Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένας κύριος 's βαθμός είναι ένα μεταπτυχιακό ακαδημαϊκό πτυχίο. Κάποιος πρέπει να έχει ήδη ένα πτυχίο για να υποβάλουν αίτηση για ένα master 's πρόγραμμα. Οι περισσότεροι πλοίαρχος 's πρόγραμμα σπουδών θα απαιτούν από τους σπουδαστές να ολοκληρώσουν ένα master ' s διατριβή ή ερευνητική εργασία.

Master in προγράμματα μάρκετινγκ μόδας αποτελούνται από τα βασικά στοιχεία της μελέτης της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό περιλαμβάνει τους υλικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό, και την καλλιτεχνική έμπνευση για τη δημιουργία του ένα ρούχο ή αξεσουάρ.

Η Ευρώπη είναι η έκτη μεγαλύτερη ήπειρο και περιλαμβάνει 47 χώρες και διάφορες εξαρτήσεις, τα νησιά και τα εδάφη. Είναι συνορεύει με τη Μεσόγειο Θάλασσα στο νότο, την Ασία προς τα ανατολικά, και τον Ατλαντικό Ωκεανό προς τη Δύση.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες January 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. Το μάθημα ενσωματώνει απόλυτα τις τρεις λέξεις που περιέχονται στον τίτλο, μόδα, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του στις διδακτικές περιοχές. Πάνω και κάτω από τη γραμμή, συμβατική ή αντισυμβατική, online ή offline, χρησιμοποιώντας εικόνες, αριθμούς ή λέξεις? Ο γενικός στόχος είναι να μεταφέρει με μοναδικό τρόπο τα μηνύματα που είναι σαφείς και αποτελεσματικές. Διδάσκονται από καθηγητές από τη βιομηχανία και χαρακτηρίζει τις διεθνείς επισκέπτες ομιλητές, Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι πρακτικά με δύο έργα έτοιμο να παρουσιάσει σε μια προσωπική του χαρτοφυλακίου? η έναρξη ενός περιοδικού και το μάρκετινγκ της εταιρείας. Το μάθημα ολοκληρώνεται με δύο βιωματικές στιγμές? μια επίσκεψη στο Pitti Uomo και το Μιλάνο Εβδομάδα Μόδας, και τις ευκαιρίες πρακτικής άσκησης. Το ακαδημαϊκό έτος 9 μηνών που πηγαίνει Ιανουαρίου-Οκτωβρίου ή τον Ιούνιο μέχρι τον Φεβρουάριο, ανέρχεται σε 700 διδακτικές ώρες, και είναι πολύτιμο για 80 πόντους. Αγγλικής γλώσσας και η φοίτηση είναι υποχρεωτικά. Οι υποψήφιοι θα επιλεγούν μετά από ένα ερωτηματολόγιο εγγραφής και μια συνέντευξη με ηγετική καθηγητή του μαθήματος. Σχέδιο μελέτης Οι τρεις τομείς, μόδα, Marketing και Επικοινωνίας λάβουν συγκεκριμένη μορφή στις ακόλουθες ενότητες: Σύγχρονη μόδα? Κοινωνιολογία... [-]

Master στην κατεύθυνση της μόδας: μάρκα & διοίκηση επιχειρήσεων

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας. [+]

Master στη Σκηνοθεσία Μόδα: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων Από την αγορά ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ FASHION ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Μόδα Αγοραστή. Διευθυντής μάρκετινγκ. Omnichannel Strategist. Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας. Πρώτο βήμα: μελέτη των επιχειρηματικών μοντέλων, την εξέλιξή τους και τις επιχειρηματικές στρατηγικές τους στον κλάδο. Δεύτερο βήμα: αναγνώριση και μελέτη των διαφορετικών λιανικής πώλησης και τα κανάλια των επιχειρήσεων, τις υποκείμενες επιχειρηματικές λογικές και σε ειδικές λειτουργίες τους: από την αγορά της μόδας και λιανικής merchandising, με τις πωλήσεις και τη διαχείριση των ψηφιακών. Τρίτο βήμα: η κατανόηση του καταναλωτή και τις σχέσεις μεταξύ των διαφορετικών καναλιών. Από την ανάλυση των συμπεριφορών πελάτη και την επίδραση της αισθητηριακής σχεδιασμό και τον τρόπο ζωής τους, μέχρι τη στρατηγική omnichannel και της ψηφιακής ολοκλήρωσης. Ο στόχος μας: να θέσει τον καταναλωτή στο κέντρο, για να δημιουργήσετε απρόσκοπτη εμπειρία που συνδέουν όλα τα διαφορετικά σημεία επαφής, και να ξέρετε πώς να προσδιορίσει και να δημιουργήσει και να σχεδιάσουν επιτυχημένη επιχείρηση και λιανικής στρατηγικές. Το Master Course είναι εντελώς στα αγγλικά. Καθ 'όλη την πορεία ένας Ιταλός - Αγγλικό δίγλωσσο ΕΕΔΙΠ θα είναι διαθέσιμη και για τους δύο Ιταλούς και ξένους φοιτητές. προθεσμίες Ξεκινήστε από την εγγραφή: 1 Φεβρουαρίου, 2017... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας. Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα σώμα που βρίσκεται στο Σαμπαντέλ και της Βαρκελώνης που προσφέρονται από τον επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο σε ειδικότητες σχεδιασμό Γραφιστική, μόδα, προϊόντων, Εσωτερικών και Οπτικοακουστικών Μέσων, καθώς και τη διαχείριση του σχεδιασμού . Το Ίδρυμα για το Σχεδιασμό (FUNDIT) είναι το ιδρυτικό θεσμικό όργανο της Σχολής Σχεδιασμού ΕΤΑΑ. Ο διευθυντής του Ιδρύματος Σχεδιασμού (FUNDIT), οδήγησε ΕΤΑΑ είναι Antoni Garrell i Guiu. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα κέντρο συνδέεται με το Πανεπιστήμιο Ramon Llull (URL), το πρώτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ισπανία και ισχυρή παρουσία στην Καταλονία και το σύνολο του προγράμματος σπουδών του προσαρμόζεται στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESHE). ΕΤΑΑ έχει πάνω από είκοσι χρόνια ιστορίας. Ήταν το πρώτο κέντρο για την εισαγωγή πανεπιστημιακές σπουδές στο σχεδιασμό ως πολύ τον τίτλο του URL, και ήταν μία από τις πρώτες σχολές της Ισπανίας για το επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο στο Design, το 2008. αποστολή του ως... [-]

σχεδιασμός Ma ειδικεύεται στην προώθηση της μόδας

AAS College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 13 μήνες September 2018 Ελληνική Δημοκρατία Θεσσαλονίκη

MA Design - Fashion Promotion Φυσικά οδός δίνει τις καινοτόμες ευκαιρίες υποστηρικτής να εξερευνήσουν τα προσωπικά συμφέροντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, υποστηρίζεται από εκτεταμένη έρευνα, και σε συνδυασμό με τα οφέλη της συζήτησης και αξιολόγησης από ομοτίμους. Στη συνέχεια, το άτομο θα είναι σε θέση να δείτε τη θέση τους μέσα στην πολύπλευρη βιομηχανία του μέλλοντος. [+]

Διδασκαλία περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμινάρια, παρουσιάσεις και συνδέσμους της βιομηχανίας, και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Θεωρία υποστήριξη πρακτική αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε όλη κάθε εξάμηνο και διαπραγμάτευση Συμφωνιών Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να αναπτύξει και να τελειοποιήσει τις προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους, και αντανακλούν την προσωπική πρόοδο. Οι μαθητές αναμένεται να εντάξουμε το έργο τους μέσα σε ένα τρέχον πλαίσιο, και να αναπτύξουν δεξιότητες αξιολόγησης, προκειμένου να εκφράσουν την άποψή τους. Μέθοδοι Έρευνας και Εφαρμογών εισάγει τους φοιτητές σε μια σειρά αναλυτικών εργαλείων έρευνας, που αποτελούν τη βάση για όλες τις αυτο-κατευθυνόμενη έργα σε βάθος σχετικά με το πρόγραμμα. Το μάθημα στοχεύει να αναπτύξει την πνευματική και ευφάνταστες δύναμη των μαθητών μέσα από ένα πρόγραμμα σπουδών που σχηματίζεται από τη συνοχή μεταξύ θεωρίας και πράξης. Θα παρέχει στους αποφοίτους με ένα ενθαρρυντικό περιβάλλον στο οποίο οι ιδέες μπορούν να ανταλλάσσονται και να υποστηρίζεται μέσω πραγματικά δημιουργική έρευνα, που αναπτύχθηκε και συνεργατικών. Σας προκαλούμε τους μαθητές μας να λάβει μια κρίσιμη θέση σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες και να ενθαρρύνει νέες συνδέσεις μέσα στο χώρο της μόδας που αμφισβητούν τα παραδοσιακά όρια του σχεδιασμού. Διάρκεια: 13 μήνες (1 έτος) Εκπαιδευτικό Μορφή: δίδαξε Εκπαίδευση Παραλλαγές: Τελικό Γλώσσα: Αγγλικά Μαθήματα Ημερομηνία Έναρξης: 2 Οκτώβρη του 2017 Δίδακτρα: 6.200 € Βραβείο σώματος: University of Central Lancashire - Ηνωμένο Βασίλειο Βρετανοί Βαθμός: Master of Arts Προϋποθέσεις Εισόδου η μορφή AAS Εφαρμογή ολοκληρώθηκε Πτυχίο ή Δίπλωμα και μεταγραφή από την προηγούμενη εκπαιδευτικό ίδρυμα... [-]

πλοίαρχος επικοινωνίας και εντατική ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο 10  February 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα Μόδας 2.0; Μήπως η μόδα έρχεται πριν "στη μόδα"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Μπορούμε να μιλάμε σήμερα για μια μόδα 2.0; Είναι η μόδα έρχεται πριν από το "Vogue"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. Για πολλά εμπορικά σήματα αυτό το «ψηφιακή εποχή» έχει την ευκαιρία να αναγγελθούν, ή ακόμη και να ανακαλύψουμε εκ νέου τη θέση. Η ταυτότητα της μάρκας είναι το κλειδί για τη χάραξη μιας ολοκληρωμένης και συνεκτικής στρατηγικής παράγοντα, όχι μόνο στο σχεδιασμό της συλλογής, αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο, το είδος των προϊόντων, το κοινό που απευθύνεται, κ.λπ. Κανείς δεν γνωρίζει τη διάσταση των μέσων ενημέρωσης που έχει φτάσει σε αυτό το τομέα και πώς επηρεάζει όλα τα ακροατήρια, εξ ου και η σημασία της Εντατικής Master στην Επικοινωνία και Digital Marketing Fashion διότι προσφέρει ένα όραμα από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης με την τρέχουσα κόσμο ψηφιακή. Αυτό θα μας φέρει στις βασικές έννοιες της ψηφιακής επικοινωνίας, το blogging πλατφόρμες, κοινωνικής δικτύωσης, εργαλεία διαχείρισης και ανάλυσης ... παρέχοντας στους φοιτητές με τις δεξιότητες για να είναι ένας αποτελεσματικός επαγγελματίας και είναι έτοιμος να αναλάβει οποιαδήποτε πρόκληση, όταν . Στόχοι Οι κύριοι στόχοι της Εντατικής Master στη μόδα Επικοινωνίας και εστίαση στην εκπαίδευση των μαθητών με τις βασικές πτυχές του σχεδιασμού, τη δημιουργία και την... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο 1 έτος October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία. Η διαδικασία μάθησης του Master of Fashion Διοίκησης Επιχειρήσεων καλύπτει όλους τους τομείς ενδιαφέροντος του κόσμου της μόδας και αναλύει τις επιχειρηματικές ικανότητες που οι μαθητές πρέπει να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους στον τομέα αυτό. Για το λόγο αυτό, βασίζεται σε εξειδικευμένους επαγγελματίες οι οποίοι κάνουν την εμπειρία τους στη διάθεση των φοιτητών. Επαγγελματικές ευκαιρίες: Διευθυντής προϊόντος, υπεύθυνος για την αγορά, περιοχή Διευθυντής ή ο εμπορικός διευθυντής, Υπεύθυνος για το Visual Merchandising, Brand Manager της, Υπεύθυνος για τον έλεγχο της διαχείρισης. Ένα πλήρες πρόγραμμα των θεωρητικών μαθημάτων παρέχει στους φοιτητές εξαντλητικές πληροφορίες, έτσι ώστε να κατανοήσουν πλήρως κάθε subject.There είναι μια καλά σχεδιασμένη σειρά από πρακτικές δραστηριότητες με βάση και με βάση αυτό το θεωρητικό πρόγραμμα. Περιλαμβάνει το εργαστήριο για τις πραγματικές εταιρείες, διαλέξεις από τους κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, επισκέπτεται για να δείξει αίθουσες, καταστήματα και όλα τα είδη των εκθέσεων, καθώς και επισκέψεις σε μεγάλες επιχειρήσεις και τα πανηγύρια σε άλλες πόλεις. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών του μαθήματος, οι φοιτητές θα... [-]

πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές. Ευκαιρίες καριέρας - Το Master εκπαιδεύει τα επαγγέλματα που είναι έτοιμα να ασκήσουν σταδιοδρομία σε διάφορους κλάδους της βιομηχανίας, όπως ο επικεφαλής της εκδήλωσης μόδας στο παρασκήνιο ή στο front office, επικεφαλής του λιανικού εμπορίου, δημιουργικός σχεδιαστής διαφημιστικής καμπάνιας, Media Planner, Product or License Manager. Στόχος - Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα επιδιώκει να προσλάβει σπουδαστές που έχουν σχετική πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό προσόντα στη διαχείριση, επικοινωνία, μάρκετινγκ, ανθρωπιστικές επιστήμες και κοινωνιολογικές επιστήμες και επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας Τη βιομηχανία της μόδας. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα αναλύει όλα τα στοιχεία του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μελέτες περιπτώσεων και εργαστήρια. Από τη μελέτη του ρόλου της επικοινωνίας και των κύριων... [-]

Master στο Marketing μόδας - από τη στρατηγική για το Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. [+]

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. Το μάθημα βασίζεται σε μια δημιουργική προσέγγιση για την ανάπτυξη καινοτόμου σκέψης και πειραματισμού νέων στρατηγικών στην περιοχή. Ευκαιρίες καριέρας - Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να προσεγγίσουν διαφορετικά τμήματα μόδας: διαχείριση μάρκας, εταιρικό μάρκετινγκ, επιχειρηματική ανάπτυξη, διανομή και λιανική πώληση, καθώς και συμβουλευτικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες. Στόχος - Το μάθημα απευθύνεται σε Ιταλούς και διεθνείς πτυχιούχους μόδας, επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα Master είναι δομημένο σε συμπληρωματικές μονάδες που ασχολούνται με τη διαχείριση του σχεδιασμού και της εμπορίας. Η εστίαση στη μελέτη των διαδικασιών και των μεθοδολογιών για την αποτελεσματική δοκιμή των στρατηγικών Μάρκετινγκ και Branding στη βιομηχανία της μόδας. Η διαδρομή μελέτης παρέχει στους φοιτητές παραδοσιακές διαλέξεις στην τάξη και θεματικές συζητήσεις για την απόκτηση καθιερωμένων θεωριών και μεθόδων. Επιπλέον, περιλαμβάνει εργαστηριακές και πειραματικές δραστηριότητες σχεδίασης με τη συμμετοχή φοιτητών μέσω επιχειρηματικών σχεδίων, εργαστηρίων, σεμιναρίων, περιπτωσιολογικών μελετών, χρήσης τεχνικών, παιχνιδιών ρόλων και αντίστροφης καθοδήγησης. Η βιομηχανία της μόδας διερευνάται ως ιστορικό και πολιτισμικό φαινόμενο, από την ανάπτυξη των στυλιστικών κωδίκων του τέλους... [-]

Master in Fashion Collection Management

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος February 2018 Ιταλία Μιλάνο

[+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Ύφασμα Τεχνολογία Μόδα Γραφιστική Συλλογή Σχεδιασμού & Προγραμματισμού Ανάπτυξη μοτίβο Ευκαιρίες πρακτικής άσκησης Οι Καριέρα και το Γραφείο Εξωτερικών Σχέσεων στο Accademia del Lusso είναι πολύ δραστήρια στη δημιουργία επαφών με σημαντικές επιχειρήσεις του τομέα να επιτρέπουν στους μαθητές να βρουν τις ευκαιρίες πρακτικής άσκησης. Προυποθέσεις εισόδου Κατάλληλο γνώση της αγγλικής γλώσσας: αποδεικνύεται από επίσημο πιστοποιητικό ή το Skype γλώσσα συνέντευξη 3-ετή πτυχίο πανεπιστημίου (για τους φοιτητές που έχουν μη-ιταλική προσόντα, είναι μια απαίτηση να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς τουλάχιστον 15 συνολικού χρόνια της σχολικής και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης) [-]

πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. Ο στυλίστας είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της επιτυχίας του προϊόντος στην αγορά, λανσάροντας την τρέχουσα και διαφορετικές οπτικές προτάσεις. Stylist ως «διερμηνέας της μόδας» είναι παρούσα στην ανάπτυξη των συλλογών μόδας στις παρελάσεις στάσης, εκθεσιακούς χώρους στην οργάνωση, τον σχεδιασμό των επιδείξεων μόδας και εκδηλώσεων, καθώς επίσης και όλο το μερίδιο ανακοίνωση σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση ή την πώληση. Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. Στόχος: Γνωρίζοντας το έργο ενός στιλίστα σε διαφορετικές πτυχές του. Ερευνήστε, να αναλύσει και να εφαρμόσουν και τις δύο δημιουργικές τεχνικές και τις τελευταίες τάσεις. Προσδιορίστε τις τάσεις της μόδας σε όλη την ιστορία, για να ταιριάζουν σε κάθε έργο. Mastering τα αναγκαία μέτρα για τη διαβούλευση εικόνας και personal shopper εργαλεία. Μαθαίνοντας να χρησιμοποιήσει τους πόρους για τη... [-]

πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης. Ο ηγέτης του Enterprise Manager Επιχειρησιακού εξασφαλίζει τη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας και των δραστηριοτήτων, προϊόντων και υπηρεσιών της. Ορίζει τις στρατηγικές κατευθύνσεις. εκπαιδευτικό περιεχόμενο CORE DMOE Γενική ανάπτυξη της επιχείρησης στρατηγική τοποθέτηση Οικονομική και χρηματοοικονομική διαχείριση Déloppement εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική Εποπτεία και τη διαχείριση MAJOR - Merchandising: Fashion & Design * Ιστορία & Πολιτισμός Merchandising στρατηγική merchandising επιχειρησιακή merchandising E-Merchandising εργαλεία επικοινωνίας τεχνική & επαγγελματική αγγλικά Καριέρα Μονοπάτια Visual Merchandiser - Πολυτελή Store Manager - Brand Manager - Marketing Repsonsable Brand Manager - Σύμβουλος - Επιχειρηματίας θυγατρική Branch, το σύμπαν ή την υπηρεσία. ιδιότητα του φοιτητή ή εναλλακτικά ιδιότητα του φοιτητή σε εναλλασσόμενες ρυθμό 8 έως 12 μηνών οικοτροφείο / ικανοποίηση κατάσταση εναλλασσόμενο 1 εβδομάδα εκπαίδευση / 3 εβδομάδες σε μια εταιρεία να πληρώσει το 80% έως 100% του SMIC ΕΤΗΣΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ της σχολικής εκπαίδευσης τέλος εγγραφής: € 850 Δίδακτρα: € 5.250 δυνατόν διακανονισμό τοις μετρητοίς (-5%), σε 2 (3%) ή 7 φορές. [-]

Master στην εταιρική χρηματοδότηση και τον έλεγχο της διαχείρισης για τη μόδα και την πολυτέλεια των επιχειρήσεων

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. [+]

Master in Corporate Finance και Ελέγχου Διαχείρισης της Μόδας και Πολυτελείας Επιχειρήσεων Το μάθημα Απευθύνεται σε εκτελεστικό υποψηφίων οι οποίοι μπορεί να έχουν πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων στη διαχείριση της κυκλοφορίας, την οικονομία, τη μόδα ή μια παρόμοια εναλλακτική λύση με αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία. Πτυχίο του πανεπιστημίου αυτού Δασκάλου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τα στελέχη επιχειρηματικών και οικονομικών ελεγκτών που ειδικεύεται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, ο αριθμός ο οποίος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο και στηρίζει τις επιχειρήσεις στις διαδικασίες διεθνοποίησης, οι εταιρικές σχέσεις τους και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικά σχέδια και να αξιολογήσει την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας την ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης της απόδοσης. Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους με τη μελέτη των διεθνών λογιστικών προτύπων και της US GAAP και θα καταλήξουμε σε μια κατανόηση των πιο πρόσφατες τεχνικές για την εκτίμηση των οικονομικών επιδόσεων, φορολογικές και νομικές σχεδιασμό. Θεωρητικές προσεγγίσεις θα πρέπει να εφαρμόζονται σε περιπτωσιολογικές μελέτες και παραδείγματα από ενεργές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, προκειμένου να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης και του σχεδιασμού. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να μελετήσουν την ιστορία και την κοινωνιολογία της μόδας, τονίζοντας πως οι αλλαγές στις σύγχρονες κοινωνίες έχουν μεταμορφώσει τη φύση των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, από μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι πολυεθνικές εισηγμένες σε χρηματιστήρια σε όλο τον κόσμο. Η φύση του τομέα διερευνάται μέσω κοιτάζοντας δυναμική, όπως η ταχύτητα του... [-]

πλοίαρχος διαχείριση λιανικής πώλησης της μόδας

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ... [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Ευρώπη. Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν προηγούμενη προπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό μόδας ή παρόμοια, ή αποδεδειγμένη σχετική επαγγελματική εμπειρία. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να καθορίσει το ρόλο του ειδικού στη διαχείριση ενός καταστήματος, από την ναυαρχίδα σε ένα άτομο μπουτίκ, μέσα από την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στους τομείς της λιανικής εμπορίας, διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και της διαχείρισης της κατηγορίας της μόδας. Στο τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις αξίες της μάρκας και να τα μεταφέρετε στον καταναλωτή, καθιστώντας τη διαδικασία αγοράς μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία, έτσι ώστε να κερδίσει την πίστη του πελάτη και την πίστη στο σημείο πώλησης. Η μελέτη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, in-store επικοινωνία και την ενσωμάτωση της πληροφορικής στο κατάστημα είναι θεμελιώδους σημασίας για την κατανόηση της τρέχουσας ρόλο του διαχειριστή του λιανικού εμπορίου και είναι το μέλλον του επαγγέλματος. Μέσα από την πορεία των συμμετεχόντων πρόγραμμα σπουδών θα αναπτύξουν τις απαραίτητες γνώσεις για την οικονομική ανάλυση ενός καταστήματος, εξασφαλίζοντας ότι μπορούν να κατανοήσουν τις προϋπολογισμού και παρακολούθηση των δεικτών που μετρούν την απόδοση του καταστήματος, οι πωλήσεις ανά κατηγορία δεικτών του cross-selling, ανανέωσης των αποθεμάτων και ανάλυση κάλυψης. Το μάθημα θα επιτρέψει επίσης στον συμμετέχοντα να κατανοήσει ποιες στρατηγικές για την προώθηση και ποια πίστη να προβεί για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και την εμπειρία αγορών του αγοραστή. Ανάλυση της επικοινωνίας στο κατάστημα θα δώσει επίσης τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να... [-]