Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Βρείτε 280 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Σπουδές Μάρκετινγκ

Τα άτομα που ψάχνουν να προωθήσουν την καριέρα τους και οι οποίοι έχουν ήδη πάρει πτυχίο τους μπορούν να βρουν την απόκτηση ένα μεταπτυχιακό να είναι μια λογική και ευεργετική επόμενο βήμα. Ένα μεταπτυχιακό βοηθά να ακονίσει την εστίαση ενός ατόμου σε ένα συγκεκριμένο τομέα, αλλά και τους προετοιμάζει για περαιτέρω μελέτη, εφόσον είναι επιθυμητό.

Τι είναι ένα Master στο Marketing και Επικοινωνίας; Είναι ένα πρόγραμμα βαθμό που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν πώς ο κόσμος γύρω τους επικοινωνεί, καθώς και τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αναμεταδώσει ένα μήνυμα σε διάφορα ακροατήρια. Όχι μόνο οι μαθητές μελετούν την τρέχουσα μάρκετινγκ και οι επικοινωνιακές στρατηγικές, αλλά επίσης να αποκτήσουν έντονο αναλυτικές ικανότητες, επιχειρηματική γνώση και κατανόηση του πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει διάφορες οικονομίες. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του βαθμού απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και να εκτελέσει αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ και ομιλίες.

Υπάρχουν μερικά διαφορετικά οφέλη από την ολοκλήρωση ενός Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.διεπιστημονικές έννοιες βοηθήσει τους αποφοίτους να γίνει πολύπλευρη εργαζομένων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αυτά τα άτομα να διατηρήσουν επιδεξιότητα στην αγορά εργασίας.

Υπάρχει μια ποικιλία από παράγοντες που συνεισφέρουν στο κόστος απόκτησης αυτού του πτυχίου. Ορισμένοι παράγοντες, όπως είναι το μέσο κόστος του ιδρύματος, τη γεωγραφική θέση, και εάν έχετε μελετήσει σε απευθείας σύνδεση ή στην πανεπιστημιούπολη όλα παίζουν ρόλο στην απόφαση για το τελικό κόστος.

Αυτός ο βαθμός παρέχει μια ποικιλία από επιλογές σταδιοδρομίας για να διαλέξετε. Οι απόφοιτοι μπορούν να αποφασίσουν να εισέλθουν στον τομέα του μάρκετινγκ και της εργασίας για σχεδόν οποιοδήποτε τύπο επιχείρησης. Μεγάλες επιχειρήσεις, μικρές επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και περισσότερο βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη από επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Τα άτομα μπορούν επίσης να επιλέξουν να ενταχθούν επιχειρήσεις εμπορίας ή να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Εκείνοι που απολαμβάνουν την ομιλία πτυχή μπορεί επίσης να εξετάσει επιδιώκουν μια θέση στους τομείς του κινηματογράφου και των μέσων ενημέρωσης.

Εάν έχετε ένα δώρο για την εμπορία ή την αγάπη επικοινωνία με τους άλλους, αυτός ο βαθμός είναι που αξίζει να εξεταστεί. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή άμεσα το γραφείο είσοδος του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας στην πρώτη μορφή.

Διαβάστε Περισσότερα

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2018 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing,... [-]

Master στο Marketing, της επικοινωνίας και των νέων μέσων

Bologna Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες December 2017 Ιταλία Bologna

Το Master στο Marketing, Επικοινωνίας και Νέα Μέσα είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για τη διαχείριση των μεθόδων και τεχνικών και των δύο παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. [+]

Ο πλοίαρχος στο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και των νέων μέσων Είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, οι οποίες στοχεύουν να προετοιμάσουν τους αποφοίτους από κάθε πειθαρχία για να διαχειριστείτε τις μεθόδους και τις τεχνικές των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων σε μια βιομηχανία σήμερα σε μια συνεχή επανάσταση. Απόφοιτοι του Μάστερ έχουν ποσοστό τοποθέτηση του 96% μέσα σε 6 μήνες. Μέσω της επέκτασης των κινητών συσκευών κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδεθείτε στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης: Twitter έχει 320 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, Instagram 400 εκατομμύρια, Google+ 540 εκατομμύρια, το YouTube 1 δις και το Facebook 1,6 δισ. Αυτό που βλέπουμε είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνολογική επανάσταση, είναι μια βαθιά κοινωνικο-πολιτισμική μεταμόρφωση. Εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχώς την αύξηση του ποσού που επενδύουν στην online διαφήμιση κανάλια τους για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και την επιχειρηματική κοινότητα. Μαζί με τους εταίρους μας IAB (Interactive Advertising Bureau,), YOOX Net-A-Porter Group, το Boston Consulting Group, η Google, GroupM, η IBM και η WPP, ο βαθμός αυτού του πλοιάρχου παρέχει στους φοιτητές με τα προσόντα και τις δεξιότητες για να ξεκινήσει μια διευθυντική ή συμβούλων σταδιοδρομίας στην το πεδίο των ψηφιακών επικοινωνιών. Αυτό το διεθνές πρόγραμμα, με μαθητές από όλο τον κόσμο και μια σχολή αποτελείται από καθηγητές, διευθυντές και επιχειρηματίες, λαμβάνει χώρα εντός του μοναδική ατμόσφαιρα του 16ου αιώνα βίλα στους λόφους γύρω από Μπολόνια. Χάρη για την προβολή έργων, έργων της εταιρείας και master διαλέξεις, οι... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση της κυκλοφορίας και τη διαχείριση των επιχειρήσεων

EAE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος April 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +1 περισσότερα

Το Full Time Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ και εμπορική διαχείριση της ΠΑΕ Business School προσφέρει την εμπειρογνωμοσύνη και τις δεξιότητες διαχείρισης ... [+]

Master in και Sales Management Marketing

Η εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών βρίσκονται αντιμέτωποι με ολοένα και πιο απαιτητικούς καταναλωτές και νέα κανάλια διανομής. Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας ενεργοποιούν όλους τους παράγοντες της αγοράς, κυριαρχούν χρησιμεύει για να παράσχει ένα ανταγωνιστικό απάντηση σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και την τοπική ώρα.

Το Full Time Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ και εμπορική διαχείριση της ΠΑΕ Business School προσφέρει την και διαχειριστικών ικανοτήτων γνώσεις ώστε να αναπτύξουν τις πολιτικές μάρκετινγκ μπορούν να εμπνέονται από τα πιθανά σενάρια. ... [-]


Master στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ του τουρισμού και της διαχείρισης των εσόδων

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή [+]

Master στο Marketing, Τουριστικό Marketing και Διαχείρισης Εσόδων Ο τομέας του τουρισμού γενικά και για το ξενοδοχείο, ιδίως βιώνουν μια ραγδαία μεταμόρφωση στον τομέα της εμπορίας, διανομής και πωλήσεων. Η εκμάθηση των νέων online εργαλεία είναι το κλειδί για τη διαχείριση των ξενοδοχείων. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα αυτού του περιβάλλοντος απαιτεί τη φιγούρα του διευθυντή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Διευθυντή Διαχείρισης Εσόδων ως βασικές θέσεις μέσα στο τρέχον βιομηχανία της φιλοξενίας. Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή Γιατί να μελετήσει το Master: Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στελέχη της βιομηχανίας γνωρίζουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα του τομέα και τάξεις της είναι πλήρως γίνουν επαγγελματικές. Gamification: Το θέμα της διαχείρισης των εσόδων διδάσκεται μέσα από ένα σύστημα προσομοίωσης Business Game. Προκειμένου ο φοιτητής να ασκήσετε τη διεξαγωγή της επιχείρησης ενός ξενοδοχείου και την εργασία με τους συμμαθητές σε πανομοιότυπες καταστάσεις που συμβαίνουν σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Προαιρετικά Πιστοποίηση του Google: Οι μαθητές που επιθυμούν να πάρετε πιστοποιηθεί στο GoogleAds ελεύθερο πρόγραμμα και πρόσθετες τρόπο. ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις τρέχουσες ανάγκες του προγράμματος ξενοδοχειακή βιομηχανία. πλήρως professionalizing και πρακτικό όραμα: Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση δεξιοτήτων που εφαρμόζεται κατ 'εξοχήν μέσω της εμβάθυνσης εργαλεία... [-]

Master In Visual Brand Σχεδιασμός

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Στο Master in Visual σχεδιασμού της μάρκας, θα αποκτήσουν τις δεξιότητες για να προσδιορίσουν τις βασικές περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Για να καλλιεργήσει μια βαθιά κατανόηση του προϊόντος και ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνούν τις αξίες της, τόσο στο φυσικό και τον κοινωνικό κόσμο των μέσων ενημέρωσης. Για να φέρει όλα μαζί σε μια συνεπή μάρκα όραμα, φωνή, και το περιβάλλον. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Φανταστείτε. Συμβολίζουν. Συνθέστε. Η έννοια του branding έχει εξελιχθεί πολύ πέρα ​​από τα λογότυπα και τα χρώματα της εταιρείας. Σήμερα, το branding ενσωματώνει πολλές ειδικότητες, από την οπτική του σχεδιασμού στον ήχο του σχεδιασμού? από την αφήγηση για την ψυχολογία των καταναλωτών στην αγορά. Branding είναι η δημιουργία ενός πλούσιου και ελκυστικού περιβάλλοντος, που αρπάζει την προσοχή του καταναλωτή και να φέρνει το άτομό του στον κόσμο της μάρκας να μοιραστεί τις αξίες της και να γίνει μια άτυπη χορηγός της μάρκας. Είναι μια φωνή, ένας ήχος, ένα ολοκληρωμένο όραμα που σχηματίζεται από τη συνέργεια της έρευνας, το σχεδιασμό, την αφήγηση, γραφικά, μουσική και πολλά άλλα. Στο Master in Visual Brand Σχεδιασμός, Θα αποκτήσουν τις δεξιότητες για να προσδιορίσουν τις βασικές περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Για να καλλιεργήσει μια βαθιά κατανόηση του προϊόντος και ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνούν τις αξίες της, τόσο στο φυσικό και τον κοινωνικό κόσμο των μέσων ενημέρωσης. Για να φέρει όλα μαζί σε μια συνεπή μάρκα όραμα, φωνή, και το περιβάλλον. Ακροατήριο Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για υποψηφίους με πτυχίο πρώτου επιπέδου στην οπτική και γραφιστική, το σχεδιασμό, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ, ή συναφών κλάδων. Αποτέλεσμα Κατά τη διάρκεια αυτού του προγράμματος σπουδών, οι μαθητές θα: Να επιδεικνύει την ικανότητα να δημιουργήσουν καινοτόμες ιδέες οπτικά σήματα, τα σενάρια και λύσεις για μια ποικιλία διαφορετικών εταιρειών, βιομηχανιών και οργανισμών. Επικοινωνούν αποτελεσματικά τις έννοιες, τις μεθόδους και τις σχεδιαστικές προτάσεις μέσα από μια ποικιλία τεχνικών, συμπεριλαμβανομένης της οπτικής, λεκτικής και προτυποποίηση.... [-]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση της κυκλοφορίας σε εταιρίες μέσων ενημέρωσης... [-]

πλοίαρχος της διαχείρισης των δημόσιων και των δημόσιων εμπειρογνώμονα πολιτική

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα September 2018 Ουγγαρία Βουδαπέστη

Ο χάρτης της περιγραφής των επαγγελματικών προσόντων: Πτυχίο Οικονομικών και δημόσιας τάξης, δημόσιας πορεία διαχείρισης (Οικονομολόγος στη Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση). που εκπαιδεύονται στα οικονομικά ... [+]

Ο χάρτης της περιγραφής των επαγγελματικών προσόντων: Πτυχίο Οικονομικών και δημόσιας τάξης, δημόσιας πορεία διαχείρισης (Οικονομολόγος στη Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση)

Ποιος είναι σε αναμονή για τη Δημόσια Διοίκηση και το Πρόγραμμα για τη Δημόσια Πολιτική MA;

Ο πλοίαρχος της διαχείρισης των δημόσιων και των ειδικών της δημόσιας πολιτικής είναι να περιμένει

... [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Βερολίνο Περιφέρεια +1 περισσότερα

Brand Management διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, επικοινωνία μάρκετινγκ και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. [+]

Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των εμπορικών σημάτων; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στη σημερινή του πληθυσμού και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Ψηφιακή μαρκάρισμα αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Μάρκες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι μαθητές που ειδικεύεται στην διαχείριση της μάρκας να μάθουν για τα τρέχοντα θέματα της διαχείρισης της μάρκας και της ευαισθητοποίησης αύξηση της αλληλεξάρτησης των brands μέσα σε πολύπλοκες αρχιτεκτονικές μάρκα. Διαχείριση των εμπορικών σημάτων χωρίς να σκεφτόμαστε τις ψηφιακές πλατφόρμες είναι αδιανόητο σήμερα. Όχι μόνο κάνει το παραδοσιακό εμπορικό σήμα ηγεσία και τη διαχείριση πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να δοθεί στο ρόλο των social media πλατφόρμες και συν-δημιουργίας ιδιαίτερη προσοχή. Δημιουργικές και στρατηγικές δεξιότητες σχεδιασμού, καθώς και τη χρήση CROSSMEDIA όλων των καναλιών μέσα ενημέρωσης, οφείλουν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις μάρκες. Αυτή η περιοχή της εξειδίκευσης διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, της επικοινωνίας μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. Τα οφέλη από την επιλογή Πανεπιστήμιο Macromedia Κορυφαία θέση στην CHE Ranking 2014/15 Μικρές τάξεις με την εντατική ατομική εποπτεία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη, εγκεκριμένα από το κράτος πτυχία, διαπιστευμένο από FIBAA Πανεπιστημιουπόλεις στο Βερολίνο και Μόναχο: δύο από τα Top 5 "πιο προσιτή πόλεις για φοιτητές 2015" σε όλο τον κόσμο Αυθεντικό, έργα πρακτική προσανατολισμένη με πάνω από 500 γνωστές εταιρίες Με υψηλά προσόντα καθηγητές και γνώστες... [-]

Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία

IMF Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 17 εβδομάδες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Μαδρίτη

Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Αυτό το Master είναι χτισμένο στην κατανόηση από τα κλειδιά για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για την καινοτόμο, αποτελεσματικό, αποδοτικό και με στόχο την μεγιστοποίηση της επικοινωνίας εμπειρία του πελάτη. οι πιο διασπαστικές τάσεις που αναλύθηκαν, οι στρατηγικές για την μεγαλύτερη μελέτη επιπτώσεων στις επιχειρήσεις, και θα εξηγηθεί λεπτομερώς όλα τα εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσει ένα εξελιγμένο μοντέλο στη διαχείριση της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τη συνύπαρξη του κόσμου online και offline και δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στην κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων για την επιχείρηση. Τα καλύτερα ηχεία για να καλύψουν, μέσω κυρίως πρακτική προσέγγιση, το σύνολο των επιχειρήσεων της επικοινωνίας μοντέλα είναι πρωταγωνιστές του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. 60 ECTS εκ των οποίων 170 ώρες είναι το πρόσωπο που διοργανώνονται σε 12 ενότητες και ένα εργαστήριο, που συνοδεύεται από ένα σχέδιο ανακοίνωσης της εταιρείας. Κατ 'εξοχήν πρακτική και υποστηρίζεται από πραγματικές περιπτώσεις. Αυτό πλοίαρχος θα επιτρέψει φοιτητών που εγγράφονται δημιουργήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές εταιρικής επικοινωνίας στον τομέα της οργάνωσης και να οδηγήσει τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίησή του. ΣΤΟΧΟΙ Executive Master στην Εταιρική Επικοινωνία Ο κύριος στόχος αυτού του πλοιάρχου εκτελεστικής εξουσίας, είναι ότι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων δράσης για την λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες διαφορετικών μεγεθών και τομέων. Επιπλέον, με αυτόν τον κύριο θα πάρετε: Μάθετε Μάρκετινγκ και B2B και B2C επικοινωνίας. Κατανοήστε τη συμπληρωματικότητα των online και offline κόσμο. Θα καταλάβετε την κατανόηση της αγοράς και τη σχέση με τον νέο καταναλωτή.... [-]

Μεταπτυχιακό στη δημιουργική διαφήμιση

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master στη Δημιουργική διαφήμιση είναι μια κοινή πρωτοβουλία μεταξύ NABA και Σχολή Σχεδιασμού Media στο Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας. Το πρόγραμμα του πλοιάρχου ενός έτους εστιάζει σε καινοτόμες και αποτελεσματικές τεχνικές διαφήμισης που παίρνουν οι πελάτες σκεφτόμαστε, μιλάμε, και την αγορά. Το μάθημα καλύπτει όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο οποίο εμφανίζεται, από έντυπη διαφήμιση, το ραδιόφωνο, και την τηλεόραση στο Web και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. [+]

5 ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ επάνω για τις αρπαγές ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ δημιουργική διαφήμιση. Προθεσμία: 12, Μάη Το Master στη Δημιουργική διαφήμιση είναι μια κοινή πρωτοβουλία μεταξύ NABA και Σχολή Σχεδιασμός μέσων μαζικής ενημέρωσης στο Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας. Το πρόγραμμα του πλοιάρχου ενός έτους εστιάζει σε καινοτόμες και αποτελεσματικές τεχνικές διαφήμισης ότι να πάρει τους πελάτες να σκεφτόμαστε, μιλάμε, και την αγορά. Το μάθημα καλύπτει όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο οποίο εμφανίζεται, από έντυπη διαφήμιση, το ραδιόφωνο, και την τηλεόραση στο Web και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα προετοιμαστούν για να εισέλθουν τα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικές εταιρείες με την εκμάθηση πώς να λύσουν τα προβλήματα δημιουργικά και πώς να μεταφέρω τις ιδέες τους άλλους σε ένα συνοπτικό και πειστικό τρόπο. Και οι δύο αυτές βασικές δεξιότητες ζωής είναι μεταβιβάσιμες σε όλη οποιοδήποτε αριθμό επιστημονικών κλάδων, ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με την εμπορική δημιουργικότητα. Εκτός από πιστοποιητικό αναγνώρισης από τη Σχολή Σχεδιασμού Media, είναι επιλέξιμες οι απόφοιτοι θα λάβουν ένα πτυχίο Ακαδημαϊκό Μάστερ απονέμεται από NABA και Nuova Accademia di Belle Arti, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίων και Έρευνας ιταλικά. Σχετικά με το σχολείο σχεδίου Media Media Design School είναι πιο βραβευμένο με ιδιωτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Νέας Ζηλανδίας για τις δημιουργικές βιομηχανίες. Το σχολείο Auckland-based προσφέρει εξειδικευμένες βαθμούς στις αναδυόμενες δημιουργική τομείς, συμπεριλαμβανομένων πτυχία πανεπιστημίου σε 3D animation, το σχεδιασμό των μέσων ενημέρωσης, οπτική Eeffects, την τέχνη παιχνίδι, και τον προγραμματισμό παιχνίδι. Σχεδιασμός Σχολή Media απόφοιτοι έχουν πάει για την απασχόληση με κορυφαίες εταιρείες όπως η DreamWorks, Pixar, BBDO,... [-]

Μάστερ στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση της μάρκας

NHH Norwegian School of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2018 Νορβηγία Μπέργκεν

Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Βαθμός: MSc στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων Πιστωτικές μονάδες ECTS: 120 Διάρκεια: δύο έτη οικοδόμηση και τη διαχείριση ισχυρά εμπορικά σήματα είναι το κλειδί για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία για προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Μάρκα παρέχει στους φοιτητές με την έρευνα βασιζόμενη σε βάθος και γνώση στο μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, της καινοτομίας και της διαχείρισης της μάρκας. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και ανταγωνιστής είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Πελάτη και ανταγωνιστή ιδέες παρέχουν τη βάση για την ανάπτυξη ορθών στρατηγικών καθώς και τη βέλτιστη τοποθέτηση στην αγορά και αποτελεσματικές τακτικές μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα ενσωματώνει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές από τη στρατηγική και το μάρκετινγκ για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ισχυρές μάρκες και κάνοντας τις μελλοντικές αποφάσεις της αγοράς. Κεντρική ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής: Πώς να προσαρμόσουν τα προϊόντα, συστήματα επικοινωνίας και διανομής στις ανάγκες των πελατών - και τη συμπεριφορά; Πώς να τοποθετήσετε μια μάρκα αποτελεσματικά σε μια ανταγωνιστική αγορά; ... [-]

πλοίαρχος της διαχείρισης της πολυτέλειας, της καινοτομίας και Branding σε Ρώμη, Ιταλία

Swiss School of Management, Rome Italy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2017 Ιταλία Ρώμη

Αυτό το μοναδικό πρόγραμμα Master είναι ένα μοναδικό στο είδος του. Διαφέρει από τα άλλα προγράμματα διαχείρισης πολυτελείας, έχοντας μια ισχυρή συνιστώσα της parctical θέματα, αγκαλιάζει όχι μόνο την πλευρά της διαχείρισης, αλλά και τον καινοτόμο τρόπο για να αναπτύξει νέα έννοια του branding και τη δημιουργία αξίας. επισκέψεις Company εξετάζονται επίσης στο πρόγραμμα. [+]

Master of Management πολυτελείας, Καινοτομία και Branding

Παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, οι πωλήσεις πολυτελών αγαθών καλπάζουν σε όλο τον κόσμο. Περισσότερο από ένα σύμβολο, ειδών πολυτελείας δείχνουν την επιτυχία, πλεονέκτημα, προνόμιο, τη γεύση και τα όνειρα. Η αγορά πολυτελών βασίζεται σε διαχειριστές να κατανοήσουν, οικονόμος, και να αναπτυχθούν σε αυτό το μοναδικό τομέα.

Δάσκαλος μας στο Luxury Management, Καινοτομία και Branding έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους σπουδαστές που φιλοδοξούν να σταδιοδρομία στον τομέα της διαχείρισης πολυτέλεια της σημερινής δυναμικής, παγκόσμια αγορά.... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στην επικοινωνία και την πολιτική μάρκετινγκ

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Ισπανία Μαδρίτη

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς αυτό το πρόγραμμα: Βελτιώνουν το δικό τους επαγγελματικό προφίλ στο χώρο της πολιτικής. Θα αποκτήσει στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας για την εφαρμογή τους σε πολιτικούς υποψηφίους. Εργασία ως σύμβουλοι των προεκλογικών εκστρατειών ή κυβέρνηση επικοινωνίας Γίνετε ειδικοί στην προώθηση της εκλογικής συμβούλων μάρκετινγκ ως ένα έργο στην υπηρεσία της πολιτικής τάξης. Απευθύνεται σε: Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δύο πρόσφατους πτυχιούχους ή αποφοίτους στους τομείς της Πολιτικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ, Δημοσιογραφία, νόμος ή Διεθνών Σχέσεων? και επαγγελματίες με πανεπιστημιακά πτυχία και εμπειρία στον κόσμο της πολιτικής που επιθυμούν να βελτιώσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες. METODOLODÍA CESCOMPOL είναι μια συνεργατική κέντρο του Πανεπιστημίου Alcala de Henares (UAH), ένα από τα παλαιότερα στην Ευρώπη. Το ακαδημαϊκό περιεχόμενο αυτού του πλοιάρχου είναι δομημένο για πιο γενικά θέματα (όπως η πολιτική επικοινωνία) σε συγκεκριμένες ενότητες (όπως η προσφυγή στην Κυβέρνηση, ενός πολιτικού κόμματος και υποψηφίου). Η μεθοδολογία βασίζεται σε δύο θεωρητικές και πρακτικές μέρη, για να εδραιώσει όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και όλα τα περιεχόμενα προσαρμόζονται τόσο στην Ισπανία όσο και στη Λατινική Αμερική. Η σχολή αποτελείται από ενεργά επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων σε αντίστοιχες μονάδες τους, με εμπειρία στη δημόσια πολιτική, τα σχέδια της κυβέρνησης, στρατηγικές επικοινωνίας και εκστρατείες. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η λήψη τελικής τίτλος υπόκειται σε ξεπερνώντας όλες τις ενότητες Δάσκαλος και την ανάπτυξη της Διπλωματικής Εργασίας. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ MBA από το Πανεπιστήμιο του Alcala de Henares και Master από CESCOMPOL ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Πολιτική, ιθαγένεια και πολιτική συμπεριφορά Πολιτικά σενάρια και... [-]

πρόγραμμα μάστερ στο μάρκετινγκ, τις υπηρεσίες και τη διαχείριση της επικοινωνίας

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία St.Gallen

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) αποτελείται από ένα μοναδικό συνδυασμό των βασικών διευθυντικών κλάδων και αγορών και επιχειρηματικών μοντέλων των σχετικών κλάδων. Με αυτή την έννοια, η MSC υπερβαίνει κλασσικές έννοιες του μάρκετινγκ. [+]

 

Στόχοι:

αξία για τον πελάτη - ο στόχος της βιώσιμης εταιρικής διαχείρισης

Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, βιώσιμη εταιρική σχέση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με πειστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες, οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής. Μάρκετινγκ προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώνεται στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής εστίαση στον πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτή η ολοκληρωμένη άποψη, η οποία ξεπερνά την κλασική μάρκετινγκ, είναι αυτό το πρόγραμμα Μάστερ στο Marketing, Υπηρεσίες και Διαχείριση Επικοινωνίας (MSC) έχει δεσμευτεί να: το πρόγραμμα συνδυάζει όλους τους κλάδους της διαχείρισης που λαμβάνουν τα έδρανα τους από τους πελάτες και τους ενώνει με τις αγορές και τα επιχειρηματικά μοντέλα των τοπική βιομηχανίες. ... [-]


Διεθνές μάστερ στη διαχείριση πολυκαναλικού μάρκετινγκ (im4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Διεθνές Master in Multichannel Μάρκετινγκ είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο να παρέχει ένα στέρεο υπόβαθρο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης πρακτικής μάρκετινγκ: ψηφιακό marketing, mobile marketing, μη-συμβατικών μάρκετινγκ, την επικοινωνία πολλαπλών καναλιών, ποσοτικών και (μεγάλο) βασίζονται σε δεδομένα κυκλοφορίας, αντιστοίχιση μεταξύ διαχείριση της μάρκας, τη δημιουργικότητα και την εμπορία περιεχομένου και ανάλυση δεδομένων, μοντελοποίηση και τη λογοδοσία. [+]

Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Ο Διεθνής Master στη Διοίκηση Μάρκετινγκ Multichannel είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο να παρέχει ένα στέρεο υπόβαθρο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης πρακτικής μάρκετινγκ: ψηφιακό marketing, mobile marketing, μη-συμβατικών μάρκετινγκ, την επικοινωνία πολλαπλών καναλιών, ποσοτικών και (μεγάλο) βασίζονται σε δεδομένα κυκλοφορίας, που ταιριάζουν μεταξύ διαχείριση της μάρκας, τη δημιουργικότητα και την μάρκετινγκ περιεχόμενο και την ανάλυση δεδομένων, μοντελοποίηση και τη λογοδοσία. Αυτός ο κύριος στο μάρκετινγκ ταιριάζει με ένα στερεό θεωρητικό υπόβαθρο με συνεχείς εφαρμογές στην πραγματική επιχειρηματική κατάσταση χάρη στους παγκόσμιους εταίρους, διατηρώντας μια διεθνή προοπτική, αλλά και εισάγοντας τις ιδιαιτερότητες και τη μοναδικότητα του Made in Italy. Χάρη στη μοναδική συνεργασία με την IBM, οι σπουδαστές UM McCann, Nielsen και Rulex θα έρθουν σε άμεση επαφή με την εταιρεία, μέσω επιχειρηματικών σεμιναρίων, διαλέξεων, εργαστηρίων και επιχειρηματικών παιχνιδιών. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Το Master στοχεύει στην ανάπτυξη σε υποψήφιες χώρες: Η ικανότητα να σχεδιάσει και να διαχειριστεί την πολύτιμη εμπειρία του πελάτη (με ιδιαίτερη ευαισθησία που προέρχεται από συνεχείς σχέσεις με την ιταλική και πολυεθνικές εταιρείες στην πρώτη γραμμή της βιωματικής μάρκετινγκ)? Η δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες επικοινωνίας, προώθησης και διανομής που βασίζονται στις ΤΠΕ και μεγάλα στοιχεία? Η ικανότητα να αναπτύξει τη λογοδοσία της εμπορίας, προκειμένου να ποσοτικοποιηθεί και αποτελεσματική μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων μάρκετινγκ? Η ικανότητα συνδυασμού των δεξιοτήτων διαχείρισης και δημιουργικότητας, η αλληλεπίδραση με τις δραστηριότητες, η Ε & Α και η χρηματοδότηση και ο έλεγχος για την ανάπτυξη βιώσιμων καινοτομιών και τη συνεχή βελτίωση των... [-]