Rhodes Business School
Εισαγωγή
Καλώς ήλθατε στο Πανεπιστήμιο της Ρόδου , που ιδρύθηκε το 1904, το Πανεπιστήμιο έχει μια καθιερωμένη φήμη για την ακαδημαϊκή αριστεία .
Rhodes Business School (η οποία άλλαξε το όνομά της από το Business School Investec της Ρόδου το 2011) ιδρύθηκε το 2000 με χρηματοδότηση από την Investec Ltd. Ο πρώτος της διευθυντής, καθηγητής Gavin Staude, υπηρέτησε από το 2000 έως το 2009, όταν συνταξιοδοτήθηκε και διαδέχθηκε τον Associate Καθηγητής Owen Skae το 2010. Οι πρώτοι φοιτητές MBA εγγράφηκαν το 2001, με την πρώτη αποφοίτησή τους το 2004. Το πρόγραμμα MBA ήταν διαπιστευμένο από το Συμβούλιο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Νότιας Αφρικής (CHE) το 2004.
Έλαβε την AMBA διαπίστευση το 2014. Η Rhodes Business School ήταν η πρώτη σχολή επιχειρήσεων στην Αφρική για να ενσωματώσει επίσημα τη διαχείριση περιβάλλοντος στο πρόγραμμα MBA της το 2005, με μια ευρύτερη επανατοποθέτηση το 2008 υπό την ουσία της «ηγεσία για την αειφορία».
Σε συμφωνία με όλα τα σχολεία επιχειρήσεων στη Νότια Αφρική, πέρασε μια επαναπιστοποίηση του προγράμματος MBA το 2015, γεγονός που οδήγησε στο νέο πρόγραμμα NQF9 να πιστοποιηθεί από το CHE, με την πρώτη ομάδα το 2016. Το Rhodes Business School προσφέρει PhD, MBA και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (μεταφέρθηκε από το Τμήμα Διοίκησης το 2011) και πρόσφατα έλαβε πιστοποίηση από το CHE για Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ανάλυσης Επιχειρήσεων, το οποίο ξεκίνησε το 2019.
Ιδρύθηκε το 1904, το Πανεπιστήμιο της Ρόδου αναγνωρίστηκε επίσημα από το Υπουργείο Παιδείας τον Ιούνιο του 2002 ως ένα μικρό ίδρυμα με περιορισμένο αναπτυξιακό δυναμικό στο ημι-αγροτικό Grahamstown. Το υπουργείο δήλωσε περαιτέρω ότι θα ήταν προς το συμφέρον της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Επαρχία του Ανατολικού Ακρωτηρίου να διατηρήσει το καθεστώς της Ρόδου ως Παραδοσιακό Πανεπιστήμιο.
Το Πανεπιστήμιο προσελκύει σταθερά προσωπικό και σπουδαστές υψηλού επιπέδου. Το Πανεπιστήμιο είναι επίσης γνωστό για την αριστεία στην έρευνα και για τα υψηλότερα ποσοστά σπουδών και αποφοίτησης σπουδαστών στη χώρα. Με τη δημοσιονομική σταθερότητα, την καλή ηγεσία, την αποτελεσματική διαχείριση και το βάθος της διοικητικής ικανότητας, η Ρόδος έχει θέση να συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της περιοχής του Ανατολικού Ακρωτηρίου και του υψηλότερου εκπαιδευτικού τοπίου στη Νότια Αφρική. Η Ρόδος οριοθετείται ως Πανεπιστήμιο, το οποίο προσφέρει μια προσωπική, πολύπλευρη και ισορροπημένη εκπαιδευτική εμπειρία και όχι μια τριτοβάθμια εκπαίδευση ή κατάρτιση σε ένα ακαδημαϊκό πεδίο.
Το μικρό μέγεθος του Πανεπιστημίου και η τοποθεσία σε μικρή τοποθεσία στην πόλη έχουν αποδώσει ένα συγκεκριμένο σύνολο πλεονεκτημάτων και προκλήσεων που έχουν διαμορφώσει την ανάπτυξή του και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό για το μέλλον. Δύο από αυτές είναι η πλειοψηφία των εγγραφών φοιτητών από έξω από το Grahamstown, η οποία έχει οδηγήσει σε ένα οικιστικό σύστημα που έχει θέσει το πρότυπο στον τριτογενή τομέα. Ωστόσο, το κόστος της διδασκαλίας και της στέγασης έχει αποκλείσει τις μεσαίες και χαμηλότερες οικογένειες εισοδήματος. Ο αγροτικός χώρος έχει διαμορφώσει το επιλεγμένο φάσμα των σχολών λόγω της φύσης των ακαδημαϊκών απαιτήσεων ορισμένων κλάδων όπως η Ιατρική και η Μηχανική. Αυτό οδήγησε στην ανάπτυξη τομέων εστίασης όπως οι αφρικανικές γλώσσες. Νερό, γη και αγροτική μεταρρύθμιση και ανάπτυξη; Νόμος; Εκπαίδευση και Φαρμακευτική.
Το Πανεπιστήμιο παρέχει έναν ευνοϊκό χώρο για πνευματική δραστηριότητα που έχει ενισχύσει την εμπειρία του Grahamstown. Χρησιμεύει ως χώρος έντονης συζήτησης και ακτιβισμού σε μια σειρά κοινωνικών, πολιτικών και εκπαιδευτικών θεμάτων. Το Πανεπιστήμιο επωάζει, μεγαλώνει και ωριμάζει πολλές ιδέες. Για παράδειγμα, το Εθνικό Φεστιβάλ Τεχνών, το Φεστιβάλ Επιστημών, το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Βιοποικιλότητας της Νότιας Αφρικής, το Εθνικό Λογοτεχνικό Μουσείο της Αλβανίας, το Μουσείο Ιστορίας του Albany, η πρωτοβουλία SKA, το Ινστιτούτο Έρευνας για το Νερό και το πρώτο δίκτυο διαδικτύου στη Νότια Αφρική πιο επιτυχημένες πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν ή / και επωάστηκαν στο πανεπιστήμιο της Ρόδου.
Το Grahamstown παρέχει στο Πανεπιστήμιο ένα μικρόκοσμο των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Νότια Αφρική. Αυτό χρησιμεύει ως βάση για να σκεφτεί κανείς πώς οι νέοι άνθρωποι είναι καλύτερα εκπαιδευμένοι για τη δια βίου εξυπηρέτηση στη χώρα, την αφρικανική ήπειρο και όχι μόνο.