Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία 2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό είναι το πρώτο επίπεδο μεταπτυχιακής παρακολούθησης μαθημάτων και μπορεί να αποκτηθεί μετά από λήψη ενός πτυχίου. Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού συνήθως απαιτεί δύο έτη σπουδών πλήρους παρακολούθησης, το οποίο ανέρχεται στους 36 με 54 βαθμούς εξαμήνου.  

Οι φοιτητές που ενδιαφέρονται να εργαστούν στη βιομηχανία της μόδας μπορεί να θέλουν να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα στο μάρκετινγκ της μόδας. Μαζί με το πώς να εμπορευματοποιήσουν τα προϊόντα μόδας, το πρόγραμμα σπουδών διδάσκει γενικά διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ και τρόπους προώθησής τους.

Γαλλία, επίσημα η Γαλλική Δημοκρατία, είναι ένα ενιαίο ημι-προεδρική δημοκρατία βρίσκονται κυρίως στη Δυτική Ευρώπη, με διάφορες υπερπόντιες περιοχές και εδάφη.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία 2018

Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader».

Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης.... [-]


Master στην εταιρική χρηματοδότηση και τον έλεγχο της διαχείρισης για τη μόδα και την πολυτέλεια των επιχειρήσεων

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Γαλλία Paris

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. [+]

Master in Corporate Finance και Ελέγχου Διαχείρισης της Μόδας και Πολυτελείας Επιχειρήσεων Το μάθημα

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. Πτυχίο του πανεπιστημίου αυτού Δασκάλου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τα στελέχη επιχειρηματικών και οικονομικών ελεγκτών που ειδικεύεται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, ο αριθμός ο οποίος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο και στηρίζει τις επιχειρήσεις στις διαδικασίες διεθνοποίησης, οι εταιρικές σχέσεις τους και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικά σχέδια και να αξιολογήσει την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας την ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης της απόδοσης.... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας και της νομοθεσίας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 8 μήνες October 2018 Γαλλία Paris

Απευθύνεται σε υποψηφίους οι οποίοι έχουν προηγούμενες προπτυχιακές σπουδές σε νομικές, οικονομικές ή εμπορία. Όσοι έχουν αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία σε αυτούς τους τομείς μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτή την πορεία. [+]

Master στη μόδα και Δίκαιο Το μάθημα

Απευθύνεται σε υποψηφίους οι οποίοι έχουν προηγούμενες προπτυχιακές σπουδές σε νομικές, οικονομικές ή εμπορία. Όσοι έχουν αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία σε αυτούς τους τομείς μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτή την πορεία.

Η παγκόσμια δραστηριότητα της πλειονότητας των μάρκες πολυτελείας, απαιτεί να είναι γνώστες των νομικών απαιτήσεων σε σχέση με το χώρο της μόδας. Μέσα από τη μελέτη των θεμάτων όπως η αδειοδότηση, merchandising, την εισαγωγή και την εξαγωγή, οι συμφωνίες διανομής και δικαιόχρησης, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, τα θέματα της απασχόλησης και της εργασιακής σχέσης, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και την προστασία των καταναλωτών, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τις τεχνικές και θεωρητικές έννοιες που χρειάζονται για την παροχή συμβουλών και να αναπτύξει τη στρατηγική της εταιρείας. Με την ανάλυση των διαφόρων πτυχών του εμπορικού και εταιρικού δικαίου, του δικαίου πνευματικής ιδιοκτησίας, εμπορικών σημάτων, το εργατικό δίκαιο και το δίκαιο των επιχειρήσεων, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πώς είναι δυνατόν να επεκτείνει το εμπορικό σήμα, εξασφαλίζοντας ότι τα νομικά και ηθικά ζητήματα είναι πλήρως σεβαστά.... [-]


πλοίαρχος διαχείριση λιανικής πώλησης της μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Γαλλία Paris

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ... [+]

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ειδικού στη διαχείριση ενός καταστήματος, από την ναυαρχίδα σε ένα άτομο μπουτίκ, μέσα από την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στους τομείς της λιανικής εμπορίας, διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και της διαχείρισης της κατηγορίας της μόδας.... [-]


Master στο προϊόν μόδας και της διαχείρισης της παραγωγής

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Γαλλία Paris

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες.Ο [+]

Master στη μόδα Προϊόν & Διαχείρισης Παραγωγής

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες. Ο διευθυντής παραγωγής της μόδας μετατρέπει τη δημιουργικότητα σε μια έγκυρη εμπορική προσφορά: οργανώνει και επιβλέπει όλες τις εργασίες, από τα πρώτα δείγματα του τελικού προϊόντος. Ο διευθυντής παραγωγής μόδας είναι επίσης υπεύθυνη για τον συντονισμό και την εφαρμογή των πρωτοκόλλων για τη διασφάλιση της ποιότητας της παραγωγής. Αυτή η μόδα επαγγελματικά διαχειρίζεται συνήθως ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια σειρά προϊόντων και εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα της βιομηχανίας της μόδας. Ο ρόλος του προϊόντος ashion στ & διευθυντής παραγωγής θεωρείται κεντρικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας: έχει να συντονίσει τους χρόνους της εικόνας, του προϋπολογισμού και την παραγωγή μιας ολόκληρης συλλογής. Ο διαχειριστής διατηρεί το προϊόν επίσης τις σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και της παραγωγής, η εξωτερική ανάθεση, τον ποιοτικό έλεγχο και την τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή σέβεται τις απαιτούμενες ημερομηνίες παράδοσης, τις τιμές και στυλ. Παρακολούθηση της πορείας του Προϊόντος Μόδα & Διαχείρισης Παραγωγής μαθητές να αναπτύξουν μια τεχνική κατανόηση της κατασκευής και παραγωγής ανά δημιουργούμενη κάλυψη, μια ευρεία γνώση των υφασμάτων και των χρήσεών τους, σε συνδυασμό με την κατανόηση του τι είναι δυνατόν όσον αφορά το στυλ, την κατασκευή και την παραγωγή φορές. Όλα αυτά επιτρέπουν στον διαχειριστή του προϊόντος για τη δημιουργία ενός προϊόντος με τα επιθυμητά περιθώρια κερδών για την προβλεπόμενη αγορά.... [-]


Master στην αγορά μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Γαλλία Paris

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας.Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από το ένα στο άλλο προμηθευτή, [+]

Master στη μόδα Αγορά

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας. Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από ένα προμηθευτή στον άλλο, από εμπορικές εκθέσεις σε πασαρέλες, ταξιδεύει ανά τον κόσμο και μιλούν πολλές γλώσσες. Ο αγοραστής ashion στ καλείται να ερμηνεύσει τις προτιμήσεις των πελατών του και να καθορίσουν τις αγορές για τους λιανοπωλητές μάζα, αλυσίδες καταστημάτων μπουτίκ ή μεμονωμένα, για τη θέσπιση του δικαιώματος καθεστώτος εφοδιασμού και το σχεδιασμό του σωστού συνδυασμού προϊόντων. Αυτός πρέπει να είναι ευαίσθητο σε νέες ιδέες και διάθεση για νέες εμπειρίες: αυτός καθορίζει ποια ρούχα πωλούνται, αναγνωρίζει τις συλλογές ότι οι πελάτες θα προτιμήσουν και παρουσιάζει τα στυλ που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θα πρέπει επίσης να είναι ο διοργανωτής και ένας επιχειρηματίας, μπορεί να διαχειριστεί το κόστος και τα κέρδη, ασχολούνται με τις ποσότητες, τις ημερομηνίες παράδοσης και με τόσο τον ιδεαλισμό των σχεδιαστών και της πραγματικότητας της αγοράς. Η πορεία για την αγορά μόδας δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να πάρετε μια βαθιά γνώση του προϊόντος μόδας: από τις μεθόδους παραγωγής για την αγορά επιλογές και τις τεχνικές πωλήσεων. ... [-]