Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Αναζητήστε 265 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ
Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές - Δείτε τις 265 Μεταπτυχιακά σε Μάρκετινγκ 2017
Διαβάστε Περισσότερα

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση της κυκλοφορίας... [-]

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2017 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing, παραμένει το γεγονός ότι Hult... [-]

μάστερ στην ψηφιακή εμπορίου

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος December 2017 Ιταλία Bologna

Κάθε εταιρεία ψάχνει για τους διαχειριστές μπορούν να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρακολουθείτε ψηφιακές πωλήσεις. Το Master in Digital Commerce παρέχει τις δεξιότητες για να σχεδιάσουν στρατηγικές και με επιτυχία την επίτευξη των στόχων του σε κάθε είδους εμπορικό κανάλι, να γίνει ένας ειδικός στο Digital Marketing ... [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Κάθε εταιρεία ψάχνει για τους διαχειριστές μπορούν να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρακολουθείτε ψηφιακές πωλήσεις. Το Master in Digital Commerce παρέχει τις δεξιότητες για να σχεδιάσουν στρατηγικές και με επιτυχία την επίτευξη των στόχων του σε κάθε είδους εμπορικό κανάλι, να γίνει ένας ειδικός στο Digital Marketing. Οι κύριοι στόχοι για τους συμμετέχοντες είναι: να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές για την επιτυχία στο online περιβάλλοντα ανάπτυξη έργων ψηφιακής αλάτι γνωρίζουν και να εμπορευματοποιεί διαφορετικούς τύπους καταστημάτων και πλατφόρμες εργάζεται ως επαγγελματίας σε κάθε τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων web χρηστικότητα, το email μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, web analytics. Με τη συμμετοχή τους με μια ομάδα εταιρειών γνωστή σε όλο τον κόσμο ως ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου, αυτό πλοίαρχος είναι μια άνευ προηγουμένου μείγμα της επιστημονικής γνώσης και τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές. Παρέχει ένα συνεκτικό σύνολο τεχνολογικές και διαχειριστικές γνώσεις, εστιάζοντας στην omnichannel και ψηφιακό μάρκετινγκ για να ενισχύσει τη σταδιοδρομία των νέων αποφοίτων. Το Master in Digital Εμπορίου έχει διάρκεια 12 μήνες και τα μαθήματα διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα. Η πρακτική των 600 ωρών που λαμβάνουν χώρα τους συμμετέχοντες στο τέλος του προγράμματος, θα δώσει την ευκαιρία να αντιμετωπίσουν πραγματικές καταστάσεις που συμβαίνουν καθημερινά στο εταιρικό περιβάλλον. Δομή Το Master in Digital Εμπορίου αναμένει το 1500 το σύνολο των ωρών της μάθησης των 12 μηνών της μελέτης, διαιρούμενο σε 360 ώρες διδασκαλίας στην τάξη, εκτιμάται ότι 540 ώρες ατομικής μελέτης και 600 ώρες πρακτικής άσκησης. Η δομή του Master... [-]

Master στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ του τουρισμού και της διαχείρισης των εσόδων

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή [+]

Master στο Marketing, Τουριστικό Marketing και Διαχείρισης Εσόδων Ο τομέας του τουρισμού γενικά και για το ξενοδοχείο, ιδίως βιώνουν μια ραγδαία μεταμόρφωση στον τομέα της εμπορίας, διανομής και πωλήσεων. Η εκμάθηση των νέων online εργαλεία είναι το κλειδί για τη διαχείριση των ξενοδοχείων. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα αυτού του περιβάλλοντος απαιτεί τη φιγούρα του διευθυντή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Διευθυντή Διαχείρισης Εσόδων ως βασικές θέσεις μέσα στο τρέχον βιομηχανία της φιλοξενίας. Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή Γιατί να μελετήσει το Master: Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στελέχη της βιομηχανίας γνωρίζουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα του τομέα και τάξεις της είναι πλήρως γίνουν επαγγελματικές. Gamification: Το θέμα της διαχείρισης των εσόδων διδάσκεται μέσα από ένα σύστημα προσομοίωσης Business Game. Προκειμένου ο φοιτητής να ασκήσετε τη διεξαγωγή της επιχείρησης ενός ξενοδοχείου και την εργασία με τους συμμαθητές σε πανομοιότυπες καταστάσεις που συμβαίνουν σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Προαιρετικά Πιστοποίηση του Google: Οι μαθητές που επιθυμούν να πάρετε πιστοποιηθεί στο GoogleAds ελεύθερο πρόγραμμα και πρόσθετες τρόπο. ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις τρέχουσες ανάγκες του προγράμματος ξενοδοχειακή βιομηχανία. πλήρως professionalizing και πρακτικό όραμα: Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση δεξιοτήτων που εφαρμόζεται κατ 'εξοχήν μέσω της εμβάθυνσης εργαλεία... [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Βερολίνο Περιφέρεια +1 περισσότερα

Brand Management διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, επικοινωνία μάρκετινγκ και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των εμπορικών σημάτων; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στη σημερινή του πληθυσμού και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Ψηφιακή μαρκάρισμα αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Μάρκες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι μαθητές που ειδικεύεται στην διαχείριση της μάρκας να μάθουν για τα τρέχοντα θέματα της διαχείρισης της μάρκας και της ευαισθητοποίησης αύξηση της αλληλεξάρτησης των brands μέσα σε πολύπλοκες αρχιτεκτονικές μάρκα. Διαχείριση των εμπορικών σημάτων χωρίς να σκεφτόμαστε τις ψηφιακές πλατφόρμες είναι αδιανόητο σήμερα. Όχι μόνο κάνει το παραδοσιακό εμπορικό σήμα ηγεσία και τη διαχείριση πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να δοθεί στο ρόλο των social media πλατφόρμες και συν-δημιουργίας ιδιαίτερη προσοχή. Δημιουργικές και στρατηγικές δεξιότητες σχεδιασμού, καθώς και τη χρήση CROSSMEDIA όλων των καναλιών μέσα ενημέρωσης, οφείλουν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις μάρκες. Αυτή η περιοχή της εξειδίκευσης διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, της επικοινωνίας μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. Τα οφέλη από την επιλογή Πανεπιστήμιο Macromedia Κορυφαία θέση στην CHE Ranking 2014/15 Μικρές τάξεις με την εντατική ατομική εποπτεία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη, εγκεκριμένα από το κράτος πτυχία, διαπιστευμένο από FIBAA Πανεπιστημιουπόλεις στο Βερολίνο και Μόναχο: δύο από τα Top 5 "πιο προσιτή πόλεις για φοιτητές 2015" σε όλο τον κόσμο Αυθεντικό, έργα πρακτική προσανατολισμένη με πάνω από 500 γνωστές εταιρίες Με υψηλά... [-]

πλοίαρχος του σχεδιασμού (MDEs) πρακτικές σχεδιασμού

HK PolyU School of Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Χονγκ Κονγκ Kowloon

Το Master of Design (Πρακτικές Design) είναι ένα hands-on, στούντιο με βάση ειδικότητα απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να εμβαθύνουν τις καινοτόμες ικανότητες τους, που είναι περίεργοι σχετικά με το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων, και οι οποίοι απολαμβάνουν τις δημιουργικές προκλήσεις μορφή του κάνει τα αντικείμενα και ιδέες που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων. [+]

Το Master of Design (Πρακτικές Design) είναι μια hands-on, στούντιο με βάση ειδίκευση απευθύνονται σε μαθητές που θέλουν να εμβαθύνουν τις ικανότητές τους καινοτόμους, Που είναι περίεργοι σχετικά με το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων, και οι οποίοι απολαμβάνουν τις δημιουργικές προκλήσεις μορφή των αποφάσεων αντικείμενα και ιδέες που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων. Οι σχεδιαστές με πτυχίο στο σχεδιασμό του προϊόντος, σχέδιο μόδας, το σχεδιασμό αλληλεπίδραση, την αρχιτεκτονική, τη μηχανική του προϊόντος, interior design ή επικοινωνιακού σχεδιασμού μπορεί να βρει Πρακτικές Design να είναι ένα λογικό επόμενο βήμα στην επαγγελματική τους εξέλιξη. Στόχοι Αυτή η ειδικότητα επικεντρώνεται στο σχεδιασμό ως ένα στρατηγικό εργαλείο για την οικονομία των καταναλωτών. Διεπιστημονική έργα αγκαλιάσει την επιχειρηματική στρατηγική και την ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, τον εντοπισμό ευκαιριών για την καινοτομία και την εμπειρία του χρήστη. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης ανταποκρίνεται σε βιομηχανική και τεχνολογική μεταμόρφωση του κόσμου με επίκεντρο την Κίνα. Ο ανάπτυξη υψηλού επιπέδου έρευνα, ανάλυση, στρατηγικό όραμα, την αισθητική και την τεχνική μαεστρία στην ανάπτυξη, κατασκευή και την εμπορευματοποίηση του σχεδιασμού προετοιμάζει τους μαθητές για ηγετικούς ρόλους. Στόχοι Αυτή η ειδικότητα επιδιώκει να ενταχθεί πρακτικές στρατηγικές για την καινοτομία με τυπικές πτυχές της ανάπτυξης σχεδιασμού, κάνοντας το σχεδιασμό μέσω: Στον πραγματικό κόσμο ανάπτυξης του έργου Η ομαδική εργασία προσεγγίσεις για την επίλυση προβλημάτων πολιτισμικών κριτηρίων, καθώς και των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας τις ανάγκες και τους στόχους των πελατών σχεδιασμό της επιχειρηματικότητας και τη δημιουργία της μάρκας Είσοδος Απαίτηση Πτυχίο στο σχεδιασμό ή το ισοδύναμο σε μια σχετική... [-]

μάστερ (MA) επικοινωνιακού σχεδιασμού

Ravensbourne
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2017 Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο +1 περισσότερα

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες επικοινωνίας [+]

MA Communication Design

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας.

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά την προηγμένη πρακτική στο σύγχρονο επικοινωνιακό σχεδιασμό, από την οπτική ταυτότητα, των εκδόσεων και του σχεδιασμού του συντάκτη του, με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και την κοινωνική δέσμευση.... [-]


Mabda - μάστερ σε μεγάλη ανάλυση δεδομένων

LUISS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση March 2018 Ιταλία Ρώμη

Δάσκαλος LUISS Business School στο Big Data Analytics, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Oracle, παρέχει στους νέους επαγγελματίες με τις δεξιότητες για να είναι στην πρώτη γραμμή της σύγχρονης τεχνικής Business Analytics και να γίνει ολοκληρωμένος [+]

Δάσκαλος LUISS Business School στο Big Διαχείρισης Δεδομένων παρέχει νέους επαγγελματίες με τις δεξιότητες για να είναι στην πρώτη γραμμή της σύγχρονης τεχνικής Business Analytics και να γίνει καταξιωμένος επιστήμονας δεδομένων. Η ψηφιοποίηση της παγκόσμιας οικονομίας καθιστά διαθέσιμα δεδομένα με πρωτοφανή ρυθμό. Οι εταιρείες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο εργάζονται για να κάνουν τα δεδομένα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου τους. Ένα βασικό συστατικό στη συνταγή για μια επιτυχημένη προσέγγιση της λήψης δεδομένων-centric για τις επιχειρήσεις είναι η «επιστήμονας δεδομένα". Αυτή η νέα επαγγελματική εικόνα είναι με μεγάλη ζήτηση, όπως οι επιχειρήσεις όλο και αξιοποίηση των δεδομένων που έχουν στη διάθεσή τους. Αρκετές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ δείχνουν ότι η «επιστήμονας δεδομένα" είναι ένα από τα δημοφιλέστερα επαγγελματικά στοιχεία. Το Master in Big Διαχείρισης Δεδομένων είναι μια τέλεια ευκαιρία για όλους εκείνους που αναζητούν μια καριέρα στο συναρπαστικό και ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο των δεδομένων ως ειδική επιστήμονας δεδομένων. ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ Οι μαθητές αρχίζουν τις προπαρασκευαστικές και Γενική Διεύθυνση μαθήματα και στη συνέχεια να επικεντρωθεί στα μαθήματα και των διαφόρων δραστηριοτήτων του εργαστηρίου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η σταδιακή επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη για κάθε μαθητή. Κατά τους τελευταίους μήνες του προγράμματος, το έργο στον τομέα, θα επιτρέπουν στους μαθητές να θέσουν τις γνώσεις τους στην πράξη. Το πρόγραμμα διαρκεί 12 μήνες που αποτελείται από οκτώ μήνες διαλέξεις με βάση ακολουθούμενη από μια περίοδο 4 μηνών πεδίο Έργου. προπαρασκευαστικά Μαθήματα Διαχείρισης Πληροφοριών Έννοιες Εισαγωγή στην υποδομή Big Data Εισαγωγή στη Διαχείριση Δεδομένων Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Big Data... [-]

Μάστερ στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση της μάρκας

NHH Norwegian School of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2018 Νορβηγία Μπέργκεν

Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων Πιστωτικές μονάδες ECTS: 120 Διάρκεια: δύο έτη οικοδόμηση και τη διαχείριση ισχυρά εμπορικά σήματα είναι το κλειδί για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία για προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Μάρκα παρέχει στους φοιτητές με την έρευνα βασιζόμενη σε βάθος και γνώση στο μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, της καινοτομίας και της διαχείρισης της μάρκας. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και ανταγωνιστής είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Πελάτη και ανταγωνιστή ιδέες παρέχουν τη βάση για την ανάπτυξη ορθών στρατηγικών καθώς και τη βέλτιστη τοποθέτηση στην αγορά και αποτελεσματικές τακτικές μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα ενσωματώνει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές από τη στρατηγική και το μάρκετινγκ για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ισχυρές μάρκες και κάνοντας τις μελλοντικές αποφάσεις της αγοράς. Κεντρική ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής: Πώς να προσαρμόσουν τα προϊόντα, συστήματα επικοινωνίας και διανομής στις ανάγκες των πελατών - και τη συμπεριφορά; Πώς να τοποθετήσετε μια μάρκα αποτελεσματικά σε μια ανταγωνιστική αγορά; ... [-]

διεθνή Master στη Διοίκηση μάρκετινγκ πολυκαναλική (ΙΜ4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Διεθνές Master in Multichannel Μάρκετινγκ είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο να παρέχει ένα στέρεο υπόβαθρο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης πρακτικής μάρκετινγκ: ψηφιακό marketing, mobile marketing, μη-συμβατικών μάρκετινγκ, την επικοινωνία πολλαπλών καναλιών, ποσοτικών και (μεγάλο) βασίζονται σε δεδομένα κυκλοφορίας, αντιστοίχιση μεταξύ διαχείριση της μάρκας, τη δημιουργικότητα και την εμπορία περιεχομένου και ανάλυση δεδομένων, μοντελοποίηση και τη λογοδοσία. ΙΜ4 ταιριάζει με μια στέρεη θεωρητική φόντο με συνεχείς αιτήσεις για την πραγματική κατάσταση των επιχειρήσεων και χάρη στην παγκόσμιας κλάσης συνεργάτες, κρατώντας μια διεθνή προοπτική, αλλά και εισάγοντας τις ιδιαιτερότητες και τη μοναδικότητα του Made in Italy. [+]

Ημερομηνία έναρξης: Σεπτέμβριος Διάρκεια:12 μήνες Μορφή: Τελικό Δίδακτρα: € 14.000 Γλώσσα διδασκαλίας:Αγγλικά Τοποθεσία: Μιλάνο Απαιτούμενα προσόντα: 3 ή 4 ετών Πτυχίο από διαπιστευμένα ιδρύματα Η Διεθνής Master στη Διοίκηση Μάρκετινγκ Multichannel είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο να παρέχει ένα στέρεο υπόβαθρο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης πρακτικής μάρκετινγκ: ψηφιακό marketing, mobile marketing, μη-συμβατικών μάρκετινγκ, την επικοινωνία πολλαπλών καναλιών, ποσοτικών και (μεγάλο) βασίζονται σε δεδομένα κυκλοφορίας, που ταιριάζουν μεταξύ διαχείριση της μάρκας, τη δημιουργικότητα και την μάρκετινγκ περιεχόμενο και την ανάλυση δεδομένων, μοντελοποίηση και τη λογοδοσία. ΙΜ4 ταιριάζει με μια στέρεη θεωρητική φόντο με συνεχείς αιτήσεις για την πραγματική κατάσταση των επιχειρήσεων Επίσης, χάρη στην εταίρους παγκόσμιας κλάσης, Διατηρώντας μια διεθνή προοπτική, αλλά και εισάγοντας τις ιδιαιτερότητες και τη μοναδικότητα του Made in Italy. Χάρη στη μοναδική συνεργασία με την IBM, UM McCann, Nielsen και OTB οι μαθητές θα έλθουν σε άμεση επαφή με την εταιρεία, μέσω της Business Seminars, διαλέξεις, εργαστήρια και Επιχειρήσεων Αγώνων. Στόχοι Μαθήματος Το Master στοχεύει στην ανάπτυξη σε υποψήφιες χώρες: Η ικανότητα να σχεδιάσει και να διαχειριστεί την πολύτιμη εμπειρία του πελάτη (με ιδιαίτερη ευαισθησία που προέρχεται από συνεχείς σχέσεις με την ιταλική και πολυεθνικές εταιρείες στην πρώτη γραμμή της βιωματικής μάρκετινγκ)? Η δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες επικοινωνίας, προώθησης και διανομής που βασίζονται στις ΤΠΕ και μεγάλα στοιχεία? Η ικανότητα να αναπτύξει τη λογοδοσία της εμπορίας, προκειμένου να ποσοτικοποιηθεί και αποτελεσματική μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων μάρκετινγκ? Η ικανότητα να συνδυάσει διοικητικές ικανότητες και τη δημιουργικότητα, την αλληλεπίδραση με τις επιχειρήσεις,... [-]

Master In Digital Marketing & E-commerce

inesdi - Digital Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) ή στο Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 240 - 1500 ώρες February 2018 Ισπανία Μαδρίτη Βαρκελώνη Ισπανία απευθείας σύνδεση +3 περισσότερα

Εμείς εισάγουμε το Master in Digital Marketing & E-commerce. Πέραν του ότι έχει τον επίσημο τίτλο της Inesdi Digital Business School, θα πάρετε ένα πανεπιστημιακό πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Nebrija. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Εμείς εισάγουμε το Master in Digital Marketing & E-commerce. Πέραν του ότι έχει τον επίσημο τίτλο της Inesdi Digital Business School, θα πάρετε ένα πανεπιστημιακό πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Nebrija. Οι Διαδικτύου, ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνολογίες της πληροφορίας μετατρέποντας το περιβάλλον μας. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται επαγγελματικά προφίλ, σύμφωνα με τις νέες τάσεις της αγοράς, και είναι ο λόγος που προωθούμε αυτό το μεταπτυχιακό του Πανεπιστημίου με το Πανεπιστήμιο της Nebrija. Με στόχο την επαγγελματίες τρένο ότι μπορεί να προσφέρει λύσεις για την ψηφιακή μετατροπή στην οποία είμαστε βυθισμένοι δύο εταιρείες, και την κοινωνία γενικότερα. Αυτό το μεταπτυχιακό στο κολέγιο Digital Marketing & E-commerce γίνεται σχετικά με εξειδικευμένη εκπαίδευση στην ψηφιακή οικονομία που εφαρμόζονται σε διάφορους τομείς των επιχειρηματικών οργανώσεων. Οι σπουδαστές θα αναπτύξουν τις γνώσεις και τις πιο κατάλληλες τεχνικές για την το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση, την ανάλυση και τη μετριοπάθεια του ενός 360 Digital Σχέδιο ΜάρκετινγκΣυμπεριλαμβάνονται επίσης Σχέδιο για να ξεκινήσει ένα e-commerce. Πρόσωπο, σε απευθείας σύνδεση και μικτή μάθηση εξατομικευμένη διδασκαλία σε εφαρμογή το Master Έργο Τελικός επαγγελματικού προσανατολισμού μέσω ενός «σχεδίου σταδιοδρομίας" εξατομικευμένη Ανάπτυξη ενός "360 Σχέδιο Μάρκετινγκ" και ένα "Σχέδιο για το ηλεκτρονικό εμπόριο" Με συνολικά 37 μαθήματα webinar (σε λειτουργία με σύνδεση) το πρόγραμμα master Εισαγωγική Ενότητα: Αρχές και βασικές αρχές της ψηφιακής οικονομίας Ενότητα 1: Σχεδιάστε Digital Marketing και τα Social Media Ι για το ηλεκτρονικό εμπόριο Ενότητα 2: Κοινωνική Δικτύωση Ενότητα 3: Σχέδιο Digital Marketing και τα Social Media II για το ηλεκτρονικό εμπόριο Ενότητα 4: Εργαλεία... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση

Universidade de Évora
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2017 Πορτογαλία Évora

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? αναπτύξει την ικανότητα συλλογισμού. [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? την ανάπτυξη της ικανότητας επιχείρημα? Την προώθηση της δημιουργίας της αυτοαπασχόλησης? τόνωση της διεπιστημονικής σκέψης? ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας ικανότητα? ανάπτυξη της ικανότητας για την εφαρμογή και χρήση της στήριξης για τη διαχείριση των ΤΠΕ? αναπτύξουν δεξιότητες στην αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομη λειτουργία εκμάθησης. Diponíveisl έχει τους εξής τομείς εξειδίκευσης (κάθε χρόνο σημειώνονται αυτοί εργάζονται): Χρηματοοικονομικά, Μάρκετινγκ, Λογιστική, Οργάνωση και Πληροφοριακών Συστημάτων, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, της Γενικής Κυβέρνησης, Ανθρωπίνων Πόρων. Εξορμήσεις Επαγγελματίες Σκηνοθεσία Mid θέσεις, λειτουργίες διαχείρισης, επιχειρηματίες, Εξειδικευμένες Τεχνικού Συμβούλου Λειτουργίες, Δημόσιας λειτουργίες διαχείρισης, λαμβάνοντας ECTS για πρόσβαση OTOC. [-]

Master In Digital Marketing και τα κοινωνικά δίκτυα

EEME Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος

Το Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προσφέρει τις στρατηγικές και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός σχεδίου Digital Marketing. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. η καλύτερη επιλογή σας καριέρας: το πρόσωπο, με οδόμετρο, τελικό σχέδιο και εργασιακή εμπειρία. Περισσότεροι από 150 φοιτητές εκπαιδεύονται. Προαιρετικό διπλό πτυχίο Master in Digital Marketing και Κοινωνική Δικτύωση για Business School Ε.Ε.Μ.Ε. Master in Digital Marketing και τα Social Media του Πανεπιστημίου Ελισάβετ Α ' χαρακτηριστικά Ο Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα της Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προσφέρει τις στρατηγικές και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός σχεδίου Digital Marketing. Η σχολή αποτελείται από κορυφαίους επαγγελματίες που αναγνωρίζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και αποτελούν μέρος από τις σημαντικότερες εταιρείες τεχνολογίας στη χώρα μας. Η εκμάθηση προσανατολισμού κάνοντας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Δασκάλου: οι μαθητές λαμβάνουν όχι μόνο την κατάλληλη εκπαίδευση από τους καλύτερους ειδικούς, αλλά και να θέσει σε εφαρμογή αποκτήσει όλη η γνώση. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων και τη δυναμική της ομάδας ο φοιτητής θα εδραιώσει σταθερά τη μάθηση και επίσης να είναι σε θέση να την εφαρμόσει στην επαγγελματική σας ζωή αποτελεσματικά. Διδάσκονται από επαγγελματίες κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας και των ψηφιακών φορέων Πρόγραμμα Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα (MMDRS) περιλαμβάνει 60 μονάδες ECTS. Τέσσερις λόγοι για την επιλογή του Master in Digital Marketing και Κοινωνικά Δίκτυα 1 Κογκρέσο αποκλειστική #eemeeting δικτύωσης Κατά τη διάρκεια του προγράμματος το Master in Digital Marketing και Κοινωνική Δικτύωση μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια συνάντηση δικτύωσης με τους υπεύθυνους για την εξαιρετική σχέδια και τους επιχειρηματίες. Οι eemeetings της Ε.Ε.Μ.Ε. Business School προωθήσει την ανταλλαγή... [-]

πλοίαρχος διαχείριση των προϊόντων

University of Oulu
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Φινλανδία Oulu

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη διαχείριση προϊόντων (ProM) είναι ένα διετές πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της διαχείρισης των προϊόντων που μπορούν να διαχειριστούν ενεργά προϊόντα και την γκάμα των προϊόντων. Η εστίαση είναι στην διαχείριση των προϊόντων της τεχνολογίας. Βασίζεται στις επιστήμες της μηχανικής και επικεντρώνεται στη διαχείριση του προϊόντος. [+]

Master στη Διοίκηση Προϊόν Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη διαχείριση προϊόντων (ProM) είναι ένα διετές πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα. Το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες της διαχείρισης των προϊόντων που μπορούν να διαχειριστούν ενεργά προϊόντα και την γκάμα των προϊόντων. Η εστίαση είναι στην διαχείριση των προϊόντων της τεχνολογίας. Βασίζεται στις επιστήμες της μηχανικής και επικεντρώνεται στη διαχείριση του προϊόντος. ProM παρέχει μαθήματα σε σύγχρονα θέματα, με έμφαση στις βασικές management.The προϊόν του προγράμματος είναι η διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος, η διαδικασία της παράδοσης και το σύνολο της αλυσίδας προσφοράς και ζήτησης. Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας σε διεθνές πλαίσιο τόνισε. ProM περιλαμβάνει στενή συνεργασία με τη βιομηχανία και διαλέξεις πρακτικές περιπτώσεις για την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας. Οι Επισκέπτες ομιλητές από τη βιομηχανία συχνά καλούμαι να μιλήσω. Οι αναθέσεις συνήθως συνδέονται με την πρακτική βιομηχανικές προκλήσεις, επιτρέποντας στους μαθητές να αποκτήσουν εμπειρία στον κλάδο, καθώς αρχίσει η δημιουργία δικτύων στον κόσμο των επιχειρήσεων. ProM έχει επίσης ισχυρούς δεσμούς με όλους τους κλάδους μηχανικής στο Τμήμα Τεχνολογίας. Περίγραμμα του προγράμματος ProM είναι ένα διετές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης. Το φορτίο μάθημα έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη των σπουδών, ώστε οι μαθητές λαμβάνουν το μεταπτυχιακό τους στη Μηχανική, όπως έχει προγραμματιστεί. Πτυχιούχου Μελετώντας Διαχείρισης Προϊόντων συνδυάζει τη γνώση από τη μηχανική και τη διαχείριση των επιστημών. Τεχνικό υπόβαθρο των μαθητών λειτουργεί ως θεμέλιο για την εφαρμογή μεθόδων διαχείρισης των προϊόντων στη δημιουργία προϊόντων και διαδικασιών παράδοσης. Οι απόφοιτοι θα είναι αρμόδια για διάφορες πτυχές της διαχείρισης των προϊόντων από την... [-]

Master στο μάρκετινγκ μόδας

Pearl Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια July 2017 Ινδία New Delhi +1 περισσότερα

Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ. Η MA in Fashion Marketing παρέχει μια ολιστική και εκτεταμένη μονοπάτι για να μετατρέψει τους μαθητές σε ηγέτες σκέψης με μια στρατηγική προσέγγιση. Το μονοπάτι διευκολύνει την εκμάθηση των μαθητών για την επίλυση σύνθετων και δύσκολα προβλήματα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων της μόδας. Αυτό MA κοιτάζει ανάπτυξη άτομα να εργαστούν ως διευθυντές και ειδικοί στη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας στην Ινδία και στο εξωτερικό, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να λειτουργούν με αυτο-κατεύθυνση, ο επαγγελματισμός και η πρωτοτυπία στον τομέα της μόδας. Αυτό το πρόγραμμα έχει διπλή δομή, επιτρέποντας την εισαγωγή των υποψηφίων με τα προηγούμενα προσόντα μόδας ή ισοδύναμη εμπειρία στον κλάδο της μόδας (κατηγορία Α) ή με άλλο τρόπο, (κατηγορία Β). Αυτό MA έχει σχεδιαστεί για να παραδοθεί πάνω από μια γέφυρα εξάμηνο έξι μηνών, και τρία εξάμηνα διδασκαλίας επαφής, αυτο-εκλεγμένους μάθησης και τα σχέδια της βιομηχανίας που βασίζεται και μελέτες περιπτώσεων. Διάρκεια: 2 Χρόνια Επιλεξιμότητα: Πτυχίο ή απόλυσης στη Διοίκηση μόδα, Marketing, Λιανικής, Merchandising, κατασκευής ή σχεδιασμού, ή τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας των επιχειρήσεων της μόδας Τοποθεσία: Δελχί NCR (West) TU διαπίστευσης Επισκόπηση Μαθημάτων Αυτό το πρόγραμμα επιπέδου Μάστερ παρέχει γενικές σχεδιασμό και τις εισροές που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής που είναι τοποθετημένα για να δημιουργήσει και να ενθαρρύνει συγκεκριμένες εφαρμογές σχεδιασμού που βασίζεται στην επιλεγμένη περιοχή ενός μαθητή. Οι στόχοι του προγράμματος MA οδού είναι: Για να εκπαιδεύσει τα άτομα από τα κατάλληλα προσόντα φόντα να λειτουργεί ως υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη και ειδικούς για τη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας... [-]