Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Για να επιτευχθεί με επιτυχία ένα Masters προσόντα, θα πρέπει να αποκτήσουν έναν αριθμό διδακτικών μονάδων με το πέρασμα επιμέρους ενότητες. Τα περισσότερα μεταπτυχιακά θα έχει μια σειρά από βασικές ενότητες που θα πρέπει να λάβει και να περάσει προκειμένου να λάβει τον τίτλο. Η αξιολόγηση των Masters έρευνας είναι σχεδόν πάντα εξ ολοκλήρου από μια ενιαία ενότητα διατριβή ή έργου.

Master in προγράμματα μάρκετινγκ μόδας αποτελούνται από τα βασικά στοιχεία της μελέτης της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό περιλαμβάνει τους υλικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό, και την καλλιτεχνική έμπνευση για τη δημιουργία του ένα ρούχο ή αξεσουάρ.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

Master στο μάρκετινγκ μόδας

Pearl Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια July 2018 Ινδία New Delhi

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία. Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. Αυτό MA κοιτάζει ανάπτυξη άτομα να εργαστούν ως διευθυντές και ειδικοί στη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας στην Ινδία και στο εξωτερικό, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να λειτουργούν με αυτο-κατεύθυνση, ο επαγγελματισμός και η πρωτοτυπία στον τομέα της μόδας. Αυτό το πρόγραμμα έχει διπλή δομή, επιτρέποντας την εισαγωγή των υποψηφίων με τα προηγούμενα προσόντα μόδας ή ισοδύναμη εμπειρία στον κλάδο της μόδας (κατηγορία Α) ή με άλλο τρόπο, (κατηγορία Β). Αυτό MA έχει σχεδιαστεί για να παραδοθεί πάνω από μια γέφυρα εξάμηνο έξι μηνών, και τρία εξάμηνα διδασκαλίας επαφής, αυτο-εκλεγμένους μάθησης και τα σχέδια της βιομηχανίας που βασίζεται και μελέτες περιπτώσεων. Διάρκεια: 2 Χρόνια Επιλεξιμότητα: Πτυχίο ή απόλυσης στη Διοίκηση μόδα, Marketing, Λιανικής, Merchandising, κατασκευής ή σχεδιασμού, ή τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας των επιχειρήσεων της μόδας Τοποθεσία: Δελχί NCR (West) TU διαπίστευσης Επισκόπηση Μαθημάτων Αυτό το πρόγραμμα επιπέδου Μάστερ παρέχει γενικές σχεδιασμό και τις εισροές που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής που είναι τοποθετημένα για να δημιουργήσει και να ενθαρρύνει συγκεκριμένες εφαρμογές σχεδιασμού που βασίζεται στην επιλεγμένη περιοχή ενός μαθητή. Οι στόχοι του προγράμματος MA οδού είναι: Για να εκπαιδεύσει τα άτομα από τα κατάλληλα προσόντα φόντα να λειτουργεί ως υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη και ειδικούς για τη δυναμική... [-]

Master στην εταιρική χρηματοδότηση και τον έλεγχο της διαχείρισης για τη μόδα και την πολυτέλεια των επιχειρήσεων

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. [+]

Master in Corporate Finance και Ελέγχου Διαχείρισης της Μόδας και Πολυτελείας Επιχειρήσεων Το μάθημα Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. Πτυχίο του πανεπιστημίου αυτού Δασκάλου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τα στελέχη επιχειρηματικών και οικονομικών ελεγκτών που ειδικεύεται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, ο αριθμός ο οποίος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο και στηρίζει τις επιχειρήσεις στις διαδικασίες διεθνοποίησης, οι εταιρικές σχέσεις τους και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικά σχέδια και να αξιολογήσει την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας την ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης της απόδοσης. Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους με τη μελέτη των διεθνών λογιστικών προτύπων και της US GAAP και θα καταλήξουμε σε μια κατανόηση των πιο πρόσφατες τεχνικές για την εκτίμηση των οικονομικών επιδόσεων, φορολογικές και νομικές σχεδιασμό. Θεωρητικές προσεγγίσεις θα πρέπει να εφαρμόζονται σε περιπτωσιολογικές μελέτες και παραδείγματα από ενεργές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, προκειμένου να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης και του σχεδιασμού. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να μελετήσουν την ιστορία και την κοινωνιολογία της μόδας, τονίζοντας πως οι αλλαγές στις σύγχρονες κοινωνίες έχουν μεταμορφώσει τη φύση των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, από μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι πολυεθνικές εισηγμένες σε χρηματιστήρια σε όλο τον κόσμο. Η φύση του τομέα διερευνάται μέσω κοιτάζοντας δυναμική, όπως η ταχύτητα του... [-]

πλοίαρχος διαχείριση λιανικής πώλησης της μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ... [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία. Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ειδικού στη διαχείριση ενός καταστήματος, από την ναυαρχίδα σε ένα άτομο μπουτίκ, μέσα από την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στους τομείς της λιανικής εμπορίας, διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και της διαχείρισης της κατηγορίας της μόδας. Στο τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις αξίες της μάρκας και να τα μεταφέρετε στον καταναλωτή, καθιστώντας τη διαδικασία αγοράς μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία, έτσι ώστε να κερδίσει την πίστη του πελάτη και την πίστη στο σημείο πώλησης. Η μελέτη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, in-store επικοινωνία και την ενσωμάτωση της πληροφορικής στο κατάστημα είναι θεμελιώδους σημασίας για την κατανόηση της τρέχουσας ρόλο του διαχειριστή του λιανικού εμπορίου και είναι το μέλλον του επαγγέλματος. Μέσα από την πορεία των συμμετεχόντων πρόγραμμα σπουδών θα αναπτύξουν τις απαραίτητες γνώσεις για την οικονομική ανάλυση ενός καταστήματος, εξασφαλίζοντας ότι μπορούν να κατανοήσουν τις προϋπολογισμού και παρακολούθηση των δεικτών που μετρούν την απόδοση του καταστήματος, οι πωλήσεις ανά κατηγορία δεικτών του cross-selling, ανανέωσης των αποθεμάτων και ανάλυση κάλυψης. Το μάθημα θα επιτρέψει επίσης στον συμμετέχοντα να κατανοήσει ποιες στρατηγικές για την προώθηση και ποια πίστη να προβεί για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και την εμπειρία αγορών του αγοραστή. Ανάλυση της επικοινωνίας στο κατάστημα θα δώσει επίσης τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να... [-]

Master στο προϊόν μόδας και της διαχείρισης της παραγωγής

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες.Ο [+]

Master στη μόδα Προϊόν & Διαχείρισης Παραγωγής

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες. Ο διευθυντής παραγωγής της μόδας μετατρέπει τη δημιουργικότητα σε μια έγκυρη εμπορική προσφορά: οργανώνει και επιβλέπει όλες τις εργασίες, από τα πρώτα δείγματα του τελικού προϊόντος. Ο διευθυντής παραγωγής μόδας είναι επίσης υπεύθυνη για τον συντονισμό και την εφαρμογή των πρωτοκόλλων για τη διασφάλιση της ποιότητας της παραγωγής. Αυτή η μόδα επαγγελματικά διαχειρίζεται συνήθως ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια σειρά προϊόντων και εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα της βιομηχανίας της μόδας. Ο ρόλος του προϊόντος ashion στ & διευθυντής παραγωγής θεωρείται κεντρικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας: έχει να συντονίσει τους χρόνους της εικόνας, του προϋπολογισμού και την παραγωγή μιας ολόκληρης συλλογής. Ο διαχειριστής διατηρεί το προϊόν επίσης τις σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και της παραγωγής, η εξωτερική ανάθεση, τον ποιοτικό έλεγχο και την τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή σέβεται τις απαιτούμενες ημερομηνίες παράδοσης, τις τιμές και στυλ. Παρακολούθηση της πορείας του Προϊόντος Μόδα & Διαχείρισης Παραγωγής μαθητές να αναπτύξουν μια τεχνική κατανόηση της κατασκευής και παραγωγής ανά δημιουργούμενη κάλυψη, μια ευρεία γνώση των υφασμάτων και των χρήσεών τους, σε συνδυασμό με την κατανόηση του τι είναι δυνατόν όσον αφορά το στυλ, την κατασκευή και την παραγωγή φορές. Όλα αυτά επιτρέπουν στον διαχειριστή του προϊόντος για τη δημιουργία ενός προϊόντος με τα επιθυμητά περιθώρια κερδών για την προβλεπόμενη αγορά.... [-]


Master στην αγορά μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Γαλλία Paris Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας.Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από το ένα στο άλλο προμηθευτή, [+]

Master στη μόδα Αγορά

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας. Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από ένα προμηθευτή στον άλλο, από εμπορικές εκθέσεις σε πασαρέλες, ταξιδεύει ανά τον κόσμο και μιλούν πολλές γλώσσες. Ο αγοραστής ashion στ καλείται να ερμηνεύσει τις προτιμήσεις των πελατών του και να καθορίσουν τις αγορές για τους λιανοπωλητές μάζα, αλυσίδες καταστημάτων μπουτίκ ή μεμονωμένα, για τη θέσπιση του δικαιώματος καθεστώτος εφοδιασμού και το σχεδιασμό του σωστού συνδυασμού προϊόντων. Αυτός πρέπει να είναι ευαίσθητο σε νέες ιδέες και διάθεση για νέες εμπειρίες: αυτός καθορίζει ποια ρούχα πωλούνται, αναγνωρίζει τις συλλογές ότι οι πελάτες θα προτιμήσουν και παρουσιάζει τα στυλ που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θα πρέπει επίσης να είναι ο διοργανωτής και ένας επιχειρηματίας, μπορεί να διαχειριστεί το κόστος και τα κέρδη, ασχολούνται με τις ποσότητες, τις ημερομηνίες παράδοσης και με τόσο τον ιδεαλισμό των σχεδιαστών και της πραγματικότητας της αγοράς. Η πορεία για την αγορά μόδας δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να πάρετε μια βαθιά γνώση του προϊόντος μόδας: από τις μεθόδους παραγωγής για την αγορά επιλογές και τις τεχνικές πωλήσεων. ... [-]