Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία 2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Τα οφέλη ενός μεταπτυχιακού εκτείνονται πέρα ​​από τη βελτίωση κερδίζοντας δυνατότητά σας. Μπορούν να σας παρέχει με τις προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες για την επιτάχυνση της ανάπτυξης σας. Είναι επίσης μια ευκαιρία να διαφοροποιηθεί από τους συμμαθητές σας, πολλοί από τους οποίους θα έχουν παρόμοια A-level και μεταπτυχιακών τίτλων.

Οι φοιτητές που σπουδάζουν μάρκετινγκ μόδας μαθαίνουν για πολλούς διαφορετικούς τομείς της βιομηχανίας της μόδας. Μαζί με τα βασικά μαθήματα μόδας και επιχειρήσεων, τυπικές κατηγορίες περιλαμβάνουν την έρευνα αγοράς μόδας, την ανάλυση της μόδας και την πρόβλεψη, την οπτική προώθηση προϊόντων και τις στρατηγικές προώθησης.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας Ασία 2018

Διαβάστε Περισσότερα

Master στο μάρκετινγκ μόδας

Pearl Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια July 2018 Ινδία New Delhi

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας.

Αυτό MA κοιτάζει ανάπτυξη άτομα να εργαστούν ως διευθυντές και ειδικοί στη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας στην Ινδία και στο εξωτερικό, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να λειτουργούν με αυτο-κατεύθυνση, ο επαγγελματισμός και η πρωτοτυπία στον τομέα της μόδας. Αυτό το πρόγραμμα έχει διπλή δομή, επιτρέποντας την εισαγωγή των υποψηφίων με τα προηγούμενα προσόντα μόδας ή ισοδύναμη εμπειρία στον κλάδο της μόδας (κατηγορία Α) ή με άλλο τρόπο, (κατηγορία Β).... [-]


Master στην εταιρική χρηματοδότηση και τον έλεγχο της διαχείρισης για τη μόδα και την πολυτέλεια των επιχειρήσεων

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. [+]

Master in Corporate Finance και Ελέγχου Διαχείρισης της Μόδας και Πολυτελείας Επιχειρήσεων Το μάθημα

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. Πτυχίο του πανεπιστημίου αυτού Δασκάλου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τα στελέχη επιχειρηματικών και οικονομικών ελεγκτών που ειδικεύεται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, ο αριθμός ο οποίος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο και στηρίζει τις επιχειρήσεις στις διαδικασίες διεθνοποίησης, οι εταιρικές σχέσεις τους και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικά σχέδια και να αξιολογήσει την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας την ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης της απόδοσης.... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας και της νομοθεσίας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 8 μήνες October 2018 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε υποψηφίους οι οποίοι έχουν προηγούμενες προπτυχιακές σπουδές σε νομικές, οικονομικές ή εμπορία. Όσοι έχουν αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία σε αυτούς τους τομείς μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτή την πορεία. [+]

Master στη μόδα και Δίκαιο Το μάθημα

Απευθύνεται σε υποψηφίους οι οποίοι έχουν προηγούμενες προπτυχιακές σπουδές σε νομικές, οικονομικές ή εμπορία. Όσοι έχουν αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία σε αυτούς τους τομείς μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτή την πορεία.

Η παγκόσμια δραστηριότητα της πλειονότητας των μάρκες πολυτελείας, απαιτεί να είναι γνώστες των νομικών απαιτήσεων σε σχέση με το χώρο της μόδας. Μέσα από τη μελέτη των θεμάτων όπως η αδειοδότηση, merchandising, την εισαγωγή και την εξαγωγή, οι συμφωνίες διανομής και δικαιόχρησης, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, τα θέματα της απασχόλησης και της εργασιακής σχέσης, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και την προστασία των καταναλωτών, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τις τεχνικές και θεωρητικές έννοιες που χρειάζονται για την παροχή συμβουλών και να αναπτύξει τη στρατηγική της εταιρείας. Με την ανάλυση των διαφόρων πτυχών του εμπορικού και εταιρικού δικαίου, του δικαίου πνευματικής ιδιοκτησίας, εμπορικών σημάτων, το εργατικό δίκαιο και το δίκαιο των επιχειρήσεων, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πώς είναι δυνατόν να επεκτείνει το εμπορικό σήμα, εξασφαλίζοντας ότι τα νομικά και ηθικά ζητήματα είναι πλήρως σεβαστά.... [-]


πλοίαρχος διαχείριση λιανικής πώλησης της μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ... [+]

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ειδικού στη διαχείριση ενός καταστήματος, από την ναυαρχίδα σε ένα άτομο μπουτίκ, μέσα από την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στους τομείς της λιανικής εμπορίας, διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και της διαχείρισης της κατηγορίας της μόδας.... [-]


Master στο προϊόν μόδας και της διαχείρισης της παραγωγής

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες.Ο [+]

Master στη μόδα Προϊόν & Διαχείρισης Παραγωγής

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες. Ο διευθυντής παραγωγής της μόδας μετατρέπει τη δημιουργικότητα σε μια έγκυρη εμπορική προσφορά: οργανώνει και επιβλέπει όλες τις εργασίες, από τα πρώτα δείγματα του τελικού προϊόντος. Ο διευθυντής παραγωγής μόδας είναι επίσης υπεύθυνη για τον συντονισμό και την εφαρμογή των πρωτοκόλλων για τη διασφάλιση της ποιότητας της παραγωγής. Αυτή η μόδα επαγγελματικά διαχειρίζεται συνήθως ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια σειρά προϊόντων και εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα της βιομηχανίας της μόδας. Ο ρόλος του προϊόντος ashion στ & διευθυντής παραγωγής θεωρείται κεντρικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας: έχει να συντονίσει τους χρόνους της εικόνας, του προϋπολογισμού και την παραγωγή μιας ολόκληρης συλλογής. Ο διαχειριστής διατηρεί το προϊόν επίσης τις σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και της παραγωγής, η εξωτερική ανάθεση, τον ποιοτικό έλεγχο και την τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή σέβεται τις απαιτούμενες ημερομηνίες παράδοσης, τις τιμές και στυλ. Παρακολούθηση της πορείας του Προϊόντος Μόδα & Διαχείρισης Παραγωγής μαθητές να αναπτύξουν μια τεχνική κατανόηση της κατασκευής και παραγωγής ανά δημιουργούμενη κάλυψη, μια ευρεία γνώση των υφασμάτων και των χρήσεών τους, σε συνδυασμό με την κατανόηση του τι είναι δυνατόν όσον αφορά το στυλ, την κατασκευή και την παραγωγή φορές. Όλα αυτά επιτρέπουν στον διαχειριστή του προϊόντος για τη δημιουργία ενός προϊόντος με τα επιθυμητά περιθώρια κερδών για την προβλεπόμενη αγορά.... [-]


Master στην αγορά μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Μιλάνο Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Γαλλία Paris Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας.Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από το ένα στο άλλο προμηθευτή, [+]

Master στη μόδα Αγορά

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας. Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από ένα προμηθευτή στον άλλο, από εμπορικές εκθέσεις σε πασαρέλες, ταξιδεύει ανά τον κόσμο και μιλούν πολλές γλώσσες. Ο αγοραστής ashion στ καλείται να ερμηνεύσει τις προτιμήσεις των πελατών του και να καθορίσουν τις αγορές για τους λιανοπωλητές μάζα, αλυσίδες καταστημάτων μπουτίκ ή μεμονωμένα, για τη θέσπιση του δικαιώματος καθεστώτος εφοδιασμού και το σχεδιασμό του σωστού συνδυασμού προϊόντων. Αυτός πρέπει να είναι ευαίσθητο σε νέες ιδέες και διάθεση για νέες εμπειρίες: αυτός καθορίζει ποια ρούχα πωλούνται, αναγνωρίζει τις συλλογές ότι οι πελάτες θα προτιμήσουν και παρουσιάζει τα στυλ που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θα πρέπει επίσης να είναι ο διοργανωτής και ένας επιχειρηματίας, μπορεί να διαχειριστεί το κόστος και τα κέρδη, ασχολούνται με τις ποσότητες, τις ημερομηνίες παράδοσης και με τόσο τον ιδεαλισμό των σχεδιαστών και της πραγματικότητας της αγοράς. Η πορεία για την αγορά μόδας δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να πάρετε μια βαθιά γνώση του προϊόντος μόδας: από τις μεθόδους παραγωγής για την αγορά επιλογές και τις τεχνικές πωλήσεων. ... [-]