Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Για να επιτευχθεί με επιτυχία ένα Masters προσόντα, θα πρέπει να αποκτήσουν έναν αριθμό διδακτικών μονάδων με το πέρασμα επιμέρους ενότητες. Τα περισσότερα μεταπτυχιακά θα έχει μια σειρά από βασικές ενότητες που θα πρέπει να λάβει και να περάσει προκειμένου να λάβει τον τίτλο. Η αξιολόγηση των Masters έρευνας είναι σχεδόν πάντα εξ ολοκλήρου από μια ενιαία ενότητα διατριβή ή έργου.

Bachelor of Marketing Fashion - υπό μόδα είναι ένα μοναδικό προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη έμφαση στη μόδα. Βοηθά να οικοδομήσουν τις δεξιότητες σταδιοδρομίας και επικερδή γνώσεις σε διάφορα θέματα που σχετίζονται με τη μόδα και τη βιομηχανία της μόδας.

Η Ευρώπη είναι η έκτη μεγαλύτερη ήπειρο και περιλαμβάνει 47 χώρες και διάφορες εξαρτήσεις, τα νησιά και τα εδάφη. Είναι συνορεύει με τη Μεσόγειο Θάλασσα στο νότο, την Ασία προς τα ανατολικά, και τον Ατλαντικό Ωκεανό προς τη Δύση.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2018

Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχος επικοινωνίας και εντατική ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο 10  February 2019 Ισπανία Madrid

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα Μόδας 2.0; Μήπως η μόδα έρχεται πριν "στη μόδα"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. [+]

Μπορούμε να μιλάμε σήμερα για μια μόδα 2.0; Είναι η μόδα έρχεται πριν από το "Vogue"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. ... [-]


MA DESIGN που ειδικεύεται στην προώθηση μόδας

AAS College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 13 μήνες September 2018 Ελληνική Δημοκρατία Thessaloniki

Το μάθημα MA Design - Fashion Promotion δίνει στον πρωτοπόρο υποψήφιο την ευκαιρία να διερευνήσει τα προσωπικά του ενδιαφέροντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, υποστηριζόμενη από εκτεταμένη έρευνα και σε συνδυασμό με τα οφέλη της συζήτησης και της αξιολόγησης από ομοτίμους. Το άτομο θα μπορέσει στη συνέχεια να δει τη θέση του μέσα στην πολύπλευρη βιομηχανία του μέλλοντος. [+]

Η διδασκαλία περιλαμβάνει έναν συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμιναρίων, παρουσιάσεων και επαφών με τη βιομηχανία και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Η πρακτική που βασίζεται στην θεωρία αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε κάθε εξάμηνο και οι διαπραγματευόμενες συμφωνίες Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους και αντικατοπτρίζουν την προσωπική πρόοδο. Οι σπουδαστές αναμένεται να ενσωματώσουν το έργο τους σε ένα τρέχον πλαίσιο και να αναπτύξουν ικανότητες αξιολόγησης για να διατυπώσουν την άποψή τους. Οι μέθοδοι έρευνας και η εφαρμογή εισάγει τους μαθητές σε μια σειρά από αναλυτικά ερευνητικά εργαλεία, που αποτελούν τη βάση για όλα τα σε βάθος αυτοκατευθυνόμενα έργα του προγράμματος. Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη της πνευματικής και φαντασιακής δύναμης των μαθητών μέσω ενός προγράμματος σπουδών που διαμορφώνεται από τη συνοχή μεταξύ θεωρίας και πρακτικής. Παρέχει στους αποφοίτους ένα περιβάλλον τόνωσης, στο οποίο οι ιδέες μπορούν να ανταλλάσσονται και να υποστηρίζονται μέσω πραγματικής δημιουργικής έρευνας, αναπτύσσονται και πλαισιώνονται. Προκαλούμε τους μαθητές μας να πάρουν μια κριτική θέση σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες και να ενθαρρύνουν νέες συνδέσεις στον τομέα της μόδας που προκαλούν παραδοσιακά όρια σχεδίασης.... [-]


πτυχίο μάστερ στη μόδα: εφαρμοσμένων τεχνολογιών και ψηφιακών επιχειρήσεων *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 10 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

* Επαλήθευση σε εκκρεμότητα

Η μόδα είναι ένας από τους τομείς δραστηριότητας στους οποίους η Ισπανία μπορεί να υπερηφανεύεται για την παγκόσμια πρωτοπορία με πολυτελείς μάρκες και αλυσίδες λιανικής πώλησης που ανταγωνίζονται με τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πολυεθνικές.

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας.... [-]


πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader».

Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Διαδίκτυο Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας.

Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες July 2018 Ιταλία Florence

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Barcelona

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά.... [-]


πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Barcelona

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής.... [-]


Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2019 Ιταλία Rome

17η έκδοση - Το μάθημα Master in Comunicazione e Marketing per la Moda εκπαιδεύει τους επαγγελματίες οι οποίοι, σε μια εταιρεία ή έναν οργανισμό, είναι σε θέση να διαχειριστούν τις δραστηριότητες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της συνεχούς αλλαγής της αγοράς, αφού έχουν αποκτήσει βαθιά γνώση εργαλεία και μια υψηλή δημιουργική και οργανωτική ευελιξία. "Το Master in Comunicazione e Marketing per la Moda έχει σχεδιαστεί ως ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στοχεύει στην κουλτούρα της" γνώσης πώς να κάνει "εναντίον" αφήνοντας γνωστό ". Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις πιο σύγχρονες τάσεις: από ψηφιακό σε κατασκευασμένο -αποφασίζει, από τη μόδα μέχρι τη βιωσιμότητα, από την Made in Italy μέχρι την εξέλιξη των μεγάλων διεθνών ομαδικών οίκων μόδας. "Anna Neri και Alessandra Sales, Συντονιστές Μαθημάτων Συνεργάτες του μαθήματος Master: Alberto Guardiani, Anna και Alex, Suite19. [+]

17η έκδοση - Το μάθημα Master in Comunicazione e Marketing per la Moda εκπαιδεύει τους επαγγελματίες οι οποίοι, σε μια εταιρεία ή έναν οργανισμό, είναι σε θέση να διαχειριστούν τις δραστηριότητες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της συνεχούς αλλαγής της αγοράς, αφού έχουν αποκτήσει βαθιά γνώση εργαλεία και μια υψηλή δημιουργική και οργανωτική ευελιξία.

"Το Master in Comunicazione e Marketing per la Moda έχει σχεδιαστεί ως ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στοχεύει στην κουλτούρα της" γνώσης πώς να κάνει "εναντίον" αφήνοντας γνωστό ". Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις πιο σύγχρονες τάσεις: από ψηφιακό σε κατασκευασμένο -μεταξύ, από το γρήγορο τρόπο στη βιωσιμότητα, από το Made in Italy μέχρι την εξέλιξη των μεγάλων διεθνών ομαδικών ομίλων ".... [-]


Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Barcelona

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. ... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την εκδήλωση μόδας

FDModa - LCI Barcelona
Διαδίκτυο 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Barcelona

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. Οι επαγγελματίες είναι σε θέση να τοποθετήσετε ένα προϊόν στην αγορά, και να το καταστήσει γνωστό, είτε μέσω της διαφήμισης, δια του τύπου ή με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης. ... [-]


Master στη διαχείριση συλλογής μόδας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Milan

Το Master's Course in Fashion Management Management στοχεύει στην οικοδόμηση μιας επαγγελματικής προσωπικότητας που έχει τις στρατηγικές δεξιότητες να διεισδύσει στην παραγωγική πλευρά της μόδας και των πολυτελών επιχειρήσεων και να εργαστεί ως διευθυντής στον τομέα των προϊόντων των τομέων των ειδών πολυτελείας και της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που εμπλέκονται στις επιχειρήσεις αλλά και ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα ... [+]

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Συλλογής Μόδας αποσκοπεί στην οικοδόμηση μιας επαγγελματικής προσωπικότητας που έχει τις στρατηγικές δεξιότητες να διεισδύσει στην παραγωγική πλευρά της μόδας και των πολυτελών επιχειρήσεων και να εργαστεί ως διευθυντής στον τομέα των προϊόντων των τομέων των ειδών πολυτελείας και της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις αλλά και ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής στον τομέα της μόδας. Επιπλέον, το μάθημα παρέχει τα απαραίτητα επαγγελματικά εργαλεία για να μπορούν να εργάζονται σε προϊόντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Η δυναμική που αναλύεται κατά τη διάρκεια του μαθήματος σχετίζεται γενικά με τον κλάδο των ειδών πολυτελείας με ιδιαίτερη προσοχή στη μόδα, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην ανάπτυξη προϊόντων στον τομέα αυτό.... [-]


Marketing Master στο Διεθνές μόδας και της πολυτέλειας

ESIC Business & Marketing School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 9 - 12 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Marketing Master in International Fashion and Luxury (ΜΜ [+]

Marketing Master in International Fashion and Luxury (ΜΜ

χαρακτηριστικάΑπευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν την καριέρα στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας σε διεθνές επίπεδο.Οι Masters διδάσκεται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιούλιο.Περιλαμβάνει Masterclass που διδάσκονται από τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας της μόδας και της πολυτέλειας.Οι διαφορές παράγοντεςΕπίσημος τίτλος: Ίδια τίτλος Rey Juan Carlos University.Απασχολησιμότητα: Δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Ο πλοίαρχος περιλαμβάνει νέα θέματα όπως η καινοτομία, βιωματική μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, branding, παρουσιάζοντας συλλογές σε επιδείξεις μόδας, της μόδας και του δικαίου, κλπ, διδάσκονται από δασκάλους και καθηγητές από σχολεία των επιχειρήσεων, των πανεπιστημίων και των εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας, με τη βοήθεια της μεθόδου υπόθεσης. Επιπλέον, η ικανότητα να παρακινήσει την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την προσαρμογή στην αλλαγή και την κριτική σκέψη.οφέληειδικεύεται στο Marketing πρόγραμμα που εφαρμόζεται με τη μόδα και τη βιομηχανία πολυτελών με διεθνές όραμα, το οποίο έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει μελλοντικά στελέχη στις δεξιότητες και τα εργαλεία για τη διαχείριση του στρατηγικού και επιχειρησιακού μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο.Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό της εμπειρίας αγορών και της κριτικής σκέψης.Συνδυάζει καινοτόμα εργαλεία διδασκαλίας, χαρακτηριστική μιας επιχείρησης σχολείο είναι το Business ESICΗ μέθοδος περιλαμβάνει τεχνικές και στρατηγικές προσομοίωσης περίπτωση.Σκήτη επιλέγονται από καθηγητές και ειδικοί από το χώρο της μόδας.Περιλαμβάνει νέα θέματα όπως η καινοτομία, τις τάσεις της αγοράς της έρευνας, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, τα νέα υλικά, βιωματική μάρκετινγκ, σταδιοποίηση των συλλογών και διεθνείς επιδείξεις μόδας, πολυτελή ηλεκτρονικό εμπόριο, και τη μόδα... [-]

Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]