PCEO Προχωρημένοι Μαθηματικοί Μάστερ και Εκπαίδευση Καθηγητών (Ειδικότητα Μαθηματικών)
Universidad de Murcia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Murcia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 1.892 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* € 2810.92: διεθνείς φοιτητές. Τα δεδομένα που εμφανίζονται σε αυτή τη σελίδα δεν είναι επίσημα, αλλά μόνο ενδεικτικά. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του αντίστοιχου κέντρου.
Εισαγωγή
Αυτό το κοινό σχέδιο έχει σχεδιαστεί από το Universidad de Murcia για να μπορέσουν οι φοιτητές να αποκτήσουν και τα δύο πτυχία, να επιτύχουν εκπαίδευση στην i) έναρξη της έρευνας για να εισέλθουν αργότερα σε ένα διδακτορικό πρόγραμμα, ii) εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και iii) επαγγελματική ανάπτυξη.
Η απόκτηση των διπλωμάτων Master in Advanced Mathematics (MMA) και του μεταπτυχιακού διπλώματος στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών, ειδικότητα στα μαθηματικά (MFP) επιτυγχάνεται με την εγγραφή τουλάχιστον 52 πιστώσεων του MFP που αναφέρονται στο παράρτημα Ι των κανονισμών και 36 μονάδες του MMA, το οποίο θα αντιστοιχεί σε όλες τις υποχρεωτικές πιστώσεις μιας από τις πέντε ειδικότητες (δηλαδή οι 18 πιστώσεις του TFM και οι 18 πιστώσεις των θεμάτων της ειδικότητας) ή 18 πιστώσεις του TFM και 18 credits των θεμάτων, έτσι ώστε τουλάχιστον τα μαθήματα μιας ειδικότητας που χρησιμοποιούνται στον πρώτο πίνακα των αναγνωρίσεων στο Παράρτημα ΙΙ των κανονισμών να ψηφιστούν. Τα υπόλοιπα υποκείμενα κάθε πλοιάρχου αναγνωρίζονται αυτόματα σύμφωνα με τους πίνακες αναγνώρισης που περιλαμβάνονται στο παράρτημα II. Οι φοιτητές που επιλέγουν τη δεύτερη εναλλακτική σε MMA, δηλαδή 18 πιστώσεις από το TFM και 18 πιστώσεις από διαφορετικά μαθήματα, πρέπει να εγγράψουν τουλάχιστον 18 μονάδες που δεν περιλαμβάνουν Αλγεβρική Γεωμετρία, Εφαρμοσμένη Μαθηματική Ανάλυση (II), Γεωμετρική Ανάλυση , Τοποθεσία, διανομή και μεταφορά και Bayesian Statistics, καθώς αυτά είναι τα θέματα που αναγνωρίζονται από το MFP (βλ. Δεύτερο πίνακα του παραρτήματος ΙΙ, τμήμα "Καμία ειδικότητα").
Αν και αυτή η κοινή διαδρομή έχει σχεδιαστεί για να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, οι μαθητές δεν υποχρεούνται να εγγραφούν από 36 ΜΜΑ πιστώσεις σε ένα μόνο μάθημα. Ωστόσο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απόκτηση του MFP στο τέλος του μαθήματος, πρέπει να εγγραφούν τουλάχιστον τα θέματα που είναι απαραίτητα για την αναγνώριση των 8 πιστώσεων του MFP που δεν έχουν ολοκληρωθεί, όπως περιγράφεται στην προηγούμενη παράγραφο.
Ομοίως, οποιοσδήποτε φοιτητής που έχει αποκτήσει το MFP σε ένα προηγούμενο μάθημα μπορεί να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα του συνδυασμένου πτυχίου, αν και γι 'αυτό θα πρέπει να ζητήσει την αντίστοιχη αναγνώριση πιστώσεων από την Ακαδημαϊκή Επιτροπή του MMA και να την χορηγήσει.
Οι σπουδαστές που υποβάλλουν αίτηση υποτροφίας στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού για να πληρώσουν για τις σπουδές του πλοίαρχου πρέπει να λάβουν υπόψη ότι είναι δυνατό να υποβάλουν αίτηση για το ανώτατο ποσό μόνο αν είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον 60 μονάδες ενός μεταπτυχιακού τίτλου. Επομένως, ακόμη και αν μελετήσουν ταυτόχρονα, θα πρέπει να εγγραφούν στο πλήρες MFP.
Αρχείο του πλοιάρχου
Διδακτικό Κέντρο: | Εκπαιδευτική Σχολή και Σχολή Μαθηματικών |
Είδος διδασκαλίας: | Πρόσωπο με πρόσωπο |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Διάρκεια: | 1,5 έτη |
ECTS μονάδες: | 88 |
Τίτλος: | Πτυχίο Οικονομικών |
Υποτροφίες, επιχορηγήσεις και κινητικότητα: | Εθνική / Διεθνής |
Τιμή ανά πίστωση: |
|
Αιτιολόγηση
Περιγραφή του μεταπτυχιακού διπλώματος στα προχωρημένα μαθηματικά
Η ελκυστικότητα του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μπορεί να δικαιολογηθεί από την πολυπλοκότητα των χρηματοπιστωτικών αγορών, την αυξανόμενη σημασία των πιστωτικών αγορών, τις συνεχείς διαδικασίες καινοτομίας στα χρηματοπιστωτικά προϊόντα, παράγοντες που μεταξύ άλλων υπογραμμίζουν τη σημασία της στέρεης κατάρτισης σε οικονομικά θέματα.
Περιγραφή του πανεπιστημιακού μεταπτυχιακού διπλώματος στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών
Η άμεση αναφορά στον προτεινόμενο τίτλο είναι η αρχική κατάρτιση που διδάσκει το Universidad de Murcia με σκοπό την έκδοση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Ικανότητας (στο εξής "ΚΓΠ") για περισσότερα από 35 χρόνια. Το ισχύον νομικό πλαίσιο ανέθεσε στο Ινστιτούτο Επιστημών της Παιδείας (εφεξής ICE) να ενσωματώσει σε κάθε πανεπιστήμιο την παιδαγωγική και διδακτική εκπαίδευση των φοιτητών (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, πτυχιούχοι, τεχνικοί αρχιτέκτονες, τεχνικοί μηχανικοί και απόφοιτοι που κατέχουν πτυχίο ) που επιδίωκαν να αφιερωθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και καθιέρωσαν την ολοκλήρωση των δύο κύκλων της ΚΓΠ ως βασική προϋπόθεση για να είναι επιλέξιμες για εισαγωγή στα διδακτικά όργανα του προαναφερθέντος επιπέδου, με εξαίρεση τα πτυχία που περιελάμβαναν ισοδύναμη κατάρτιση, καθώς και άλλα περιπτώσεις που εξαιρούνται από το νόμο.
Δεν πρέπει να λησμονούμε όμως ότι μια άλλη αναφορά αμέσως πριν από αυτό που αναφέρθηκε είναι η σειρά μαθημάτων αρχικής κατάρτισης των διδασκόντων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (FIPES) που δίδασκε από τη σχολή διδασκαλίας των μέσων σχολείων (αντιπροσωπεία της Μούρθια) και του οποίου το σχέδιο σπουδών ήταν διαρθρωμένη σε τρία τμήματα: εκπαιδευτικές υποθέσεις, ειδικές διδακτικές και πρακτικές. Τα παλαιότερα αρχεία (σύμφωνα με τα αρχεία της ICE του Universidad de Murcia ) χρονολογούνται από το ακαδημαϊκό έτος 1963/1964. Ωστόσο, το διάταγμα 1678/1969, της 24ης Ιουλίου, για τη δημιουργία των Ινστιτούτων Εκπαιδευτικών Επιστημών (BOE αριθ. 195 της 8/15/1969), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού στα κρατικά πανεπιστήμια των ICEs, αναθέτοντάς τους σε άλλες αποστολές που εκτελούσε η Σχολή Εκπαίδευσης Καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης, η οποία αργότερα θα σβύστηκε.
ικανότητες
Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στα προχωρημένα μαθηματικά
Βασικές ικανότητες
- Η γνώση και η κατανόηση που παρέχουν μια βάση ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.
- Ότι οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και την ικανότητά τους για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα εντός ευρύτερων (ή διεπιστημονική) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα των σπουδών τους.
- Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνουν τη γνώση και να χειριστεί την πολυπλοκότητα, και να διατυπώσει κρίσεις με βάση τις πληροφορίες που ήταν ελλιπή ή περιορισμένη, περιλαμβάνει σκέψεις σχετικά με την κοινωνική και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
- Ότι οι σπουδαστές γνωρίζουν πώς να γνωστοποιούν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν με σαφή και αναμφισβήτητο τρόπο σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
- Ότι οι μαθητές έχουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτονόητο ή αυτόνομο.
Γενικές δεξιότητες
- Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις μαθηματικές τεχνικές σε διάφορες επαγγελματικές δραστηριότητες.
- Να είναι σε θέση να εφαρμόσει μαθηματικές τεχνικές στην ανάπτυξη των έργων R + D + i.
- Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις τεχνικές μαθηματικής έρευνας σε διάφορους τομείς, τόσο θεμελιώδη όσο και εφαρμοσμένα μαθηματικά.
- Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή ελάχιστα γνωστά περιβάλλοντα τόσο στα μαθηματικά όσο και σε γενικότερα ή πολυεπιστημονικά πλαίσια που σχετίζονται με την ειδικότητά τους. (Meces / BOE (a)).
- Να είναι σε θέση να ενσωματώσει τη γνώση και να αντιμετωπίσει την πολυπλοκότητα της διατύπωσης κρίσεων και εικασιών από ελλιπείς ή περιορισμένες πληροφορίες στην εφαρμογή μαθηματικών τεχνικών και γνώσεων. (Meces / BOE (b)).
- Μάθετε πώς να γνωστοποιείτε τα συμπεράσματα και τις τελευταίες γνώσεις και τους λόγους που τους υποστηρίζουν με σαφή και αναμφισβήτητο τρόπο σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό. (Meces / BOE (c))
- Διαθέτει μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις μελλοντικές σπουδές με αυτόνομο ή αυτόνομο τρόπο. (Meces / BOE (d))
- Να είναι σε θέση να εργάζονται σε ομάδες και σε διεπιστημονικές ομάδες.
Ειδικές δεξιότητες
- Διαθέτει θεωρητική και πρακτική γνώση μιας περιοχής γνώσης των μαθηματικών για να έχει πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές και να ολοκληρώσει μια διδακτορική διατριβή.
- Να είστε σε θέση να διαβάσετε κριτική σε εξειδικευμένα ή ερευνητικά έγγραφα και να ενσωματώσετε τα αποτελέσματα στην εργασία σας.
- Να είναι σε θέση να αφηρηθούν και να αναλύσουν πληροφορίες σχετικά με διάφορες διαδικασίες, και να πραγματοποιήσουν λογική συλλογιστική και να εντοπίσουν λάθη.
- Να είναι σε θέση να μεταφέρει τα μαθηματικά αποτελέσματα σε άλλους κλάδους και δραστηριότητες.
- Να είναι σε θέση να μοντελοποιήσει μαθηματικά πραγματικά ή θεωρητικά προβλήματα.
- Μάθετε τεχνικές ανάλυσης και να είστε σε θέση να σχεδιάσετε διαδικασίες επίλυσης για τα υπό μελέτη μαθηματικά μοντέλα.
- Διαχειριστείτε εργαλεία ηλεκτρονικών υπολογιστών που βοηθούν στην επίλυση των προβλημάτων που εξετάζονται.
Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών
Στο Δ.Σ. 1393/2007, της 29ης Οκτωβρίου, που ορίζει την οργάνωση της επίσημης πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (BOE της 30ης Οκτωβρίου 2007), αναφέρεται στο Παράρτημα Ι, τμήμα 3.3, οι βασικές ικανότητες των μεταπτυχιακών σπουδών.
ΔΙΑΤΑΞΗ ECI / 3858/2007, της 27ης Δεκεμβρίου, η οποία καθορίζει τις απαιτήσεις για την επαλήθευση των επίσημων πανεπιστημιακών τίτλων που επιτρέπουν τα επαγγέλματα του Καθηγητή Υποχρεωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Απολυτηρίου, Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διδασκαλίας Γλώσσες. (BOE 29 Δεκεμβρίου 2007), περιλαμβάνει στο Τμήμα 3 τις δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουν οι σπουδαστές.
Όσον αφορά τις συγκεκριμένες ικανότητες της Γενικής Ενότητας σε σχέση με τα αντίστοιχα Θέματα, προτείνεται η εξής:
Θέμα Μάθηση και ανάπτυξη της προσωπικότητας.
- Γνωρίστε τα χαρακτηριστικά των μαθητών, τα κοινωνικά τους πλαίσια και τα κίνητρα.
- Κατανοήστε την εξέλιξη της προσωπικότητας αυτών των φοιτητών και τις πιθανές δυσλειτουργίες που επηρεάζουν τη μάθηση.
- Ανάπτυξη προτάσεων βασισμένων στην απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και πνευματικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.
- Προσδιορίστε και σχεδιάστε την επίλυση των εκπαιδευτικών καταστάσεων που επηρεάζουν τους μαθητές με διαφορετικές ικανότητες και ρυθμούς μάθησης.
Θέμα Διαδικασίες και εκπαιδευτικά πλαίσια
- Να γνωρίζετε τις διαδικασίες αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας στην τάξη και στο κέντρο, να αντιμετωπίζετε και να επιλύετε πιθανά προβλήματα.
- Γνωρίστε την ιστορική εξέλιξη του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα μας.
- Να γνωρίζει και να εφαρμόζει στρατηγικές πληροφόρησης και πόρων, διδασκαλία και ακαδημαϊκό και επαγγελματικό προσανατολισμό.
- Προώθηση δράσεων συναισθηματικής εκπαίδευσης, αξιών και κατάρτισης των πολιτών.
- Συμμετέχουν στον ορισμό του εκπαιδευτικού προγράμματος και στις γενικές δραστηριότητες του κέντρου σύμφωνα με κριτήρια βελτίωσης της ποιότητας, προσοχή στην ποικιλομορφία, πρόληψη των μαθησιακών προβλημάτων και συνύπαρξη.
Κοινωνία, οικογένεια και εκπαίδευση
- Συνδέει την εκπαίδευση με το περιβάλλον και κατανοεί τον εκπαιδευτικό ρόλο της οικογένειας και της κοινότητας τόσο στην απόκτηση δεξιοτήτων και μάθησης όσο και στην εκπαίδευση όσον αφορά τα δικαιώματα και τις ελευθερίες, στα ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες μεταξύ ανδρών και γυναικών καθώς και στην ίση μεταχείριση και τη μη διάκριση των ατόμων με αναπηρία.
- Γνωρίστε την ιστορική εξέλιξη της οικογένειας, τους διαφορετικούς τύπους της και την επίπτωση του οικογενειακού πλαισίου στην εκπαίδευση.
- Αποκτήστε κοινωνικές δεξιότητες στη σχέση και τον οικογενειακό προσανατολισμό.
Αρμοδιότητες της συγκεκριμένης Ενότητας στα διάφορα θέματα:
Αντικείμενο Συμπληρώματα για πειθαρχική εκπαίδευση
- Γνωρίστε τη μορφωτική και πολιτισμική αξία των θεμάτων που αντιστοιχούν στην εξειδίκευση.
- Γνωρίστε τα περιεχόμενα που μελετήθηκαν στις αντίστοιχες διδασκαλίες.
- Γνωρίστε την ιστορία και τις πρόσφατες εξελίξεις των θεμάτων και τις προοπτικές τους, για να μεταδώσετε ένα δυναμικό όραμα για αυτά.
- Γνωρίστε τα περιβάλλοντα και τις καταστάσεις στις οποίες χρησιμοποιούνται ή εφαρμόζονται τα διάφορα περιεχόμενα του προγράμματος σπουδών.
Για την επαγγελματική ειδικότητα επιπλέον:
- Γνωρίστε την εξέλιξη του κόσμου της εργασίας, την αλληλεπίδραση μεταξύ της κοινωνίας και της εργασίας και της ποιότητας ζωής, καθώς και την ανάγκη να αποκτήσετε επαρκή κατάρτιση για να προσαρμοστεί στις αλλαγές και μετασχηματισμούς που απαιτούν τα επαγγέλματα.
Για την ειδικότητα του Εκπαιδευτικού Προσανατολισμού επίσης:
- Να γνωρίζουν τις διαδικασίες και τους πόρους για την πρόληψη των προβλημάτων μάθησης και συνύπαρξης, την αξιολόγηση και τις διαδικασίες ακαδημαϊκού και επαγγελματικού προσανατολισμού.
Θέμα Μάθηση και διδασκαλία των αντίστοιχων θεμάτων
- Γνωρίστε τις θεωρητικές και πρακτικές εξελίξεις της διδασκαλίας και μάθησης των αντίστοιχων θεμάτων.
- Μετασχηματισμός προγραμμάτων σπουδών σε προγράμματα εργασίας και δραστηριότητας.
- Αποκτήστε κριτήρια επιλογής και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού.
- Προωθήστε ένα κλίμα που διευκολύνει τη μάθηση και εκτιμά τις συνεισφορές των μαθητών.
- Ενσωμάτωση της κατάρτισης στην οπτικοακουστική επικοινωνία και την επικοινωνία πολυμέσων στη διαδικασία διδασκαλίας-εκμάθησης
- Να γνωρίζουν τις στρατηγικές και τις τεχνικές αξιολόγησης και να κατανοούν την αξιολόγηση ως μέσο ρύθμισης και ενθάρρυνσης της προσπάθειας.
Θέμα Διδασκαλία της καινοτομίας και της εκκίνησης στην εκπαιδευτική έρευνα
- Γνωρίστε και εφαρμόστε καινοτόμες προτάσεις διδασκαλίας στον τομέα της εξειδίκευσης.
- Αναλύστε κριτικά τις επιδόσεις της διδασκαλίας, τις ορθές πρακτικές και την καθοδήγηση χρησιμοποιώντας δείκτες ποιότητας.
- Προσδιορίστε τα προβλήματα που σχετίζονται με τη διδασκαλία και τη μάθηση των θεμάτων της εξειδίκευσης και προτείνετε εναλλακτικές λύσεις και λύσεις.
- Να γνωρίζει και να εφαρμόζει βασικές εκπαιδευτικές μεθόδους και μεθόδους έρευνας και αξιολόγησης και να είναι σε θέση να σχεδιάζει και να αναπτύσσει έργα έρευνας, καινοτομίας και αξιολόγησης.
Αρμοδιότητες της Μονάδας Πρακτικής και της Διδακτορικής Διατριβής
- Αποκτήστε εμπειρία στον προγραμματισμό, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των θεμάτων που αντιστοιχούν στην εξειδίκευση.
- Επιβεβαιώστε καλή γνώση της προφορικής και γραπτής έκφρασης στη διδακτική πρακτική.
- Μάθετε τις κοινωνικές δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται για την προώθηση ενός κλίματος που διευκολύνει τη μάθηση και τη συνύπαρξη.
- Συμμετέχετε σε προτάσεις βελτίωσης στους διάφορους τομείς δράσης που βασίζονται στον προβληματισμό που βασίζεται στην πρακτική.
- Γνωρίστε την πραγματικότητα του εκπαιδευτικού κέντρου και συμμετέχετε στα αντίστοιχα Τμήματα.
Για την επαγγελματική ειδικότητα επιπλέον:
- Γνωρίστε την τυπολογία που αντιστοιχεί στους παραγωγικούς τομείς.
- Κατανοήστε τα πιο κοινά οργανωτικά συστήματα για τις εταιρείες.
Για την ειδικότητα του Εκπαιδευτικού Προσανατολισμού επίσης:
- Άσκηση στην ψυχοπαιδαγωγική αξιολόγηση.
- Συμβουλευτείτε τους επαγγελματίες της εκπαίδευσης, τους φοιτητές και τις οικογένειες.
προφίλ Πτυχιούχος
Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στα προχωρημένα μαθηματικά
Πιστοποιημένος μαθηματικός για ενσωμάτωση σε ένα διδακτορικό πρόγραμμα ικανό να θέτει και να επιλύει ερευνητικά προβλήματα στα μαθηματικά και τις στατιστικές.
Οι απόφοιτοι θα εκπαιδευτούν για δραστηριότητες έρευνας, ανάπτυξης και καινοτομίας και θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων που απαιτούν προηγμένες γνώσεις των μαθηματικών και των στατιστικών.
Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών
Άτομα που εκπαιδεύονται για την ανάπτυξη του επαγγέλματος του Δασκάλου της υποχρεωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Απολυτηρίου, της Επαγγελματικής Κατάρτισης και της Διδασκαλίας Γλωσσών στην ειδικότητα που μελετάται.