Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Δείτε τα 24 Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό σας δίνει την ευκαιρία για περαιτέρω είτε την κατανόησή σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ή απογείωση με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο που χρησιμοποιούν τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει από την προηγούμενη πτυχίο σας.

Master in προγράμματα μάρκετινγκ μόδας αποτελούνται από τα βασικά στοιχεία της μελέτης της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό περιλαμβάνει τους υλικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό, και την καλλιτεχνική έμπνευση για τη δημιουργία του ένα ρούχο ή αξεσουάρ.

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Μερικής Παρακολούθησης

Διαβάστε Περισσότερα

Master στο Marketing μόδας - από τη στρατηγική για το Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. [+]

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση συλλογή μόδας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Μάθημα Master στη μόδα Διαχείρισης Συλλογής στοχεύει να οικοδομήσει μια επαγγελματική εικόνα που έχει τις στρατηγικές ικανότητες να διεισδύσει στην πλευρά της παραγωγής της μόδας και της πολυτέλειας των επιχειρήσεων και της εργασίας ως διευθυντής στον τομέα προϊόντων των ειδών πολυτελείας και τους τομείς της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο με μια γενική γνώση των διαφόρων περιοχών που συμμετέχουν στην επιχείρηση, αλλά και με ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της ... [+]

Μάθημα Master στη μόδα Διαχείρισης Συλλογής στοχεύει να οικοδομήσει μια επαγγελματική εικόνα που έχει τις στρατηγικές ικανότητες να διεισδύσει στην πλευρά της παραγωγής της μόδας και της πολυτέλειας των επιχειρήσεων και της εργασίας ως διευθυντής στον τομέα προϊόντων των ειδών πολυτελείας και τους τομείς της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο με μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που εμπλέκονται στην επιχείρηση, αλλά και με ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής στον τομέα της μόδας. Επιπλέον, το μάθημα παρέχει τα απαιτούμενα επαγγελματικά εργαλεία για να είναι σε θέση να εργαστούν σε προϊόντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Η δυναμική που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια αφορούν εν γένει στον τομέα των ειδών πολυτελείας, με ιδιαίτερη προσοχή στη μόδα λαμβάνοντας υπόψη την ειδική φύση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του προϊόντος σε αυτόν τον τομέα.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες January 2018 Ιταλία Φλωρεντία

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


Master στην κατεύθυνση της μόδας: μάρκα & διοίκηση επιχειρήσεων

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας. [+]

Master στη Σκηνοθεσία Μόδα: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων

Από την αγορά ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ FASHION ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Μόδα Αγοραστή. Διευθυντής μάρκετινγκ. Omnichannel Strategist.

Διαχείριση της δραστηριότητες μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσουν την εμπορία μόδας, τη διαχείριση της μόδας και λιανικής πώλησης της μόδας. Στο Master in Fashion Σκηνοθεσία: Brand & Διοίκηση Επιχειρήσεων περισσότερες από μία πειθαρχία θα συγχωνευθούν, προκειμένου να εκπαιδεύσει τους πιο ικανούς και καινοτόμες επαγγελματικές προσωπικότητες που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων στον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού

ESDi - Design School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Βιομηχανίας Μόδα και Σχεδιασμός, ήταν πρωτοπόρος στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιριών στο χώρο της μόδας. [+]

Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Fashion Industry and Design, Η οποία ξεκίνησε στη διεθνή σκηνή ως μια πρωτοβουλία κατάρτισης μεταξύ μία από τις πρώτες εταιρείες διεθνούς μόδας, το School of Design και το Πανεπιστήμιο Ramón Llull, με στόχο την κατάρτιση των επαγγελματιών στον τομέα της διαχείρισης και της κατεύθυνσης των προϊόντων και των εταιρειών βιομηχανία της μόδας.

Ως ένα ενιαίο πανεπιστήμιο στοίχημα, εξειδικευμένα, εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και εξαιρετική πρακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση της βιομηχανίας της μόδας και του σχεδιασμού, της αναγνώρισης χέρι της MANGO εταιρείας.... [-]


σχεδιασμός Ma ειδικεύεται στην προώθηση της μόδας

AAS College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 13 μήνες September 2018 Ελληνική Δημοκρατία Θεσσαλονίκη

MA Design - Fashion Promotion Φυσικά οδός δίνει τις καινοτόμες ευκαιρίες υποστηρικτής να εξερευνήσουν τα προσωπικά συμφέροντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, υποστηρίζεται από εκτεταμένη έρευνα, και σε συνδυασμό με τα οφέλη της συζήτησης και αξιολόγησης από ομοτίμους. Στη συνέχεια, το άτομο θα είναι σε θέση να δείτε τη θέση τους μέσα στην πολύπλευρη βιομηχανία του μέλλοντος. [+]

Διδασκαλία περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμινάρια, παρουσιάσεις και συνδέσμους της βιομηχανίας, και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Θεωρία υποστήριξη πρακτική αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε όλη κάθε εξάμηνο και διαπραγμάτευση Συμφωνιών Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να αναπτύξει και να τελειοποιήσει τις προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους, και αντανακλούν την προσωπική πρόοδο. Οι μαθητές αναμένεται να εντάξουμε το έργο τους μέσα σε ένα τρέχον πλαίσιο, και να αναπτύξουν δεξιότητες αξιολόγησης, προκειμένου να εκφράσουν την άποψή τους. Μέθοδοι Έρευνας και Εφαρμογών εισάγει τους φοιτητές σε μια σειρά αναλυτικών εργαλείων έρευνας, που αποτελούν τη βάση για όλες τις αυτο-κατευθυνόμενη έργα σε βάθος σχετικά με το πρόγραμμα. Το μάθημα στοχεύει να αναπτύξει την πνευματική και ευφάνταστες δύναμη των μαθητών μέσα από ένα πρόγραμμα σπουδών που σχηματίζεται από τη συνοχή μεταξύ θεωρίας και πράξης. Θα παρέχει στους αποφοίτους με ένα ενθαρρυντικό περιβάλλον στο οποίο οι ιδέες μπορούν να ανταλλάσσονται και να υποστηρίζεται μέσω πραγματικά δημιουργική έρευνα, που αναπτύχθηκε και συνεργατικών. Σας προκαλούμε τους μαθητές μας να λάβει μια κρίσιμη θέση σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες και να ενθαρρύνει νέες συνδέσεις μέσα στο χώρο της μόδας που αμφισβητούν τα παραδοσιακά όρια του σχεδιασμού.... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές.... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 400 ώρες March 2018 Βραζιλία Ρίο Ιανέιρο

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας IED μόδα Ρίο επαγγελματίες της μόδας σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι στα πορτογαλικά Δίδαξε

Εκπόνηση και εφαρμογή στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας.

Τρίτο πάνελ και Mkt με τη μόδα Αρχική: Μαρτίου Μαθήματα: Τρίτη και Πέμπτη - 19:30 στο 22:30 Ώρες λειτουργίας: 400 ώρες Πορτογαλικής γλώσσας Περιγραφή και στόχοι: ... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο 1 έτος October 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας.

Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία.... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Istituto Europeo di Design - IED Σάο Πάολο προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης μάρκετινγκ και ειδική ανακοίνωση για το χώρο της μόδας. [+]

ΓΙΑΤΙ;

Η επιτυχία κάθε χρόνο στις άμεσες ξένες επενδύσεις, η θέση αυτή προτείνει διαφορετικές απόψεις για διάφορα σενάρια της μόδας και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Για ποιον;

επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την προώθηση της σταδιοδρομίας τους ή άμεση ή δυνητική επιχειρηματία για τη διαχείριση χώρο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μόδας, εκτιμώντας το δυναμικό τους και να πλησιάζει το προφίλ σας τα πιο πολύτιμα επαγγελματίες.... [-]


Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. ... [-]


Master στο μάρκετινγκ μόδας

Pearl Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια July 2018 Ινδία New Delhi

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας.

Αυτό MA κοιτάζει ανάπτυξη άτομα να εργαστούν ως διευθυντές και ειδικοί στη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας στην Ινδία και στο εξωτερικό, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να λειτουργούν με αυτο-κατεύθυνση, ο επαγγελματισμός και η πρωτοτυπία στον τομέα της μόδας. Αυτό το πρόγραμμα έχει διπλή δομή, επιτρέποντας την εισαγωγή των υποψηφίων με τα προηγούμενα προσόντα μόδας ή ισοδύναμη εμπειρία στον κλάδο της μόδας (κατηγορία Α) ή με άλλο τρόπο, (κατηγορία Β).... [-]


Master στο προϊόν μόδας και της διαχείρισης της παραγωγής

Istituto Marangoni
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Μιλάνο Γαλλία Paris Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Κίνα Σαγκάη +5 περισσότερα

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες.Ο [+]

Master στη μόδα Προϊόν & Διαχείρισης Παραγωγής

Φαντασία, δημιουργικότητα, στη συνέχεια εμπορική πραγματικότητα ενός προϊόντος, ή μάλλον η τέχνη να μετατρέψουν τα όνειρα σε πραγματικότητα μέσα από νέες ιδέες, νέες διαδικασίες και νέες τεχνολογίες. Ο διευθυντής παραγωγής της μόδας μετατρέπει τη δημιουργικότητα σε μια έγκυρη εμπορική προσφορά: οργανώνει και επιβλέπει όλες τις εργασίες, από τα πρώτα δείγματα του τελικού προϊόντος. Ο διευθυντής παραγωγής μόδας είναι επίσης υπεύθυνη για τον συντονισμό και την εφαρμογή των πρωτοκόλλων για τη διασφάλιση της ποιότητας της παραγωγής. Αυτή η μόδα επαγγελματικά διαχειρίζεται συνήθως ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια σειρά προϊόντων και εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα της βιομηχανίας της μόδας. Ο ρόλος του προϊόντος ashion στ & διευθυντής παραγωγής θεωρείται κεντρικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας: έχει να συντονίσει τους χρόνους της εικόνας, του προϋπολογισμού και την παραγωγή μιας ολόκληρης συλλογής. Ο διαχειριστής διατηρεί το προϊόν επίσης τις σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και της παραγωγής, η εξωτερική ανάθεση, τον ποιοτικό έλεγχο και την τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας ότι η συλλογή σέβεται τις απαιτούμενες ημερομηνίες παράδοσης, τις τιμές και στυλ. Παρακολούθηση της πορείας του Προϊόντος Μόδα & Διαχείρισης Παραγωγής μαθητές να αναπτύξουν μια τεχνική κατανόηση της κατασκευής και παραγωγής ανά δημιουργούμενη κάλυψη, μια ευρεία γνώση των υφασμάτων και των χρήσεών τους, σε συνδυασμό με την κατανόηση του τι είναι δυνατόν όσον αφορά το στυλ, την κατασκευή και την παραγωγή φορές. Όλα αυτά επιτρέπουν στον διαχειριστή του προϊόντος για τη δημιουργία ενός προϊόντος με τα επιθυμητά περιθώρια κερδών για την προβλεπόμενη αγορά.... [-]