
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ και Εμπορική Ηγεσία Φαρμακευτικών Βιομηχανιών
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το Master in Marketing Management and Commercial Leadership of Pharmaceutical Industries προσφέρει στους φοιτητές ολοκληρωμένη και πρακτική εκπαίδευση στις τεχνικές σχεδιασμού και διαχείρισης που πρέπει να κατακτήσουν στις διάφορες θέσεις για τις οποίες μπορούν να υποβάλουν αίτηση στα τμήματα εμπορικής, ιατρικού μάρκετινγκ ή φαρμακευτικής βιομηχανίας . Η διδασκαλία μέρους του προγράμματος στα αγγλικά ενθαρρύνει την ανάπτυξη αυτής της δεξιότητας για όλους τους μαθητές και ενισχύει το προφίλ τους ώστε να επικεντρωθούν με επιτυχία στη μελλοντική επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Στο σημερινό περιβάλλον του κλάδου, οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν στην έρευνα για την κυκλοφορία νέων προϊόντων στην αγορά σε συνεχή βάση. Αυτό καθιστά απαραίτητη την ενσωμάτωση επαγγελματιών υψηλής εξειδίκευσης στα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ των εταιρειών, οι οποίοι είναι ικανοί να σχεδιάζουν επιτυχημένες εμπορικές στρατηγικές σε όλο και πιο παγκόσμιες και ανταγωνιστικές αγορές.
Η εθνική φαρμακοβιομηχανία είναι ένας από τους βασικούς τομείς της οικονομίας μας. Τα στοιχεία της επιβεβαιώνουν την υψηλή παραγωγικότητά της και τη μεγάλη ανταγωνιστικότητά της σε διεθνή περιβάλλοντα. Με κύκλο εργασιών άνω των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυτός ο κλάδος απασχολεί άμεσα περισσότερους από 40.000 ανθρώπους κάθε χρόνο .
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
- Πρόσβαση στη φαρμακοβιομηχανία και το περιβάλλον της
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Επιχειρησιακό μάρκετινγκ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ και μεγάλα δεδομένα στη φαρμακοβιομηχανία
- Εμπορική διαχείριση και αποτελεσματική ηγεσία πωλήσεων
- Ιατρικό μάρκετινγκ
- Πρόσβαση στην αγορά και φαρμακοοικονομία
- Χρηματοοικονομική στρατηγική: διαχείριση, έλεγχος και λήψη αποφάσεων
- Ρυθμιστικό περιβάλλον
- Προσωπική ανάπτυξη και προφίλ 3.0
- TFM
- Συνέδρια
Αποτέλεσμα προγράμματος
- Προετοιμασία των φοιτητών για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διαφορετικές φάσεις και καταστάσεις που στοχεύουν στην απόκτηση επαγγελματικών ευκαιριών (πρακτικές/απασχόληση).
Θα συνεργαστούμε με τον μαθητή για να ετοιμάσουμε και να εξετάσουμε ατομικά το βιογραφικό του και τη συνοδευτική επιστολή του. Η προετοιμασία για συνέντευξη εργασίας και η ενεργή αναζήτηση και εντοπισμός ευκαιριών θα πραγματοποιηθούν με την ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων. Όλα αυτά θα υποστηρίζονται από πρακτικές τεχνικές όπως το παιχνίδι ρόλων, η δυναμική της ομάδας και τα εργαστήρια, μεταξύ άλλων.
- Ενισχύστε το ταλέντο και τις βασικές δεξιότητες για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επαγγελματική απόδοση.
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, δίνονται συγκεκριμένες συνεδρίες με στόχο την εργασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδικής εργασίας, διαπραγμάτευσης, ηγεσίας, διαχείρισης ομάδας, μεταξύ άλλων.
- Δημιουργία personal branding.
Θα παρέχονται όλα τα εργαλεία και θα εφαρμοστούν όλες οι απαραίτητες τεχνικές ώστε ο μαθητής να αποκτήσει βαθιά αυτογνωσία. Αυτό θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε εκείνες τις δεξιότητες και τις αξίες στις οποίες ξεχωρίζετε περισσότερο και να εργαστείτε στους τομείς βελτίωσής σας, δημιουργώντας έτσι τη διαφοροποίηση και την προσωπική σας επωνυμία.
- Ανάπτυξη προφίλ 3.0.
Μέσω της διδακτικής διαδικασίας, ο φοιτητής θα μπορεί να αναπτύξει ένα προφίλ 3.0 που θα ενσωματώνει τη βασική εκπαίδευση και την εξειδικευμένη εκπαίδευση του μεταπτυχιακού τίτλου στο οποίο συμμετέχει, μαζί με την ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας που απέκτησε κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να εκπαιδεύει επαγγελματίες υψηλής ειδίκευσης ώστε να ενταχθούν στα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ φαρμακευτικών και συναφών εταιρειών, ικανοί να σχεδιάζουν επιτυχημένες εμπορικές στρατηγικές σε όλο και πιο παγκόσμιες και ανταγωνιστικές αγορές.
Σε έναν δυναμικό τομέα, στον οποίο οι εταιρείες πρέπει να συμβάλλουν στην έρευνα για την κυκλοφορία νέων προϊόντων στην αγορά σε συνεχή βάση, η εκπαίδευση όπως αυτή που προσφέρει αυτό το πρόγραμμα στους σπουδαστές του αποτελεί τη βάση για πρόσβαση σε μια αγορά εργασίας που προσφέρει πολλαπλές ευκαιρίες σε αυτόν τον τομέα.
Η εθνική φαρμακοβιομηχανία είναι ένας από τους βασικούς τομείς της οικονομίας μας. Τα στοιχεία της επιβεβαιώνουν την υψηλή παραγωγικότητά της και τη μεγάλη ανταγωνιστικότητά της σε διεθνή περιβάλλοντα, με κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 14.000 εκατομμύρια, απασχολεί άμεσα περισσότερους από 40.000 ανθρώπους κάθε χρόνο .