Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία

Βρείτε Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο Βραζιλία 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένας κύριος 's βαθμός είναι ένα μεταπτυχιακό ακαδημαϊκό πτυχίο. Κάποιος πρέπει να έχει ήδη ένα πτυχίο για να υποβάλουν αίτηση για ένα master 's πρόγραμμα. Οι περισσότεροι πλοίαρχος 's πρόγραμμα σπουδών θα απαιτούν από τους σπουδαστές να ολοκληρώσουν ένα master ' s διατριβή ή ερευνητική εργασία.

Bachelor of Marketing Fashion - υπό μόδα είναι ένα μοναδικό προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη έμφαση στη μόδα. Βοηθά να οικοδομήσουν τις δεξιότητες σταδιοδρομίας και επικερδή γνώσεις σε διάφορα θέματα που σχετίζονται με τη μόδα και τη βιομηχανία της μόδας.

Στη Βραζιλία, υπάρχουν τρεις τύποι του βαθμού: Bachelors - διαρκεί τέσσερις έως έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί και οι μαθητές μπορούν να εργαστούν ως καθηγητές μετά την ολοκλήρωση τέσσερα χρόνια έρευνας. Masters - διαρκεί ένα έως δύο χρόνια για να επιτευχθεί? Διδακτορικό / PhD - το υψηλότερο επίπεδο μπορείτε να μελετήσετε και διαρκεί τρία με τέσσερα χρόνια για να επιτευχθεί. Οι τρεις βαθμούς χαλαρά αντιστοιχούν στις τρεις κύκλους της διαδικασίας της Μπολόνια - το ευρωπαϊκό σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε αποκτήσει ένα πτυχίο σε ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, θα πρέπει να είναι τα προσόντα για να επιτευχθεί ένα μεταπτυχιακό στη Βραζιλία.

Αυτή η πόλη έχει πολλές εγκαταστάσεις για να παρέχουν εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα. Μερικά από τα αξιοσημείωτα πανεπιστήμια και κολέγια σε αυτή την πόλη είναι το Ρίο ντε Τζανέιρο State University και το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Ζητήστε Πληροφορίες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 400 ώρες March 2018 Βραζιλία Ρίο Ιανέιρο

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας IED μόδα Ρίο επαγγελματίες της μόδας σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. [+]

Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία. Αυτό το πρόγραμμα είναι στα πορτογαλικά Δίδαξε Εκπόνηση και εφαρμογή στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. Τρίτο πάνελ και Mkt με τη μόδα Αρχική: Μαρτίου Μαθήματα: Τρίτη και Πέμπτη - 19:30 στο 22:30 Ώρες λειτουργίας: 400 ώρες Πορτογαλικής γλώσσας Περιγραφή και στόχοι: Το μάθημα Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας IED μόδα Ρίο Επαγγελματικό τρόπο σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. Με έμφαση στη βραζιλιάνικη σκηνή με τη διασύνδεσή της με τις εγχώριες και ξένες αγορές και την εκμετάλλευση των τμημάτων - από την παραγωγή έως την κατανάλωση εμπειρία - το μάθημα προσφέρει μαθήματα που καλύπτουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, η αλυσίδα μόδας, τη συμπεριφορά, την καινοτομία, το λιανικό εμπόριο, το branding και δημιουργική οικονομία, που διαθέτει επίσης εργαστήρια που πραγματοποιούνται από τους επαγγελματίες. Κοινό: Σχεδιαστές από όλους τους τομείς, επαγγελματίες με εκπαίδευση και πτυχίο στο χώρο της μόδας, της κλωστοϋφαντουργίας, της διαφήμισης, της επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας, μάρκετινγκ και άλλους συναφείς τομείς, καθώς και ανθρώπους με εμπειρία στο χώρο της μόδας. Θέματα του μαθήματος: Πολιτιστικά: Συστήματα Μόδα, διεπαφές σύγχρονη μόδα, τη συμπεριφορά και την καινοτομία, τις τάσεις και τα νέα σενάρια, Δημιουργική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα? Αλυσίδα και την μόδα της αγοράς? Διαδικασίες και διαχείριση της μάρκας. Τεχνική: Διαχείριση της μάρκας? Μόδα Σχέδιο... [-]