Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Αναζητήστε 247 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ
Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές - Δείτε τις 247 Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ 2017/2018
Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2018 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing, παραμένει... [-]

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2018 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στρατηγική [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαφήμιση

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Γιατί; Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. επαγγελματικές ευκαιρίες Εμείς δεν κατασκευάζουν οι εκτελεστές των θεωρητικών μονοπάτια που χτίστηκε αλλού και από άλλους, αλλά ενεργό διερμηνείς, αποτελεσματικό, υπεύθυνο, είναι σε θέση να αναλάβει όλα τα στάδια της ανάπτυξης της ιδέας, από τη σύντομη στο στάδιο της έκδοσης και αποστολής σχολίων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές που εργάζονται σε μεγάλες διεθνείς και εθνικές ομάδες, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, εταιρείες συμβούλων, καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις και ερευνητικά ιδρύματα. Έτσι, πώς μπορούν να αναλάβουν την πρόκληση και να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Ποιος είναι Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για τους μαθητές με ένα πτυχίο ή / και επαγγελματική εμπειρία σε θέματα που αφορούν το σχεδιασμό της εικόνας, τη διαφήμιση, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ, και γενικά για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι η επικοινωνία είναι μια έγκυρη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα ισχυρό εργαλείο αυτο-ανάπτυξης. Οι συμμετέχοντες... [-]

Master σε Μάρκετινγκ & πωλήσεις

EAE Business School International
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια April 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Με το Master της ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία, προσφέρουμε το κλειδί για την επιχειρηματική αριστεία σε επαγγελματίες σε άμεση επαφή με τους πελάτες, εξοπλίζοντάς τους με τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά. [+]

Master στο Marketing & Πωλήσεων Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στα αγγλικά. Με το Master της ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία, προσφέρουμε το κλειδί για την επιχειρηματική αριστεία σε επαγγελματίες σε άμεση επαφή με τους πελάτες, εξοπλίζοντάς τους με τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά. Σε όλο το πρόγραμμα, οι επαγγελματίες που παρέχονται με τις συνθήκες να αλλάξει. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα υποβληθούν σε μια εμπειρία και διαδικασία της αλλαγής. Λόγοι για να κάνει Μεταπτυχιακό ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία: AME και Adigital Η ΕΑΕ είναι μέλος δύο από τις κυριότερες ενώσεις του Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Οικονομίας της Ισπανίας: AME και Adigital. Marketing Association της Ισπανίας είναι μια οργάνωση της οποίας στόχος είναι η αξιοποίηση και την αναγνώριση του επαγγέλματος και τη δραστηριότητα της εμπορίας. Adigital είναι η μεγαλύτερη συνεργασία πολλαπλών τομέα της ψηφιακής οικονομίας. Σχέδιο μάρκετινγκ Κάνοντας ένα σχέδιο μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του πλοιάρχου είναι ένας βασικός παράγοντας, επειδή βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Επιπλέον, θα τους επιτρέψει να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση σε αυτό το εργαλείο διαχείρισης, το οποίο είναι θεμελιώδους σημασίας για τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας. Certificate in Διαφημίσεις Google ΕΑΕ παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα προγράμματα εξειδίκευσης δωρεάν. Το «Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Google Ads», με προσόντα από την ΕΑΕ και πιστοποίηση από την Google. Πιστοποιητικό της IBM SPSS ΕΑΕ παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα προγράμματα εξειδίκευσης δωρεάν. Το «πρόγραμμα στην Ποσοτική Έρευνα Αγοράς... [-]

Master In Digital Marketing & Customer Experience στη Μαδρίτη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο των Masters είναι προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ανώτατης Εκπαίδευσης, προσφέροντας 60 πιστωτικές μονάδες ECTS, όπου μια συνεχής προσπάθεια για τη βελτίωση των δεξιοτήτων διαχείρισης και τη βέλτιστη ανάπτυξη των στάσεων, όπως η πρωτοβουλία, η ομαδική εργασία εξασφαλίζει ή κριτική ικανότητα. Θα αποκτήσει ενημερωμένες για να σας επιτρέψει να εφαρμόσουν τις τεχνικές και τα πιο καινοτόμα εργαλεία μέσα από μια δυναμική και δραστήρια διδακτικών δεξιοτήτων. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο των Masters είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, προσφέροντας 60 πιστωτικές μονάδες ECTS, σύμφωνα με την οποία μια συνεχής προσπάθεια είναι εγγυημένη βελτίωση των διαχειριστικών δεξιοτήτων και τη βέλτιστη ανάπτυξη των στάσεων, όπως η πρωτοβουλία, η ομαδική εργασία και κριτική ικανότητα. Οι πλοίαρχοι των ESERP δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, πάντα με βάση μια σύγχρονες γνώσειςΠοια επιτρέπουν στους μαθητές να πρακτική εφαρμογή των τεχνικών και πιο πρόσφατα εργαλεία στρατηγικά. Για να επιτευχθεί αυτό βασιζόμαστε σε μια ένωση Σχολής του επαγγελματίες ειδικούς εισάγοντας τα πραγματικά προβλήματα της σημερινής οργάνωσης των επιχειρήσεων μέσα στην τάξη. Για την ένταξη των μαθητών στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, δεν ισχύει δυναμικό σύστημα διδασκαλίας και της ενεργού, Χρησιμοποιείται ως εργαλείο διδασκαλίας, μεταξύ άλλων, τη μέθοδο της υπόθεσης και προσομοίωσης. Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων διοικητικών στελεχών στα σχέδια της εταιρείας. Κριτική ανάλυση και την ικανότητα για αφαίρεση. Ταχύτητα για τον εντοπισμό, την ανάλυση των προβλημάτων και την επίλυσή τους. Άνοιγμα στην κοινωνικο-οικονομικό και πολιτισμικό περιβάλλον νοοτροπία. Ως ανώτερος, τόσο την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των καθημερινών δραστηριοτήτων τους, μετατρέποντας τελικά το κόστος της παραγωγικότητας της κατάρτισης για επιχειρήσεις και οργανισμούς πολιτισμικού εμπλουτισμού. Μεθοδολογία ase-Μελέτη: οι λειτουργικές περιοχές της επιχείρησης που συζητήθηκαν μέσα από μελέτες περιπτώσεων. Οι περισσότερες από τις οποίες αναπτύσσουν πραγματικά προβλήματα που μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία. PMO: εργαλεία διαχείρισης και... [-]

μάστερ στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

EAE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η παγκοσμιοποίηση, οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας και νέα κανάλια διανομής αλλάζουν σημείο μάρκετινγκ του άποψη.Επίσης, οι καταναλωτές έχουν γίνει όλο και πιο απαιτητικό και έχουν περισσότερες [+]

Master στο Marketing & Πωλήσεων

Η παγκοσμιοποίηση, οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας και νέα κανάλια διανομής αλλάζουν σημείο μάρκετινγκ του άποψη. Επίσης, οι καταναλωτές έχουν γίνει όλο και πιο απαιτητική και έχουν περισσότερες πληροφορίες, έτσι ώστε να είναι πλήρως ενήμεροι για το τι θέλουν και χρειάζονται.

Όλες οι εταιρείες χρειάζονται επαγγελματίες στο χώρο της εμπορίας τους, μπορεί να οδηγήσει με επιτυχία το σωστό συνδυασμό των τριών βασικών στοιχείων που προσφέρονται από αυτό το μεταπτυχιακό: στερεά εκπαίδευση μάρκετινγκ και τη γνώση, τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να ξέρει πώς να ανταποκριθεί στην τρέχουσα αγορά και το περιβάλλον και η ικανότητα να μετατρέψουν τις υφιστάμενες τεχνολογίες σε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. ... [-]


Master στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ του τουρισμού και της διαχείρισης των εσόδων

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Master στο Marketing, Τουριστικό Marketing και Διαχείρισης Εσόδων Ο τομέας του τουρισμού γενικά και για το ξενοδοχείο, ιδίως βιώνουν μια ραγδαία μεταμόρφωση στον τομέα της εμπορίας, διανομής και πωλήσεων. Η εκμάθηση των νέων online εργαλεία είναι το κλειδί για τη διαχείριση των ξενοδοχείων. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα αυτού του περιβάλλοντος απαιτεί τη φιγούρα του διευθυντή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Διευθυντή Διαχείρισης Εσόδων ως βασικές θέσεις μέσα στο τρέχον βιομηχανία της φιλοξενίας. Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή Γιατί να μελετήσει το Master: Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στελέχη της βιομηχανίας γνωρίζουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα του τομέα και τάξεις της είναι πλήρως γίνουν επαγγελματικές. Gamification: Το θέμα της διαχείρισης των εσόδων διδάσκεται μέσα από ένα σύστημα προσομοίωσης Business Game. Προκειμένου ο φοιτητής να ασκήσετε τη διεξαγωγή της επιχείρησης ενός ξενοδοχείου και την εργασία με τους συμμαθητές σε πανομοιότυπες καταστάσεις που συμβαίνουν σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Προαιρετικά Πιστοποίηση του Google: Οι μαθητές που επιθυμούν να πάρετε πιστοποιηθεί στο GoogleAds ελεύθερο πρόγραμμα και πρόσθετες τρόπο. ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις τρέχουσες ανάγκες του προγράμματος ξενοδοχειακή βιομηχανία. πλήρως professionalizing και πρακτικό όραμα: Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση δεξιοτήτων που εφαρμόζεται κατ 'εξοχήν... [-]

μάστερ στην ψηφιακή εμπορίου

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος December 2017 Ιταλία Bologna

Κάθε εταιρεία ψάχνει για τους διαχειριστές μπορούν να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρακολουθείτε ψηφιακές πωλήσεις. Το Master in Digital Commerce παρέχει τις δεξιότητες για να σχεδιάσουν στρατηγικές και με επιτυχία την επίτευξη των στόχων του σε κάθε είδους εμπορικό κανάλι, να γίνει ένας ειδικός στο Digital Marketing ... [+]

Κάθε εταιρεία ψάχνει για τους διαχειριστές μπορούν να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρακολουθείτε ψηφιακές πωλήσεις. Το Master in Digital Commerce παρέχει τις δεξιότητες για να σχεδιάσουν στρατηγικές και με επιτυχία την επίτευξη των στόχων του σε κάθε είδους εμπορικό κανάλι, να γίνει ένας ειδικός στο Digital Marketing. Οι κύριοι στόχοι για τους συμμετέχοντες είναι: να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές για την επιτυχία στο online περιβάλλοντα ανάπτυξη έργων ψηφιακής αλάτι γνωρίζουν και να εμπορευματοποιεί διαφορετικούς τύπους καταστημάτων και πλατφόρμες εργάζεται ως επαγγελματίας σε κάθε τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων web χρηστικότητα, το email μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, web analytics. Με τη συμμετοχή τους με μια ομάδα εταιρειών γνωστή σε όλο τον κόσμο ως ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου, αυτό πλοίαρχος είναι μια άνευ προηγουμένου μείγμα της επιστημονικής γνώσης και τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές. Παρέχει ένα συνεκτικό σύνολο τεχνολογικές και διαχειριστικές γνώσεις, εστιάζοντας στην omnichannel και ψηφιακό μάρκετινγκ για να ενισχύσει τη σταδιοδρομία των νέων αποφοίτων. Το Master in Digital Εμπορίου έχει διάρκεια 12 μήνες και τα μαθήματα διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα. Η πρακτική των 600 ωρών που λαμβάνουν χώρα τους συμμετέχοντες στο τέλος του προγράμματος, θα δώσει την ευκαιρία να αντιμετωπίσουν πραγματικές καταστάσεις που συμβαίνουν καθημερινά στο εταιρικό περιβάλλον. Δομή Το Master in Digital Εμπορίου αναμένει το 1500 το σύνολο των ωρών της μάθησης των 12 μηνών της μελέτης, διαιρούμενο σε 360 ώρες διδασκαλίας στην τάξη, εκτιμάται ότι 540 ώρες ατομικής μελέτης και 600 ώρες πρακτικής άσκησης. Η δομή του Master χωρίζεται σε τέσσερις κύκλους:... [-]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση της κυκλοφορίας... [-]

Master In Visual Brand Σχεδιασμός

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Στο Master in Visual σχεδιασμού της μάρκας, θα αποκτήσουν τις δεξιότητες για να προσδιορίσουν τις βασικές περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Για να καλλιεργήσει μια βαθιά κατανόηση του προϊόντος και ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνούν τις αξίες της, τόσο στο φυσικό και τον κοινωνικό κόσμο των μέσων ενημέρωσης. Για να φέρει όλα μαζί σε μια συνεπή μάρκα όραμα, φωνή, και το περιβάλλον. [+]

Φανταστείτε. Συμβολίζουν. Συνθέστε. Η έννοια του branding έχει εξελιχθεί πολύ πέρα ​​από τα λογότυπα και τα χρώματα της εταιρείας. Σήμερα, το branding ενσωματώνει πολλές ειδικότητες, από την οπτική του σχεδιασμού στον ήχο του σχεδιασμού? από την αφήγηση για την ψυχολογία των καταναλωτών στην αγορά. Branding είναι η δημιουργία ενός πλούσιου και ελκυστικού περιβάλλοντος, που αρπάζει την προσοχή του καταναλωτή και να φέρνει το άτομό του στον κόσμο της μάρκας να μοιραστεί τις αξίες της και να γίνει μια άτυπη χορηγός της μάρκας. Είναι μια φωνή, ένας ήχος, ένα ολοκληρωμένο όραμα που σχηματίζεται από τη συνέργεια της έρευνας, το σχεδιασμό, την αφήγηση, γραφικά, μουσική και πολλά άλλα. Στο Master in Visual Brand Σχεδιασμός, Θα αποκτήσουν τις δεξιότητες για να προσδιορίσουν τις βασικές περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Για να καλλιεργήσει μια βαθιά κατανόηση του προϊόντος και ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνούν τις αξίες της, τόσο στο φυσικό και τον κοινωνικό κόσμο των μέσων ενημέρωσης. Για να φέρει όλα μαζί σε μια συνεπή μάρκα όραμα, φωνή, και το περιβάλλον. Ακροατήριο Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για υποψηφίους με πτυχίο πρώτου επιπέδου στην οπτική και γραφιστική, το σχεδιασμό, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ, ή συναφών κλάδων. Αποτέλεσμα Κατά τη διάρκεια αυτού του προγράμματος σπουδών, οι μαθητές θα: Να επιδεικνύει την ικανότητα να δημιουργήσουν καινοτόμες ιδέες οπτικά σήματα, τα σενάρια και λύσεις για μια ποικιλία διαφορετικών εταιρειών, βιομηχανιών και οργανισμών. Επικοινωνούν αποτελεσματικά τις έννοιες, τις μεθόδους και τις σχεδιαστικές προτάσεις μέσα από μια ποικιλία τεχνικών, συμπεριλαμβανομένης της οπτικής, λεκτικής και προτυποποίηση. Πρόγραμμα Το Master in Visual... [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Βερολίνο Περιφέρεια +1 περισσότερα

Brand Management διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, επικοινωνία μάρκετινγκ και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των εμπορικών σημάτων; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στη σημερινή του πληθυσμού και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Ψηφιακή μαρκάρισμα αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Μάρκες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι μαθητές που ειδικεύεται στην διαχείριση της μάρκας να μάθουν για τα τρέχοντα θέματα της διαχείρισης της μάρκας και της ευαισθητοποίησης αύξηση της αλληλεξάρτησης των brands μέσα σε πολύπλοκες αρχιτεκτονικές μάρκα. Διαχείριση των εμπορικών σημάτων χωρίς να σκεφτόμαστε τις ψηφιακές πλατφόρμες είναι αδιανόητο σήμερα. Όχι μόνο κάνει το παραδοσιακό εμπορικό σήμα ηγεσία και τη διαχείριση πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να δοθεί στο ρόλο των social media πλατφόρμες και συν-δημιουργίας ιδιαίτερη προσοχή. Δημιουργικές και στρατηγικές δεξιότητες σχεδιασμού, καθώς και τη χρήση CROSSMEDIA όλων των καναλιών μέσα ενημέρωσης, οφείλουν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις μάρκες. Αυτή η περιοχή της εξειδίκευσης διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, της επικοινωνίας μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. Τα οφέλη από την επιλογή Πανεπιστήμιο Macromedia Κορυφαία θέση στην CHE Ranking 2014/15 Μικρές τάξεις με την εντατική ατομική εποπτεία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη, εγκεκριμένα από το κράτος πτυχία, διαπιστευμένο από FIBAA Πανεπιστημιουπόλεις στο Βερολίνο και Μόναχο: δύο από τα Top 5 "πιο προσιτή πόλεις για φοιτητές 2015" σε όλο τον κόσμο Αυθεντικό, έργα πρακτική προσανατολισμένη με πάνω από 500 γνωστές εταιρίες Με υψηλά... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


Master στο μάρκετινγκ Διαδικτύου και της ψηφιακής στρατηγικής

Escuela de Negocios y Dirección
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Στρατηγικής Δάσκαλος Διαδίκτυο επιδιώκει να παρέχει στους φοιτητές με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να αναπτύξουν μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό περιβάλλον. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. MASTERS για τη διαχείριση του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων 2.0 Η ψηφιακή οικονομία είναι ένας παράγοντας, συνεχή αλλαγή και την καινοτομία. Συνεχώς νέα περιβάλλοντα, νέες τεχνολογικές λύσεις, νέα επιχειρηματικά μοντέλα, νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες εμφανίζονται. Σε αυτήν την περίπτωση, ο ορισμός των εταιρικών στρατηγικών και εμπορίας τοποθετούνται ως κλειδί για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Ο τομέας των μέσων επικοινωνίας που παρέχουν οι τεχνολογίες και το Διαδίκτυο, η τρέχουσα τρόπους επικοινωνίας με τον πελάτη, την πώληση μέσω ψηφιακών μέσων, ... Είναι μέρος των βασικών ικανοτήτων πρέπει να κυριαρχήσει μια επαγγελματική ΧΧΙ αιώνα. Ο Δάσκαλος Internet Marketing και Ψηφιακής Στρατηγικής επιδιώκει να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να αναπτύξουν μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό περιβάλλον. Digital Σχέδιο Μάρκετινγκ Δομή ενός ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ. Καθορισμός των στόχων και το κοινό-στόχο. ενέργειες προγραμματισμού. Καθορισμός KPI. Μετρήσεις. Ανάλυση Κερδοφορίας (ROI). Έχω Digital Advertising: Search Engine Optimization - SEO Λειτουργία των μηχανών αναζήτησης. Στόχοι της ιστοσελίδας μας. Το σχεδιασμό μιας εκστρατείας SEO. Παράγοντες τοποθέτηση SEO Προϋπολογισμού. Ανάλυση μιας εκστρατείας SEO. Ψηφιακή ΙΙ Διαφήμιση: Search Engine Marketing - SEM SEM. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. βασικά. Google Adwords I. Google Adwords II. Διαφήμιση Digital III Προγραμματισμό και την προμήθεια των ψηφιακών μέσων. Inbound μάρκετινγκ. Διαφήμιση για τα κοινωνικά δίκτυα. E-mail marketing. Μάρκετινγκ θυγατρικών. Εμφάνιση και εμπλουτισμένο διαφήμιση. προγραμματική διαφήμιση. Επαναστόχευση. Mobile marketing. μάρκετινγκ περιεχόμενο. Gamification και advergaming Landingpages δημιουργία και βελτιστοποίηση. Ανάλυση της εκστρατείας και ανάλυση κερδοφορίας. Διαχείριση Πελατών μάρκετινγκ σχέσεων. εμπειρίας του πελάτη. Διοίκηση και Στρατηγική Κοινωνική Δικτύωση... [-]

MA στα Social Media & SEO και SEM

inesdi - Digital Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 240 - 750  April 2018 Ισπανία Μαδρίτη Βαρκελώνη Ισπανία απευθείας σύνδεση +3 περισσότερα

Σας παρουσιάζουμε την 1η έκδοση του Master in Social Media & SEO και SEM με την οποία θα μάθετε να παραδώσει πραγματικό ψηφιακές διεργασίες μετασχηματισμού της επιχείρησης λύσεις. Λόγω του ΧΧΙ αιώνα οργανισμοί χρειάζονται επαγγελματικό προφίλ σύμφωνα με τις νέες τάσεις της αγοράς. Σε όλη αυτή την πορεία θα αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση, την ανάλυση και μέτρηση της 360o Σχεδίου Social Media, που περιλαμβάνει επίσης ένα σχέδιο Search Engine Marketing. Ομοίως, θα μάθετε για SEO και βελτιστοποίηση. [+]

Σας παρουσιάζουμε την 1η έκδοση του Master in Social Media & SEO και SEM με την οποία θα μάθετε να παραδώσει πραγματικό ψηφιακές διεργασίες μετασχηματισμού της επιχείρησης λύσεις. Λόγω του ΧΧΙ αιώνα οργανισμοί χρειάζονται επαγγελματικό προφίλ σύμφωνα με τις νέες τάσεις της αγοράς. Σε όλη αυτή την πορεία θα αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση, την ανάλυση και μέτρηση της 360o Σχεδίου Social Media, που περιλαμβάνει επίσης ένα σχέδιο Search Engine Marketing. Ομοίως, θα μάθετε για SEO και βελτιστοποίηση. Πέραν του ότι έχει τον επίσημο τίτλο της Inesdi Digital Business School, θα πάρετε ένα πανεπιστημιακό πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Nebrija. Δυνατότητα κάνοντας το Μεταπτυχιακό στο πρόσωπο, στο διαδίκτυο ή μικτή μάθηση. πρακτική και τη διδασκαλία πραγματικές περιπτώσεις επιχειρήσεων. εξατομικευμένη διδασκαλία στην υλοποίηση του έργου στο τέλος του μαθήματος. επαγγελματικού προσανατολισμού μέσω εξατομικευμένης "σχέδιο σταδιοδρομίας". Ανάπτυξη ενός "Digital Σχέδιο Επικοινωνίας" και "SEO & SEM Ελέγχου". Πρόγραμμα Ενότητα 1: Κοινωνική Media Marketing-Σχέδιο Έργου Prom Τι είναι και πώς να αναπτύξει ένα σχέδιο Social Media Marketing Ευθύνες στα Social Media Πώς να υποβάλει ένα σχέδιο μάρκετινγκ Social Media Ενότητα 2: Κοινωνική Δικτύωση Facebook κελάδημα LinkedIn Instagram και Pinterest Ενότητα 3: Επαγγελματική διαχείριση: δράσεις, τα κανάλια και τα εργαλεία 2.0 Τακτικών και επιχειρησιακών στα Social Media: καθημερινή διαχείριση, τη διάδοση 2.0, την πρόσληψη και την εμπλοκή Inbound Marketing: προσέλκυση κοινό-στόχο σας Μέτρηση Social Media: KIP, εκθέσεις και υποβολή εκθέσεων διαχείρισης βάσεων δεδομένων και το ενημερωτικό δελτίο Ενότητα 4: Διαχείριση Περιεχομένου: δημιουργία, διαχείριση και διανομή του περιεχομένου... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση

Universidade de Évora
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2017 Πορτογαλία Évora

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? αναπτύξει την ικανότητα συλλογισμού. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? την ανάπτυξη της ικανότητας επιχείρημα? Την προώθηση της δημιουργίας της αυτοαπασχόλησης? τόνωση της διεπιστημονικής σκέψης? ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας ικανότητα? ανάπτυξη της ικανότητας για την εφαρμογή και χρήση της στήριξης για τη διαχείριση των ΤΠΕ? αναπτύξουν δεξιότητες στην αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομη λειτουργία εκμάθησης. Diponíveisl έχει τους εξής τομείς εξειδίκευσης (κάθε χρόνο σημειώνονται αυτοί εργάζονται): Χρηματοοικονομικά, Μάρκετινγκ, Λογιστική, Οργάνωση και Πληροφοριακών Συστημάτων, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, της Γενικής Κυβέρνησης, Ανθρωπίνων Πόρων. Εξορμήσεις Επαγγελματίες Σκηνοθεσία Mid θέσεις, λειτουργίες διαχείρισης, επιχειρηματίες, Εξειδικευμένες Τεχνικού Συμβούλου Λειτουργίες, Δημόσιας λειτουργίες διαχείρισης, λαμβάνοντας ECTS για πρόσβαση OTOC. [-]