Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακό Δίπλωμα σε Τεχνική Πωλήσεων Ευρώπη

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Τεχνική Πωλήσεων Ευρώπη 2017/2018

Τεχνική Πωλήσεων

Ένας κύριος 's βαθμός είναι ένα μεταπτυχιακό ακαδημαϊκό πτυχίο. Κάποιος πρέπει να έχει ήδη ένα πτυχίο για να υποβάλουν αίτηση για ένα master 's πρόγραμμα. Οι περισσότεροι πλοίαρχος 's πρόγραμμα σπουδών θα απαιτούν από τους σπουδαστές να ολοκληρώσουν ένα master ' s διατριβή ή ερευνητική εργασία.

Merchandising αναφέρεται στην τέχνη του εμφάνιση και τη συσκευασία των προϊόντων, ώστε να πωλούν πιο αποτελεσματικά. Αυτό περιλαμβάνει έρευνα αγοράς, το σχεδιασμό και τη σωστή προώθηση. Στον κόσμο της μόδας, σχεδιαστές και οι λιανοπωλητές πρέπει να κατανοήσουν τι χρειάζονται οι αγορές-στόχους τους και πώς να το δώσει σε αυτούς.

Η Ευρώπη είναι, κατά συνθήκη, μία από τις ηπείρους του κόσμου 's επτά. Αποτελούμενο από το δυτικό πιο σημείο της Ευρασίας, η Ευρώπη χωρίζεται συνήθως από την Ασία από την καμπή χωρίζει των Ουραλίων και Καύκασο, τα Ουράλια ποταμό, της Κασπίας και της Μαύρης Θάλασσας, και οι πλωτές οδοί που συνδέουν τις Μαύρη Θάλασσα και το Αιγαίο.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερες Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Τεχνική Πωλήσεων Ευρώπη 2017/2018

Διαβάστε Περισσότερα

Master in Fashion Styling & Visual Merchandising

Domus Academy
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 12 μήνες January 2018 Ιταλία Μιλάνο

[+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Τεχνική Πωλήσεων Ευρώπη. Κατά την εξέταση των υποψηφίων για την εισαγωγή, ο Διευθυντής Admissions εξετάζει ολόκληρο το προφίλ του αιτούντος, συμπεριλαμβανομένων των ακαδημαϊκών τους αρχεία, εργασιακή εμπειρία (εάν υπάρχει), εξωσχολικές δραστηριότητες, αποτελέσματα δοκιμών, καθώς και τις συστάσεις. Ετοιμάστε Δικαιολογητικά Καλλιτεχνική ή / και επαγγελματική χαρτοφυλάκιο των έργων Αντίγραφο του διαβατηρίου Απόδειξη πληρωμής του τέλους αίτησης € 100 Υποβάλετε την αίτησή σας [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην οπτική Merchandising

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 10 μήνες February 2018 Ιταλία Μιλάνο

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαία καθηγητές επίπεδο στην τάξη, μία φορά τον μήνα. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Το πάθος είναι το καύσιμο που πρέπει να κάνουμε καλά, αντιμετωπίζουν ελαφρά τη καρδία τις πιο περίπλοκες καταστάσεις και έλλειψη χρόνου. Η δημιουργικότητα είναι quell'antenna που μας επιτρέπει να πάρετε μια στιγμή πριν από τους άλλους, συλλαμβάνοντας τις τάσεις και την εξέλιξη της γεύσης. Πάθος και τη δημιουργικότητα προκύπτουν από τις πηγές του στυλ και οπτικό σχεδιασμό. Χωρίς αυτούς, όλα γίνονται πολύ πιο δύσκολη, καθώς όπως αναμενόταν. [+]

Δέκα έκτακτη μήνες. Δέκα κορυφαία καθηγητές επίπεδο στην τάξη, μία φορά τον μήνα. Δέκα μοναδικές ευκαιρίες για να μάθουν άμεσα από τους πρωταγωνιστές. Δάσκαλος Raffles Μιλάνο. Τέλος κάποιος έχει σκεφτεί. Γιατί; Το πάθος είναι το καύσιμο που πρέπει να κάνουμε καλά, αντιμετωπίζουν ελαφρά τη καρδία τις πιο περίπλοκες καταστάσεις και έλλειψη χρόνου. Η δημιουργικότητα είναι quell'antenna που μας επιτρέπει να πάρετε μια στιγμή πριν από τους άλλους, συλλαμβάνοντας τις τάσεις και την εξέλιξη της γεύσης. Πάθος και τη δημιουργικότητα προκύπτουν από τις πηγές του στυλ και οπτικό σχεδιασμό. Χωρίς αυτούς, όλα γίνονται πολύ πιο δύσκολη, καθώς όπως αναμενόταν. επαγγελματικές ευκαιρίες Προκαλώντας τον ανταγωνισμό με τις δικές τους ιδέες. Δημιουργήστε το δικό σας brand. Στοίχημα για τον εαυτό τους και να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Εγκαταλείψτε τους φόβους. Έχοντας όραμα για όλα τα λειτουργικά τμήματα της εταιρείας και να γίνουν ηγέτες άκουσαν και ικανό. Στη βάση του Master είναι η επιθυμία για τη δημιουργία των παραγόντων της αγοράς αύριο, με την ικανότητα να κατανοούν, να κάνει και να αποφασίσει. Παράλληλα, ο Δάσκαλος αποτελούν οι πολλοί επαγγελματίες της βιομηχανίας της μόδας, της πολυτέλειας και του σχεδιασμού, της οποίας οι ιταλικές και διεθνείς εταιρείες αναζητούν διαρκώς. Ποιος είναι Το Master είναι ανοικτή σε όλους όσους μπορούν να καθορίσουν οραματιστής ανθρώπους, ανοικτή για το νέο και τη γλώσσα των συναισθημάτων στις διάφορες περιοχές παρέμβασης στον τομέα της εικόνας και της μόδας, και οι οποίοι ενδιαφέρονται για μια δημιουργική κατεύθυνση καριέρα. Συγκεκριμένα, χαιρετίζουμε φοιτητές οι οποίοι έχουν αναπτύξει μια ιδιαίτερη ευαισθησία στα υλικά και... [-]

πλοίαρχος της μόδας Merchandising &

Formasup Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Γαλλία Bordeaux

Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». [+]

Κορυφαία Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά σε Τεχνική Πωλήσεων Ευρώπη. Δάσκαλος DMOE, Major Merchandising: Fashion & Design είναι πιστοποιημένο ως Επίπεδο Ι, αναγνωρισμένο από το κράτος και είναι νηολογημένα στην RNCP κάτω από το C3 Ινστιτούτο της αρχής υπό τον τίτλο «Επιχειρησιακός Διευθυντής Εταιρικής Leader». Επιτρέπει να αποκτήσουν όλα τα θεμελιώδη επιχειρησιακά υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας. Δύο χρόνια να επαγγελματισμό τον ηγέτη των επιχειρήσεων, να μάθουν να αναπτύξουν στρατηγικές, κυριαρχήσει το μέλλον της εταιρείας με τη δημιουργία ή την αποτελεσματική προετοιμασία μετάδοσης. Ο ηγέτης του Enterprise Manager Επιχειρησιακού εξασφαλίζει τη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας και των δραστηριοτήτων, προϊόντων και υπηρεσιών της. Ορίζει τις στρατηγικές κατευθύνσεις. εκπαιδευτικό περιεχόμενο CORE DMOE Γενική ανάπτυξη της επιχείρησης στρατηγική τοποθέτηση Οικονομική και χρηματοοικονομική διαχείριση Déloppement εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική Εποπτεία και τη διαχείριση MAJOR - Merchandising: Fashion & Design * Ιστορία & Πολιτισμός Merchandising στρατηγική merchandising επιχειρησιακή merchandising E-Merchandising εργαλεία επικοινωνίας τεχνική & επαγγελματική αγγλικά Καριέρα Μονοπάτια Visual Merchandiser - Πολυτελή Store Manager - Brand Manager - Marketing Repsonsable Brand Manager - Σύμβουλος - Επιχειρηματίας θυγατρική Branch, το σύμπαν ή την υπηρεσία. ιδιότητα του φοιτητή ή εναλλακτικά ιδιότητα του φοιτητή σε εναλλασσόμενες ρυθμό 8 έως 12 μηνών οικοτροφείο / ικανοποίηση κατάσταση εναλλασσόμενο 1 εβδομάδα εκπαίδευση / 3 εβδομάδες σε μια εταιρεία να πληρώσει το 80% έως 100% του SMIC ΕΤΗΣΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ της σχολικής εκπαίδευσης τέλος εγγραφής: € 850 Δίδακτρα: € 5.250 δυνατόν διακανονισμό τοις μετρητοίς (-5%), σε 2 (3%) ή 7 φορές. [-]

Master στη σχεδίαση των εμπορικών χώρων και Visual Merchandising

Bau Design College of Barcelona
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Εμπορικών χώρων είναι σήμερα το σκηνικό μιας κοινωνικής δραστηριότητας στην οποία ένα σημαντικό μέρος της οικονομίας στηρίζεται: την καταναλωτική κοινωνία. Τα προϊόντα που καταναλώνουμε ταξιδεύουν πολύ δρόμο πριν φτάσουν στα χέρια μας. [+]

Μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό των εμπορικών χώρων και Visual Merchandising Ο Μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό των εμπορικών χώρων και Visual Merchandising (60 ECTS) επιτυγχάνεται με τη συμπλήρωση δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, για 30 ECTS το καθένα. Αυτές οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών μπορεί να ολοκληρωθεί στο ίδιο ακαδημαϊκό έτος, ή σε διαφορετικά έτη. Όλα τα μεταπτυχιακά μαθήματα που αποτελούν μέρος του ένα μεταπτυχιακό μπορεί να ληφθεί ανεξάρτητα. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Εμπορικών χώρων είναι σήμερα το σκηνικό μιας κοινωνικής δραστηριότητας στην οποία ένα σημαντικό μέρος της οικονομίας στηρίζεται: την καταναλωτική κοινωνία. Τα προϊόντα που καταναλώνουμε ταξιδεύουν πολύ δρόμο πριν φτάσουν στα χέρια μας. Οι κατασκευαστές, οι διανομείς, οι επιχειρηματίες, οι διαδικασίες μάρκετινγκ, κλπ, εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία. Ωστόσο, ο χώρος στον οποίο τα καταναλωτικά προϊόντα που έφεραν μαζί είναι επίσης σημαντική περιοχή για την εταιρική εικόνα, και η ευθύνη γι 'αυτό ανήκει στο διακοσμητή που σχεδιάζει αυτή τη ρύθμιση. Οι σχεδιαστές των εσωτερικών χώρων δεν είναι πλέον θα πρέπει να περιορίσουν τις ανησυχίες τους για τις συνθήκες κατασκευής του χώρου και της τοποθεσίας, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους πόρους που έχουν επενδυθεί στις εγκαταστάσεις. Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και του καταναλωτή στο οποίο απευθύνεται, το επιχειρηματικό μοντέλο που προέρχεται από το ίδιο το εμπορικό χώρο, την εμπορία που χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση του προϊόντος και το σημείο πώλησης έχουν γίνει σημαντικές παράμετροι ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού που Αυτό το μεταπτυχιακό μάθημα ασχολείται με. Σε αντίθεση με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Visual Merchandising, σκοπός του οποίου είναι να... [-]