Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Δείτε όλες τις 166 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επικοινωνίες

Επικοινωνίες

Ψάχνετε για μια καριέρα που είναι συνδεδεμένο με τα δίκτυα κτιρίου και έχοντας πολλές επαφές; Ίσως το όνειρο της συνεργασίας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης; Στη συνέχεια, ένα μεταπτυχιακό σε τομείς όπως η Media Communications, ή / και Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να είναι το τέλειο βαθμό για σας.

Μια καριέρα στην Communications σας επιτρέπει να εξερευνήσετε τη δυναμική μεταξύ των πελατών και εταιριών, και θα αποκτήσουν μια βαθιά γνώση της θεωρίας και της πρακτικής της στρατηγικής, μάρκετινγκ και την έρευνα. Ένα μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία / Media περιλαμβάνει προγράμματα τα οποία είναι συνδεδεμένα με πολλά διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών και των μέσων ενημέρωσης, όλα αυτά συνδυασμένα μαζί σε μια εφαρμοσμένη επιστήμη. Με αυτό το βαθμό, θα αποκτήσουν μια ευρεία κατανόηση της ιστορίας των επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης και τον τρόπο που ισχύει για εσάς, ως εμπειρογνώμονας επικοινωνιών. Πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις (PR) θα σας δώσει μια κατανόηση για το πώς να διαχειρίζεται την επικοινωνία μεταξύ ενός οργανισμού και publics της, να διατηρήσει μια δημόσια εικόνα για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ή υψηλού προφίλ ανθρώπους, όπως οι πολιτικοί και διασημότητες.


Στη σελίδα αυτή παρατίθενται πολλά προγράμματα στον τομέα της Επικοινωνίας / ΜΜΕ / Δημόσιες Σχέσεις (PR). Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά και μη διστάσετε να κάνετε κλικ στο περιγραφές πρόγραμμα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο!

Διαβάστε Περισσότερα

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις... [-]

Master στην εταιρική επικοινωνία: δημόσιες σχέσεις, το πρωτόκολλο και τα γεγονότα στη Βαρκελώνη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

που δημιουργήθηκε για να ασχοληθεί με τα μέσα ενημέρωσης και μάθετε πώς να προβάλει μια καλή εταιρική εικόνα και πώς εξωτερικούς παράγοντες επηρεάζουν όλες τις αποφάσεις. [+]

μελετήσει το Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη θα σας επιτρέψει να αναπτύξουν την επικοινωνία σας να εργαστούν σε επιχειρηματικές δεξιότητες. Αν είστε ένα ενεργό πρόσωπο, με τους ανθρώπους των δεξιοτήτων και ενδιαφέρονται για την επικοινωνία, να δώσουν προσοχή! Μπορείτε να καθίσετε στην περιοχή επικοινωνίας της κάθε εταιρείας, επειδή έχετε εκπαιδευτεί για την αντιμετώπιση μέσα ενημέρωσης και θα κυριαρχήσει η δημόσιες σχέσεις σε γενικές γραμμές, επιτρέποντας ακόμη ξεπεράσει την εσωτερική και εξωτερική κρίση. Θα μάθετε, επίσης, διαφορετικά πρωτόκολλα, όπως η επίσημη, των επιχειρήσεων και των κοινωνικών, τόσο για να οργανώσετε κάποια γεγονότα για να βοηθήσει τους άλλους στο όνομα της εταιρείας σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά και να αποκτήσουν τα αναγκαία μέτρα για την προετοιμασία των προϋπολογισμών που σας επιτρέπουν να διεξάγουν με επιτυχία αυτά τα γεγονότα έννοιες. Ακόμη, θα κυριαρχήσει μη-λεκτική, απαραίτητη δικτύωση όταν η επικοινωνία και να ερμηνεύσει τα μηνύματα. Ξέρετε, αν θέλετε να εργαστείτε σε οποιοδήποτε τομέα της εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, μελέτη Master στην Εταιρική Επικοινωνία: Δημόσιες Σχέσεις, πρωτόκολλο και Εκδηλώσεων στη Βαρκελώνη Είναι η καλύτερη επιλογή για να μεταβείτε στην καλύτερη εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό δυνατό. Έχει την αναγνώριση του UVic-UCC, που χορηγούν να ολοκληρώσει το δικό τους πτυχίο κολεγίου, και χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Abertis. Τι περιμένετε για να ενημερώσει; Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων διοικητικών στελεχών στα σχέδια της εταιρείας. Κριτική ανάλυση και την ικανότητα για αφαίρεση. Ταχύτητα για τον εντοπισμό, την... [-]

Βαθμός Επίσημη Μάστερ στην πολιτική και θεσμική επικοινωνία (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ, τη διαβούλευση και την πολιτική επικοινωνία - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος May 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). Οι εκπαιδευτικοί πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί στο Master αναγνωρίζονται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μαθήματα εκπαίδευσης για την πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Santiago de Compostela και τη Μούρθια, μέσω προγραμματικών συμφωνιών με αυτά τα πανεπιστήμια. Στόχοι Ο Μεταπτυχιακό στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία Είναι η κύρια αναφορά αυτής της πειθαρχίας στην Ισπανία, αφού ελήφθησαν υπόψη κατά τα έτη 2012, 2013 και 2014 το καλύτερο Master of ανακοίνωση, σύμφωνα με την αριστοκρατική κατάταξη των Masters καταρτίζεται ετησίως από την εφημερίδα El Mundo. πρόγραμμα κατάρτισης του ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματίες της επικοινωνίας σε οργανισμούς με μια στρατηγική προσέγγιση. Προσφέρει όσους επιθυμούν να ειδικεύονται στον τομέα αυτό τα απαραίτητα εργαλεία, τόσο σε θεωρητικό όσο και ιδιαίτερα πρακτικό για το σχεδιασμό και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών και αποτελεσματικής πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας. Γενικοί στόχοι: Αυτό το Master είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως κύριο στόχο να αναπτύξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ορθή επαγγελματική απόδοση στον τομέα του μάρκετινγκ και της πολιτικής επικοινωνίας πάντα σε κυβερνητικό, διοικητικό ή / και θεσμικό πλαίσιο. Είναι να παράγει αποφοίτους με μια ολοκληρωμένη κατανόηση του όλους τους τομείς που σχετίζονται με την πολιτική μάρκετινγκ, την ίδια στιγμή διαθέτουν τις δεξιότητες για την κάλυψη των πολλαπλών... [-]

Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων της εταιρείας και master διαλέξεις, οι... [-]

Πλοίαρχος στο ψηφιακό μάρκετινγκ & επικοινωνία (Geneva, Ελβετία)

INSEEC Chambéry campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 17 μήνες October 2017 Ελβετία Γενεύη

Το Master's στο πρόγραμμα Digital Marketing & Communication βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσουν τα εργαλεία για να κατανοήσετε και να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες σε μια περιοχή που αλλάζει διαρκώς. Ο στόχος αυτού του Master είναι να επιτρέψει σε κάθε συμμετέχοντα να μάθει πώς να διαχειρίζεται ένα εμπορικό σήμα στο Διαδίκτυο. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Η αγάπη δημιουργεί ιδέες και τους εκτελεί Το Master's στο πρόγραμμα Digital Marketing & Communication βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσουν τα εργαλεία για να κατανοήσετε και να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες σε μια περιοχή που αλλάζει διαρκώς. Ο στόχος αυτού του Master είναι να επιτρέψει σε κάθε συμμετέχοντα να μάθει πώς να διαχειρίζεται ένα εμπορικό σήμα στο Διαδίκτυο. πρόγραμμα μαθημάτων Στρατηγική & Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Οι κύριοι στόχοι αυτής της ενότητας είναι η ανάπτυξη μιας κριτικής ανάλυσης των επιχειρηματικών στόχων ενός εμπορικού σήματος σε σχέση με τους πελάτες-στόχους του και η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης κατανόησης της ψηφιακής στρατηγικής που είναι ολοκληρωμένη και άμεσα λειτουργική. Ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ Κατανοήστε το νέο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και πώς να χρησιμοποιήσετε τις κύριες πλατφόρμες. Μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους δοκιμάζοντάς τους σε πραγματικές μελέτες περιπτώσεων. Προβλέψτε την εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων και μάθετε πώς να εκμεταλλευτείτε τη δύναμή τους στην υπηρεσία του εμπορικού σήματος. μέσα ενημέρωσης Αποκτήστε μια πλήρη εικόνα των νέων πλατφορμών και δυνατοτήτων του AdTech. Μάθετε πώς και πού μπορείτε να βρείτε τους πελάτες σας μέσω δεδομένων και βελτιστοποιημένης στόχευσης στον ψηφιακό κόσμο. Μεθοδολογία Μελετήστε σε βάθος τεχνικές που θα σας επιτρέψουν να εξελιχθείτε στην επαγγελματική σφαίρα με διασφάλιση και προσωπικές δεξιότητες. Περιεχόμενο σήματος Πέρα από τη στρατηγική και την τακτική, είναι απαραίτητο να έχετε έναν σαφή σκοπό που να ενημερώνει όλες τις αποφάσεις σας σχετικά με το περιεχόμενο. Αυτό το σκόπιμο στοιχείο αποτελεί βασική συνιστώσα κάθε αποτελεσματικής προσπάθειας περιεχομένου σήματος. Επιχειρηματικά μοντέλα και... [-]

πλοίαρχος στην παγκόσμια πολιτική και την επικοινωνία

University of Helsinki
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Φινλανδία Ελσίνκι

Παγκόσμια Πολιτική και Επικοινωνίας είναι το πρόγραμμα βαθμός ένα διεπιστημονικό και καινοτόμες Δασκάλου που αντιμετωπίζει τις βασικές προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης από την προοπτική των μέσων μαζικής ενημέρωσης και μελέτες επικοινωνίας, ερευνητικός οργανισμός και παγκόσμιας πολιτικής οικονομίας. Το πρόγραμμα δίνει έμφαση την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σας, μια απαραίτητη δεξιότητα σε πολλές σταδιοδρομίες. [+]

Παγκόσμια Πολιτική και Επικοινωνίας είναι το πρόγραμμα βαθμός ένα διεπιστημονικό και καινοτόμες Δασκάλου που αντιμετωπίζει τις βασικές προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης από την προοπτική των μέσων μαζικής ενημέρωσης και μελέτες επικοινωνίας, ερευνητικός οργανισμός και παγκόσμιας πολιτικής οικονομίας. Το πρόγραμμα δίνει έμφαση την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σας, μια απαραίτητη δεξιότητα σε πολλές σταδιοδρομίες. Οι ειδικοί στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν: Παρέχοντας σας με την προηγμένη γνώση της παγκόσμιας πολιτικής οικονομίας, οι σχέσεις μεταξύ των μέσων ενημέρωσης και την ανάπτυξη της δημοκρατίας, και τις διασυνδέσεις μεταξύ διακυβέρνησης, των οργανώσεων και των επικοινωνιών Εξουσιοδοτεί να αξιολογήσει πώς η πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης που συνδέονται με τις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης Τον εξοπλισμό σας με την εννοιολογική κατανόηση και τις θεωρητικές και μεθοδολογικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διεξαγωγή πρωτότυπο και σχετική έρευνα για τα βασικά κοινωνικά προβλήματα που ετοιμάζεται να συμμετάσχουν σε δημόσιες συζητήσεις και να αναπτύξουν κριτική σκέψη και την επιχειρηματολογία δεξιότητες που είναι εξίσου σημαντικό στον ακαδημαϊκό χώρο, δημόσιους οργανισμούς και τον ιδιωτικό τομέα Το Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι θα εισαγάγει ετήσια δίδακτρα για τα προγράμματα ξένων γλωσσών Μάστερ που αρχίζουν την 1 Αυγ, 2017 ή αργότερα. Το τέλος είναι 13 000 ευρώ. Πολίτες χωρών εκτός ΕΕ / ΕΟΧ, οι οποίοι δεν έχουν μόνιμο καθεστώς διαμονής στην περιοχή, υπόκεινται σε αυτές τις αμοιβές. Μπορείτε να ελέγξετε τις Συχνές Ερωτήσεις στην ιστοσελίδα Studyinfo αν είστε ή δεν είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν δίδακτρα. Πληροφορίες σχετικά με τις γλώσσες διδασκαλίας Η γλώσσα εργασίας της Πολιτικής και Επικοινωνίας πρόγραμμα Global είναι η αγγλική. Ο βαθμός μπορεί να... [-]

πλοίαρχος στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία

Rome Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ιταλία Ρώμη +1 περισσότερα

Γίνετε μέλος του πιο διεθνές σχολείο των επιχειρήσεων στην Ευρώπη! Κατάρτιση της αριστείας, αμειβόμενη πρακτική εξάσκηση, φοιτητές από 140 χώρες, υπηρεσία καριέρα, διεθνή δικτύωση και πολλά άλλα οφέλη για την επαγγελματική και προσωπική σας ανάπτυξη. Διδασκαλία συνθέσεις για κάθε ζήτηση. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ διαθέσιμες υποτροφίες, αίτηση τώρα! Ο Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών στη Ρώμη Business School είναι μια ιδανική επιλογή για τον επαγγελματία ψάχνει για ένα πρόγραμμα σπουδών παγκόσμιας κλάσης σε αυτά τα θέματα, για να αρχίσει ή να εδραιώσει μια επιτυχημένη καριέρα σε ένα διεθνές περιβάλλον. Ο Η Το ποιότητα της διδασκαλίας, καταβληθεί διεθνή πρακτική άσκηση και το σταδιοδρομία και τη δικτύωση των υπηρεσιών για την προσφορά συμβάλλουν ώστε να καταστεί αυτό το πρόγραμμα η τέλεια λύση για εκείνους που επιδιώκουν να διαπρέψουν στην αγορά εργασίας και στην παγκόσμια επιχείρηση. ... [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού, να... [-]

Master στο σχεδιασμό υπηρεσιών

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το πρόγραμμα Master in Υπηρεσία Σχεδιασμού έχει ως στόχο να προωθήσει αφήγησης και προτυποποίηση των δεξιοτήτων, την προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων και σχεδιασμού των επιχειρήσεων για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες υπηρεσία. Μέσα από την παρατήρηση των χρηστών, οι μαθητές θα ανιχνεύσει ανικανοποίητες ανάγκες των χρηστών και να αναπτύξει συναρπαστικό σενάρια, φυσικών και εικονικών συστημάτων εμπειρία εξυπηρέτησης, σε στενή επαφή με τους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου τομέα. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας φέρνοντας σε μια επανάσταση που οδηγεί σε μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που οι υπηρεσίες προσφέρονται και να απολαμβάνουν, δημιουργώντας εξελισσόμενες ανάγκες και επιθυμίες, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Υπηρεσία Σχεδιασμού, μέσω μιας ολοκληρωμένης και διεπιστημονικής προσέγγισης, λειτουργεί μέσα σε αυτό το πλαίσιο και έχει το καθήκον να κατανοούν και να αγκαλιάσει τις κοινωνικές αλλαγές, προκειμένου να παραδώσει τις εμπειρίες και τις λύσεις για την απρόβλεπτη μελλοντικά σενάρια. Ο master στο σχεδιασμό υπηρεσιών το πρόγραμμα έχει ως στόχο να προωθήσει αφήγησης και προτυποποίηση των δεξιοτήτων, την σχεδιαστική προσέγγιση επίλυσης προβλημάτων και των επιχειρήσεων για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες υπηρεσία. Μέσα από την παρατήρηση των χρηστών, οι μαθητές θα ανιχνεύσει ανικανοποίητες ανάγκες των χρηστών και να αναπτύξει συναρπαστικό σενάρια, φυσικών και εικονικών συστημάτων εμπειρία εξυπηρέτησης, σε στενή επαφή με τους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου τομέα. Ακροατήριο Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν πτυχίο πρώτου επιπέδου και / ή επαγγελματική εμπειρία σε Visual Και Graphic Design, Interaction Design, Αρχιτεκτονική και Δημιουργική Κωδικοποίηση. Το πρόγραμμα είναι επίσης ανοιχτό σε υποψηφίους με δίπλωμα / πτυχίο ή επαγγελματική εμπειρία στο Business Design, Επικοινωνία Science, New Media, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, ή ισοδύναμο, αν υποκινούνται από έναν ήχο ερευνητικό ενδιαφέρον προς τα θέματα του προγράμματος και ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο. Αποτέλεσμα Οι απόφοιτοι από το Master in Design πληροφορίες μπορούν να αναζητήσουν απασχόληση σε καθιερωμένες επιχειρήσεις, όπως οι μεγάλες εταιρείες, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, συμβουλών σε θέματα σχεδιασμού,... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


Master στη Διοίκηση σχεδιασμό (MPS)

University of Bridgeport
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Bridgeport

Περιλαμβάνει μαθήματα στον τρόπο σκέψης του σχεδιασμού και της διαχείρισης των επιχειρήσεων, το Master of Professional Studies in Management Σχεδιασμός (MPS) πτυχίο στη Shintaro Akatsu School of Design (SASD) προετοιμάζει τους διαχειριστές σχεδιασμό για να οδηγήσει δημιουργικές ομάδες σε διάφορους κλάδους του σχεδιασμού που βασίζεται. Η εξαιρετική σχολή - και οι δύο κατοικούν και επισκέπτονται - συμβάλλει στην ανάπτυξη αναστάτωση σκέψης χρησιμοποιώντας σχεδιασμό ως υπομόχλιο για την αύξηση απόλαυση των πελατών. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Master στη Διοίκηση Σχεδιασμός (MPS) Περιλαμβάνει μαθήματα στον τρόπο σκέψης του σχεδιασμού και της διαχείρισης των επιχειρήσεων, το Master of Professional Studies in Management Σχεδιασμός (MPS) πτυχίο στη Shintaro Akatsu School of Design (SASD) προετοιμάζει τους διαχειριστές σχεδιασμό για να οδηγήσει δημιουργικές ομάδες σε διάφορους κλάδους του σχεδιασμού που βασίζεται. Η εξαιρετική σχολή - και οι δύο κατοικούν και επισκέπτονται - συμβάλλει στην ανάπτυξη αναστάτωση σκέψης χρησιμοποιώντας σχεδιασμό ως υπομόχλιο για την αύξηση απόλαυση των πελατών. Σχεδιασμός αποτελεί ένα πολύτιμο στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο - τα εργαλεία και τις διαδικασίες για την επίλυση λύσει και να καινοτομούν. Η διαχείριση αυτού του περιουσιακού στοιχείου, η ικανότητα κατανόησης, τη βελτιστοποίηση και την καθοδήγηση αυτής της ενέργειας γίνεται όλο και ζωτικής σημασίας για την εσωτερική και εξωτερική επιτυχία ενός οργανισμού. Κατηγορία κορυφαίες εταιρείες όπως η Apple, η GE, η Johnson & Johnson, Bose και Schick γνωρίζουν ότι αυτό είναι ένα εμπορεύσιμο αλήθεια. Η MPS στο σχεδιασμό του προγράμματος Διαχείρισης στο SASD είναι ένα διετές εντατικό πρόγραμμα για τους επαγγελματίες του σχεδιασμού όλων των ειδικοτήτων. Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένες στον πραγματικό κόσμο ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι σχεδιαστές και διδάσκονται από κορυφαίους επαγγελματίες της διαχείρισης του σχεδιασμού. Οι εργασίες της ομάδας που βασίζεται επικεντρωθεί σε πρακτικές και προσφυγής επίλυση προβλημάτων, την προετοιμασία των μαθητών να χρησιμοποιούν αμέσως τις πληροφορίες και τις δεξιότητες που μαθαίνουν. Διευθυντές σχεδιασμός που αποφοιτούν από SASD φύγετε με τις βασικές δεξιότητες και τα εργαλεία για την εφαρμογή του σχεδιασμού σκέφτεται να λύσει τα πιο πιεστικά θέματα των... [-]

Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία

IMF Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 17 εβδομάδες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. [+]

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Τα καλύτερα ηχεία για να καλύψουν, μέσω κυρίως πρακτική προσέγγιση, το σύνολο των επιχειρήσεων της επικοινωνίας μοντέλα είναι πρωταγωνιστές του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. 60 ECTS εκ των οποίων 170 ώρες είναι το πρόσωπο που διοργανώνονται σε 12 ενότητες και ένα εργαστήριο, που συνοδεύεται από ένα σχέδιο ανακοίνωσης της εταιρείας. Κατ 'εξοχήν πρακτική και υποστηρίζεται από πραγματικές περιπτώσεις. Αυτό πλοίαρχος θα επιτρέψει φοιτητών που εγγράφονται δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές εταιρικής επικοινωνίας στον τομέα της οργάνωσης και να οδηγήσει τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίησή του. ΣΤΟΧΟΙ Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία Ο κύριος στόχος αυτού του πλοιάρχου εκτελεστικής εξουσίας, είναι ότι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων δράσης για την λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες διαφορετικών μεγεθών και τομέων. Επιπλέον, με αυτόν τον κύριο θα πάρετε: Μάθετε Μάρκετινγκ και B2B και B2C επικοινωνίας. Κατανοήστε τη συμπληρωματικότητα των online και offline κόσμο. Θα καταλάβετε την κατανόηση της αγοράς και τη σχέση με τον νέο καταναλωτή. Αναλύστε μετρήσεις και analytics για... [-]

πλοίαρχος στον τομέα του τουρισμού

Mid Sweden University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Σουηδία Östersund

Το πρόγραμμα των δύο ετών Μάστερ έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με Παράκαψη, μια κορυφαία τουριστική ερευνητικό κέντρο στη Βόρεια Ευρώπη. Μαζί μας, οι μαθητές θα λάβουν μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν ποιοτική εκπαίδευση μέσω της κοπής μαθημάτων αιχμής που συνδέουν up-to-ημερομηνία έρευνα για τις σύγχρονες πρακτικές στον τομέα του τουρισμού και της ανθρώπινης γεωγραφίας. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Επικοινωνίες. Το πρόγραμμα των δύο ετών Μάστερ που προσφέρονται από το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών και Γεωγραφία έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με Παράκαψη, μια κορυφαία τουριστική ερευνητικό κέντρο στη Βόρεια Ευρώπη. Μαζί μας, οι μαθητές θα λάβουν μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν ποιοτική εκπαίδευση μέσω της κοπής μαθημάτων αιχμής που συνδέουν up-to-ημερομηνία έρευνα για τις σύγχρονες πρακτικές στον τομέα του τουρισμού και της ανθρώπινης γεωγραφίας. Αναλυτικότερα, το πρόβλημα αυτό με βάση και το πρόγραμμα έργων προσανατολισμένη επιδιώκει να αναπτύξουν οι μαθητές όσο και οι επαγγελματίες του δίνει την ολοκληρωμένη κατανόηση των θεωρητικών, μεθοδολογικές και πρακτικές προσεγγίσεις απαραίτητες προκειμένου να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν πυρήνα, σύγχρονο και αναδυόμενων ζητημάτων που σχετίζονται με την πολύπλοκη παγκόσμια φαινόμενα και τις επιπτώσεις τους για την τοπική αειφορία, τη χάραξη πολιτικής και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων που σχετίζονται με τον τουρισμό καθώς και την ανάπτυξη τουριστικού προορισμού, τον προγραμματισμό και τη διακυβέρνηση. Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα είτε να αποκτήσουν ένα πτυχίο στην Τουριστικών Σπουδών ή Ανθρωπογεωγραφία. Εδώ παίρνουν μέρος σε μια ενδιαφέρουσα συνδυασμός των αγγλικών διδάσκονται μαθήματα, ανεξάρτητα επισκέψεις έρευνας και μελέτης, επιτρέποντας στους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τα πλεονεκτήματα της γεωγραφικής μας θέσης και, από ότι, για την ενσωμάτωση του πραγματικού κόσμου εφαρμογή και την ακαδημαϊκή θεωρία. Επιπλέον, τα μαθήματα μας δίνουν έμφαση κολεκτιβισμός όσο ατομικισμό, ενώ συχνά παρέχουν ευκαιρίες για να συναντηθούν και να συνεργαστούν στενά με τους κορυφαίους ερευνητές και επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, θα αποκτήσει περαιτέρω γνώσεις σχετικά με την διασταύρωση της κοινωνίας,... [-]

Ma στις επικοινωνίες και το μέλλον μάρκετινγκ

GBSB Global Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 - 12 μήνες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Βαρκελώνη

Το MA στο Επικοινωνιών και το Μελλοντικό Μάρκετινγκ στο GBSB Global Business School είναι ένα καινοτόμο πτυχίο που εστιάζει τη διδασκαλία σας στους πιο αποτελεσματικούς τρόπους σχεδιασμού και έναρξης μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής επικοινωνίας και εκστρατείας μάρκετινγκ σήμερα και εξετάζει επίσης το μέλλον του μάρκετινγκ και της εξουσίας Του πλήθους, των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και της εμπιστοσύνης που διαχειρίζονται. [+]

Πώς μπορείτε να ξεκινήσει μια επικοινωνία πολλαπλών καναλιών και το μάρκετινγκ εκστρατεία που αλλάζει τον κόσμο και εξαπλώνεται σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία; Η δουλειά του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας λήψης αποφάσεων γίνεται πιο πολύπλοκη και προκλητική κάθε μέρα. Νέα κανάλια και πλατφόρμες αναδύονται συνεχώς. Η MA in Communications και το μέλλον Μάρκετινγκ σας διδάσκει τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για το σχεδιασμό και την έναρξη μιας ολοκληρωμένης, επικοινωνιών πολλαπλών καναλιών και εκστρατεία μάρκετινγκ σήμερα. Με την ένταξή βαθμού αυτού Δασκάλου στις επικοινωνίες στη Βαρκελώνη, θα μάθετε για τους καλύτερους τρόπους για τη μόχλευση e-mail, το κινητό, κοινωνική, καταβάλλονται μέσα μαζικής ενημέρωσης, analytics, και περισσότερο για να χτίσει το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή σας. Το MA στο Επικοινωνιών και το Μάρκετινγκ στο GBSB Global Business School είναι ένα πτυχίο για το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ και τη δύναμη των πλήθους, των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και της εμπιστοσύνης που διοικούν. Θα μάθετε για τους τρόπους με τους πελάτες να αποφασίσουν μεταξύ των εμπορικών σημάτων στην ψηφιακή εποχή. βαθμού αυτού Δασκάλου σε μια από τις πιο καινοτόμες επιχειρηματικές σχολές στην Ισπανία θα σας διδάξει να περιηγηθείτε σε έναν κόσμο μετά την κυκλοφορία του. Στον 20ο αιώνα, η πηγή των περισσότερων πληροφοριών για τους πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προήλθε από το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες της ομάδας, η ίδια. Τώρα, οι περισσότερες από τις πληροφορίες που ένας πελάτης παίρνει για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία προέρχεται από άλλες πηγές. Κατά τη διάρκεια των... [-]

Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες February 2018 Ιταλία Μιλάνο

[+]

Στόχοι του μαθήματος

Πορεία του μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Είδη πολυτελείας ανακοίνωση εκπαιδεύει τους μαθητές να γίνουν ηγέτες στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της μόδας επαγγελματικό επίπεδο.

Οι μαθητές θα είναι σε θέση να εργαστούν στον τομέα της διαχείρισης μέσα σε ένα τεράστιο αριθμό των πεδίων επικοινωνίας μόδας, συμπεριλαμβανομένων styling και διαβούλευση εικόνας, PR, εκδηλώσεις διοργανώνει και μέσων επικοινωνίας της μόδας. Επαγγελματικές προοπτικές περιλαμβάνουν Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Εκδηλώσεις Ατζέντα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Γραφείο Τύπου Διευθυντής, Εκδότης, στυλίστας, Σύμβουλος Έρευνας, σύμβουλος εικόνας.... [-]