$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Εξ αποστάσεως εκμάθηση Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πολιτική Μηχανολογία στην Ευρώπη 2022

Τα οφέλη ενός μεταπτυχιακού εκτείνονται πέρα ​​από τη βελτίωση κερδίζοντας δυνατότητά σας. Μπορούν να σας παρέχει με τις προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες για την επιτάχυνση της ανάπτυξης σας. Είναι επίσης μι… περαιτέρω

Τα οφέλη ενός μεταπτυχιακού εκτείνονται πέρα ​​από τη βελτίωση κερδίζοντας δυνατότητά σας. Μπορούν να σας παρέχει με τις προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες για την επιτάχυνση της ανάπτυξης σας. Είναι επίσης μια ευκαιρία να διαφοροποιηθεί από τους συμμαθητές σας, πολλοί από τους οποίους θα έχουν παρόμοια A-level και μεταπτυχιακών τίτλων.

Ο κλάδος Πολιτικών Μηχανικών ανήκει στην επαγγελματική μηχανική, και ασχολείται με τη δημιουργία των δομών που χρησιμοποιούνται από τους πολίτες από την σύλληψη έως την κατασκευή και την συντήρηση. Τόσο οι δημόσια χορηγούμενες εταιρείες όσο και οι ιδιωτικές σχετίζονται με την πολιτική μηχανική.  

Αν και εξ αποστάσεως μαθημάτων έχουν ημερομηνίες λήξης που πρέπει να πληρούνται, υπάρχει μια μυθική αντιμετώπιση της συμμόρφωσης ως προς το πότε μπορείτε να πραγματοποιήσει εργασίες κατά τη μελέτη σε μια απόσταση. Με την επιλογή σε απευθείας σύνδεση, μπορείτε να βγείτε από την ομάδα συζήτησης, όπως απαιτείται για να επιστρέψουν στην εργασία τους και στη συνέχεια να ενταχθούν μετά τη δουλειά, αν χρειαστεί. Μαθήματα εξ αποστάσεως μάθηση μπορεί να ληφθεί σε οποιαδήποτε θέση έχετε πρόσβαση στο Internet. Μπορείτε να ολοκληρώσετε ακόμα και μαθήματα από το σαλόνι στο Διαδίκτυο σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο σε όλο τον κόσμο, αν χρειάζεστε μια διακοπές.

Η Ευρώπη είναι η έκτη μεγαλύτερη ήπειρο και περιλαμβάνει 47 χώρες και διάφορες εξαρτήσεις, τα νησιά και τα εδάφη. Είναι συνορεύει με τη Μεσόγειο Θάλασσα στο νότο, την Ασία προς τα ανατολικά, και τον Ατλαντικό Ωκεανό προς τη Δύση.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Εξ αποστάσεως εκμάθηση Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Πολιτική Μηχανολογία στην Ευρώπη 2022

Διαβάστε Λιγότερα
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
Politecnico di Milano - Master School F.lli Pesenti
Μιλάνο, Ιταλία

Το Master θα προσφέρει την ευκαιρία μιας σκηνής (550 ώρες εργασίας) σε κάποια γνωστή εταιρεία: πολλοί μεγάλοι γενικοί εργολάβοι, μηχανικοί και παραγωγοί μας έχουν ήδη επιβεβαι ... +

Το Master θα προσφέρει την ευκαιρία μιας σκηνής (550 ώρες εργασίας) σε κάποια γνωστή εταιρεία: πολλοί μεγάλοι γενικοί εργολάβοι, μηχανικοί και παραγωγοί μας έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την πρόσληψη τεχνικών εξοπλισμένων με τις δεξιότητες που θα αποκτήσει ο Δάσκαλος προμηθεύω. -
Master
Πλήρες ωράριο
550 ώρες
Αγγλικά, ιταλικός
Οκτ. 2022
30 Σεπτ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Plymouth
Πλύμουθ, Ηνωμένο Βασίλειο

Είσαι πτυχιούχος πολιτικού μηχανικού; Θέλετε να βελτιώσετε τις τεχνικές σας γνώσεις και να βελτιώσετε τις προοπτικές καριέρας σας; Το MSc μας εμβαθύνει και διευρύνει την καταν ... +

Είσαι πτυχιούχος πολιτικού μηχανικού; Θέλετε να βελτιώσετε τις τεχνικές σας γνώσεις και να βελτιώσετε τις προοπτικές καριέρας σας; Το MSc μας εμβαθύνει και διευρύνει την κατανόησή σας για τα έργα πολιτικού μηχανικού και σας βοηθά να εκπληρώσετε τον επαγγελματικό σας ρόλο στη δημιουργία, τη βελτίωση και την προστασία του περιβάλλοντος. Αποκτάτε προηγμένες αναλυτικές δεξιότητες στους βασικούς θεματικούς τομείς της δομικής ανάλυσης, του σχεδιασμού και της ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων. Βασικά χαρακτηριστικά Διαπιστευμένο από το Joint Board of Moderators (Institute of Structural Engineers, Institution of Civil Engineers, Chartered Institution of Highways & Transportation, Institute of Highway Engineers). Εμπνευστείτε από το Marine Building μας, αξίας 19 εκατομμυρίων λιρών, που στεγάζει το αναγνωρισμένο εργαστήριο COAST που προσφέρει εγκαταστάσεις διδασκαλίας υδάτινων και παράκτιων μηχανικών καθώς και για τη διεξαγωγή έρευνας παγκόσμιας κλάσης. Αυτό το πτυχίο είναι διαπιστευμένο από το Joint Board of Moderators (JBM) που αποτελείται από το Ίδρυμα Πολιτικών Μηχανικών, το Ίδρυμα Δομικών Μηχανικών, το Ινστιτούτο Μηχανικών Αυτοκινητοδρόμων και το Chartered Institution of Highways and Transportation εκ μέρους του Engineering Council ως πληρούν τις απαιτήσεις για Περαιτέρω μάθηση για έναν Chartered Engineer (CEng) για υποψηφίους που έχουν ήδη αποκτήσει μερικό πρώτο πτυχίο προπτυχιακού διαπιστευμένου CEng. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στη διεύθυνση www.jbm.org.uk. Ανάπτυξη τεχνικής ικανότητας προηγμένου επιπέδου σε πτυχές δομικής ανάλυσης και σχεδιασμού του πολιτικού μηχανικού. Μάθετε για τη διαχείριση και την επαγγελματική πρακτική σε προχωρημένο επίπεδο. Εκπόνηση διατριβής που σχετίζεται με το φάσμα της συνεχιζόμενης έρευνας πολιτικού μηχανικού στη Σχολή Πληροφορικής, Μηχανικών και Μαθηματικών. Οι πρόσφατοι απόφοιτοι εργάζονται σε ένα ευρύ φάσμα οργανώσεων συμβούλων, εργολάβων και πελατών, συμπεριλαμβανομένων των Hyder Consulting, Babcock International Group plc, Manhire Associates Consulting Engineers και Maverick Ventures UK Ltd. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υποψήφιοι που ολοκληρώνουν το μεταπτυχιακό δίπλωμα MSc και κατέχουν υποστηρικτικό διαπιστευμένο πτυχίο IEng ή μη διαπιστευμένο πτυχίο πανεπιστημίου θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για ακαδημαϊκή αξιολόγηση για να καθορίσουν εάν θα πληρούν την εκπαιδευτική βάση για εγγραφή CEng. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Σεπτ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Structuralia
Alcobendas, Ισπανία +1 Περισσότερα

Το Master on Geotechnics στο Structuralia είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην ενίσχυση, αύξηση και εδραίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων στη Γεωτεχνική Μηχανική των επαγγελματ ... +

Το Master on Geotechnics στο Structuralia είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην ενίσχυση, αύξηση και εδραίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων στη Γεωτεχνική Μηχανική των επαγγελματιών στους τομείς των κατασκευών, της γεωλογίας και των πολιτικών μηχανικών. Για το σκοπό αυτό, αυτό το πρόγραμμα διερευνά τις κύριες πτυχές που σχετίζονται με αυτήν την πειθαρχία σε συνολικά εννέα ενότητες. -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
12 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 

Κερδίστε υποτροφία αξίας έως $ 10000

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας.
Leeds Beckett University
Λιντς, Ηνωμένο Βασίλειο

Πρόκειται για ένα δημιουργικό, στούντιο-επικεντρωμένο μάθημα με μια ισχυρή δέσμευση για το σχεδιασμό της έρευνας. Προσφέρει μια αρχιτεκτονική εκπαίδευση επαγγελματικού επιπέδο ... +

Πρόκειται για ένα δημιουργικό, στούντιο-επικεντρωμένο μάθημα με μια ισχυρή δέσμευση για το σχεδιασμό της έρευνας. Προσφέρει μια αρχιτεκτονική εκπαίδευση επαγγελματικού επιπέδου που μπορεί να μεταφερθεί σε διεθνές επίπεδο και οδηγεί σε προσόντα που πληρούν τις προϋποθέσεις για την απαλλαγή του ARB και του Royal Institute of British Architects (RIBA). Αυτό το μάθημα παρατίθεται στις εγκεκριμένες σειρές μαθημάτων της Ένωσης Κοινοπολιτείας Αρχιτεκτόνων. -
Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
2 - 3 έτη
Αγγλικά
19 Σεπτ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Surrey
Guildford, Ηνωμένο Βασίλειο

Το Bridge Engineering MSc είναι το μοναδικό πρόγραμμα MSc σε αυτόν τον τομέα στην Ευρώπη και ένα από τα ελάχιστα σε όλο τον κόσμο. Λειτουργώντας από τις αρχές της δεκαετίας το ... +

Το Bridge Engineering MSc είναι το μοναδικό πρόγραμμα MSc σε αυτόν τον τομέα στην Ευρώπη και ένα από τα ελάχιστα σε όλο τον κόσμο. Λειτουργώντας από τις αρχές της δεκαετίας του 1970, το πλήρως διαπιστευμένο MSc μας θα σας δώσει την ευκαιρία να αναπτύξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας σε εξειδικευμένες πτυχές της μηχανικής γεφυρών. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Surrey
Guildford, Ηνωμένο Βασίλειο

Το Advanced Geotechnical Engineering MSc θα σας εξοπλίσει με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ακολουθήσετε μια συναρπαστική καριέρα στον τομέα της γεωτεχνικής μηχ ... +

Το Advanced Geotechnical Engineering MSc θα σας εξοπλίσει με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ακολουθήσετε μια συναρπαστική καριέρα στον τομέα της γεωτεχνικής μηχανικής, συμπεριλαμβανομένης της γεωτεχνίας υπεράκτιων και σεισμών. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Surrey
Guildford, Ηνωμένο Βασίλειο

Το καθιερωμένο και πλήρως διαπιστευμένο MSc Πολιτικών Μηχανικών σας θα σας εξοπλίσει με εξαιρετικές αναλυτικές και τεχνικές δεξιότητες σε μια σειρά κλάδων πολιτικών μηχανικών, ... +

Το καθιερωμένο και πλήρως διαπιστευμένο MSc Πολιτικών Μηχανικών σας θα σας εξοπλίσει με εξαιρετικές αναλυτικές και τεχνικές δεξιότητες σε μια σειρά κλάδων πολιτικών μηχανικών, βοηθώντας σας να ακολουθήσετε μια πολύ επιτυχημένη καριέρα στον τομέα της πολιτικής μηχανικής. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Surrey
Guildford, Ηνωμένο Βασίλειο

Το μοναδικό και διαπιστευμένο MSc μας θα σας προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις που θα σας επιτρέψουν να στοχεύσετε εξειδικευμένες θέσεις στη βιομηχανία στους τομείς του σχεδιασ ... +

Το μοναδικό και διαπιστευμένο MSc μας θα σας προσφέρει εξειδικευμένες γνώσεις που θα σας επιτρέψουν να στοχεύσετε εξειδικευμένες θέσεις στη βιομηχανία στους τομείς του σχεδιασμού υποδομής, της παράδοσης, της λειτουργίας και της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. Θα διδαχθείτε από ακαδημαϊκούς με ιστορικό σε θέματα υποδομής, μαζί με επαγγελματίες του κλάδου. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
University of Surrey
Guildford, Ηνωμένο Βασίλειο

Το καθιερωμένο και πλήρως αναγνωρισμένο MSc στη δομική μηχανική θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης και κωδικοποιημένου σχεδιασμού στους εξειδικευμέ ... +

Το καθιερωμένο και πλήρως αναγνωρισμένο MSc στη δομική μηχανική θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης και κωδικοποιημένου σχεδιασμού στους εξειδικευμένους τομείς της δομικής μηχανικής. Ως μαθητής σε αυτό το μάθημα, θα έχετε την ευκαιρία να αξιοποιήσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχετε αποκτήσει από τις προπτυχιακές σας σπουδές. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 
Structuralia
Alcobendas, Ισπανία

Γιατί να ακολουθήσετε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Δομική Ανάλυση και Υπολογισμό; Το μεταπτυχιακό στη Στατική Ανάλυση και Υπολογισμό επιδιώκει να ενισχύσει, να αυξήσει και να ενισ ... +

Γιατί να ακολουθήσετε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Δομική Ανάλυση και Υπολογισμό; Το μεταπτυχιακό στη Στατική Ανάλυση και Υπολογισμό επιδιώκει να ενισχύσει, να αυξήσει και να ενισχύσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες των επαγγελματιών των κατασκευών στους τομείς του δομικού σχεδιασμού, υπολογισμού και διαστασιολόγησης σε έργα πολιτικών έργων. Αυτό το πρόγραμμα αποτελείται από ενότητες που επικεντρώνονται στον δομικό υπολογισμό θεμελίων, θόλων, κουφωμάτων, παραβάνς, τοίχων, μεταξύ άλλων, με συμβατικές μεθόδους. Εκτός από την παροχή του απαραίτητου θεωρητικού πλαισίου, αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα επιτρέψει στους μαθητές να πραγματοποιήσουν μια ποικιλία από πρακτικές περιπτώσεις και ασκήσεις. Τέλος, πρέπει να προετοιμαστεί ένα τελικό Project για τους μαθητές για να εφαρμόσουν όλες τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Πρόγραμμα Ενότητα Ι. Δομικός Υπολογισμός Unit-01 Τύποι δομής και συνδέσεων Ενότητα-02 Ανάλυση Στρες: Δράσεις και Προσπάθειες Μονάδα-03 Κάμψη, Διάτμηση και Λυγισμός Ενότητα-04 Εφαρμογή Θεμελιωδών Εννοιών Ενότητα II. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ Μονάδα 1 Χάλυβας στην Κατασκευή Ενότητα 2 Σκυρόδεμα Στην Κατασκευή Ενότητα 3 Ξύλο στην Κατασκευή Ενότητα 4 Άλλα υλικά και βιωσιμότητα Ενότητα III. Δομικός Υπολογισμός Πολιτικών Έργων Μονάδα 1 Προεντεταμένο Σκυρόδεμα Ενότητα 2 Υπόγεια Διάβαση ή Θαμμένα Έργα Μονάδα 03 Δεξαμενή Οπλισμένου Σκυροδέματος Μονάδα 04 Μεταλλική Δεξαμενή Ενότητα IV. Ρηχά θεμέλια Ενότητα 1. Μελέτη καθορισμού και λειτουργίας αποτυχίας Ενότητα 2. Πρόσθετες σημειώσεις για τη φέρουσα ικανότητα Μονάδα 3. Οριακή κατάσταση λειτουργικότητας Ενότητα 4. Πλάκες, πηγάδια, δυναμικές όψεις και υπεράκτια ρύθμιση Dule V. Βαθιά θεμέλια. Αιμορροϊδές Ενότητα 1: Βασικές έννοιες και σωροί στηλών γείωσης Ενότητα 2: Σωροί τριβής εδάφους, σωροί βράχων και ομάδες πασσάλων Ενότητα 3: Φόρτοι Εργασίας και Καθιζήσεις πασσάλων Ενότητα 4: Επιλογή πασσάλων και σπάνιες καταστάσεις Ενότητα VI. Πίεση Γης και Κατασκευές Συγκράτησης Γης Ενότητα 1: Θεωρία Ενότητα 2: Άκαμπτοι τοίχοι Ενότητα 3: Ευέλικτοι τοίχοι Ενότητα 4: Θεωρήσεις σχεδιασμού Ενότητα VII. Σεισμικότητα και Σεισμική Αντίσταση Ενότητα 1. Εισαγωγή και Χαρακτηρισμός Σεισμικής Δράσης Ενότητα 2 Μέθοδοι Ανάλυσης Ενότητα 3. Αντισεισμικός σχεδιασμός. Μεθοδολογία και Απαιτήσεις Ενότητα 4. Εφαρμογή. Πρακτικές περιπτώσεις Ενότητα VIII. Σχεδιασμός βιομηχανικών εγκαταστάσεων και πολυώροφων κτιρίων Ενότητα 1 Σχεδιασμός Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων Ι Ενότητα 2 Σχεδιασμός Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων Ii Ενότητα 03 Υπολογισμός και σχεδίαση πολυώροφων κτιρίων I Ενότητα 04 Υπολογισμός και σχεδίαση πολυώροφων κτιρίων Ii Ενότητα IX. Δομική Αποκατάσταση Ενότητα 1 Θεμελιώδεις Έννοιες Ενότητα 2 Παθολογίες Σε Κατασκευαστικά Στοιχεία Ενότητα 3 Παθολογίες Γέφυρας Ενότητα 4 Επισκευές και Ενισχύσεις Module X Master's Final Project (MFP) Το πρόγραμμα υπόκειται σε πιθανές ενημερώσεις και αναβαθμίσεις περιεχομένου Σχολή Ο διευθυντής Lourdes Fernandez είναι πολιτικός μηχανικός (Δρόμοι, Κανάλια και Λιμάνια) με άφθονη επαγγελματική εμπειρία αφιερωμένη στον υπολογισμό κατασκευών από σκυρόδεμα, μέταλλο και ξύλο. Έχει εργαστεί τόσο στον ιδιωτικό τομέα (με υπολογισμό και σχεδιασμό βιομηχανικών αποθηκών, κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων, πρατηρίων καυσίμων, θεμελίων ειδικών μηχανημάτων), όσο και στον δημόσιο τομέα (ξύλινα και μεταλλικά καλύμματα αθλητικών αιθουσών, περίπτερα, εγκαταστάσεις επεξεργασίας κ.λπ.). ). Επί του παρόντος, η Lourdes εργάζεται ως ανεξάρτητη ειδικός στον τομέα της ανάπτυξης κατασκευών, των υδραυλικών και της εκτέλεσης κατασκευαστικών έργων, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να προετοιμάζει και να παραδίδει διαλέξεις με υψηλή τεκμηρίωση. Juan Claudio Gonzalez : Είναι Πολιτικός Μηχανικός (Δρόμοι, Κανάλια και Λιμάνια) με εκτεταμένη επαγγελματική σταδιοδρομία αφιερωμένη στον υπολογισμό του σκυροδέματος. Έχει εργαστεί στο δημόσιο τομέα για πάνω από 20 χρόνια στη μελέτη θεμελίων και κτιρίων από σκυρόδεμα για υπουργεία σε χώρες του εξωτερικού, θεμέλια δομών τελεφερίκ, δημόσια κτίρια, αποθήκες ανεφοδιασμού, δεξαμενές καταιγίδας, θεμέλια αεροδρομίων), καθώς και σε ιδιωτικά τομέας με βιομηχανικά κτίρια, πολυώροφες βιομηχανικές πλατφόρμες, κυκλικούς μεταλλικούς σωλήνες μεγάλης διαμέτρου σε χαλυβουργεία, βιολογικούς αντιδραστήρες, μεταλλικούς λέβητες, δοχεία πίεσης, πύργους μεταφοράς, στοιχεία για την ανύψωση βαρέων εξαρτημάτων μεγάλου όγκου και χωρητικότητας. Επί του παρόντος, ο Juan εργάζεται ως ειδικός δομικών υπολογισμών στο τμήμα μηχανικής και σχεδίασης μιας κατασκευαστικής εταιρείας μεταλλικών κατασκευών, εκτελώντας εργασίες όπως ο καθορισμός, ο υπολογισμός, η τρισδιάστατη μοντελοποίηση και η απόκτηση των σχεδίων για την κατασκευή δομικών στοιχείων ώστε να μπορούν να παραχθούν στο εσωτερικό συνεργείο, βελτιστοποιώντας έτσι το κόστος για την εταιρεία. Ο Alejandro Fernández κατέχει πτυχίο στη Γεωλογία από το Πανεπιστήμιο του Οβιέδο, μεταπτυχιακό στη Γεωλογική Μηχανική από το Πανεπιστήμιο του Λιντς, μεταπτυχιακό στις Σήραγγες και Υπόγεια Έργα από το AETOS / UPM και πιστοποιητικό Project Management Professional που απονέμεται από το Project Management Ινστιτούτο. Πέρασε το πρώτο μέρος της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας στο τμήμα Foundations and Geotechnics του Mott MacDonald engineering στο Λονδίνο και εντάχθηκε στο τεχνικό γραφείο Ferrovial Agromán το 2007, όπου εργάζεται σήμερα ως project manager. Ο Alejandro έχει 15ετή διεθνή εμπειρία σε έργα σχεδιασμού και κατασκευής μεγάλης κλίμακας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ιρλανδία. Ο Romain Goumy είναι Πολιτικός Μηχανικός του UPV και Ingénieur ETP από το ESTP του Παρισιού. Έχει αναπτύξει ολόκληρη την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο χώρο της Γεωτεχνικής. Ξεκίνησε στη συμβουλευτική εταιρεία Atkins στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη συνέχεια μετακόμισε στο Τμήμα Γεωτεχνικής στο TYPSA στη Βαλένθια, όπου συνεχίζει να εργάζεται σήμερα. Η εμπειρία του περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την παρακολούθηση και την επεξεργασία επιτόπιων ερευνών, το σχεδιασμό γεωτεχνικών στοιχείων (επιφανειακά και βαθιά θεμέλια, πρανές, κατασκευές περιορισμού και στήριξης) μέσω αναλυτικών υπολογισμών και αλληλεπίδρασης εδάφους-κατασκευής, καθώς και χωματουργικές εργασίες και βελτιώσεις γης. Ο Francisco J. Torrijo είναι Γεωλόγος με Master στη Γεωλογία και Ph.D. στη Γεωλογία από το UZ, PDD από την EOI, Πολιτικός Μηχανικός από το AIU, Γεμολόγος από το UB, Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το ECA και Εμπειρογνώμονας στην Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική από το UPV. Ο Torrijo ανέπτυξε το πρώτο μέρος της επαγγελματικής του καριέρας (από το 1997) στην Proyex και τη GeoPayma, στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωτεχνικής, όπου εκπαιδεύτηκε και εργάστηκε για 11 χρόνια. Σήμερα εργάζεται ως καθηγητής (από το 2002) και Αναπληρωτής Διευθυντής του Τμήματος Μηχανικής Εδάφους στο UPV (από το 2017), καθώς και σύμβουλος και σύμβουλος, με παγκόσμια εμπειρία, σε ερευνητικά και κατασκευαστικά έργα που σχετίζονται με τη Μηχανική Εδάφους. Ο Francisco έχει εργαστεί στον Εκουαδόρ, την Αγγλία, το Περού, τη Βραζιλία, την Αλγερία, την Αγκόλα, την Ανδόρα και την Ισπανία μεταξύ άλλων χωρών. Η Alejandra Revillas είναι Μηχανικός Δημοσίων Έργων από το Πολυτεχνείο της Μαδρίτης (UPM) από το 2010 και Πολιτικός Μηχανικός της UAX από το 2012. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία σε μια μικρή εταιρεία μηχανικών αφιερωμένη στο σχεδιασμό και τα έργα που σχετίζονται με τσιμέντο και βιομηχανικές μονάδες . Αργότερα, η Revillas συνέχισε την εργασία της στον όμιλο Acciona στους τομείς των υπεράκτιων κατασκευών, των λιμένων και των ναυτιλιακών έργων, όπου απέκτησε υψηλό βαθμό εξειδίκευσης. Σήμερα έχει περισσότερα από 9 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο και εργάζεται ως σύμβουλος στην εταιρεία Advisian του Ομίλου WORLEY στον τομέα των βιομηχανικών και λιμενικών έργων. Η Alejandra έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα σχετικά με τεχνικές υπεράκτιων καινοτόμων εργασιών και είναι μέλος της ομάδας εργασίας CIP-GT-07 "Seismic Design of Maritime Works" για τη δημιουργία ενός συγκεκριμένου οδηγού σχεδιασμού που προωθείται από την Ένωση Τεχνικών Λιμένων και Ακτών και από Κρατικά λιμάνια (Κυβέρνηση της Ισπανίας). -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
12 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 
Structuralia
Alcobendas, Ισπανία

Πρόγραμμα Ενότητα I: Πολιτικές διαχείρισης σιδηροδρόμων και κρίσιμες κατασκευαστικές έννοιες Ενότητα 1. Σιδηροδρομικά Έργα και Διαχείριση Ποιότητας Ενότητα 2. Χρηματοδότηση κα ... +

Πρόγραμμα Ενότητα I: Πολιτικές διαχείρισης σιδηροδρόμων και κρίσιμες κατασκευαστικές έννοιες Ενότητα 1. Σιδηροδρομικά Έργα και Διαχείριση Ποιότητας Ενότητα 2. Χρηματοδότηση και Ανάλυση Κόστους Σιδηροδρομικής Υποδομής Ενότητα 3. Σιδηροδρομική Πολιτική της ΕΕ Ενότητα 4. Διατροπικότητα Ενότητα 5. Διάταξη και υψόμετρο σιδηροδρομικής γραμμής Ενότητα II: Κατασκευή Σιδηροδρομικών Υποδομών Ενότητα 1. Γεωλογικές και Γεωτεχνικές Φάσεις Ενότητα 2. Η πλατφόρμα και τα κατώτερα στρώματα Ενότητα 3. Οδογέφυρες Ενότητα 4. Σήραγγες Ενότητα 5. Κίνηση Γης και Μικροτοιχοποιίες Ενότητα III: Εγκαταστάσεις για σιδηροδρομική εκμετάλλευση Ενότητα 1. Λειτουργία και Εκμετάλλευση Σιδηροδρόμων Μονάδα 2. Επιβατικός τερματικός σταθμός Μονάδα 3. Τερματικός σταθμός φορτίου Ενότητα 4. Πολιτική Προστασία. Ασφάλεια και πρόσβαση Ενότητα 5. Υπηρεσίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών. Αυτοματισμός και Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ενότητα IV: Σχεδιασμός και κατασκευή σιδηροδρομικών συστημάτων Ενότητα 1. Σιδηροδρομική γραμμή Μονάδα 2. Ηλεκτρισμός Ενότητα 3. Σηματοδότηση Ενότητα 5. Πληροφοριακά Συστήματα Ενότητα V: Διατομεακές πτυχές της διαχείρισης συντήρησης σιδηροδρόμων και των βασικών τεχνικών συντήρησης υποδομής και τροχιάς Ενότητα 1. Μοντέλα και σχέδια συντήρησης σιδηροδρόμων. Λειτουργία και Εκμετάλλευση Σιδηροδρόμων Ενότητα 2. Συντήρηση Στοιχείου Σιδηροδρομικής Υποδομής Ενότητα 3. Συντήρηση υπερκατασκευής τροχιάς Ενότητα 4. Εξοπλισμός επέκτασης, ελέγχου και επίβλεψης συγκόλλησης Ενότητα 5. Αξιολόγηση Ποιότητας Παρακολούθησης Ενότητα VI: Τεχνικές Συντήρησης Ηλεκτρισμού Ενότητα 1. Συντήρηση εναέριας γραμμής επαφής Ενότητα 2. Προστασία και Συντήρηση Σιδηροδρόμων Ενότητα 3. Έλεγχος των Υποστηρικτικών Στοιχείων της Εναέριας Γραμμής Επαφής Μονάδα 4. Συντήρηση Υποσταθμού Έλξης Μονάδα 5. Επίλυση δυσλειτουργίας Ενότητα VII: Τεχνικές Συντήρησης Σηματοδότησης Σιδηροδρόμων Ενότητα 1. Συντήρηση Interlock, Blocks και Ctc's Μονάδα 2. Συντήρηση και προστασία κυκλώματος τροχιάς Ενότητα 3. Συντήρηση Ισοπεδικής Διάβασης Ενότητα 4. Συντήρηση Συστήματος (ATP - ERTMS) Μονάδα 5. Τηλεχειριστήριο εγκατάστασης ασφαλείας Ενότητα VIII: Τεχνικές Συντήρησης Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων Μονάδα 1. Μέσα μετάδοσης: Χαλκός, οπτικές ίνες, σύστημα καλωδίωσης, φούρνος μικροκυμάτων και ζεύξεις ραδιοφώνου Ενότητα 2. Δίκτυα Μεταφορών και Ραδιοεπικοινωνιών Ενότητα 3. Δίκτυα και υπηρεσίες δεδομένων Ενότητα 4. Δίκτυα και υπηρεσίες φωνής Ενότητα 5. Συστήματα Πληροφοριών και Ελέγχου. Υπηρεσίες πολυμέσων και προστιθέμενης αξίας Σύστημα Σιδηροδρόμων Υψηλής Ταχύτητας Ενότητα IX: Ιδιαιτερότητες σχεδιασμού, κατασκευής και ειδικών τεχνικών συντήρησης σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας Ενότητα 1. Υποδομές υψηλών ταχυτήτων Ενότητα 2. Υπερκατασκευή σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας Ενότητα 3. Σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας vs. Συμβατικό Σιδηρόδρομο. Κύριες Διαφορικές Όψεις Ενότητα 4. Συντήρηση Υποδομής Υψηλής Ταχύτητας Ενότητα 5. Συντήρηση υπερκατασκευής υψηλής ταχύτητας Σύστημα μετρό της πόλης Ενότητα IX: Σχεδιασμός, κατασκευή και ειδικές τεχνικές συντήρησης του μετρό της πόλης Ενότητα 1. City Subway Of City Railway System Ενότητα 2. Σταθερές Εγκαταστάσεις: Ενέργεια, Σηματοδότηση, Μεταξύ άλλων Ενότητα 3. Κινητό Υλικό μετρό/Σιδηρόδρομος πόλης Ενότητα 4. Διαφορές μεταξύ της συντήρησης του μετρό/σιδηροδρόμου της πόλης και της συντήρησης άλλων εκμεταλλεύσεων Ενότητα 5. Εργασίες Συντήρησης Module X Master's Final Project (MFP) Το πρόγραμμα υπόκειται σε πιθανές ενημερώσεις και αναβαθμίσεις περιεχομένου Σχολή Διευθυντής Ο Mario Ferreiro Casa l είναι MSc Πολιτικός Μηχανικός, με μεταπτυχιακό στον Πολιτικό Μηχανικό και ειδικός στη Μηχανική Σιδηροδρόμων από το Πανεπιστήμιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είναι μέλος της Ισπανικής Ένωσης Μεταφορών. Η Ferreiro Casal έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των σιδηροδρόμων, ειδικά σε γραμμές υψηλής ταχύτητας και αστικών μετρό/σιδηροδρομικών γραμμών. Επίσης, έχει εκτεταμένη γνώση τόσο των λύσεων σχεδιασμού όσο και της συντήρησης που θα εφαρμοστούν στα σιδηροδρομικά συστήματα και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών έργων. Επιπλέον, ο Mario έχει συμμετάσχει στη διαπίστευση και έγκριση σημαντικών εξελίξεων στα υλικά πίστας. Υπήρξε εξέχων ομιλητής σε διάφορα συνέδρια που σχετίζονται μεταξύ άλλων με slab track, AV σιδηροδρομική υπερκατασκευή, μοναδικά προβλήματα σε μετρό και τραμ και κόστος συντήρησης σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας. Σήμερα συμμετέχει σε διαφορετικές ομάδες εργασίας για τους σιδηροδρόμους και σε ειδικές επιτροπές του κλάδου όπου η δουλειά του έχει αναγνωριστεί σε διάφορες τεχνικές εκδόσεις. Χοσέ Ενρίκε Γρανάδος -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
12 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό
 
Structuralia
Alcobendas, Ισπανία

Πρόγραμμα Ενότητα I: Πολιτικές διαχείρισης σιδηροδρόμων και κρίσιμες κατασκευαστικές έννοιες Ενότητα 1. Σιδηροδρομικά Έργα και Διαχείριση Ποιότητας Ενότητα 2. Χρηματοδότηση κα ... +

Πρόγραμμα Ενότητα I: Πολιτικές διαχείρισης σιδηροδρόμων και κρίσιμες κατασκευαστικές έννοιες Ενότητα 1. Σιδηροδρομικά Έργα και Διαχείριση Ποιότητας Ενότητα 2. Χρηματοδότηση και Ανάλυση Κόστους Σιδηροδρομικής Υποδομής Ενότητα 3. Σιδηροδρομική Πολιτική της ΕΕ Ενότητα 4. Διατροπικότητα Ενότητα 5. Διάταξη και υψόμετρο σιδηροδρομικής γραμμής Ενότητα II: Κατασκευή Σιδηροδρομικών Υποδομών Ενότητα 1. Γεωλογικές και Γεωτεχνικές Φάσεις Ενότητα 2. Η πλατφόρμα και τα κατώτερα στρώματα Ενότητα 3. Οδογέφυρες Ενότητα 4. Σήραγγες Ενότητα 5. Κίνηση Γης και Μικροτοιχοποιίες Ενότητα III: Εγκαταστάσεις για σιδηροδρομική εκμετάλλευση Ενότητα 1. Λειτουργία και Εκμετάλλευση Σιδηροδρόμων Μονάδα 2. Επιβατικός τερματικός σταθμός Μονάδα 3. Τερματικός σταθμός φορτίου Ενότητα 4. Πολιτική Προστασία. Ασφάλεια και πρόσβαση Ενότητα 5. Υπηρεσίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών. Αυτοματισμός και Ολοκληρωμένη Διαχείριση Ενότητα IV: Σχεδιασμός και κατασκευή σιδηροδρομικών συστημάτων Ενότητα 1. Σιδηροδρομική γραμμή Μονάδα 2. Ηλεκτρισμός Ενότητα 3. Σηματοδότηση Ενότητα 5. Πληροφοριακά Συστήματα Ενότητα V: Διατομεακές πτυχές της διαχείρισης συντήρησης σιδηροδρόμων και των βασικών τεχνικών συντήρησης υποδομής και τροχιάς Ενότητα 1. Μοντέλα και σχέδια συντήρησης σιδηροδρόμων. Λειτουργία και Εκμετάλλευση Σιδηροδρόμων Ενότητα 2. Συντήρηση Στοιχείου Σιδηροδρομικής Υποδομής Ενότητα 3. Συντήρηση υπερκατασκευής τροχιάς Ενότητα 4. Εξοπλισμός επέκτασης, ελέγχου και επίβλεψης συγκόλλησης Ενότητα 5. Αξιολόγηση Ποιότητας Παρακολούθησης Ενότητα VI: Τεχνικές Συντήρησης Ηλεκτρισμού Ενότητα 1. Συντήρηση εναέριας γραμμής επαφής Ενότητα 2. Προστασία και Συντήρηση Σιδηροδρόμων Ενότητα 3. Έλεγχος των Υποστηρικτικών Στοιχείων της Εναέριας Γραμμής Επαφής Μονάδα 4. Συντήρηση Υποσταθμού Έλξης Μονάδα 5. Επίλυση δυσλειτουργίας Ενότητα VII: Τεχνικές Συντήρησης Σηματοδότησης Σιδηροδρόμων Ενότητα 1. Συντήρηση Interlock, Blocks και Ctc's Μονάδα 2. Συντήρηση και προστασία κυκλώματος τροχιάς Ενότητα 3. Συντήρηση Ισοπεδικής Διάβασης Ενότητα 4. Συντήρηση Συστήματος (ATP - ERTMS) Μονάδα 5. Τηλεχειριστήριο εγκατάστασης ασφαλείας Ενότητα VIII: Τεχνικές Συντήρησης Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων Μονάδα 1. Μέσα μετάδοσης: Χαλκός, οπτικές ίνες, σύστημα καλωδίωσης, φούρνος μικροκυμάτων και ζεύξεις ραδιοφώνου Ενότητα 2. Δίκτυα Μεταφορών και Ραδιοεπικοινωνιών Ενότητα 3. Δίκτυα και υπηρεσίες δεδομένων Ενότητα 4. Δίκτυα και υπηρεσίες φωνής Ενότητα 5. Συστήματα Πληροφοριών και Ελέγχου. Υπηρεσίες πολυμέσων και προστιθέμενης αξίας Σύστημα Σιδηροδρόμων Υψηλής Ταχύτητας Ενότητα IX: Ιδιαιτερότητες σχεδιασμού, κατασκευής και ειδικών τεχνικών συντήρησης σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας Ενότητα 1. Υποδομές υψηλών ταχυτήτων Ενότητα 2. Υπερκατασκευή σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας Ενότητα 3. Σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας vs. Συμβατικό Σιδηρόδρομο. Κύριες Διαφορικές Όψεις Ενότητα 4. Συντήρηση Υποδομής Υψηλής Ταχύτητας Ενότητα 5. Συντήρηση υπερκατασκευής υψηλής ταχύτητας Σύστημα μετρό της πόλης Ενότητα IX: Σχεδιασμός, κατασκευή και ειδικές τεχνικές συντήρησης του μετρό της πόλης Ενότητα 1. City Subway Of City Railway System Ενότητα 2. Σταθερές Εγκαταστάσεις: Ενέργεια, Σηματοδότηση, Μεταξύ άλλων Ενότητα 3. Κινητό Υλικό μετρό/Σιδηρόδρομος πόλης Ενότητα 4. Διαφορές μεταξύ της συντήρησης του μετρό/σιδηροδρόμου της πόλης και της συντήρησης άλλων εκμεταλλεύσεων Ενότητα 5. Εργασίες Συντήρησης Module X Master's Final Project (MFP) Το πρόγραμμα υπόκειται σε πιθανές ενημερώσεις και αναβαθμίσεις περιεχομένου Σχολή Διευθυντής Ο Mario Ferreiro Casal είναι MSc Πολιτικός Μηχανικός, με μεταπτυχιακό στον Πολιτικό Μηχανικό και Εμπειρογνώμονας στη Μηχανική Σιδηροδρόμων από το Πανεπιστήμιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είναι μέλος της Ισπανικής Ένωσης Μεταφορών. Η Ferreiro Casal έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των σιδηροδρόμων, ειδικά σε γραμμές υψηλής ταχύτητας και αστικών μετρό/σιδηροδρομικών γραμμών. Επίσης, έχει εκτεταμένη γνώση τόσο των λύσεων σχεδιασμού όσο και της συντήρησης που θα εφαρμοστούν στα σιδηροδρομικά συστήματα και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών έργων. Επιπλέον, ο Mario έχει συμμετάσχει στη διαπίστευση και έγκριση σημαντικών εξελίξεων στα υλικά πίστας. Υπήρξε εξέχων ομιλητής σε διάφορα συνέδρια που σχετίζονται μεταξύ άλλων με slab track, AV σιδηροδρομική υπερκατασκευή, μοναδικά προβλήματα σε μετρό και τραμ και κόστος συντήρησης σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας. Σήμερα συμμετέχει σε διαφορετικές ομάδες εργασίας για τους σιδηροδρόμους και σε ειδικές επιτροπές του κλάδου όπου η δουλειά του έχει αναγνωριστεί σε διάφορες τεχνικές εκδόσεις. Χοσέ Ενρίκε Γρανάδος -
Masters
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
12 μήνες
Αγγλικά
Διαδικτυακό