Διαχείριση σχολείων
Paraná, Βραζιλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
ΓΛΏΣΣΕΣ
Πορτογαλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Ζητήστε το ρυθμό
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Mar 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι υπεύθυνα για τη σημασία της εκπαίδευσης στη χώρα. Ωστόσο, με την αλλαγή του οικονομικού σεναρίου, στις κοινωνικές σχέσεις και την πρόοδο της τεχνολογίας, η αγορά άρχισε να απαιτεί εκπαιδευτικούς διευθυντές ενημερωμένους στις έννοιες, τις δεξιότητες, τις στρατηγικές και τα εργαλεία διαχείρισης.
Η κυβέρνηση έχει επενδύσει όλο και περισσότερο σε προγράμματα που στοχεύουν στην επέκταση της βασικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Αυτά τα προγράμματα σηματοδοτούν την επέκταση της βασικής και τεχνικής εκπαίδευσης, η οποία αυξάνει τη ζήτηση για θέσεις διαχείρισης στα σχολεία.
Επιπλέον, το σενάριο που δημιουργήθηκε από τους μεγάλους μετασχηματισμούς που προέκυψαν από την τεχνολογική πρόοδο και την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας απαιτεί μια ιδέα του σχολείου υπό μια συστημική προσέγγιση, στο πλαίσιο της διαχείρισης του σχολείου. Αυτό σημαίνει να σκεφτόμαστε ένα σύγχρονο, δημοκρατικό και αυτόνομο μοντέλο διαχείρισης, ικανό να συμβάλλει στην αύξηση της ποιότητας της εκπαίδευσης και στην προώθηση της αειφορίας, που κατανοείται εδώ στην ευρύτερη έννοια της, η οποία περιλαμβάνει την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική διάσταση.
Ως εκ τούτου, ο διευθυντής του σχολείου παρεκτείνει τις δραστηριότητες που επικεντρώνονται στην προσωπικότητα του διευθυντή και στον γραφειοκρατικό έλεγχο του σχολείου. Είναι υπεύθυνος για την οργάνωση του έργου που θα αναπτυχθεί στο σχολείο, τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων, το συντονισμό των ομάδων εργασίας και τη διαμόρφωση όλων των δράσεων που θα αναπτυχθούν στη σχολική μονάδα.
Σκοπός:
Το μάθημα στοχεύει να προετοιμάσει τους επαγγελματίες να ενεργήσουν στην κατεύθυνση, την επίβλεψη, τον συντονισμό και την παιδαγωγική καθοδήγηση στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων που επιτρέπουν την αποτελεσματική και αποτελεσματική απόδοση αυτών των αντίστοιχων λειτουργιών, από την άποψη της στρατηγικής και της επιχειρηματικής διαχείρισης, προκειμένου να συμβάλει στην αύξηση των ποιοτικών προτύπων της εκπαίδευσης και στην υλοποίηση της κοινωνικής λειτουργίας του σχολείου. Συμμορφώνεται με το άρθρο 64 του Ν. 9.394 / 96, Νόμος περί Κατευθυντήριων Γραμμών και Βάσεων Εθνικής Εκπαίδευσης (LDB).
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση
- Maastricht, Κάτω Χώρες
Master στη Διοίκηση
- Clermont-Ferrand, Γαλλία
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση
- Porto, Πορτογαλία