Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό είναι ένα ακαδημαϊκό πτυχίο που απονέμεται σε άτομα που δηλώνουν με επιτυχία ένα υψηλότερο επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι των Masters - δίδαξε και την έρευνα.

Οι σπουδές στο μάρκετινγκ μόδας εστιάζουν σε μαθηματα επιχειρήσεων, όπως η οικονομική λογιστική και η οικονομία, καθώς και σε μαθήματα μόδας όπως η διαχείριση λιανικής πώλησης και προώθηση προϊόντων μόδας. Πολλά προγράμματα επίσης περιλαμβάνουν εργασίες και πρακτική άσκηση στη βιομηχανία της μόδας.

Η Γαλλία προσφέρει ένα υπέροχο σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όχι μόνο για τους πολίτες αλλά και ξένους της. Η χώρα 's δυναμική κουλτούρα προσελκύει ξένους φοιτητές και όσους ενδιαφέρονται για την επιδίωξη διεθνών μαθημάτων. Η Γαλλία έχει μια παράδοση της επιστημονικής και της τεχνολογικής καινοτομίας. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι μελετητές χρησιμοποιούν πλήρως τη δημιουργικότητά τους.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία. Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης. Ο ηγέτης του Enterprise Manager Επιχειρησιακού εξασφαλίζει τη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας και των δραστηριοτήτων, προϊόντων και υπηρεσιών της. Ορίζει τις στρατηγικές κατευθύνσεις. εκπαιδευτικό περιεχόμενο CORE DMOE Γενική ανάπτυξη της επιχείρησης στρατηγική τοποθέτηση Οικονομική και χρηματοοικονομική διαχείριση Déloppement εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική Εποπτεία και τη διαχείριση MAJOR - Merchandising: Fashion & Design * Ιστορία & Πολιτισμός Merchandising στρατηγική merchandising επιχειρησιακή merchandising E-Merchandising εργαλεία επικοινωνίας τεχνική & επαγγελματική αγγλικά Καριέρα Μονοπάτια Visual Merchandiser - Πολυτελή Store Manager - Brand Manager - Marketing Repsonsable Brand Manager - Σύμβουλος - Επιχειρηματίας θυγατρική Branch, το σύμπαν ή την υπηρεσία. ιδιότητα του φοιτητή ή εναλλακτικά ιδιότητα του φοιτητή σε εναλλασσόμενες ρυθμό 8 έως 12 μηνών οικοτροφείο / ικανοποίηση κατάσταση εναλλασσόμενο 1 εβδομάδα εκπαίδευση / 3 εβδομάδες σε μια εταιρεία να πληρώσει το 80% έως 100% του SMIC ΕΤΗΣΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ της σχολικής εκπαίδευσης τέλος εγγραφής: € 850 Δίδακτρα: € 5.250 δυνατόν διακανονισμό τοις μετρητοίς (-5%), σε 2 (3%) ή 7 φορές. [-]

Master στην εταιρική χρηματοδότηση και τον έλεγχο της διαχείρισης για τη μόδα και την πολυτέλεια των επιχειρήσεων

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Γαλλία Paris

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. [+]

Master in Corporate Finance και Ελέγχου Διαχείρισης της Μόδας και Πολυτελείας Επιχειρήσεων Το μάθημα Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. Πτυχίο του πανεπιστημίου αυτού Δασκάλου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τα στελέχη επιχειρηματικών και οικονομικών ελεγκτών που ειδικεύεται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, ο αριθμός ο οποίος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο και στηρίζει τις επιχειρήσεις στις διαδικασίες διεθνοποίησης, οι εταιρικές σχέσεις τους και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικά σχέδια και να αξιολογήσει την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας την ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης της απόδοσης. Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους με τη μελέτη των διεθνών λογιστικών προτύπων και της US GAAP και θα καταλήξουμε σε μια κατανόηση των πιο πρόσφατες τεχνικές για την εκτίμηση των οικονομικών επιδόσεων, φορολογικές και νομικές σχεδιασμό. Θεωρητικές προσεγγίσεις θα πρέπει να εφαρμόζονται σε περιπτωσιολογικές μελέτες και παραδείγματα από ενεργές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, προκειμένου να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης και του σχεδιασμού. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να μελετήσουν την ιστορία και την κοινωνιολογία της μόδας, τονίζοντας πως οι αλλαγές στις σύγχρονες κοινωνίες έχουν μεταμορφώσει τη φύση των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, από μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι πολυεθνικές εισηγμένες σε χρηματιστήρια σε όλο τον κόσμο. Η φύση του τομέα διερευνάται μέσω κοιτάζοντας δυναμική, όπως η ταχύτητα του... [-]

πλοίαρχος διαχείριση λιανικής πώλησης της μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Γαλλία Paris

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ... [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Γαλλία. Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ειδικού στη διαχείριση ενός καταστήματος, από την ναυαρχίδα σε ένα άτομο μπουτίκ, μέσα από την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στους τομείς της λιανικής εμπορίας, διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και της διαχείρισης της κατηγορίας της μόδας. Στο τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις αξίες της μάρκας και να τα μεταφέρετε στον καταναλωτή, καθιστώντας τη διαδικασία αγοράς μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία, έτσι ώστε να κερδίσει την πίστη του πελάτη και την πίστη στο σημείο πώλησης. Η μελέτη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, in-store επικοινωνία και την ενσωμάτωση της πληροφορικής στο κατάστημα είναι θεμελιώδους σημασίας για την κατανόηση της τρέχουσας ρόλο του διαχειριστή του λιανικού εμπορίου και είναι το μέλλον του επαγγέλματος. Μέσα από την πορεία των συμμετεχόντων πρόγραμμα σπουδών θα αναπτύξουν τις απαραίτητες γνώσεις για την οικονομική ανάλυση ενός καταστήματος, εξασφαλίζοντας ότι μπορούν να κατανοήσουν τις προϋπολογισμού και παρακολούθηση των δεικτών που μετρούν την απόδοση του καταστήματος, οι πωλήσεις ανά κατηγορία δεικτών του cross-selling, ανανέωσης των αποθεμάτων και ανάλυση κάλυψης. Το μάθημα θα επιτρέψει επίσης στον συμμετέχοντα να κατανοήσει ποιες στρατηγικές για την προώθηση και ποια πίστη να προβεί για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και την εμπειρία αγορών του αγοραστή. Ανάλυση της επικοινωνίας στο κατάστημα θα δώσει επίσης τη δυνατότητα... [-]

Master στο προϊόν μόδας και της διαχείρισης της παραγωγής

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Γαλλία Paris

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες.Ο [+]

Master στη μόδα Προϊόν & Διαχείρισης Παραγωγής

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες. Ο διευθυντής παραγωγής της μόδας μετατρέπει τη δημιουργικότητα σε μια έγκυρη εμπορική προσφορά: οργανώνει και επιβλέπει όλες τις εργασίες, από τα πρώτα δείγματα του τελικού προϊόντος. Ο διευθυντής παραγωγής μόδας είναι επίσης υπεύθυνη για τον συντονισμό και την εφαρμογή των πρωτοκόλλων για τη διασφάλιση της ποιότητας της παραγωγής. Αυτή η μόδα επαγγελματικά διαχειρίζεται συνήθως ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια σειρά προϊόντων και εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα της βιομηχανίας της μόδας. Ο ρόλος του προϊόντος ashion στ & διευθυντής παραγωγής θεωρείται κεντρικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας: έχει να συντονίσει τους χρόνους της εικόνας, του προϋπολογισμού και την παραγωγή μιας ολόκληρης συλλογής. Ο διαχειριστής διατηρεί το προϊόν επίσης τις σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και της παραγωγής, η εξωτερική ανάθεση, τον ποιοτικό έλεγχο και την τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή σέβεται τις απαιτούμενες ημερομηνίες παράδοσης, τις τιμές και στυλ. Παρακολούθηση της πορείας του Προϊόντος Μόδα & Διαχείρισης Παραγωγής μαθητές να αναπτύξουν μια τεχνική κατανόηση της κατασκευής και παραγωγής ανά δημιουργούμενη κάλυψη, μια ευρεία γνώση των υφασμάτων και των χρήσεών τους, σε συνδυασμό με την κατανόηση του τι είναι δυνατόν όσον αφορά το στυλ, την κατασκευή και την παραγωγή φορές. Όλα αυτά επιτρέπουν στον διαχειριστή του προϊόντος για τη δημιουργία ενός προϊόντος με τα επιθυμητά περιθώρια κερδών για την προβλεπόμενη αγορά.... [-]


Master στην αγορά μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Γαλλία Paris

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας.Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από το ένα στο άλλο προμηθευτή, [+]

Master στη μόδα Αγορά

Στον τομέα της μόδας κάνουν τις σωστές επιλογές είναι ζωτικής σημασίας. Ο αγοραστής της μόδας είναι η σύνδεση μεταξύ οίκων μόδας και των καταναλωτών, έναν επαγγελματία που μετακινείται από ένα προμηθευτή στον άλλο, από εμπορικές εκθέσεις σε πασαρέλες, ταξιδεύει ανά τον κόσμο και μιλούν πολλές γλώσσες. Ο αγοραστής ashion στ καλείται να ερμηνεύσει τις προτιμήσεις των πελατών του και να καθορίσουν τις αγορές για τους λιανοπωλητές μάζα, αλυσίδες καταστημάτων μπουτίκ ή μεμονωμένα, για τη θέσπιση του δικαιώματος καθεστώτος εφοδιασμού και το σχεδιασμό του σωστού συνδυασμού προϊόντων. Αυτός πρέπει να είναι ευαίσθητο σε νέες ιδέες και διάθεση για νέες εμπειρίες: αυτός καθορίζει ποια ρούχα πωλούνται, αναγνωρίζει τις συλλογές ότι οι πελάτες θα προτιμήσουν και παρουσιάζει τα στυλ που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θα πρέπει επίσης να είναι ο διοργανωτής και ένας επιχειρηματίας, μπορεί να διαχειριστεί το κόστος και τα κέρδη, ασχολούνται με τις ποσότητες, τις ημερομηνίες παράδοσης και με τόσο τον ιδεαλισμό των σχεδιαστών και της πραγματικότητας της αγοράς. Η πορεία για την αγορά μόδας δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να πάρετε μια βαθιά γνώση του προϊόντος μόδας: από τις μεθόδους παραγωγής για την αγορά επιλογές και τις τεχνικές πωλήσεων. ... [-]