Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Αναζητήστε 258 Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Σπουδές Μάρκετινγκ
Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές - Δείτε τις 258 Μεταπτυχιακά σε Σπουδές Μάρκετινγκ 2017
Διαβάστε Περισσότερα

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαφήμιση

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαίες υπηρεσίες επιπέδου μέσα στην τάξη, ένα για κάθε μήνα, με τα βασικά στοιχεία τους. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Γιατί; Ο μονόλιθος καταρρέει. Η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους για να φτάσει τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πιο συγκεντρωμένοι και έτοιμοι από ό, τι στο παρελθόν. Μόλις υπήρχαν πολλά χρήματα και ελάχιστους πόρους. Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο, και το στερεό μπλοκ των κανόνων και των μεθόδων του παρελθόντος πρέπει να μεταβείτε γρήγορα σε μια διαφήμιση που κάνει το υγρό για να ταιριάζει σε όλα τα μέτωπα που διατίθενται από την τεχνολογία. επαγγελματικές ευκαιρίες Εμείς δεν κατασκευάζουν οι εκτελεστές των θεωρητικών μονοπάτια που χτίστηκε αλλού και από άλλους, αλλά ενεργό διερμηνείς, αποτελεσματικό, υπεύθυνο, είναι σε θέση να αναλάβει όλα τα στάδια της ανάπτυξης της ιδέας, από τη σύντομη στο στάδιο της έκδοσης και αποστολής σχολίων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές που εργάζονται σε μεγάλες διεθνείς και εθνικές ομάδες, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, εταιρείες συμβούλων, καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις και ερευνητικά ιδρύματα. Έτσι, πώς μπορούν να αναλάβουν την πρόκληση και να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Ποιος είναι Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για τους μαθητές με ένα πτυχίο ή / και επαγγελματική εμπειρία σε θέματα που αφορούν το σχεδιασμό της εικόνας, τη διαφήμιση, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ, και γενικά για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι η επικοινωνία είναι μια έγκυρη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα ισχυρό εργαλείο αυτο-ανάπτυξης. Οι... [-]

πλοίαρχος του διεθνούς μάρκετινγκ (MIM)

Hult International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2017 Ηνωμένες Πολιτείες San Francisco Boston Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι Κίνα Σαγκάη New York Cambridge +9 περισσότερα

Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους πτυχίο Master of International Marketing Hult σάς εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. [+]

Πάρτε εξοπλισμένα με τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να ξεχωρίζουν σε μια παγκόσμια αγορά. Καθώς οι εταιρείες φαίνονται να διαφοροποιούν τις προσφορές τους σε μια παγκόσμια αγορά, ενός έτους Master of International Marketing Hult του πτυχίο σας εξοπλίζει με τις στρατηγικές και executional δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να ξεχωρίζουν. Τοποθεσίες Ξεκινήστε Master of International Marketing στη Βοστώνη ή στο Λονδίνο, στη συνέχεια, επιλέξτε να διερευνήσει τυχόν άλλες δύο πανεπιστημιουπόλεις, ως μέρος της μοναδικής Παγκόσμια Campus Περιστροφή Hult του. Δάσκαλός σας του Διεθνούς Μάρκετινγκ με μια ματιά Ποιος είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το πανεπιστήμιο ή κολέγιο, καθώς και τα άτομα με έως και τρία χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ. Τι θα μάθετε Mastering το μίγμα μάρκετινγκ είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, καθώς οι καταναλωτές είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σε ένα αυξανόμενο ποσό των online και offline περιεχόμενο. Master of International Marketing μαθητές θα μάθουν πώς να αξιοποιούν ψηφιακό marketing, social media, analytics μάρκετινγκ και τις στρατηγικές δέσμευσης των πελατών για να σπάσει μέσω του θορύβου και να κάνει ένα μετρήσιμο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους στόχους μέσω του μάρκετινγκ. Γιατί Hult; Marketing αλλάζει ταχύτατα και ένα σχολείο των επιχειρήσεων πρέπει να είναι εξίσου ευκίνητος για να κρατήσει ρυθμό. Hult ήταν μία από τις πρώτες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων να προσφέρουν ένα Master in Digital Marketing, και αν και τα βασικά στοιχεία του εν λόγω βαθμού έχουν έκτοτε ενσωματωθεί στο πρόγραμμα Master of International Marketing, παραμένει το γεγονός ότι Hult... [-]

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Université Internationale de Casablanca
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Μαρόκο Καζαμπλάνκα

Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Αυτή η εκπαίδευση διαρκεί δύο χρόνια (Μ1 και Μ2) ή 4 εξάμηνα συνολικά. Είναι για τους σπουδαστές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η κατανόηση των τάσεων της αγοράς από τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και την ανάπτυξη αναλυτικών, της επικοινωνίας και διαπροσωπικές δεξιότητες, προκειμένου να διενεργήσουν την λήψης αποφάσεων σε έναν οργανισμό. Η εκπαίδευση αυτή θα επιτρέψει στο μαθητή να είναι μια πηγή των προτάσεων στους τομείς αυτούς και να εξασφαλίσει τον έναν βαθμό της πραγματικής αυτονομίας για τις λειτουργίες του διαχειριστή τύπο του προϊόντος ή διευθυντής μάρκετινγκ. Εισαγωγή στην Μ1 Πρόσβαση στο 1ο έτος Μεταπτυχιακό (Μ1) απαιτεί ένα επίπεδο βαθμού πτυχίου Διοίκησης και Οικονομίας ή ισοδύναμο (bac +3) στους τομείς της διαχείρισης ή άλλων παρόμοιων σχηματισμών των οποίων ενδιαφέρον θα αξιολογηθούν από την Η ομάδα διδασκαλίας. ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η επιλογή εξής: Μελέτη αρχείου Γαλλικά τεστ: γράψιμο δοκιμή Αγγλική δοκιμή: Για UIC απόφοιτοι δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο Β1 Για τους αποφοίτους από άλλα όργανα: B2 δοκιμή ΚΕΠΑ Επίπεδο προφορική συνέντευξη στις γενικές γνώσεις και τις δυνατότητες του μαθητή να επιτύχει επιλέξει Δάσκαλό τους. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Μέσα από την πορεία του προγράμματος αυτού τομέα, πλούσια σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό μάθησης, οι νικητές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις συναλλαγές υψηλής ευθύνες ως εξής: Διευθυντής Προϊόντων Υπεύθυνος Επικοινωνίας Assistant Manager Προϊόντων διαχειριστή του έργου σε ένα πρακτορείο επικοινωνίας Διευθυντής της Κοινότητας διευθυντή πωλήσεων ή βοηθός Διευθυντής Key Account Brand Manager (Brand Manager) Σύμβουλος στο μάρκετινγκ και τις... [-]

Master στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ του τουρισμού και της διαχείρισης των εσόδων

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη

Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή [+]

Master στο Marketing, Τουριστικό Marketing και Διαχείρισης Εσόδων Ο τομέας του τουρισμού γενικά και για το ξενοδοχείο, ιδίως βιώνουν μια ραγδαία μεταμόρφωση στον τομέα της εμπορίας, διανομής και πωλήσεων. Η εκμάθηση των νέων online εργαλεία είναι το κλειδί για τη διαχείριση των ξενοδοχείων. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα αυτού του περιβάλλοντος απαιτεί τη φιγούρα του διευθυντή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Διευθυντή Διαχείρισης Εσόδων ως βασικές θέσεις μέσα στο τρέχον βιομηχανία της φιλοξενίας. Το Master στο Marketing, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκησης Εσόδων είναι ο μόνος κύριος στην Ισπανία που πληροί τις ακόλουθες δύο σημεία. Επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία άλλη σχολή που εκπαιδεύει φοιτητές με στελέχη του κλάδου και να το κάνει με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες εταιρείες. Όλα τα μαθήματα έχουν μια εντελώς πρακτικό ανάπτυξη και την επαγγελματοποίηση επικεντρώθηκε σε μαθητή Γιατί να μελετήσει το Master: Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στελέχη της βιομηχανίας γνωρίζουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα του τομέα και τάξεις της είναι πλήρως γίνουν επαγγελματικές. Gamification: Το θέμα της διαχείρισης των εσόδων διδάσκεται μέσα από ένα σύστημα προσομοίωσης Business Game. Προκειμένου ο φοιτητής να ασκήσετε τη διεξαγωγή της επιχείρησης ενός ξενοδοχείου και την εργασία με τους συμμαθητές σε πανομοιότυπες καταστάσεις που συμβαίνουν σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Προαιρετικά Πιστοποίηση του Google: Οι μαθητές που επιθυμούν να πάρετε πιστοποιηθεί στο GoogleAds ελεύθερο πρόγραμμα και πρόσθετες τρόπο. ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις τρέχουσες ανάγκες του προγράμματος ξενοδοχειακή βιομηχανία. πλήρως professionalizing και πρακτικό όραμα: Το πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση δεξιοτήτων που εφαρμόζεται κατ 'εξοχήν μέσω της εμβάθυνσης εργαλεία... [-]

Master σε Μάρκετινγκ & πωλήσεις

EAE Business School International
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια April 2018 Ισπανία Βαρκελώνη

Με το Master της ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία, προσφέρουμε το κλειδί για την επιχειρηματική αριστεία σε επαγγελματίες σε άμεση επαφή με τους πελάτες, εξοπλίζοντάς τους με τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Master στο Marketing & Πωλήσεων Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στα αγγλικά. Με το Master της ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία, προσφέρουμε το κλειδί για την επιχειρηματική αριστεία σε επαγγελματίες σε άμεση επαφή με τους πελάτες, εξοπλίζοντάς τους με τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά. Σε όλο το πρόγραμμα, οι επαγγελματίες που παρέχονται με τις συνθήκες να αλλάξει. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα υποβληθούν σε μια εμπειρία και διαδικασία της αλλαγής. Λόγοι για να κάνει Μεταπτυχιακό ΠΑΕ στο Marketing & Πωλήσεων στην Ισπανία: AME και Adigital Η ΕΑΕ είναι μέλος δύο από τις κυριότερες ενώσεις του Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Οικονομίας της Ισπανίας: AME και Adigital. Marketing Association της Ισπανίας είναι μια οργάνωση της οποίας στόχος είναι η αξιοποίηση και την αναγνώριση του επαγγέλματος και τη δραστηριότητα της εμπορίας. Adigital είναι η μεγαλύτερη συνεργασία πολλαπλών τομέα της ψηφιακής οικονομίας. Σχέδιο μάρκετινγκ Κάνοντας ένα σχέδιο μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του πλοιάρχου είναι ένας βασικός παράγοντας, επειδή βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Επιπλέον, θα τους επιτρέψει να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση σε αυτό το εργαλείο διαχείρισης, το οποίο είναι θεμελιώδους σημασίας για τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας. Certificate in Διαφημίσεις Google ΕΑΕ παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα προγράμματα εξειδίκευσης δωρεάν. Το «Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Google Ads», με προσόντα από την ΕΑΕ και πιστοποίηση από την Google. Πιστοποιητικό της IBM SPSS ΕΑΕ παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα προγράμματα εξειδίκευσης δωρεάν. Το... [-]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ

OBS Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες May 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +2 περισσότερα

Με μεταπτυχιακό στο Marketing Έρευνας και Ανάλυσης OBS πελάτες θα μάθουν για την ανάπτυξη και διαχείριση των πληροφοριών? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ... [+]

Masters στην Έρευνα Μάρκετινγκ Στην κοινωνία της πληροφορίας στην οποία ζούμε, την ανάπτυξη και την ορθή χρήση της ποιότητας των πληροφοριών μπορεί να αντιπροσωπεύει το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να καταλάβουμε πώς μπορούν να επηρεάσουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μας στη λήψη αποφάσεων και την αγοραστική συμπεριφορά. Ο απώτερος στόχος της διαχείρισης και χρήσης των πληροφοριών που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το αξίωμα του συναντιούνται μάρκετινγκ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών και των καταναλωτών. Αυτό προϋποθέτει την πλήρη γνώση για τη συμπεριφορά τους, τα κίνητρά τους, τι είδους επιρροές είναι αντικείμενο, τις προτιμήσεις και αντιλήψεις. Με την Masters στο Marketing Έρευνα και Ανάλυση Πελατών OBS θα μάθουν πώς να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις πληροφορίες? έρευνα για να κατανοήσουν και να μάθουν να συναντηθούν. Μάθετε τις τεχνικές συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσδιορίσει τα τμήματα της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του Master in Marketing Έρευνα επίσης διεξάγεται διάφορα online συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις εμπειρίες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση των ερευνητικών έργων στο μάρκετινγκ και webinars με τους πωλητές εργαλείο στη βιομηχανία. Ευκαιρίες καριέρας Μερικές από τις επιλογές της σταδιοδρομίας σας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, είναι: Διευθυντής Ερευνών Διευθυντής των ιδεών των καταναλωτών διαχειριστή του έργου, λογαριασμό εκτελεστική αναλυτής της αγοράς σε επιχειρήσεις της έρευνας σχεδιασμός λογαριασμό σε διαφημιστικές εταιρείες στρατηγικού σχεδιασμού σε μεγάλες επιχειρήσεις διαχείριση της μάρκας σε μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση της κυκλοφορίας σε εταιρίες μέσων ενημέρωσης... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση της κυκλοφορίας και τη διαχείριση των επιχειρήσεων

EAE Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος April 2018 Ισπανία Βαρκελώνη Μαδρίτη +1 περισσότερα

Το Full Time Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ και εμπορική διαχείριση της ΠΑΕ Business School προσφέρει την εμπειρογνωμοσύνη και τις δεξιότητες διαχείρισης ... [+]

Master in και Sales Management Marketing

Η εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών βρίσκονται αντιμέτωποι με ολοένα και πιο απαιτητικούς καταναλωτές και νέα κανάλια διανομής. Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορίας ενεργοποιούν όλους τους παράγοντες της αγοράς, κυριαρχούν χρησιμεύει για να παράσχει ένα ανταγωνιστικό απάντηση σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και την τοπική ώρα.

Το Full Time Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ και εμπορική διαχείριση της ΠΑΕ Business School προσφέρει την και διαχειριστικών ικανοτήτων γνώσεις ώστε να αναπτύξουν τις πολιτικές μάρκετινγκ μπορούν να εμπνέονται από τα πιθανά σενάρια. ... [-]


Πλοίαρχος στο μάρκετινγκ πολυτελείας (geneva, ελβετία)

INSEEC Chambéry campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 17 μήνες October 2017 Ελβετία Γενεύη

Το διεθνές Master in Luxury Marketing έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους φοιτητές μια σταθερή και ακριβή κατανόηση του πολυτελούς κόσμου, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τους νέους κανόνες που συνδέονται στενά με την αντίληψη του νέου καταναλωτή, τις προκλήσεις για το λιανικό περιβάλλον καθώς και τις online υπηρεσίες και το CRM. [+]

Πλήρης κατανόηση της νέας δυναμικής που εφαρμόζεται στην πολυτέλεια Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου τα πολυτελή σύνορα αμφισβητούνται και θολώνουν, το πρόγραμμα αυτό θα δώσει μια πλήρη κατανόηση της νέας δυναμικής που εφαρμόζεται στη Luxury. Το διεθνές Master in Luxury Marketing έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους φοιτητές μια σταθερή και ακριβή κατανόηση του πολυτελούς κόσμου, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τους νέους κανόνες που συνδέονται στενά με την αντίληψη του νέου καταναλωτή, τις προκλήσεις για το λιανικό περιβάλλον καθώς και τις online υπηρεσίες και το CRM. Η ανάλυση θα εκτείνεται από την σκληρή πολυτέλεια σε υπηρεσίες, που κυμαίνονται από το ταξίδι σε τρόφιμα και ποτά. πρόγραμμα μαθημάτων Branding & Εικόνα Ξεκινώντας από τις βασικές τεχνικές μάρκετινγκ στην εξέλιξη των νέων στρατηγικών πολυτελείας, η κύρια έμφαση θα δοθεί στους νέους κανόνες που εφαρμόζονται στις επιχειρήσεις, την επικοινωνία, τη χρηματοδότηση και την ηγεσία. Η ανάπτυξη θα είναι από μια γενική επισκόπηση στην αγορά πολυτελείας για την ανακάλυψη της εξειδικευμένης και των ειδικών αναγκών της. Η ανάλυση θα εφαρμοστεί σε διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα πολυτελείας και στις στρατηγικές τους καθώς και στις διαφορετικές γεωγραφικές. Πολιτισμός και Δημιουργία Η εκμάθηση της ιστορίας της πολυτέλειας, του πολιτισμού και της τέχνης θα δώσει μια κατανόηση της προέλευσης των αισθητικών κωδίκων και των εικονογραφιών και πώς αυτά τα σημειωτικά και τα οπτικά στοιχεία εφαρμόζονται στον πολυτελές κόσμο. Θέματα όπως η στυλιστική ταυτότητα και οι τάσεις θα καλυφθούν για να κατανοήσουν πώς οι δημιουργικοί διευθυντές εγκρίνουν την κληρονομιά μιας εταιρείας και σχεδιάζουν νέες συλλογές κάθε εποχή. Ιδιαίτερη προσοχή θα... [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Macromedia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 εξάμηνα March 2018 Γερμανία Μόναχο Βερολίνο Περιφέρεια +1 περισσότερα

Brand Management διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, επικοινωνία μάρκετινγκ και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Θέλετε να καταλάβετε την πραγματική επιχειρηματική αξία των εμπορικών σημάτων; Οι διαρθρωτικές αλλαγές στη σημερινή του πληθυσμού και η ψηφιοποίηση της κοινωνίας μας απαιτούν νέες δεξιότητες διαχείρισης της μάρκας. Ψηφιακή μαρκάρισμα αποτελεί μια νέα βασική αρμοδιότητα για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Μάρκες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι μαθητές που ειδικεύεται στην διαχείριση της μάρκας να μάθουν για τα τρέχοντα θέματα της διαχείρισης της μάρκας και της ευαισθητοποίησης αύξηση της αλληλεξάρτησης των brands μέσα σε πολύπλοκες αρχιτεκτονικές μάρκα. Διαχείριση των εμπορικών σημάτων χωρίς να σκεφτόμαστε τις ψηφιακές πλατφόρμες είναι αδιανόητο σήμερα. Όχι μόνο κάνει το παραδοσιακό εμπορικό σήμα ηγεσία και τη διαχείριση πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να δοθεί στο ρόλο των social media πλατφόρμες και συν-δημιουργίας ιδιαίτερη προσοχή. Δημιουργικές και στρατηγικές δεξιότητες σχεδιασμού, καθώς και τη χρήση CROSSMEDIA όλων των καναλιών μέσα ενημέρωσης, οφείλουν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις μάρκες. Αυτή η περιοχή της εξειδίκευσης διδάσκει στους μαθητές πώς να συνδυάσει διαχείρισης με δημιουργικό σχεδιασμό και τους προετοιμάζει για ηγετικούς ρόλους και τα καθήκοντα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος, της επικοινωνίας μάρκετινγκ, και τις λειτουργίες του σχεδιασμού. Τα οφέλη από την επιλογή Πανεπιστήμιο Macromedia Κορυφαία θέση στην CHE Ranking 2014/15 Μικρές τάξεις με την εντατική ατομική εποπτεία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη, εγκεκριμένα από το κράτος πτυχία, διαπιστευμένο από FIBAA Πανεπιστημιουπόλεις στο Βερολίνο και Μόναχο: δύο από τα Top 5 "πιο προσιτή πόλεις για φοιτητές 2015" σε όλο τον κόσμο Αυθεντικό, έργα πρακτική προσανατολισμένη με πάνω από 500 γνωστές εταιρίες Με... [-]

Master στο μάρκετινγκ Διαδικτύου και της ψηφιακής στρατηγικής

Escuela de Negocios y Dirección
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Στρατηγικής Δάσκαλος Διαδίκτυο επιδιώκει να παρέχει στους φοιτητές με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να αναπτύξουν μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό περιβάλλον. [+]

MASTERS για τη διαχείριση του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων 2.0 Η ψηφιακή οικονομία είναι ένας παράγοντας, συνεχή αλλαγή και την καινοτομία. Συνεχώς νέα περιβάλλοντα, νέες τεχνολογικές λύσεις, νέα επιχειρηματικά μοντέλα, νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες εμφανίζονται. Σε αυτήν την περίπτωση, ο ορισμός των εταιρικών στρατηγικών και εμπορίας τοποθετούνται ως κλειδί για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Ο τομέας των μέσων επικοινωνίας που παρέχουν οι τεχνολογίες και το Διαδίκτυο, η τρέχουσα τρόπους επικοινωνίας με τον πελάτη, την πώληση μέσω ψηφιακών μέσων, ... Είναι μέρος των βασικών ικανοτήτων πρέπει να κυριαρχήσει μια επαγγελματική ΧΧΙ αιώνα. Ο Δάσκαλος Internet Marketing και Ψηφιακής Στρατηγικής επιδιώκει να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να αναπτύξουν μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό περιβάλλον. Digital Σχέδιο Μάρκετινγκ Δομή ενός ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ. Καθορισμός των στόχων και το κοινό-στόχο. ενέργειες προγραμματισμού. Καθορισμός KPI. Μετρήσεις. Ανάλυση Κερδοφορίας (ROI). Έχω Digital Advertising: Search Engine Optimization - SEO Λειτουργία των μηχανών αναζήτησης. Στόχοι της ιστοσελίδας μας. Το σχεδιασμό μιας εκστρατείας SEO. Παράγοντες τοποθέτηση SEO Προϋπολογισμού. Ανάλυση μιας εκστρατείας SEO. Ψηφιακή ΙΙ Διαφήμιση: Search Engine Marketing - SEM SEM. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. βασικά. Google Adwords I. Google Adwords II. Διαφήμιση Digital III Προγραμματισμό και την προμήθεια των ψηφιακών μέσων. Inbound μάρκετινγκ. Διαφήμιση για τα κοινωνικά δίκτυα. E-mail marketing. Μάρκετινγκ θυγατρικών. Εμφάνιση και εμπλουτισμένο διαφήμιση. προγραμματική διαφήμιση. Επαναστόχευση. Mobile marketing. μάρκετινγκ περιεχόμενο. Gamification και advergaming Landingpages δημιουργία και βελτιστοποίηση. Ανάλυση της εκστρατείας και ανάλυση κερδοφορίας. Διαχείριση Πελατών μάρκετινγκ σχέσεων. εμπειρίας του πελάτη. Διοίκηση και Στρατηγική Κοινωνική Δικτύωση Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube.... [-]

μάστερ (MA) επικοινωνιακού σχεδιασμού

Ravensbourne
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια August 2017 Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο +1 περισσότερα

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες επικοινωνίας [+]

MA Communication Design

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά τις δεξιότητες σε στρατηγική επιχειρηματική σκέψη, την έρευνα αγοράς, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων και την τεχνολογία για να προσφέρει καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας.

Η οδός Ravensbourne MA Communication Design διερευνά την προηγμένη πρακτική στο σύγχρονο επικοινωνιακό σχεδιασμό, από την οπτική ταυτότητα, των εκδόσεων και του σχεδιασμού του συντάκτη του, με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και την κοινωνική δέσμευση.... [-]


Δάσκαλος αγορές Spécialisé® μηχανικός στη βιομηχανία

University of Technology Troyes - UTT
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση September 2017 Γαλλία Troyes

Αυτό το Master Αγορά Spécialisé® πληροί τις απαιτήσεις των βιομηχανικών επιχειρήσεων σε εξελιγμένη διαδικασία. Ο ρόλος του βιομηχανικού αγοραστή στη συνέχεια να παίρνει μια πιο στρατηγική διάσταση και εγκάρσια από την απλή διαπραγμάτευση για τη μείωση του κόστους. [+]

ΜΑΘΕΤΕ να συμβιβάζεται ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ PERFORMANCE Με ισχυρές δεξιότητες στην στρατηγική αγορών και διαπραγμάτευσης,βιομηχανικές αγορές μηχανικός δημιουργεί μια ροή των πόρων, αγαθών και υπηρεσιών, προσαρμοσμένο στην στρατηγική και την ανάπτυξη της εταιρείας. παρέχει τις τεχνικές επιλογές του προϊόντος, την αποτελεσματική στιγμή της αγοράς, και της διαπραγμάτευσης ενώ έχει ένα καλύτερη κατανόηση της αλυσίδας εφοδιασμού και μια διαδικασίαυπεύθυνοι αγορών. Αυτό το Master Αγορά Spécialisé® πληροί τις απαιτήσεις του βιομηχανικές επιχειρήσεις στην πολύπλοκη διαδικασία. Ο ρόλος τουβιομηχανική αγοραστή παίρνει μια πιο στρατηγική διάσταση και εγκάρσια από την απλή διαπραγμάτευση για τη μείωση του κόστους. αυτό Bac +6 κατάρτισης είναι διαπιστευμένο από τη Διάσκεψη des Grandes Ecoles (CGE) και προορίζεται για τους μηχανικούς, τους κατόχους Bac 5 και εργαζόμενους που επιθυμούν να αποκτήσουν ισχυρές δεξιότητες στις στρατηγικές προμηθειών και διαπραγμάτευσης σε αυτόν τον ταχέως εξελισσόμενο τομέα. Μας εμπιστεύονται ... "Valeo είναι εταίρος του UTT και να έχουν, μέχρι σήμερα, 19 αποφοίτων πανεπιστημίου στην Valeo στη Γαλλία και στο εξωτερικό. (...) Απολαύσαμε επίσης το κόμμα πήρε για να σχεδιάσει τον τομέα αυτό, με την ενσωμάτωση των βασικών διαστάσεων στη λειτουργία προμηθειών του αύριο, όπως η ολοκληρωμένη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, την ηθική και την κοινωνική ευθύνη. Οι αλλαγές αυτές συνάδουν πλήρως με τις ανάγκες των επιχειρήσεων, ... " "Η λειτουργία αγοράς εξακολουθεί να είναι το επίκεντρο της στρατηγικής των μεγάλων εταιρειών. (...) Η ικανότητα της αγοραστικής καινοτομούν και να οδηγήσει τα μεγάλα έργα είναι ίσως ό, τι καλύτερο χαρακτηρίζει ως εκ τούτου, τη λειτουργία του. Η επιθυμία και η φιλοδοξία, όπως... [-]

Πλοίαρχος της παγκόσμιας διαχείρισης & Master του παγκόσμιου μάρκετινγκ

Victoria Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2018 Νέα Ζηλανδία Wellington

Κάντε το επόμενο βήμα και αποκτήστε τα προσόντα για να ικανοποιήσετε τη ζήτηση για αποφοίτους διαχείρισης και μάρκετινγκ που έχουν τις δεξιότητες για να αγκυροβολήσουν επιχειρηματικές στρατηγικές σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Κάντε το επόμενο βήμα και αποκτήστε τα προσόντα για να ικανοποιήσετε τη ζήτηση για αποφοίτους διαχείρισης και μάρκετινγκ που έχουν τις δεξιότητες για να αγκυροβολήσουν επιχειρηματικές στρατηγικές σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. ΜΑΣΤΕΡ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΣΤΕΡ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ Αποκτήστε τους Δασκάλους σας σε 12 μήνες. Δύο νέα μεταπτυχιακά προγράμματα από το Victoria Business School για πτυχιούχους οποιουδήποτε πτυχίου. Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε ενδιαφέρον για σπουδές στο Τρίμηνο 3 2017, επικοινωνήστε μαζί μας. [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διαχείριση

Universidade de Évora
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2017 Πορτογαλία Évora

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? αναπτύξει την ικανότητα συλλογισμού. [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? την ανάπτυξη της ικανότητας επιχείρημα? Την προώθηση της δημιουργίας της αυτοαπασχόλησης? τόνωση της διεπιστημονικής σκέψης? ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας ικανότητα? ανάπτυξη της ικανότητας για την εφαρμογή και χρήση της στήριξης για τη διαχείριση των ΤΠΕ? αναπτύξουν δεξιότητες στην αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομη λειτουργία εκμάθησης. Diponíveisl έχει τους εξής τομείς εξειδίκευσης (κάθε χρόνο σημειώνονται αυτοί εργάζονται): Χρηματοοικονομικά, Μάρκετινγκ, Λογιστική, Οργάνωση και Πληροφοριακών Συστημάτων, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, της Γενικής Κυβέρνησης, Ανθρωπίνων Πόρων. Εξορμήσεις Επαγγελματίες Σκηνοθεσία Mid θέσεις, λειτουργίες διαχείρισης, επιχειρηματίες, Εξειδικευμένες Τεχνικού Συμβούλου Λειτουργίες, Δημόσιας λειτουργίες διαχείρισης, λαμβάνοντας ECTS για πρόσβαση OTOC. [-]

πλοίαρχο σε προχωρημένο μάρκετινγκ

University of Deusto: Deusto Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Ισπανία Μπιλμπάο

Αυτό το Master διδάσκεται στην ισπανική γλώσσα έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους διαχειριστές οι οποίοι θα αναλάβουν τις ευθύνες στον τομέα του μάρκετινγκ της προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες σε μια ακριβή όλο και πιο παγκόσμια και διασυνδεδεμένες αγορές. [+]

Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Σπουδές Μάρκετινγκ. Περιγραφή του προγράμματος Αυτό το Master έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους διαχειριστές οι οποίοι θα αναλάβουν τις ευθύνες στον τομέα της εμπορίας των προηγμένων γνώσεων και δεξιοτήτων σε μια ακριβή όλο και πιο παγκόσμια και διασυνδεδεμένες αγορές. Έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει επαγγελματίες σε θέση να τη χάραξη στρατηγικών σχέσεων με τους πελάτες και τους καταναλωτές, οι πολιτικές διανομής και επικοινωνίας, διαχείριση της μάρκας, υπό το φως των νέων προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρονται από τις προόδους στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων αγορών και χώρες? διαχειριστές οι οποίοι είναι σε θέση να προσδιορίσει και να προτείνει τα πλέον κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα σε κάθε περιβάλλον, το σχεδιασμό και την υλοποίηση βιώσιμων και υπεύθυνων στρατηγικών. Πτυχίο Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ Σύνθετη διδάσκεται πλανόδιο τρόπο μεταξύ της πανεπιστημιούπολης του Σαν Σεμπαστιάν και Μπιλμπάο: Φυσικά επόμενη έκδοση 2016/17: Campus Μπιλμπάο Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ή ισοδύναμο) ή άλλων κλάδων που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 12 ECTS στον τομέα του μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις, επικοινωνίες, στον τουρισμό, Δημοσιογραφία, Ψυχολογία ... Πρόγραμμα Α) Υποχρεωτικά μαθήματα: Σεπτεμβρίου και Ιανουαρίου Στρατηγικό Μάρκετινγκ Περιοχή Περιοχή Διαχείρισης Στρατηγική Μάρκα Σχέσεις Marketing Περιοχή B2B και Κανάλι Περιοχή Διαχείρισης Περιοχή Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Αειφορία και Διαχείριση Καινοτομίας σε ένα δικτυωμένο κόσμο Β) προαιρετικά μαθήματα: Φεβρουάριος με Σεπτέμβριο Ευκτικός θέματα Επιχειρηματική πρακτική Διατριβή Μάστερ Προϋποθέσεις Εισαγωγής Ακαδημαϊκές Απαιτήσεις Επίσημη πανεπιστημιακό πτυχίο (ή ισοδύναμο). Οι άνθρωποι που είναι στο τελευταίο έτος του κολεγίου... [-]