Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Μόδα στη Βραζιλία

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Μόδα στη Βραζιλία 2017/2018

Μόδα

Master-επίπεδο σπουδών περιλαμβάνει εξειδικευμένη μελέτη σε έναν τομέα της έρευνας ή ενός τομέα της επαγγελματικής πρακτικής. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό δείχνει ένα υψηλότερο επίπεδο της δεξιοτεχνίας του θέματος. Κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό μπορεί να διαρκέσει από ένα χρόνο σε τρία ή τέσσερα χρόνια. Για να μπορέσετε να αποφοιτήσουν, θα πρέπει συνήθως να γράφουν και να υπερασπιστεί μια διατριβή, ένα μεγάλο χαρτί που είναι το αποκορύφωμα εξειδικευμένης έρευνας σας.

Οι σπουδές μόδας είναι κατάλληλες για εκείνους που επιθυμούν να μάθουν σχετικά με το σχέδιο σε διαφορετικούς τύπους και είδη ενδυμασίας. Επίσης μπορεί σε ορισμένα προγράμματα να καλύπτεται και η ιστορία. Η μελέτη της μόδας μπορεί να επιτρέψει στα άτομα να βιώσουν μια ποικιλία ευκαιριών στη βιομηχανία.

Βραζιλία προσφέρουν τριτοβάθμια εκπαίδευση, που χρηματοδοτείται εν μέρει για τους φοιτητές που θα ήθελαν να ακολουθήσουν προηγμένη εκπαίδευση. Θα πρέπει να είναι ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών. Το σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μάθουν πρακτικές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Μόδα στη Βραζιλία 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 300 ώρες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μόδα στη Βραζιλία. ΓΙΑΤΙ; Ο αντίκτυπος της αστραπιαία επικοινωνία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην αγορά της μόδας και της στρατηγικής των εμπορικών σημάτων. Για να σχετίζονται με τον καταναλωτή, επαγγελματία υγείας χρειάζεται νέα εργαλεία και τις δεξιότητες. Για ποιον; Επαγγελματίες με πτυχίο στη μόδα, Επικοινωνία, Διαφήμιση, Δημοσιογραφία, μάρκετινγκ, σχεδιαστές και σε συναφείς τομείς, με ενδιαφέρον στην εμβάθυνση των γνώσεων στον τομέα αυτό και να εισέλθουν στην αγορά. ΠΩΣ; Οι μαθητές προετοιμάσει ένα στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ και επικοινωνίας για μια μάρκα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη ένα πολύπλοκο σενάριο και αντικειμενικά αποτελέσματα. Καθ 'όλη τη διάρκεια, οι συνδέσεις θα προσφέρεται στις εταιρείες της αγοράς. MASTER ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ IED RIO Το Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό IED Rio προσφέρει μια διαδρομή στην οικοδόμηση επαγγελματικό σας στόχο, είτε μέσα σε μια εταιρεία ή επιχείρηση δική τους επιχείρηση. Με μια μεθοδολογία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των έργων και καθοδήγηση των δραστηριοτήτων, Μεταπτυχιακό Επαγγελματικό μάθημα επιτρέπει τη σύνδεση με την πραγματικότητα της αγοράς, την επέκταση στο σπουδαστή τα οφέλη της IED δικτύου, μόνο διεθνή σχεδιασμό του δικτύου εκπαίδευσης με αναγνωρισμένα μαθήματα στη Βραζιλία και εξωτερικό. ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ + Εκτός από 300h τάξη με τους επαγγελματίες αναφοράς στην αγορά, το Επαγγελματικό Μάστερ μαθήματος ο φοιτητής μπορεί να καλύψει την αγορά έξω από τη Βραζιλία, μέσω ενός προαιρετικού διεθνή μονάδα 40 ώρες σε ένα από τα γραφεία του IED στην Ιταλία και την Ισπανία. Στο τέλος του μαθήματος, ο φοιτητής λαμβάνει ένα πιστοποιητικό από την έδρα της συμμετοχής, όπου πραγματοποιήθηκε η πορεία. +... [-]

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες September 2018 Βραζιλία Σάο Πάολο

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Istituto Europeo di Design - IED Σάο Πάολο προσφέρει εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης μάρκετινγκ και ειδική ανακοίνωση για το χώρο της μόδας. [+]

ΓΙΑΤΙ; Η επιτυχία κάθε χρόνο στις άμεσες ξένες επενδύσεις, η θέση αυτή προτείνει διαφορετικές απόψεις για διάφορα σενάρια της μόδας και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας. Για ποιον; επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την προώθηση της σταδιοδρομίας τους ή άμεση ή δυνητική επιχειρηματία για τη διαχείριση χώρο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μόδας, εκτιμώντας το δυναμικό τους και να πλησιάζει το προφίλ σας τα πιο πολύτιμα επαγγελματίες. ΠΩΣ; Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις επιστήμες του Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένης για την μόδα, Lifestyle & Trends, Branding, μόδα Εικόνα Σχέδιο Διαχείρισης, ψηφιακή επικοινωνία, διαχείριση καναλιών, Στρατηγικού Μάρκετινγκ, Global Business, Σχεδιασμός σκέψης και Επιχειρηματικό Σχέδιο κ.λπ. ΜΑΘΗΜΑ Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη μόδα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας προτείνει διαφορετικές αναλύσεις και προοπτικές για τα διάφορα σενάρια της μόδας, και προωθεί μια εμπειρία μάθησης προσανατολισμένη στην αγορά, με μαθήματα και διαλέξεις από καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου και της ακαδημαϊκής κοινότητας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις επιστήμες του Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένης για την μόδα, Lifestyle & Trends, Branding, μόδα Εικόνα, Σχέδιο και δημιουργική διαχείριση, ψηφιακή επικοινωνία για μόδα, Διαχείριση καναλιών, Στρατηγικού Μάρκετινγκ, Global Business, Σχεδιασμός σκέψης και Επιχειρηματικό Σχέδιο, μεταξύ άλλων. Το περιεχόμενο παρέχει εργαλεία για την επαγγελματική προετοιμάζεται για το σχεδιασμό, το σχέδιο, τη διαχείριση και την εφαρμογή των σχεδίων μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στο χώρο της μόδας ή επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τομέα. Στο τέλος των μαθημάτων, ένα έργο θα αναπτυχθεί κατά μήκος ενός τμήματος της εταιρείας, το έργο Ιδέες Εργαστήριο ανέλαβε ποτέ σε συνεργασία με... [-]

μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη μόδα επικοινωνίας

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 400 ώρες March 2018 Βραζιλία Ρίο Ιανέιρο

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας IED μόδα Ρίο επαγγελματίες της μόδας σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. [+]

Τα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Διπλώματα σε Μόδα στη Βραζιλία. Αυτό το πρόγραμμα είναι στα πορτογαλικά Δίδαξε Εκπόνηση και εφαρμογή στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. Τρίτο πάνελ και Mkt με τη μόδα Αρχική: Μαρτίου Μαθήματα: Τρίτη και Πέμπτη - 19:30 στο 22:30 Ώρες λειτουργίας: 400 ώρες Πορτογαλικής γλώσσας Περιγραφή και στόχοι: Το μάθημα Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας IED μόδα Ρίο Επαγγελματικό τρόπο σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ από την αντίληψη των δυνατοτήτων, συνδυάζοντας την ταυτότητα των εμπορικών σημάτων στο σύγχρονο πλαίσιο της εμπορίας. Με έμφαση στη βραζιλιάνικη σκηνή με τη διασύνδεσή της με τις εγχώριες και ξένες αγορές και την εκμετάλλευση των τμημάτων - από την παραγωγή έως την κατανάλωση εμπειρία - το μάθημα προσφέρει μαθήματα που καλύπτουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, η αλυσίδα μόδας, τη συμπεριφορά, την καινοτομία, το λιανικό εμπόριο, το branding και δημιουργική οικονομία, που διαθέτει επίσης εργαστήρια που πραγματοποιούνται από τους επαγγελματίες. Κοινό: Σχεδιαστές από όλους τους τομείς, επαγγελματίες με εκπαίδευση και πτυχίο στο χώρο της μόδας, της κλωστοϋφαντουργίας, της διαφήμισης, της επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας, μάρκετινγκ και άλλους συναφείς τομείς, καθώς και ανθρώπους με εμπειρία στο χώρο της μόδας. Θέματα του μαθήματος: Πολιτιστικά: Συστήματα Μόδα, διεπαφές σύγχρονη μόδα, τη συμπεριφορά και την καινοτομία, τις τάσεις και τα νέα σενάρια, Δημιουργική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα? Αλυσίδα και την μόδα της αγοράς? Διαδικασίες και διαχείριση της μάρκας. Τεχνική: Διαχείριση της μάρκας? Μόδα Σχέδιο Μάρκετινγκ? Στρατηγικό Μάρκετινγκ?... [-]