Filter
Μεταπτυχιακά Διπλώματα
Τύπος σπουδών: Όλα Βήμα: Όλα

Αναζητήστε 186 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές - Βρείτε τα 186 Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μάρκετινγκ 2019
περαιτέρω Διαβάστε Λιγότερα

186 Τα αποτελέσματα σε Μάρκετινγκ

Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών:
University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

Το πρόγραμμα Master's στη διαχείριση μάρκετινγκ (MiMM) εκπαιδεύει τους σπουδαστές που ενδιαφέρονται για τους πελάτες και το σχεδιασμό να γίνουν αντανακλαστικές, ικανές κα ... [+]

Στόχοι:Σκοπός

Οι απόφοιτοι του MiMM ...

... εντοπίζουν τις προκλήσεις και την ανάγκη για δράση από την πλευρά των πελατών και της αγοράς και είναι σε θέση να υιοθετήσουν άλλες επιχειρηματικές προοπτικές. ... γνωρίζουν τις μεθόδους και τα μέσα της έρευνας αγοράς και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, επειδή τα έχουν εφαρμόσει σε πρακτικά παραδείγματα και τα εξασφάλισαν. ... διεξαγωγή τεκμηριωμένων αξιολογήσεων της αποτελεσματικότητας και αποτελεσματικότητας των στρατηγικών και των εκστρατειών στο πλαίσιο της εταιρικής διαχείρισης με γνώμονα την αγορά (διαχείριση μάρκετινγκ). ... είναι αρμόδιοι για τον σχεδιασμό μιας αγορακεντρικής χρήσης των μέσων και είναι σε θέση να καινοτομούν στρατηγικές σε ένα δυναμικό περιβάλλον. ... είναι πολύ καλά στο να ασχολούνται με (ψηφιακά) μέσα ενημέρωσης. ... συνδυάζουν ποιοτικές και ποσοτικές αναλυτικές και εννοιολογικές μεθόδους για την επίλυση των σημερινών και μελλοντικών προβλημάτων. ... να μετρήσει τον αντίκτυπο των επιχειρηματικών στρατηγικών και σχεδίων στην αγορά, στην κοινωνία και στο περιβάλλον με ρεαλιστικό τρόπο. ... έχουν μάθει να αντιμετωπίζουν νέα πράγματα με πνεύμα προσωπικής ευθύνης. ... διατυπώνουν σαφείς συνέπειες.... [-]

Ελβετία St. Gallen
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά,Γερμανός
Πλήρης παρακολούθηση
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
IED – Istituto Europeo di Design Florence

Από τις τεχνικές branding μέχρι το σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο στόχος του μαθήματος Master στη Σχεδίαση και Διαχείριση Μάρκα: τρόφιμα, κρασί και τουρισμός είναι να βοηθήσε ... [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Τι σημαίνει να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε ένα εμπορικό σήμα στη βιομηχανία τροφίμων; Πώς να εμπορευθεί μια αμπελοοινική εταιρεία και να δουλέψει για την ταυτότητά της; Πώς να ενσωματώσετε τον τουρισμό σε όλα αυτά;

Από τις τεχνικές branding μέχρι το σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο στόχος του μαθήματος Master στη Σχεδίαση και Διαχείριση Μάρκα: τρόφιμα, κρασί και τουρισμός είναι να βοηθήσει τους μαθητές και τους νέους επαγγελματίες να αναπτύξουν τις ικανότητές τους ως μελλοντικοί Διευθυντές της βιομηχανίας horeca, προσφέρουν τον τρόπο ζωής.... [-]

Ιταλία Florence
Φεβρουάριος 2020
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
11 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Hult International Business School

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρ ... [+]

Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά.

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν.

Τοποθεσίες

Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του.... [-]

Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο London Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Dubai Κίνα Shanghai New York Cambridge  + 7 Περισσότερα
Αύγουστος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Schellhammer Business School

Σειρά ενοτήτων, σεμιναρίων και εργαστηρίων που καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα: Marketing 21, Ηθική ... [+]

Σειρά ενοτήτων, σεμιναρίων και εργαστηρίων που καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα:

Μάρκετινγκ 21ΗθικήΒιομηχανικές επισκέψειςΠαγκόσμιες στρατηγικές διαπραγμάτευσηςΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΑνθρώπινο δυναμικόΒιωσιμότητα στις ΕπιχειρήσειςΗγετικες ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣΠαραληρησίεςΚατάσταση της ανθρωπότητας και του πλανήτηΥπηρεσίες MarketingΑρχιτεκτονική του ΝουΣχετικός με την σύλληψη ή αντίληψηΟργανωτική συμπεριφοράΈννοιες Προσωπικής ΑνάπτυξηςΤελικό ερευνητικό έγγραφο... [-]
Ισπανία Marbella
Οκτώβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
University of Auckland Business School

Το Master of Marketing είναι ένα πρόγραμμα σπουδών μαθημάτων μάστερ 18 μηνών με στόχο να σας βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να ... [+]

Το Master of Marketing είναι ένα πρόγραμμα σπουδών μαθημάτων μάστερ 18 μηνών με στόχο να σας βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να ακολουθήσει μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Οι απόφοιτοι θα κερδίσει την εκτίμηση του σύγχρονου marketing σε παγκόσμιο επίπεδο και την ικανότητα να εντοπίζουν τις ευκαιρίες της αγοράς και να αναπτύξουν κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ.... [-]

Νέα Ζηλανδία Auckland
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
EU Business School

Οι αγορές μεταβάλλονται συνεχώς, με ολοένα και πιο εξελιγμένους καταναλωτές. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες απαιτούν καινοτόμους ειδικούς μάρκετινγκ για την εφαρ ... [+]

Οι αγορές μεταβάλλονται συνεχώς, με ολοένα και πιο εξελιγμένους καταναλωτές. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες απαιτούν καινοτόμους ειδικούς μάρκετινγκ για την εφαρμογή δημιουργικών αλλαγών. Από την αποτελεσματική χρήση των καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την κατανόηση του κοινού-στόχου σας, το πρόγραμμα αυτό εξετάζει σύγχρονες μεθόδους και θεωρίες από διάφορες οπτικές γωνίες, δίνοντάς σας μια εικόνα για το πώς οι αποφάσεις μάρκετινγκ σχετίζονται με τους αναλυτικούς, στρατηγικούς και επιχειρησιακούς τομείς μιας επιχείρησης.... [-]

Ισπανία Barcelona Ελβετία Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 Περισσότερα
Οκτώβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Munich Business School

Το πρόγραμμα σπουδών Master of International Marketing και Διοίκησης Μάρκας παρέχει προηγμένες γνώσεις για τη διαχείριση των επιχειρήσεων, του μάρκετινγκ και της διαχείρι ... [+]

Το πρόγραμμα σπουδών Master International Marketing και Brand Management παρέχει προηγμένες γνώσεις διαχείρισης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ και διαχείρισης μάρκας και σας εξοπλίζει με τις κατάλληλες δεξιότητες και εργαλεία για την επιτυχή εφαρμογή των καινοτόμων ιδεών σας στην πρακτική άσκηση.

Επιπλέον, η μοναδική μορφή και η ολιστική, διεπιστημονική προσέγγιση του προγράμματος σπουδών σας επιτρέπουν να εξερευνήσετε νέους ορίζοντες και εξαιρετικά επίκαιρα θέματα που κάνουν το Master International Marketing και Brand Management μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.... [-]

Γερμανία Munich
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
18 - 24 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

Το Master of Analysis Marketing είναι μια ετήσια μελέτη πλήρους φοίτησης (ή διάρκειας δύο ετών μερικής φοίτησης) σχετικά με αναλυτικά θέματα διαχείρισης σχέσεων με πελάτε ... [+]

Το Master of Analysis Marketing είναι μια ετήσια μελέτη πλήρους φοίτησης (ή διάρκειας δύο ετών μερικής φοίτησης) σχετικά με αναλυτικά θέματα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) / Business Intelligence στα αγγλικά που καλύπτουν τεχνικές εξόρυξης δεδομένων. Συγκεκριμένα, η μελέτη επικεντρώνεται κυρίως: στην Αναλυτική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών / Customer Intelligence (π.χ., χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης δεδομένων για την αποκάλυψη γνώσεων σε Βάσεις Δεδομένων (KDD)), καθώς και στην έρευνα αγοράς / μάρκετινγκ.... [-]

Βέλγιο Ghent
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
Μερική παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
ESDES Lyon Business School

Στόχοι: Να αποκτήσουν σχετικές ικανότητες για να ακολουθήσουν μια καριέρα σε εταιρείες B2B και B2C σε ένα διεθνές περιβάλλον. ... [+]

Δίδαξε στα Αγγλικά

ΣτόχοιΝα αποκτήσουν σχετικές ικανότητες για να ακολουθήσουν μια καριέρα σε εταιρείες B2B και B2C σε ένα διεθνές περιβάλλον.Βασικά ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας.Κατανοήστε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρηματικών δεδομένων και των εξελισσόμενων αγορών.Καλύτερες στιγμέςΌλα τα μαθήματα είναι στα αγγλικά.Η «παιδαγωγική μάθηση».Ορισμένες παρεμβάσεις επαγγελματιών μάρκετινγκ στον τομέα B2B και B2C.Δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμούς μεταξύ επιχειρήσεων όπως η πρόκληση της Ακαδημίας SEB, l'Oreal Brandstorm, Decathlon.Έργα που περιλαμβάνουν δεξιότητες και θεωρία από πολλαπλά μαθήματα.Δύο 6μηνες πρακτικές.Διπλές επιλογές διπλώματος.Ευκαιρίες καριέραςΥπεύθυνος καταστήματοςΨηφιακός στρατηγικόςΥπεύθυνος προϊόντωνΔιαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκΒασικός διαχειριστής λογαριασμώνΣχεδιασμός μέσωνΔιαχείριση κατηγορίαςΔιοργανωτής εκδηλώσεωνΑναλυτής ιστούΣχεδιασμός μέσωνΟ υπευθυνος για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΔιαχειριστής SEO / SEMΠαραδείγματα μαθημάτωνΣτρατηγικές ψηφιακής επικοινωνίαςΜάρκετινγκ προϊόντωνWeb DesignΚινητό μάρκετινγκΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝΑνάλυση και αναφορά ExcelΒελτιστοποίηση και ανάλυση ιστοτόπωνB2B πωλήσεις και μάρκετινγκFocus: Οδήγηση σε ψηφιακό συμβάν... [-]
Γαλλία Lyon
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
University of Deusto: Deusto Business School

Αυτό το Master διδάσκεται στην ισπανική γλώσσα έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους διαχειριστές οι οποίοι θα αναλάβουν τις ευθύνες στον τομέα του μάρκετινγκ της προηγμένες γν ... [+]

Περιγραφή του προγράμματος

Αυτό το Master έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους διαχειριστές οι οποίοι θα αναλάβουν τις ευθύνες στον τομέα της εμπορίας των προηγμένων γνώσεων και δεξιοτήτων σε μια ακριβή όλο και πιο παγκόσμια και διασυνδεδεμένες αγορές.

Έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει επαγγελματίες σε θέση να τη χάραξη στρατηγικών σχέσεων με τους πελάτες και τους καταναλωτές, οι πολιτικές διανομής και επικοινωνίας, διαχείριση της μάρκας, υπό το φως των νέων προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρονται από τις προόδους στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων αγορών και χώρες? διαχειριστές οι οποίοι είναι σε θέση να προσδιορίσει και να προτείνει τα πλέον κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα σε κάθε περιβάλλον, το σχεδιασμό και την υλοποίηση βιώσιμων και υπεύθυνων στρατηγικών. ... [-]

Ισπανία Bilbao
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά,ισπανικά,γαλλική γλώσσα
Πλήρης παρακολούθηση
12 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
IED – Istituto Europeo di Design Milan

18η έκδοση - Το Master in Fashion Marketing - Από τη στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κ ... [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών τοποθέτησης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων.... [-]

Ιταλία Milan
Ιανουάριος 2020
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires

Εκπαίδευσε μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επαγγελματιών να κυριαρχήσει και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους, των αναγκαίων θεωρίες και τα εργαλεία για την εξέλιξη των καθη ... [+]

MSM: Ειδικευμένο Master στο μάρκετινγκ

Ειδικό πρόγραμμα σπουδών στο Marketing Στόχος: Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Ελάχιστη εμπειρία: 2 έτη Γλώσσα: Γαλλικά

Σκοπός

Εκπαίδευσε μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επαγγελματιών να κυριαρχήσει και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους, των αναγκαίων θεωρίες και τα εργαλεία για την εξέλιξη των καθηκόντων τους.

Δύο διεθνή διπλώματα Εξειδικευμένες Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας από την ESA Εξειδικευμένες Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας από το ESCP Europe Δομή μαθημάτων ... [-]
Λίβανος Beirut Ηνωμένο Βασίλειο London
Οκτώβριος 2019
γαλλική γλώσσα
Πλήρης παρακολούθηση
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Macromedia University of Applied Sciences

Η Διοίκηση Μάρκας διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσουν τη διαχείριση με το δημιουργικό σχεδιασμό και τις προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και καθήκοντα στην ανάπτυξη ... [+]

Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των μαρκών; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στον σημερινό πληθυσμό και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Η ψηφιακή επωνυμία αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις εταιρείες. Τα εμπορικά σήματα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι σπουδαστές που ειδικεύονται στη διαχείριση μαρκών μάθουν για τα τρέχοντα προβλήματα διαχείρισης μάρκας και αποκτούν συνειδητοποίηση της αλληλεπίδρασης των μαρκών σε σύνθετες αρχιτεκτονικές μάρκας.... [-]

Γερμανία Munich
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
3 - 4 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Swiss School of Management, Rome Italy

Αυτό το μοναδικό πρόγραμμα Master είναι ένα μοναδικό στο είδος του. Διαφέρει από τα άλλα προγράμματα διαχείρισης πολυτελείας, έχοντας μια ισχυρή συνιστώσα της parctical θ ... [+]

Master of Management πολυτελείας, Καινοτομία και Branding

Παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, οι πωλήσεις πολυτελών αγαθών καλπάζουν σε όλο τον κόσμο. Περισσότερο από ένα σύμβολο, ειδών πολυτελείας δείχνουν την επιτυχία, πλεονέκτημα, προνόμιο, τη γεύση και τα όνειρα. Η αγορά πολυτελών βασίζεται σε διαχειριστές να κατανοήσουν, οικονόμος, και να αναπτυχθούν σε αυτό το μοναδικό τομέα.

Δάσκαλος μας στο Luxury Management, Καινοτομία και Branding έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους σπουδαστές που φιλοδοξούν να σταδιοδρομία στον τομέα της διαχείρισης πολυτέλεια της σημερινής δυναμικής, παγκόσμια αγορά.... [-]

Ιταλία Rome
Οκτώβριος 2019
Αγγλικά
Μερική παρακολούθηση
1 - 2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Hochschule Bonn-Rhein-Sieg

Ο στόχος του μεταπτυχιακού προγράμματος είναι να δώσει στους σπουδαστές μια βαθύτερη κατανόηση των θεμάτων κυκλοφορίας βάσει ενός άρτιου μάρκετινγκ που σχετίζονται με την ... [+]

Ο στόχος του μεταπτυχιακού προγράμματος είναι να δώσει στους σπουδαστές μια βαθύτερη κατανόηση των θεμάτων κυκλοφορίας βάσει ενός άρτιου μάρκετινγκ που σχετίζονται με την κατάρτιση. Πιο συγκεκριμένα, οι διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις και τις μελλοντικές τάσεις που λαμβάνονται υπόψη κατά την ανάπτυξη των αγορών. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι μαθητές είναι προετοιμασμένοι για τις μελλοντικές απαιτήσεις της αγοράς και είναι πολύ ελκυστική για έναν πιθανό εργοδότη. Τα μαθήματα θα λαμβάνουν χώρα τόσο στην πανεπιστημιούπολη Rheinbach και στην πανεπιστημιούπολη Sankt Augustin.... [-]

Γερμανία Sankt Augustin
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
3 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά