Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ Μόδας Μεταπτυχιακό Δίπλωμα

Δείτε τα 20 Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ Μόδας Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

Μάρκετινγκ Μόδας

Ένα μεταπτυχιακό σας δίνει την ευκαιρία για περαιτέρω είτε την κατανόησή σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ή απογείωση με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο που χρησιμοποιούν τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει από την προηγούμενη πτυχίο σας.

Master in προγράμματα μάρκετινγκ μόδας αποτελούνται από τα βασικά στοιχεία της μελέτης της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό περιλαμβάνει τους υλικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό, και την καλλιτεχνική έμπνευση για τη δημιουργία του ένα ρούχο ή αξεσουάρ.

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σε Μάρκετινγκ Μόδας Μερικής Παρακολούθησης

Διαβάστε Περισσότερα

Μεταπτυχιακό στη μάρκετινγκ μόδας - Από τη στρατηγική στην εμπορική επωνυμία

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2019 Ιταλία Milan

18η έκδοση - Το Master in Fashion Marketing - Από τη στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών τοποθέτησης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. Το μάθημα βασίζεται σε μια δημιουργική προσέγγιση για την ανάπτυξη καινοτόμου σκέψης και πειραματισμού νέων στρατηγικών στην περιοχή. Ευκαιρίες σταδιοδρομίας - Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να προσεγγίσουν διαφορετικά τμήματα μόδας: διαχείριση μάρκας, εταιρικό μάρκετινγκ, επιχειρηματική ανάπτυξη, διανομή και λιανική πώληση καθώς και συμβουλευτικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες. [+]

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών τοποθέτησης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων.... [-]


πλοίαρχος στο χώρο της μόδας στρατηγικές μάρκετινγκ, σχεδιασμός & μάρκα

INSEEC Bordeaux
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Bordeaux

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

Milano Fashion Institute
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος January 2019 Ιταλία Milan

Η διαχείριση της επιχείρησης μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσετε το μάρκετινγκ μόδας, τη διαχείριση μόδας και το λιανικό εμπόριο μόδας. Στο μάστερ της μόδας: Μάρκα [+]

Μάστερ στη διεύθυνση μόδας: Μάρκα

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΗ ΜΟΔΑΣ

Αγοραστής μόδας. Διευθυντής μάρκετινγκ. Omnichannel στρατηγικός.

Η διαχείριση της επιχείρησης μιας εταιρείας μόδας σημαίνει να συνδυάσετε το μάρκετινγκ μόδας, τη διαχείριση μόδας και το λιανικό εμπόριο μόδας. Στο μάστερ της μόδας: Μάρκα

Πρώτο βήμα: μελέτη των επιχειρηματικών μοντέλων, της εξέλιξής τους και των επιχειρηματικών στρατηγικών τους στη βιομηχανία.... [-]


Master στη μόδα στρατηγικές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το εμπορικό σήμα

INSEEC Paris
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) September 2018 Γαλλία Paris

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε μια προοπτική εθνικές και διεθνείς [+]

Master in Fashion Marketing Στρατηγικές, Σχεδιασμός & Brand

&nbsp

Το πρόγραμμα εκπαιδεύει στελέχη στον τομέα της διαχείρισης και μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους τομείς της μόδας και του σχεδιασμού, σε εθνικό και διεθνή προοπτική. Χαιρετίζει τους φοιτητές από το πανεπιστήμιο, σχολείο των επιχειρήσεων ή καλλιτεχνική εκπαίδευση. Η βιομηχανία της μόδας είναι ραγδαίες αλλαγές και τις αναδυόμενες νέους παίκτες εμφανίζονται σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μελλοντικών διευθυντικών στελεχών πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι σε όλες τις κατάλληλες τεχνικές και να είναι ενήμεροι για τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα παρακάτω είναι τα είδη των θέσεων ότι οι απόφοιτοι μας θα εκπαιδευτούν για: διευθυντής προϊόντος, διευθυντής του έργου, διευθυντής επικοινωνίας, αγοραστής, διευθυντής merchandising, brand manager, διευθυντής εκθεσιακό χώρο, διευθυντής συλλογή ...... [-]


Marketing Master στο Διεθνές μόδας και της πολυτέλειας

ESIC Business & Marketing School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 9 - 12 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Marketing Master in International Fashion and Luxury (ΜΜ [+]

Marketing Master in International Fashion and Luxury (ΜΜ

χαρακτηριστικάΑπευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν την καριέρα στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας σε διεθνές επίπεδο.Οι Masters διδάσκεται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιούλιο.Περιλαμβάνει Masterclass που διδάσκονται από τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας της μόδας και της πολυτέλειας.Οι διαφορές παράγοντεςΕπίσημος τίτλος: Ίδια τίτλος Rey Juan Carlos University.Απασχολησιμότητα: Δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Ο πλοίαρχος περιλαμβάνει νέα θέματα όπως η καινοτομία, βιωματική μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, branding, παρουσιάζοντας συλλογές σε επιδείξεις μόδας, της μόδας και του δικαίου, κλπ, διδάσκονται από δασκάλους και καθηγητές από σχολεία των επιχειρήσεων, των πανεπιστημίων και των εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας, με τη βοήθεια της μεθόδου υπόθεσης. Επιπλέον, η ικανότητα να παρακινήσει την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την προσαρμογή στην αλλαγή και την κριτική σκέψη.οφέληειδικεύεται στο Marketing πρόγραμμα που εφαρμόζεται με τη μόδα και τη βιομηχανία πολυτελών με διεθνές όραμα, το οποίο έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει μελλοντικά στελέχη στις δεξιότητες και τα εργαλεία για τη διαχείριση του στρατηγικού και επιχειρησιακού μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο.Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό της εμπειρίας αγορών και της κριτικής σκέψης.Συνδυάζει καινοτόμα εργαλεία διδασκαλίας, χαρακτηριστική μιας επιχείρησης σχολείο είναι το Business ESICΗ μέθοδος περιλαμβάνει τεχνικές και στρατηγικές προσομοίωσης περίπτωση.Σκήτη επιλέγονται από καθηγητές και ειδικοί από το χώρο της μόδας.Περιλαμβάνει νέα θέματα όπως η καινοτομία, τις τάσεις της αγοράς της έρευνας, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, τα νέα υλικά, βιωματική μάρκετινγκ, σταδιοποίηση των συλλογών και διεθνείς επιδείξεις μόδας, πολυτελή ηλεκτρονικό εμπόριο, και τη μόδα... [-]

Master στη διαχείριση συλλογής μόδας

Accademia del Lusso
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ιταλία Milan

Το Master's Course in Fashion Management Management στοχεύει στην οικοδόμηση μιας επαγγελματικής προσωπικότητας που έχει τις στρατηγικές δεξιότητες να διεισδύσει στην παραγωγική πλευρά της μόδας και των πολυτελών επιχειρήσεων και να εργαστεί ως διευθυντής στον τομέα των προϊόντων των τομέων των ειδών πολυτελείας και της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που εμπλέκονται στις επιχειρήσεις αλλά και ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα ... [+]

Το μάθημα Master στη Διοίκηση Συλλογής Μόδας αποσκοπεί στην οικοδόμηση μιας επαγγελματικής προσωπικότητας που έχει τις στρατηγικές δεξιότητες να διεισδύσει στην παραγωγική πλευρά της μόδας και των πολυτελών επιχειρήσεων και να εργαστεί ως διευθυντής στον τομέα των προϊόντων των τομέων των ειδών πολυτελείας και της μόδας. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές όχι μόνο μια γενική γνώση των διαφόρων τομέων που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις αλλά και ειδικές τεχνικές δεξιότητες στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής στον τομέα της μόδας. Επιπλέον, το μάθημα παρέχει τα απαραίτητα επαγγελματικά εργαλεία για να μπορούν να εργάζονται σε προϊόντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Η δυναμική που αναλύεται κατά τη διάρκεια του μαθήματος σχετίζεται γενικά με τον κλάδο των ειδών πολυτελείας με ιδιαίτερη προσοχή στη μόδα, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην ανάπτυξη προϊόντων στον τομέα αυτό.... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την εκδήλωση μόδας

FDModa - LCI Barcelona
Διαδίκτυο 2 εξάμηνα September 2018 Ισπανία Barcelona

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. Οι επαγγελματίες είναι σε θέση να τοποθετήσετε ένα προϊόν στην αγορά, και να το καταστήσει γνωστό, είτε μέσω της διαφήμισης, δια του τύπου ή με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης. ... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες March 2019 Βραζιλία São Paulo

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Istituto Europeo di Design - IED Σάο Πάολο προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης μάρκετινγκ και ειδική ανακοίνωση για το χώρο της μόδας. [+]

ΓΙΑΤΙ;

Η επιτυχία κάθε χρόνο στις άμεσες ξένες επενδύσεις, η θέση αυτή προτείνει διαφορετικές απόψεις για διάφορα σενάρια της μόδας και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Για ποιον;

επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την προώθηση της σταδιοδρομίας τους ή άμεση ή δυνητική επιχειρηματία για τη διαχείριση χώρο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μόδας, εκτιμώντας το δυναμικό τους και να πλησιάζει το προφίλ σας τα πιο πολύτιμα επαγγελματίες.... [-]


πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος March 2019 Ιταλία Rome

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Μάρκετινγκ μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 400 ώρες March 2019 Βραζιλία Rio de Janeiro

Θέλετε να μάθετε το μάρκετινγκ και τη μόδα; Θέλετε να μάθετε μόδα και όπως το μάρκετινγκ; Η θέση της είναι στο IED Rio.Στην Master Professional Marketing Master, μαθαίνεις μάρκετινγκ με καθηγητές που είναι αναφορές στην αγορά της μόδας. [+]

Συνοδεύεται από επαγγελματίες από εταιρείες όπως οι Vogue και Osklen, ο φοιτητής θα αναπτύξει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας για μια μάρκα μόδας.

Μέσω αρκετών συνδέσεων με την αγορά, ο φοιτητής θα έχει ένα σημερινό όραμα της περιοχής και θα είναι σε θέση να ξεκινήσει το δικό του εμπορικό σήμα και να ενταχθεί στα τμήματα επικοινωνίας των μεγάλων εταιρειών μόδας.

Σε συνεργασία με τη Levi's, ο Επαγγελματικός Δάσκαλος Μόδας Μάρκετινγκ προσφέρει στον φοιτητή την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με την καθημερινή ζωή μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες ένδυσης στον κόσμο.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εταιρείες μόδας

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Διαδίκτυο Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master in Fashion Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκεται στα ισπανικά

Ο Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μόδας έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν ως διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας.

Η μόδα είναι η δημιουργικότητα. Παρ 'όλα αυτά, έτσι ώστε ένα θριάμβους προϊόν, φτάνει στο επιθυμητό κοινό και εργάζεται στο εμπόριο, χρειάζεται μια στρατηγική ανάπτυξης. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να καλύπτει όλες τις πτυχές που είναι αναγκαίες για να οικοδομήσουμε μια εταιρεία είναι σε θέση να επιτύχει τα αποτελέσματα και να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιτυχία.... [-]


Master σε Μάρκετινγκ μόδα & επικοινωνιών

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 9 μήνες July 2018 Ιταλία Florence

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. [+]

Fashion Marketing και Επικοινωνίας είναι ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να δημιουργήσετε τον πλοίαρχο για το σχεδιασμό. Αυτό είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει πληροφορίες από διάφορες πηγές, γράφει ένα σχέδιο μάρκετινγκ και προτείνει πρακτικές ενέργειες για τη μεγιστοποίηση της προβολής μιας εταιρείας. Η μόδα είναι η πιο ολοκληρωμένη έκφραση της κοινωνίας, και η κατανόηση της πολυπλοκότητας του είναι υψίστης σημασίας για την εμπορία του. ... [-]


πτυχίο μάστερ στη μόδα: εφαρμοσμένων τεχνολογιών και ψηφιακών επιχειρήσεων *

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 10 μήνες October 2018 Ισπανία Madrid

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

* Επαλήθευση σε εκκρεμότητα

Η μόδα είναι ένας από τους τομείς δραστηριότητας στους οποίους η Ισπανία μπορεί να υπερηφανεύεται για την παγκόσμια πρωτοπορία με πολυτελείς μάρκες και αλυσίδες λιανικής πώλησης που ανταγωνίζονται με τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πολυεθνικές.

Το Master in Fashion: Εφαρμοσμένες Τεχνολογίες και στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις ΕΣΝΕ επικεντρώνεται στο συνδυασμό των τριών πυλώνων που αποτελούν τη βάση του κλάδου στο άμεσο μέλλον: το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διαχείριση. Οι πτυχές αυτές είναι οι πιο απαίτησε από τις εταιρείες του κλάδου και αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της μόδας.... [-]


πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Idep Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2018 Ισπανία Barcelona

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής.... [-]


MA DESIGN που ειδικεύεται στην προώθηση μόδας

AAS College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 13 μήνες September 2018 Ελληνική Δημοκρατία Thessaloniki

Το μάθημα MA Design - Fashion Promotion δίνει στον πρωτοπόρο υποψήφιο την ευκαιρία να διερευνήσει τα προσωπικά του ενδιαφέροντα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, υποστηριζόμενη από εκτεταμένη έρευνα και σε συνδυασμό με τα οφέλη της συζήτησης και της αξιολόγησης από ομοτίμους. Το άτομο θα μπορέσει στη συνέχεια να δει τη θέση του μέσα στην πολύπλευρη βιομηχανία του μέλλοντος. [+]

Η διδασκαλία περιλαμβάνει έναν συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμιναρίων, παρουσιάσεων και επαφών με τη βιομηχανία και η αξιολόγηση είναι συνεχής. Η πρακτική που βασίζεται στην θεωρία αναπτύσσεται ταυτόχρονα σε κάθε εξάμηνο και οι διαπραγματευόμενες συμφωνίες Μέρη Ι και ΙΙ επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις προτάσεις, οι οποίες στηρίζουν τα μεγάλα έργα τους και αντικατοπτρίζουν την προσωπική πρόοδο. Οι σπουδαστές αναμένεται να ενσωματώσουν το έργο τους σε ένα τρέχον πλαίσιο και να αναπτύξουν ικανότητες αξιολόγησης για να διατυπώσουν την άποψή τους. Οι μέθοδοι έρευνας και η εφαρμογή εισάγει τους μαθητές σε μια σειρά από αναλυτικά ερευνητικά εργαλεία, που αποτελούν τη βάση για όλα τα σε βάθος αυτοκατευθυνόμενα έργα του προγράμματος. Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη της πνευματικής και φαντασιακής δύναμης των μαθητών μέσω ενός προγράμματος σπουδών που διαμορφώνεται από τη συνοχή μεταξύ θεωρίας και πρακτικής. Παρέχει στους αποφοίτους ένα περιβάλλον τόνωσης, στο οποίο οι ιδέες μπορούν να ανταλλάσσονται και να υποστηρίζονται μέσω πραγματικής δημιουργικής έρευνας, αναπτύσσονται και πλαισιώνονται. Προκαλούμε τους μαθητές μας να πάρουν μια κριτική θέση σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες και να ενθαρρύνουν νέες συνδέσεις στον τομέα της μόδας που προκαλούν παραδοσιακά όρια σχεδίασης.... [-]