Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία 2018

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό σας δίνει την ευκαιρία για περαιτέρω είτε την κατανόησή σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ή απογείωση με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο που χρησιμοποιούν τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει από την προηγούμενη πτυχίο σας.

Οι σπουδές στο μάρκετινγκ μόδας εστιάζουν σε μαθηματα επιχειρήσεων, όπως η οικονομική λογιστική και η οικονομία, καθώς και σε μαθήματα μόδας όπως η διαχείριση λιανικής πώλησης και προώθηση προϊόντων μόδας. Πολλά προγράμματα επίσης περιλαμβάνουν εργασίες και πρακτική άσκηση στη βιομηχανία της μόδας.

Ισπανία (ισπανικά: España) είναι μια ποικιλόμορφη χώρα κατανομή της Ιβηρικής Χερσονήσου με την Πορτογαλία στο δυτικό άκρο της Μεσογείου. Η Ισπανία θεωρείται μια εξωτική χώρα στην Ευρώπη λόγω φιλόξενους κατοίκους του και χαλαρό τρόπο ζωής. Η κανονική διάρκεια για Πανεπιστημιακά μαθήματα στην Ισπανία είναι 4 χρόνια, εκτός από την ιατρική και το διπλό βαθμούς, που είναι 6. Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη είναι γνωστές πόλεις σε όλο τον κόσμο για την κουζίνα του, την έντονη νυχτερινή ζωή, και το παγκοσμίου φήμης λαογραφία και εορταστικές εκδηλώσεις.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ Μόδας στην Ισπανία 2018

Διαβάστε Περισσότερα

Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. ... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας.

Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας.... [-]


πλοίαρχος επικοινωνίας και εντατική ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο 10  February 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα Μόδας 2.0; Μήπως η μόδα έρχεται πριν "στη μόδα"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. [+]

Μπορούμε να μιλάμε σήμερα για μια μόδα 2.0; Είναι η μόδα έρχεται πριν από το "Vogue"; Μήπως οι τάσεις που εμφανίζονται στα δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα και όχι στις πασαρέλες; Όλα αυτά τα ζητήματα είναι λανθάνουσα και παρόντες στη σημερινή πραγματικότητα. Οι κοινωνικές αλλαγές, τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και τον εκδημοκρατισμό της μόδας έχουν οδηγήσει σε ερωτηματικά επανεξέταση των στρατηγικών τους. ... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο 1 έτος October 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας.

Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία.... [-]


Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά.... [-]


πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής.... [-]