Η ιστορία
AFDA ιδρύθηκε το 1994 από τους Garth Holmes, Bata Passchier και Deon Opperman.
Από τις πρώτες αρχές του με 6 φοιτητές, ένα νοικιασμένο βίντεο και χαλασμένη τηλεόραση, έχει γίνει ένα από τα κορυφαία ιδρύματα του είδους του στον κόσμο σήμερα. AFDA έχει πάνω από 1200 φοιτητές, μόνιμο προσωπικό με περισσότερους από 150 ακαδημαϊκούς και διοικητικούς υπαλλήλους και 5 πλήρως εξοπλισμένες πανεπιστημιουπόλεις στο Γιοχάνεσμπουργκ, το Κέιπ Τάουν, το Ντέρμπαν, το Πορτ Ελίζαμπεθ και την Μποτσουάνα. Έχει δώσει μερικούς από τους κορυφαίους κινηματογραφιστές και ηθοποιούς στη Νότια Αφρική σήμερα και έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης τοπικής βιομηχανίας ψυχαγωγίας.
Ο γενικός στόχος
Να αναπτύξει ένα σχετικό εκπαιδευτικό ίδρυμα που συμβάλλει στην οικοδόμηση του αφρικανικού έθνους και επιβραβεύει όλους τους ενδιαφερόμενους παρέχοντας μια διεγερτική, αυστηρή και παγκοσμίως ολοκληρωμένη μαθησιακή εμπειρία που ενδυναμώνει τους μαθητές με παραγωγικές, καινοτόμες δεξιότητες, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές που αποφοιτούν να αναπτύξουν βιώσιμες δημιουργικές βιομηχανίες.
Η εκπαιδευτική υπόσχεση
Να παρέχει στους μαθητές τις εννοιολογικές, αντιληπτικές και συγκεκριμένες δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να δημιουργήσουν ουσιαστικές αφηγηματικές έννοιες και ανθρώπινες συμπεριφορές που σχετίζονται με το κοινό-στόχο και να παραδώσουν με ειλικρίνεια και ακρίβεια αυτές τις αφηγήσεις μέσω της κατάλληλης χρήσης μέσου και αισθητικής μορφής και της απασχόλησης πόρων για την ακριβή και οικονομική παραγωγή και πώληση της ολοκληρωμένης παραγωγής.
AFDA εκπαιδευτικούς στόχους
- Να παρέχει εννοιολογικές, αντιληπτικές και συγκεκριμένες δεξιότητες που θα επιτρέψουν στους μαθητές να δημιουργήσουν ουσιαστικές αφηγηματικές έννοιες και να κατανοήσουν γιατί αυτές μπορεί να είναι σχετικές και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν στο κοινό-στόχο και στην κοινωνία γενικότερα.
- Να κατανοήσουν γιατί η ανθρώπινη συμπεριφορά και η κουλτούρα είναι οι παράγοντες μέσω των οποίων οι αφηγήσεις ενσωματώνονται και γίνονται συναισθηματικά σχετικές με το κοινό-στόχο.
- Να κατανοήσουν πώς το επιλεγμένο μέσο έκφρασής τους μπορεί να θεωρηθεί και να χρησιμοποιηθεί για την αληθινή και ακριβή παραγωγή της αφήγησής τους.
- Να κατανοήσουν πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αισθητικά στοιχεία για τη δημιουργία και την παραγωγή της κατάλληλης μορφής του κόσμου μέσα στον οποίο βρίσκεται η αφήγηση.
- Για να κατανοήσετε πώς να σχεδιάζετε και να χρησιμοποιείτε πόρους για την οικονομική παραγωγή και πώληση ενός προϊόντος για την επίτευξη απόδοσης επένδυσης.
Γιατί AFDA ;
- AFDA είναι το αρ. 1 σχολή ταινιών, τηλεόρασης και παραστάσεων στην ήπειρο
- AFDA είναι ένα πλήρως διαπιστευμένο ίδρυμα με 20ετή εμπειρία στο τοπίο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- AFDA είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο ίδρυμα και είναι πλήρες μέλος του CILECT - ενός διεθνούς οργανισμού που εκπροσωπεί πάνω από 170 σχολές κινηματογράφου και τηλεόρασης και περιλαμβάνει USC (LA) και UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Σικάγο), La femis (Παρίσι). ), GVIK (Ρωσία) για να αναφέρουμε μόνο μερικά
- AFDA Οι απόφοιτοι είναι βραβευμένοι ικανοί και δικτυωμένοι. Συνεχίζουν να συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής βιομηχανίας ψυχαγωγίας.
- AFDA είναι ένα βραβευμένο ίδρυμα της Ακαδημίας και η πρώτη και μοναδική αφρικανική σχολή κινηματογράφου που κέρδισε το βραβείο καλύτερης ξένης φοιτητικής ακαδημίας κινηματογράφου το 2006 και επιλαχούσα ως φιναλίστ το 2013
- AFDA απασχολεί αρκετούς κορυφαίους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της Νότιας Αφρικής.
- AFDA διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα μάθησης που παρέχει στους φοιτητές αυθεντικά προπτυχιακά και μεταπτυχιακά περιβάλλοντα μάθησης που σχετίζονται με επαγγελματικές ευκαιρίες τόσο στο τοπικό όσο και στο εξωτερικό.
- AFDA Οι μαθητές εκπαιδεύονται να παράγουν εμπορικά βιώσιμα προϊόντα ψυχαγωγίας για τοπικό κοινό και εξειδικευμένες διαδικτυακές παγκόσμιες αγορές
- AFDA προσφέρει στους μαθητές μια πραγματική ευκαιρία να αναζητήσουν τις ικανότητές τους προκειμένου να ανακαλύψουν το πάθος τους και να επεκτείνουν την επιτυχημένη επαγγελματική τους πορεία
- Η διαδικασία μάθησης AFDA ενθαρρύνει και επιβραβεύει την καινοτομία, την ηγεσία και την επιχειρηματικότητα.
AFDA είναι μία από τις κορυφαίες σχολές κινηματογράφου που βασίζονται σε αποτελέσματα στον κόσμο
AFDA οι απόφοιτοι διδάσκονται να αντιλαμβάνονται, να δημιουργούν και να αναπτύσσουν εγχώρια προϊόντα και εμπορεύματα για την τοπική και διεθνή αγορά
Κατά τη διάρκεια μιας πλούσιας επιχειρηματικής ιστορίας που χρονολογείται από το 1994, AFDA έχει κερδίσει τη φήμη ενός από τους κορυφαίους οργανισμούς του είδους του στον κόσμο σήμερα. Αν και το ιστορικό μας μιλάει από μόνο του, ανανεώνουμε συνεχώς τη δέσμευσή μας για τη διευκόλυνση ενός περιβάλλοντος που αναπτύσσει υψηλής ποιότητας ανθρώπινη και πνευματική ιδιοκτησία με τις σχετικές δεξιότητες για την αντιμετώπιση των δυσκολιών μιας ταχέως αναπτυσσόμενης και συνεχώς μεταβαλλόμενης βιομηχανίας ψυχαγωγίας.
Στις πλήρως εξοπλισμένες πανεπιστημιουπόλεις μας στο Γιοχάνεσμπουργκ, το Κέιπ Τάουν, το Ντέρμπαν, το Πορτ Ελίζαμπεθ και την Μποτσουάνα, εκπαιδεύουμε αποφοίτους ώστε να συνεισφέρουν σε μία από τις μεγαλύτερες αναπτυσσόμενες βιομηχανίες στον κόσμο: την ψυχαγωγία. Στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, η πολιτιστική ανταλλαγή είναι ένα πολύτιμο νόμισμα. Οι απόφοιτοι AFDA διδάσκονται να σχεδιάζουν, να δημιουργούν και να αναπτύσσουν εγχώρια προϊόντα και εμπορεύματα για την τοπική και διεθνή αγορά.
Οι μαθητές μας εκπαιδεύονται όχι μόνο για να δημιουργήσουν κερδοφόρες και βιώσιμες σταδιοδρομίες σε αυτήν την αγορά, αλλά ενθαρρύνονται να εξελιχθούν ως πάροχοι απασχόλησης – οι πολιτιστικοί επιχειρηματίες του μέλλοντος. Οι απόφοιτοί μας έχουν αναζωογονήσει τις βιομηχανίες τους με την ποιότητα της πνευματικής ιδιοκτησίας, τις δεξιότητες και το ταλέντο τους. Περισσότερο από το 90% των αποφοίτων του Honours εργάζονται και εργάζονται στον επιλεγμένο τομέα εξειδίκευσης.
AFDA ταινίες εκτίθενται σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και έχουν μεταδοθεί σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας πολλά βραβεία κύρους, συμπεριλαμβανομένου του νικητή του βραβείου Student Academy και του φιναλίστ του Φεστιβάλ Καννών το 2006 και ενός SAFTA (Βραβείο Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Νότιας Αφρικής) το 2007. AFDA είναι πλήρες μέλος της CILECT – της Διεθνούς Ένωσης Διαπιστευμένων Σχολών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης.
AFDA διατηρεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές ή να αποσύρει πληροφορίες ή προσφορές μαθημάτων χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Όπου είναι δυνατόν, AFDA θα προσπαθήσει να ειδοποιήσει όλα τα άτομα ή/και τους οργανισμούς που επηρεάζονται ως αποτέλεσμα.
Είστε #Madefor AFDA ;
Αν και AFDA είναι ένα μοναδικό ίδρυμα, εξυπηρετεί και διευκολύνει πολλαπλές νοημοσύνη. Αν αναφερθούμε στα πολλαπλά τεστ νοημοσύνης του Gardner - η ποικιλόμορφη εξάπλωση των μαθημάτων/κλάδων επιλογής του AFDA καλύπτει όλες αυτές τις νοημοσύνη. Ποιος είσαι?
Τι κάνει το AFDA μοναδικό;
AFDA προσφέρει ένα σύστημα μάθησης που χρησιμοποιεί ποικίλες στρατηγικές και μεθοδολογίες μάθησης που περιλαμβάνουν τη σιωπηρή μάθηση, τη μάθηση κατά προσέγγιση, τη συνεργατική μάθηση, τη μάθηση με ικρίωμα και τη μάθηση μέσω κοινωνικοποίησης.
Το σύστημα εκμάθησης και αξιολόγησης AFDA ανταποκρίνεται σε αυτό που ο Χάουαρντ Γκάρντνερ βελτίωσε ως «Πολλαπλή Νοημοσύνη». Αυτές οι διαφορετικές νοημοσύνη είναι:
- Εικαστικό-Χωρικό
- Σωματικό-κιναισθητικό
- Μιούζικαλ
- Διαπροσωπική
- Ενδοπροσωπική
- Γλωσσικός
- Λογικο-Μαθηματικό
Οι δημιουργικές βιομηχανίες απαιτούν ποικίλη εξειδίκευση (νοημοσύνη) που είναι σε θέση να συνεργάζονται με οικονομικά βιώσιμο τρόπο για να επιτύχουν υψηλά πρότυπα παραγωγής.
AFDA δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τις ικανότητές τους και κατ' επέκταση την επαγγελματική τους πορεία.
AFDA χρησιμοποιεί ένα σύστημα μάθησης σχεδιασμένο για να αντιμετωπίζει τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της οικονομίας της γνώσης και του μέλλοντος. Είναι ένα σύστημα μάθησης που σχετίζεται με την αγορά και εστιάζει στο κοινό και την αγορά-στόχο.
Προσφέρουμε ένα σύστημα μάθησης με βάση τα αποτελέσματα που απαιτεί μια προσεκτική προσέγγιση, με επίκεντρο την ηγεσία, τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Αυτό μιμείται τη βιομηχανία και λαμβάνει χώρα σε ένα αυθεντικό περιβάλλον μάθησης.
AFDA επικεντρώνεται στους στόχους του μαθητή.
AFDA οι μαθητές δεν γράφουν παραδοσιακές εξετάσεις. Οι μαθητές αξιολογούνται σε ατομική βάση και σε ομαδική/ομαδική έρευνα. Η εφαρμογή της θεωρίας και της έρευνας στη δημιουργία και την έκθεση ψυχαγωγικού περιεχομένου ή στην ανάπτυξη και δημιουργία εσόδων επιχειρηματικών τεχνολογιών και τεχνολογιών που προκαλούν αναταραχή είναι αυτό που αποτελεί κατά κύριο λόγο αξιολόγηση στο AFDA .
AFDAΗ διαδικασία μάθησης του είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και δημιουργεί ένα δίκτυο ειδικευμένων αποφοίτων που είναι σε θέση να σφυρηλατήσουν σταδιοδρομία στους κλάδους της ψυχαγωγίας, των μέσων ενημέρωσης και άλλων δημιουργικών βιομηχανιών.