close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες Μαδρίτη στην Ισπανία

'Ενα μεταπτυχιακό απονέμεται σε φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου σε ένα συγκεκριμένο πεδίο μελέτης ή τον τομέα επαγγελματικής πρακτικής, ενώ επιδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτεχνίας κατά… περαιτέρω

'Ενα μεταπτυχιακό απονέμεται σε φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου σε ένα συγκεκριμένο πεδίο μελέτης ή τον τομέα επαγγελματικής πρακτικής, ενώ επιδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτεχνίας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Οι φοιτητές που ενδιαφέρονται να εργαστούν στη βιομηχανία της μόδας μπορεί να θέλουν να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα στο μάρκετινγκ της μόδας. Μαζί με το πώς να εμπορευματοποιήσουν τα προϊόντα μόδας, το πρόγραμμα σπουδών διδάσκει γενικά διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ και τρόπους προώθησής τους.

Ισπανία, επίσημα το Βασίλειο της Ισπανίας, είναι ένα κυρίαρχο κράτος και ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βρίσκεται στην Ιβηρική χερσόνησο στη νοτιοδυτική Ευρώπη. Ισπανικά πανεπιστήμια ρυθμίζουν την πρόσβαση σε δικά τους πτυχία και να διορθώσετε τα δίδακτρα. Μπορούν να προσφέρουν επίσης ανεπίσημη μεταπτυχιακών τίτλων. Η πρωτεύουσα πόλη της Μαδρίτης έχει ίσως το μεγαλύτερο αριθμό των ράβδων ανά κάτοικο από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη και μια πολύ δραστήρια νυχτερινή ζωή.

Μαδρίτη πόλη είναι η πρωτεύουσα της Ισπανίας. Είναι μια μητροπολιτική περιοχή με πάνω από 3 εκατομμύρια κατοίκους. Έχει μια αρένα που ονομάζεται Las Ventas που φιλοξενεί την ετήσια εκδήλωση ταυρομαχίες. Η πόλη έχει πολλά δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Ζητήστε Πληροφορίες Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες Μαδρίτη στην Ισπανία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στην Ισπανία
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
ESIC Business & Marketing School
Μαδρίτη, Ισπανία +1 Περισσότερα

Αυτός ο κύριος της μόδας έχει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στον τομέα μόδας και πολυτελείας σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον. Αυξάνει την ικανότητα καινοτ ... +

Αυτός ο κύριος της μόδας έχει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στον τομέα μόδας και πολυτελείας σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον. Αυξάνει την ικανότητα καινοτομίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης. -
Master
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
10 μήνες
ισπανικά
Οκτ. 2021
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Μαδρίτη, Ισπανία

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα για το Fashion 2.0; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Διαδικτύου στην πραγματικότητα των εμπορικών σημάτων και των στρατηγικών επικοινωνίας τους; Πώς α ... +

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα για το Fashion 2.0; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Διαδικτύου στην πραγματικότητα των εμπορικών σημάτων και των στρατηγικών επικοινωνίας τους; Πώς αλλάζουν οι κανόνες με τη νέα κοινωνικότητα, τη συμμετοχή και την επικοινωνία; Το φαινόμενο της μόδας ανταποκρίνεται στην ψηφιακή πρόκληση, αντιμετωπίζοντας την αναπροσαρμογή των κανόνων του. Οι κοινωνικές αλλαγές, οι νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και ο εκδημοκρατισμός της μόδας οδήγησαν τις μάρκες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Για πολλούς, αυτή η «ψηφιακή εποχή» ήταν μια ευκαιρία να αναδειχθούν, να τοποθετηθούν ή ακόμα και να ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους. Η ταυτότητα μιας επωνυμίας αποτελεί βασικό παράγοντα για τον καθορισμό μιας ολοκληρωμένης και συνεκτικής στρατηγικής, όχι μόνο στο σχεδιασμό κάθε συλλογής, αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο, στους τύπους προϊόντων ή στο κοινό-στόχο της. Είναι επομένως ζωτικής σημασίας όλα τα τμήματα να εργαστούν προς έναν και μοναδικό στόχο και να δώσουν στην μάρκα αναγνωρίσιμες και κοινές αξίες, ενισχύοντας έτσι τη θέση της σε ένα δυναμικό και διαδραστικό περιβάλλον όπως το σημερινό. Με βάση αυτήν την υπόθεση, καταλαβαίνουμε τη σημασία των καλών στρατηγικών επικοινωνίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση μόδας και τρόπου ζωής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη θέση. Είτε ανήκει στον τομέα των πολυτελών λιανικών πωλήσεων είτε σε μια μικρή βιοτεχνική επιχείρηση, χρειάζεται ταυτότητα. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τη δύναμη της επιρροής που έχει φτάσει σε αυτόν τον τομέα, εξ ου και η σημασία του Blended Master στη μόδα ψηφιακή επικοινωνία και μάρκετινγκ, που προσφέρει ένα ολοκληρωμένο όραμα, από τα θεμέλια της παραδοσιακής επικοινωνίας έως το σημερινό ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο θα μας φέρει σε έννοιες όπως ψηφιακή επικοινωνία, πλατφόρμες blogging, κοινωνικά δίκτυα (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest κ.λπ.), εργαλεία διαχείρισης και ανάλυση κ.λπ., παρέχοντας στους μαθητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν αποτελεσματικοί και διεπιστημονικοί επαγγελματίες. -
Masters
Πλήρες ωράριο
11 μήνες
Αγγλικά
Ιαν. 2022
15 Δεκ. 2021
Διαδικτυακό
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Μαδρίτη, Ισπανία

Το πτυχίο Fashion Styling and Communication Masters διαμορφώνει επαγγελματίες που θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν νέες οπτικές προτάσεις μόδας (στυλ, δημιουργική κατεύθυνση, ... +

Το πτυχίο Fashion Styling and Communication Masters διαμορφώνει επαγγελματίες που θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν νέες οπτικές προτάσεις μόδας (στυλ, δημιουργική κατεύθυνση, ταινία μόδας κ.λπ.) καθώς και ανάπτυξη σύγχρονων στρατηγικών επικοινωνίας, μαρκαρίσματος και μάρκετινγκ για υπάρχουσες εταιρείες μόδας. -
Master
Πλήρες ωράριο
9 μήνες
Αγγλικά
Οκτ. 2021
06 Αύγ. 2021
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό