίδια στιγμή διαθέτουν τις δεξιότητες για την κάλυψη των πολλαπλών καθηκόντων που απευθύνονται σε... [-]

Master στην εταιρική επικοινωνία: δημόσιες σχέσεις, το πρωτόκολλο και τα γεγονότα στη Βαρκελώνη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

που δημιουργήθηκε για να ασχοληθεί με τα μέσα ενημέρωσης και μάθετε πώς να προβάλει μια καλή εταιρική εικόνα και πώς εξωτερικούς παράγοντες επηρεάζουν όλες τις αποφάσεις. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. μελετήσει το Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη θα σας επιτρέψει να αναπτύξουν την επικοινωνία σας να εργαστούν σε επιχειρηματικές δεξιότητες. Αν είστε ένα ενεργό πρόσωπο, με τους ανθρώπους των δεξιοτήτων και ενδιαφέρονται για την επικοινωνία, να δώσουν προσοχή! Μπορείτε να καθίσετε στην περιοχή επικοινωνίας της κάθε εταιρείας, επειδή έχετε εκπαιδευτεί για την αντιμετώπιση μέσα ενημέρωσης και θα κυριαρχήσει η δημόσιες σχέσεις σε γενικές γραμμές, επιτρέποντας ακόμη ξεπεράσει την εσωτερική και εξωτερική κρίση. Θα μάθετε, επίσης, διαφορετικά πρωτόκολλα, όπως η επίσημη, των επιχειρήσεων και των κοινωνικών, τόσο για να οργανώσετε κάποια γεγονότα για να βοηθήσει τους άλλους στο όνομα της εταιρείας σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά και να αποκτήσουν τα αναγκαία μέτρα για την προετοιμασία των προϋπολογισμών που σας επιτρέπουν να διεξάγουν με επιτυχία αυτά τα γεγονότα έννοιες. Ακόμη, θα κυριαρχήσει μη-λεκτική, απαραίτητη δικτύωση όταν η επικοινωνία και να ερμηνεύσει τα μηνύματα. Ξέρετε, αν θέλετε να εργαστείτε σε οποιοδήποτε τομέα της εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, μελέτη Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη Είναι η καλύτερη επιλογή για να μεταβείτε στην καλύτερη εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό δυνατό. Έχει την αναγνώριση του UVic-UCC, που χορηγούν να ολοκληρώσει το δικό τους πτυχίο κολεγίου, και χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Abertis. Τι περιμένετε για να ενημερώσει; Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων διοικητικών στελεχών στα σχέδια της εταιρείας. Κριτική ανάλυση και την ικανότητα για αφαίρεση. Ταχύτητα... [-]

MA στη Εταιρικής Επικοινωνίας

EAE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος April 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Full Time Master Πρόγραμμα Εταιρικής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Business School, έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τους διαχειριστές σχετικά με τα νέα εργαλεία επικοινωνίας .... [+]

Masters in Corporate Communications

Η επικοινωνία είναι μια δυναμική διαδικασία: η κοινωνία των μέσων ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μια στενή οργανισμούς τρόπο επικοινωνίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της, τόσο στις εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Το Web 2. 0, με τη σειρά της, έχει γίνει το νέο κοινωνικό τεχνολογίες (εικονικές κοινότητες, blogs, podcasts, κλπ.) για θέματα των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. ... [-]


Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων της εταιρείας... [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού, να... [-]

πλοίαρχος στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία

Rome Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ιταλία Ρώμη +1 περισσότερα

Γίνετε μέλος του πιο διεθνές σχολείο των επιχειρήσεων στην Ευρώπη! Κατάρτιση της αριστείας, αμειβόμενη πρακτική εξάσκηση, φοιτητές από 140 χώρες, υπηρεσία καριέρα, διεθνή δικτύωση και πολλά άλλα οφέλη για την επαγγελματική και προσωπική σας ανάπτυξη. Διδασκαλία συνθέσεις για κάθε ζήτηση. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ διαθέσιμες υποτροφίες, αίτηση τώρα! Ο Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών στη Ρώμη Business School είναι μια ιδανική επιλογή για τον επαγγελματία ψάχνει για ένα πρόγραμμα σπουδών παγκόσμιας κλάσης σε αυτά τα θέματα, για να αρχίσει ή να εδραιώσει μια επιτυχημένη καριέρα σε ένα διεθνές περιβάλλον. Ο Η Το ποιότητα της διδασκαλίας, καταβληθεί διεθνή πρακτική άσκηση και το σταδιοδρομία και τη δικτύωση των υπηρεσιών για την προσφορά συμβάλλουν ώστε να καταστεί αυτό το πρόγραμμα η τέλεια λύση για εκείνους που επιδιώκουν να διαπρέψουν στην αγορά εργασίας και στην παγκόσμια επιχείρηση. ... [-]

Master στο σχεδιασμό υπηρεσιών

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το πρόγραμμα Master in Υπηρεσία Σχεδιασμού έχει ως στόχο να προωθήσει αφήγησης και προτυποποίηση των δεξιοτήτων, την προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων και σχεδιασμού των επιχειρήσεων για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες υπηρεσία. Μέσα από την παρατήρηση των χρηστών, οι μαθητές θα ανιχνεύσει ανικανοποίητες ανάγκες των χρηστών και να αναπτύξει συναρπαστικό σενάρια, φυσικών και εικονικών συστημάτων εμπειρία εξυπηρέτησης, σε στενή επαφή με τους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου τομέα. [+]

Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας φέρνοντας σε μια επανάσταση που οδηγεί σε μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που οι υπηρεσίες προσφέρονται και να απολαμβάνουν, δημιουργώντας εξελισσόμενες ανάγκες και επιθυμίες, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Υπηρεσία Σχεδιασμού, μέσω μιας ολοκληρωμένης και διεπιστημονικής προσέγγισης, λειτουργεί μέσα σε αυτό το πλαίσιο και έχει το καθήκον να κατανοούν και να αγκαλιάσει τις κοινωνικές αλλαγές, προκειμένου να παραδώσει τις εμπειρίες και τις λύσεις για την απρόβλεπτη μελλοντικά σενάρια. Ο master στο σχεδιασμό υπηρεσιών το πρόγραμμα έχει ως στόχο να προωθήσει αφήγησης και προτυποποίηση των δεξιοτήτων, την σχεδιαστική προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων και των επιχειρήσεων για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες υπηρεσία. Μέσα από την παρατήρηση των χρηστών, οι μαθητές θα ανιχνεύσει ανικανοποίητες ανάγκες των χρηστών και να αναπτύξει συναρπαστικό σενάρια, φυσικών και εικονικών συστημάτων εμπειρία εξυπηρέτησης, σε στενή επαφή με τους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου τομέα. Ακροατήριο Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν πτυχίο πρώτου επιπέδου και / ή επαγγελματική εμπειρία σε Visual Και Graphic Design, Interaction Design, Αρχιτεκτονική και Δημιουργική Κωδικοποίηση. Το πρόγραμμα είναι επίσης ανοιχτό σε υποψηφίους με δίπλωμα / πτυχίο ή επαγγελματική εμπειρία στο Business Design, Επικοινωνία Science, New Media, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, ή ισοδύναμο, αν υποκινούνται από έναν ήχο ερευνητικό ενδιαφέρον προς τα θέματα του προγράμματος και ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο. Αποτέλεσμα Οι απόφοιτοι από το Master in Design πληροφορίες μπορούν να αναζητήσουν απασχόληση σε καθιερωμένες επιχειρήσεις, όπως οι μεγάλες εταιρείες, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, συμβουλών σε θέματα σχεδιασμού, καθώς και ΜΚΟ, κυβερνητικές... [-]

Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία

IMF Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 17 εβδομάδες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Τα καλύτερα ηχεία για να καλύψουν, μέσω κυρίως πρακτική προσέγγιση, το σύνολο των επιχειρήσεων της επικοινωνίας μοντέλα είναι πρωταγωνιστές του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. 60 ECTS εκ των οποίων 170 ώρες είναι το πρόσωπο που διοργανώνονται σε 12 ενότητες και ένα εργαστήριο, που συνοδεύεται από ένα σχέδιο ανακοίνωσης της εταιρείας. Κατ 'εξοχήν πρακτική και υποστηρίζεται από πραγματικές περιπτώσεις. Αυτό πλοίαρχος θα επιτρέψει φοιτητών που εγγράφονται δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές εταιρικής επικοινωνίας στον τομέα της οργάνωσης και να οδηγήσει τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίησή του. ΣΤΟΧΟΙ Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία Ο κύριος στόχος αυτού του πλοιάρχου εκτελεστικής εξουσίας, είναι ότι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων δράσης για την λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες διαφορετικών μεγεθών και τομέων. Επιπλέον, με αυτόν τον κύριο θα πάρετε: Μάθετε Μάρκετινγκ και B2B και B2C επικοινωνίας. Κατανοήστε τη συμπληρωματικότητα των online και offline κόσμο. Θα καταλάβετε την κατανόηση της αγοράς και τη σχέση με τον νέο καταναλωτή. Αναλύστε... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην επικοινωνία και την πολιτική μάρκετινγκ

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. [+]

ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς αυτό το πρόγραμμα: Βελτιώνουν το δικό τους επαγγελματικό προφίλ στο χώρο της πολιτικής. Θα αποκτήσει στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας για την εφαρμογή τους σε πολιτικούς υποψηφίους. Εργασία ως σύμβουλοι των προεκλογικών εκστρατειών ή κυβέρνηση επικοινωνίας Γίνετε ειδικοί στην προώθηση της εκλογικής συμβούλων μάρκετινγκ ως ένα έργο στην υπηρεσία της πολιτικής τάξης. Απευθύνεται σε: Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. METODOLODÍA CESCOMPOL είναι μια συνεργατική κέντρο του Πανεπιστημίου Alcala de Henares (UAH), ένα από τα παλαιότερα στην Ευρώπη. Το ακαδημαϊκό περιεχόμενο αυτού του πλοιάρχου είναι δομημένο για πιο γενικά θέματα (όπως η πολιτική επικοινωνία) σε συγκεκριμένες ενότητες (όπως η προσφυγή στην Κυβέρνηση, ενός πολιτικού κόμματος και υποψηφίου). Η μεθοδολογία βασίζεται σε δύο θεωρητικές και πρακτικές μέρη, για να εδραιώσει όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και όλα τα περιεχόμενα προσαρμόζονται τόσο στην Ισπανία όσο και στη Λατινική Αμερική. Η σχολή αποτελείται από ενεργά επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων σε αντίστοιχες μονάδες τους, με εμπειρία στη δημόσια πολιτική, τα σχέδια της κυβέρνησης, στρατηγικές επικοινωνίας και εκστρατείες. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η λήψη τελικής τίτλος υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες Δάσκαλος και την ανάπτυξη της Διπλωματικής Εργασίας. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ MBA από το Πανεπιστήμιο του Alcala de Henares και Master από CESCOMPOL ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Πολιτική, ιθαγένεια και πολιτική συμπεριφορά Πολιτικά σενάρια και Εκλογικά Συστήματα Βασικές Αρχές της... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες.

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και την πολιτιστική διαχείριση

Zeppelin University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2018 Γερμανία Friedrichshafen

Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. [+]

Σε κοινωνίες του σήμερα, η γνώση των διαφόρων πολιτισμών και έννομη προστασία στο πλαίσιο αυτών των πολιτισμών είναι πιο περιζήτητη από ποτέ. Ομοίως, οι απαιτήσεις σχετικά με τις πρακτικές επικοινωνίας έχουν αυξηθεί δραματικά. Για το λόγο αυτό τις δεξιότητες επικοινωνίας και πολιτιστική γνώση είναι βασικά προσόντα για τον 21ο αιώνα. Μεταπτυχιακό μας στον τομέα της "Επικοινωνία & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών"Ανταποκρίνεται σε αυτές τις προκλήσεις. Εδώ, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαφορετικές πίστες, που σημαίνει ότι μπορούν να εστιάσουν είτε «Επικοινωνία και ΜΜΕ» ή «Πολιτισμός παραγωγής". Από τη μία πλευρά, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος μάθουν και να αναλύσει τα πολιτιστικά θεμέλια της σύγχρονες κοινωνίες, ενώ από την άλλη πλευρά, έχουν τη δυνατότητα, μέσω επικοινωνιακή πρακτική, να διαδραματίσει ένα ρόλο στην επίλυση των σημερινών κοινωνικών θεμάτων. Μαζί, η επικοινωνία και ο πολιτισμός είναι απίθανο βασικές έννοιες της σύγχρονης κοινωνίας. Θα τονίσω αυτό που εμείς θεωρούμε δεδομένα και, στη διαδικασία, καλέστε το υπό αμφισβήτηση. Αυτό αλλάζει την κατάσταση. Το μεταπτυχιακό στον τομέα της "Επικοινωνίας & Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών» προσφέρει στους φοιτητές του μια κριτική ανάλυση με τις επικοινωνίες και τις θεωρίες της επιστήμης της πολιτιστικής και καθιερώνει μια προηγμένη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και τα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας. Οι μαθητές μελετούν τις μεθόδους έρευνας σχετικά με τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, καθώς και τη λειτουργία της κοινωνικής και πολιτισμικής ανάλυσης. Ένα παράθυρο διαλόγου προσανατολισμό και αυτόνομα οργανωμένη πτυχίου προωθεί τη γνωστική, δημιουργική και εκφραστική ικανότητες. Επιπλέον, η έρευνα εμπειρίας, ενώ οι οργανωτικές δεξιότητες και την ικανότητα να εργαστούν... [-]

πλοίαρχος προχωρημένες σπουδές στη διαπολιτισμική επικοινωνία (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 14 - 18 μήνες September 2017 Ελβετία Λουγκάνο

Μερικής απασχόλησης μεταπτυχιακό πρόγραμμα για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαχείριση των επιχειρησιακών ή στρατηγικών καταστάσεις σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο και στη διαχείριση πολυπολιτισμικό ανθρώπινο δυναμικό. Η MIC, που ιδρύθηκε το 2004, είναι το μοναδικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα της διαπολιτισμικής επικοινωνίας του είδους της στην Ευρώπη που σας επιτρέπει να συνεχίσετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα ενώ σπουδάζετε. [+]

Εμπλουτίστε το επαγγελματικό προφίλ σας στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα με διαπολιτισμικές ικανότητες υψηλού επιπέδου!

 

Νέα έκδοση από τις 2 Οκτωβρίου 2017

Το Master of Advanced Studies σε Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας (MIC) είναι ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα μερικής απασχόλησης για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαχείριση των επιχειρησιακών ή στρατηγικών καταστάσεις σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο και στη διαχείριση πολυπολιτισμικό ανθρώπινο δυναμικό.... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στην επικοινωνία, τα Social Media και το Web Marketing

Up Level School of Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 100 - 100 ώρες May 2018 Ιταλία Μιλάνο Ρώμη Νεάπολη +2 περισσότερα

Το Master στην ανακοίνωση, Social Media και Web Marketing είναι μια σύγχρονη και καινοτόμο εκπαίδευση που προετοιμάζει τους επαγγελματίες στον τομέα του Online Marketing και της εταιρικής επικοινωνίας online. Σε αντίθεση με άλλα μαθήματα web κλασικό μάρκετινγκ θέλει να είναι ένα πιο ολοκληρωμένο εργαλείο: είναι μια ειδική πλοίαρχο για τις Στρατηγικές Κοινωνικής Media Marketing, Διαφήμιση Online και το Web Copywriting θεμέλια, σχεδιασμένη σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τεχνικές επικοινωνίας και τις τελευταίες εξελίξεις του τομέα. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords, θα γίνουν καθημερινά εργαλεία στην εργασία σας. [+]

Το Master στην ανακοίνωση, Social Media και Web Marketing είναι μια σύγχρονη και καινοτόμο εκπαίδευση που προετοιμάζει τους επαγγελματίες στον τομέα του Online Marketing και της εταιρικής επικοινωνίας online. Σε αντίθεση με άλλα μαθήματα web κλασικό μάρκετινγκ θέλει να είναι ένα πιο ολοκληρωμένο εργαλείο: είναι μια ειδική πλοίαρχο για τις Στρατηγικές Κοινωνικής Media Marketing, Διαφήμιση Online και το Web Copywriting θεμέλια, σχεδιασμένη σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τεχνικές επικοινωνίας και τις τελευταίες εξελίξεις του τομέα. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords, θα γίνουν καθημερινά εργαλεία στην εργασία σας. Γιατί να επιλέξετε ένα Masters στην ανακοίνωση, Social Media και Online Marketing; Το νέο Master στην Επικοινωνία, Social Media και Web Marketing Up επίπεδο θα αποτελέσουν την προετοιμασία σας να λειτουργεί σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική βιομηχανία μέσω της κατάρτισης σε 360 μοίρες στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στο τέλος του Δασκάλου θα είστε σε θέση να σχεδιάσει, να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν ολοκληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας μόνο τις κλασικές τεχνικές για την προώθηση της μάρκας και των προϊόντων, τις πιο καινοτόμες τεχνικές του Web Marketing και επικοινωνίας για την κοινωνική μέσων μαζικής ενημέρωσης. Η εξέλιξη της επικοινωνίας απαιτεί τη γνώση των νέων μεθόδων και σε βάθος γνώση όλων των δυνατοτήτων τους. Η σταδιακή μετάβαση από το Web 2.0 στο Web 3.0, την αυξανόμενη ολοκλήρωση μεταξύ μηχανών αναζήτησης και Κοινωνικής Media, φέρνει την επανάσταση της επικοινωνίας μέσω του Διαδικτύου, αναπτύσσοντας ένα υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης που είναι τώρα στο κοινωνικό δίκτυο μέγιστη έκφραση του. Για το λόγο αυτό, το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάστερ στην... [-]

μάστερ στην εφαρμοσμένη επικοινωνία

Universidade Autónoma de Lisboa
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα October 2017 Πορτογαλία Lisboa

Η Πορτογαλία δεν έχει έξι χιλιάδες επαγγελματίες στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και το Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη ανακοίνωση μόλις γεννήθηκε ως απάντηση του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Λισαβόνας, η ανάγκη αυτή. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες. Η Πορτογαλία δεν έχει έξι χιλιάδες επαγγελματίες στον τομέα της Ενημέρωση και Επικοινωνία και μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία γεννήθηκε ακριβώς σαν την απάντηση του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Λισαβόνας, η ανάγκη αυτή. Αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του Τμήματος Επιστημών Επικοινωνίας, Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας και μια σειρά από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ψηφιακό τομέα, είναι μια πορεία διεπιστημονική σύνθεση και προσανατολισμένη στην αγορά εργασίας με την παροχή πρακτικής άσκησης για και οι καλύτεροι μαθητές στην επόμενη σχολική χρονιά, εξασφαλίζοντας τουλάχιστον μία θέση εργασίας στην περιοχή. Στόχοι για την παροχή προηγμένων και εξειδικευμένη εκπαίδευση στην ψηφιακή επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει σήμερα mastering ένα σύνολο δεξιοτήτων από άλλους κλάδους της γνώσης, όπως η δημιουργία και η διαχείριση των χώρων, εξόρυξη δεδομένων, τις τεχνικές digitalstorytelling, η ψηφιακό μάρκετινγκ και e-διακυβέρνηση. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στα εργαστήρια επικοινωνίας, ένα χώρο πλατφόρμα με εξοπλισμό ικανό να ανταποκριθεί στις ειδικές ανάγκες αυτού του CROSSMEDIA περιοχής. Η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση συμπληρώνεται από εις βάθος προβληματισμό σχετικά με μερικά από τα κύρια θέματα των επιστημών επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης μεταξύ της Επικοινωνίας και Δημόσιος Χώρος, Παιδεία μεσολαβητικά και επειδή είμαστε στην Πορτογαλία, την κατανόηση των μέσων μαζικής ενημέρωσης πορτογαλική αγορά, σε συνδυασμό με η πορτογαλική μιλούν. Μεταπτυχιακό Στόχοι Ενθάρρυνση νέων πρακτικών και πολύπλευρη δεξιότητες που απαιτούνται για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης και νέες πλατφόρμες επικοινωνίας. Περαιτέρω κρίσιμες δυνατότητες ανάλυσης σχετικά με τις διαδικασίες, το περιεχόμενο, τα προϊόντα και τις συσκευές επικοινωνίας. Δημιουργήστε εφαρμοσμένη έρευνα σε συνδυασμό με την προηγμένη πρακτική... [-]