
Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA) in
MA Creative Direction για Fashion Media
Conde Nast College

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 29.400 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
25 Sep 2023
* συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ
Ελάτε μαζί μας για διαδικτυακές ενημερωτικές εκδηλώσεις
Δείτε τις διαθέσιμες ημερομηνίες
Εισαγωγή
Το MA Creative Direction for Fashion Media είναι ένα μοναδικό πρόγραμμα που εστιάζει στη βιομηχανία και σας επιτρέπει να μάθετε για την οπτική αφήγηση, την επωνυμία των πολυμέσων και την παραγωγή πολυμέσων. Με βάση τη γνώση και την τεχνογνωσία του Condé Nast, η παράδοση του μαθήματος χωρίζεται μεταξύ διδακτικού ακαδημαϊκού περιεχομένου, πρακτικών και τεχνικών εργαστηρίων, ανεξάρτητης έρευνας καθώς και masterclasses από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου στην εξερεύνηση των δημιουργικών, εμπορικών και κριτικών διαστάσεων της έντυπης, ψηφιακής και βιωματικής μόδας μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Το πρόγραμμα βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο μέσων μόδας του κολεγίου που περιλαμβάνει επίσης μεταπτυχιακά μαθήματα στο Fashion Journalism και Fashion Media Strategy. Οι μαθητές στο MA Creative Direction for Fashion Media θα μοιραστούν μερικές διδακτικές συνεδρίες και έργα με τους άλλους μάστερ μέσων μόδας, προκειμένου να καλλιεργήσουν τη συνεργασία και να διασφαλίσουν ότι οι μαθητές αποκτούν μια ολιστική κατανόηση των βιομηχανιών μέσων μόδας.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει ευκαιρίες για να γίνετε αποτελεσματικός επαγγελματίας στον τομέα που έχετε επιλέξει στα μέσα μόδας. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη βασικών μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων στην επικοινωνία, την κριτική σκέψη, τον επαναπροσδιορισμό καθώς και τη διαχείριση έργων για να σας προετοιμάσει να καινοτομήσετε και να προωθήσετε τα όρια ως αφηγητής μόδας, ηγέτης επιχειρήσεων μέσων μαζικής ενημέρωσης ή οπτικός επικοινωνιακός.
Το Condé Nast College of Fashion & Design έχει μεγάλη έμφαση στην προετοιμασία για τη βιομηχανία. Το πρόγραμμα στοχεύει στην υποστήριξη μιας αποτελεσματικής μετάβασης από τη μελέτη στην απασχόληση, συνδέοντας τη θεωρία και την ακαδημαϊκή μελέτη με τη βιομηχανία. Θα εξοικειωθείτε με πραγματικές καταστάσεις της βιομηχανίας που θα σας επιτρέψουν να συνεχίσετε να προωθείτε τις γνώσεις και την κατανόησή σας και να αναπτύσσετε νέες δεξιότητες σε υψηλό επίπεδο μετά την αποφοίτηση. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έχετε επίσης την ευκαιρία να ολοκληρώσετε σχετική εργασιακή εμπειρία 4 εβδομάδων ως μέρος της επαγγελματικής σας ανάπτυξης.

Δομή μαθημάτων
Το πρόγραμμα είναι δομημένο ως τέσσερις όροι 10 εβδομάδων. Τα πρώτα τρία διδάσκονται και ο τελικός όρος αφιερώνεται σε ανεξάρτητη μελέτη για την ολοκλήρωση των τελικών έργων και μιας διατριβής. Η δομή του προγράμματος αποτελείται από ενότητες που μοιράζονται όλα τα προγράμματα πολυμέσων που εστιάζουν στις ερευνητικές δεξιότητες και δημιουργούν κριτική επίγνωση των τρεχόντων ζητημάτων, καθώς και τις εξελίξεις στη βιομηχανία της μόδας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και ειδικές ενότητες προγράμματος που σας επιτρέπουν να αποκτήσετε τεχνικές και πρακτικές δεξιότητες ευθυγραμμισμένες με τους στόχους της σταδιοδρομίας σας.
Το πρόγραμμα MA Creative Direction for Fashion Media είναι μια εξαιρετικά πρακτική επιλογή που επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν τις υπάρχουσες δεξιότητες οπτικής επικοινωνίας με έμφαση στη μόδα. Είναι κατάλληλο για όσους έχουν δημιουργικά πτυχία και ισχυρά χαρτοφυλάκια σε τομείς όπως η φωτογραφία, η τέχνη, η οπτική επικοινωνία ή η γραφιστική. Αναμένεται να έχετε υπάρχουσες δεξιότητες στον προτιμώμενο δημιουργικό τομέα σας και το μάθημα θα παρέχει ευκαιρίες για να αξιοποιήσετε αυτές τις δεξιότητες. Οι ενότητες του προγράμματος είναι:
Κριτική Έρευνα: Κατανόηση κοινού
Ο σκοπός αυτής της ενότητας είναι να σας παρέχει μια επισκόπηση του εύρους των ερευνητικών μεθόδων, προσεγγίσεων και εργαλείων που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη πληροφοριών για το κοινό. Η ενότητα θα καλύψει τη φιλοσοφία της έρευνας, της δεοντολογίας, της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας ερευνητικής μεθόδου, τον τρόπο ανάλυσης, αξιολόγησης και διάδοσης των ερευνητικών ευρημάτων. Η ενότητα θα εξετάσει την έρευνα σε μια σειρά πλαισίων σχετικών με τις βιομηχανίες μέσων και θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής.
Μελλοντικά μέσα μόδας
Προκειμένου τα μέσα μόδας να παραμείνουν ευκίνητα, είναι σημαντικό οι εταιρείες, οι μάρκες, οι δημοσιεύσεις και τα άτομα να γνωρίζουν τα ζητήματα, καθώς και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με τη βιομηχανία τώρα και στο εγγύς καθώς και στο μακρινό μέλλον. Ως μέρος αυτού, θα εισαχθείτε στις δεξιότητες αξιολόγησης του τρόπου με τον οποίο οι κοινωνικές, τεχνολογικές, πολιτικές και οικονομικές αλλαγές και πώς αυτές επηρεάζουν τα μέσα μόδας. Σε ομάδες που αποτελούνται από μαθητές από διαφορετικά προγράμματα πολυμέσων, οι μαθητές θα ανταποκριθούν από κοινού σε αναδυόμενες τάσεις και να δημιουργήσουν νέες λύσεις που θα επωφεληθούν από αυτό.
Παραγωγή πολυμέσων
Πρόκειται για μια ενότητα βασισμένη σε δεξιότητες που σας παρέχει ευκαιρίες για ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων παραγωγής σε τομείς όπως η φωτογραφία, η επεξεργασία εικόνων, οι εκτυπώσεις και η γραφιστική για τη μόδα. Θα αναπτύξετε ψηφιακή σχεδίαση και δεξιότητες επικοινωνίας πολυμέσων σε διάφορα μέσα. Η ενότητα στοχεύει να σας προετοιμάσει για περαιτέρω εργασίες έργου σε μεταγενέστερες ενότητες και να διασφαλίσει ότι οι τεχνικές και σχεδιαστικές δεξιότητές σας έχουν αναπτυχθεί σε επίπεδο κατάλληλο για την παραγωγή εργασίας στο επίπεδο 7.
Visual Culture & Creative Direction για τη μόδα
Έχοντας μάθει δημιουργικές και τεχνικές δεξιότητες σχετικές με τη δημιουργική κατεύθυνση στον όρο 2, αυτή η μονάδα σάς επιτρέπει να εφαρμόσετε αυτές τις δεξιότητες σε πιο επαγγελματικό πλαίσιο, εξετάζοντας παράλληλα βασικές πτυχές της οπτικής κουλτούρας και εξερευνώντας αυτό που εμπνέει την καινοτομία στη δημιουργική κατεύθυνση. Η ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και εμπορικών ανησυχιών θα θεωρείται μέρος της σύγχρονης πρακτικής σε μια δημιουργική κατεύθυνση.
Τελικό πρόγραμμα μάστερ
Κατά τη διάρκεια αυτής της ενότητας, θα δημιουργήσετε ένα πρακτικό αποτέλεσμα ευθυγραμμισμένο με την εξειδίκευση του προγράμματός σας και τον προσδιορισμό της σταδιοδρομίας. Θα μπορούσατε να το προσεγγίσετε ως ευκαιρία να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο εργασίας, να ξεκινήσετε ένα ζωντανό ή προσομοιωμένο βιομηχανικό έργο ή να ακολουθήσετε μια επιχειρηματική προσέγγιση δημιουργώντας ένα έργο που μπορεί να συνεχίσετε να ακολουθείτε μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου.
Μια γραπτή διατριβή θα υποστηρίξει το πρακτικό στοιχείο, επιτρέποντάς σας να εντοπίσετε μια σαφή σύνδεση μεταξύ της ακαδημαϊκής θεωρίας, καθώς και της επιστημονικής έρευνας και της πραγματικής βιομηχανικής πρακτικής. Ο στόχος είναι η ενοποίηση και ενίσχυση της προηγούμενης μάθησης σχετικά με το πρόγραμμα και παρέχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί μια μεμονωμένη ερευνητική πρόταση σε οποιονδήποτε τομέα ενδιαφέροντος που σχετίζεται με το περιεχόμενο του προγράμματος.
Αυτό το έργο στοχεύει να σας δώσει την ευκαιρία να πραγματοποιήσετε ζωντανή έρευνα σε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει, να αναπτύξετε δεξιότητες στη διαχείριση έργων και να εμπλακείτε με τον επαγγελματικό σχεδιασμό ανάπτυξης. Θα ενθαρρυνθείτε να εξασφαλίσετε σχετική εργασιακή εμπειρία 4 εβδομάδων ως μέρος της επαγγελματικής σας ανάπτυξης.

Τέλη και χρηματοδότηση
£ 28.368 (με ΦΠΑ)
Πληρωμή αμοιβής μαθημάτων:
- Για να επιβεβαιώσουν και να εξασφαλίσουν μια θέση σε αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα κληθούν να καταβάλουν προκαταβολή ύψους £ 1.200 στο σημείο να λάβουν μια προσφορά από εμάς.
- Οι φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου / ΕΕ μπορούν να καταβάλλουν το δίδακμα σε δόσεις καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
- Οι διεθνείς φοιτητές θα κληθούν να πληρώσουν το τέλος των μαθημάτων τους πριν από την άφιξή τους στο Κολλέγιο και πριν από την έκδοση του CAS.
Υποτροφίες και εναλλακτικές χρηματοδοτήσεις:
- Δεν υπάρχουν επί του παρόντος διαθέσιμες υποτροφίες ή επιλογές χρηματοδότησης για αυτό το μάθημα.
Πρόσθετα έξοδα μαθημάτων:
- Υπάρχει ένα προαιρετικό ταξίδι σπουδών στο εξωτερικό, το οποίο δεν καλύπτεται από το τέλος μαθημάτων. Αυτό γίνεται την άνοιξη και παρέχονται περισσότερες πληροφορίες στην αρχή του μαθήματος.
Μελέτη και διαβίωση στο Λονδίνο
- Για πληροφορίες σχετικά με τη μελέτη στο Λονδίνο και τι θα μπορούσε να κοστίσει, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα Living at London.
- Για πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή σας ενώ σπουδάζετε στο Κολέγιο Condé Nast, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Οδηγού Διαμονής μας.
Εισαγωγές και απαιτήσεις εισόδου
Προυποθέσεις εισόδου
Οι τυπικές προϋποθέσεις συμμετοχής για αυτό το μάθημα είναι πτυχίο τιμής, κατά προτίμηση 2: 2 ή παραπάνω, ή ισοδύναμο πτυχίο ΕΕ / διεθνές. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας 18 ετών και άνω την πρώτη ημέρα του μαθήματος.
Ειδικές απαιτήσεις συμμετοχής για το MA Creative Direction για Fashion Media
Ένα πτυχίο σχεδιασμού / βασισμένο σε οπτικά σε ένα κατάλληλο θέμα, όπως το Γραφικό Σχέδιο, η Καλές Τέχνες, η Οπτική Επικοινωνία, η Φωτογραφία ή ο σχεδιασμός UX.
Διαπίστευση προηγούμενης Βιωματικής Μάθησης (APEL)
Οι εξαιρετικοί υποψήφιοι που δεν πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις εισόδου μπορούν να εξεταστούν μέσω του APEL εάν μπορούν να αποδείξουν εκτενώς τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για την ακαδημαϊκή μελέτη σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μερικές φορές η εμπειρία είναι εξίσου ευεργετική με αυτό που μαθαίνεται σε μια τάξη. Οι εισαγωγές και οι ακαδημαϊκές ομάδες θα εξετάσουν αιτήσεις που παρουσιάζουν εξαιρετικά πλεονεκτήματα και εναλλακτικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Προϋπηρεσία
- Μη-διαπιστευμένα μαθήματα
- Εκτεταμένη ανάγνωση και έρευνα
- Μια λαμπρή, σχετική και αξιόπιστη προσωπική δήλωση
- Μια εξαιρετικά ισχυρή ακαδημαϊκή ή επαγγελματική αναφορά
- ή συνδυασμός αυτών.
Κάθε αίτηση θα εξεταστεί βάσει της δικής της αξίας, αν και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σε κάθε υποψήφιο μια προσφορά.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας
- Επίπεδο IELTS 6.5 ή παραπάνω ή ισοδύναμο Secure English Language Test (SELT). Πλήρεις πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα των Διεθνών Φοιτητών.
Κριτήρια επιλογής
Επιλέγουμε υποψηφίους ανάλογα με τις δυνατότητες και την τρέχουσα ικανότητα στους ακόλουθους τομείς:
- Επίδειξη ισχυρής προσωπικής ταυτότητας
- Η δυνατότητα να επωφεληθείτε από το μάθημα
- Εξαιρετικές ικανότητες επικοινωνίας
- Απόδειξη κινήτρου και δέσμευσης
Πώς να υποβάλετε αίτηση για MA Creative Direction για Fashion Media
Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα αίτησης χρησιμοποιώντας το κουμπί "Αίτηση τώρα".
Θα σας ζητηθεί επίσης να υποβάλετε παραδείγματα εργασίας ως τρόπο επίδειξης των δημιουργικών και τεχνικών σας δεξιοτήτων. Τα παραδείγματα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τη φωτογραφία, τη διάταξη, το στυλ, τη δημιουργία εικόνων, το σχεδιασμό UX και τα γραφικά.
Οι επιτυχημένοι υποψήφιοι θα κληθούν στο κολέγιο για συνέντευξη.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της σχολής .
Καριέρα και Επαγγελματική Ανάπτυξη
Με τη μοναδική μας πρόσβαση στη βιομηχανία μόδας, το Κολλέγιο προετοιμάζει τους μαθητές για απασχόληση μέσω ζωντανών βιομηχανικών έργων και τοποθετήσεων εργασίας και παρέχει εξειδικευμένες συμβουλές σταδιοδρομίας σε φοιτητές και αποφοίτους.
Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις οδήγησαν σε νέες ευκαιρίες στον τομέα και δεν υπάρχει πλέον τόσο ξεχωριστός διαχωρισμός μεταξύ μέσων μόδας και λιανικής μόδας. Η κατάργηση αυτών των ορίων έχει διευρύνει το εύρος των διαθέσιμων σταδιοδρομιών.
Οι επαγγελματίες των μέσων μόδας κινούνται πλέον απρόσκοπτα μεταξύ ρόλων σε περιοδικά και θέσεις με μεγάλες μάρκες μόδας και λιανοπωλητές, καθιστώντας το επίκεντρο του MA Creative Direction for Fashion Media σχετικό με ένα όλο και πιο ευρύ φάσμα ευκαιριών εργασίας. Ειδικά στα μέσα μόδας, το μάθημα είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα όπως:
- Καλλιτεχνικοί διευθυντές
- Δημιουργικοί διευθυντές
- Σχεδιαστές γραφικών
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές θα εξετάσουν τους ρόλους που περιγράφονται σε mastheads περιοδικών και τους αυξανόμενους ρόλους στα ψηφιακά μέσα.
«Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους πιο λαμπρούς και πιο ικανοί μαθητές του Κολλεγίου στα εξαιρετικά πολυπόθητα προγράμματα εργασιακής εμπειρίας».
Hazel McIntyre, διευθυντής HR, Εκδόσεις Condé Nast

Γιατί να σπουδάσετε με το κολλέγιο Condé Nast;
Θα μελετήσετε αυτό το μάθημα με τον μοναδικό πάροχο μόδας στο Ηνωμένο Βασίλειο που δραστηριοποιείται από τη βιομηχανία μόδας. Αυτό το εξαιρετικό περιβάλλον σάς προσφέρει μια μοναδική εικόνα για την επικοινωνία της μόδας σε όλες τις μορφές και τη λειτουργία των δημιουργικών βιομηχανιών, καθώς και την πρόσβαση σε πολλούς ασυναγώνιστους ειδικούς στους τομείς τους.
Με εβδομαδιαία προσκεκλημένους ομιλητές από ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων στη βιομηχανία της μόδας και της δημιουργίας, θα μάθετε απευθείας από τους καλύτερους της βιομηχανίας.
Το Campus σας
Το Condé Nast College στεγάζεται σε ένα υπερσύγχρονο κτήριο στην καρδιά του Soho, του δημιουργικού και πολιτιστικού κέντρου του Λονδίνου. Η περιοχή φιλοξενεί πολυάριθμους κινηματογράφους, μόδες και πολυμέσα που προσφέρουν απαράμιλλες ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση και πολιτιστικές εμπειρίες. Το Κολλέγιο απέχει 10 λεπτά με τα πόδια από την έδρα του Condé Nast International, καθώς και το Vogue House, το οποίο επισκέπτονται οι μαθητές μας ως μέρος της έκθεσής τους στον επαγγελματικό κόσμο.
Ποιος διδάσκει στο Κολλέγιο μόδας της Condé Nast;
Ειδικός στην επικοινωνία, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τη γραφή, ο Johannes Reponen είναι ο Διευθυντής Προγράμματος του μαθήματος MA Fashion Media Practice. Είχε προηγουμένως επικεφαλής πτυχία MA στο London College of Fashion, γράφει για μια σειρά εκδόσεων μόδας και σχεδιασμού και συνεργάζεται με διεθνείς πελάτες για μελλοντικές πληροφορίες. Με πτυχία BA και MA στην επικοινωνία και κριτική, ο Johannes ολοκληρώνει επί του παρόντος το διδακτορικό του πτυχίο έρευνας.
Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής σας, θα διδαχθεί και από ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών υπαλλήλων, καθώς και από επαγγελματίες του κλάδου και από επίσκεψη καθηγητών.
Οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι προσκεκλημένοι ομιλητές περιλαμβάνουν:
- Osman Ahmed, ανώτερος συνεργάτης στο The Business of Fashion
- Η Georgia Murray, συντάκτης μόδας στο Refinery29
- Nova Dando, δημιουργικός σκηνοθέτης
- Aled John, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στο Condé Nast International
- Paul Nesbitt, επικεφαλής έρευνας κοινού στο Condé Nast International
- Η Δρ. Kate Nelson Καλύτερη, μελετητής μόδας και μέσων
- Marcus Agerman Ross, ιδρυτής και εκδότης του Jocks & Nerds
Οι μαθητές στο μάθημα έχουν επίσης πρόσβαση στο πρόγραμμα διαλέξεων για τη βιομηχανία σε ολόκληρο το κολέγιο που πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα. Οι προηγούμενοι ομιλητές περιλαμβάνουν τη Victoria Beckham, την Suzy Menkes και την Becky Smith.
"Ο χρόνος μου στο Condé Nast College έχει περάσει. Η βιομηχανία της μόδας αισθάνθηκε μίλια μακριά πριν από ένα χρόνο, αλλά το Condé Nast College σας βοηθά να σας φέρουμε πολύ πιο κοντά με έναν πραγματικό, απτό τρόπο. Έχω εξερευνήσει πολύ περισσότερα από την αγάπη μου για τη μόδα, εγώ Έχω αναπτύξει πολλές νέες δεξιότητες και γνώρισα εμπνευσμένους ανθρώπους με τους οποίους ελπίζω να παραμείνω συνδεδεμένος καθώς κάνω το επόμενο βήμα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. "
Emily Dempsey , MA Fashion Media Practice
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει ευκαιρίες για να γίνετε αποτελεσματικός επαγγελματίας στον τομέα που έχετε επιλέξει στα μέσα μόδας. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη βασικών μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων στην επικοινωνία, την κριτική σκέψη, τον επαναπροσδιορισμό καθώς και τη διαχείριση έργων για να σας προετοιμάσει να καινοτομήσετε και να προωθήσετε τα όρια ως αφηγητής μόδας, ηγέτης επιχειρήσεων μέσων μαζικής ενημέρωσης ή οπτικός επικοινωνιακός.
Ευκαιρίες καριέρας
Με τη μοναδική πρόσβασή μας στη βιομηχανία της μόδας, το Κολλέγιο προετοιμάζει τους φοιτητές για απασχόληση μέσω ζωντανών βιομηχανικών έργων και τοποθετήσεων εργασίας και παρέχει εξειδικευμένες συμβουλές σταδιοδρομίας σε φοιτητές και αποφοίτους.
Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει σε νέες ευκαιρίες στον κλάδο και δεν υπάρχει πλέον τόσο διακριτός διαχωρισμός μεταξύ των μέσων μόδας και του λιανικού εμπορίου μόδας. Η κατάργηση αυτών των ορίων έχει διευρύνει το εύρος των διαθέσιμων σταδιοδρομιών.
Οι επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης μόδας μετακινούνται πλέον απρόσκοπτα μεταξύ ρόλων σε περιοδικά και θέσεων με μεγάλες μάρκες μόδας και εμπόρους λιανικής, κάνοντας το επίκεντρο του MA Creative Direction for Fashion Media σχετικό με ένα όλο και πιο ευρύ φάσμα ευκαιριών εργασίας. Ειδικά στα μέσα μόδας, το μάθημα είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα ως:
- Καλλιτεχνικοί Διευθυντές
- Δημιουργικοί Διευθυντές
- Γραφίστες
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές θα εξετάσουν τους ρόλους που περιγράφονται στα masthead των περιοδικών και τους αυξανόμενους ρόλους στα ψηφιακά μέσα.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Δομή Μαθήματος
Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε τέσσερις περιόδους 10 εβδομάδων. Τα τρία πρώτα διδάσκονται και το τελευταίο τρίμηνο είναι αφιερωμένο στην ανεξάρτητη μελέτη για την ολοκλήρωση των τελικών έργων και μιας διατριβής. Η δομή του προγράμματος αποτελείται από ενότητες που μοιράζονται σε όλα τα προγράμματα πολυμέσων που εστιάζουν στις ερευνητικές δεξιότητες και στην οικοδόμηση κριτικής επίγνωσης των τρεχόντων θεμάτων καθώς και των εξελίξεων στη βιομηχανία της μόδας και των μέσων ενημέρωσης μαζί με ενότητες που σας δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσετε τεχνικές και πρακτικές δεξιότητες ευθυγραμμισμένες με τους επαγγελματικούς σας στόχους.
Το πρόγραμμα MA Creative Direction for Fashion Media είναι μια εξαιρετικά πρακτική επιλογή που επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν τις υπάρχουσες δεξιότητες οπτικής επικοινωνίας τους με έμφαση στη μόδα. Είναι κατάλληλο για άτομα με δημιουργικά πτυχία και ισχυρά χαρτοφυλάκια σε τομείς όπως η φωτογραφία, οι καλές τέχνες, η οπτική επικοινωνία ή η γραφιστική. Αναμένεται να έχετε υπάρχουσες δεξιότητες στο δημιουργικό πεδίο που προτιμάτε και το μάθημα θα παρέχει ευκαιρίες για να αξιοποιήσετε αυτές τις δεξιότητες. Οι ενότητες του προγράμματος είναι:
Κριτική Έρευνα: Κατανόηση κοινού
Ο σκοπός αυτής της ενότητας είναι να σας παρέχει μια επισκόπηση του φάσματος των ερευνητικών μεθόδων, προσεγγίσεων και εργαλείων που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της εικόνας του κοινού. Η ενότητα θα καλύπτει τη φιλοσοφία της έρευνας, την ηθική, τις πρωτογενείς και δευτερογενείς μεθόδους έρευνας, τον τρόπο ανάλυσης, αξιολόγησης καθώς και διάδοσης των ερευνητικών ευρημάτων. Η ενότητα θα εξετάσει την έρευνα σε μια σειρά πλαισίων που σχετίζονται με τις βιομηχανίες των μέσων ενημέρωσης και θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πράξης.
Μελλοντικά ΜΜΕ της μόδας
Προκειμένου τα μέσα ενημέρωσης μόδας να παραμείνουν ευέλικτα, είναι σημαντικό οι εταιρείες, οι μάρκες, οι δημοσιεύσεις και μάλιστα τα άτομα να γνωρίζουν τα ζητήματα καθώς και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με τη βιομηχανία τώρα και στο εγγύς αλλά και στο μακρινό μέλλον. Ως μέρος αυτού, θα μυηθείτε σε δεξιότητες αξιολόγησης του τρόπου με τον οποίο οι κοινωνικές, τεχνολογικές, πολιτικές και οικονομικές αλλαγές και πώς αυτές επηρεάζουν τα μέσα ενημέρωσης μόδας. Σε ομάδες που αποτελούνται από μαθητές από διαφορετικά προγράμματα μέσων ενημέρωσης, οι μαθητές θα ανταποκριθούν από κοινού στις αναδυόμενες τάσεις και θα δημιουργήσουν νέες λύσεις που θα επωφεληθούν από αυτό.
Παραγωγή Πολυμέσων
Αυτή είναι μια ενότητα βασισμένη σε δεξιότητες για να σας παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων παραγωγής σε τομείς όπως η φωτογραφία, η επεξεργασία εικόνας, οι διατάξεις εκτύπωσης και η γραφιστική για τη μόδα. Θα αναπτύξετε έναν ψηφιακό σχεδιασμό και δεξιότητες επικοινωνίας πολυμέσων σε διάφορα μέσα. Η ενότητα στοχεύει να σας προετοιμάσει για περαιτέρω εργασίες έργου σε μεταγενέστερες ενότητες και να διασφαλίσει ότι οι τεχνικές και σχεδιαστικές σας δεξιότητες αναπτύσσονται σε επίπεδο κατάλληλο για την παραγωγή εργασίας στο επίπεδο 7.
Visual Culture & Creative Direction for Fashion
Έχοντας μάθει δημιουργικές και τεχνικές δεξιότητες σχετικές με τη δημιουργική κατεύθυνση στον όρο 2, αυτή η ενότητα σάς επιτρέπει να εφαρμόσετε αυτές τις δεξιότητες σε ένα πιο επαγγελματικό πλαίσιο, ενώ εξετάζετε βασικές πτυχές της οπτικής κουλτούρας και διερευνώντας τι εμπνέει την καινοτομία στη δημιουργική κατεύθυνση. Η ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και εμπορικών ανησυχιών θα θεωρηθεί ως μέρος της σύγχρονης πρακτικής σε μια δημιουργική κατεύθυνση.
Τελικό Masters Project
Κατά τη διάρκεια αυτής της ενότητας, θα δημιουργήσετε ένα πρακτικό αποτέλεσμα ευθυγραμμισμένο με την εξειδίκευση του προγράμματός σας και την προσδιορισμένη εστίαση σταδιοδρομίας. Μπορείτε να το προσεγγίσετε ως ευκαιρία για να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο εργασίας, να ξεκινήσετε ένα ζωντανό ή προσομοιωμένο βιομηχανικό έργο ή να ακολουθήσετε μια επιχειρηματική προσέγγιση δημιουργώντας ένα έργο που μπορεί να συνεχίσετε να επιδιώκετε μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου.
Μια γραπτή διατριβή θα υποστηρίξει το πρακτικό στοιχείο, επιτρέποντάς σας να προσδιορίσετε μια σαφή σύνδεση μεταξύ της ακαδημαϊκής θεωρίας καθώς και της επιστημονικής έρευνας και της γνήσιας βιομηχανικής πρακτικής. Στόχος είναι η εδραίωση και η ενίσχυση της προηγούμενης μάθησης σχετικά με το πρόγραμμα και παρέχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί μια μεμονωμένη ερευνητική πρόταση σε οποιονδήποτε τομέα ενδιαφέροντος που σχετίζεται με το περιεχόμενο του προγράμματος.
Αυτό το έργο στοχεύει να σας προσφέρει την ευκαιρία να διεξάγετε ζωντανή έρευνα σε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει, αναπτύσσοντας δεξιότητες στη διαχείριση έργων και συμμετέχοντας στον επαγγελματικό σχεδιασμό ανάπτυξης. Θα ενθαρρυνθείτε να εξασφαλίσετε σχετική εργασιακή εμπειρία 4 εβδομάδων ως μέρος της επαγγελματικής σας εξέλιξης.
Ποιος διδάσκει στο Condé Nast College of Fashion;
Ειδικός στην επικοινωνία, τα μέσα και τη γραφή, ο Johannes Reponen είναι ο Διευθυντής Προγράμματος του μαθήματος MA Fashion Media Practice. Στο παρελθόν έχει διευθύνει μεταπτυχιακές σπουδές στο London College of Fashion, γράφει για μια σειρά από εκδόσεις μόδας και σχεδίου και συνεργάζεται με διεθνείς πελάτες για μελλοντικές γνώσεις. Με πτυχία BA και MA στην επικοινωνία και την κριτική, ο Johannes ολοκληρώνει αυτήν τη στιγμή το διδακτορικό του ερευνητικό πτυχίο.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματός σας, θα διδαχθείτε επίσης από μια σειρά από το ακαδημαϊκό προσωπικό μας καθώς και από επισκέπτες του κλάδου και επισκέπτες ομιλητές.
Οι επισκέπτες ομιλητές και προσκεκλημένοι ομιλητές περιλαμβάνουν:
- Osman Ahmed, ανώτερος συντακτικός συνεργάτης στο The Business of Fashion
- Georgia Murray, fashion editor στο Refinery29
- Nova Dando, δημιουργικός διευθυντής
- Aled John, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Condé Nast International
- Paul Nesbitt, επικεφαλής της έρευνας κοινού στο Condé Nast International
- Dr Kate Nelson Best, μελετητής μόδας και μέσων ενημέρωσης
- Marcus Agerman Ross, ιδρυτής και συντάκτης του Jocks&Nerds
Οι φοιτητές στο μάθημα έχουν επίσης πρόσβαση στο πρόγραμμα διαλέξεων του Κολλεγίου που λαμβάνει χώρα μία φορά την εβδομάδα. Στους προηγούμενους ομιλητές περιλαμβάνονται η Victoria Beckham, η Suzy Menkes και η Becky Smith για να αναφέρουμε μερικές.