Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σε Επιχειρήσεις Οίνου στην Ιταλία

Δείτε Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επιχειρήσεις Οίνου στην Ιταλία 2019

Επιχειρήσεις Οίνου

Ένα μεταπτυχιακό είναι το πρώτο επίπεδο μεταπτυχιακής παρακολούθησης μαθημάτων και μπορεί να αποκτηθεί μετά από λήψη ενός πτυχίου. Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού συνήθως απαιτεί δύο έτη σπουδών πλήρους παρακολούθησης, το οποίο ανέρχεται στους 36 με 54 βαθμούς εξαμήνου.  

Επισήμως γνωστή ως η Ιταλική Δημοκρατία, η χώρα βρίσκεται στη νότια Ευρώπη. Η επίσημη γλώσσα είναι η ιταλική και η πολιτιστική πλούσιο κεφάλαιο είναι η Ρώμη. Πολλά από τα πανεπιστήμια του κόσμου 's παλαιότερα βρίσκονται στην Ιταλία, ιδίως το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια (ιδρύθηκε το 1088). Υπάρχουν τρεις Superior Ανωτάτη Σχολή με "καθεστώς πανεπιστημίου ", τρία ινστιτούτα με την ιδιότητα του Διδακτορικού κολέγια, τα οποία λειτουργούν σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Κορυφαία Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Επιχειρήσεις Οίνου στην Ιταλία 2019

Διαβάστε Περισσότερα

Master στη Σχεδίαση και Διαχείριση Μάρκας: Τρόφιμα, Οίνος και Τουρισμός

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες February 2019 Ιταλία Florence

Από τις τεχνικές branding μέχρι το σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο στόχος του μαθήματος Master στη Σχεδίαση και Διαχείριση Μάρκας: τα τρόφιμα, το κρασί και ο τουρισμός είναι να βοηθήσουν τους σπουδαστές και τους νέους επαγγελματίες να αναπτύξουν τις ικανότητές τους ως μελλοντικοί Διευθυντές της βιομηχανίας horeca ενσωματώνοντας τον οίνο τροφίμων και τον τουρισμό στον τρόπο ζωής προσφορές. Το μάθημα, που πραγματοποιήθηκε στη Φλωρεντία και τη Βαρκελώνη, παρέχει εγκάρσιες δεξιότητες στον σχεδιασμό υπηρεσιών που εφαρμόζονται στη φιλοξενία και στον τουρισμό, με ιδιαίτερη έμφαση στα τρόφιμα στη Βαρκελώνη και την κάθετη εξερεύνηση του κλάδου του κρασιού στη Φλωρεντία. Η Catalunya και η Τοσκάνη δημιούργησαν τις στρατηγικές επωνυμίας τους στην αξία της εδαφικότητας ως κλειδί για τον παγκόσμιο διακριτικό χαρακτήρα. Χάρη σε αυτό το Master, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να πειραματιστούν με διαφορετικές μεθόδους διαχείρισης σήματος και διαχείρισης έργων που χρησιμοποιούν με επιτυχία δύο από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Τι σημαίνει να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε ένα εμπορικό σήμα στη βιομηχανία τροφίμων; Πώς να εμπορευθεί μια αμπελοοινική εταιρεία και να δουλέψει για την ταυτότητά της; Πώς να ενσωματώσετε τον τουρισμό σε όλα αυτά;

Από τις τεχνικές branding μέχρι το σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο στόχος του μαθήματος Master στη Σχεδίαση και Διαχείριση Μάρκας: τα τρόφιμα, το κρασί και ο τουρισμός είναι να βοηθήσουν τους σπουδαστές και τους νέους επαγγελματίες να αναπτύξουν τις ικανότητές τους ως μελλοντικοί Διευθυντές της βιομηχανίας horeca ενσωματώνοντας τον οίνο τροφίμων και τον τουρισμό στον τρόπο ζωής προσφορές.... [-]