Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Βρείτε τα 394 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ

Τα άτομα που ψάχνουν να προωθήσουν την καριέρα τους και οι οποίοι έχουν ήδη πάρει πτυχίο τους μπορούν να βρουν την απόκτηση ένα μεταπτυχιακό να είναι μια λογική και ευεργετική επόμενο βήμα. Ένα μεταπτυχιακό βοηθά να ακονίσει την εστίαση ενός ατόμου σε ένα συγκεκριμένο τομέα, αλλά και τους προετοιμάζει για περαιτέρω μελέτη, εφόσον είναι επιθυμητό.

Τι είναι ένα Master στο Marketing και Επικοινωνίας; Είναι ένα πρόγραμμα βαθμό που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν πώς ο κόσμος γύρω τους επικοινωνεί, καθώς και τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αναμεταδώσει ένα μήνυμα σε διάφορα ακροατήρια. Όχι μόνο οι μαθητές μελετούν την τρέχουσα μάρκετινγκ και οι επικοινωνιακές στρατηγικές, αλλά επίσης να αποκτήσουν έντονο αναλυτικές ικανότητες, επιχειρηματική γνώση και κατανόηση του πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει διάφορες οικονομίες. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του βαθμού απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και να εκτελέσει αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ και ομιλίες.

Υπάρχουν μερικά διαφορετικά οφέλη από την ολοκλήρωση ενός Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.διεπιστημονικές έννοιες βοηθήσει τους αποφοίτους να γίνει πολύπλευρη εργαζομένων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αυτά τα άτομα να διατηρήσουν επιδεξιότητα στην αγορά εργασίας.

Υπάρχει μια ποικιλία από παράγοντες που συνεισφέρουν στο κόστος απόκτησης αυτού του πτυχίου. Ορισμένοι παράγοντες, όπως είναι το μέσο κόστος του ιδρύματος, τη γεωγραφική θέση, και εάν έχετε μελετήσει σε απευθείας σύνδεση ή στην πανεπιστημιούπολη όλα παίζουν ρόλο στην απόφαση για το τελικό κόστος.

Αυτός ο βαθμός παρέχει μια ποικιλία από επιλογές σταδιοδρομίας για να διαλέξετε. Οι απόφοιτοι μπορούν να αποφασίσουν να εισέλθουν στον τομέα του μάρκετινγκ και της εργασίας για σχεδόν οποιοδήποτε τύπο επιχείρησης. Μεγάλες επιχειρήσεις, μικρές επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και περισσότερο βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη από επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Τα άτομα μπορούν επίσης να επιλέξουν να ενταχθούν επιχειρήσεις εμπορίας ή να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Εκείνοι που απολαμβάνουν την ομιλία πτυχή μπορεί επίσης να εξετάσει επιδιώκουν μια θέση στους τομείς του κινηματογράφου και των μέσων ενημέρωσης.

Εάν έχετε ένα δώρο για την εμπορία ή την αγάπη επικοινωνία με τους άλλους, αυτός ο βαθμός είναι που αξίζει να εξεταστεί. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή άμεσα το γραφείο είσοδος του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας στην πρώτη μορφή.

Διαβάστε Περισσότερα

Master στη Διοίκηση περίπτωση, το πρωτόκολλο και τις επιχειρήσεις του τουρισμού (ποντίκια)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Μαδρίτη Βαρκελώνη

Ο στόχος του Master Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτοκόλλου και Επιχειρήσεων Τουρισμού είναι να εξοπλίσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων ειδών εκδηλώσεις (κυρίως, συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις (MICE), καθώς και συνέδρια, συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις), εξασφαλίζοντας ότι έχουν μια σταθερή κατανόηση των εννοιών του πρωτοκόλλου και στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ανάπτυξη του τουρισμού που ειδικεύεται στην ποιότητα των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα. Το πρόγραμμα διασφαλίζει επίσης ότι οι συμμετέχοντες έχουν την προοπτική των επιχειρήσεων πρέπει να είναι αποτελεσματικό στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Master στη Διοίκηση Event, το πρωτόκολλο και Επιχειρήσεων Τουρισμού (MICE) Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα στη Μαδρίτη Ο στόχος του Master Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτοκόλλου και Επιχειρήσεων Τουρισμού είναι να εξοπλίσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων ειδών εκδηλώσεις (κυρίως, συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις (MICE), καθώς και συνέδρια, συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις), εξασφαλίζοντας ότι έχουν μια σταθερή κατανόηση των εννοιών του πρωτοκόλλου και στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ανάπτυξη του τουρισμού που ειδικεύεται στην ποιότητα των επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα. Το πρόγραμμα διασφαλίζει επίσης ότι οι συμμετέχοντες έχουν την προοπτική των επιχειρήσεων πρέπει να είναι αποτελεσματικό στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Οι λόγοι για τη λήψη Μάστερ Ostelea στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων, πρωτόκολλο και Επιχειρήσεων Τουρισμού (MICE): Στο πλαίσιο της επιχείρησης Διατριβή Μάστερ: Διατριβή Μάστερ βασίζεται σε μια πραγματική εταιρεία στον τομέα της. Η Ισπανία είναι η 3η που οδηγεί τη χώρα σύμφωνα με τους όρους κόσμου του μεγαλύτερου αριθμού των συνεδρίων. Δύο ισπανικές πόλεις διαθέτουν στο Top 5 πόλεις στον κόσμο που φιλοξενεί τις περισσότερες εκδηλώσεις: Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη. Οργάνωση των πραγματικών γεγονότων: Οι μαθητές λαμβάνουν το τέλος Μεταπτυχιακό αναλάβει τη διοργάνωση εκδήλωσης και το πρωτόκολλο της Σχολής. Στόχοι Διορατικότητα στο MICE (Συναντήσεις, Κίνητρα, Conferencing και Εκθέσεων), τη βιομηχανία και το Τμήμα Πρωτοκόλλου Ιδρυμάτων. Η οικοδόμηση μια στέρεη βάση γνώσεων στον τομέα του τουρισμού από μια διεθνή προοπτική και πάντα με μια εκτελεστική προσέγγιση.... [-]

Master In Digital Marketing & Customer Experience στη Μαδρίτη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο των Masters είναι προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ανώτατης Εκπαίδευσης, προσφέροντας 60 πιστωτικές μονάδες ECTS, όπου μια συνεχής προσπάθεια για τη βελτίωση των δεξιοτήτων διαχείρισης και τη βέλτιστη ανάπτυξη των στάσεων, όπως η πρωτοβουλία, η ομαδική εργασία εξασφαλίζει ή κριτική ικανότητα. Θα αποκτήσει ενημερωμένες για να σας επιτρέψει να εφαρμόσουν τις τεχνικές και τα πιο καινοτόμα εργαλεία μέσα από μια δυναμική και δραστήρια διδακτικών δεξιοτήτων. [+]

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο των Masters είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, προσφέροντας 60 πιστωτικές μονάδες ECTS, σύμφωνα με την οποία μια συνεχής προσπάθεια είναι εγγυημένη βελτίωση των διαχειριστικών δεξιοτήτων και τη βέλτιστη ανάπτυξη των στάσεων, όπως η πρωτοβουλία, η ομαδική εργασία και κριτική ικανότητα. Οι πλοίαρχοι των ESERP δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, πάντα με βάση μια σύγχρονες γνώσειςΠοια επιτρέπουν στους μαθητές να πρακτική εφαρμογή των τεχνικών και πιο πρόσφατα εργαλεία στρατηγικά. Για να επιτευχθεί αυτό βασιζόμαστε σε μια ένωση Σχολής του επαγγελματίες ειδικούς εισάγοντας τα πραγματικά προβλήματα της σημερινής οργάνωσης των επιχειρήσεων μέσα στην τάξη. Για την ένταξη των μαθητών στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, δεν ισχύει δυναμικό σύστημα διδασκαλίας και της ενεργού, Χρησιμοποιείται ως εργαλείο διδασκαλίας, μεταξύ άλλων, τη μέθοδο της υπόθεσης και προσομοίωσης. Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων διοικητικών στελεχών στα σχέδια της εταιρείας. Κριτική ανάλυση και την ικανότητα για αφαίρεση. Ταχύτητα για τον εντοπισμό, την ανάλυση των προβλημάτων και την επίλυσή τους. Άνοιγμα στην κοινωνικο-οικονομικό και πολιτισμικό περιβάλλον νοοτροπία. Ως ανώτερος, τόσο την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των καθημερινών δραστηριοτήτων τους, μετατρέποντας τελικά το κόστος της παραγωγικότητας της κατάρτισης για επιχειρήσεις και οργανισμούς πολιτισμικού εμπλουτισμού. Μεθοδολογία ase-Μελέτη: οι λειτουργικές περιοχές της επιχείρησης που συζητήθηκαν μέσα από μελέτες περιπτώσεων. Οι περισσότερες από τις οποίες αναπτύσσουν πραγματικά προβλήματα που μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία. PMO: εργαλεία διαχείρισης και υποστήριξη για να μετατρέψει... [-]

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2017 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing, παραμένει... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαφήμιση

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. [+]

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Γιατί; Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. επαγγελματικές ευκαιρίες Εμείς δεν κατασκευάζουν οι εκτελεστές των θεωρητικών μονοπάτια που χτίστηκε αλλού και από άλλους, αλλά ενεργό διερμηνείς, αποτελεσματικό, υπεύθυνο, είναι σε θέση να αναλάβει όλα τα στάδια της ανάπτυξης της ιδέας, από τη σύντομη στο στάδιο της έκδοσης και αποστολής σχολίων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές που εργάζονται σε μεγάλες διεθνείς και εθνικές ομάδες, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, εταιρείες συμβούλων, καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις και ερευνητικά ιδρύματα. Έτσι, πώς μπορούν να αναλάβουν την πρόκληση και να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Ποιος είναι Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για τους μαθητές με ένα πτυχίο ή / και επαγγελματική εμπειρία σε θέματα που αφορούν το σχεδιασμό της εικόνας, τη διαφήμιση, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ, και γενικά για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι η επικοινωνία είναι μια έγκυρη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα ισχυρό εργαλείο αυτο-ανάπτυξης. Οι συμμετέχοντες είναι το αντίγραφο συγγραφέας,... [-]

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις... [-]

Μεταπτυχιακό στη διοργάνωση εκδηλώσεων, το πρωτόκολλο και τις επιχειρήσεις του τουρισμού (MICE) (Βαρκελώνη / μερικής απασχόλησης)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

Το Master in Οργάνωση εκδηλώσεων, το πρωτόκολλο και Τουριστικών Επιχειρήσεων Ostelea έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων τύπων των εκδηλώσεων (ιδίως μετοχές συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις και ημερίδες και συνέδρια, εμπορικές εκθέσεις), να ελέγξουν τις έννοιες των στρατηγικών πρωτοκόλλου και της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων και να δημιουργήσει μια τουριστική ανάπτυξη επικεντρώθηκε στο τμήμα των επιχειρήσεων του τουρισμού ποιότητας. [+]

Master στην Οργάνωση εκδηλώσεων, το πρωτόκολλο και Επιχειρήσεων Τουρισμού (MICE) Το Master in Οργάνωση εκδηλώσεων, το πρωτόκολλο και Τουριστικών Επιχειρήσεων Ostelea έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες και στελέχη να οδηγήσει επιχειρηματικών σχεδίων επικεντρώθηκαν στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των διαφόρων τύπων των εκδηλώσεων (ιδίως μετοχές συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις και ημερίδες και συνέδρια, εμπορικές εκθέσεις), να ελέγξουν τις έννοιες των στρατηγικών πρωτοκόλλου και της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων και να δημιουργήσει μια τουριστική ανάπτυξη επικεντρώθηκε στο τμήμα των επιχειρήσεων του τουρισμού ποιότητας. Γιατί να μελετήσει το Master: Βαρκελώνη ως επιχειρηματικός προορισμός και παγκόσμιας κλάσης συνέδρια, όπως BTravel ή Νυφικό Εβδομάδας, η οποία χρησιμοποιείται για την πρακτική διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων. Αυτό το Master διδάσκεται στη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη Προσωπικά Διαχείρισης Brand: Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον τομέα της προσωπικής διαχείρισης της μάρκας, που επηρεάζουν τη μάθηση προσωπικές τεχνικές μάρκετινγκ και την απασχολησιμότητα, προκειμένου να εντοπίζουν τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας στην Ισπανία ή σε άλλες χώρες . Εκτεταμένο πρόγραμμα επισκέψεων σε εκθέσεις, εκδηλώσεις και οργανώσεις: Κατά τη διάρκεια 2015/2016 μαθητών Masters επισκέφθηκε το IBTM και εκθέσεις τροφίμων, το Μουσείο Νταλί στο Figueres, και TV3 Μαραθώνα, η οποία συνεργάστηκε με την οργάνωση της εκστρατείας παχυσαρκία. Στόχοι Το Master στη Διοίκηση Event, Τουρισμού και Επιχειρήσεων πρωτόκολλο σας επιτρέπει να: ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ τα ποντίκια ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (Συναντήσεις, Κίνητρα, Conferencing και Εκθέσεων) και ιδρυμάτων της ζώνης του πρωτοκόλλου. Κατασκευάστηκε ένα ισχυρό θεμέλιο της γνώσης της βιομηχανίας από μια διεθνή προοπτική και πάντα από την προσέγγιση διαχείρισης. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Διαχειριστές Εκπαιδευτείτε προσανατολισμό των... [-]

Βαθμός Επίσημη Μάστερ στην πολιτική και θεσμική επικοινωνία (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ, τη διαβούλευση και την πολιτική επικοινωνία - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος May 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση σε διπλό πτυχίο Μάστερ στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ortega y Gasset (IUIOG) και Master σε Μάρκετινγκ, Σύμβουλοι και Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (USC). Οι εκπαιδευτικοί πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί στο Master αναγνωρίζονται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μαθήματα εκπαίδευσης για την πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Santiago de Compostela και τη Μούρθια, μέσω προγραμματικών συμφωνιών με αυτά τα πανεπιστήμια. Στόχοι Ο Μεταπτυχιακό στην Πολιτική και θεσμική επικοινωνία Είναι η κύρια αναφορά αυτής της πειθαρχίας στην Ισπανία, αφού ελήφθησαν υπόψη κατά τα έτη 2012, 2013 και 2014 το καλύτερο Master of ανακοίνωση, σύμφωνα με την αριστοκρατική κατάταξη των Masters καταρτίζεται ετησίως από την εφημερίδα El Mundo. πρόγραμμα κατάρτισης του ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματίες της επικοινωνίας σε οργανισμούς με μια στρατηγική προσέγγιση. Προσφέρει όσους επιθυμούν να ειδικεύονται στον τομέα αυτό τα απαραίτητα εργαλεία, τόσο σε θεωρητικό όσο και ιδιαίτερα πρακτικό για το σχεδιασμό και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών και αποτελεσματικής πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας. Γενικοί στόχοι: Αυτό το Master είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως κύριο στόχο να αναπτύξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ορθή επαγγελματική απόδοση στον τομέα του μάρκετινγκ και της πολιτικής επικοινωνίας πάντα σε κυβερνητικό, διοικητικό ή / και θεσμικό πλαίσιο. Είναι να παράγει αποφοίτους με μια ολοκληρωμένη κατανόηση του όλους τους τομείς που σχετίζονται με την πολιτική μάρκετινγκ, την ίδια στιγμή διαθέτουν τις δεξιότητες για την κάλυψη των πολλαπλών... [-]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση της κυκλοφορίας σε εταιρίες μέσων ενημέρωσης... [-]

Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων της εταιρείας... [-]

Master στο πολιτικό μάρκετινγκ

Rome Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Μερική παρακολούθηση 12 μήνες October 2017 Ιταλία Ρώμη

Γίνετε μέλος του πιο διεθνές σχολείο των επιχειρήσεων στην Ευρώπη! Πτυχίο Το Μεταπτυχιακό στην Πολιτική Μάρκετινγκ έχει ως στόχο την παροχή των απαραίτητων γνώσεων και εφοδίων για την αποτελεσματική και επαγγελματικά να διαχειριστούν τις διαδικασίες επικοινωνίας και μάρκετινγκ που υποστηρίζουν τις πολιτικές εκστρατείες και δραστηριότητες. [+]

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ διαθέσιμες υποτροφίες, αίτηση τώρα! Εργασία στην πολιτική ποτέ δεν απαίτησε όπως πολλές επαγγελματικές ικανότητες, όπως σε αυτή την ιστορική περίοδο. Παίζοντας ενεργό ρόλο σε μια προεκλογική εκστρατεία στην στη ζωή ενός κόμματος, αλλά και γραπτώς για την πολιτική σε καθημερινή βάση, είναι δραστηριότητες που, χωρίς ειδική εκπαίδευση και χωρίς τη γνώση των πιο up-to-ημερομηνία τεχνικές, κινδυνεύουν να είναι αντιπαραγωγική . ... [-]

πλοίαρχος στην πολυτέλεια διαχείριση της μάρκας

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Εάν φανταστείτε τον εαυτό σας που εργάζονται στον κόσμο της πολυτέλειας, του προστίμου, διακριτικό προϊόντα και εμπειρίες, το Master στη Διοίκηση Luxury Brand μπορεί να είναι το πρόγραμμά σας. Είναι ένα πρόγραμμα που μετατρέπει τους συμμετέχοντες σε ενέπνευσε τους διαχειριστές και τους εμπόρους εντός των άκρως ανταγωνιστικούς τομείς της πολυτέλειας μόδας, κοσμήματα, καλλυντικά, φιλοξενία, γαστρονομία, την ομορφιά, την τέχνη ή. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Εμπειρία. Ανυψώσει. Excel. Αν φανταστείτε τον εαυτό σας που εργάζονται στον κόσμο της πολυτέλειας, του προστίμου, διακριτικό προϊόντα και τις εμπειρίες-τα Master στη Διοίκηση Μάρκα πολυτελείας μπορεί να είναι το πρόγραμμά σας. Είναι ένα πρόγραμμα που μετατρέπει τους συμμετέχοντες σε ενέπνευσε τους διαχειριστές και τους εμπόρους εντός των άκρως ανταγωνιστικούς τομείς της πολυτέλειας μόδας, κοσμήματα, καλλυντικά, φιλοξενία, γαστρονομία, την ομορφιά, την τέχνη ή. Θα προσεγγίσουμε πολυτελών προϊόντων και υπηρεσιών από πολλές απόψεις: δημιουργικές, οργανωτικές, διαχειριστικές. Θα εξετάσουμε marketing, το branding και την επικοινωνία για αυτή τη μοναδική αγορά, καθώς και την οικονομική και διοικητική ομάδα. Θα διερευνήσει πώς να δημιουργήσετε κομψά προϊόντα και έντονες εμπειρίες για την αποκλειστική τους πελάτες σας, ενώ παραμένει ευαίσθητη στις πολιτισμικούς παράγοντες που περιβάλλουν την έννοια της πολυτέλειας. Θα μάθετε να λάβουν καινοτόμες στρατηγικές μαρκάρισμα από τον σχεδιασμό έως την εκτέλεση, όπως και ακατέργαστων διαμαντιών που πρέπει να κοπούν και να λειανθούν να αποκτήσουν πλήρη αξία τους. Θα αναπτύξουν τις δικές σας προσωπικές αναλυτική προσέγγιση και τη γλώσσα της έκφρασης. Και, κατά τη διάρκεια μιας εκπαιδευτικής πορείας που συνδυάζει τη θεωρία και την έρευνα με την πρακτική, θα συμμετάσχουν σε μια επιβράβευση, συνεργατικό διάλογο με τους επαγγελματίες του κλάδου και συμβούλους οι οποίοι καθοδηγούν την ανάπτυξη σας. Ακροατήριο Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για υποψηφίους με πτυχίο πρώτου επιπέδου στο δημιουργικό κλάδων που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση των επιχειρήσεων για τη βιομηχανία πολυτελών. Επίσης απευθύνεται σε πτυχιούχους με πτυχία στις κοινωνικές επιστήμες ή στην οικονομική / διευθυντικών... [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

FDModa - LCI Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού, να... [-]

πλοίαρχος της διαχείρισης των δημόσιων και των δημόσιων εμπειρογνώμονα πολιτική

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα September 2017 Ουγγαρία Βουδαπέστη

Ο χάρτης της περιγραφής των επαγγελματικών προσόντων: Πτυχίο Οικονομικών και δημόσιας τάξης, δημόσιας πορεία διαχείρισης (Οικονομολόγος στη Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση). που εκπαιδεύονται στα οικονομικά ... [+]

Ο χάρτης της περιγραφής των επαγγελματικών προσόντων: Πτυχίο Οικονομικών και δημόσιας τάξης, δημόσιας πορεία διαχείρισης (Οικονομολόγος στη Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση)

Ποιος είναι σε αναμονή για τη Δημόσια Διοίκηση και το Πρόγραμμα για τη Δημόσια Πολιτική MA;

Ο πλοίαρχος της διαχείρισης των δημόσιων και των ειδικών της δημόσιας πολιτικής είναι να περιμένει

... [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Βερολίνο Περιφέρεια +1 περισσότερα

Brand Management διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, επικοινωνία μάρκετινγκ και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. [+]

Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των εμπορικών σημάτων; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στη σημερινή του πληθυσμού και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Ψηφιακή μαρκάρισμα αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Μάρκες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι μαθητές που ειδικεύεται στην διαχείριση της μάρκας να μάθουν για τα τρέχοντα θέματα της διαχείρισης της μάρκας και της ευαισθητοποίησης αύξηση της αλληλεξάρτησης των brands μέσα σε πολύπλοκες αρχιτεκτονικές μάρκα. Διαχείριση των εμπορικών σημάτων χωρίς να σκεφτόμαστε τις ψηφιακές πλατφόρμες είναι αδιανόητο σήμερα. Όχι μόνο κάνει το παραδοσιακό εμπορικό σήμα ηγεσία και τη διαχείριση πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να δοθεί στο ρόλο των social media πλατφόρμες και συν-δημιουργίας ιδιαίτερη προσοχή. Δημιουργικές και στρατηγικές δεξιότητες σχεδιασμού, καθώς και τη χρήση CROSSMEDIA όλων των καναλιών μέσα ενημέρωσης, οφείλουν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις μάρκες. Αυτή η περιοχή της εξειδίκευσης διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, της επικοινωνίας μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. Τα οφέλη από την επιλογή Πανεπιστήμιο Macromedia Κορυφαία θέση στην CHE Ranking 2014/15 Μικρές τάξεις με την εντατική ατομική εποπτεία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη, εγκεκριμένα από το κράτος πτυχία, διαπιστευμένο από FIBAA Πανεπιστημιουπόλεις στο Βερολίνο και Μόναχο: δύο από τα Top 5 "πιο προσιτή πόλεις για φοιτητές 2015" σε όλο τον κόσμο Αυθεντικό, έργα πρακτική προσανατολισμένη με πάνω από 500 γνωστές εταιρίες Με υψηλά προσόντα καθηγητές και γνώστες... [-]

Mabda - μάστερ σε μεγάλη ανάλυση δεδομένων

LUISS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση March 2018 Ιταλία Ρώμη

Δάσκαλος LUISS Business School στο Big Data Analytics, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Oracle, παρέχει στους νέους επαγγελματίες με τις δεξιότητες για να είναι στην πρώτη γραμμή της σύγχρονης τεχνικής Business Analytics και να γίνει ολοκληρωμένος [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Δάσκαλος LUISS Business School στο Big Διαχείρισης Δεδομένων παρέχει νέους επαγγελματίες με τις δεξιότητες για να είναι στην πρώτη γραμμή της σύγχρονης τεχνικής Business Analytics και να γίνει καταξιωμένος επιστήμονας δεδομένων. Η ψηφιοποίηση της παγκόσμιας οικονομίας καθιστά διαθέσιμα δεδομένα με πρωτοφανή ρυθμό. Οι εταιρείες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο εργάζονται για να κάνουν τα δεδομένα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου τους. Ένα βασικό συστατικό στη συνταγή για μια επιτυχημένη προσέγγιση της λήψης δεδομένων-centric για τις επιχειρήσεις είναι η «επιστήμονας δεδομένα". Αυτή η νέα επαγγελματική εικόνα είναι με μεγάλη ζήτηση, όπως οι επιχειρήσεις όλο και αξιοποίηση των δεδομένων που έχουν στη διάθεσή τους. Αρκετές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ δείχνουν ότι η «επιστήμονας δεδομένα" είναι ένα από τα δημοφιλέστερα επαγγελματικά στοιχεία. Το Master in Big Διαχείρισης Δεδομένων είναι μια τέλεια ευκαιρία για όλους εκείνους που αναζητούν μια καριέρα στο συναρπαστικό και ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο των δεδομένων ως ειδική επιστήμονας δεδομένων. ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ Οι μαθητές αρχίζουν τις προπαρασκευαστικές και Γενική Διεύθυνση μαθήματα και στη συνέχεια να επικεντρωθεί στα μαθήματα και των διαφόρων δραστηριοτήτων του εργαστηρίου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η σταδιακή επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη για κάθε μαθητή. Κατά τους τελευταίους μήνες του προγράμματος, το έργο στον τομέα, θα επιτρέπουν στους μαθητές να θέσουν τις γνώσεις τους στην πράξη. Το πρόγραμμα διαρκεί 12 μήνες που αποτελείται από οκτώ μήνες διαλέξεις με βάση ακολουθούμενη από μια περίοδο 4 μηνών πεδίο Έργου. προπαρασκευαστικά Μαθήματα Διαχείρισης Πληροφοριών Έννοιες Εισαγωγή στην υποδομή Big Data Εισαγωγή στη Διαχείριση Δεδομένων Εισαγωγή... [-]