Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Για να επιτευχθεί με επιτυχία ένα Masters προσόντα, θα πρέπει να αποκτήσουν έναν αριθμό διδακτικών μονάδων με το πέρασμα επιμέρους ενότητες. Τα περισσότερα μεταπτυχιακά θα έχει μια σειρά από βασικές ενότητες που θα πρέπει να λάβει και να περάσει προκειμένου να λάβει τον τίτλο. Η αξιολόγηση των Masters έρευνας είναι σχεδόν πάντα εξ ολοκλήρου από μια ενιαία ενότητα διατριβή ή έργου.

Bachelor of Marketing Fashion - υπό μόδα είναι ένα μοναδικό προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη έμφαση στη μόδα. Βοηθά να οικοδομήσουν τις δεξιότητες σταδιοδρομίας και επικερδή γνώσεις σε διάφορα θέματα που σχετίζονται με τη μόδα και τη βιομηχανία της μόδας.

Η Ευρώπη είναι η έκτη μεγαλύτερη ήπειρο και περιλαμβάνει 47 χώρες και διάφορες εξαρτήσεις, τα νησιά και τα εδάφη. Είναι συνορεύει με τη Μεσόγειο Θάλασσα στο νότο, την Ασία προς τα ανατολικά, και τον Ατλαντικό Ωκεανό προς τη Δύση.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2018

Διαβάστε Περισσότερα

Master στο Marketing μόδας - από τη στρατηγική για το Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. [+]

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση συλλογή μόδας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Μάθημα Master στη μόδα Διαχείρισης Συλλογής στοχεύει να οικοδομήσει μια επαγγελματική εικόνα που έχει τις στρατηγικές ικανότητες να διεισδύσει στην πλευρά της παραγωγής της μόδας και της πολυτέλειας των επιχειρήσεων και της εργασίας ως διευθυντής στον τομέα προϊόντων των ειδών πολυτελείας και τους τομείς της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο με μια γενική γνώση των διαφόρων περιοχών που συμμετέχουν στην επιχείρηση, αλλά και με ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της ... [+]

Μάθημα Master στη μόδα Διαχείρισης Συλλογής στοχεύει να οικοδομήσει μια επαγγελματική εικόνα που έχει τις στρατηγικές ικανότητες να διεισδύσει στην πλευρά της παραγωγής της μόδας και της πολυτέλειας των επιχειρήσεων και της εργασίας ως διευθυντής στον τομέα προϊόντων των ειδών πολυτελείας και τους τομείς της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο με μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που εμπλέκονται στην επιχείρηση, αλλά και με ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής στον τομέα της μόδας. Επιπλέον, το μάθημα παρέχει τα απαιτούμενα επαγγελματικά εργαλεία για να είναι σε θέση να εργαστούν σε προϊόντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Η δυναμική που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια αφορούν εν γένει στον τομέα των ειδών πολυτελείας, με ιδιαίτερη προσοχή στη μόδα λαμβάνοντας υπόψη την ειδική φύση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του προϊόντος σε αυτόν τον τομέα.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες July 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας.

Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας.... [-]


MA DESIGN που ειδικεύεται στην προώθηση μόδας

AAS College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 13 μήνες September 2018 Ελληνική Δημοκρατία Θεσσαλονίκη

Το μάθημα MA Design - Fashion Promotion δίνει στον πρωτοπόρο υποψήφιο την ευκαιρία να διερευνήσει τα προσωπικά του ενδιαφέροντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, υποστηριζόμενη από εκτεταμένη έρευνα και σε συνδυασμό με τα οφέλη της συζήτησης και της αξιολόγησης από ομοτίμους. Το άτομο θα μπορέσει στη συνέχεια να δει τη θέση του μέσα στην πολύπλευρη βιομηχανία του μέλλοντος. [+]

Η διδασκαλία περιλαμβάνει έναν συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμιναρίων, παρουσιάσεων και επαφών με τη βιομηχανία και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Η πρακτική που βασίζεται στην θεωρία αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε κάθε εξάμηνο και οι διαπραγματευόμενες συμφωνίες Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους και αντικατοπτρίζουν την προσωπική πρόοδο. Οι σπουδαστές αναμένεται να ενσωματώσουν το έργο τους σε ένα τρέχον πλαίσιο και να αναπτύξουν ικανότητες αξιολόγησης για να διατυπώσουν την άποψή τους. Οι μέθοδοι έρευνας και η εφαρμογή εισάγει τους μαθητές σε μια σειρά από αναλυτικά ερευνητικά εργαλεία, που αποτελούν τη βάση για όλα τα σε βάθος αυτοκατευθυνόμενα έργα του προγράμματος. Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη της πνευματικής και φαντασιακής δύναμης των μαθητών μέσω ενός προγράμματος σπουδών που διαμορφώνεται από τη συνοχή μεταξύ θεωρίας και πρακτικής. Παρέχει στους αποφοίτους ένα περιβάλλον τόνωσης, στο οποίο οι ιδέες μπορούν να ανταλλάσσονται και να υποστηρίζονται μέσω πραγματικής δημιουργικής έρευνας, αναπτύσσονται και πλαισιώνονται. Προκαλούμε τους μαθητές μας να πάρουν μια κριτική θέση σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες και να ενθαρρύνουν νέες συνδέσεις στον τομέα της μόδας που προκαλούν παραδοσιακά όρια σχεδίασης.... [-]


πλοίαρχος επικοινωνίας και εντατική ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο 10  February 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα Μόδας 2.0; Μήπως η μόδα έρχεται πριν "στη μόδα"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. [+]

Μπορούμε να μιλάμε σήμερα για μια μόδα 2.0; Είναι η μόδα έρχεται πριν από το "Vogue"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. ... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο 1 έτος October 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας.

Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία.... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές.... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Master στην κατεύθυνση της μόδας: μάρκα & διοίκηση επιχειρήσεων

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας. [+]

Master στη Σκηνοθεσία Μόδα: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων

Από την αγορά ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ FASHION ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Μόδα Αγοραστή. Διευθυντής μάρκετινγκ. Omnichannel Strategist.

Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας.... [-]


Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. ... [-]


πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader».

Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης.... [-]


Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά.... [-]


πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής.... [-]