
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc) in
MSc πολυτέλεια μάρκετινγκ
British School of Fashion

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 8.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Το Ηνωμένο Βασίλειο (συμπεριλαμβανομένης της Σκωτίας) και την Ευρώπη. £ 12600 Διεθνές (εκτός Ευρώπης)
Εισαγωγή
Μας Masters στην Luxury Brand Marketing Πρόγραμμα παρέχει στους φοιτητές ένα πλούσιο εύρος γνώσεων και κατανόησης του μάρκετινγκ που σχετίζονται ειδικά με τα εμπορικά σήματα πολυτελείας. Περιλαμβάνει επικέντρωση σε κρίσιμες γνώσεις σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών πολυτελείας, την επωνυμία πολυτελείας και τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και την εξέταση των νομικών πτυχών της επωνυμίας σε ένα περιβάλλον πολυτέλειας.
Θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε την πνευματική σας ικανότητα μαζί με τις σύγχρονες δεξιότητες και πρακτικές που απαιτούνται για να υπερέχετε στον κλάδο. Θα υπάρξει επίσης η ευκαιρία να ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο χώρο εργασίας, η εθελοντική εργασία, η παροχή συμβουλών βάσει γραφείου ή ακόμη και η πραγματοποίηση σπουδών στο εξωτερικό. Οι σπουδαστές ενθαρρύνονται επίσης να συμμετάσχουν σε ένα ανεξάρτητο ερευνητικό πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα επιτρέπει στους σπουδαστές να μελετήσουν το πολυτελές μάρκετινγκ σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο, ενώ συγχρόνως αναπτύσσουν μεγαλύτερη συνειδητοποίηση των ευρύτερων υποχρεώσεων των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της υπεύθυνης ηγεσίας. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να εξοπλίσει τους μαθητές με μια σύγχρονη κατανόηση του μάρκετινγκ μάρκας πολυτελείας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της βιομηχανίας μάρκας πολυτελείας. Για να το επιτύχει αυτό, το Πανεπιστήμιο έχει στηρίξει μια πλούσια εμπειρία στον τομέα της πολυτέλειας μέσω της διάσημης σειράς ακαδημαϊκών και τιμητικών καθηγητών, οι οποίοι είναι όλοι οι σημερινοί ηγέτες στη βιομηχανία.
Οι απόφοιτοι, εξοπλισμένοι με τις εξειδικευμένες γνώσεις τους, αναλυτικές και προσωπικές δεξιότητες, μπορούν να περιμένουν να είναι καλά τοποθετημένοι για να διευθύνουν διευθυντικές θέσεις στο πλαίσιο του όλο και πιο ανταγωνιστικού, ψηφιακά προσανατολισμένου παγκόσμιου τομέα μάρκας πολυτελείας.
ενότητα πληροφοριών
Οι καθιερωμένοι δεσμοί μας με τη βιομηχανία μαζί με την τρέχουσα σκέψη και έρευνα έχουν διαμορφώσει τη δομή του προγράμματος, το οποίο αποτελείται από 6 ενότητες, καθώς και μια διατριβή.
Στρατηγική εμπορία ειδών πολυτελείας
Εξετάζει πώς τα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας πολυτελείας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν και να αποδώσουν αξία στους ενδιαφερόμενους, ιδιαίτερα τους πελάτες και τους ενδιαφερόμενους. Οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια διαχειριστική επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το μάρκετινγκ αλληλεπιδρά με τους άλλους λειτουργικούς τομείς της επιχείρησης πολυτελείας.
Νομικές πτυχές της διαχείρισης σήματος
Επικεντρώνει και πλαισιώνει τις εξειδικευμένες πτυχές του δικαίου, έτσι ώστε να είναι προσιτή σε όσους δεν έχουν προηγουμένως εξετάσει νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας ή κανονισμούς. Παρέχει θεμέλια για κριτική, αναλυτική και νομικά δημιουργική σκέψη, ενώ ταυτόχρονα διερευνά νομικά ζητήματα που σχετίζονται με τα εμπορικά σήματα, τα ονόματα τομέα, τα δικαιώματα απονομής, τα δικαιώματα σχεδίου, τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, τα πνευματικά δικαιώματα και τα θέματα σχετικά με τα πρότυπα διαφήμισης.
Ανάπτυξη προσωπικών και επαγγελματικών ικανοτήτων
Επιτρέπει στους μαθητές να εντοπίζουν, να κατανοούν, να αναπτύσσουν και να εκφράζουν τις βασικές προσωπικές τους ικανότητες στο πλαίσιο των μελλοντικών προσδοκιών τους για σταδιοδρομία. Οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τοποθέτηση σε έναν κλάδο, να εθελοντήσουν, να σπουδάσουν στο εξωτερικό ή να λάβουν μέρος σε συμβουλευτικές υπηρεσίες με βάση το γραφείο, προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή.
Βιώσιμο μάρκετινγκ που κατευθύνεται από τους καταναλωτές
Σχεδιασμένο να παρέχει μια βαθιά και κριτική κατανόηση των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ που βασίζονται στους καταναλωτές. Οι σπουδαστές εισάγονται στην έννοια της γνώσης των πελατών και του ρόλου της στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Η ενότητα αξιολογεί τις ψυχολογικές, κοινωνικές και οικονομικές ρίζες της πειθαρχίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τις συνδέει με τους σύγχρονους καταναλωτές.
Παγκόσμια επωνυμία και ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ
Παρέχει στους σπουδαστές μια κριτική κατανόηση της θεωρίας επωνυμίας μέσω μιας εξέτασης βασικών θεωρητικών πλαισίων που σχετίζονται με την ταυτότητα της μάρκας, την προσωπικότητα, τις σχέσεις μάρκας και την κουλτούρα μάρκας. Διάφοροι τομείς, συμπεριλαμβανομένης της μόδας, της πολυτέλειας, των ταξιδιών και της ψυχαγωγίας, διερευνώνται ενώ παράλληλα παρέχουν στους μαθητές μια κατανόηση του συνδυασμού επικοινωνίας μάρκετινγκ.
Ερευνητικό Έργο: Σχεδιασμός και Μέθοδοι
Εισάγει τους μαθητές στις ερευνητικές προσεγγίσεις και τις δεξιότητες διαχείρισης χρόνου που είναι απαραίτητες για το ερευνητικό τους έργο. Η ενότητα παρέχει τις βασικές γνώσεις του σχεδιασμού της έρευνας σε βασικούς τομείς και υιοθετεί μια κρίσιμη προοπτική στη σύγκριση και αντιπαραβολή των εναλλακτικών ερευνητικών μοντέλων.
Διατριβή
Το τελικό στοιχείο του προγράμματος είναι η διατριβή, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε ένα κομμάτι της αρχικής έρευνας σε μια επιλεκτική περιοχή του μάρκετινγκ μάρκας πολυτελείας.
Ελάχιστες απαιτήσεις εισόδου
Όλες οι προϋποθέσεις εισόδου που αναφέρονται εδώ αποτελούν τις προϋποθέσεις για ένταξη στο πρόγραμμα που αναζητούνται κανονικά. Η ομάδα Admissions μπορεί να αξιολογεί πρόσθετα στοιχεία, ωστόσο, να αξιολογήσει το δικαίωμά σας, ανάλογα με το πλήρες ιστορικό ακαδημαϊκή / απασχόληση σας.
Τυπικές Προϋποθέσεις Εισόδου
UK Βαθμός 2: 2 (ή ισοδύναμο
Αγγλικής Γλώσσας
Ακαδημαϊκό IELTS βαθμολογία 6,0 (ή ισοδύναμο) χωρίς στοιχείο κάτω από 5,5.
Άλλα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα
Κάθε αίτηση για την ΕΕΜ θεωρείται σε ατομική βάση. Αν δεν έχετε τα τυπικά ακαδημαϊκά προσόντα εισόδου, αλλά μπορούν να αποδείξουν σχετική επαγγελματική εμπειρία ή / και πιστώσεων από αναγνωρισμένους επαγγελματικούς φορείς, μπορεί να δικαιούστε να εισάγετε αυτή την πορεία μέσω Αναγνώριση του καθεστώτος Πριν Μάθησης του Πανεπιστημίου.
INTO Pathway
Εάν δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για άμεση είσοδο, το INTO Glasgow Caledonian University προσφέρει πρόγραμμα μεταπτυχιακού διπλώματος.
Αυτό το μάθημα προσφέρει μια διαδρομή προς το Caledonian University της Γλασκώβης μέσω μιας εξαιρετικής διδακτικής και μαθησιακής εμπειρίας που βρίσκεται σε ειδικά σχεδιασμένες εγκαταστάσεις μελέτης. Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο INTO Glasgow Caledonian University με το απαιτούμενο πρότυπο παρέχει εγγυημένη πρόοδο σε αυτό το βαθμό.
Αγγλικά προ-ασκήσεων
Για τους διεθνείς φοιτητές που δεν πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας, προσφέρουμε μαθήματα αγγλικής γλώσσας προ-συνεδρίας για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε τις δεξιότητες αγγλικής γλώσσας.