Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία 2017/2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό είναι το πρώτο επίπεδο μεταπτυχιακής παρακολούθησης μαθημάτων και μπορεί να αποκτηθεί μετά από λήψη ενός πτυχίου. Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού συνήθως απαιτεί δύο έτη σπουδών πλήρους παρακολούθησης, το οποίο ανέρχεται στους 36 με 54 βαθμούς εξαμήνου.  

Master in προγράμματα μάρκετινγκ μόδας αποτελούνται από τα βασικά στοιχεία της μελέτης της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό περιλαμβάνει τους υλικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό, και την καλλιτεχνική έμπνευση για τη δημιουργία του ένα ρούχο ή αξεσουάρ.

Ισπανία, επίσημα το Βασίλειο της Ισπανίας, είναι ένα κυρίαρχο κράτος και ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βρίσκεται στην Ιβηρική χερσόνησο στη νοτιοδυτική Ευρώπη. Ισπανικά πανεπιστήμια ρυθμίζουν την πρόσβαση σε δικά τους πτυχία και να διορθώσετε τα δίδακτρα. Μπορούν να προσφέρουν επίσης ανεπίσημη μεταπτυχιακών τίτλων. Η πρωτεύουσα πόλη της Μαδρίτης έχει ίσως το μεγαλύτερο αριθμό των ράβδων ανά κάτοικο από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη και μια πολύ δραστήρια νυχτερινή ζωή.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία. Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας. Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα σώμα που βρίσκεται στο Σαμπαντέλ και της Βαρκελώνης που προσφέρονται από τον επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο σε ειδικότητες σχεδιασμό Γραφιστική, μόδα, προϊόντων, Εσωτερικών και Οπτικοακουστικών Μέσων, καθώς και τη διαχείριση του σχεδιασμού . Το Ίδρυμα για το Σχεδιασμό (FUNDIT) είναι το ιδρυτικό θεσμικό όργανο της Σχολής Σχεδιασμού ΕΤΑΑ. Ο διευθυντής του Ιδρύματος Σχεδιασμού (FUNDIT), οδήγησε ΕΤΑΑ είναι Antoni Garrell i Guiu. Ανώτατη Σχολή Σχεδιασμού (ΕΤΑΑ) είναι ένα κέντρο συνδέεται με το Πανεπιστήμιο Ramon Llull (URL), το πρώτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ισπανία και ισχυρή παρουσία στην Καταλονία και το σύνολο του προγράμματος σπουδών του προσαρμόζεται στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESHE). ΕΤΑΑ έχει πάνω από είκοσι χρόνια ιστορίας. Ήταν το πρώτο κέντρο για την εισαγωγή πανεπιστημιακές σπουδές στο σχεδιασμό ως πολύ τον τίτλο του URL, και ήταν μία από τις πρώτες σχολές της Ισπανίας για το επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο στο Design, το 2008.... [-]

πλοίαρχος επικοινωνίας και εντατική ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο 10  February 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα Μόδας 2.0; Μήπως η μόδα έρχεται πριν "στη μόδα"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. [+]

Μπορούμε να μιλάμε σήμερα για μια μόδα 2.0; Είναι η μόδα έρχεται πριν από το "Vogue"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. Για πολλά εμπορικά σήματα αυτό το «ψηφιακή εποχή» έχει την ευκαιρία να αναγγελθούν, ή ακόμη και να ανακαλύψουμε εκ νέου τη θέση. Η ταυτότητα της μάρκας είναι το κλειδί για τη χάραξη μιας ολοκληρωμένης και συνεκτικής στρατηγικής παράγοντα, όχι μόνο στο σχεδιασμό της συλλογής, αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο, το είδος των προϊόντων, το κοινό που απευθύνεται, κ.λπ. Κανείς δεν γνωρίζει τη διάσταση των μέσων ενημέρωσης που έχει φτάσει σε αυτό το τομέα και πώς επηρεάζει όλα τα ακροατήρια, εξ ου και η σημασία της Εντατικής Master στην Επικοινωνία και Digital Marketing Fashion διότι προσφέρει ένα όραμα από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης με την τρέχουσα κόσμο ψηφιακή. Αυτό θα μας φέρει στις βασικές έννοιες της ψηφιακής επικοινωνίας, το blogging πλατφόρμες, κοινωνικής δικτύωσης, εργαλεία διαχείρισης και ανάλυσης ... παρέχοντας στους φοιτητές με τις δεξιότητες για να είναι ένας αποτελεσματικός επαγγελματίας και είναι έτοιμος να αναλάβει οποιαδήποτε πρόκληση, όταν . Στόχοι Οι κύριοι στόχοι της Εντατικής Master στη μόδα Επικοινωνίας και εστίαση στην εκπαίδευση των μαθητών με τις βασικές πτυχές του σχεδιασμού, τη δημιουργία και την εφαρμογή στρατηγικών ψηφιακής επικοινωνίας στον τομέα της μόδας,... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο 1 έτος October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία. Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία. Η διαδικασία μάθησης του Master of Fashion Διοίκησης Επιχειρήσεων καλύπτει όλους τους τομείς ενδιαφέροντος του κόσμου της μόδας και αναλύει τις επιχειρηματικές ικανότητες που οι μαθητές πρέπει να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους στον τομέα αυτό. Για το λόγο αυτό, βασίζεται σε εξειδικευμένους επαγγελματίες οι οποίοι κάνουν την εμπειρία τους στη διάθεση των φοιτητών. Επαγγελματικές ευκαιρίες: Διευθυντής προϊόντος, υπεύθυνος για την αγορά, περιοχή Διευθυντής ή ο εμπορικός διευθυντής, Υπεύθυνος για το Visual Merchandising, Brand Manager της, Υπεύθυνος για τον έλεγχο της διαχείρισης. Ένα πλήρες πρόγραμμα των θεωρητικών μαθημάτων παρέχει στους φοιτητές εξαντλητικές πληροφορίες, έτσι ώστε να κατανοήσουν πλήρως κάθε subject.There είναι μια καλά σχεδιασμένη σειρά από πρακτικές δραστηριότητες με βάση και με βάση αυτό το θεωρητικό πρόγραμμα. Περιλαμβάνει το εργαστήριο για τις πραγματικές εταιρείες, διαλέξεις από τους κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, επισκέπτεται για να δείξει αίθουσες, καταστήματα και όλα τα είδη των εκθέσεων, καθώς και επισκέψεις σε μεγάλες επιχειρήσεις και τα πανηγύρια σε άλλες πόλεις.... [-]

Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. Ο στυλίστας είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της επιτυχίας του προϊόντος στην αγορά, λανσάροντας την τρέχουσα και διαφορετικές οπτικές προτάσεις. Stylist ως «διερμηνέας της μόδας» είναι παρούσα στην ανάπτυξη των συλλογών μόδας στις παρελάσεις στάσης, εκθεσιακούς χώρους στην οργάνωση, τον σχεδιασμό των επιδείξεων μόδας και εκδηλώσεων, καθώς επίσης και όλο το μερίδιο ανακοίνωση σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση ή την πώληση. Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. Στόχος: Γνωρίζοντας το έργο ενός στιλίστα σε διαφορετικές πτυχές του. Ερευνήστε, να αναλύσει και να εφαρμόσουν και τις δύο δημιουργικές τεχνικές και τις τελευταίες τάσεις. Προσδιορίστε τις τάσεις της μόδας σε όλη την ιστορία, για να ταιριάζουν σε κάθε έργο. Mastering τα αναγκαία μέτρα για τη διαβούλευση εικόνας και personal shopper εργαλεία. Μαθαίνοντας να χρησιμοποιήσει τους πόρους για τη... [-]

Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία. Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά. Έτσι, κάθε φορά που μια ειδική κατάρτιση στον τομέα αυτό, από στρατηγική και λειτουργική πλευρά, η οποία θα επιτρέψει την επαγγελματική επικοινωνία και το μάρκετινγκ της μόδας για την προώθηση και διάδοση της έννοιας της ταυτότητας της μάρκας ή τις τιμές του προϊόντος απαιτείται , χάραξη μιας στρατηγικής που ενσωματώνει όλα τα εργαλεία στα χέρια σας. Μια καλή ανάλυση δίνει την επισκόπηση της αγοράς, μια καλή στρατηγική μας δείχνει το δρόμο προς τα εμπρός και μια καλή πράξη μπορεί να υπάρχει στο μυαλό του το κοινό-στόχο μας, καθιστώντας τα βέλτιστα αποτελέσματα και τις πωλήσεις, ενώ είναι ακόμα ποιοι είμαστε. Στόχοι Αυτός ο κύριος διερευνά τη δραστηριότητα που ασκεί η creative directors και ειδικούς μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στο χώρο της μόδας από μια στρατηγική και θεωρητική, αλλά... [-]

πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. Είναι για το σχεδιασμό, σχεδιάσουν και να αναπτύξουν τα διάφορα στοιχεία που συνθέτουν τη μέρα με τη μέρα σε ένα εμπορικό σήμα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια δημιουργική, αλλά και τις ανάγκες τους, τις τεχνικές έννοιες προσαρμοσμένες στην παραγωγή, τη διανομή των σχεδίων και την αισθητική αντίληψη να καθορίζεται από την οπτική γραμμή της μάρκας. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο, πέραν του ότι είχε ένα υπόβαθρο στο σχεδιασμό της γενικής συλλογές, κυριαρχούν στο επιχειρηματικό και στρατηγικό όραμα για την επιτυχία μιας μάρκας και να εισέλθουν στο σχεδιασμό των συγκεκριμένων περιπτώσεων των συλλογών το σκοπό αυτό, το κοινό, το επίπεδο Τιμή και εξακολουθούν να είναι πολύ συγκεκριμένη τάση. Να είσαι σε θέση να γνωρίζουν σε βάθος κλάδους και συγκεκριμένες αγορές μπορεί να εξοπλιστεί με τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ελέγξουν αυτές τις περιοχές και είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη επαγγελματία που μπορεί να εισέλθει αργότερα σε οποιαδήποτε άλλη πειθαρχία ή της αγοράς. Αυτή η διπλή εκπαίδευση είναι ο σχεδιαστής του ως επιχειρηματία και επαγγελματία εμπλουτίζεται, επιτρέποντας να αναλάβει το ρόλο του Creative Director για τις μάρκες μόδας. Στόχοι Ο... [-]