Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Βαρκελώνη στην Ισπανία

Βρείτε Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Βαρκελώνη Ισπανία 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Master-επίπεδο σπουδών περιλαμβάνει εξειδικευμένη μελέτη σε έναν τομέα της έρευνας ή ενός τομέα της επαγγελματικής πρακτικής. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό δείχνει ένα υψηλότερο επίπεδο της δεξιοτεχνίας του θέματος. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό μπορεί να διαρκέσει από ένα χρόνο σε τρία ή τέσσερα χρόνια. Για να μπορέσετε να αποφοιτήσουν, θα πρέπει συνήθως να γράφουν και να υπερασπιστεί μια διατριβή, ένα μεγάλο χαρτί που είναι το αποκορύφωμα εξειδικευμένης έρευνας σας.

Οι φοιτητές που ενδιαφέρονται να εργαστούν στη βιομηχανία της μόδας μπορεί να θέλουν να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα στο μάρκετινγκ της μόδας. Μαζί με το πώς να εμπορευματοποιήσουν τα προϊόντα μόδας, το πρόγραμμα σπουδών διδάσκει γενικά διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ και τρόπους προώθησής τους.

Ισπανία, επίσημα το Βασίλειο της Ισπανίας, είναι ένα κυρίαρχο κράτος και ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βρίσκεται στην Ιβηρική χερσόνησο στη νοτιοδυτική Ευρώπη. Ισπανικά πανεπιστήμια ρυθμίζουν την πρόσβαση σε δικά τους πτυχία και να διορθώσετε τα δίδακτρα. Μπορούν να προσφέρουν επίσης ανεπίσημη μεταπτυχιακών τίτλων. Η πρωτεύουσα πόλη της Μαδρίτης έχει ίσως το μεγαλύτερο αριθμό των ράβδων ανά κάτοικο από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη και μια πολύ δραστήρια νυχτερινή ζωή.

Όντας η 2η μεγαλύτερη πόλη στην Ισπανία, η Βαρκελώνη είναι η πρωτεύουσα της Καταλονίας επαρχίας. Έχει πάνω από 4 εκατομμύρια κατοίκους. Είναι μια ζωντανή πόλη που φιλοξενεί χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο. Είναι κατ 'οίκον στο πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, μεταξύ άλλων.

Ζητήστε Πληροφορίες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Βαρκελώνη στην Ισπανία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Βαρκελώνη στην Ισπανία. Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας. Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα σώμα που βρίσκεται στο Σαμπαντέλ και της Βαρκελώνης που προσφέρονται από τον επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο σε ειδικότητες σχεδιασμό Γραφιστική, μόδα, προϊόντων, Εσωτερικών και Οπτικοακουστικών Μέσων, καθώς και τη διαχείριση του σχεδιασμού . Το Ίδρυμα για το Σχεδιασμό (FUNDIT) είναι το ιδρυτικό θεσμικό όργανο της Σχολής Σχεδιασμού ΕΤΑΑ. Ο διευθυντής του Ιδρύματος Σχεδιασμού (FUNDIT), οδήγησε ΕΤΑΑ είναι Antoni Garrell i Guiu. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα κέντρο συνδέεται με το Πανεπιστήμιο Ramon Llull (URL), το πρώτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ισπανία και ισχυρή παρουσία στην Καταλονία και το σύνολο του προγράμματος σπουδών του προσαρμόζεται στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESHE). ΕΤΑΑ έχει πάνω από είκοσι χρόνια ιστορίας. Ήταν το πρώτο κέντρο για την εισαγωγή πανεπιστημιακές σπουδές στο σχεδιασμό ως πολύ τον τίτλο του URL, και ήταν μία από τις πρώτες σχολές της Ισπανίας για το επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο στο Design, το 2008. αποστολή... [-]

Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. Ο στυλίστας είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της επιτυχίας του προϊόντος στην αγορά, λανσάροντας την τρέχουσα και διαφορετικές οπτικές προτάσεις. Stylist ως «διερμηνέας της μόδας» είναι παρούσα στην ανάπτυξη των συλλογών μόδας στις παρελάσεις στάσης, εκθεσιακούς χώρους στην οργάνωση, τον σχεδιασμό των επιδείξεων μόδας και εκδηλώσεων, καθώς επίσης και όλο το μερίδιο ανακοίνωση σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση ή την πώληση. Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. Στόχος: Γνωρίζοντας το έργο ενός στιλίστα σε διαφορετικές πτυχές του. Ερευνήστε, να αναλύσει και να εφαρμόσουν και τις δύο δημιουργικές τεχνικές και τις τελευταίες τάσεις. Προσδιορίστε τις τάσεις της μόδας σε όλη την ιστορία, για να ταιριάζουν σε κάθε έργο. Mastering τα αναγκαία μέτρα για τη διαβούλευση εικόνας και personal shopper εργαλεία. Μαθαίνοντας να χρησιμοποιήσει τους πόρους για τη... [-]

Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας στη Βαρκελώνη στην Ισπανία. Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά. Έτσι, κάθε φορά που μια ειδική κατάρτιση στον τομέα αυτό, από στρατηγική και λειτουργική πλευρά, η οποία θα επιτρέψει την επαγγελματική επικοινωνία και το μάρκετινγκ της μόδας για την προώθηση και διάδοση της έννοιας της ταυτότητας της μάρκας ή τις τιμές του προϊόντος απαιτείται , χάραξη μιας στρατηγικής που ενσωματώνει όλα τα εργαλεία στα χέρια σας. Μια καλή ανάλυση δίνει την επισκόπηση της αγοράς, μια καλή στρατηγική μας δείχνει το δρόμο προς τα εμπρός και μια καλή πράξη μπορεί να υπάρχει στο μυαλό του το κοινό-στόχο μας, καθιστώντας τα βέλτιστα αποτελέσματα και τις πωλήσεις, ενώ είναι ακόμα ποιοι είμαστε. Στόχοι Αυτός ο κύριος διερευνά τη δραστηριότητα που ασκεί η creative directors και ειδικούς μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στο χώρο της μόδας από μια στρατηγική και θεωρητική, αλλά πάνω... [-]

πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. Είναι για το σχεδιασμό, σχεδιάσουν και να αναπτύξουν τα διάφορα στοιχεία που συνθέτουν τη μέρα με τη μέρα σε ένα εμπορικό σήμα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια δημιουργική, αλλά και τις ανάγκες τους, τις τεχνικές έννοιες προσαρμοσμένες στην παραγωγή, τη διανομή των σχεδίων και την αισθητική αντίληψη να καθορίζεται από την οπτική γραμμή της μάρκας. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο, πέραν του ότι είχε ένα υπόβαθρο στο σχεδιασμό της γενικής συλλογές, κυριαρχούν στο επιχειρηματικό και στρατηγικό όραμα για την επιτυχία μιας μάρκας και να εισέλθουν στο σχεδιασμό των συγκεκριμένων περιπτώσεων των συλλογών το σκοπό αυτό, το κοινό, το επίπεδο Τιμή και εξακολουθούν να είναι πολύ συγκεκριμένη τάση. Να είσαι σε θέση να γνωρίζουν σε βάθος κλάδους και συγκεκριμένες αγορές μπορεί να εξοπλιστεί με τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ελέγξουν αυτές τις περιοχές και είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη επαγγελματία που μπορεί να εισέλθει αργότερα σε οποιαδήποτε άλλη πειθαρχία ή της αγοράς. Αυτή η διπλή εκπαίδευση είναι ο σχεδιαστής του ως επιχειρηματία και επαγγελματία εμπλουτίζεται, επιτρέποντας να αναλάβει το ρόλο του Creative Director για τις μάρκες μόδας. Στόχοι Ο... [-]